AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / GOGOT!!!!!
9 Vastausta 1 326 Lukukertaa

GOGOT!!!!!

Muoviset, eriväriset pelinappulat... GoGot!! Uudet GoGo Ghost-pelinappulat ovat myynnissä R-kioskeissa. Onko kohtalotovereita jotka ovat haksahtaneet niihin?? Kaikki varmaan ajattelee ett HALOO?? Oon tyttö ja 12 wee, silti mä oon hulluna niistä. Apuwa, ottakaa kantaa, viiraako mulla päästä??

Gogojen nimiä

Gogojen nimiä:
Huuto, Suurisuu, Kujeilija, Lakaisija, Beibi, Sydänkäpynen, Pyhä Haamu, Syytön, Lilleri Lalleri, Extreme, Runoilija, Lady Dracula, Juro, Mustekala, Paniikki, Räpsy, Leveilijä, Kihara, Ahmatti, Halloween, Jännääjä, Julmuri, Velho, Sekopää, Taikaluu... En muista kaikkia.

Hmm..

Nu GoGot oli "muodissa" ekan kerran joskus neljä viis vuotta sitten..Näköjään niitä yritetään tuoda taas markkinoille :D Olihan ne ihan kivoja..silloin..joskus...

Myyntiin..

Minä kun juuri ajattelin, että voisin myydä omani, joilla en enää mitään tee...

edelleen

hehee, jos et oo vielä niitä myyny ni minä voisin ostaa :D vähän viiveellä tulee tämä...

Gogot

Itselläni lojuu kaapissa noin 173kpl Gogoja jos jotakin kiinnostaa nii eikun ottaa yhteyttä msn: D_CS_man@hotmail.com
moikkeliinis.... mulla on aika vähä gogoi ♥
aaah niinkö kauvan siitä jo on... tuo muistoja. mulla on purkillinen gogoja. muistaakseni ei puuttunut ku muutama
moi mulla on muutamia noita kaikista vanhimpia gogoja tykkään kovasti vanhoista, lähinnä keräilen ja selailen kirpputoreja =)
No duh, ite oon 16v tyttö ja haluan sellasen uuden siistin kauko-ohjattavan baybladin<3 iha oikeesti! olin hirveen suuri fani joskus ku olin tokal mut sit ne vaa lähti jonnekki ja nyt bladit on tullu takasi<3
 /   /  / GOGOT!!!!!

Keskusteluhaku

Laaja haku
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Facebookissa suositeltua