Parhaat valmiit pitzapohjat?

Mooooo

Ite oon kokeillut appetittia, on vähän ''kuivan'' oloisia. Nyt on just uunissa pirkka, en oo vielä maistanut onko parempaa. Jonkun testin mukaan el dorado oli kuulemma paras, mutta niitä en oo mistään kaupasta löytänyt. Ja oon syönyt myös itsevalmistettuja pohjia, kun mutsi on tehny, mutta ite en viiti tehdä ite pohjaa kun kaupasta saa valmiina ja on paljon kätsympää. Ja muutenkin se omatekonen pohja on nyt ollut enemmänkin pannupitzan tapasta.

37

32945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • La Dora

      Eldorado-tuotteita löytää Euromarketeista. En tiedä olisiko niitä myös Siwassa ja Valintatalossa, jotka myös kuuluvat Ykkösbonuksen piiriin.

    • ratkaisee.

      Täytteet pizzan tekevät,riittävän mehevät.Eikä maksa paljon,tuleekin tilaamatta aina lämpimänä.

      • asfsdsdf

        Tukusta fazerin valmiit pullan muodossa olevat pohjat on hyviä. Vantaalta esim. metrotukusta löytyy.


      • minä vaan

        Kuinka paljon valmispitsapohjat maksaa, yli 3 euroa?


      • Anonyymi

        Niinhän se suolen toiminta tapahtuu.


    • pizzapohja

      Lidlistä löytyy loistava saksalainen pizzapohja, ja pakkauksessa on myös mukana purkki tomaattikastiketta. Pizzapohja on valmiiksi jo kääritty leivinpaperiin, joten helppoa on. Tosin koko ei vastaa ihan meidän uunipeltejämme..

      • just..

        Vai ei koko vastaa...Itse olen ainakin levittänyt sen pohjan koko pellille.Keskeltä lähtee reunoihin päin levittämään niin on kokoa.


      • jämti_just

        paras pohja - ohut pohja ja päällysherkut pizzan tekee


    • Fisunpurija

      Sitten kun kyllästyt noihin kuiviin pahveihin, on aika kokeilla puolivalmista pizzapohjaa. Kungsörnen-pakkauksen jauheeseen lisätään vesi, eli helppoa on. Mutta nostattaa pitää. Valmis, noussut taikina levitetään pellille ja täytteet päälle. Ja hyvää on, kuin pizzerian tuotteessa!

    • pitsa

      Sunnuntai -piirakkapohjaa voi käyttää pitsaankin. Esim. ruispiirakkapohja on todella herkullinen eikä taatusti ole kuiva. Siihen vaan lisää valmista Järvi-Suomen portin pitsakalkkunasuikaletta ja ohuita siivuja munakoisoa ja valmista juustoraastetta. Ompa herkullista kahvin kanssa.

      • Italiaanoooo berluscooniii

        Älä tule tänne selittämään, että kinkkupiirakka on sama asia kuin pizza.


      • Järjen valo
        Italiaanoooo berluscooniii kirjoitti:

        Älä tule tänne selittämään, että kinkkupiirakka on sama asia kuin pizza.

        Älä sää tuu tänne selittämään mitä joku kenenkin mielestä on tai on olematta


      • Jårgen
        Järjen valo kirjoitti:

        Älä sää tuu tänne selittämään mitä joku kenenkin mielestä on tai on olematta

        Älä sinä tuu selittämään jos joku on jotain, niin onko se vai eikö ole


    • santiago^

      Nelikko-niminen kulmikas pizzapohja on hyvä, en nyt muista valmistajaa.

      • saana3

        pizzapohja on ykkönen!


      • Nelikon ystävä myös

        Taisi olla Apetitin nelikko. Ehkä maailman paras keksintö ikinä! Kovassa käytössä on tässä porukassa. Harmi vaan kun on niin vaikea kaupoista löytää. Pitää ostaa aina useampi satsi pakkaseen kun kohdalle sattuu osumaan. Ei kuulu täällä edes citymarketin valikoimaan enää =( Tulee niin kätevästi pellillinen kerralla porukalle ja se yksi neljännes on juuri passeli annospala. Pyöreitä pizzapohjia ei mitenkään saa pellille tungettua kahta... Ei edes palasiksi leikkaamalla. Kokeiltu on.

        Pohja nyt ei tietenkään ole ihan omatekoisen veroinen, mutta niin paljon on meillä aina täytettä, ettei ole kyllä makua haitannut. Olen käyttänyt tätä pohjaa paljon ja tulen käyttämäänkin niin kauan, kun sitä vaan suinkin kaupoista saa!

        Ja oli se Apetit, piti oikein pakastimesta käydä tarkistamassa :D


      • pikkupisu

        Valmispohjista en ole vielä yhtään kelvollista löytänyt


      • tor_tilla

        Minäpäs käytän tortilla lättyjä, niitä saa K-kaupan tarjouksesta 1 e / 4 kpl. Eikä ole muuten mitään eroa valmiisiin pizzapohjiin, ihan on samaa tavaraa. Pystyy syömään ihan kädestä, se on plussaa.....


      • Lapinrillukat
        tor_tilla kirjoitti:

        Minäpäs käytän tortilla lättyjä, niitä saa K-kaupan tarjouksesta 1 e / 4 kpl. Eikä ole muuten mitään eroa valmiisiin pizzapohjiin, ihan on samaa tavaraa. Pystyy syömään ihan kädestä, se on plussaa.....

        Lapin rillat oli parhaita mutta kun ei mennyt kuulemma kaupaksi niin ei myydä enää, harmi, parempaa nimittäin ei ollutkaan.


      • itätuuli
        Lapinrillukat kirjoitti:

        Lapin rillat oli parhaita mutta kun ei mennyt kuulemma kaupaksi niin ei myydä enää, harmi, parempaa nimittäin ei ollutkaan.

        MITÄ nämä 'rillat' oli. Oliko ne rieskoja tai vastaavia


    • ihmejuttua

      Se on kyllä pizzapohjan teko niin helppoa, että miksi joku ostaa valmispohjia ?

      • naurettavankallista

        Samaa ihmettelen minäkin! Ihmiset suurustavat kastikkeitaankin valmiilla suurusteilla jauhojen käytön sijaan.

        Jos hyvän, valmiin pohjan haluat niin käytä rieskaa. Voi syödä myös muuten leipänä toisin kuin muita pitsapohjia.


      • Vaikka siksi

        Esimerkiksi tällaisella käsivaivaisella on vähän hankalaa tuo taikinan teko ja kauliminen.

        Mutta pistetään nyt silti uusavuttomuuden piikkiin?


      • 2222222

        Kaikki ei pidä taikinan teosta. Miksi käyttää aikaa johonkin vastenmieliseen puuhaan, kun sen voi oikaista ostamalla kaupasta valmiin pohjan? Maksaahan se toki enemmän, mutta aika on vähintään yhtä rajallista ja arvokasta kuin rahakin.


      • menkääitseenne
        Vaikka siksi kirjoitti:

        Esimerkiksi tällaisella käsivaivaisella on vähän hankalaa tuo taikinan teko ja kauliminen.

        Mutta pistetään nyt silti uusavuttomuuden piikkiin?

        Useimmilla on yleiskone jossain kaapin perukoilla ja sillä saa tehtyä taikinan tarvitsematta pahemmin vääntää reumaisilla käsillä.

        Ja taikinan saa levitettyä käyttäen öljyä käsissä eikä kaulinta edes tarvitse - oikeastaan parempi niin.

        On vain laiskuutta ostaa valmiita pohjia, jotka eivät edes maistu hyvältä kun voi tehdä sen itse tuoreena ja maustaa kuten haluaa - taikinaan voi lisätä esim. yrttejä, valkosipulia jne..

        Kastikkeen suurustamiseen myytävä tuote on kyllä turhakkeista turhin - siis ihan tosissaan tällaistakin myydään ja myös keksimuruja juustokakun tekoon - siis mitä vittua häh - ihmiset eivät näemmä enää osaa murskata keksejä vaan täytyy saada teollisesti murskattuina - no huh huh!


    • 494949494949494944

      Saralee on paras, se mikä "poksautetaan" pakkauksesta ulos ja levitetään pellille, täys pelti tulee. Mukana myös herkullinen kastike!!!!

    • pohjan tekijä

      Luuserit ostaa valmispohjia, jos ei ole uusavuton, tekee itse ja syö kunnon pizzaa.

      • Järjen valo

        Ja todelliset luuserit haukkuu muita luusereiksi, onko oikeasti noi heikko itsetunto että se pönkityy netissä anonyymisti anonyymeille avautumalla??
        On se vaan jännä miten internet näyttää vievän vähäinenkin järjen valon päästä......
        Ei vaan tajua että mitä tehtävää kyseinen avautuminen palvelee yksittäisen ihmisen säälittävässä elämässä, johon hakee merkitystä ja sisältöä muita alentamalla, itseään esiin tuoden oman pienen herkän mielenterveys ongelmaisen ja pelokaan mielen tuotoksilla dissaa muita?? Oikeasti kannattais ehkä hommata ystäviä tai joku kenelle voit purkaa tota pahaa oloasi.... Kyllä sääkin viellä valo näet tsemppiä terapiaan


    • simppeliieiköoleniin

      Miksi edes ajattelet käyttäväsi valmiita pohjia kun itsetehty valmistuu hetkessä - kaksi desiä vettä, vähän suolaa. ruokalusikallinen öljyä, kuivahiivaa paketti, jauhoja tarpeen mukaan ja eikun vaivaten kunnes taikina on kiinteä, nostatus puoli tuntia lämpimässä paikassa, levitä pellille, täytä haluamisilla täytteillä ja paista noin 10 minuuttia 250 asteisessa uunissa.

      • kauheeta

        Kauhea savotta, en lähtisi itse tekemään, ellei tarkoitus ole pyörittää pitseeriaa. Sitä paitsi pitsataikinan pitää antaa tekeytyä kylmässä 24-48 tuntia, muuten pohjan maku jää puolitiehen. Valmispohjissa ei ole tätä ongelmaa.

        Täytteitä ei sitten missään nimessä liikaa, ja juusto muiden täytteiden alle.


      • Anonyymi

        Ei ollut vaikeeta👍Hyvä ytimekäs ja lyhyt ohje. Tehkää itse, ei ole vaikeaa😄


    • Suskiiiiiiii

      Luusereita kaikki! Oikea pizza tehdään tipo 00 jauhoista, kohotetaan jääkaapissa ainakin 24h, kaulinta ei käytetä, paistetaan yli 300 asteessa (leivinuunin arinalla). Kaikki muu on pelkkää piirakkaa!

      • hullunapitsaan

        Itseasiassa 00-jauhoja ei tarvita kun käyttää S-ryhmän kotimaisia luomuvehnäjauhoja - todella hyviä ja helposti vaivaantuvia. Itse tein juuri pitsa-taikinan niistä ja Sunnuntaihin verrattuna aivan toista eli 2 desiä vettä mikrossa lämmitettynä, vähän suolaa ja sokeria, kuivahiivaa muutama teelusikallinen, öljyä muutama ruokalusikallinen, jauhoja tarpeen mukaan ja vaivaten joko käsin tai koneella, kun valmis niin kelmu päälle ja jääkaappiin kohoamaan hitaasti muutamaksi tunniksi, kun kohonnut noin kaksinkertaiseksi niin levitä pellille leivinpaperin päälle öljyisillä käsillä haluamaksesi muodoksi, vähän jauhoja päälle sirottaen ja kohoamaan lämpimään paikkaan liinan alle puoleksi tunniksi, kun kohonnut niin itse tehty jäähtynyt kastike päälle, haluamasi täytteet (itse tein simppelin eli vain punasipulia ja paprikaa), juustoa joko alle tai päälle (itselläni kahta juustoa eli mozzarellaa alle ja mustaleimaista päälle) ja uuniin keskitasolle 225 astetta noin 15 minsaa - ei tarvitse mitään pitsakiveä, sillä pohjasta tulee rapea näinkin. Lopussa voi väriä pintaan saadakseen käyttää grillivastusta minuutin/kaksi maun mukaan, mutta älä polta pintaa.

        Kastike taas on helppo tehdä itse eli hienonnettu sipuli, valkosipuli, raastettu porkkana pannulle öljyyn kuulottumaan, sekaan vähän hienonnettua chiliä, peppaa, suolaa, kuivia yrttejä (basilikaa,oreganoa, timjamia jne...), kun kuullottuneet pehmeiksi niin tomaattimurska sekaan sekoittaen ja antaa muhia kannen alla miedolla lämmöllä puolisen tuntia, maista ja lisää makua jos jotakin tuntuu puuttuvan (suolaa, sokeria, yrttejä...), anna jäähtyä ennenkuin lisäät sen pitsapohjan päälle.

        Toki voi myös käyttää valmiita pastakastikkeita pitsan kastikkeeseen kuten Pastellan pientä basilika-purkkia vähän tuunaten - koko on juuri sopiva yhdelle pitsalle kokoonkeitettynä kuin myös kahdelle hengelle pasta-ateriaan ja vähän parmesaania päälle.


    • pienivinkki

      Hyvän pohjan saa itse tehtyä.. 5dl jauhoja, vähän voita, kuivia mausteita (basilika kuivattuna tai ns. pizzamauste pohjaan, mustapippuria, oman maun mukaan). Kädenlämpöistä vettä ja pieni vaivaus. Edullista ja tosi hyvää.

      • Anonyymi

        ??? .... 5dl jauhoja ja vähän voita ?? mitä kummaa ?


    • Anonyymi

      en ole valmis pohjia ostanut mutta kuullut että ovat kumimaista. itse teen aina vehnäjuureen ja toisinaan teen myös hiivaan mutta minulla taikinan valmistamiseen menee vähintään 2 vrk mutta on sen arvoinenkin. kokeilkaa valmistaa itse ja lopettakaa teollisten valmis tuotteiden ostaminen. siinä suhteen voitaisiin palata hieman menneisyyteen.... minä teen leivat,voin ja fetajuustot ja jogurtti ja piimät itse.... meillä ei liiemmin myöskään sairastella.....

    • Anonyymi

      koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe