kainalohikoilu

kainalot

moi, mistä johtuu kun tuntuu että kainalot hikoaa
nykyäään ihan älyttömästi? Aina t-paita kainaloista märkänä, ja jo useampi ihminen on vittuillut aiheesta:). Vai pitääkö käydä ostamassa terveyssiteet kainaloihin.

20

16010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmg

      Heitän tälläsen ajatuksen. Voisko sinulla olla munuaisten toiminta heikentynyt? Jolloin elimistö pukkaa kuona-aineita sitä enemmän hien kautta. Ota selvää tästä. Jos näin on niin olisi ainakin suositeltavaa syödä sellaisia ruokia jotka edistävät munuaisten hyvinvointia ja toimintaa, esim. selleri.

    • Sika H.

      Sama ongelma vaivannut jo vuosia. Omat tärpit:
      1. Käytä aluspaitaa pitkähiaisen paidan alla.
      2. Suosi vaaleita paitoja.
      3. Osta hyvää antiperspiranttia. Esim. Hicoroll (apteekista).
      4. Älä jännitä hikoilemistasi. Mulla ainakin pelkkä ajatteleminen kainaloiden hikoamisesta sai kuopat itkemään.

    • omppu

      mulla on sama ongelma. aina pitää miettiä vaatteita valitessa et miltä se näyttää kun kainalot on märät. vaikka dödö, rexona rollon pitää hajun poissa, paidan kainaloiden kastumista se ei estä. en tiedä syytä. jo nuorena kärsin samasta vaivasta ja nyt kun on mielialalääkkeet kuvioissa hikoilu on vain kiihtynyt. sen takia tuleva kesäkin helteineen kammottaa jo etukäteen. tähän kesään aion varautua melkein ylisuurilla t-paidoilla. ja käyn pesulla keskellä päivääkin. kahvinjuontihan selvästi pahentaa hikoilusyndroomaa.

    • "kainalositeitä"

      sellaisia pikkuhousunsuojan tapaisia, joskus olen käyttänyt. Ne kiinnitetään puseron kainaloon.

      • kepardi

        absolut torr apteekista. lue käyttöohjeet tarkasti niin varmasti auttaa. mulla oli monta vuotta todellinen ongelma toi hikoilu. tuli jopa talvitakin läppi hiki.


      • absolut torr
        kepardi kirjoitti:

        absolut torr apteekista. lue käyttöohjeet tarkasti niin varmasti auttaa. mulla oli monta vuotta todellinen ongelma toi hikoilu. tuli jopa talvitakin läppi hiki.

        todella hyvä aine! kannattaa ostaa! Mulla myös muutamia vuosia sitten oli sama vaiva, todella kiusallinen. Jostakin luin tästä absolut torr aineesta ja on todella auttanut! Eipä enää hikoilu vaivaa ja voi elää normaalisti :)


      • itsellä sama ongelma..
        kepardi kirjoitti:

        absolut torr apteekista. lue käyttöohjeet tarkasti niin varmasti auttaa. mulla oli monta vuotta todellinen ongelma toi hikoilu. tuli jopa talvitakin läppi hiki.

        auttavatko nuo apteekin deodorantit ??


      • mulla ainakin
        itsellä sama ongelma.. kirjoitti:

        auttavatko nuo apteekin deodorantit ??

        Itsellä toimii parhaiten apteekin TripleDry rollon, spray ja stikki ei toimineet? Käytetään illalla, ennen nukkumaanmenoa! Pitää kainalot kuivana.


      • pojihnijn
        mulla ainakin kirjoitti:

        Itsellä toimii parhaiten apteekin TripleDry rollon, spray ja stikki ei toimineet? Käytetään illalla, ennen nukkumaanmenoa! Pitää kainalot kuivana.

        TripleDry ei kyllä minulla ole pitkään aikaan toiminut! Mitä lie koostumusta muutettu? Sen sijaan tuo olevinaan heikompi Bats toimii sekä ulkomailta tilailtu Perspi-Guard.


      • ongelmani on sama

        Mistä sellaisen saa ??


    • kuonanpoistaja

      Tämä nyt ei ole mikään tieteellinen vastaus, mutta itse olen huomannut että oma ja perheen hikoilu alkaa olla riesa joulun aikoihin. Kun syödään paljon kinkkua, paljon suklaata ja niin edespäin.

      Aina kun olen elimistön puhdistuskuurilla, lakkaa hikoiluni täysin jo ensimmäisten päivien jälkeen! Kuuriin kuuluu sokeriton, suolaton, lihaton ruokavalio eli pääosin kasvispainotteinen raejuuston ja maustamattoman jogurtin ohella. Hien lähtökohta siis on noissa välttämissäni ruoka-aineissa, tai jossakin niistä, ilmiselvästi.

      Kannattaa kokeilla, mitään siinä ei menetä.

    • keino!!

      Teippaa roudarin teipillä kainaloihin terveysside. Johan lakkaa.
      Sitruuna kumpaankin kainaloon auttaa myös.

    • vaatteissa

      olisko kellää mitää vinkkii miten saan hienhajun pois vaatteista nyt ko hikoilu on loppunut??? ei raaskis kaikkii paitoi heittää roskii...

      • etikkaa

        kaupasta, desi, pari haaleaan veteen ja vaate
        sekaan, liota puoli tuntia, normaalipesu ja
        vaatteesta oli haju pois !


      • Evertson
        etikkaa kirjoitti:

        kaupasta, desi, pari haaleaan veteen ja vaate
        sekaan, liota puoli tuntia, normaalipesu ja
        vaatteesta oli haju pois !

        Italiassa käyttävät ruokasoodaa kainalohikoiluun. Kokeiltiin ja auttaa. Ei maksa paljoa


      • p-p-p-p

        Ihan tavallinen käsitiskiaine, hierotaan vedellä kostutettuun vaatteeseen kainalokohtiin vähän käsitiskiainetta, huuhdellaan hiukan ja sitten vaate pestään normaalisti pesukoneessa.

        Ei ehkä ihan joka pesukertaan kannata käyttää, ettei värit lähde vaatteista. Mutta aina välillä voi tuota tiskiainetta käyttää vaatteiden hienhajun poistoon.

        Toimii, vaatteista olen saanut hienhajun pois.

        Suosittelen Bats-deodoranttia - myydään vain apteekissa. Rollon on riittoisa ja tämä on siitä hyvä aine, että poistaa hien hajun kyllä täysin. Valitettavasti ei poista itse hikoilua kuitenkaan.


    • sama juttu

      Jatkaisin tähän ketjuun oman juttuni..siis juurikin kainalohikoilu! Ei auta mikään minullakaan...ja hienhaju on lisäksi vielä kauhean pistävän hajuista...vaatteet pesee tuoksuu puhtaalle..pikkusen alkaa hikoamaan niin kauhee kissankusen haju irtoaa vaatteista...ajattelin ensin että kun treenaan paljon ja juon proteiini/palautus juomia että haju johtuu siitä (luin sen jostakin täältä että saattaa siitä johtua) no nyt en ole kahteen kuukauteen nuita juonut ja haju on ja pysyy edelleen...ajattelin sitten että paidat on niin pinttyneita että haju lähtee niistä jo ihan itestään mutta sama juttu toistuu uusissa vaatteissa ja se ei siis ole vaatteista kiinni vaan minä! Hikoiluttaa vaikka paleltaa ja kainalot märkänä ihan kokoajan..Hävettää tämä ongelma...dödöjä olen kokeillut vaikka mitä ja ennen auttoin trible dry dödö mutta eipä enää...

    • jattasdiary
    • shultsina

      Ilmeisesti jännität ja olet hermostunut, siitä johtuu.
      On jo vuosia kun itse kärsin samasta asiasta.Joku neuvoi ostamaan apteekista aluminiumkloridia jolla käsiteltiin kainalot .aluksi parikertaa viikossa ja sitten kerran viikossa, siihen loppui hikoilu. On kysyttävä apteekista minkä vahvuisena sitä voi iholle käyttää. Osavat tehdä oikean vahvuuden. En enää muista mitä minulla silloin oli.
      Sehän on sama aine jota antiperspiranteissa käytetään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe