Liposinol

Emma

Tunteeko kukaan laihdutusvalmistetta nimeltään LIPOSINOL? Näin apteekissa, pitäis olla ns. lääkinnällinen apuväline painonhallintaan? Onko huuhaata tämäkin? Kallista se ainakin oli...

20

22926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilija67

      Itse olen "syönyt" Liposinoleja viikon verran 2 tabl ruoan jälkeen. Olo on kevyempi (vaaalle pitäis mennä huomen aamuna, iiiiikk..), koska vatsa on toiminut todella hyvin. Kärsin jatkuvasta ummetuksesta ja kokeillut kaikkea mahdollista kuitua sisältävää ja ainakin toistaiseksi on toiminut vatsa näiden kanssa.

      • kokeilija67

        se on kuituvalmiste ja selosteessa suositellaan vähintään 6kk käyttöä. Kyllähän siinä hintaa tulee tableteille, mutta itse olen niin nin epätoivoinen vatsan tominnan kanssa että olen valmis maksamaan. Ja jos siinä sivussa saa myös painoa pudotettua niin se on plussaa...
        tarvista painonpudotukseen kyllä on, mutta sama se mitä vaaka näyttää, jos olo on hyvä ja jaksaa liikkua.
        Aurinkoista kevättä ! kaikille vaakalukemaan katsomatta !


      • Emma
        kokeilija67 kirjoitti:

        se on kuituvalmiste ja selosteessa suositellaan vähintään 6kk käyttöä. Kyllähän siinä hintaa tulee tableteille, mutta itse olen niin nin epätoivoinen vatsan tominnan kanssa että olen valmis maksamaan. Ja jos siinä sivussa saa myös painoa pudotettua niin se on plussaa...
        tarvista painonpudotukseen kyllä on, mutta sama se mitä vaaka näyttää, jos olo on hyvä ja jaksaa liikkua.
        Aurinkoista kevättä ! kaikille vaakalukemaan katsomatta !

        Kerrothan näyttikö vaaka tulosta syntyneen? Utelias luonne kun olen... Harkitsen vakavissani nimittäin pillereiden ostoa!


      • kokeile

        Jos et ole kokeillut Movicolia apteekista vatsan toimintaan, kokeile!


      • koostumukseltaan
        kokeile kirjoitti:

        Jos et ole kokeillut Movicolia apteekista vatsan toimintaan, kokeile!

        on nimeltään Smartlax. Hinnaltaan vain puolet halvempi kuin Movicol!


      • Sivusta seurannut
        kokeile kirjoitti:

        Jos et ole kokeillut Movicolia apteekista vatsan toimintaan, kokeile!

        Movicol, ei ole laihdutuslääke,vaan lääke jota käytetään vanhuksille, joilla ei maha enään toimi.


      • Farmaseutti
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Movicol, ei ole laihdutuslääke,vaan lääke jota käytetään vanhuksille, joilla ei maha enään toimi.

        Kyllä se movicol sopii ihan kaiken ikäisille ummetukseen. On kyllä varmaan parhaita lääkkeitä siihen tarkoitukseen. Eikä aiheuta ilmavaivoja, kuten monet muut tuotteet tilapäisesti käytettynä. Mutta ei siis mikään laihdutusvalmiste.



      • Anonyymi

    • Ruiskaunokki

      En tunne valmistetta, muuta kuin tv mainoksista. Mutta vanha totuus on kyllä painonpudotuksessa: Paino lähtee sillä millä se on tullutkin,eli rualla. Pitää vain tehdä ruokaremontti. Jos kuluttaa enemmän kuin syö,laihtuu ja jos syö enemmän kuin kuluttaa niin lihoo. Kaikki muu on humpuukia. Ikävä kyllä näin se menee. Ei ole tietoeellisesti todistettu,että mikään pilleri auttaa painonpudotuksessa.

      • eve ;)

        Että oot ikävä ihminen ;)
        ei vaa se on ihanan totta näin se menee.......
        Itse laihdutin Extravangansa tuotteella 18kg pari vuotta sitten ja olin liian laiha ;(
        joten halusin takaisin vähän...nyt tullut n.8kg ja aika tyytyväinen olen..
        vaikk helppoa painon tasapainoilu ei ole.
        Onnee vaan kaikille mukana oleville!


      • mukaan teit
        eve ;) kirjoitti:

        Että oot ikävä ihminen ;)
        ei vaa se on ihanan totta näin se menee.......
        Itse laihdutin Extravangansa tuotteella 18kg pari vuotta sitten ja olin liian laiha ;(
        joten halusin takaisin vähän...nyt tullut n.8kg ja aika tyytyväinen olen..
        vaikk helppoa painon tasapainoilu ei ole.
        Onnee vaan kaikille mukana oleville!

        Käsittääkseni Extravaganzassa tehdään juuri niin: syödään (paljon) vähemmän kuin kulutetaan, joten tuo vanha totuus säilyy edelleen.

        Sen sijaan edellisen kirjoitus: "Ei ole tietoeellisesti todistettu,että mikään pilleri auttaa painonpudotuksessa." ei pidä paikkaansa. Nimenomaan tieteellisesti pitää todistaa, että jokin pilleri auttaa painonpudotuksessa, jos sitä saa laihdutuslääkkeenä myydä. Kuitenkin joitakin laihdutuslääkkeitä on, joten niistä on myös tieteellinen todistusaineisto. Toki siis siinäkin pätee tuo "saanti miinus kulutus on tase", mutta lääkkeillä voidaan hillitä saantia: kylläisyyden tunteeseen vaikuttavat lääkkeet tai imeytymiseen vaikuttavat lääkkeet.


      • vaino666
        mukaan teit kirjoitti:

        Käsittääkseni Extravaganzassa tehdään juuri niin: syödään (paljon) vähemmän kuin kulutetaan, joten tuo vanha totuus säilyy edelleen.

        Sen sijaan edellisen kirjoitus: "Ei ole tietoeellisesti todistettu,että mikään pilleri auttaa painonpudotuksessa." ei pidä paikkaansa. Nimenomaan tieteellisesti pitää todistaa, että jokin pilleri auttaa painonpudotuksessa, jos sitä saa laihdutuslääkkeenä myydä. Kuitenkin joitakin laihdutuslääkkeitä on, joten niistä on myös tieteellinen todistusaineisto. Toki siis siinäkin pätee tuo "saanti miinus kulutus on tase", mutta lääkkeillä voidaan hillitä saantia: kylläisyyden tunteeseen vaikuttavat lääkkeet tai imeytymiseen vaikuttavat lääkkeet.

        Hienosti keksitty "lääketieteellinen tuote", mutta ei lääke. Monilla sivuilla oli maininta, että kliinisesti tutkittu. Missään vain ei ollut linkkejä testituloksiin. Kukaan ei täällä maininnut, putosivatko kilot.
        Ja se patentointi, joo. Taidan ruveta syömään reilusti hienonnettua styroxia. Tarpeeksi kun syö, ei vatsaan mahdu niin paljon ruokaa. Senkin voisi kliinisesti tutkia, mutta tuloksia ei kannattaisi julkaista. Niin ja styrox on patentoitu tuote.
        Jos joku löytää testitulokse, lukisin mielelläni.


      • vaino666
        vaino666 kirjoitti:

        Hienosti keksitty "lääketieteellinen tuote", mutta ei lääke. Monilla sivuilla oli maininta, että kliinisesti tutkittu. Missään vain ei ollut linkkejä testituloksiin. Kukaan ei täällä maininnut, putosivatko kilot.
        Ja se patentointi, joo. Taidan ruveta syömään reilusti hienonnettua styroxia. Tarpeeksi kun syö, ei vatsaan mahdu niin paljon ruokaa. Senkin voisi kliinisesti tutkia, mutta tuloksia ei kannattaisi julkaista. Niin ja styrox on patentoitu tuote.
        Jos joku löytää testitulokse, lukisin mielelläni.

        http://www.liposinol.com/fi/liposinol-weight-lossA05a2-afi.htm
        Löysinhän minä "kliinisen testin". Koe suoritettiin 5 naisella ja 5 miehellä. Kaksoissokkokokeessa syötettiin, joko liposinolia tai blaseboa viikon ajan.
        Jumalauta 10 ihmistä viikon testissä ja rasvapitoisuus mitattiin kasvoista. Siinä kaikki.
        Jopa minä voisin tehdä moisen testin, ilman mitään koulutusta ja tieteellisiä kriteereitä. Pääasia on se, että osaa tehdä siistit kaaviot. Taisi niillä olla vielä toinenkin viikko testiä.
        Olin joskus lääketutkimuksessa. Vaikka kyseessä oli mielialaläääke, mitattiin paino, pituus, verenpaine pystyssä ja pitkällään joka viikko alussa. Testiaika oli vuosi. Myös sydänfilmit otettiin ja verta sai luovuttaa läboratoriotutkimuksiin aivan riittämiin. Sainpahan täydelliset tulosliuskat kaikista mahdolisista veriarvoista, ettei toiste niitä näe. Jo Suomessa oli tukittavia 400 ja tutkimus oli kansainvälinen. Kaksoisokotutkimus oli salattu niin hyvin, ettei lääkärinikään voinut tietää, kumpaa syön. Verituubit lähetettiin Sveitsiin laboratorioihin.


      • vaino666
        vaino666 kirjoitti:

        http://www.liposinol.com/fi/liposinol-weight-lossA05a2-afi.htm
        Löysinhän minä "kliinisen testin". Koe suoritettiin 5 naisella ja 5 miehellä. Kaksoissokkokokeessa syötettiin, joko liposinolia tai blaseboa viikon ajan.
        Jumalauta 10 ihmistä viikon testissä ja rasvapitoisuus mitattiin kasvoista. Siinä kaikki.
        Jopa minä voisin tehdä moisen testin, ilman mitään koulutusta ja tieteellisiä kriteereitä. Pääasia on se, että osaa tehdä siistit kaaviot. Taisi niillä olla vielä toinenkin viikko testiä.
        Olin joskus lääketutkimuksessa. Vaikka kyseessä oli mielialaläääke, mitattiin paino, pituus, verenpaine pystyssä ja pitkällään joka viikko alussa. Testiaika oli vuosi. Myös sydänfilmit otettiin ja verta sai luovuttaa läboratoriotutkimuksiin aivan riittämiin. Sainpahan täydelliset tulosliuskat kaikista mahdolisista veriarvoista, ettei toiste niitä näe. Jo Suomessa oli tukittavia 400 ja tutkimus oli kansainvälinen. Kaksoisokotutkimus oli salattu niin hyvin, ettei lääkärinikään voinut tietää, kumpaa syön. Verituubit lähetettiin Sveitsiin laboratorioihin.

        Loinpa väärin sana ei olut faces vaan feces. Paskasta onkin mitattu, mutta yhtäkaikki turha testi.


      • mumma

        Käytin Liposinolia 2 kk ohjeiden mukaan maksimiannoksen 9 tablettia /vuorokausi.
        Ruokatottumuksia kevensin vain vähän, mutta lisäsin liikuntaa. Lihoin kolme kiloa ! vatsa kyllä toimi kiitettävästi. Ylimääräistä minulla on alle 5 kg. Että se siitä.


      • leo leppartti
        mumma kirjoitti:

        Käytin Liposinolia 2 kk ohjeiden mukaan maksimiannoksen 9 tablettia /vuorokausi.
        Ruokatottumuksia kevensin vain vähän, mutta lisäsin liikuntaa. Lihoin kolme kiloa ! vatsa kyllä toimi kiitettävästi. Ylimääräistä minulla on alle 5 kg. Että se siitä.

        Itse olen käyttänyt Liposinolia nyt reilut 2 kuukautta normaalisti 2 tablettia ruuan jälkeen, mutta välillä kun oon käynyt hesellä tms. olen ottanut jopa sen neljä. Painoa on pudonnut muutaman kilon ja kuidut ovat auttaneet vatsan toimintaa ja pitänyt nälkää kauemmin poissa. Mun mielestä tälläiseen tablettiin voi aivan hyvin luottaa, eihän tässä mitään "ihmeitä" (vertaa -10 kg 2 viikossa) edes luvata.


      • T
        mumma kirjoitti:

        Käytin Liposinolia 2 kk ohjeiden mukaan maksimiannoksen 9 tablettia /vuorokausi.
        Ruokatottumuksia kevensin vain vähän, mutta lisäsin liikuntaa. Lihoin kolme kiloa ! vatsa kyllä toimi kiitettävästi. Ylimääräistä minulla on alle 5 kg. Että se siitä.

        Jos painosi on noussut liikunnan lisäämisen jälkeen, se johtunee siitä, että "läski" muuttuu lihakseksi joka taas puolestaan painaa enemmän. Eli tuskin lihomisesta on kyse...


      • Laihduttaja82
        leo leppartti kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt Liposinolia nyt reilut 2 kuukautta normaalisti 2 tablettia ruuan jälkeen, mutta välillä kun oon käynyt hesellä tms. olen ottanut jopa sen neljä. Painoa on pudonnut muutaman kilon ja kuidut ovat auttaneet vatsan toimintaa ja pitänyt nälkää kauemmin poissa. Mun mielestä tälläiseen tablettiin voi aivan hyvin luottaa, eihän tässä mitään "ihmeitä" (vertaa -10 kg 2 viikossa) edes luvata.

        Itse rupesin eilen syömään Liposinolia. Selosteessa varoitetaan vatsan "liikatoimivuudesta". En osaa sanoa käynkö pöntöllä enemmän kuin norm. nykyään, 2 kertaa päivässä, ja ruokavalio ihan sama eli perus kotiruoka. Mutta sen huomasin että pönttöön tosiaan pulpahti myös sitoutuneet rasvatkin. Eli so far so good. Mielestäni voi hyvinkin luottaa pilleriin, sehän on orgaaninen pilleri ilman sivuvaikutusta. Jos ajattelet ostosta niin anna mennä vaan!!


    • wnie

      Liposinol itsellä toimii. Musta tuntuu että sen toimimattomuus johtuu siitä että henkilö

      a) kokee voivansa syödä rasvaista ruokaa paremmin, koska Liposinol sitoo sitä. Näin ei varota rasvoja tarpeeksi. Onko henkilö tietoinen monta g / kcal koostuu rasvasta?

      b) ei ota sitä suuren veden kanssa, jolloin kylläisyys jää saavuttamatta

      c) mitätöi liikunnan ja muun ruokavalioremontin merkityksen

      d) eli on vakavasti luulotautinen, että "pilleri laihduttaa". Eihän siinä sanota niin edes?


      Itselläni Liposinol toimii erittäin hyvin. Mutta taustani... olen hyvä pitämään ruokailut päivittäin n. 1000 kcal tai alle. Sitten kalorivajeen iskettyä tulee päiviä, jolloin meinaa ahtaa sisäänsä koko jääkaapin. Mutta ootapa vaan, kun otat Liposinolit niin eipä mene mahalaukkuun mitään ruokaa. -> Toimii. Ei tule ahmittua.

      Mutta ei kai se toimi, jos ei ota oikein ja oikeaan aikaan ja ei ota itseään niskasta kiinni. Hyvä apuväline itselleni, joka voi väsyneenä sortua syömään paljonkin. Mutta ihminen, jolla nyt kauan taustalla suuri mahalaukku seurauksena suurista ruoka-annoksista, niin tuskinpa hyötyy kun saahan sitä nyt täytettyä toooodella paljon. Eikä sinne mitkään geelimömmöt sitten riitäkää 2-3 tabletista :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe