Arin pituus

Tietääkö kukaan?

Itse olettaisin Arin olevan jotain 170-175 cm.

35

4122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skede

      jos on sulka päässä

      • tiätsä

        Pitää olla korkkarit jalassa.


    • fakta homma

      Ari on 180cm. Itse näin sanonut mtv3:n nettichatissa ja voin asian vahvistaa hänet livenä nähneenä.

    • Lahden mittamies

      Ari on kaveripiiristä. pituutta palttia rallaa 189cm

      • Munanlankkaaja-Ari

        alle 175cm


    • tuon

      voisi kaikesta päätellä olevan aikalailla se oikea mitta. Ehkä jotain 175 sentin suuntaan. Valokuvissa ja videoilla voi pituuseroja vertailla, Kristianhan on 187 ja Panu 186, eli 180 ei kyllä oikein näytä todennäköiseltä. Ehkä Ari pyöristää lukua ylöspäin että loppuisi tämä iänkaikkinen irvailu pituudesta. Ihan normaalin mittainenhan se on.

    • 2 m pitkä

      ja siinä on 5 km musiikkia.

    • joo....

      kuten suurin osa maapallon ihmisistä.

      • 1 m ole

        lähempänä totuutta.


      • edelleenkin
        1 m ole kirjoitti:

        lähempänä totuutta.

        sopivan pituinen mies. Hyi yök noita liian pitkiä miehiä, kuten...


    • hmmhmm

      Veikkaan, että Ari oli 07 sen n. 169cm, mutta nykyään ainakin sen 180cm.

    • ninnni

      Kyllä Ari on 180cm. Huono ryhti saa ehkä vaikuttamaan lyhyemmältä. Olen seissyt vieressä, oon 160cm pitkä ja Ari oli reilusti päätä pidempi. :D

      • myyty

        Otin eilen miehestä mittaa...... :D
        Todistetusti on ainakin 180cm, koska itse olen 178cm ja seisoin vieressä w'-'w


    • fff

      180-185cm

      • HöböHöbööööö

        175cm munanlankkaaja


    • -----

      180 ainakin

    • ---
      • tervaservas

        On useamman kerran kävellyt kadulla vastaan, taatusti 181cm minkä ilmoittaa. Marco Hietalan ja Jarkko Aholan olen nähnyt kanssa, molemmat varmasti minua 10cm pidempiä eli jotain 175-180 välillä, mutta Ari on niitä vähän pidempi. Esim tällä videolla lopussa näkyy.
        http://www.youtube.com/watch?v=snO-gkHfa20


    • 187

      Ari sanoi vasta eräässä tuoreessa haastattelussa olevansa 187cm.

      • 5 3

        ...ja 53 kg eli kunnon testosonni jonka toki kuulee äänestäkin.


      • Amoralin fanihaastis

    • läskiä,lotinaa

      sulla on varmaan 153 kg ja 160 cm, sen huomaa noista kateellisista kirjoituksista,taidat olla läskisonni!

      • Truth

        Onko Marco Hietala muka 188 centtiä pitkä niinkuin netissä on tiedot. Minusta näyttää lyhyemmältä enintään 180 centtiä. Floor Janssen pitkänä naisena on ainakin korot jalassa pidempi kuin kukaan Nightwishin miesjäsenistä, taitaa olla ilman korkojakin.


      • näin
        Truth kirjoitti:

        Onko Marco Hietala muka 188 centtiä pitkä niinkuin netissä on tiedot. Minusta näyttää lyhyemmältä enintään 180 centtiä. Floor Janssen pitkänä naisena on ainakin korot jalassa pidempi kuin kukaan Nightwishin miesjäsenistä, taitaa olla ilman korkojakin.

        Marco on kyllä ihan pitkä, mutta varmaan n. 178-180. Käyttää tosi korkeita kenkiä.


      • näin
        näin kirjoitti:

        Marco on kyllä ihan pitkä, mutta varmaan n. 178-180. Käyttää tosi korkeita kenkiä.

        Marcolla ei ole kummoineen ryhti.


    • pidempikuinennen

      Ari on varmaan kasvanut Idolsin jälkeen

      • samapituus

        Tuskin, Ari on vain näyttänyt lyhyemmältä koska oli niin lapsen näköinen


    • pitkäon
      • tosipitkänykyään

        kyllä ari on idols ajoista venähtänyt ainakin 15-18cm. sen huomaa kyllä heti.


    • miehistämittaa

      Karkea arvaus... 181 cm, 58 kg, 25 cm. Toi viimeinen mitta on tietysti päässä olevan myssyn vasemman puoleisen sisäsauman mitta:)

      • kunnonmitat

        Heh. Sisäsaumahan se:D


    • pekkajapätkä

      Ainakin sen 180cm, läheltä nähtynä näyttää pitkälle.

    • regeger

      Anna Abreun pituudeksi on ilmoitettu tiedotusvälineissä moneen otteeseen 155cm. Idols finaalissa Ari näyttää ehkä sellaiset about 30cm Annaa pidemmältä, joten uskon kyllä ihan hyvin että hän on oikeasikin sen 187cm, mitä on haastiksessa kerrottu.

      • erikoinenkeskustelu

        Niin, en kyllä ymmärrä miksi kenenkään pitäisi uskoa tai olla uskomatta jonkun pituutta. Ihmiset kyllä yleensä Suomessa tietävät pituutensa, sen verran meitä mitataan etenkin kasvuvaiheessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe