GOGOT!!!!!

~Huuto~

Muoviset, eriväriset pelinappulat... GoGot!! Uudet GoGo Ghost-pelinappulat ovat myynnissä R-kioskeissa. Onko kohtalotovereita jotka ovat haksahtaneet niihin?? Kaikki varmaan ajattelee ett HALOO?? Oon tyttö ja 12 wee, silti mä oon hulluna niistä. Apuwa, ottakaa kantaa, viiraako mulla päästä??

13

2370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GoGoManian uhri

Gogojen nimiä:
      Huuto, Suurisuu, Kujeilija, Lakaisija, Beibi, Sydänkäpynen, Pyhä Haamu, Syytön, Lilleri Lalleri, Extreme, Runoilija, Lady Dracula, Juro, Mustekala, Paniikki, Räpsy, Leveilijä, Kihara, Ahmatti, Halloween, Jännääjä, Julmuri, Velho, Sekopää, Taikaluu... En muista kaikkia.

• -C-

Nu GoGot oli "muodissa" ekan kerran joskus neljä viis vuotta sitten..Näköjään niitä yritetään tuoda taas markkinoille :D Olihan ne ihan kivoja..silloin..joskus...

• Metz

Minä kun juuri ajattelin, että voisin myydä omani, joilla en enää mitään tee...

• hurahtanut kaku

hehee, jos et oo vielä niitä myyny ni minä voisin ostaa :D vähän viiveellä tulee tämä...

• G0ugou
        hurahtanut kaku kirjoitti:

hehee, jos et oo vielä niitä myyny ni minä voisin ostaa :D vähän viiveellä tulee tämä...

Itselläni lojuu kaapissa noin 173kpl Gogoja jos jotakin kiinnostaa nii eikun ottaa yhteyttä msn: [email protected]

• plösö-sössö-lössö...

moikkeliinis.... mulla on aika vähä gogoi ♥

• aijajai muistoja

aaah niinkö kauvan siitä jo on... tuo muistoja. mulla on purkillinen gogoja. muistaakseni ei puuttunut ku muutama

• ....

moi mulla on muutamia noita kaikista vanhimpia gogoja tykkään kovasti vanhoista, lähinnä keräilen ja selailen kirpputoreja =)

• MOOOOOIII

No duh, ite oon 16v tyttö ja haluan sellasen uuden siistin kauko-ohjattavan baybladin

• amynous

postaan eeppiseen

• amonyyni

ei vittu meil samat

• amunaami
        amonyyni kirjoitti:

ei vittu meil samat

ebin

• Leguaani xD

Ebens

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      101
      4220
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      50
      3020
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      308
      2712
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2252
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1486
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1344
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1245
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1098
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      62
      1039
    Aihe