AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / "märkä uni?"

"märkä uni?"

11 Vastausta 9 781 Lukukertaa
tota noin, olen siis kaksitoista jos joku ei jo huomannut, vaikka tuskinpas ikä mitään merkkaa?
eli tänä yönä näin sellasta unta. jokainen voi itse päätellä minkälaista. joka tapauksessa heräsin saadessani orgasmin.

osaiskos joku sanoa, oliko tämä juuri tuollainen ns. märkä uni?

vitun idiootti

Mitä teet tollasii kysymyksii et uus aihe heti jne??

Kysy vittu mutsiltas tai kato googlesta TMS!

Voehan

Vois poika oppia käyttäytymään kunnolla kun kerran
on 16 vuotias.

16 ja "iso" olevinaan..

Minua ihmetyttää suuresti, että nämä 16 vuotiaat luulevat olevansa niin isoja jo..

Ja sitten vastaus on tyyliä "kato googlesta"..?
"Kysy vittu mutsiltas".. olisitko ensimmäisen siemensyöksyn/orgasmin jälkeen mennyt vanhemmiltasi kysymään, että mitähän se nyt oli?
En tosin tiedä miten sinä menettelet, mutta useille se on arka paikka.

Ja tosiaan.. sana "vittu" ei kuulu ISON POJAN/TYTÖN sanavarastoon. Aikuiset harvemmin jaksaa sitä sanaa viljellä, varsinkaan jos joku kysyy neuvoa.

"Mitä teet tollasii kysymyksii et uus aihe heti jne??"

Kieltämättä vähän outo lause.. kuvittelen, että jokaiseen kysymykseen voi tehdä uuden aiheen jos haluaa itse selittää kysymyksen erillä tavalla kuin muut?
Ja jos ei satu löytymään läheltä, niin saa kai sitä uuden tehdä?

Eiköhän täällä uusia aiheita kirjoteta jatkuvasti.

16 vuotias kypsä keskustelemaan vakavasti?

En yleistä, jotkut on. Itse en ollut 16 vuotiaana.

ihan normaalia

... se on, seksuaalisuutesi alkaa kehittyä, ensin alitajunnan ja unien tasolla. Ei siitä kannata olla huolissaan. En tiedä, onko tyttöjen orgasmiunia tapana sanoa märiksi uniksi, mutta kyllähän se tavallaan sellainen oli.

VOIHAN

Untasihan tosiaankin voi kutsua "märäksi", jos se orgasmiin päättyi. Ei mitään huolta, se kuuluu oikeastaan tuohon ikään ja vielä monta vuotta eteen päinkin. En oikein osaa sanoa muuta kuin että nauti unistasi.

minulla

mokoma vielä 18-vuotiaana. Olin mitä ilmeisemmin vielä seksuaaliseti epäkypsä siihen aikaan, enkä mene tuota kiistelemään. Vaikka olin ollut yhdynnässä useita kertoja.

Niin

Hah..Kun on tarpeeksi kauan runkkaamatta, niin yöllinen siemensyöksy tulee vielä kolmekymppisenäkin. Nimim. "Kokemusta on".
samoin 18v ja viime yönä oli mukava uni:)
Voi sitä raukkaa joka joutuu vielä kolmekymppisenäkin runkkaamaan...
märkä uni tarkoitta että kusit housuusi yöllä -.-
no eihän tarkota idiootti. se et kusii housuihinsa on sängyn kastelemista o.O
 /   /  /  / "märkä uni?"

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta