Pettynyt mikkeliläisiin kampaamoihin

mikä siinä

on että jos asiakkaalla on vähänkin harmaata on kampaaja föönaa sellasen vanhan naisen pallokampauksen? En ole koskaan saanut sellaista kampausta/leikkausta kuin olisin halunnut, vituttaa kun rahat menee lähes aina hukkaan. Kerrankin olin oikein kuvan kanssa niin en saanut sellaista kampausta kuin kuvassa. Vitutti seuraavana päivänä kun yhellä tytöllä oli täsmälleen sama kampaus! En tullut kysyneeksi missä kampaamossa hän oli käynyt.

30

7284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varsinkin

      Luulisi myös että asiakkaalla on oikeus tietää etukäteen tekeekö työn opiskelija vai kokenut ammattilainen, ettei selviä ikävällä tavalla viimeistään siinä vaiheessa kun poistetaan aineita.

    • samat kokemukset.

      Ja olisi kiva kuulla mistä löytyy sellainen kampaamo Mikkelistä, jossa kampaaja uskaltaa antaa omia ideoita ja on ammattitaitoinen. Tuntuu vain, että leikkaavat kiireesti ja seuraava tuoliin leikattavaksi, eivätkä yhtään ajattele sopiiko malli asiakkaalle.

      • 3 lapsen äiti

        Kirkkokadulla on pieni parturi-kampaamo ja siellä osataan tehdä sellaisia kampauksia mitä asiakas haluaa ja hintakaan ei ole paha.


      • ei helekatti
        3 lapsen äiti kirjoitti:

        Kirkkokadulla on pieni parturi-kampaamo ja siellä osataan tehdä sellaisia kampauksia mitä asiakas haluaa ja hintakaan ei ole paha.

        just tyliin kylä kampaamo tarja seppänen juu eiih!!!


      • kampaamo
        ei helekatti kirjoitti:

        just tyliin kylä kampaamo tarja seppänen juu eiih!!!

        ei kukaan normi nuori käy siellä enää.


    • ihmetteleväinen

      ....kertoa, millaisen kampauksen haluat?

      Oma vika, jos ei saa haluamaansa.

      • "namis"

        Voin sanoa että se kertominen ei auta. Vuosia sitten sain yhden kampaajan koulutettua niin että hän tiesi tyylini ja makuni. Mutta sitten hän kuoli. Savilahdenkadulle tuli joku vuosi sitten nuorekkaan oloinen kampaamo ja ajattelin että sinne menen. Kun kysyin tytöltä saisiko hän hiuksistani mitään aikaiseksi, tyttö vastasi että pitää odottaa kun sivuhiukset kasvaa. Enpä varannut aikaa enkä koskaan mene sinne. Inhoan pitkiä sivuhiuksia. Kiva kun ei edes kysytä mitä asiakas haluaa.


      • ihmetteleväinen
        "namis" kirjoitti:

        Voin sanoa että se kertominen ei auta. Vuosia sitten sain yhden kampaajan koulutettua niin että hän tiesi tyylini ja makuni. Mutta sitten hän kuoli. Savilahdenkadulle tuli joku vuosi sitten nuorekkaan oloinen kampaamo ja ajattelin että sinne menen. Kun kysyin tytöltä saisiko hän hiuksistani mitään aikaiseksi, tyttö vastasi että pitää odottaa kun sivuhiukset kasvaa. Enpä varannut aikaa enkä koskaan mene sinne. Inhoan pitkiä sivuhiuksia. Kiva kun ei edes kysytä mitä asiakas haluaa.

        "Kun kysyin tytöltä saisiko hän hiuksistani mitään aikaiseksi, tyttö vastasi että pitää odottaa kun sivuhiukset kasvaa. Enpä varannut aikaa enkä koskaan mene sinne. Inhoan pitkiä sivuhiuksia. Kiva kun ei edes kysytä mitä asiakas haluaa."

        ....osannut kysyä, millaisen hän niistä pitemmistä hiuksista tekisi? Etkä osannut tehdä omaa vastaehdotustasi?

        Ei ihme, ettei Mikkeli yhtään kehity - kun asukkaat on noin kyvyttömiä!


      • rekkalesbo?
        "namis" kirjoitti:

        Voin sanoa että se kertominen ei auta. Vuosia sitten sain yhden kampaajan koulutettua niin että hän tiesi tyylini ja makuni. Mutta sitten hän kuoli. Savilahdenkadulle tuli joku vuosi sitten nuorekkaan oloinen kampaamo ja ajattelin että sinne menen. Kun kysyin tytöltä saisiko hän hiuksistani mitään aikaiseksi, tyttö vastasi että pitää odottaa kun sivuhiukset kasvaa. Enpä varannut aikaa enkä koskaan mene sinne. Inhoan pitkiä sivuhiuksia. Kiva kun ei edes kysytä mitä asiakas haluaa.

        vai mikä tyttöpoika?


      • lillllaaan
        rekkalesbo? kirjoitti:

        vai mikä tyttöpoika?

        ja sielä Hennalla. Hän ainakin tekee työnsä huolella ja kun kuivaa hiukset olen aina saanut juuri sellaisen kampauksen mitä olen halunnut. En mitään "mummo" lookkia. Suosittelen ehdottomasti häntä :)!


      • nojuujuu
        ihmetteleväinen kirjoitti:

        "Kun kysyin tytöltä saisiko hän hiuksistani mitään aikaiseksi, tyttö vastasi että pitää odottaa kun sivuhiukset kasvaa. Enpä varannut aikaa enkä koskaan mene sinne. Inhoan pitkiä sivuhiuksia. Kiva kun ei edes kysytä mitä asiakas haluaa."

        ....osannut kysyä, millaisen hän niistä pitemmistä hiuksista tekisi? Etkä osannut tehdä omaa vastaehdotustasi?

        Ei ihme, ettei Mikkeli yhtään kehity - kun asukkaat on noin kyvyttömiä!

        Kyvyttömiä ovat vain tänne jääneet.


      • ei komee ?

        Olen mies. näytin eräässä lähemäellä olleessa parturissa (oli vanhanpankin vieressä) parturitytölle esillä olleista mallikirjoista suuntaa-antavaa tyyliä johon tämä totesi: Nää kuvissa olevat miehet on sellasia hyvännäkösiä, tehään siulle sellanen kun miun 6.v pojalle ja miun isoisälle, sopii kaikille, siullekkin. Patakampaus, ihan hirvee lisäksi väitti mukana olleen vaimoni olevan aivan varmasti raskaana, mitä ei ollut. Että repikää siitä.


      • "namis"
        ei komee ? kirjoitti:

        Olen mies. näytin eräässä lähemäellä olleessa parturissa (oli vanhanpankin vieressä) parturitytölle esillä olleista mallikirjoista suuntaa-antavaa tyyliä johon tämä totesi: Nää kuvissa olevat miehet on sellasia hyvännäkösiä, tehään siulle sellanen kun miun 6.v pojalle ja miun isoisälle, sopii kaikille, siullekkin. Patakampaus, ihan hirvee lisäksi väitti mukana olleen vaimoni olevan aivan varmasti raskaana, mitä ei ollut. Että repikää siitä.

        Jopa oli melkoista asiakaspalvelua! Tuskinpa se asiakkaan ulkonäöstä on kiinni jos parturi ei osaa leikata mallikuvan perusteella : ) Minä keski-ikäisenä naisihmisenä kuulun kai siihen vähemmän "komeeseen" kaartiin joille hiukset leikataan aina sillä samalla mummomuotilla. Se Savilahdenkadun tyttö olis voinut edes kysyä mitä minä haluan. Onneksi asiakas voi äänestää jaloillaan vaikka tietysti harmittaa ainakin niin kauan kun vääränlainen leikkaus on hiuksissa.


    • Fanni

      Rantakylässä Tanjaana ja siellä Tanja! Ehdottoman tyylitietoinen ja varmasti saat sitä mitä haluat! Ja hintakaan ei päätä huimaa, leikkaus ja esim kaksiväri about 60€. Vaikka joutusit maksamaan bussin tullessasi kauempaakin, pääset halvemmalla kuin muilla "trenditietoisilla" kampaajilla.Ei muuta kuin aikaa varaamaan!Ja puhun itse yli 10 vuoden kokemuksella!

      • suosittelen

        Nää tytöt ei tee mummopäätä, vaan kuuntelevat, ehdottelevat ja leikkaavat nätisti ja hyvin. Myös väriin olen aina ollut tyytyväinen. Lisäksi vielä erittäin sympaattisia!


      • myös.......
        suosittelen kirjoitti:

        Nää tytöt ei tee mummopäätä, vaan kuuntelevat, ehdottelevat ja leikkaavat nätisti ja hyvin. Myös väriin olen aina ollut tyytyväinen. Lisäksi vielä erittäin sympaattisia!

        suosittelen studio g:tä ja yhdyn edelliseen. n.10v kesti ennekuin löysin mikkelistä hyvän kampaamon, mutta nyt en enää vaihda :)


      • Juu :)
        suosittelen kirjoitti:

        Nää tytöt ei tee mummopäätä, vaan kuuntelevat, ehdottelevat ja leikkaavat nätisti ja hyvin. Myös väriin olen aina ollut tyytyväinen. Lisäksi vielä erittäin sympaattisia!

        Siellä on ystävällinen palvelu ja osaavat kampaajat eikä tosiaan tee mitään mummokampauksia ^^ Internet-sivut ja yhteystiedot löytyy Googlettamalla suomenkielisiltä sivuilta hakuvanoilla Studio G.


      • Kampaaja hakusessa

        Kampaamo Taina Lehtimäki Pietarinkadulla oli hyvä. Kampaaja osasi hurjan hyvin tehdä kampauksen, jota pyysin. Kävin siellä monta vuotta. Nyt on tilalla tyhjä liikehuoneisto. Kuka voi suositella hyvää kampaajaa Mikkelissä, vai onko täällä niitä enää?


    • Kirsi Kihara

      Joskus asikkaan hiusmateriaali on sellainen,
      että siitä ei vaan saa sellaista kun naisten-
      lehtien upeissa kuvissa.Jos on ohut,suomalainen
      hiuslaatu,siitä ei vaan saa upeata leijonanharjaa.
      Mutta toki on kampaajissakin eroja.Jotkut
      ymmärtävät puolesta sanasta,mitä asiakas
      tahtoo.Jotkut eivät tajua vaikka rautalangasta
      vääntäisi mallin.
      Menepä ensi kerran Maaherrankadulle uuteen
      Henni`s kampaamoon.Maksaahan se siellä,minkä
      muuallakin,mutta rahoille saa täyden vastineen.
      Olin enemmän kuin tyytyväinen.Kivat,aikaansa
      seuraavat tyypit töissä ja miellyttävä,tyylikäs
      ympäristö.

      • Tyytyväinen!

        Kun valitsee oikean,tyylitietoisen kampaajan,
        ei taatusti saa mummokampausta.
        Sitä vähän kritisoin,että vaikka löytäisi
        kuinka hyvän kampaajan,olisi ihan tervettä
        vaihtaa kampaajaa välillä uskaliaasti.
        10v.samalla kuulostaa hurjalta.Helposti hyväkin
        kampaaja saattaa "jämähtää"paikalleen.Uusi kampaaja taas voi tuoda uusia yllättäviä näkemyksiä,joita vanha kampaaja ei välttämättä
        näe.
        Tuttu ja turvallinen ei aina ole paras vaihtoehto.Ja ainahan voi palata parin seikkailun
        jälkeen vanhaan.Uskon,että moni kampaajakin
        allekirjoittaa tämän.


      • Pitkätukka

    • pomppiva pallokala

      groovestyle ja SANNA. kerran leikkasi joku muu naikkonen, hymyili vain typerästi kun kysyin sopisiko minulle otsatukka. Sannan käsittelystä poistun aina hymyillen!

    • vai voiko?

      Olen aina kuvitellut, että saa sellaisen kampauksen kun pyytää.
      Ei kai ne kampaajat ihan oman mielen mukaan voi tehdä.

      • Tyytyväinen asiakas

        Sama täällä, kuva mukaan niin ainekin itse olen saanut mitä toivonut


    • tii4

      Ehdottomasti suosittelen Porrassalmenkadun alkupäähän muuttanut Nipaa, leikkasi Nixissä ennen. Taitava, ei voi muuta sanoa :)

    • vaikka valheilla

      Hyvä nipa. Lisää asiatonta mainosta niin viimeinenkin asiakas katoaa. Sama pätee tuohon taitamattomaan groovestylen sannaan. Jollain ilmeisesti täytyy yrittää asiakkaita haalia.

    • Koka Kola

      Miesten hiukset leikkaa hienosti se Seppäsen nuorempi rouva. Oikein miellyttävä nuori nainen.

    • vegen asiakas

      Veikon parturi-kampaamo. Paras hinta-laatusuhde Mikkelissä. Kyllä se osaa, täytyy myöntää :).

      • Suosittelen juu

        Kampaamo KaikkiVeks Stellassa pelaa hyvin, jälki on aina hämmästyttävän samanlaista!


    • Anonyymi

      Ehkä olisi vanha-akka itse kammata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe