Vituttaako kolina/narina -97------>

Ex-vw mies

Vw-passatin omistajat?Miettikää sitä ,kun maksatte autosta yli 20000 euroa ja siitä hyvästä joutuu kuuntelemaan narinaa ja kolinaa etupäästä niin onko se sen arvosta?Kysytte korjaamolta takuuseen niin vastaus on joko ei mitään takuuta tai no hyvä on maksetaan puolet?Eikö olisi viisaampaa hommata sellainen auto ,jossa ei tukivarret kitise /narise?No itsehän olette autonne valinneet ,joten aivan turha narista omista virhe arvioinneistanne ;)

3

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt olen lukenut viisaasta mi

      Ennen pohdittiin että onkohan kukaan koskaan nähnyt viisasta insinööriä. Minäkään en tähän päivään mennessä ole lukenut näin viisaan miehen puheita.

      Taidat olla melkoin fakiiri kun tiedät vuosia etukäteen millaisia vikoja kussakin autossa tulee ajansaatossa olemaan.

      Niin ja jos tulkitset asiallisen keskustelun herättämisen narisemiseksi, niin sille ei voi mitään.

      Tosi asia on se että jos VW ottaisi oppia ja hoitaisi lastentautinsa asiallisesti pilkkuja nussimatta, niin kenenkään ei tarvitsi asiaa turhaan ottaa esille.

    • Sam

      Samaa mieltä. Passatti on reilusti ylihinnoitettu kuten muutikn Volkkarit, mutta Golfeissa on sentään vähemmän vikoja (ainakin III-sukupolvi). Ajan ite Ventolla ja kokemukset ovat hyviä. Mutta mulla on syntynyt semmoinen käsitys että jos mä joskus siirtyisin Passattiin, niin rahaa palaa ja vikoja olisi myös enemmän. Vastineeksi saa ehkä paremmat tilat ja ajomukavuus, mutta niitä tarjoaa jo muutkin merkit paljon edullisemmin.

      • pietro

        Minullekin on syntynyt käsitys Pssatista ja sen laadusta. Itse ajamalla. Narinaa en kuullut kuin muiden suusta, en ainakaan tukivarsista. Kolisee kyllä mutta se on suksiboksi. Ajettuna -00 passatilla 110 tkm. Ilmeisesti meillä on maanantaiversio. Tai tehdas on ottanut opikseen mallisarjan alkupään ongelmista.
        Edellisessä korimallissa jäätyivät takajarrut kiinni säännöllisesti ja ovet taasen auki. Ja niitä murheita ei ole ollut.
        Ei ole lähiajan kokemusta nykyisten muiden merkkien laadusta mutta, jos kolmen vuoden aikana on määräaikaishuoltojen lisäksi korjattu pissapojan huonosti suunniteltu suutin, en tunne olevani petetty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe