AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Genimap GT reittikartta Suomi Plus

Genimap GT reittikartta Suomi Plus

7 Vastausta 10 683 Lukukertaa
Mikä on uusin versio tästä Genimap GT reittikartta Suomi Plus? Itse en ole löytänyt uudempaa kuin Genimap GT reittikartta Suomi Plus 2004 onko siitä edes tullut vielä uudempaaa versiota ? taikka onko jotain saman veroista kartastoa kuin tämä joka olisi uudempaaa mallia !

joku vaan

minä en ole edes löytäny päivityksiä.mistä löysit?maksoivatko?

tuoltahan niitä

www.karttakeskus.fi. Uusin on tällä hetkellä 2007 cd-versio, mutta ilmeisesti tarkin ja laajin on dvd-versio, sen vuosiluvusta ei ole kyllä edes karttakeskuksen sivuilla tietoa.

Genimap GT reittikartta Suomi Plus

Uusin versio on Genimap GT reittikartta Suomi Plus 2007 ja hinta 195 EUR

Kurkkaus sisälle ja...
Sisältää tiedostojen tallennusvuosia 2004, 2005, 2006 ja 2007

GT Reittikartta Suomi - Matkan varrella CD-ROM (49 EUR) joka ei sisällä osoitehakua eikä postinumeroalueita!
Nämä löytyvät GT Reittikartta Suomi Plus CD Rom, 1:200 000, 2007

http://www.karttakeskus.fi/workspace.client_organization/files/organization/html/Karttakeskus_karttaluettelo_2007.pdf

Kukaan kokeillut

Onko kukaan kokeillut tuota Gt Reittikartta Suomi Topoa, jossa siis on normaalin kartan lisäksi maanmittauslaitoksen topokartat lähes koko suomesta..

voiko ilmaiseksi imuroida

voiko gt reittikarttaa imuroida ilmaiseksi

Päivitys

En ole tuota topo versiota kokeillut, mutta GT reittikartta suomi 2007 löytyy kyllä itseltäni. Mutta koska tuo vastaavan (minulta löytyvän) ohjelman topo versio on muuten samanlainen kuin minun, mutta kartat on vain tarkempia (tarvittaessa siis maanmittauslaitoksen topo kartan luokkaa), niin tietääkö joku pystyykö esimerkiksi minulta löytyvään versioon päivittämään kuinka helposti näitä topo karttoja?

T:Juuso

Päivitys > 2007

Jos tuotteesi on 2002-versiota tai myöhemppi, voi sen päivittää Moonsoftin sivujen kautta (http://www.moonsoft.fi/products/000510.aspx)versioon 2007 hintaan 125EUR ALV22%
 /   /  / Genimap GT reittikartta Suomi Plus

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta