Muoviset, eriväriset pelinappulat... GoGot!! Uudet GoGo Ghost-pelinappulat ovat myynnissä R-kioskeissa. Onko kohtalotovereita jotka ovat haksahtaneet niihin?? Kaikki varmaan ajattelee ett HALOO?? Oon tyttö ja 12 wee, silti mä oon hulluna niistä. Apuwa, ottakaa kantaa, viiraako mulla päästä??
GOGOT!!!!!
13
2370
Vastaukset
- GoGoManian uhri
Gogojen nimiä:
Huuto, Suurisuu, Kujeilija, Lakaisija, Beibi, Sydänkäpynen, Pyhä Haamu, Syytön, Lilleri Lalleri, Extreme, Runoilija, Lady Dracula, Juro, Mustekala, Paniikki, Räpsy, Leveilijä, Kihara, Ahmatti, Halloween, Jännääjä, Julmuri, Velho, Sekopää, Taikaluu... En muista kaikkia. - -C-
Nu GoGot oli "muodissa" ekan kerran joskus neljä viis vuotta sitten..Näköjään niitä yritetään tuoda taas markkinoille :D Olihan ne ihan kivoja..silloin..joskus...
- Metz
Minä kun juuri ajattelin, että voisin myydä omani, joilla en enää mitään tee...
- hurahtanut kaku
hehee, jos et oo vielä niitä myyny ni minä voisin ostaa :D vähän viiveellä tulee tämä...
- G0ugou
hurahtanut kaku kirjoitti:
hehee, jos et oo vielä niitä myyny ni minä voisin ostaa :D vähän viiveellä tulee tämä...
Itselläni lojuu kaapissa noin 173kpl Gogoja jos jotakin kiinnostaa nii eikun ottaa yhteyttä msn: [email protected]
- plösö-sössö-lössö...
moikkeliinis.... mulla on aika vähä gogoi ♥
- aijajai muistoja
aaah niinkö kauvan siitä jo on... tuo muistoja. mulla on purkillinen gogoja. muistaakseni ei puuttunut ku muutama
- ....
moi mulla on muutamia noita kaikista vanhimpia gogoja tykkään kovasti vanhoista, lähinnä keräilen ja selailen kirpputoreja =)
- MOOOOOIII
No duh, ite oon 16v tyttö ja haluan sellasen uuden siistin kauko-ohjattavan baybladin
- amynous
postaan eeppiseen
- amonyyni
ei vittu meil samat
- amunaami
amonyyni kirjoitti:
ei vittu meil samat
ebin
- Leguaani xD
Ebens
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1014220Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503020Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3082712Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622252- 721486
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761344- 951245
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771098
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?621039