mikä olis kevein puukärry, siis normaali varusteilla eli 8pankkoa telinnostot molemmissa päissä ja paripyörä akselit. millaisia painoja teillä on saatu? entä nupin päällirakenne, millä varusteilla ja pankoilla. kun teliveto volvo jykin siirtopankko kärryllä ja hyttinosturilla näyttää painavan kesäkelissä 24t.ei paljoa ainakaan alle.
puutavara perävaunu?
15
5213
Vastaukset
- jorrma
on kevein perävaunu, siihen tuskin on muuta sanottavaa.
- homma toimii
muutenkin, uusia ideoita työtä helpottamaan on koko ajan kehitteillä ja asiakkaan toivomukset otetaan todella hyvin huomioon, eikä tehdä mitä itse huvittaa, kuten esim. komella aika herkästi tapahtuu. tai sanotaanko näin omalta kohdalta että tapahtui..
- painoi
joskus sisu e14, slp:n siirtopankkokärryllä ja vanhalla, mutta erittäin hyvällä fiskarsin kopittomalla nosturilla 17t.
Tosin nupissa oli vain kahdet pankot ja kärryssä kuudet, tukkia kun enimmäkseen ajettiin sillä. karikat alumiinia.
alumiinisermi kopin takana ja sidonta oli ketjuilla ilmakiristimet.
mukana oli kahdet "kolmiaisakettingit" vetosiin ja yksi ykköspyöräkettinki. 500l tankki.- taitaa olla
taitaa e sisu keveimmillään nousutelinä olla n 10t ja ehka pikku fiskari ainakin 2 tonnia ei siinä kärrylle paljon jää..
- perässä
taitaa olla kirjoitti:
taitaa e sisu keveimmillään nousutelinä olla n 10t ja ehka pikku fiskari ainakin 2 tonnia ei siinä kärrylle paljon jää..
oli sen 10t. ei mitään "ylimääräisiä" rilkkeitä, esim. rullia ollut kyseisessä vehkeessä. runko oli todella lyhyt puun ajoon, pitkän puun kanssa jo hyvin hankala tapaus. erillistä apurunkoahan siinä ei sisun tapaan ollut myöskään. kärryssä ei telinnousuja. nosturissakaan ei varsinaista kunnon yletintä ollut, yhdellä jatkolla vaan.
- anr
perässä kirjoitti:
oli sen 10t. ei mitään "ylimääräisiä" rilkkeitä, esim. rullia ollut kyseisessä vehkeessä. runko oli todella lyhyt puun ajoon, pitkän puun kanssa jo hyvin hankala tapaus. erillistä apurunkoahan siinä ei sisun tapaan ollut myöskään. kärryssä ei telinnousuja. nosturissakaan ei varsinaista kunnon yletintä ollut, yhdellä jatkolla vaan.
oli varmaan todella mukava operoida tuommoisilla vehkeillä, vielä kevyemmäksi olisi saanut kun poistaa pankkojen siirto sylinterin ja jättää kärryyn vain neljä pankkoa mutta sitten melkein vaatii yletin koneen että takanipun teko onnistuu ja e ku kuijun ajjoon :)
onkohan tuo weckmanin kärri myös kestävä?
venäjän ajureilla kokemusta? siellä punnitaan mikä kestää ja mikä ei. - Sisu-man
perässä kirjoitti:
oli sen 10t. ei mitään "ylimääräisiä" rilkkeitä, esim. rullia ollut kyseisessä vehkeessä. runko oli todella lyhyt puun ajoon, pitkän puun kanssa jo hyvin hankala tapaus. erillistä apurunkoahan siinä ei sisun tapaan ollut myöskään. kärryssä ei telinnousuja. nosturissakaan ei varsinaista kunnon yletintä ollut, yhdellä jatkolla vaan.
väärin! Ei oo mahdollista,että ois painanu 10t nosturin kans,kun kerran pelkkä Sisun alusta hiukan yli 8t. Hydrauliikat,pankot yms painaa vähintään tonnin,eli puuvarusteiden kans,Sisu voi jäädä karvan alle 10t ja siihen tuo Fiskarsin paino,niin auto on voinu painaa nosturin kans 12-13t! Keveimmät kärryt suomessa on n.6t,kevyempiäki on mutta sillon ei oo siirtopannoja yms.,jotenka koko junan painoksi tulee n.18-19t. Muilla merkeillä tämä ei oo edes mahdollista,Sisun alusta on kaikista kevein. Sillon on kyllä tosi kevyt puuauto,koska yleensähän autot painaa ilman nosturia 19-20t ja nosturin kans 22-24t!
- fh16---
matala hyttinen fh16 teliveto alucar titan7 pankot weckmanin sisäp.teline 105 hytti loglift ylettimellä ja briabin jatkokärry 275 renkailla ja kahdella telinnousulla 6kpl exten pankkoja painaa 23500kg ajopaino kesäkelissä
- ____.....
sk mersu 2644 teliveto painoi n.11000kg ja weckmanin jatkokärry 6900kg. tyhjäpaino alkoi usein tehtaalla 17:sta tonnilla.
- m-162
ykköspyörä närkö kuudella rj-forest 6ton pankalla ilman siirtosylinterä 5420 kg. autoissa nukalalle tehty iveco stralis siirtoauto 9250 kg täysillä tankeilla.
- mie-2
Sisu painaa Eskolalla vähän alle 9t,työkunnossa! Mutta tämä on siis vain tieauto,ilman mitään hydrauliikkoja.
mie-2 kirjoitti:
Sisu painaa Eskolalla vähän alle 9t,työkunnossa! Mutta tämä on siis vain tieauto,ilman mitään hydrauliikkoja.
Mitä jos ajas vaan yhellä pankolla ja kärryssä kahdella ni sais viel painoo pois..? :D
- takatukkaukko
niin ja ilman nosturia ja paripyöriä niin johan olis
- just sama mitä paina
MST siirtoteli kärry ja Scania 580 kesällä 22.2-22,4 tonnia.
- seuraaja2
Moi!
Seurailkaahan noita MST karkavagnenin painoja. Nyt 5 akselinen telinnostot 3,5 8 pankkoa 11,5m runko 7120kg!!! Aika kevyt on???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 535098
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap233347Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei281482Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei1821317- 761016
MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna24918Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee49867Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel259816Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..35758Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta
Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt482717