Mollin sivujen työpaikka ilmoittelut???

humpuukiako

Ovat tekemällä tehtyjä eikä monellakaan ole edes tarkoitustakaan palkata työntekijää.
Mollin sivut ovat täyttyneet vuokratyövoima yrityksien ilmoituksista.
Höpö, höpö, mollin sivuille.
Lehti-ilmoittelut ovat asia erikseen. Yleensä työnantaja tarvii tekijöitä tosissaan silloin kun laittaa lehteen avoimen työpaikka haun.

11

5201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinsevainon

      Nykyään ainakin suurinosa työntekijöistä rekrytoidaan netin kautta. Työpaikka ilmoittelu lehdissä on verrattavissa mainontaan ja tarkoituksena vain yrityskuvan kohottaminen.

    • alasta

      Se on kyllä pitkälti ala- ja työpaikkakohtainen asia palvelevatko Mollin sivut vai eivät. Esim. tietyissä viroissa ja laitoksissa tehtävät laitetaan auki molliin. Kyllä Mollissa näyttäisi olevan myös asiallisia työntarjoajia ja ihan oikeita paikkojakin mm. juuri niitä samoja joita on lehdissä. Toki siellä on paljon myös huijareita ja ties minkälaisia tehtäviä, mutta eikös se niin mene että tekijä valitsee millaisessa paikassa hän haluaa työskennellä ja lähtee liikkeelle omatoimisella avoimella hakemuksella.

      Mollin kautta työn saanut.

      • työvoimatoimisto

        ihan turha paikka. en oo yhtäkää paikkaa saanu sitä kautta! itsestä kiinni työpaikan saa itse henk koht kysymällä ja suhteitten kutta. kyllä tietysti paskahommia saa työkkärin ja mollin kautta jos haluaa, muuten aivan turhia.


    • Löysin nykyisen työni mollin sivun kautta. Paikka oli siellä koska yrityksen sisäinen haku ei ollut tuottanut tulosta. Itse olen tyytyväinen sillä duuni on mielenkiintoinen ja juuri siltä alalta mihin olen käynyt usean vuoden koulua.

    • juppana2

      kaikkiin kannattaa hakea,molli tai lehti-ilmoituksiin,itselle kelpais mikä tahansa kun edes jotain löytyis.

    • jopopp

      Työkkäristä kannattaa kysellä myös näitä "tiskin alta" jaettavia työpaikkoja...Vallanki jos ei oo huomannu kaikkia toiveitaan kirjauttaa työllistymissunnnitelmaansa. Jokku työnantajat ei laita mol:n sivuille avointa paikkaa vaik heil sellane olis vaan soittavat työkkäriin et he katosivat heille sielt sopivia haastateltavia.

      • Ex-työkkärintäti

        Näitä hiljaisina hakuina tehtäviä paikkoja ei suinkaan säilytellä "tiskin alla". Niihin tehdään yleensä nopealla aikataululla suorahaku työkkärin järjestelmästä, ja esitellään työnantajan toivomilla kriteereillä löytyneitä alan tekijöitä työnantajan toivoma määrä.

        Terv. ex-työkkärintäti


    • Ei valittamista.

      Itse olen saanut elämäni aikana useammankin työpaikan Mol.fi:n kautta. Niin julkisen kuin yksityisenkin sektorin työpaikkoja. Itse asiassa kun mietin, niin enpä ole tainnut muiden työpaikkasivustojen kautta ikinä yhtäkään paikkaa saada.

    • hohhoijaa.

      Olen istunut tietokoneeni ääressä kohta 2 vuotta ja tuijottanut mollin sivuja josko joku soittaa töihin. Ei ole soitettu......Pitkästyttävää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe