inkClubin mustepatruunat /Fiaskoja ?!!!

Otti pattiin.com

Elikkäs tämä kovasti mainostava naapurimaamme mustekauppias myy näköjään epäkurranttia tavaraa... Tilasin hp.n mustesuihku väritulostimeeni patruunat laitteen mallin mukaan. Lähettivät kolme patruunaa (koneeseen menee vain kaksi...) Ja hinta 74 euroa ja risat. Kaiken hyvän lisäksi väritulosteet ovat suttuisia ja äskettäin musta väri heitti tulemasta kokonaan! Olen laittanut ko. asian tiimoilta palautetta sähköpostilla (eivät kuulemma omista yhtään puhelinta, että voisi soittaa) Mutta tuloksetta. Onko muilla kokemuksia näistä "inkClubin" tuotteista??? Itse en todellakaan aio tilata heiltä enää mitään, enkä SUOSITTELE sitä muillekkaan.

15

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edelleen tilaan inkClubista

      Ei ole mitään ongelmaa ollu. En tarvinu ku mustan värin ja se sieltä tuli, ei muuta ja kaupan päälle tuli valokuvapaprua. Minulla ei ole mitään valittamista.

    • Iso-Aa

      Kun olet HP:n paskan mennyt ostamaan. Siirry testivoittaja Canonin tulostimiin niin saat kuvista selvää.

      • -justjoo-

        Olen ostanut muutamat kerrat tutuille mustia ja värejä eikä ongelmia ole ollut yhtä kertaa lukuunottamatta. Kyseessä oli vanha Canon koneistolla varustettu tulostin, josta oli olemassa myös hieman eri versio.

        Molempien mallien kohdalla piti mukamas käydä sama patruuna, mutta tilattuani pari kappaletta huomasin että ko. patruuna ei todellakaan sovi fyysisesti käytössä olevaan tulostimeen. Rahat meni hukkaan ja tulostin vaihtui laseriksi. piste.


      • sitä suuremmalla syyllä

        Jos sulla on Canon niin sitä suuremmalla syyllä kannattaisi välttää noita halppismusteita.

        Canonissa kuten Epsmonissa on kiinteät mustepäät jotka menevät tukkoon joko oltuaan pitkän aikaa käyttämättä tai noista halpamusteista. Canoniin saa sentään ostettua uudet mustepäät mutta ne maksaa sitten tulostimen hinnan. Eipä ole paljon järkeä ostella noita halppismusteita kun voivat oikeasti pilata tulostimen.

        HP tulostimissa taas mustepäät ovat mustekasetin yhdteydessä. Jos ne menevät tukkoon niin sitten vain vaihdat uuden värikasetin ja laite on kuin uusi. Halpamusteet eivät näin ollen pilaa tulostinta kuten ne voivat tehdä Epsonin ja Canonin kohdalla.


      • Otti pattiin.com

        Mutta hyvä ihminen, sitä vartenhan nämä keskustelut on olemassa, että saadaan "suositella kavereille" hyviä tuotteita... :) Ja saadaan mielipiteitä laidasta laitaan!


    • Printtaaja T

      Minulla on HP 970 Cxi tulostin, melko vanha mutta
      toimii eriomaisesti InkClubin patruunoilla, ei
      tosiaankaa minkäälaisia ongelmia ja jälki on hyvää.

    • hyvä...
    • Ink Clubista

      Ostin Ink Clubista Hp-tulostimeeni mustan ja väripatruunan ja ne tulivatkin nopeasti postissa ja hinta ja määrä täsmäsivät tilaukseeni. Musta patruuna ei toiminut ollenkaan ja väripatruunan tulostusjälki oli aivan surkea. Halusin palauttaa tuotteet, mikä ei ollutkaan kovin helppoa. Yhteydenpito onnistuu vain sähköpostin välityksellä ja jouduin lähettämään monta viestiä ennen kuin sain osoitteen minne lähetän vialliset tuotteet. En ole sen jälkeen ostanut tuotteita Ink Clubista. Varmasti on ihan toimiviakin tuotteita ja tyytyväisiä asiakkaita. Minä en ole...

      • Otti pattiin.com

        Perustelivat sillä että ns. eko-patruunoita ei voi verrata orkkiksiin... En ole 100 varma kumpia tilaamani oli, mutta ei niillä kyllä mitään tehnyt. Eivät voineet käsitellä reklamaatiota koska tilauksesta oli kulunut yli neljä viikkoa. Hp.n Alkuperäiset toimii parhaiten... Näkojään.


      • ottelii
        Otti pattiin.com kirjoitti:

        Perustelivat sillä että ns. eko-patruunoita ei voi verrata orkkiksiin... En ole 100 varma kumpia tilaamani oli, mutta ei niillä kyllä mitään tehnyt. Eivät voineet käsitellä reklamaatiota koska tilauksesta oli kulunut yli neljä viikkoa. Hp.n Alkuperäiset toimii parhaiten... Näkojään.

        Kuluttajansuoja velvoittaa myös tätä yritysta. Ota vaikka netin kautta yhteys alueesi kuluttajasuoja-asiamieheen. Homma käynnistyy sillä ja yritys saa toimintaohjeita vastaisuuden varalle. Myyjällä edelleen todistustaakka siitä että tuote Ok kun laitoit sen tulostimees.Tuo joku viikko-määrittely tuulesta temmattu!! Jokainne jolla ongelmia moise yrityksen kautta, reklamointi kuluttajasuoja-asiamiehenkautta niin asia hoituu, yritys häviää taivaan tuuliin tai sitten noudattaa kuluttajalainsäädäntöä!!


    • toimineet vuosia

      Olen käyttänyt Ink-klubin patruunoita ties kuinka kauan,musta-väri-foto.Aina on toiminut puhdas tasainen jälki,tulostin:hp PSC 1350.Tulostin kovassa käytössä,kolme opiskelijaa ja vaimo työnsä vuoksi joutuu käyttämään laitetta.Ei ongelmia (tähän mennessä).

    • pekka555

      !!!

    • Tuttaa

      Musta väri tuhosi meiksin Epson Stylus SX445:sen

    • Anonyymi

      Nyt on kohta 2 viikkoa mennyt, kun ei Canonin mustaa kasettia ole tullut. On lähetetty viestiä. Vastausta ei ole tullut. Ja kuten tiedetään, puhelinnumeroa ei löydy. Mullakin on viimeinen kerta, kun Inkiltä tilaan. jatkossa tilaan esim. Sakuista. Tulee nopeasti.

      • Anonyymi

        Ihan näin meidän kesken: Minun kaikki selaimen lisäosat varoittaa tuosta sivustosta, joten en mene sinne ilman noscriptiä tai muita turvallisuutta tukevia lisäosia.
        En siis ihmettele yhtään, jos vaikeuksia on! Mene vaikka paikalliseen Tokmanniin, HongKongiin tai ihan mihin tahansa - nettikauppa mustekaseteilla ei ole juurikaan halvempaa kuin nämä paikalliset halpahallit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe