"märkä uni?"

Adela_94

tota noin, olen siis kaksitoista jos joku ei jo huomannut, vaikka tuskinpas ikä mitään merkkaa?
eli tänä yönä näin sellasta unta. jokainen voi itse päätellä minkälaista. joka tapauksessa heräsin saadessani orgasmin.

osaiskos joku sanoa, oliko tämä juuri tuollainen ns. märkä uni?

22

18330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaria75

      ... se on, seksuaalisuutesi alkaa kehittyä, ensin alitajunnan ja unien tasolla. Ei siitä kannata olla huolissaan. En tiedä, onko tyttöjen orgasmiunia tapana sanoa märiksi uniksi, mutta kyllähän se tavallaan sellainen oli.

    • Jussi Koskela

      Untasihan tosiaankin voi kutsua "märäksi", jos se orgasmiin päättyi. Ei mitään huolta, se kuuluu oikeastaan tuohon ikään ja vielä monta vuotta eteen päinkin. En oikein osaa sanoa muuta kuin että nauti unistasi.

      • tuli

        mokoma vielä 18-vuotiaana. Olin mitä ilmeisemmin vielä seksuaaliseti epäkypsä siihen aikaan, enkä mene tuota kiistelemään. Vaikka olin ollut yhdynnässä useita kertoja.


      • minullakin
        tuli kirjoitti:

        mokoma vielä 18-vuotiaana. Olin mitä ilmeisemmin vielä seksuaaliseti epäkypsä siihen aikaan, enkä mene tuota kiistelemään. Vaikka olin ollut yhdynnässä useita kertoja.

        Hah..Kun on tarpeeksi kauan runkkaamatta, niin yöllinen siemensyöksy tulee vielä kolmekymppisenäkin. Nimim. "Kokemusta on".


      • joo-o
        tuli kirjoitti:

        mokoma vielä 18-vuotiaana. Olin mitä ilmeisemmin vielä seksuaaliseti epäkypsä siihen aikaan, enkä mene tuota kiistelemään. Vaikka olin ollut yhdynnässä useita kertoja.

        samoin 18v ja viime yönä oli mukava uni:)


    • ...zz...

      Voi sitä raukkaa joka joutuu vielä kolmekymppisenäkin runkkaamaan...

    • afz

      märkä uni tarkoitta että kusit housuusi yöllä -.-

      • Lol vitun pälli

        no eihän tarkota idiootti. se et kusii housuihinsa on sängyn kastelemista o.O


      • AmmattiRunkkaaja

        Ei oo märkä uni on kun keho tyhjentää kivekset kun ne on täynnä tai tytölle jos tyttö ei oo masturboinut niin se helpottuu unessa


    • On_se

      Kyllä, se on

    • märkä uni on tahaton yöllinen siemensyöksy. Sitä voi tulla lähes joka yö tai vaan satunnaisesti tai joillakin pojilla sitä ei tule juuri koskaan. Eli hyvin yksilöllistä tuo on. Ekat märät unet voi olla todella kiusallisia koska helposti voi luulla että on kastellut yöllä.

    • Herkkäpippeli

      Adela en tiiä jos oot tyttö vai poika mutta jos oot poika nii heräsit ja jos sulla oli märkä läikkä housuissa kun heräsit niin sulla oli siemensyöksy eli orgasmi ja jos oot tyttö niin tunsitko olosi helpottuneelta pimpissä että tunsit että et ole kiimainen ett olit niinkuin tyydytetty, niin sulla oli ollut orgasmi. Tää voi kullostaa oudolta selitykseltä mutta noin mä se selitin sanokaa sit mitä halutte :D

      • Erkki545

        Vaan 11v myöhässä vastasit tähän. Olitkohan vielä edes syntynyt vuonna 2007?


      • Herkkäpippeli
        Erkki545 kirjoitti:

        Vaan 11v myöhässä vastasit tähän. Olitkohan vielä edes syntynyt vuonna 2007?

        Mä oon aina myöhässä ha hhaa :) no ei, olin syntynyt, en mä nyt oo 11v, voin olla jopa vanhempi kuin sä, en tiiä jos jotkut noista numeroista sun nimimerkissä on ikäsi sit en oo vanhempi :) mutta siis oon 24v saattoi olla että olin kännissä tossa oli keskiviikko


    • Herkkäpippeli

      Se oli ihan normaalia sulla oli märkä uni pojille sitä yleensä kutsutaan märäksi uneksi kun tulee sitä siemennestettä samalla, tytöille se on useimiten orgasmi unessa tai uniorgasmi se on tosi tavallista teiniässä tai juuri ennen teiniikää niinkuin sä oot 12 just se ikä milloin se alkaa kaikille se voi olla just outoo ett mikä tää oli onks se normaalia siinä iässä on monta juttua mitä mietityttää pimpistä ja pippelistä se on normaalia mä oon ollu teini itekkin niin tiiän

    • TietoIhminen

      Nonii pojjaat.Näät unta jossa harrastat yhdyntää (jos et tiiä nii tarkotan "panemista"tai "nussintaa".
      Sitte pikkupippeli nousee ilmaan ja sitten laitetaan käsi housuun ja lähdetään uuteen nousuun.Tai sitte näätte unissanne tissit/perseen/apinan ja tulee tunne alakertaan

    • Anonyymi

      mä olen 72v pappa..saan joka yö ns märän unen..vaimo ihmettelee...taasko se näkkee unta niin että laukee kesken unien

      • Anonyymi

        Vai niin että oikeen laukee


    • Anonyymi

      Mulla ei tuu ku panen niin vitusti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      88
      3728
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      588
      3531
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3432
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2187
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2151
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      320
      1936
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1905
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      159
      1657
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1361
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe