Predator 2

msp81

Mikä mahtaa olla Ronn Moss-näyttelijän rooli elokuvassa? Kauniit ja Rohkeat näyttelijä on lopputeksteissä mutta en huomannut sitä leffassa...

8

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ridge Forrester?

      En tiedä kun en ole itsekään leffaa yleensä niin tarkkaan seurannut, mutta saattaahan se olla joku toinen Ron Moss. Tiedän ainakin että on olemassa ohjaaja-Peter Jacksonin lisäksi myös elokuva-leikkaaja Peter Jackson (Tuskin ovat sama henkilö) ja säveltäjä John Williamsin lisäksi on olemassa myös kitaristi John Williams (kuuluisampi Williams soittaa pianoa, mutta ei tietääkseni kitaraa). Kunhan heitin, mutta kai minun täytyy se Predator 2 kuitenkin tarkastaa... just to be sure.

    • Varjosoturi

      Jerome-nimisenä henkilönä, kovin iso rooli ei voi olla, koska en itsekään muista häntä elokuvassa nähneeni vaikka olen sen nähnyt lukemattomia kertoja.. luultavasti joku nopea vilahdus kuvassa, eikä silloinkaan näy muuta kuin kantapää tai jotain yhtä anonyymiä. Haha!

      • 254fx

        jos oikeen muistan niin Moss vilahtaa kyttikselläa


      • msp81
        254fx kirjoitti:

        jos oikeen muistan niin Moss vilahtaa kyttikselläa

        Ois kiinnostaava tietää näin b-luokan kansalaisena


    • Elsa-Pekka

      Itse asiassa kysymyksessä on eri henkilö: Ronald Moss.

    • Elsa-Pekka

      Yhdessä sarjakuvalehdessä myös Batman kohtasi predatorin.

      • Dark.Horse

        Toisessa Judge Dredd kohtasi predatorin, ja kolmannessa Dredd ja Batman. Pieni maailma.


    • Uuuno

      Oisko itse Predator?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe