AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Naisseuraa

Naisseuraa

13 Vastausta 2 188 Lukukertaa
Nyt tarvittais tasokasta naisseuraa ens yöks pylvässänkyä hetkuttamaan. Oon kyl kuulemma aika Tarzan lakanoiden välissä. Huomenna haluasin lausunnon, tuliko valittua oikea jousitusvaihtoehto uuteen Lexukseeni.

sait minut

Omasta tasokkuudestani en tiedä, mutta kivaa lukea välillä huumorijuttuja näitten jatkuvien valitustus viestien ohella.

Haaveilua

Voi että kun pääsis jonkun tollaisen, sivistyneen paperimiehen salarakkaaksi.

fhbgh

Ei toiveitakaan! tyydy vaan niihin kaupungin nurmikoiden rapsuttelijoihin tai metallipelleihin.

Mitä mitä?!

Paprumiehet on just niin löysiä kun paperi voi olla mut miehet on rautaa teräksellä!

Nyt heti

Ethän vain kuvittele liikoja ? Täytät sen rakastaja jutun, mutta, mutta se sivistys..... ????

Vähän nuorempi

Haaveilet ihan oikeasta asiasta. Minä olen jo päässyt ja arvaa, miten on ihanaa olla salarakas...

komea

voisithan tulla minunkin salarakkaaksi...olen paperimies ja vielä hyvä kroppainen treenattu kaveri:)

Kyllä, kunhan

Kyllä se sopii, jos osaat helliä hyvin. Kaipaan paljon yhteistä aika, ei vain nopeita tapaamisia. Yritän löytää sinut.

Itsekin

Salarakkaana on ihanaa, mutta siitä sivistyksestä en oikein tiedä.....

Jos joku

Jos sait jonkun hymyilemään, niin minut sait nauramaan, jospa vain tämä onkin vain pila????!!!

JUST JOO

Miksi tyytyä junttiin paperimieheen! Kun voi valita sivistyneen liiketalouden osaajan!

Vaikka

Ne on työttömiä luusereita, mitkä ei omista ku äidin ostamat vaatteet päällään.

JUST JOO

Tulot on hiukan paremmat ku jollakin sellulle haisevalla palikalla!
 /   /  /  / Naisseuraa

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta