Pellos

minä itse

Onko kellään kokemusta Pelloksesta,
millaista palkkaa maksavat tehdastyöstä tai esim. labra-/toimistohommista ?

Mitä olette pitäneet työpaikkana ko. lafkasta ?

686

44411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      On hyväpalkkainen työnantaja,mut älä ainakaan jää sinne asumaan!Se on juoppoja ja juorukelloja täynnä!Muut tietää asiasi paremmin,kuin sinä itse.Sitäpaitsi aivan kuollut paikka.Yksinäinen,kuollut baari kylässä,eikä muuta.Kauppaan,apteekkiin yms.saat lähteä ristiinaan.Eipä muuten tehtaalle enää töihin pääse heittämällä.

      • efgu

        Pellos ... Se on mummojen mekka!


      • -wisa-
        efgu kirjoitti:

        Pellos ... Se on mummojen mekka!

        mummot on eläkkeellä jo ja nuoriso jyrää...


      • kyselevä

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi, osaisitko sanoa yhtään tuntipalkkaa ?
        Itse olen kuullut tuon jo vuosia sitten, että Pellos on juoruilijoiden tuppukylä ja aika naurettavan halvat vuokratkin tuolla näyttäisi olevan.
        Itse olen ole menossa sinne asumaan, luojan lykky ! :-) Töitä tässä yritetään kuitenkin hakea...

        Millainen ilmapiiri tehtaassa on ?


      • kyselevä
        kyselevä kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi, osaisitko sanoa yhtään tuntipalkkaa ?
        Itse olen kuullut tuon jo vuosia sitten, että Pellos on juoruilijoiden tuppukylä ja aika naurettavan halvat vuokratkin tuolla näyttäisi olevan.
        Itse olen ole menossa sinne asumaan, luojan lykky ! :-) Töitä tässä yritetään kuitenkin hakea...

        Millainen ilmapiiri tehtaassa on ?

        Äh, siis en ole menossa sinne asumaan !
        (kirjoituserhe)
        Vain työt kelpaisivat...


      • pellospuhos
        kyselevä kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi, osaisitko sanoa yhtään tuntipalkkaa ?
        Itse olen kuullut tuon jo vuosia sitten, että Pellos on juoruilijoiden tuppukylä ja aika naurettavan halvat vuokratkin tuolla näyttäisi olevan.
        Itse olen ole menossa sinne asumaan, luojan lykky ! :-) Töitä tässä yritetään kuitenkin hakea...

        Millainen ilmapiiri tehtaassa on ?

        Pelloksen palkat ovat edelleen kohtalaiset etenkin työhön ja siihen tarvittavaan koulutukseen nähden.Tosin muualla vaneritehtaissa palkat taitaa olla jopa paremmatkin.
        Työ on sinällään puuduttavaa ja stressaavaakin,siitäköhän johtuu maine "juoppojen paikasta" raskas työ vaatii raskaat huvit.

        Vuosiansio vuorotyössä n 30-35t egee,kielen ruskeudesta riippuen(totta).Pel 2 taitaa maksaa parhaat liksat,tekee kyllä parhaan tuloksenkin.
        Pel 1 ja Pel3;liksat hieman alemmat..

        Ilmapiiri hyvä/huono riippuen tehtaasta ja vuorosta..ihmissuhdeongelmia lähinnä..

        Ei pahin mahdollinen työpaikka,mutta jos muutakin löytyy niin en pellokselle haikailisi.


      • Anonyymi
        pellospuhos kirjoitti:

        Pelloksen palkat ovat edelleen kohtalaiset etenkin työhön ja siihen tarvittavaan koulutukseen nähden.Tosin muualla vaneritehtaissa palkat taitaa olla jopa paremmatkin.
        Työ on sinällään puuduttavaa ja stressaavaakin,siitäköhän johtuu maine "juoppojen paikasta" raskas työ vaatii raskaat huvit.

        Vuosiansio vuorotyössä n 30-35t egee,kielen ruskeudesta riippuen(totta).Pel 2 taitaa maksaa parhaat liksat,tekee kyllä parhaan tuloksenkin.
        Pel 1 ja Pel3;liksat hieman alemmat..

        Ilmapiiri hyvä/huono riippuen tehtaasta ja vuorosta..ihmissuhdeongelmia lähinnä..

        Ei pahin mahdollinen työpaikka,mutta jos muutakin löytyy niin en pellokselle haikailisi.

        Itse olen pariin kertaan ollut Pelloksella töissä. Olin nuori ja aika vetävän näköinen kun eka kerran menin Pellokselle ja toki näillä meriiteillä sai parhaat urakka hommatkin vain pyytämällä. Joku oli peräti "muilla" avuin saanut parempia hommia näin juoruttiin. Sitten pidin taukoa,menin naimisiin ja saatiin muksut. Ilmapiiri oli muuttunut tuona aika todella sisään päin lämpeneväksi. Naiset katteli päästä varpaisiin. Sanomiseni käännettiin negatiivisiksi ja vaikka ilmoitin että en ole noin ilmaissut itseäni niin minua ei uskottu. Pikku pomoille olin punainen vaate jostakin kumman syystä. Etsin toisen työn ja otin loparit. Vanhat muijat oli kuulemani mukaan tyytyväisiä kun ymmärsin lähteä. Jos Pelloksen tehtaat oli tuolloin kuhiseva pesä kateellisia ja pahansuopia,varsinkin naisia niin miksi tilanne olisi muuttunut. Koko ikänsä tehtaalle elämänsä antaneita katkeria ja loppuun väsyneitä tyyppejä. Miehenä voit saada ihan toisenlaista kohtelua. Ja asumaan ei kannata tuohon kylään jäädä. Ristiinasta löytyy kivoja asuntoja. Myös vuokra. Ja Saimaa vieressä.


    • töissä siellä

      Viime vuoden bruttoansiot Pel 3:lla reilut 34000 egee. Ja tulee suhteellisen kevyellä työllä, kolmessa vuorossa.
      Niillä ruskeakielisillä tulee tietenkin sitä "likaisen" työnlisää, eli hankkeet on paljon enemmän.

      • joujou

        palkka viime vuonna reilu 39000 egee ja tänä vuonna menee yli 40 egee...ja tämä kaikki ilman ruskeakielisyyttä.. :-)))


      • pel3-nousee
        joujou kirjoitti:

        palkka viime vuonna reilu 39000 egee ja tänä vuonna menee yli 40 egee...ja tämä kaikki ilman ruskeakielisyyttä.. :-)))

        Tommosiin liksoihin ei kolmosella päästä ikinä,,,paria perseennuolijaa lukuunottamatta..Eläköön hekot!!


      • ............
        pel3-nousee kirjoitti:

        Tommosiin liksoihin ei kolmosella päästä ikinä,,,paria perseennuolijaa lukuunottamatta..Eläköön hekot!!

        Kuka vaan jaksaa painaa paskaduunia.Jos jaksaa eläkeikään,niin hyvä on.Tuskin niillä palkoilla ees taloo jaksetaan maksaa parii viikkoo kauempaa


      • ei riitä
        joujou kirjoitti:

        palkka viime vuonna reilu 39000 egee ja tänä vuonna menee yli 40 egee...ja tämä kaikki ilman ruskeakielisyyttä.. :-)))

        edes se ruskeakieli, vaan vaaditaan jotain ihan muuta ruskeaa......Ellet ole pomo!!


      • nämä
        pel3-nousee kirjoitti:

        Tommosiin liksoihin ei kolmosella päästä ikinä,,,paria perseennuolijaa lukuunottamatta..Eläköön hekot!!

        perseennuolijat kentie vielä samassa vuorossa töissä??


      • pellospuhos
        ei riitä kirjoitti:

        edes se ruskeakieli, vaan vaaditaan jotain ihan muuta ruskeaa......Ellet ole pomo!!

        Kyllä kakkosella(siis tehtaalla) voi hyvinkin repiä sen 40 donaa vuoteen.Jos vielä viettää joulut ja pääsiäiset tehtaassa,niin sitäkin varmemmin.

        Eihän tolla kuitenkaan rikastumaan pääse,siitä pitää verottaja ja akka huolen.Joku kirjoitti,ettei pelloksen palkoilla asuntoja maksella.Kuitenkin suurin osa taitaa olla talo/asuntovelallisia.Joku piintynyt juoppo saattaa viihtyä pelloksen "asumisalueella",siis mäellä..


      • JantteriVaan
        joujou kirjoitti:

        palkka viime vuonna reilu 39000 egee ja tänä vuonna menee yli 40 egee...ja tämä kaikki ilman ruskeakielisyyttä.. :-)))

        No johan on veikeetä kun eletään tammikuun loppua ja kaveri tietää jo nyt että hankkii tänä vuonna yli nelkyt donaa! Eihän tätä vuotta ookaan enää kuin 11 kuukautta jälellä. Mistäs sitä tietää jos vaikka parin kuukauden päästä UMPPI KYMPPI ilmottaa että Pellos suljetaan ja tuotanto siirretään vinku-intiaan, eipähän tarvi maksaa gollege-paitasille amis-viiksille 40 donaa vuodessa...


      • joujou
        JantteriVaan kirjoitti:

        No johan on veikeetä kun eletään tammikuun loppua ja kaveri tietää jo nyt että hankkii tänä vuonna yli nelkyt donaa! Eihän tätä vuotta ookaan enää kuin 11 kuukautta jälellä. Mistäs sitä tietää jos vaikka parin kuukauden päästä UMPPI KYMPPI ilmottaa että Pellos suljetaan ja tuotanto siirretään vinku-intiaan, eipähän tarvi maksaa gollege-paitasille amis-viiksille 40 donaa vuodessa...

        kai mä tiedän että tänä vuonna menee yli neljän kympin.vuoden tulot 39 ja risat..tänä vuonna tulee 2 talvilomarahat,keväällä ja syksyllä.viime vuonna ei ollenkaan talvilomaa.oletko reppana koskaan kuullut katkeamattomasta 3-vuorotyöstä.ja miten se menee.
        ja amisviikset jäi pyyhkeeseen joskus 1993
        terveisin suurperheen isä.


      • JantteriVaan
        joujou kirjoitti:

        kai mä tiedän että tänä vuonna menee yli neljän kympin.vuoden tulot 39 ja risat..tänä vuonna tulee 2 talvilomarahat,keväällä ja syksyllä.viime vuonna ei ollenkaan talvilomaa.oletko reppana koskaan kuullut katkeamattomasta 3-vuorotyöstä.ja miten se menee.
        ja amisviikset jäi pyyhkeeseen joskus 1993
        terveisin suurperheen isä.

        Aatteleppa jos käy niin ikävästi et joudut pitemmälle sairaslomalle, sillon jää 40 tonttua haaveeks. Sitä mä tarkotin et tässä vaiheessa vuotta on ihan turha kenenkään paukutella henkseleitä vuoden 2007 tuloilla. Eikä ne teille mitään kaksia talvilomarahoja maksa, se syksyllä oleva "talviloma-viikko" on käsittääkseni osa kesälomasta, joka nyt vaan satutaan pitämään syksyllä ja yleensä ns. pitkällä vapaalla. Lomaa kertyy vuodessa ihan normisti 30 vrk. Voin olla väärässäkin, mut näin oli ainakin silloin kun itse olin Pel2:lla keskeytymättömässä kolmivuorotyössä. Been there, done that!


      • Nimetön
        JantteriVaan kirjoitti:

        Aatteleppa jos käy niin ikävästi et joudut pitemmälle sairaslomalle, sillon jää 40 tonttua haaveeks. Sitä mä tarkotin et tässä vaiheessa vuotta on ihan turha kenenkään paukutella henkseleitä vuoden 2007 tuloilla. Eikä ne teille mitään kaksia talvilomarahoja maksa, se syksyllä oleva "talviloma-viikko" on käsittääkseni osa kesälomasta, joka nyt vaan satutaan pitämään syksyllä ja yleensä ns. pitkällä vapaalla. Lomaa kertyy vuodessa ihan normisti 30 vrk. Voin olla väärässäkin, mut näin oli ainakin silloin kun itse olin Pel2:lla keskeytymättömässä kolmivuorotyössä. Been there, done that!

        Mäkin olen ollut Pellos 2:lla töissä niin en kyllä suosittele kenellekkään..palkkaahan sieltä saa, mut muuta ei sit ookkaa..kyllä elämä alkaa sit, kun pelloksella työsopimus päättyy..ja alkoholistiks muuttuu jos niihin pellosniemen bunkkereihi muuttaa.


      • hoh hoh
        JantteriVaan kirjoitti:

        Aatteleppa jos käy niin ikävästi et joudut pitemmälle sairaslomalle, sillon jää 40 tonttua haaveeks. Sitä mä tarkotin et tässä vaiheessa vuotta on ihan turha kenenkään paukutella henkseleitä vuoden 2007 tuloilla. Eikä ne teille mitään kaksia talvilomarahoja maksa, se syksyllä oleva "talviloma-viikko" on käsittääkseni osa kesälomasta, joka nyt vaan satutaan pitämään syksyllä ja yleensä ns. pitkällä vapaalla. Lomaa kertyy vuodessa ihan normisti 30 vrk. Voin olla väärässäkin, mut näin oli ainakin silloin kun itse olin Pel2:lla keskeytymättömässä kolmivuorotyössä. Been there, done that!

        kylläpä on mahdollista että tulee kahdet talvilomarahat vuoteen.. jos on talviloma keväällä ja syksyllä eikös ne sillo ole samana vuonna???

        ja se kesäloma juttu menee p2-p3:lla niin että yks viikko menee pitkiin vapaisiin (kevät tai syksy) ja sitten on se kolmevikkoo putkeen..
        eli kesä aika on ihan perseestä olla pelloksella, mutta kun ei ole "pitkiä vapaita" nii tienaahan siin sillo enempi...

        ykkösen kaivoksella on sitten vapaat ja lomat erilailla!!!


      • ja koko talviloma
        hoh hoh kirjoitti:

        kylläpä on mahdollista että tulee kahdet talvilomarahat vuoteen.. jos on talviloma keväällä ja syksyllä eikös ne sillo ole samana vuonna???

        ja se kesäloma juttu menee p2-p3:lla niin että yks viikko menee pitkiin vapaisiin (kevät tai syksy) ja sitten on se kolmevikkoo putkeen..
        eli kesä aika on ihan perseestä olla pelloksella, mutta kun ei ole "pitkiä vapaita" nii tienaahan siin sillo enempi...

        ykkösen kaivoksella on sitten vapaat ja lomat erilailla!!!

        viedään työntekijöiltä (ja mestareiltakin??) kun ne sijoitetaan pitkille vapaille. Todella törkeätä riistoa! Ja 2 ja 3 tehtailla saa tosiaan raataa kesällä aivan sikana, menee kesät ja elämä hukkaan, en suosittele kenellekään.


      • no
        joujou kirjoitti:

        palkka viime vuonna reilu 39000 egee ja tänä vuonna menee yli 40 egee...ja tämä kaikki ilman ruskeakielisyyttä.. :-)))

        mites tänä vuonna?


    • astrhsgrhsw

      Jos on jokin muu vaihtoehto niin tartu siihen. Pelloksella palkka on kohtalainen mutta työilmapiiri kireä ja työt yksitoikkoisia. Bonuksena on 3-vuorotyön mukanaan tuoma pikantti vitutus & väsymys.

    • pellos puhos elämäni tuhos =)

      tosiaan kannattaa miettiä kaks kertaa hakeeko pellokselle töihin.. mä en ole ollu ku reilu 3v töissä mutta, kyllä tässä on ruvennu huomaamaan että olis pitäny jättää menemättä... ennen tienasin sen 25t vuoteen, nykyään sen reilut 10t enemmän... mutta ilmapiiri on pirun kireetä, pomot ei kuuntele, ehdotuksia ei oteta vastaan ja sitten ne keksitään "uutena ideana" toimihenkilöiden toimesta, turhaa napinaa, siivoaminen (etenkii jos vieraita tulossa) tärkeämpää ku vanerin valmistus =)

      mutta ei sitä kaikesta voi valittaa. ei se tehdastyö varmaan muuallakaan herkkua ole.
      ja terveydenhuolto toimii hyvin =) (saikkua jos ei kiinnosta)

    • pällös

      en suosittele kenellekkään pellosta on sen verran
      surkee työnantaja että oksat pois rahaa kyllä saa
      mut kaikki muu onkin perseestä.

      • Toimeentulon rajoilla

        Onkohan nuo tulot mielikuvitusta,ei kai noita palkkoja pysty kukaan maksamaan,edes UPM.Itse saan 15360 egeä vuodessa.


      • toope
        Toimeentulon rajoilla kirjoitti:

        Onkohan nuo tulot mielikuvitusta,ei kai noita palkkoja pysty kukaan maksamaan,edes UPM.Itse saan 15360 egeä vuodessa.

        Kyllä nykyään 40 tonnia tulee helposti, ainakin 2. tehtaalla. Itse tienannut nyt yli 38 tonnia ja vielä 4 tiliä tulossa tänä vuonna. Ylitöitä en ole tehnyt yhtään ja palkatonta vapaatakin n. 10 päivää pitänyt. Ja kaiken lisäksi olen melkeinpä huonoiten palkatulla osastolla...


    • kepatsu

      oon kuullu että ihan hyvä työpaikka. ja kuulemma hyväpalkkainenkin. taidan pistää hakupaperit vetämään...palkan lisäksi pikku irtosuhteita työn ohessa niin mikäs sen parempaa...

      • Anonyymi

        Noita irtosuhteita kyllä riittää. Ja kesällä yövuorossa voi käväistä pikasilla tukkipinojen suojassa. Pitää tietää paikat ettei vaan joudu kameran silmään😉🤣nim.merk. kettu kurkkasi koloon🤣🤣


    • hienooooooooo

      Onko kellään kokemusta Pelloksesta,
      millaista palkkaa maksavat tehdastyöstä tai esim. labra-/toimistohommista ?

      Mitä olette pitäneet työpaikkana ko. lafkasta ?

      • minä

        58000 vuoteen tekemättä mitään


      • pullo
        minä kirjoitti:

        58000 vuoteen tekemättä mitään

        veikauksestako voitit heh vai


    • wisainen kysymys

      Elä usko moista,,on tuolla tullut leipänsä hankittua jo vuosia.Liksa ok, paitsi ykkösellä nykyään. Vuorotyö ei tosin pidemmän päälle ole mitään herkkua. Labrat tekee kahta vuoroa, eli aamu iltaa.

    • vaneri on mun elämä

      hyvä jos ykköstehtaal 20000€/v menee rikki.. palkat on syvältä.. tällä hetkella työaikamuoto 35. Paikallisia sopimuksia enemmän kun laki sallii, joten tes:stä ei mitää hyötyä/apua. työilmapiiri per**estä.. ja kaiken huipuks ketää ei kiinnosta!! en suosittele! Johtajat nuoria, ei kokemusta, ei tietoa, keksivät aina kaikkee uutta ja jonninjoutavaa..

      • Jo eläkkeellä

        Uutta ja jonniinjoutavaa; sille on synonyymi, kehitys. Lankapuhelin vs. kännykkä noin perusesimerkkinä? Pitää yrittää tai loppuu se vähäinenkin tekeminen.


    • north state

      palokuntia on ainakin työllistetty tällä viikolla olisiko syynä tupakointikielto loparit tulee heti jos jää kiinni mutta jos kerkee heittää natsan pois ennen kun pomo näkee niin ei haittaa vaikka pölyasema lentää taivaan tuuliin

      • tuikkuaa

        no eihän se tällä viikolla ole kärynnyt kun kerran päivässä räjähtäs ilmaan koko paska ympäristöä likaamasta


    • kentisen pökki

      nyt ne johtajat kyselöö että halluutteko pittää kesälommoo talvella

    • koelabran asukki

      Pellos on sinällään ok, mutta kaikenlainen turvallisuus ym touhotus menee jo kaiken muun ohitse. Lisäksi pelloksesta on tullut jokin koelaboratorio, jossa insinööriopiskelijat pääsevät toteuttamaan visioitaan johdon täydellä tuella. Meinaa vaan tilipussi laihtua noista "parannuksista"..olihan ennen vaneerinteko paljon selkeämpää.

    • töihin vaan

      Olkaa hyvä ihmiset hyvillään, että on töitä ja sitä tarjotaan. Kyllä siellä varmaan paremmin maksetaan kuin kelalta tai liitosta.

      • loimaa1

        mistä ihmeen liitosta ei sitä ansiosidonnaista päivärahaa makseta mistaan liiton kassasta liiton maksu menee liiton herrojen ylläpitoon


    • Pellos veteraani

      Pellos on ok työpaikka. Itse olen ollut jo vuosia Pelloksella töissa ja olen ollut ihan tyytyväinen. Ok, ansiot ja mukavat työkaverit (ei sarkasmia). Itestähän se on pitkälti kiinni millainen työpaikka on tai sen kokee. Mulle umppi on ainakin mahdollistanut velattoman talon, lasten harrastukset ja vaimon kotkotukset. Totta on, että nuorempi väki ei osaa arvostaa perusarvoja, kuten sitä, että on työtä. Ruikuttajat varmasti muistaa, että työsopimuksen voi purkaa, jos v..tuttaa. Kokeilkaahan etsiä näiltä seuduilta yhtä hyvä työpaikka, jossa liksa samaa tasoa ja sopimuksia kunnioitetaan ja noudatetaan. Lisäbonarina työterveyshuolto on hemmetin hyvä ja kattava. MOni ta. on vetänny senkin minimiin, mut umppi ei ainakaan toistaiseks.

      • evvk

        no on se hyvä että yhdellä landepellellä on asiat hyvin menetkö vappuna ryyppäämään vai pilkille


    • pellos on ikuinen

      pelloksen ilmapiiri sama kun sisäsiittoisessa kennelissä kaikki tuntee ja tietää kuka mitäkin on touhunnut tai ainakin luulee tietävänsä taitaa nää olla kaikki sukua toisilleen

    • 300 pois

      pellos 1 museotehdas ja niin palkkakin kolmonen taas euroopan suurin onton levyn valmistaja ja hirmuiset liksat kakkonen siltä väliltä

      • pöllöö

        vieläkö jossain metsän keskellä on joku vanikka tehas eikö kaikki oo jo suljettu eipä taida olla montaa duunaria siellä missä lie pellossa onko siellä enää puitakaan


    • timo hokkanen

      siellähän pelloksella on paljon vasenkätisiä töisä tai ainaki paikalla

      • vaneritykki

        vai että liksa kohdallaan hahah hahahahahh alkupalkka 8€ tunti vittu sillä palkalla en edes kuse sinne päin. Voin sanoa että paska paikka kokemusta myös itsellä sekä monella monella tutulla.
        Lainaus yhdeltä "pomolta" pellos on KYLMÄ PAIKKA


      • ahmed3
        vaneritykki kirjoitti:

        vai että liksa kohdallaan hahah hahahahahh alkupalkka 8€ tunti vittu sillä palkalla en edes kuse sinne päin. Voin sanoa että paska paikka kokemusta myös itsellä sekä monella monella tutulla.
        Lainaus yhdeltä "pomolta" pellos on KYLMÄ PAIKKA

        no hyyvä liksa peloksella mina tule heti töhin meilla 2 euro tunti


      • jok41
        vaneritykki kirjoitti:

        vai että liksa kohdallaan hahah hahahahahh alkupalkka 8€ tunti vittu sillä palkalla en edes kuse sinne päin. Voin sanoa että paska paikka kokemusta myös itsellä sekä monella monella tutulla.
        Lainaus yhdeltä "pomolta" pellos on KYLMÄ PAIKKA

        jyksi pumo vaan ja parikymentä eurua palkka minä tule heti työ


    • savonlinna rules

      eikos siellä pellos ykösellä ole niitä työrajoitteisia ulkomaalaisia kakkoselle ei yli neljäkymppisiä oteta eikä kolmosellekaan ykkösen palkka huimat 11 euroa tunti kolmevuorotyöstä huikeaa huijausta ja itsenäisyyspäivät pystyssä pari kappaletta ja sitten vielä omituiset tasausvapaat(rokulipäivät)ja tilapäiset seemamuutokset ja työtavat ja menetelmät 60 luvulta

      • wisa waner

        no nyt on kaveri puhumassa asiaa, juuri noin. Voitto rahoja ei makseta kaikille, plm tiedä hevonvittua mistään. KUN PITÄÄ ITSE HUOLEN MITÄ KUULUU NIIN SILLOIN ASIA OK. Sanonpahan vaan että en kusekkaa sinne päin. kolmosella taitaa olla hionnassa juuri näitä "paremmin" tienaava (muija meinaa) ai ku lipertää hyvin huh huh.


      • asgagsgsags

        Kirjoitustaidostasi päätellen en kyllä yhtään ihmettele, että olet Pelloksella töissä. Pitikö tuosta ymmärtääkin jotain?


    • pellos on ikuinen

      kesä tulee oletko valmis

      • pällös

        koko kesä työtä vuorotta ja kahdentoista tunnin vuoroja sylettää ja painokin on noussut kymmenen kiloa talven aikana kolmosen kovien palkkojen ansiosta


    • hoomoooo

      kuuskyttonnia menee tänä vuonna kevyesti rikki että repikää siitä

      • wendesday

        missä valuutassa samperin savonmualla on vieläkin oravannahat käytössä eihän siellä oo ees sähköä katuvaloihin himskatin korpipellet


    • celsius

      kesätyöläiset ottaa lopareita kun ei saa käydä vettäkään juomassa vaan pitää riuhtoa vanikkaa sairasta sakkia koko pellos porukka lämpöä 37 astetta

      • sdf4

        heikot sortuu elon tiellä jätkä senkun porskuttaa...


    • Nukkumatti666

      Unihäiriön siellä nähtävästi ainakin itselleen hommaa. Naapurissa asuu yksi Pellos-peikko, joka on kukkumassa jo ennen yhtätoista yövuorojen jälkeen. En jaksa uskoa että 3-4 tunnin unet ovat kovin terveellisiä pitkässä juoksussa. Ja ei nuku päiväunia, on itse niin kertonut. Ei vaan pysty nukkumaan. Onko tuo nyt sitten sen arvoista, varsinkin kun näitä Pellos -keskusteluita lukeneena tulee väistämättä siihen päätelmään, että työpaikan henki on sieltä ja syvältä.

    • hhhhhhhhhhhhhhhhhhh

      Vai Pelloksen vaneritehtaat... Minulle tulee tuolta hmm... Sanoisinko erikoisia muistoja... Pellos työpaikkana: Sanotaan näin, että jos vaikka satut pudottamaan viilunkappaleen niin kannattaa harkita tarkkaan, kannattaako sitä nostaa sieltä lattialta... (vrt. vankilan saippuaefekti)

      • houmo

        joo vasenkätisiä samaa sukua koko sakki


    • Tela-expert

      vanerin valmistus on kutsumatyötä. ykkösellä parhaat ja uusimmat laiteet. huolto toimii ja ilmastointilaitteet huutaa yötäpäivää. pisaraakaan hikeä ei vuodateta ja palkkaa tulee !

      • kamph

        olet varmaan korvaavassa työssä varsinainen älyniekka voisit olla kotonakin mutta saathan nyt ne vuorosisät extraa JIHUU


    • kortsu

      ja sitten tämä korvaava työ uusin trendi mummot istuu kopissa kun sillit suolassa vaikka on ollut saikkulappu kädessä ja pomo ja ylipomo pelotellut ei uskalla kukaan ilmoitella tapaturmista eikä kukaan ole enää sairaslomalla TILASTOT KAUNISTUU JA BRÄNDI KIRKASTUU

      • no comments

        joo aivan naurettavaa hommaa pitänee työnjohtajiksi palkata lääkäreita vaikka virosta niin voidaan nykyisille antaa kenkää nämä nykyiset pellos herrat tietää jo lääketieteestä enemmän kuin lääkärit ja utelevat potilastietoja


    • stora

      no kaveri avas pelin missä jussin vastaus tuleeko ennen jussia

      • juupeeämm

        tulee jussin jälkeen jussin vastaisku kymppitonni ulos niin tulee tänä vuonnä hyvä tulos


    • kauheeta kattoo

      ihan hyvä työpaikka, paljon parempi palkalla tai muuullakin mitattuna kuin entinen, lähinnä paikan hengen pilaa kaikenmaailman luuserit ja työnvieroksujat jotka vielä aina vähän pipi vatsataudin tai kuumeen paskapuheesta, ja me muut siellä hoidetaan nekin työt!!

      • näin on

        Noita paskanpuhujia löytyy joka työpaikasta. Ovat varmaan entisiä koulukiusaajia, jotka työelämässä jatkavat samalla linjalla. Luulisi että kaikilla olisi kivempaa töissä, jos ihmiset kohtelisivat toisiaan hyvin ja arvostavasti.
        Tyhjän saikuttelijat kyllä saavat pinnan kireälle...


    • lorvisorvi

      korvaava työ kaiken naurettavuuden huippu ja joku hölmö siihen vielä suostuu kävelevät käsi paketissa työpailla tekemättä mitään tai peräti istuvat

      • ahhadere

        Sinä olet tyyppiesimerkki siitä miksi Pellos on niin perseestä kuin on. Tuollaisia aivottomia typeryksiä siellä pyörii itsesi lisäksi vähän turhankin monta. Ethän sinä sitä itse edes ymmärrä, koska typerys olet.


      • ei me-henkeä
        ahhadere kirjoitti:

        Sinä olet tyyppiesimerkki siitä miksi Pellos on niin perseestä kuin on. Tuollaisia aivottomia typeryksiä siellä pyörii itsesi lisäksi vähän turhankin monta. Ethän sinä sitä itse edes ymmärrä, koska typerys olet.

        Kunnon ilmapiiri ja työhenki teillä siellä. Toinen haukkuu toistaan ja sairaslomat juoksevat. Tervehdittekö edes toisianne?


      • ahhadere
        ei me-henkeä kirjoitti:

        Kunnon ilmapiiri ja työhenki teillä siellä. Toinen haukkuu toistaan ja sairaslomat juoksevat. Tervehdittekö edes toisianne?

        Tervehtisitkö sinä tuollaista kusipäätä, joka täälläkin on mustamaalaamassa työpaikkaansa? Ei se mikään saatanan pakkotyölaitos ole, joten pois voi lähteä jos ei hommat kiinnosta ja valittaa pitää.


    • hell factory

      En ylipäätäänkään tervehdi paskanpuhujia ja mustamaalaajia.
      Niitä valitettavasti täällä Mikkelissä riittää.
      Jos ilmapiiri on noin kireä Pelloksella kuin arvata saattaa tämän palstan kirjoittelujen perusteella, niin joutaisi räjäyttää ilmaan koko paikka.
      Aika kireän tuntuista porukkaa tuntuu bussiinkin Pelloksen tehtaille aina nousevan...

    • Kyllä täällä pelloksella vielä järkeviä ihmisiä asuu.
      Tietääkseni kaikkialla on niitä juoppoja, joten suut suppuu!
      Jos ei kiinosta asuu täällä nii älkää asutko, jos ei kiinnosta olla töissä tääll nii painukaa muualle ja sillä slvä. Mitä te täällä itkette millane pellos on?

      Ristiina, Mikkeli, Turku, Helsinki, Hämeenlinna, Joensuu jne, kaikki on täynnä juoppoja, ei vaan PELLOS.

      Olen 18, ja vieläkin asun pelloksella. Eli olen asunut 18 vuotta, ja tuun varmastikki asumaan pitkää. Ei mitään pahaa täss mestassa ole!

      Fuck u Haters!

      • aafdsfdsafdasfas

        täs pitäis tietää että pelloksella tarkoitetaan tässä yhteydessä tehdasta, ei asuinaluetta..


      • pipelined

        Eikös se huuhaa pummikin asu Pelloksella?


      • aafdsfdsafdasfas kirjoitti:

        täs pitäis tietää että pelloksella tarkoitetaan tässä yhteydessä tehdasta, ei asuinaluetta..

        No kuule lueppas sinä noita kommentteja, ja mieti sitte ollakkoo tällä vaa puhuttu tehtaasta?


      • sadfasdfasdfasdfasd
        amkiic kirjoitti:

        No kuule lueppas sinä noita kommentteja, ja mieti sitte ollakkoo tällä vaa puhuttu tehtaasta?

        joo, luin kyllä. 96,72% kommenteista käsittelee tehdasta, aivan kuten avauskin, joten mikä olikaan pointtisi?


      • sadfasdfasdfasdfasd kirjoitti:

        joo, luin kyllä. 96,72% kommenteista käsittelee tehdasta, aivan kuten avauskin, joten mikä olikaan pointtisi?

        Hyvä vitsi!


      • adsfdfsafdsa
        amkiic kirjoitti:

        Hyvä vitsi!

        vittu mikä palikka oot :D


      • #14
        pipelined kirjoitti:

        Eikös se huuhaa pummikin asu Pelloksella?

        huuhaa pummi?


      • åss

        muuta äkkiä pois nuorisodeeku


      • Anonyymi

        Peräkammarinpoika varmaan olet. Ei kukaan fiksu 18v. asu PELLOSNIEMELLÄ!!!


    • Alotin tänään Pelloksen ruokalan keittiöllä! ...saas nähä, mitä tästäkin seuraa... :D

      • saattavat katsoa

        Älä vaan tallo siellä ruokia.


      • saattavat katsoa kirjoitti:

        Älä vaan tallo siellä ruokia.

        no en :)


    • siile

      niin isoa että pitää vanerituotanto siirtää muualle

      • haahdfhdfhadf

        Ai Kiinaanko taas? No, ei se pohjoinen havupuuvyöhyke edelleenkään ole Kiinassa asti.


      • kolmetoista
        haahdfhdfhadf kirjoitti:

        Ai Kiinaanko taas? No, ei se pohjoinen havupuuvyöhyke edelleenkään ole Kiinassa asti.

        mitä niillä havuilla tekee matikainenkin kiros ne


    • siile

      hemmetin isoa että pitää siirtää koko tuotanto saharan eteläpuolelle

    • YYPEETPIAKKOIN

      jawolf commendant KEKI savossakin näytettännee vietettävänee IHTENÄISYYSPÄEVEE

      • pellet ulos

        kyllä ne itsenäisyyspalkan duunareilta perii eiköhän pistetä vähän poppoota pihalle


    • viiluville

      Onko Pellos1 ruvennut tekemään myös viikonloppuna töitä! Jos työvuorot menee hyvin, ni palkkahan siinä nousee ja vapaat lisääntyy.

      • hööööheinäsaari

        jotkut idiootit tekee ylkkää ja vielä lauantaisin HÖLMÖJÄ ensivuonna saa tehdä lauantait muutenkin


      • keki3

        kakkonen ja kolmonen suoltaa raakkeja niin paljon että joutuvan duunaamaan lauantaisin siellä ei ainakaan laadunvalvonta pelaa lieneekö laadunvalvojia ollenkaan


    • työtuomioistuin

      hauskaa ja ratkiriemukasta itsenäisyyspäivää pelloksen johdolle kjäh KjÄH HE HE HEE

    • demmaari

      http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3081129/puuliitto-voitti-kiistan-itsenaisyyspaivan-palkasta3 §

      Töiden keskeyttämisestä huolimatta on työntekijälle maksettava itsenäisyyspäivältä, jos se muuten olisi ollut työpäivä, täyttä työpäivää vastaava palkka. Jos työtä tehdään päivä-, tunti- tai urakkapalkalla, on palkan saamisen edellytyksenä kuitenkin, että työntekijä on ollut työnantajan työssä yhdenjaksoisesti vähintään kuusi työpäivää lähinnä ennen itsenäisyyspäivää. PELLOSJOHTAJALLA VISSIINKI LUKI HÄIRIÖ KU EI TEKSTIÄ JYMMÄRRÄ

      • kaksikaksi

        demarissakin on juttua tästä ja metsäyhtiöiden oppisopimuskikkailusta melko luihua touhua yrittävät viilata duunaria linssiin ja pitemmät kusee silmään


      • vaneri sika
        kaksikaksi kirjoitti:

        demarissakin on juttua tästä ja metsäyhtiöiden oppisopimuskikkailusta melko luihua touhua yrittävät viilata duunaria linssiin ja pitemmät kusee silmään

        No eiköhän sitten lomauteta koko niemi taas vuodenvaihteeksi, ihan varmuuden vuoksi vain. Turvataan siten kesän täyskäyntiä.


      • asdffsda
        vaneri sika kirjoitti:

        No eiköhän sitten lomauteta koko niemi taas vuodenvaihteeksi, ihan varmuuden vuoksi vain. Turvataan siten kesän täyskäyntiä.

        No ei lomauteta, kuten tiedät.


    • Miksi lomauttaa

      Irtisanominen on paljon mukavampaa. Eiköhän senkin aika vielä kohta koita. Säästöjä, säästöjä ja vielä kerran säästöjä

      • 55kössi

        itsenäisyyttäkin juhlitaan taas täällä savon korvesa


    • 1609

      himskatin hyvä paikka kun vain pitää vähintään sata mailia väliä

    • kas kau

      upm:llä ei satu yhtään tapaturmia tulee vain kuolonuhreja

      • asfdfasdfsdfds

        Sattuuhan niitä tapaturmia eri tehtailla vieläkin, myös Pelloksella. Tosin poissaoloihin johtaneet tapaturmat ovat vähentyneet, se sinulle 10-vuotiaan koomikkokyvyillä varustetulle kerrottakoon.


    • Turbo-Urpo

      Pelloksen tehtaiden suurin ongelma ilmapiirin ja kaiken kehittämisen tiimoilta on narsstiset työnjohtajat...on niin helppo sanoa ei. Tämä koskee myös kunnossapitoa. Kunnossapidon työnjohto päälliköitä myöten ei osaa hommiaan. Olen yrittänyt, niinkuin monet muutkin, kehittää työkoneen ominaisuuksia, mutta päälliköt tyrmä aina kaiken.

      • llhfytre

        Oleko sinä käynny ala asten? Kirojotus taidosstasi pätellen olet varsinnainen konen kehitäjä nero!


      • powerslave22

        Eräskin vuoromestari on kuin apukoulun reputtanut. EI VOI olla noin tyhmä. MUTTA kun on...ai kuka..no en kerro, Ei viitti nimiä kertoa.


      • sdaewww
        powerslave22 kirjoitti:

        Eräskin vuoromestari on kuin apukoulun reputtanut. EI VOI olla noin tyhmä. MUTTA kun on...ai kuka..no en kerro, Ei viitti nimiä kertoa.

        kun olet niin helvetin fiksu, niin miksi et itse opiskellut insinööriksi?


      • hahahahahahahae
        sdaewww kirjoitti:

        kun olet niin helvetin fiksu, niin miksi et itse opiskellut insinööriksi?

        Varmaan siksi, kun läpäisi peruskoulun 6.9 keskiarvolla ja ajatui amiksen kautta Pellokselle? Tottahan toki ne esimiehet ovat aina tyhmiä, kuinkas muuten?


    • RRRRRaappana

      Turbo-Urpo on oikeassa! Ja tiedossa on ketkä työnjohdon edustajat kirjoittavat tänne haukkuja arvostelijoista. Hävetkää "isin ja äidin pikku tissiposket"

      • oisko noin?

        Ja varmaan vielä työajalla, kun rengit vääntää vaneria.


      • noin on
        oisko noin? kirjoitti:

        Ja varmaan vielä työajalla, kun rengit vääntää vaneria.

        työkö ootte töissä siellä ja vapaa-ajalla kirjotatte tänne
        miten perseestä on olla siellä töissä


      • paha olla
        noin on kirjoitti:

        työkö ootte töissä siellä ja vapaa-ajalla kirjotatte tänne
        miten perseestä on olla siellä töissä

        Ihan on kuule persiistä tämä.


    • SanoEiPellokselle

      Ketään tuskin kiinnostaa, mutta olin 3 vk sähköosastolla työharjottelussa. Työharjottelussa siksi että silloinen koulutus vaati. Alalla kokemusta oli jo silloin toki jo, eli menin sinne vähän niinkuin ekstraajadorkaksi. Paikasta ei jäänyt kovin hyvät tunnelmat. Sähköosaston "kymppi" otti kaikki muiden, myös minun, esittämät ideat esille ominaan. Todella rasittava jätkä kun avasi suunsa. Kaavakirjan SI suureista neljä opeteltuaan koki tietävänsä universumin salat. No paskat siitä. Vanerinvääntäjät oli pystyynkuolleita radiopäitä. Aika katkeroituneita eri tavoin. Jotain jokaisella hampaankolossa. Tauolla jutut oli vähän jokaisella perseen ja kaasarin välimaastosta. En kokenut että kovin suuria hengenlahjoja oli heistä monellakaan enää jäljellä. Varmaan fiksuja olleet ennen kuin alistuneet kohtaloonsa liimanhaistelija-vaneritehtailijana. Mitä palkoista tossa vouhkataan, joillain 60 tonnia jne - ihan sama, kunhan en koskaan joudu sinne hakemaan töihin. Siinä pikku yhteisössä oli kaikki pikkukylän sisäsiittoisuuspiirteet. En voi kuin kuvitella mitä se on vuoden tai kymmenen jälkeen. Sitä varmaan mieli paatuu ja kokee sen tavallisena työpaikkana, eikä yhtään huomaa että on hullujenhuoneella töissä... No sama mulle!

      • utelias1

        minä vuonna olit??


    • SanoEiPellokselle

      Tarkkaa vuotta en viitsi paljastaa, jottei henkilöihin ihan pysty yhdistämään, mutta kyllä siitä tovi on. Näkemykseni paikan ääliömäisyydestä ei tosin ole haalistunut. Näin sivusta seuranneena näkemykseni on että paikan suurin ongelma on varmaan työnjohdossa ja siinä sivuseikassa ettei duunaria juuri arvosteta. Seuraavaksi suurin ongelma on varmaankin töiden yksitoikkoisuudessa. Itse en ainakaan kykenisi tekemään viikkoa ilman viiltelyä yhdelläkään työpisteellä töitä vaikka palkka olisi mitä tahansa. Toisaalta kuka tyytyy mihinkin, joten kai sinne on oikeat henkilöt valikoituneet jos vuosia jaksaa. Mitä se sitten kertookaan heidän sielun syvyydestä.

      • Port Kellokoski

        Totta turiset! Aika hyvän kuvan talon tavoista sait,Tuotaha se on:samojenjuttujen kertomista ja kuuntelemista, Toisten tehtaitten panettelua, yksitoikkoista työtä ja vielä vuorotyönä. Ite olen ollut 15v Pellosella ja olo on ollut pitkään apaattinen ja lannistunut.Hyviä päiviä ei juuri ole, vaan aina sitä samaa. Ihmiset vaan jaksavat haaveilla lottovoitsta,jota ei koskaan tule. Ja puhua Corolloistaan ja siitä , jos käykin tuuri ja pääsee umpihumalassa pukille...


    • kyllä herra!!

      Pelloksella ei kenenkään pitäisi olla yli viittä vuotta. Alkaa nimittäin jättämään jälkensä.Työntekijää ei juuri arvosteta. Työmiehen/ naisen pitäisi olla nöyrä ja kuuliainen robotti. Kiitosta ei tule, v#ttuilua sitäkin herkemmin. Kaikenlaisia säädöksiä kehitellään ja niitä sitten vahditaan. Työnjohto menettänyt otteensa osittain asioihin ja siihen,mitä talossa oikeasti tapahtuu. Tehostaminen on nyt must juttu. Kohta vaan tuolla tehostetaan porukka saikulle ja varhaiseläkkeelle.

      Töihin meno ei ole tuntunut mukavalle enää aikoihin. Pelloksella pitäisi oikeasti alkaa kuuntelemaan työntekijöitä muutenkin, kuin juhlapuheissa. Aikuisia ei tarvitse kytätä ja nuhdella,kuin pikkulapsia. Olisi kiva saada tekemisen meininki takaisin. Nyt tätä menoa koko pulju on menossa v#tulleen.

    • slumslum

      Yksi Suomen.. slummi alueista.

    • jurpourpo

      Ja sitte itse asiaan, eli niihin palkkoihin ja työaikamuotoon? Onko edelleen 3/5? Se on aika raskasta, 3/7 vielä menis. Sinne haetaan oppisopimuksella porukkaa, tietääkö kukaan mitä niille aiotaan maksaa?

      • paska duuni älä hae

        pelloskolme 8 pellos kaks 6 ja pellos 1 4 euroo


    • kymppi

      et pääse ainakaan sitten mihinkään töihin jos opparin läpäiset kai ne nyt kybän maksaa

    • työttömyysprosentti

      no kyllä se alle viidenkympin jää että semmosta

    • ajan henki

      euroopan hienoin työpaikka ja suurin laadukasta lng vaneeria pukkaa miljoonia kuutioita ja ja pankki ilmoittelee että tili ylitetty ei mahdu enää avatkaa uusia tilejä ja työvuorot ja ajat maailman parhaat ja ristiina ja mikkelin maailman metropoli ja kahden vuoden välein uljas kisa että kenestä tulee tämän paikan luottamushenkilö tupu hupu ja lupu ovat nytkin kisassa mukana jännitys tiivistyy käsinkosketeltavaksi ja äänestäjien voitelu on jo ollut käynnissä vuoden päivät arvonta alkaa RAUHA HÄNEN SIELULLEEN voittajan nuijinta tapahtuu joulun ja uudenvuoden välillä paikallisessa pubissa

      • youtube soikoon

        Pellos on siitä hyvä työpaikka, ettei pomojakaan enää kiinnosta yhtään mitä siellä tehdään ja millaista levyä tulee. Saa viettää aikaansa,miten parhaaksi katsoo.


      • just wondering
        youtube soikoon kirjoitti:

        Pellos on siitä hyvä työpaikka, ettei pomojakaan enää kiinnosta yhtään mitä siellä tehdään ja millaista levyä tulee. Saa viettää aikaansa,miten parhaaksi katsoo.

        Eikö työntekijöillä olekaan vastuu laadusta? Aika ihme paikka, jos huono laatu pistetään pomojen piikkiin.


    • paranormal pellos

      Pellos on täynnä onnettomia sieluja, jotka ovat jääneet sinne ns välitilaan. Eivät tajua siirtyä eteenpäin. Pelloksen lukuisissa hämärissä käytävissä ja konesaleissa vaeltavat nämä sinne jumiin jääneet. Kuljet käytävää, kun yhtäkkiä tunnet jonkin läsnäolon. Kavahdat ympärillesi ja näet hieman suttuisen ja kumaran hahmon lähestyvän sinua. Tunnet alkavaa kauhua ja yrität päästä pois nopeasti ja juokset eteenpäin. Yhtäkkiä toinen suttuisen kumara hahmo on edessäsi, käsi ojossa. Suljet silloin silmäsi ja rukoilet isä meitää. Yöllä paranormaali aktiviteetti on luonnollisesti voimakkainta. Vain kovahermoisimmat uskaltavat silloin kulkea näitä saleja sekä käytäviä.

      • vitunluuserit

        Ainahan näitä persereikiä löytyy jotka ei osaa tehdä töitä vaan vinkua joka asiasta. Menkää luuserit kaljatölkkejä keräämääm ja ostakaa niilläkin rahoilla lisää kaljaa. 👎👎


    • Pelonsekaisin_tuntein

      Hyvät naurut täältä ainakin saa. Nostetaan vähän ketjua ylemmäs niin saadaan tuoreempia juttuja.
      Olen hakeutumassa töihin Pellokseen ja mielenkiinnolla kuulisin mielipiteitä paikasta.

    • Pelonsekaisin_tuntein

      Ainiin ja pari asiaa vielä.
      Milloin on ollut viimeeksi YT:t tehtailla ja miltä paikan tulevaisuus näyttää? Onhan sinne vissiin investoitu aika paljon viime vuosina?

    • Työkuinlaulua

      Tule tänne vaan täällä sorvataan,kuivataan ja lajitellaan..tule tänne vaan myös sahataan, ja sitten ennen pakkausta hiotaan.

      • Pelonsekaisin_tuntein

        Kiva, että otetaan ilolla vastaan. Nähdään tai ehkä ollaan jo nähtykin. Vieläkö joku osaisi noihin yllä mainittuihin kysymyksiin sanoa jotain.
        Eka palkka on vielä saamatta joten tuotantolisät hakusessa. Miten ne toimii ja paljonko ne on?


      • Jippou

        Perjantaina haastatteluun jännä nähä.


    • Vuorotyöläinen1

      Aina sama narina. Mikä se on ku.pirääilta aina työpaikat haukkuu? Pitäs olla tyytyväinen mitä on, nykyään ei työtä ihan tuosta vaan saa. Itse ollut monella tehtaalla töissä niin upm kuin metsä wood ja sanonpa vaan.kummastakin tykännyt. Nyt opiskelen niin jätin työt sikseen. Se on ihan itestään kiini millainen se työpaikka on itse sen rakentaa ilmapiirin yms.

    • Ei_kannata_tulla

      Paska duuni.

    • Tehkäätöitä

      Jos täältä päin löytää vastaavan paikan, jossa palkka suht kohdillaan työhön nähden, niin tervemenoa vaan koittamaan. Tuolla olevat eivät tunnu oikein ymmärtävän miten hyvin pelloksella asiat onkaan loppujen lopuksi.

      • Anonyymi

        No nyt ei oo hyvin enää. Päin persettä mennyt jo tovin aikaa. Paska palkka ja veemäinen työympäristö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ei oo hyvin enää. Päin persettä mennyt jo tovin aikaa. Paska palkka ja veemäinen työympäristö.

        Palkka tippunut rajusti ja osa joutuu vielä palauttelemaan lomarahoja, kun muka maksettu liikaa. Työntekijää kiusataan nyt tosissaan. Viisaimmat jo tajunneet häipyä. Aika harvaa tuolla enää kiinnostaa mikään.


    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Kyllä Pellos voittaa betonitehtaan ja osuuskaupan palkoissa mennen tullen.

      • Anonyymi

        Aijaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa..

        Tyhjentävää kommentointia.


    • Anonyymi

      3-vuorotyö, 9e/päivä, voi ilmoittautua työkkärissä ja työllisyyspalveluissa.

    • Anonyymi

      Palkka 2019 n. 43000€ 12 h/ vuorotyö

    • Anonyymi

      Ihan kiva liksa. Nyt kahden viikon tilikatkoon lähes 700e🤩🥰 oi ku on hyvä palkka.

    • Anonyymi

      Minkälaista työtä muuten on, onko pölyä tai muita kemikaali altisteita?

      • Anonyymi

        On pölyä.trukit savustaa ja liima on hyvinkin allergisoivaa mutta nuo työthän tekeekin naiset.


    • Anonyymi

      Tuolla altistuu juoppoudelle

    • Anonyymi

      Jos kahdessa viikossa tienaa 700e paljonko tienaa kuukaudessa?

      • Anonyymi

        900e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        900e

        Totta


    • Anonyymi

      Haku päällä onko hyviä hommia?

      • Anonyymi

        On, hanki äkkiä vaan hieno kiesi osarilla


    • Anonyymi

      Luo ura pelloksella. asuntoja ihan vieressä halvalla. osta vaikka koko kerrostalo . halpaa halpaa halpaa nyt.

    • Anonyymi

      On kokemusta, 1 tehtaan vuoromestari täysin vailla esimiestaitoja, oikohan nimi alka a:lla

      • Anonyymi

        aanus?
        Annaali?
        Anna Markka?


    • Anonyymi

      Nykyään kaikilla sama palkka työtehtävien mukaan. Perseennuolimeslisät poistettu, se parentanut ilmapiiriä

      • Anonyymi

        Pelloksen suolakaivos Sairas paikka.


      • Anonyymi

        No mitä se niinku sit oikeesti on? Just siinä sun työtehtävässä?


    • Anonyymi

      Psykopaattinen tyhmä narsisti työkaverina. Pomot tykkää, muut vihaa.

    • Anonyymi

      Elä saatana mene sinne töihin! Kaikki pitää osata heti, esimies joku vitun hihhuli, 13e tunti, koneet paskana. Muutin Mikkeliin oppisopimuksen vuoksi vanerille, noh 1kk jälkeen lähen takas mistä tulin.
      Älä oikeasti tule, vitun paska paikka!

      • Anonyymi

        Kiva kun kävit;))


      • Anonyymi

        Älähän nyt anna periksi. Jyystät levyä sen 20v aluksi, niin muu maailma unohtuu kummasti. Missään saa rahaa näin helpolla, ehkä kelalta.


    • Anonyymi

      Vaarallinen paikka, Putte saattaa tulla pommeineen vapauttamaan siellä olevat kansalaisensa orjuudesta.

    • Anonyymi

      kyllähän nämä ovat monesti juoruakkojen ja juoru-ukkojen paikkoja. nussivat keskenään. käyvät kaupassa keskenään. nukkuvat keskenään. tekevät töitä keskenään. oikeita herkku serkkuja toisilleen.
      15 vuotta tapitat vaneritehtaalla, seuraavat 15 vuotta tapitat mielenterveyshoitajaa. vain hulluimmat kykenee olemaan töissä. terveimmät lähtee pois tai sairastuu mielisairauteen. jos olet valmiiksi pönttö, silloin nämä ovat oikeita paikkoja sinulle. ei ole enää päässä mitään, mikä menisi rikki eli loistava vaneritehtaan työntekijä.

      • Anonyymi

        Loistava kiteytys. Tuonne jos jumiutuu, niin morjens..


      • Anonyymi

        Peukku tälle


    • Anonyymi

      Tuolla ei pitäisi olla kenenkään max 5v pitempään. Tuolla muuttui tyhmäksi imbesilliksi. Vuorotyö sekoittaa pään ja elimistön. Viinanjuonti ainoa lohtu.Palkka oikeesti perseestä. Inflaatio syö loput. Vituttaa koko ajan. Kesällä kuuma ja yrjöttää jo ajatuskin Tuolla olemisesta. Rekrytointi mennyt vituiksi;) Sen verran jo sana levinnyt. Kukaan normi tonne halua. Johto alkoi ahnehtimaan liikaa ja koijaamaan apinaa. Vuoroesimiehet saa kylmintä kyytiä. Sääliksi käy. Pilattu tuokin paikka; lopullisesti.
      T: Liian pitkään tuolla.

    • Anonyymi

      Pelloksella nykyään saa tottua perseaukisuuteen. 2vkon tulijakso tuntuu toooosi pitkältä. Semmoinen 700egee kouraan ei juuri naurata.

      • Anonyymi

        2vkon tili jakso. Nälkä vie näönkin


    • Anonyymi

      Etsitkö vakituista työsuhdetta ja haluat lähteä luomaan urapolkuasi metsäteollisuuden edelläkävijäyritykseen? Hienoa! UPM Mikkelin Pelloksen tehtaan tuotantomäärän kasvaessa haemme nyt kymmeniä uusia Vanerityöntekijöitä toistaiseksi voimassa oleviin työsuhteisiin.

      Työtä tehdään kolmessa vuorossa, pääsääntöinen sykli on neljä työvuoroa ja kuusi vapaapäivää, lomakaudella tästä saatetaan poiketa.

      Milloin moiset lupaukset täyttyvät ???, harvoilla 12 h vuorot!

    • Anonyymi

      Reilut palkat on Pelloksella! Mikkelin paras paikka jos tahtoo tehdä tehdastyötä. 3000€/kk ei ole mitenkään poikkeus. On vähän erilaiset palkat kun Mölnlyckellä missä 2000€ on jo vähän siinä ja siinä.

      • Anonyymi

        Ei silti kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silti kiinnosta.

        Ja miks mölkkiin ees vertaat? :DDD onks mölkki joku unelma paikka??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miks mölkkiin ees vertaat? :DDD onks mölkki joku unelma paikka??

        Se on semmonen samantyyppinen työpaikka. Jos ymmärrät mitä sanon ;-) voi ottaa kadulta kenet vaan.


    • Anonyymi

      Eikös tää pellos kuulu suutarisen kans samaan kastiin jotka haluaa vaan ryssiä palkata?

      • Anonyymi

        oot siis yks "niistä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oot siis yks "niistä".

        Ns "" RYSSIÄ",puolustava viesti poistettiin?? Ei mahdu järkeen. Mutta nythän heitä saa lyödä ja solvata oikein valtiovallan siunauksella. Media oikein kannustaa ry..sä vihaan


    • Anonyymi

      Tulis sen verran lotosta, että pääsis vittuun täältä.

    • Anonyymi

      Taitaa 3 tehtaan esimiehet olla kaivettu jonon siitä surkeimmasta päästä. Järki ja johtamistaito saati henkilöstön hyvinvointi ja hallinto puuttuu täysin. Työnhaku 4 töitä 6 vapaata, miten UPM voi tuollaista ilmoitusta laittaa kun se ei ole koskaan sellaista edes toteuttamassa, miksi työntekijät lähtee pois muutamien kuukausien päästä?Vastaus : orjana toimiminen pienellä palkalla ja ihmisarvolla käytösnormit jätetään huomiotta, turhaan ne uusia työntekijöita hakee kun esimiestaidot puuttuu useimmilta.

      • Anonyymi

        Taitaa 1 tehtaalla olla täysin sama tilanne.


      • Anonyymi

        En nyt sanoisi. Yleisempi ongelma lienee, ettei duunaria umpilla paljon arvosteta . Välttämätön kuluerä.Tuo 4 töitä ja 6 vapaata on ihan jees, mutta hankkeet jää vanerilla ohuiksi. Tuo kiertomalli tullut paperitehtailta, joissa palkat ja edut ihan toista luokkaa.


    • Anonyymi

      Ensi kertaa oikeastaan alkanut tajuta, ettei tuolla palkalla tule toimeen..Ikävä kyllä. Älkää uskoko herrojen propagandaa ja mainospuheita. Uudet työntekijät Älkää tulko tänne, tai sitten teillä oltava ns takamettiä. Tuolla menee vaan psyyke ja terveys...helvetin halvalla.

      • Anonyymi

        Samat sanat Mölnlyckestä. Ei kannata edes harkita. Palkat aivan naurettavat eikä niillä elä.


      • Anonyymi

        Joo paskaa puhuu työnhaku ilmoituksissa kaikesta, palkasta vapaasta ja ilmapiiristä. Ennen suosittelin tulemaan töihin. Nyt suositan kiertämään kaukaa


    • Anonyymi

      Mitään uutta...

      • Anonyymi

        Lobotomian jos hommaisi, silloin sitä ehkä tyytyväisenä hymyillen pystyisi tylsää tehdastyötä tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lobotomian jos hommaisi, silloin sitä ehkä tyytyväisenä hymyillen pystyisi tylsää tehdastyötä tekemään.

        Siitä on kieltämättä apua. Lisäksi ei kannata miettiä liikoja, ettei ala ns ketuttaa..


    • Anonyymi

      voin sanoa 20v pelloksella olleena että nykyään ei voi suositella kenellekkään tätä paikkaa,nytkin porukka lomautettuna vaikka asiasta ei paljon huudella. käykää koulut ja unohtakaa pellos.

      • Anonyymi

        Pelkäät oman työsi puolesta ja sen vuoksi yrität pelotella ihmisiö hakemasta sinne töihin?

        Eikö olisi fiksumpaa lopettaa lusmuilu ja tehdä töitä kunnolla, ni ei tartteis pelätä oman perseen puolesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäät oman työsi puolesta ja sen vuoksi yrität pelotella ihmisiö hakemasta sinne töihin?

        Eikö olisi fiksumpaa lopettaa lusmuilu ja tehdä töitä kunnolla, ni ei tartteis pelätä oman perseen puolesta..

        Voin sanoa että ei pelota. Kannattaa tulla tänne töihin ja kokea miten hieno työpaikka tämä metsäteollisuuden kirkkain tähti UPM on.


    • Anonyymi

      Miten muuten Upm rekryää porukkaa pellokselle , samalla kun lomautukset päällä?

    • Anonyymi

      Isot pomot kävi kehumassa miten hyvin menee. Siitä meni tovi, kunnes yt; t alkoi . Tuttu kuvio. Erittäin lomautusherkkä ala. Tai sitten ollaan ekana tukilakossa.

    • Anonyymi

      Liima haissoo

      • Anonyymi

        Pellos tehnyt tehtävänsä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pellos tehnyt tehtävänsä..

        Pellos on täynnä tatuoituja onni- ja liisaklovneja joista ei ole minkään tekijäksi joten lomautukset olivat selviö.


    • Anonyymi

      Kovvoo hommoo

    • Anonyymi

      Pellos ei ole työpaikka. Pellos on kultti ja elämäntapa.

    • Anonyymi

      Turhapuro viihtyis Pelloksella. Heti pitkät lomat työsuhteen alkuun. Uunon valinta; PELLOS!!!! Jee jee rock rock

      • Anonyymi

        Ennen syksyä alkaa työaikamuoto 35 ja väki tulee vähenemään, oppisopimustyyppejä ei voi irtisanoa joten tatuointipellet saa fuduja.


    • Anonyymi

      Nykyinen soppari taitaa estää 35; n.

      • Anonyymi

        Sopparit on tehty rikottavaksi ja rahalla , tässä tapauksessa pienellä siitä selviää UPM.
        Vaihtoehto kun on sulkea koko laitos....


    • Anonyymi

      Joutaa lakkauttaa mokoman Stalinistien työpaikan, orjapalkka ja työajan kyttäys, autopaikat lämmityksellä hyppysähkön perässä ja pekkaspäisiä ei tunneta!

      • Anonyymi

        Älähän nyt tavarits. Tässä kuussakin tulee nettona n 600e. Saa sillä jo punalipun salkoon. Vakavasti puhuen, saako toimeentulo tukea, jos vaan näyttää tilinauhan ja taikasanan: Pellos!!? Köyhyys on jaloa ja kaunista. Ois vissiin ruvettava hömöks ja kiillotettava Björnin ja Jussin/ Miguelin pamput .Heittääkö ne silloin pari lanttia? Vai tekeekö ne normi tapaansa oharit ja prole jää häväistynä ulisemaan kuralätäkköön.


    • Anonyymi

      Ihmeellinen työpaikka kun PAKOTETAAN liittymään johonkin sairauskassaan järjettömällä jäsenmaksulla! Suomessa pitäisi tietääkseni kyseinen liittyminen kuulua työntekijän vapaaehtoisuuteen. Olisi tutkimisen paikka laillisuuden suhteen!

    • Anonyymi

      Pellos on synonyymi sanalle ankara vitutus.

    • Anonyymi

      Tribalibalibalibalibali

    • Anonyymi

      Pesonen rakastaa teitä!!! Keggi myös!!!!❤❤❤❤❤🌹🌹🌹

    • Anonyymi

      kannattaa nykypäivänä mennä mielummin vaikka kaupan kanssalle töihin,ne ajat on ollu ja mennyt kun palkka oli reilu ja työntekijää edes vähän arvostettiin.

      • Anonyymi

        Justiin oli iltalehessä että kaupan kassalla jää käteen reilut 2200 eikä tarvi ylitöitä tehdä....


    • Anonyymi

      Aika sissi saa olla, että tuolla kestää suht järjissään.

    • Anonyymi

      Hyvä työpaikka

      • Anonyymi

        No just..


    • Anonyymi

      Ihan hirveä paikka nykyään.

    • Anonyymi

      Pellokselle ei synnytä, sinne kuollaan

    • Anonyymi

      herrat tienaa ja työmies syö kynsiä ja luottamusmieskin nuolee kekin kiveksiä nykyään.

      • Anonyymi

        Sen lauluja laulat, kenen leipää Syöt.. PLM jos nostaa äläkän, niin se on kohta ite linjalla lomautettuna. Toivon että Pellos lakkautetaan kannattamattomana.


    • Anonyymi

      Ainoa mitä tuolta jää kaipaamaan on hyvät työkaverit. Muuten ihan pas..a paikka. Johto kuutamolla, duunaria ei arvosteta. Porukka jaettu kahteen kerrokseen. Näkyy tilipussissa, keistä pomot "tykkää".

    • Anonyymi

      0/5 aivan paska paikka.

    • Anonyymi

      Mites meillä lomautetuilla nyt menee?

      • Anonyymi

        107€7päivä...ei huono, vois sen 400 päivää loikoilla mut varmaan aneleevat takas duuniin...


    • Anonyymi

      On varmasti seutukunnan sairain työpaikka. Ainakin näistä kommenteista puskee läpi se millaista porukkaa siellä on töissä. En ikipäivänä menisi tuonne töihin, koska jopa aids-parantolassa on terveempi ilmapiiri kuin tuolla.

      • Anonyymi

        Tullut monta kertaa mieleen että miksi ei tullut opiskeltua kunnon ammattia,nyt on oltava täällä persereiässä töissä kun ei muualle enää pääse. Välttäkää nuoret tätä työpaikkaa viimeiseen asti. Aivan eri touhua kuin reilu 20vuotta sitten....


    • Anonyymi

      Ei se ole koskaan liian myöhästä. Itsestä kiinni.

    • Anonyymi

      LIIIMAAA LIIIIMAAAAAS LIIIIIIIIIIIIIIIIIMAAAAAAAAAAA

      • Anonyymi

        Taas yksi pelloksen tuhoama ,ehkä alussa ihan fiksukin yksilö.


    • Anonyymi

      LIIIIMOOOOO LIIIIMOOOOOO LIIIIMOOOOOOOOOOOOO

    • Anonyymi

      Saan Perloksella 2500 käteen joka kuukausi, ilman koulutusta.

      • Anonyymi

        Huomaa ettei ole koulutusta sinulla


    • Anonyymi

      Sitten heräsit ja päästit kissan pihalle.

      • Anonyymi

        kyllä ja lehmät lentää. taitaa olla 700 se totuus.


    • Anonyymi

      Juu se 700 normi tili 2 viikkoa

    • Anonyymi

      Muut alat painaa palkoissa ohi.

    • Anonyymi

      Seuraavan sopparin tultava tähän päivään. Nyt liksat naurettavia. Lakkoillaan sit vaikka puoli vuotta, mut työnantajalle ei anneta enää periksi.

    • Anonyymi

      3-4k€ välillä nettona eli ihan jees palkka mäin helppoon duuniin.

    • Anonyymi

      Nykyää siivojaki tienaa paremmin

    • Anonyymi

      Onhan se vekkulia, että lomautettuna ei juuri häviä tuloissa, ja jää tuonne ajaminen pois.

      • Anonyymi

        Hah, voi vittu, mistä liitosta saat saman rahan? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, voi vittu, mistä liitosta saat saman rahan? :D

        Jos 2vkon tilijaksoon sattuu 6-7 päivää ilman su,niin liiton maksama 10 pv ei jää juurikaan jälkeen..


    • Anonyymi

      Liimooo liimooo liiimooo

    • Anonyymi

      Työntekijää ei enää arvosteta millään lailla.

    • Anonyymi

      Upm teki huipputuloksen ja palkkioksi tarjoaa kakkupalan ja kahvia. Ensi kerralla ehkä säkki potaatteja? Firmalla on rahaa, kuin rosvopäälliköllä mutta työntekijää sillä on hankala muistaa.

      • Anonyymi

        Ihan normaalia yritystoimintaa.
        Työntekijät ovat orjia, joille pitää maksaa palkkaa ja jotka vaativat oikeuksia.

        Ei se omistajia kiinnosta, miten duunareilla menee. Mutä halvemmalla saa duunarin, sitä parempi se on omistajille.


    • Anonyymi

      3500 nettona työrukkaseen kun oon pomona siellä. Aikasemmin työntekijänä nettone n.2000 lapaseen, ja ilman koulutusta lisineen.

      • Anonyymi

        Siis pääsit / suostuit kympiksi👍👍😆


      • Anonyymi

        Halvalla oot ittes UPM homoksi lähtenyt. Ellei toki jo ennestään ole moisia mieltymyksiä ollut..


      • Anonyymi

        Voin sanoa että ihan paska puhetta. Korkeintaan 3500€ -verot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa että ihan paska puhetta. Korkeintaan 3500€ -verot.

        Ruskealla kielellä ja muiden haukkumisella seläntakana saa omaa palkkaa tingittyä korkeammaksi.. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruskealla kielellä ja muiden haukkumisella seläntakana saa omaa palkkaa tingittyä korkeammaksi.. ;)

        Itekin tiiän semmoisen ......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekin tiiän semmoisen ......

        Parempi seon lusmut vasikoida pomolle ja saada parempaa palkkaa.
        Duunikaverit ei tykkää, oma lompakko ja vaimo kyllä.


    • Anonyymi

      Kateellisia työläisiä olette, mä ajan mersulla töihin te bussilla.

    • Anonyymi

      Matalapalkka ala tulossa. En tiedä kuinka kauan tonne on järkeä enää ajaa. Saman saa jo lähes missä vaan. Firma takoo tulosta ja rahaa. Kuka sen vitun tuloksen tekee??

      • Anonyymi

        Vanikkaaa ...Vanikkaa.....


    • Anonyymi

      Päivä töissä tienaa 2400€-verot ja kolmivuoro työssä 3500€-verot. Siinä Pelloksen palkat.

    • Anonyymi

      Vuorotyöstä ihan vitun huonosti.

    • Anonyymi

      niin on,kannattaa opiskella ja pysyä pelloksesta kaukana.

      • Anonyymi

        Väärin!
        Ei kannata opiskella!
        Pellokselle asumaan ja töihin kaikki!


    • Anonyymi

      Juuri näin. Kaikki mitä tarvitset,saat pellokselta.

    • Anonyymi

      kyllä,vittumaiset pomot ja paskan palkan.

    • Anonyymi

      Niin hyvä paikka että kesälomallekin pääsee ennen kesää. Uusia tekijöitä tarvittaisiin, mutta kuka tonne enää viittis tulla.

      • Anonyymi

        Jos lomautetaan, ni ei sitä silloin uusia duunareita tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lomautetaan, ni ei sitä silloin uusia duunareita tarvita.

        Näyttäisi silti olevan rekry käynnissä. Onko suunnitteilla puhdistus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäisi silti olevan rekry käynnissä. Onko suunnitteilla puhdistus?

        Vai onko napin väriä vaihdettu.
        Eli vanhat duunarit eivät osaa painaa uuden väristä nappia, joten uusia otettava töihin oppiin painamaan nappia.


    • Anonyymi

      Alkaa olemaan lopun alkua, jos kesän lomautukset pitävät paikkansa.

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa tämä paska firma. Lomautuksia jaellaan samalla kun johto nostaa bonuksia.

      • Anonyymi

        Alimmat duunarit on johtoa varten töissä joten aivan oikein johdolle antaa fyffeä ja duunareille kenkää.


    • Anonyymi

      Syksyllä huhujen mukaan n. 120 saa lopputilin.

    • Anonyymi

      Olen vapaaehtoinen jos niin käy

      • Anonyymi

        Onko liian vaikeaa opetella painamaan uuden väristä nappia? Äly ei riitä käsittelemään näin vaativaa uutta tapaa ja katsot paremmaksi jäädä työttömäksi luuseriksi?


      • Anonyymi

        Todennäköisesti masennut kun saat lopputilin. Itkisit myös armoa et älkää antako kenkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti masennut kun saat lopputilin. Itkisit myös armoa et älkää antako kenkää.

        Sie näin oot tehnä mutta ei se tarkoita että kaik muutkii näin tekis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti masennut kun saat lopputilin. Itkisit myös armoa et älkää antako kenkää.

        Toisin kuin ehkä luulet, niin muitakin työpaikkoja on olemassa.


    • Anonyymi

      Elä mesoo,kun et mistään mitään tajua.

      • Anonyymi

        Nyt oli niin fiksu kommentti, että vain Pelloksen alimmalta duunarilta voi tällaista olettaa tulevan.


    • Anonyymi

      Älyköt rulaa pelloksella

      • Anonyymi

        pelloksella on älykkö, jos oppii painamaan uuden väristä nappia 8kk koulutuksen jälkeen.


    • Anonyymi

      Nykyään niin pelletouhua kaikin puolin,ettei todeksi uskoisi. Heko pisteistä nuollaan vaikka esimiehen kenkiä ja räät lattialta.Vitun uunot tekee itsestään pellejä. Kirjoita vaaratilanteita".sähkökaapin ovi auki", " roskia lattialla" ym paskaa.Nulikat johtaa ja kattoo nokanvartta pitkin vanhoja peikkoja, mikä on toisaalta ihan ymmärrettävääkin.

    • Anonyymi

      (っ◔◡◔)っ ♥ Mee töihin ♥

      • Anonyymi

        🇷🇺❤️Mää sie terassille kaljalle. ❤️🇷🇺


    • Anonyymi

      Hakekaa äkkiä töihin pellokselle. Loistava tulevaisuus odottaa!!!! Pääsette siivoamaan,kun vanhat työntekijät pakkolomailee hamaan tulevaisuuteen.

      • Anonyymi

        Ihme ulinaa. Kyllä ihe saanut Pelloksen duunin avulla ostettua okt ja mökin. Siitä voi miettiä, et onko palkka huono vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme ulinaa. Kyllä ihe saanut Pelloksen duunin avulla ostettua okt ja mökin. Siitä voi miettiä, et onko palkka huono vai ei.

        Vähän riippuu millainen talo ja mökki;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän riippuu millainen talo ja mökki;))

        ;))) joo ;))))) vittu mikä pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme ulinaa. Kyllä ihe saanut Pelloksen duunin avulla ostettua okt ja mökin. Siitä voi miettiä, et onko palkka huono vai ei.

        Niin pankille maksat. Sit painetaan ylitöitä vuorottain, rinnakkain ja valitetaan facessa


    • Anonyymi

      päivä töistä hankkii sen 35tuhatta ja vuorotöistä 40-45tuhatta vuodessa. nämä yli 50tuhannen palkka höpötykset ovat näiltä jotka asuu enemmän pelloksella kuin kotona. kun olet ollu töissä reilu 20v. niin palkka 16-17e/h.

    • Anonyymi

      Mulle maksetaan 9,90€
      Olen tarroittaja

    • Anonyymi

      Onko pelloksella aloitettu jo irtisanomiset? Synkälle näyttää.

    • Anonyymi

      Ensi vuonna ehkä melko varmasti jo näyttää hiukan paremmalta. Hekojen perässä juoksevat pysyy kyllä tuolla ,kun eivät muuallekaan kelpaa.

      • Anonyymi

        Taitaa ennen sitä jokainen tehdas siirtyä 3/5 scheemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa ennen sitä jokainen tehdas siirtyä 3/5 scheemaan.

        Se on tosimiesten työaikamuoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tosimiesten työaikamuoto.

        Siinä katsotaan kuka tekee sydämellään töitä.


    • Anonyymi

      Jep..valvot 5 yötä ja millä korvauksella..::)) Ei siihen kuka vaan pysty

    • Anonyymi

      Korvanappiini kantautui tieto, että syyskuussa suljetaan yksi vaneritehdas pysyvästi.

    • Anonyymi

      Milloin se Pel4 tulee,?

      • Anonyymi

        Kekki on parasta aikaa heittämässä tikkaa mikä tehdas suljetaan.


    • Anonyymi

      Se tikka saattaa lentää minne vain

      • Anonyymi

        Se tässä on ikävä puoli. Johdolla ei ole mitään käsitystä tulevaisuudesta.


    • Anonyymi

      Pellos on ihan ok mesta mutta lounasravintolan safka on palannut todella huonoksi aloituksen jälkeen... lomautukset ihan ok koska silloin voi nauttia vapaa-ajasta liiton korvauksilla ilman työvevoitetta.

      • Anonyymi

        Miten nauttia kun ei se liiton raha mikään huima ole? Palkalla tulee juuri ja juuri toimeen niin ei tällä liiton rahalla kyllä voi nauttia...


    • Anonyymi

      Mutta vapaat pyörii hyvin. Enemmän osa aikatyöhän tuo on.

    • Anonyymi

      no liksa huitelee itellä siinä 4000-6000 egen välitte, riippuu työtunneista.

      • Anonyymi

        Oletko tenhunen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tenhunen

        Mistäs hoksasit? 😁


      • Anonyymi

        Missä välissä nukut jos olet aina työmaalla?
        Mua markka aikaan yksi kaveri houkutteli hommiin erääseen asennusfirmaan.
        Kehui että kuukauden brutto on yleensä 6000markkaa.
        Ajattelin että ompa hyvä liksa. Elettiin 90-lukua.
        Ei vaan kertonut, että työaika alkaa aamulla 6 aikaan kun lähdetään työkohteeseen joka saattoi ola missä tahansa ympäri maakuntia ja kotiin tullaan yöllä 23-24 tilanteesta riippuen.
        Eli ei se liksa enää niin hyvälle tuntunutkaan.
        Ja työmatkat oli omaa aikaa niistä ei saanut penniäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tenhunen

        Ei se noin pienellä palkalla tee. Menee yli kymppitonnin kuukaudessa että heilahtaa.


    • Anonyymi

      Miksi työmatka-ajasta pitäis palkkaa maksaa, ethän sinä silloin edes tee töitä mokoma pahvi!?!

      • Anonyymi

        Jos työmaat ovat aina toisella paikkakunnalla.
        Jos olet jossain firmassa töissä ja aamulla menet hakemaan firman auton vaikka rantakylästä ja lastaat siihen asennustarpeet ja pomo kertoo että nyt menette juvalle, niin sun mielestäkö se matka ei ole työaikaa?


    • Anonyymi

      Miksi auto pitää hakea Rantakylästä?

      • Anonyymi

        Jos se firma on Rantakylässä vaikka?
        Voisi se olla Tuskussakin tai vaikka Otavassa.
        Ihan miten sovitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se firma on Rantakylässä vaikka?
        Voisi se olla Tuskussakin tai vaikka Otavassa.
        Ihan miten sovitaan.

        Pysytään aiheessa eli pelloksessa ja kuinka kurjaa siellä on 😀


    • Anonyymi

      Työpaikkana 0/5. Alemmassa johto portaassa joitain ihan hyviä pomoja mutta ylempi johto on ihan täysiä omahyväisiä kyrpiä täynnä.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko minkä tehtaan johtoa?


    • Anonyymi

      Duunari on pidettävä kurissa ja nuhteessa .

      • Anonyymi

        Höpö höpö,kohta saavat kovistella keskenään kun tuonne paska laitokseen ei kukaan halua enää tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö,kohta saavat kovistella keskenään kun tuonne paska laitokseen ei kukaan halua enää tulla.

        Sinne on vaan parhaimman näköiset naiset pesiytyneet, ei siellä mitään tatuoituja pellejä Mikkelistä kaivatakaan.


    • Anonyymi

      Ristiinan torilla hillomunkin äärellä uudet dimexit päällä poijjaat kehuskelivat ettei tänä vuonna tarvitse uutta dimexiä pesuun laittaa... Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on lopun alkua!

      • Anonyymi

        Pellos ja Pakko Loma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pellos ja Pakko Loma.

        Onko ensimmäinen kerta pelloksen vaneritehtaalla, että kesällä lomautukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ensimmäinen kerta pelloksen vaneritehtaalla, että kesällä lomautukset?

        Joskus 2009 oisko ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus 2009 oisko ollut.

        Silloin tais olla viiden viikon kesäloma putkeen, vikko lomautusta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus 2009 oisko ollut.

        Mitä sen jälkeen tapahtui? Tuli jätti irtisanomiset...


    • Anonyymi

      Ei pellokselta kaikki ole lomautettuna, tekijöitä kyllä pidetään töissä. Turhat pistetään lomille, ne josta halutaan eroon.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko luottamus miehiä


    • Anonyymi

      Heko kuninkaat pysyy harjan varres.

    • Anonyymi

      lähes 30v. kyseisessä puljussa työssä olleena ei koskaan ole näin huono tilaus tilanne ollut,nuoret opiskelkaa ja kietäkää tämä uppoavalaiva kaukaa. nykyään ihan paska työpaikka.

      • Anonyymi

        Eihä siellä pakko ole olla, toisaalta jonkun nuokin työt tehtävä, toistaiseksi. Ovi käy molempiin suuntiin...


    • Anonyymi

      Kuka hullu tonne enää haluaa ..?

    • Anonyymi

      On niitä kehareita

    • Anonyymi

      Taas on jaettu uudet loma jaksot. Syyskuussa jaetaan verokortit.

    • Anonyymi

      Kohta pyörii työtöntä peikkoa ristiinan raitilla.

      • Anonyymi

        Samalla Mikkelistä tulee kriisikunta. Ensi vuonna asuntojen hinnoista Ristiinassa on 30% tippunut. Iltaisin voit saada 60% alennuksella. Veikkauksia mikä tehdas suljetaan vuoden vaihteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla Mikkelistä tulee kriisikunta. Ensi vuonna asuntojen hinnoista Ristiinassa on 30% tippunut. Iltaisin voit saada 60% alennuksella. Veikkauksia mikä tehdas suljetaan vuoden vaihteessa?

        PEL 2. Tekee samaa bulkkia kuin Pel 3.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PEL 2. Tekee samaa bulkkia kuin Pel 3.

        Eikö PEL2 ole Kekin tehdas? En usko, että Kekki sulkisi lempi tehtaansa.


    • Anonyymi

      Kuulema juhannuksen jälkeen sorvit pyörähtää käyntiin kun lumi on maassa.

    • Anonyymi

      työntekijät laitetaan pakkolomalle mutta valkokypäräisiä palkataan kokoajan vaan lisää,kertoo aikapaljon koko firman touhusta. toivottavasti kekki ei pääse laihtumaan näinä huonoina aikoina.

      • Anonyymi

        Erikoista. Eikö keväällä ollut toimi henkilöillä yt neuvottelut? Yli 30 henkeä piti potkia?


    • Anonyymi

      Asuntolainaa?

    • Anonyymi

      Joka duunari saa oman valkokypärä mentorin viereensä. Seuraa sitten mm taukojen pituutta ja puhelimen käyttöä

    • Anonyymi

      1500e/ netto kk
      ÖÖÖH..oon onnellinen pelloslainen
      ..

    • Anonyymi

      Huomenna tulee ilmoitus, että jokainen tehdas siirtyy 3/5 scheemaan ja 200 henkeä irtisanotaan. Hyvää juhannusta.

    • Anonyymi

      Samalla Kekin ja Tenhun liksa nousee n 30%.

      • Anonyymi

        Nousi jo vuoden vaihteessa.


    • Anonyymi

      Upm palkitsee johdon ruhtinaallisesti. Ne ovat miljonäärejä. Muut ovat pelkkää lattioita kuluttavia kulueriä.

    • Anonyymi

      paska työpaikka. pari viikkoa töitä ja kuukausi lomautettuna,silti jokainen pikkupomo kävelee ympyrää täydellä palkalla. jos vaan jotain muuta löytää niin kannattaa jättää tämä uppoava laiva. luottarikin puhuu kuin kekin suulla nykyään,tainnut tehdä yhteiset lounaat tehtävänsä.

    • Anonyymi

      Luottari tuntee enemmän yhteenkuuluvuutta yläkerran Vänrikki nappuloiden kanssa,kuin lattiaa kuluttavien radiopäiden. Paska duuni nykyään. Huono palkka ja ylimieliseltä vaikuttavat pomot. Ei kaikki tosin. Ilmapiiri nykyään ihan kummallinen. Masentaa jo kun pääsee pyöröportista sisäpihalle. Pätevät lähteneet pois muualle oikeisiin töihin.

      • Anonyymi

        puhut vähän mutta asiaa, asiat ovat pelloksella nykyään juuri niin päin persettä kuin sanoit.


    • Anonyymi

      Tähän se on mennyt, kun entiset työntekijät alkavat kouluttautua pomoiksi.

    • Anonyymi

      Herran paskaan astuneita , sanottiin ennen. Mutta tosiaan uutta valkokypärää palkataan lisää ja prolet jää kotiin pakkolomalle.

    • Anonyymi

      Vieläkö sorvit pyörii?

      • Anonyymi

        Ei kai ne ole milloinkaan pyörinyt kun lattiassa kiinni?


    • Anonyymi

      Kakkostehtaan sorvailija mimmi on kyl niin kuuma et vois lorvailla hänen opissa eläkkeelle saakka.

    • Anonyymi

      Eikös kuormasta syöminen oo siellä perinne?

    • Anonyymi

      Vittu mikä läävä koko pellos on nykyään. Kukaan ei vastaa mistään,ketään ei kiinnosta vittuakaan. Moraali ja motivaatio miinus 40 astetta. Uutta pomoa ilmestyy kuin sieniä sateella. Muut pistetään pakkolomalle. Vittu ei ees kehtaa sanoa missä on töissä jos joku kysyy. Järkyttävä laitos. Ei vittu ku ahdistaa.

      • Anonyymi

        No onko ideoita miten noita mainittuja epäkohtia voisi parantaa?


      • Anonyymi

        Tykkään tästä. Pienet sille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko ideoita miten noita mainittuja epäkohtia voisi parantaa?

        Palata vanhaan hyvään aikaan jolloin työntekijää arvostettiin ja kuunneltiin. Ja työntää ne henkilökohtaiset palkkaan vaikuttavat pisteytykset minne valo ei paista.
        Asettaa työntekijän eriarvoiseen asemaan.
        Otetaan 2 henkilöä. Toinen tekee työnsä vinkumatta ja vähän päälle ei kerää huomiota.
        Sitten toinen tekee saman ja käy nuolemassa pomon aunuksen ja kengänkärjet kummallekko hekot napsahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palata vanhaan hyvään aikaan jolloin työntekijää arvostettiin ja kuunneltiin. Ja työntää ne henkilökohtaiset palkkaan vaikuttavat pisteytykset minne valo ei paista.
        Asettaa työntekijän eriarvoiseen asemaan.
        Otetaan 2 henkilöä. Toinen tekee työnsä vinkumatta ja vähän päälle ei kerää huomiota.
        Sitten toinen tekee saman ja käy nuolemassa pomon aunuksen ja kengänkärjet kummallekko hekot napsahtaa.

        Sehän on oikeudenmukaista että 2 tyyppiä tekee samaa työtä ja toinen saa siitä paremman liksan. Heko systeemin voisi työntää sen ideoineen henkilön / ryhmän peereikiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko ideoita miten noita mainittuja epäkohtia voisi parantaa?

        Turhat pomot ja adjutantit ulos. Eli noin puolet nykyisistä. Siinä hyvä alku .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhat pomot ja adjutantit ulos. Eli noin puolet nykyisistä. Siinä hyvä alku .

        Siellähän vasta oli yt neuvottelut? Kuinka kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän vasta oli yt neuvottelut? Kuinka kävi?

        6-7 toimihenkilöä sai kenkää. Se oli tulos.


    • Anonyymi

      Taitaa olla jo myöhäistä.

    • Anonyymi

      pellokselle mennessää kanattaa ottaa mukaan oma anal glide. muuten tulee kuivana sisään ja sa syyttä vaan itseään.

    • Anonyymi

      Onko ollut jo puhetta milloin 37 käynti loppuu?

    • Anonyymi

      Taitaa olla ihan sama milloin se 3/7 loppuu kun on töitä niin vähän,todella surkea työpaikka nykyään jossa työmotivaatio on ihan täysi 0.

    • Anonyymi

      Kuulema et pääse töihin jos olet selvittänyt peruskoulu. Loppuun. Silloin on kuulema ylikoulutettu. En päässyt hitsaajan apupojan avustajaksi puistokemistin alioppilaan papereilla.

    • Anonyymi

      Järkyttävän huono työpaikka. Pilattiin muutamassa vuodessa.

    • Anonyymi

      Pikku pomot kävelevät valkoinen kypärä päässä ja luulevat olevansa jotain suurta. Naurettava paikka koko pellos nykyään. Huono palkka ja ilmapiiri ihan paska.

    • Anonyymi

      Vanerinteko loppuu pelloksella ja tilalle tulee erilaisia teams ryhmiä ja innovaatio toimikuntia. Tärkeintä on kehittää positiivista learn and study safety plania.

    • Anonyymi

      "kympit" hoitaa hommat keräten hekot ja vastaiskussa pesevät toistensa peppuja...

      • Anonyymi

        Ykköstehtaalla ainakin yhdellä on noussut kusi pahemman kerran hattuun kymppi roolistaan.


    • Anonyymi

      Jos ei ole elämässään päässyt pätemään minkään vertaa niin silleen voi käydä.

      • Anonyymi

        Voi tulla aloittamaan kaikkine hekoineen kakkos tehtaalle, siellä kakkosesta tykkääviä tatuoituja piisaa...


    • Anonyymi

      Kymppi ressukat ei edes ymmärrä että osa on valittu säälistä siihen, kun muita halukkaita ei vain löytynyt.

    • Anonyymi

      Kympeille kuuluisi 5 e lisää liksoihin. Itse EN ole kymppi.

      • Anonyymi

        Taidat olla yksi näistä antiikkia antiikkia tehtaan kympeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla yksi näistä antiikkia antiikkia tehtaan kympeistä.

        Luottovankina saa aina vähän paremmat edut.


    • Anonyymi

      Toinen idiotismi on nämä vaaratilanneilmoitukset. " spermaa lattialla, oli käydä Loirit" " sähkökaapin ovi auki" " viilunpaloja lattialla, lakerikenkä naarmuintui" ym. Kyllä epäkohdista ja rikkoutuneista laitteista tuleekin ilmoittaa, mutta suurin osa näistä ihan tekemällä tehtyjä että saisi sen hekon!! Muutaman.sentin 😛🫣

    • Anonyymi

      Miksi suihinotto viesti poistettiin? Sehän oli osa perehdyttämistä.

      • Anonyymi

        Jos totta niin haluan sinne


    • Anonyymi

      Oon aina miettinyt että millainenhan mahtaisi olla tyhmyyden tiivistymisen multihuipennus. Se on hyvä että joka päivä oppii uutta.

    • Anonyymi

      Tuon talon touhu on tyhmyyden huipennuksen yliekstaasia

    • Anonyymi

      Huomenna tulee tiedotustilaisuus yhden tehtaan lakkauttamisesta.

    • Anonyymi

      Niin siinä kävi, että kaikki 3 lakkautettiin...nyyhbyyh

    • Anonyymi

      Ikävä uutinen.

    • Anonyymi

      No en nyt sanois

      • Anonyymi

        Olet varmasti yksi onnekkaista joka sai viettää tehtaalla 45v uran.


    • Anonyymi

      Stora enso tuloksen jälkeen on selvä, ettei umppi selviä sen paremmin. Nyt on selvää, että yksi sellutehdas suljetaan ja siinä samalla menee yksi saha ja vaneritehdas. Hakekaa äkkiä muualle töihin!!

      • Anonyymi

        Pellokselta kuitenkin perutaan lomautksia, revi työtön luuseri siitä!


    • Anonyymi

      Paskat perutaan. Lisää tulee solkenaan. Jatka heko kuningas harjaamista vaan. Me muut lomaillaan.

      • Anonyymi

        Silittele sinä kukkakeppi niitä henna tatuointejasi ja haaveile vaurastumisesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silittele sinä kukkakeppi niitä henna tatuointejasi ja haaveile vaurastumisesta!

        varastot on edelleen ihan täynnä,eli lisää lomautuksia on tulossa aivan varmasti. ja jos vaurastua haluaa niin pellos on väärä paikka siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varastot on edelleen ihan täynnä,eli lisää lomautuksia on tulossa aivan varmasti. ja jos vaurastua haluaa niin pellos on väärä paikka siihen.

        Ei pelloksen palkoilla...sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varastot on edelleen ihan täynnä,eli lisää lomautuksia on tulossa aivan varmasti. ja jos vaurastua haluaa niin pellos on väärä paikka siihen.

        Paljonko vielä on varastossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko vielä on varastossa?

        Tosi paljon eikä uusia tilauksia tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi paljon eikä uusia tilauksia tule.

        Hyvä niin, saapi lomailla rauhassa ilman työvelvoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin, saapi lomailla rauhassa ilman työvelvoitetta.

        Auringonlaskun ala


    • Anonyymi

      Kunnon työpaikka 😍🥰🤩😘💋❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‍🩹💌💌

    • Anonyymi

      Kaikki hyvät pomot potkittu pois ja tilalle otettu uusia joo joo miehiä,ihan vituksi menny koko pellos.

      • Anonyymi

        Eihän sieltä kukaan pomo saanut edes kenkää...


    • Anonyymi

      Paitsi.muutama.

      • Anonyymi

        Ne lähtee kenellä pinkka kestää...


      • Anonyymi

        Eläkkeelle ne lähti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkkeelle ne lähti...

        Vanhin oli 58-vuotias, eli kai sitten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhin oli 58-vuotias, eli kai sitten niin?

        On sinulla tiedot...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinulla tiedot...

        Onko sinulla sitten parempaa tietoa?


    • Anonyymi

      Upm laskee hyvät eläkkeelle kultaisin kädenpuristuksin.

    • Anonyymi

      palkka on huono ja työnjohto vielä huonompi. jos olet nuori niin kierrä kaukaa tämä työpaikka.

      • Anonyymi

        Vittu mitä paskaa. Puhut asiasta mistä et tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu mitä paskaa. Puhut asiasta mistä et tiedä mitään.

        No kerroppa miten asia on oikeasti? Työtä riittää ja rahaa tulee kuin suokuokalla?


    • Anonyymi

      Kekki vetää miljoona palkkaa ja lihoo samalla kun duunarit lomautetaan.

      • Anonyymi

        No ei raha riitä karsastusleikkaukseen kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Joko lomautukset loppui?

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei, kelit vielä kohdillaan.


      • Anonyymi

        Ensi viikolla tulee ilmoitus mikä tehdas suljetaan pysyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla tulee ilmoitus mikä tehdas suljetaan pysyvästi.

        Toivottavasti Pellos 2.


    • Anonyymi

      Pel 1 suljetaan. Muut tehtaat seisoo loppuvuoden. Kekki saa bonareita 2 miljoonaa euroa. Lisää inssejä palkataan eri projekteihin.

    • Anonyymi

      Realistinen kuva kaikessa koomiudessaan.

    • Anonyymi

      Pel2 työntekijöiden pyllynreikä on tatuoitu henna tatuoinnilla.

      • Anonyymi

        Ne on tatuoineet peppuaukon ympärille naisten "hymyhuulet" jotta voivat vastaiskun saunaillassa fiilistellä keskenään....


    • Anonyymi

      Kyl huomaa et oot pelloksella. Keskiarvo koulussa 5,1.

    • Anonyymi

      Hyvä että lomautukset jatkuu, ei tarvii mennä liimaa haistelemaan kun afa paistaa pitkälle syksyyn.

    • Anonyymi

      2 viikon päästä kravatti väki saapuu sulkemaan tehtaat

    • Anonyymi

      Sais tullakin.

    • Anonyymi

      paska palkka ja johtajat jotka ei muualle kelpaa. luottamusmieskin on kuin löysä muna.

    • Anonyymi

      Kuka tuolla viittis enää olla? Lomautuksia koko ajan ja siivoojatkin hankkii jo paremmin..järkky paikka. Avovankilan ja moiskan yhdistelmä.

    • Anonyymi

      Olisiko aikaa vetää johto seinästä ja viimeinen sammuttaa valot.

      • Anonyymi

        Huomenna tulee ilmoitus tästä!!


    • Anonyymi

      Alkaa työttömiä ansiosidonnailla eläviä pikkuhiljaa Pellos kiinnostamaan kun nykyisen hallituksen leikkaukset vuoden vaihteessa astuu voimaan kun kämpäällekkään ei Mikkelistä eikä lähikunnista ostajia löydy.....

      • Anonyymi

        Tuskin.


    • Anonyymi

      Kuvaavaa ton talon touhulle on se,että ansiosidonnainen ei jää juuri palkasta jälkeen. Eli saman saat kotona ja bensaa säästyy .

    • Anonyymi

      niin palkka kta on 15-16e/h . siitä voi jokainen miettiä onko hyvä vai huono. pomot ovat niitä joita ei muut huoli.

    • Anonyymi

      Nälkämaan laulu soi tuolla.

    • Anonyymi

      Onko totta, että tehtaan johto aloittaa työntekijöille ilmaisen sopan tarjoamisen tehtaan pihalla soppatykistä? Sopan hinta veloitetaan sitten myöhemmin takaisin.

      • Anonyymi

        Ei olisi ihme jos perittäisiin takaisin jos maksettuja kesälomarahojakin piti maksaa takaisin...


    • Anonyymi

      Kekki lihoo ja duunari laihtuu. Siinä tämän firman koko nyky kuva.

    • Anonyymi

      luottamusmies on istunut liian paljon herrojen kanssa ilmaisilla lounailla ja se alkaa näkyä jo ulospäin ja pahasti.

      • Anonyymi

        Tämä meidän luottomies on kyllä paaaljon parempi kuin se entinen bussikuski!!!


    • Anonyymi

      Oon esimiehenä pelloksella ja kuutisen tonttua tulee näppiin samaan aikaan kun muita lomautellaan.

      • Anonyymi

        Sama homma, mutta saan 8000 näppiin.


      • Anonyymi

        tota et usko itsekään että olisit esimiehenä, tai jos olet niin v**** mikä pelle, kannattais mennä kotiin kasvamaan ennen kun silmämunat alkaa kellertää.


    • Anonyymi

      Mä saan 11000 näppiin enkä tee mitään. Ideoin vaan ja katon pornoa. Muut lomilla. Köyhät..häh häh.

    • Anonyymi

      On kyllä semmoinen paikka jossa saat köyhyyden, vitutuksen, alkoholismin. Kannattaa tulla kauempaakin.

    • Anonyymi

      Tuolla vituttaa nykyään ihan kaikki. Paskaa: palkka , ilmapiiri, johto, tiedotus, kohtelu , vuorotyö ihan perseestä,kun siitä ei edes makseta . Terveys tuhoutuu ja minkä paskan takia

      • Anonyymi

        Mutta siellä on kauneimmat ja muutenkin ihanat naiset duunissa...


      • Anonyymi

        Se on just näin. Kaikki hyvät pomot lähtee pois ja mulkut jää joita ei muualle huolita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin. Kaikki hyvät pomot lähtee pois ja mulkut jää joita ei muualle huolita.

        Niin totta toi, nyt itseriittoimmista perssilmistä on tehty "varapomoja" jotka kyttää aktiivisesti muiden tekemisiä ja vasikoivat asioista eteenpäin...aktiivisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siellä on kauneimmat ja muutenkin ihanat naiset duunissa...

        Sinne päästävä


    • Anonyymi

      Nyt aletaan jakaa duunareille yhtiön puhelimia henkilökohtaisiksi jotta saavat helpommin jaettua lomautusilmoituksia.... varmaan menee vielä puhelinetu verotettavaksi ja kaikki estot päälle joten ei mitään hyötyä duunarille!

      • Anonyymi

        Totta, puhelinetu on verotettavaa tuloa. Taisi tulla yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, puhelinetu on verotettavaa tuloa. Taisi tulla yllätyksenä.

        Pelloksen palkoilla puhelinetu nostaa vuosiansiota useita prosentteja ja kateus vaan lisääntyy.


    • Anonyymi

      Ketään ei ole pakotettu olemaan Pelloksella töissä, voitte alkaa katselemaan ihan oikeita töitä.

    • Anonyymi

      Oikeita töitä..juuri tästä kyse. Pesosen orjina et saa mitään.

      • Anonyymi

        Massimon


    • Anonyymi

      Pellos on Mikkelin paras työpaikka, jos tykkää tehdä töitä tehtaassa. Mölnlycke on aivan perseestä. Eivät maksa palkkaa millä pärjäisi, ja uusimpana ideana on alkaa kytätä sitä että montako minuuttia syöt eväitä. Haha ei saatana, meininki on kuin Neuvostoliitossa...😁

      • Anonyymi

        Pärjääkö sitten pelloksen palkalla? Epäilen. Viime tili n 300e. Vittu kelakin maksaa enemmän ja mölkyllä varmasti tasaisemmat tulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärjääkö sitten pelloksen palkalla? Epäilen. Viime tili n 300e. Vittu kelakin maksaa enemmän ja mölkyllä varmasti tasaisemmat tulot.

        Minkäs verran teit töitä 300 euron eteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs verran teit töitä 300 euron eteen?

        Mitä nyt sattuu tilikatkoon päiviä. Lomautysviikot kun sattuu kohilleen niin eipä tule kovin kummoisia tilejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt sattuu tilikatkoon päiviä. Lomautysviikot kun sattuu kohilleen niin eipä tule kovin kummoisia tilejä

        Kassa maksaa hyvin, hankkeissa ei lomautuksien takia häviä mitään.... mutta jos on ollut tyhmä ja ei ole liittynyt kassaan niin sitten varmaan voima alkaa lompsasta loppumaan.


    • Anonyymi

      12 päivää

    • Anonyymi

      ensi vuonna hymy hyytyy ja pelloksen unelma murenee kun päivärahan suuruus lasketaan uudelleen. paska työpaikka ja joka muuta väittää puhuu omiaan kahvilipun toivossa.

      • Anonyymi

        Tätä ei moni ymmärrä, että laskentaperusteet muuttuvat. Siinä ollaankin sitten ihmeissään.


      • Anonyymi

        Ei niitä ihan hetkeen lasketa uudelleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä ei moni ymmärrä, että laskentaperusteet muuttuvat. Siinä ollaankin sitten ihmeissään.

        Täällä moni selvästi luulee että vuodenvaihteessa mukamas katsotaan uudestaan pvärahan määrä... Olette kyllä yhtä kujalla kuin pää luottamusmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä moni selvästi luulee että vuodenvaihteessa mukamas katsotaan uudestaan pvärahan määrä... Olette kyllä yhtä kujalla kuin pää luottamusmies

        Ei sitä tarvitse arvailla,voi kysyä liitosta jos ei usko. Ensi vuonna uusi karenssi ja uudet päivärahat,toiset jaksaa uskoa tähän paskapuljuun vaikka kokoajan porataan kakkoseen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse arvailla,voi kysyä liitosta jos ei usko. Ensi vuonna uusi karenssi ja uudet päivärahat,toiset jaksaa uskoa tähän paskapuljuun vaikka kokoajan porataan kakkoseen .

        Verotus tasaa mahdollisen pienen pudotuksen päivärahoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse arvailla,voi kysyä liitosta jos ei usko. Ensi vuonna uusi karenssi ja uudet päivärahat,toiset jaksaa uskoa tähän paskapuljuun vaikka kokoajan porataan kakkoseen .

        Hahaahha😂😂😂😂 mieti ny kehari hieman jos olisit vuoden työttömänä niin luuletko et ne katsois aina vuoden välein jotai tuloja😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaahha😂😂😂😂 mieti ny kehari hieman jos olisit vuoden työttömänä niin luuletko et ne katsois aina vuoden välein jotai tuloja😂😂

        Lomautukset eri asia kun olla koko ajan työttömänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lomautukset eri asia kun olla koko ajan työttömänä.

        Pellosta löysin silokkeja ja söin ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lomautukset eri asia kun olla koko ajan työttömänä.

        Ei muuten ole...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole...

        Ja miksi ei muka ole? Jos olet työtön, niin ei ole välttämättä tiedossa mihin seuraavaksi menet töihin.
        Lomautettuna et ole työtön, vaan palaat sorvin ääreen takaisin kun lomautus on lusittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi ei muka ole? Jos olet työtön, niin ei ole välttämättä tiedossa mihin seuraavaksi menet töihin.
        Lomautettuna et ole työtön, vaan palaat sorvin ääreen takaisin kun lomautus on lusittu.

        Oletko vieläki vajakki samaa mieltä?


    • Anonyymi

      Päiväraha menee kyl uudelleen laskentaan ja sit alkoi itku ja parku. Mutta tehkää vaan töitä hekojen eteen.

      • Anonyymi

        Onko siellä palkat vuodessa tippunut niin paljon?


    • Anonyymi

      N 40% itselläni. Perse kipeä kuivalla raiskattu niin kovasti. Osa kyllä tuntuu tykkäävän.

      • Anonyymi

        Jos pinkka ei kestä niin muuta halvempaan läävään ja anna äpärät sosiaalitoimen hoitoon!
        Olisi kannattanut tupakkarahat sijoittaa, niin voisit pöyhiä pinkkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pinkka ei kestä niin muuta halvempaan läävään ja anna äpärät sosiaalitoimen hoitoon!
        Olisi kannattanut tupakkarahat sijoittaa, niin voisit pöyhiä pinkkaa...

        Menisit sinäkin oikeisiin töihin.


    • Anonyymi

      Henna tatuoidut taas ulisee kun ei saa vanikkaa ostettua tehtaalta.

    • Anonyymi

      Kun porukka tajuisi, miten niitä viilataan tuolla linssiin koko ajan

    • Anonyymi

      Hyvä että lopettavat henkilökunnan ostamien vanereiden trokaus mahdollisuuden!

      • Anonyymi

        niin just!! hyvä hyvä!! Selvästi savolainen?


      • Anonyymi

        Höh..Oletko katkera jostain? Kerro vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh..Oletko katkera jostain? Kerro vaan..

        Pää luottamusmies ei hoida hommiansa!!


    • Anonyymi

      Vaneria saa ostettua sahatavaraliikkeistä ja rautakaupoista, ei pitäisi olla taloudellisesti mahdotonta kun muistaa nuolla pomojen kakkosta hekojen toivossa.

    • Anonyymi

      1 piste per 100 lipaisua. Kannattavaa on. Pääjuottari vetää turhankin matalaa profiilia. Nyrkkiä pöytään vaan.

      • Anonyymi

        Luottarin ilme ,kun tajuaa, että lähes missä tahansa duunissa maksetaan paremmin kuin pelloksella=🫨😵‍💫🥶🥺😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottarin ilme ,kun tajuaa, että lähes missä tahansa duunissa maksetaan paremmin kuin pelloksella=🫨😵‍💫🥶🥺😬

        Kyllä möllykkä on vielä taitavampi tuossa persraiskauksessa. Piti tulla palkan korotus, niin ensin laskettiin palkkaa alas 1.5 prosenttia ja sitten annettiin 2.0% korotusta. Voi vittu saatana! Palkat perässä teollisuuden keskiarvosta noin 25% ja samaan aikaan ihmetellään kun ei kelpaa suomalaiselle työ. Eikä kyllä maahanmuuttajalle myöskään. Mistähän johtuu saatana! Voiko olla että ihminen tarvitsee palkkaa työstä? Eikö ihan oikeasti pelkkä kiitos riitä? Voi *ittu!!


    • Anonyymi

      Nalle Wahlroosin mukaan työllä ei ole tarkoituskaan tulla toimeen. Koskee siis ihan lattiatason duunareita. Mölkystä sen verran, etten tullut valituksi. Onneksi..nyt ihan muualla.

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon. Olet varmasti paremmassa paikassa.

        Mikäli työllä ei ole edes tarkoitus tulla toimeen, niin siinä tapauksessa meillä on ilmeisesti myös töitä joita kenenkään ei kannata tehdä/ottaa vastaan. Tämähän onnistuu, meillä on nyt jo pula työvoimasta kautta linjan. Huonoimmat firmat tulevat kuolemaan pystyyn kun kukaan ei tahdo tulla töihin.


    • Anonyymi

      Taisi jäädä vaneritrokareille luu käteen kun noin yllättäen henkilökuntaetu lopetettiin...

      • Anonyymi

        Sekö se saa sinut iloiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö se saa sinut iloiseksi

        Kyllä, koska voitolla jälleenmyymistään vanereista eivät kuitenkaan maksaneet veroja.


    • Anonyymi

      luottamusmies on kuin muisto entisestä,alkuun oli jämäkkä ja puolusti duunaria. nykyään lähinnä myötäilee mitä kekki sanoo. kannattaa etsiä jotain muuta työtä jos löytyy. jotain kertoo myös työpaikasta kun kaikki hyvät pomot joko irtisanotaan tai lähtee itse.

    • Anonyymi

      Ei luottari nyt mahdottomiin pysty. Luottari ei saa tilauksia tuotantoon. Toivon vaan, että seuraavalla sopimuskierroksella loppuu tämä kyykytys työnantajan taholta.

      • Anonyymi

        Luuletko että poninhäntä saa, yhtikäs mitään aikaiseksi? Hän ei ole perillä vieläkään nykyisestä sopimuksesta!


    • Anonyymi

      Upeinta aikaa kyseisessä lafkassa on lomautusaika!

    • Anonyymi

      Kekki on palkkakuopassa. Viime vuonna sai vaivaiset 910000 euroa. Tulisikohan meidän tuotannossa työskentelevien kerätä Miksulle sen verran, että edes milli tulisi kasaan. Onhan se noloa, jos hän joutuu taloutta paikatakseen myymään torilla vanhoja monoja. Ehdotankin, että luopuisimme ensi kesän lomarahoista ja hekot voisi jäädyttää muilta paitsi pomojen suosikeilta ja hönnystelijöiltä. Pelastakaa Miksu köyhyydeltä!!

      • Anonyymi

        mutta sitä on pakko arvostaa että mika maksaa palkasta 51‰ veroa toisin kuin monet muut johtajat jotka kikkailevat pääoma verolla tulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta sitä on pakko arvostaa että mika maksaa palkasta 51‰ veroa toisin kuin monet muut johtajat jotka kikkailevat pääoma verolla tulot.

        Jos omistat osakkeita yhtiöstä, voit nostaa voittovaroja osinkotulona. Taitaa kuitenkin olla palkkarenkejä nämä kovimmat palkkaverotetut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos omistat osakkeita yhtiöstä, voit nostaa voittovaroja osinkotulona. Taitaa kuitenkin olla palkkarenkejä nämä kovimmat palkkaverotetut.

        silti täytyy juuri näitä kovia tulovero maksajia arvostaa.


    • Anonyymi

      On siihen toiseen tehtaaseen, vaippa tehtaaseen, verrattuna rehtiä ja suoraselkäistä toimintaa. Vahva suositus!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kysely gallup:
      1 . Oletko pelloksella a) palkan takia. b,) mukavien työkaverien c. ) koska en pääse muuallekaan.
      2. Pidätkö työstäsi a) erittäin paljon b) no jaa c) en todellakaan. d) vähän sekä että.

      Kiitos yhteistyöstä; Louhoksen ilmapiirimittaus komitea ry.

    • Anonyymi

      Porukka aika kujalla kun luottamusmiestä syyttelee. Tervemenoa yrittämään itse.

      • Anonyymi

        Kerro mitä hyvää tämä kekin luottamusmies on saanut aikaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä hyvää tämä kekin luottamusmies on saanut aikaiseksi?

        Aivoissa töimiii...Ei mitäää...Ei mitäää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivoissa töimiii...Ei mitäää...Ei mitäää...

        Onhan sillä poninhäntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä poninhäntä.

        Ilme on kuin ron jeremyllä.


    • Anonyymi

      Ei siihen virkaan ole hirveästi halukkaita ja en ihmettele miksi . Henkilöön menevää vittuilua täynnä tämäkin palsta. Syylliset teidänkin ahdinkoon löytyy ihan muualta.

      • Anonyymi

        Kerrotko kolme asiaa mitä tämä luottari on saanut aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko kolme asiaa mitä tämä luottari on saanut aikaan?

        Pysyittäisikö aloittajan kysymyksessä eikä henkilökohtaisessa maalittamisessa eli
        Onko kellään kokemusta Pelloksesta,
        millaista palkkaa maksavat tehdastyöstä tai esim. labra-/toimistohommista ?

        Mitä olette pitäneet työpaikkana ko. lafkasta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyittäisikö aloittajan kysymyksessä eikä henkilökohtaisessa maalittamisessa eli
        Onko kellään kokemusta Pelloksesta,
        millaista palkkaa maksavat tehdastyöstä tai esim. labra-/toimistohommista ?

        Mitä olette pitäneet työpaikkana ko. lafkasta ?

        Ihan paras työpaikka varsinkin nyt kun lomautukset rullaa hienosti. Jää hyvin toipumisaikaa rankkojen ja pienipalkkaisten duunien väliin.
        Ruokalan safkojen taso on valunut alle edellisen kuppilanpitäjän tason, joten tosi alhaalle.


    • Anonyymi

      Hyvä työpaikka on. Lomautukset toki nyt ahdstaa ja ravistuttaa mutta siitä se vielä lähtee nousuun. Uusia palkataan eikä irtisanota kuten muualla kai sekin jotain kertoo työnantajan luotosta tulevaisuuteen ja oikeisiin työmiehiin. Toki on siellä niitä vanhempia elämään kyllästyneitä töissä mutta tarviiko niitä ottaa tosissaan. Todella paljon mukavia ja hyviä työkavereita palkat tulee ajallaan ja hyvät edut ja porukkajuhliakin. Mukavin paikka missä itse olen tässä mennessä ollut ja kyllä työpaikkoja ja työelämää on takana vuosia.

      • Anonyymi

        Harvinaisen fiksu kommentti yleiseen tasoon nähden. Toki ymmärrän että monet purkavat pahaa oloaan täällä, mutta hyviä puolia harva mainitsee.


      • Anonyymi

        Te Pel1 väki olette päästänne vialla.


    • Anonyymi

      No miksei jos tykkää tehdä työtä pikku liksalla ja valvoa yöt huonoilla lisillä, jotta pomot saisi lisää hilloa . Kerran viikkoon lakaiset lattioilta muutaman kuution paskaa kipperiin, jotta kohta näyttäsi taas samalta . Mutta ainahan olisi voinut kouluttautua ja päästä mukavampiin töihin ja palkoille.

      • Anonyymi

        Oikeesti valitat siivoamisesta.. 😂 oishan se jos kotonakin tarvis vaan kerran elämässä siivota ja sen jälkeen ois paikat loppuelämän puhtaana 😂 ja huonoilla liksoilla en nyt tiedä itsellä huitelee tuntiansio ilman lisiä 16 - 18€ välillä. Kyllä minä pärjään ja elätän perheeni hyvin sillä. Joka kesä ollaan ulkomaan matkoillekkin päästy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti valitat siivoamisesta.. 😂 oishan se jos kotonakin tarvis vaan kerran elämässä siivota ja sen jälkeen ois paikat loppuelämän puhtaana 😂 ja huonoilla liksoilla en nyt tiedä itsellä huitelee tuntiansio ilman lisiä 16 - 18€ välillä. Kyllä minä pärjään ja elätän perheeni hyvin sillä. Joka kesä ollaan ulkomaan matkoillekkin päästy.

        Hyvin oot kannikkaa liponut. Respect.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti valitat siivoamisesta.. 😂 oishan se jos kotonakin tarvis vaan kerran elämässä siivota ja sen jälkeen ois paikat loppuelämän puhtaana 😂 ja huonoilla liksoilla en nyt tiedä itsellä huitelee tuntiansio ilman lisiä 16 - 18€ välillä. Kyllä minä pärjään ja elätän perheeni hyvin sillä. Joka kesä ollaan ulkomaan matkoillekkin päästy.

        Ihan höpö höpö juttuja taas,samaa höpinää kun että pelloksella tienaa 50tuhatta ilman ylitöitä. Totuus on 35tuhatta. Jotkut jaksaa vaan pitää yllä tätä pellos ihanuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan höpö höpö juttuja taas,samaa höpinää kun että pelloksella tienaa 50tuhatta ilman ylitöitä. Totuus on 35tuhatta. Jotkut jaksaa vaan pitää yllä tätä pellos ihanuutta.

        Jotkut ovat alkaneet tekemään "ylitöitä" ilman ylityökorvausta. Lipovat sillä pomon kannikkaa. Liian pitkät vapaat näillä syynä tähän kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ovat alkaneet tekemään "ylitöitä" ilman ylityökorvausta. Lipovat sillä pomon kannikkaa. Liian pitkät vapaat näillä syynä tähän kuulemma.

        No siinähän malliesimerkki seuraaviin palkkaneuvotteluihin.
        200 prosentin päivät, ja arkipyhän jälkeinen lauantai lähti viimeksi.oliko muuta. nyt voisi seuraavaan soppariin sitten ylityöt ilman ylityökorvausta ja 100 päivät pois.
        Tehdään työtä jolla tarkoitus ja ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän malliesimerkki seuraaviin palkkaneuvotteluihin.
        200 prosentin päivät, ja arkipyhän jälkeinen lauantai lähti viimeksi.oliko muuta. nyt voisi seuraavaan soppariin sitten ylityöt ilman ylityökorvausta ja 100 päivät pois.
        Tehdään työtä jolla tarkoitus ja ilmaiseksi.

        Ylityö yövuorossa ei ole samantien 100%. KIITOS ykköstehtaan mustanaamiot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ovat alkaneet tekemään "ylitöitä" ilman ylityökorvausta. Lipovat sillä pomon kannikkaa. Liian pitkät vapaat näillä syynä tähän kuulemma.

        Jos tuo totta,niin eipä ole tyhmyydellä rajaa. Kekin pitäisi antaa mitali näille ja juttu Ripellokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ovat alkaneet tekemään "ylitöitä" ilman ylityökorvausta. Lipovat sillä pomon kannikkaa. Liian pitkät vapaat näillä syynä tähän kuulemma.

        Ne reppanat joilla palkka ei riitä elämiseen ja on muutenkin persaukinen niin halajaa lisää työvuoroja.


      • Anonyymi

        Rahat riittää hyvin kun ei tuhlaa niitä kaikenmaailman töhryisiin tatuointeihin ja tupakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat riittää hyvin kun ei tuhlaa niitä kaikenmaailman töhryisiin tatuointeihin ja tupakkaan.

        Silti nämä mustanaamiot täällä kehuskelee palkallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti nämä mustanaamiot täällä kehuskelee palkallaan.

        Palkka riittää elämiseen, ei juurikaan muuhun.... olisit sijoittanut opintotuet ja lapsilisät niin voisit vaan surffailla Pelloksella hinkumatta jotain hekoja....


      • Anonyymi

        Koitahan nauttia nyt lomasta! Käy ulkona haukkaamassa raitista ilmaa, ja keskity omaan elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan nauttia nyt lomasta! Käy ulkona haukkaamassa raitista ilmaa, ja keskity omaan elämään.

        En pysty. Olen parasta aikaa telalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty. Olen parasta aikaa telalla.

        no..onhan sekin ihmisen parasta aikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no..onhan sekin ihmisen parasta aikaa..

        Sinähän sen tiedät. Henna tatuoinnit peittävät käsivartesi.


      • Anonyymi

        puhut asiaa,pelloksella paistaa ikävä kyllä se että osalle porukasta vanerinteko on koko elämä.


      • Anonyymi

        Mulla on hekoja vaan 18 :(


    • Anonyymi

      Ykkös tehtaan mustanaamiot kehuskelee.

    • Anonyymi

      Mitä te vedätte? Haluan sitä samaa.

    • Anonyymi

      Noilla palkoilla ei narkata

    • Anonyymi

      porukalla vissii ollu huonoja päiviä pelloksessa kun jaksaa haukkua ja arvostella :D Jännä miten ykskää kommentti ei pidä paikkaansa täälä :DD Voi vitun kelarotat menkää töihin elkääkä suomi24 sivulla purkako anonyyminä tunteita kun mielipuolet.. Sit vielä haukutte ihmisiä ketkä tienaa ja käy töissä.. :D Noh tapansa elämä viettää kelläkin

      • Anonyymi

        Toimihenkilön kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimihenkilön kommentti.

        Minkä tehtaan?


      • Anonyymi

        Hienoa, että olet löytänyt rakkauden vanerista!


      • Anonyymi

        Ei keharia ymmärrä.
        Mahdollista suomeksi sanoa sama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei keharia ymmärrä.
        Mahdollista suomeksi sanoa sama?

        VANIKKAA PAINETAAN TÄYSILLÄ NYT!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VANIKKAA PAINETAAN TÄYSILLÄ NYT!!

        Mitä sä raivoot. Ota caps lock pois päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä raivoot. Ota caps lock pois päältä.

        En ymmärrä. Voitko kirjoittaa hitaammin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä. Voitko kirjoittaa hitaammin?

        V O I N. O N K O T A R P E E K S I H I T A A S T I K I R J O I T E T T U ?


      • Anonyymi

        ime pelle sykkivää. yli 20v pelloksella olleena voin sanoa että nykyään ihan paska työpaikka ja palkka todella huono.,ja nykyään ei ole mitään väliä miten työsi hoidat vaan miten hyvin nuolet pomojen palleja.


    • Anonyymi

      Viihdyttävää väkeä siellä on töissä.

    • Anonyymi

      Saako tatuoinneista hekoja?

      • Anonyymi

        Salainen fetissi kun pitää koko ajan mainita asiasta?


    • Anonyymi

      Kakkosella ainakin puolella on tribaali alaselässä. Näillä hekot +30. Kävelevät myös polvisuojat jalassa valmiina.

    • Anonyymi

      Toivon mukaan nähdään torstaina työmaalla jälleen!

      • Anonyymi

        Korkeintaan köyhät rikkurit menee liimamaan viilua.


    • Anonyymi

      Missä jaetaan lakkovahdeille keltaiset liivit?

      • Anonyymi

        Mene töihin ja hanki itsellesi muuta tekemistä ja elämää kun täällä roikkua ja olla katkera :DD Säälittävää kaikkien kohdalta ei herranjumala upm sitä ja upm tätä :D Paremmin menee upm:llä kun teillä kellään yhteensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin ja hanki itsellesi muuta tekemistä ja elämää kun täällä roikkua ja olla katkera :DD Säälittävää kaikkien kohdalta ei herranjumala upm sitä ja upm tätä :D Paremmin menee upm:llä kun teillä kellään yhteensä

        Kenelle tämä oli kohdistettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin ja hanki itsellesi muuta tekemistä ja elämää kun täällä roikkua ja olla katkera :DD Säälittävää kaikkien kohdalta ei herranjumala upm sitä ja upm tätä :D Paremmin menee upm:llä kun teillä kellään yhteensä

        EI OLE TÖITÄ MITÄ TEHDÄ!!! HALUAN PÄÄSTÄ JO PURISTAMAAN VANIKKAA MUTTA TALVILOMAA PUKKAAA!!!!! ONNEX OTIN TÖISTÄ VIILUN PALOJA NIIN VOIN HIEROA NIITÄ 4 VIIKKOA!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle tämä oli kohdistettu?

        Ihan jokaiselle tällä palstalla olevalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI OLE TÖITÄ MITÄ TEHDÄ!!! HALUAN PÄÄSTÄ JO PURISTAMAAN VANIKKAA MUTTA TALVILOMAA PUKKAAA!!!!! ONNEX OTIN TÖISTÄ VIILUN PALOJA NIIN VOIN HIEROA NIITÄ 4 VIIKKOA!!

        Elä ny neljää viikkoa kun tammikuulta Kiviö tänään perui lomautukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin ja hanki itsellesi muuta tekemistä ja elämää kun täällä roikkua ja olla katkera :DD Säälittävää kaikkien kohdalta ei herranjumala upm sitä ja upm tätä :D Paremmin menee upm:llä kun teillä kellään yhteensä

        Et vastannut kysymykseen että missä niitä liivejä jaetaan. Ehkä et ymmärtänyt kysymystä, varmaan kärsit lukihäiriöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen että missä niitä liivejä jaetaan. Ehkä et ymmärtänyt kysymystä, varmaan kärsit lukihäiriöstä.

        O ou työtön pistää kovilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O ou työtön pistää kovilla

        Mee sie vaa kittaamaan vaneria mie kittaan kaljaa mielummin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee sie vaa kittaamaan vaneria mie kittaan kaljaa mielummin

        Näh robotti tekee sen minun puolestakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näh robotti tekee sen minun puolestakin

        HAhhhhahahahhhahahaha ei teidän puolella ole robottia :DDDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAhhhhahahahhhahahaha ei teidän puolella ole robottia :DDDDDDD

        Haahahah kyllä meillä vaan on ja vasta saatiin uusi koppikin tähän pisteelle revi siitä kaikki tietävä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haahahah kyllä meillä vaan on ja vasta saatiin uusi koppikin tähän pisteelle revi siitä kaikki tietävä :D

        Mitä sie horiset? Taas sie olit kittilapio kädessä juoksemassa levyjä ympäri :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sie horiset? Taas sie olit kittilapio kädessä juoksemassa levyjä ympäri :DDD

        Siis mistä tehtaasta siä nyt puhut oon ollu vapailla jo kolmatta päivää? Kuka siellä kittaa kolmosella vielä käsinee en ainakaa ite siihen pystyis kun robotti pitäs purkaa eestä pois? :D


    • Anonyymi

      Kuulema mölnyckellä Alkaa potkujen jakelu joulun jälkeen

    • Anonyymi

      Markkinat vetää. Kaikki vaan pelloksella huippuhommiin.

    • Anonyymi

      kun katsoo tätä kekustelun laatua niin huomaa mitä idiootteja täällä on töissä,mutta se on pakko sanoa että nykyään palkat ja työolot on ihan perseestä.

      • Anonyymi

        Sinähän se idiootti olet, jos kerta olet töissä parasta aikaa!!! LAKKO LAKKO LAKKO!!,


    • Anonyymi

      Tampio pitää olla jos työskentelee pelloksella. Ennen tuolla saikin jotain ,nyt menee ihan persnettoa.

      • Anonyymi

        Yli 3500 egee, kuukaudessa, nippanappa pärjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 3500 egee, kuukaudessa, nippanappa pärjään.

        Suksi suolle. Taidat asua siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 3500 egee, kuukaudessa, nippanappa pärjään.

        Kai tuo on edes nettopalkka?


    • Anonyymi

      Lakkoavustuskin on parempi kuin palkka mutta johto ihmettelee että miten porukka ei sitoudu duuniin ja vaihtuvuus on suurta....

      • Anonyymi

        Jos saan 8h lakkopäivältä 100e Normaalisti aamuvuorossa saan 16.78 tunnilta Eli 134.24e Työtä tekemällä. Siitä verot ja tietääkseni lakkoavustuksesta veroa menee väh 25 prosenttia. Eli väärässä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saan 8h lakkopäivältä 100e Normaalisti aamuvuorossa saan 16.78 tunnilta Eli 134.24e Työtä tekemällä. Siitä verot ja tietääkseni lakkoavustuksesta veroa menee väh 25 prosenttia. Eli väärässä olet

        12h nettopalkka;)) wau


    • Anonyymi

      Mistä sää ton palkan keksit :DDD

      • Anonyymi

        Siin olikin Jos, sana alussa.


      • Anonyymi

        Siis miten noin tyhmä roskasakki kommentoi tänne? Ei tarvinnut keksiä vaan ihan esim palkkalaskelmasta katsoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten noin tyhmä roskasakki kommentoi tänne? Ei tarvinnut keksiä vaan ihan esim palkkalaskelmasta katsoa?

        Laita se laskelma tänne. Tuskin pokka riittää laittaa.


    • Anonyymi

      Palkkauudistus (pudotus) teki kyl nannaa pelloksen ilmapiirille ja motivaatiolle;(())

      • Anonyymi

        Juuri näin.
        Ennen oli edes kilpailua vuorojen välillä tuloksista ja muutenkin kun oli palkanmaksun peruste.
        Nyt kunhan saa päivänsä kulumaan ja kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Ennen oli edes kilpailua vuorojen välillä tuloksista ja muutenkin kun oli palkanmaksun peruste.
        Nyt kunhan saa päivänsä kulumaan ja kotiin.

        Näinpä. Nyt saadaan nauttia samaa palkkaa kuin ykköstehtaan siivous jengi. Tehdäänkö siellä muutakin kuin siivousta? Vaneria he luulee tekevänsä, mutta pääsääntöisesti lakaisevat lattioita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Nyt saadaan nauttia samaa palkkaa kuin ykköstehtaan siivous jengi. Tehdäänkö siellä muutakin kuin siivousta? Vaneria he luulee tekevänsä, mutta pääsääntöisesti lakaisevat lattioita...

        No, enempi siivousjengi töitä tekee palkkanssa eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Nyt saadaan nauttia samaa palkkaa kuin ykköstehtaan siivous jengi. Tehdäänkö siellä muutakin kuin siivousta? Vaneria he luulee tekevänsä, mutta pääsääntöisesti lakaisevat lattioita...

        Mitäs sä teet? Muuta ku tääl valitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sä teet? Muuta ku tääl valitat?

        Tehtaaseen töin, alimmalle tasolle, pitäs tajuta et oo palkka kummonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, enempi siivousjengi töitä tekee palkkanssa eteen.

        Siivoamisellahan sitä urakkaa saadaan nostettua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoamisellahan sitä urakkaa saadaan nostettua!

        |. \
        |. \
        |. \
        |. \
        |. \
        |. \_______________

        Palkka ja motivaatiokäyrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        |. \
        |. \
        |. \
        |. \
        |. \
        |. \_______________

        Palkka ja motivaatiokäyrä.

        Diagrammi menee toisinpäin siivoustehtaalla, kun kympit jakavat harjat ja maskit vuoron alussa.


    • Anonyymi

      Yks Mika tienaa miljoonan Upm llä. Mitä valitatte.

    • Anonyymi

      Hyvää joulua ja joulurauhaa pelloslaiset. Jatketaan trollailua ensi vuonna uudestaan

      • Anonyymi

        Kiitos samoin! Vanerit on tälle vuoteen painettu ja sanat sanottu.


    • Anonyymi

      Moro onko kellään faktatietoa miten ens vuonna lomautukset ja p1 tulevaisuus? Kuulema meinaavat lopettaa..

      • Anonyymi

        Puhuvat torin laidalla, ettei tehnyt voittoa viime vuonna niin kesään mennessä lopetetaan.
        Osahan on joulun aikana käynyt maalamassa kaiteita, että laitteet saadaan helpommin myytyä Viroon.


    • Anonyymi

      Tänään Pellos seisoo kun virta tulee liian kalliiksi. Duunissa ovat ainoastaan kympit ja hekokuninkaat luuttuamassa lattioita ja pokkuroimalla ohi lompsiville valkokypärille.

    • Anonyymi

      Onneksi lomautusten aikanakin voi käydä tehtaalla suihkussa, kannikka ei kestä käyttää lämmintä vettä kotioloissa pörssisähköllä.... onneksi bensa on halpaa ja kasikone kehrää vaikka öljyä ruikkiin...

      • Anonyymi

        Kohta tulee fyrkkaa E-passiin, mut sitä ei syömiseen saa käyttää edes väsyneessä Vanikassa!
        Ihan Neuvostoliiton aikaista toimintaa yhtiöltä sillä erotuksella että Neuvostoliitossa kaikki oli edullista.


    • Anonyymi

      parastahan tässä nykypelloksen touhussa on se että nämä kympit painaa tehtaalla samalla ylitöitä "parhaiden ystävien kanssa" kun muut ovat lomautettuna. työpaikka jossa perseen nuolemisella on todella vaikutusta.

      • Anonyymi

        Kaksi tekee samaa duunia, mut toisen vuositulot 5000e korkeampi🤔 Hetkinen..Hyvän miehen lisää..


    • Anonyymi

      Ylityökieltohan sieltä napsahti juuri sopivasti. Hyvä aika ladata akkuja etelässä, että jaksaa taas ensi kuussa painaa ylkkää!

      • Anonyymi

        Ja heti perään tehtaanjohtaja jakoi lomautuksia, taisi mennä ihon alle...
        Vai meneekö lomautuksista saatavat säästöt tuleviin sähkölaskuihin kun ei tunnu raha riittää pyörittää edes sorvia vaikka toiseksi suurin sähköntuottaja Suomessa?
        Säälittävää!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti perään tehtaanjohtaja jakoi lomautuksia, taisi mennä ihon alle...
        Vai meneekö lomautuksista saatavat säästöt tuleviin sähkölaskuihin kun ei tunnu raha riittää pyörittää edes sorvia vaikka toiseksi suurin sähköntuottaja Suomessa?
        Säälittävää!!!

        Eihän sorvi ole ennenkään pyörinyt. Sehä on lattiaan pultattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sorvi ole ennenkään pyörinyt. Sehä on lattiaan pultattu.

        Voi miten älykäs kommentti, varmaan jostain stand-up urasta haaveilet ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten älykäs kommentti, varmaan jostain stand-up urasta haaveilet ....

        Minulle riittäisi ura pelloksen vaneritehtaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle riittäisi ura pelloksen vaneritehtaalla.

        Et ole vielä tarpeeksi yksinkertainen ja tyhmä että sinne pääsisit.


    • Anonyymi

      Kun siellä on vähän aikaa töissä, niin vaikutus alkaa näkyä.

    • Anonyymi

      luottamusmiehestäkin on paras terä hävinnyt kun sitä juuri nyt tarvittaisiin. ilmeisesti ilmaiset lounaat tehny tehtävänsä.

      • Anonyymi

        Pitäisi muuttaa 2 vuoden jaksoiksi ja sen jälkeen uudet miehet tilalle.
        IP vuorossakaan saa ylitöistäkään kun viimeiseltä 4 tunnilta 100%, lipsahti kuulemma jotenkin soppariin.
        Vappu ja joku muu pyhä unohtui kokonaan eikun nimi alle. 200% päivät vielä muualla mutta ei pelloksella.
        Paikallisesti sovitaan niin hyvä tulee...


      • Anonyymi

        Kyllä se umppi kiristämisen osaa. Jos ne on jo näyttänyt, että voivat sulkea tehtaita vaikka esimerkin vuoksi tai pitävät niitä kiinni kolme kuukautta pelkän periaatteellisen väännön vuoksi, niin eipä käy luottamusmiehen osaa kateeksi. Ei tuo ole mikään "normaali" metsäfirma, vaan siellä halutaan muuttaa koko työmarkkinakenttä ja tarpeen vaatiessa vaikka voittoa tekevä tehdas kiinni. Se on sitten jokaisen oma asia, haluaako tuolla työskennellä vai ei. Ikävähän se tietysti on aina turpiinsa ottaa noin niin kuin itsetunnon kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se umppi kiristämisen osaa. Jos ne on jo näyttänyt, että voivat sulkea tehtaita vaikka esimerkin vuoksi tai pitävät niitä kiinni kolme kuukautta pelkän periaatteellisen väännön vuoksi, niin eipä käy luottamusmiehen osaa kateeksi. Ei tuo ole mikään "normaali" metsäfirma, vaan siellä halutaan muuttaa koko työmarkkinakenttä ja tarpeen vaatiessa vaikka voittoa tekevä tehdas kiinni. Se on sitten jokaisen oma asia, haluaako tuolla työskennellä vai ei. Ikävähän se tietysti on aina turpiinsa ottaa noin niin kuin itsetunnon kannalta.

        Haloo missä valot 😂 missään kohtaa mikään tehdas ole ollut 3kk seis ja toisekseen tämä ob ensimmäinen tälläinen jakso pelloksen historiassa mistä voi syyttää ainoastaan puna-armeijaa ja heidän hitleriä. 😂 Älä nyt pellosta syytä jos on työt kortilla mites muilla kaltaisilla tehtailla? Ainiin nehän potki jo porukasta suurimmat pihalle


    • Anonyymi

      Hyvä tulee Umpin näkökulmasta. Herrat hymyilee matkalla pankkiin.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut erittäin tyytyväinen työnantajaani. Palkka tulee ajoissa ja aivan riittävästi koulutukseeni nähden. Myös tämä kymppi malli toimii meillä ykkösellä loistavasti. Ylkkää saa painaa sen minkä kerkiää.
      Viime vuonnakin lähes 60k. Kertaakaan en ollut lomautettu. Hyvin kun tekee työnsä niin kyllä työnantaja palkitsee!

      • Anonyymi

        Nyt on niin paksua..ettei tosikaan.Totuus siinä 30te vuodessa ja lomia riittävästi


      • Anonyymi

        Parain trollaus tähän mennessä . Onnittelut siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on niin paksua..ettei tosikaan.Totuus siinä 30te vuodessa ja lomia riittävästi

        Eipä kyllä ole paksua ei.. itse tein kanssa eikä ole kummemmat niin kyllä sillein lähelle 55k tuli tiliä vuodesta. Kyllä siellä vielä hankkii kun jaksaa tehdä.


      • Anonyymi

        Ootko se Hesarissa ollut vaneriporvari? Marimekko astiat kotona


      • Anonyymi

        ETKÖ saanutkaan 65ke?


    • Anonyymi

      Onneksi Pelloksella ei makseta edes pyhäkorotuksia sairaauslomalla, muuten siellä ei normityyppejä pyhäisin näkyiisi, ainoastaan ylityöyrjöjä joilla ei pinkassa riitä painetta vihellellä kotona!

    • Anonyymi

      Pelloksella ylityökielto, jota jotkut rikkoo tippa hepin päässä.

      • Anonyymi

        Köyhät velalliset siellä lymyää!


      • Anonyymi

        Ylityökiellon aikana uusi nimitys on sisäänteko ja palkka tulee ylitöinä.


    • Anonyymi

      Vieläkö vaneriteollisuudessa käytetään myrkyllisiä liimoja?

    • Anonyymi

      Kaikki siellä on myrkyllistä ilmapiiristä lähtien.

    • Anonyymi

      Miten työläiset vaneritehtaalla voi olla edes niin vähävaraisia että rikkovat ylityökieltoa tai edes tekevät ylitöitä?

      • Anonyymi

        Itse en tee ylitöitä rahan takia, vaan auttaakseni työnantajaani saamaan mahdollisimman paljon vaneria asiakkaille. Viime vuonna 348h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tee ylitöitä rahan takia, vaan auttaakseni työnantajaani saamaan mahdollisimman paljon vaneria asiakkaille. Viime vuonna 348h.

        Pieni ristiriita kun lomautuksia ollut toista vuotta ja samaan aikaan tarjotaan ylitöitä.
        Varastot täynnä myytävää niin ei kai sitä tarvi ylitöitä tarjota. Jos vaneria pitää tehdä niin lomautuksista ja niiden lopetuksista olisi hyvä aloittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni ristiriita kun lomautuksia ollut toista vuotta ja samaan aikaan tarjotaan ylitöitä.
        Varastot täynnä myytävää niin ei kai sitä tarvi ylitöitä tarjota. Jos vaneria pitää tehdä niin lomautuksista ja niiden lopetuksista olisi hyvä aloittaa.

        Sairauslomille työnantaja ei mahda mitään. Varastot ovat täynnä erikoislevyjä eikä bulkki vanikkaa. Mielelläni haluan auttaa työnantajaani myös tämmöisinä aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairauslomille työnantaja ei mahda mitään. Varastot ovat täynnä erikoislevyjä eikä bulkki vanikkaa. Mielelläni haluan auttaa työnantajaani myös tämmöisinä aikoina.

        Jos tuo ei ole feikkiä, niin apuuva. Kiva että ajattelet firmaa. Firma EI ajattele sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo ei ole feikkiä, niin apuuva. Kiva että ajattelet firmaa. Firma EI ajattele sinua.

        Kyllä ajattelee. Jälleen tuli hyvä tili. 48h ylitöitä tuli iskettyä tähän jaksoon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ajattelee. Jälleen tuli hyvä tili. 48h ylitöitä tuli iskettyä tähän jaksoon :)

        Päin seiniä menee tuolla menolla. Harvat saa liksaa ja loput näkee nälkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päin seiniä menee tuolla menolla. Harvat saa liksaa ja loput näkee nälkää

        Hahahahha. Nauraen menen pankkiin tekemään sijoituksia näillä tileillä! Miksi olette näin katkeria? Menkää muualle töihin, jos noin harmittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahha. Nauraen menen pankkiin tekemään sijoituksia näillä tileillä! Miksi olette näin katkeria? Menkää muualle töihin, jos noin harmittaa!

        Hahhaa..pellos trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa..pellos trolli

        Vastaa kysymykseen työtön lehmä 😂😂


    • Anonyymi

      Juuri näin
      Kuva ripellokseen ja mitali rintaan.

      • Anonyymi

        Juuri olin ripelloksessa. 35v ja homma jatkuu!,


    • Anonyymi

      Onko trukin penkki tuuletettu

      • Anonyymi

        Mitä tällä tarkoitat? Ei ole ilmastoitu jakkara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tällä tarkoitat? Ei ole ilmastoitu jakkara.

        Varmaan pitkää ja paksua jarruraitaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pitkää ja paksua jarruraitaa

        Ei ole semmoista näkynyt!


    • Anonyymi

      Muovit sais kyllä olla

    • Anonyymi

      Ylityön tekijät ei tajua, että sahaavat omaa oksaansa. Just tätähän firma haki ja sai: pudotetaan palkat, ni johan alkaa lisätyöt kiinnostaa. Köyhää prolee on helppo hallita pienillä tuloilla. Peruspalkka joka on käteen n 700-800e/ 2vkoa on ihan vammasen surkea ja säälittävä. Mitä sillä nykyään enää tekee?

      • Anonyymi

        Rikkurit pääsee eurosateeseen kun helmikuun alussa on parin päivän lakko...toki toiset tekee päiviä "sisään" , Tavallisia persaukisia Urpoja mokomat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkurit pääsee eurosateeseen kun helmikuun alussa on parin päivän lakko...toki toiset tekee päiviä "sisään" , Tavallisia persaukisia Urpoja mokomat !

        Kävin jo ilmoittamassa Kiviölle, että olen valmis tulemaan siivoamaan lomautuksesta ja lakosta huolimatta. Olen kuulemma tervetullut :) näin sitä sovitaan paikallisesti.


    • Anonyymi

      ....Monet niistä ovat ihan järjettömiä. Jos esimerkiksi ensimmäinen sairauspäivä tulee palkattomaksi, ihmiset tulevat kipeinä töihin ja tartuttavat kaikki muut. Nyt haetaan säästöjä väärästä kohdasta.” ....

      "......kipeenä töihin....🤣🤣🤣🤣🤣🤣 piti olla terveenä poissa töistä, veyelät maissiporsaat saikuttaa minkä kerkiää, ja töissä käbelee osa kun zombit paskat housussa.

    • Anonyymi

      Pääluottamushenkilökin jättää upppavan laivan ja siirtyy toisen työnantajan palkkalistoille.
      Vuoromestarit vaihtuu niin ettei kerkeä kun saranoita rasvailla ja oppisopimuslaiset lopettaa kesken.

      • Anonyymi

        Mitä sie oikein horiset? Eihän tuosta ota selvää erkkikään. Muista lääkkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sie oikein horiset? Eihän tuosta ota selvää erkkikään. Muista lääkkeet.

        Niin se vaan on että inssit kosii rikkureita lakkopäiviksi töihin ja viikolopuksi ajattaa tehtaan alas että säästyy palkanmaksulta ennen lomautusviikkoa....sheemamuutoksen turvin nuukailee mokomat juutalaiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vaan on että inssit kosii rikkureita lakkopäiviksi töihin ja viikolopuksi ajattaa tehtaan alas että säästyy palkanmaksulta ennen lomautusviikkoa....sheemamuutoksen turvin nuukailee mokomat juutalaiset!

        Miten valmiiksi alas ajettu tehdas voidaan ajattaa alas?


    • Anonyymi

      ihme porukkaa töissä siellä. kuulemma yksi rikkuri lastaajakin tulee töihin ja muut nössöt hyväksyy sen...ei toimisi täällä satamassa.

    • Anonyymi

      Kenestä köhän tulee uud pääluottamusmies.?,?

      • Anonyymi

        Kai siellä varapääluottamusmies on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai siellä varapääluottamusmies on?

        Toivottavasti ei ole kun muistaa keitä noihin varahommiin on takavuosina päässyt.


    • Anonyymi

      Stubb tai Haavisto

      • Anonyymi

        Ei liity tälle palstalle eikä aloittajan keskustelun avaukseen


    • Anonyymi

      pakko duunarina äänestää haavistoa vaikka on homo. fiksumpi kaveri silti.

    • Anonyymi

      Niin ..homo vai pölvästi? Valitse noista sitten.

    • Anonyymi

      Onko portilla huomenna millainen lahkovahtien kunniakuja töihin meneville rikkureille?

    • Anonyymi

      Pellos on siitä ihmeellinen työpaikka että siellä hyväksytään tämä rikkurien touhu,kukaan ei sano mitään vaan hymistelee. Nössöä porukkaa töissä.

      • Anonyymi

        Tervaa ja höyheniä? Jalkapuu? Mökötetään ja ei oteta katse kontaktia jep tämä onnistuu luonnostaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervaa ja höyheniä? Jalkapuu? Mökötetään ja ei oteta katse kontaktia jep tämä onnistuu luonnostaan...

        Rikkurit on niin köyhiä että pitää väkisin punkea duuniin että saa velkavolvoon polttoainetta ja lehtopenskalle näkkileipää.


    • Anonyymi

      Pellos meni vidulleen siinä vaiheessa, kun jotkut duunarit nostettiin muiden yläpuolelle, niin ansioissa kuin kohtelussa. Tuolla on hirmuisia palkka eroja, joita ei voi selittää pelkillä ylitöillä ja kyse lattiatason duunareista. Nää kympit ym on ihan höpö höpö hommia. Joillekin noussut sekin virka päähän ja luulee olevansa nyt valkokypäriä. Kas kun niille ei ole sitä muuten annettu. Ei koske kaikkia, vaan muutamia.

      • Anonyymi

        Kyllähän se viduilleen meno johtuu ihan muusta kuin kympeistä.... Hmmm mistäköhän tuo vois johtua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se viduilleen meno johtuu ihan muusta kuin kympeistä.... Hmmm mistäköhän tuo vois johtua...

        Alkupäässä kympit hoitanut hommansa ihan ok eipä ole mitään pahaa sanottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkupäässä kympit hoitanut hommansa ihan ok eipä ole mitään pahaa sanottavaa

        Millä verstaalla? 1?2?3?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä verstaalla? 1?2?3?

        Kolmonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä verstaalla? 1?2?3?

        1 ei ainakaan 🤣🤣 aivan dillejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkupäässä kympit hoitanut hommansa ihan ok eipä ole mitään pahaa sanottavaa

        Entäpäs loppupään? Sielläkös pissi noussut hattuun pahemman kerran?


    • Anonyymi

      Kuten sanottu , suurin osa kympeistä ok. Sitä hommaa turha kenenkään kadehtia. Sitten oma moka jos se homma nousee huiviin. Harvalla taitaa nousta.

      • Anonyymi

        Miksi turha kadehtia? Eivät ne tee yhtikäs mitään ja saavat siitä parempaa palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi turha kadehtia? Eivät ne tee yhtikäs mitään ja saavat siitä parempaa palkkaa.

        Pinkka kuivuu kannikan nuolijoiltakin kun lakkoa pukkaa lisää ja kersat vinkuu merkkareita kauppareissuilla.


    • Anonyymi

      Omituista. Ketään en nähnyt portilla kun lompsin tänään töihin. Missä kaikki on?

    • Anonyymi

      Mitä mieltä luottariehdokkaista
      yksi kerran ollutkin kävelee tehtaita läpi morjestelee ja hymyilee.
      Toinen päivät pitkät nukkuu.
      Kolmannesta ei tietoa.

      • Anonyymi

        Veli Matista voisi olla tähän hommaan! En ihmettelisi, jos hänet valitaan tähän hommaan.


      • Anonyymi

        Kuka nukkuu töissä...toi ois mahtava luottari


      • Anonyymi

        Zzzzzz...


      • Anonyymi

        Pellos trolli 😂😵


    • Anonyymi

      Ihmettelen jos valitaan henkilö jota ei kiinnosta edes esitellä itseään suurelle yleisölle. Tietäjät tietää jne..

    • Anonyymi

      Vellu on pel2 kovin työntekijä puheissa.

    • Anonyymi

      Tekijät tekee ja kateelliset itkee. Perustakaa samankokoinen firma ja yrittäkää tässä maailman tilanteessa pitää se pystyssä niin voin sanoa suoraan ette onnistu. Pellos on kuin tauti se leviää vaikka sen haluaisi tappaa se ei koskaan poistu. Niin sinne vaan uutta porukkaa tulee ja lakot ja lomautukset selätettiin. Tästä se taas lähtee monen sadan ihmisen hyvinvointi ja työelämä nousuun.

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe