AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / APUA! Huumetesti
180 Vastausta 84 932 Lukukertaa

APUA! Huumetesti

Minulla on ongelma. Pitäisi antaa virtsasta
huumenäyte ja uskoisin sen olevan positiivinen.
Miten huijata???

uhh..

Toki voit yrittää kieltäytyä
testistä "periaatteellisista syistä". jos tämä ei
ole mahdollista, juo edellisenä iltana paljon
(=lue, HITOSTI!) vettä ja jatka veden kittaamista
vielä aamullakin. Ja jos todella huijata haluat,
pyydä kaveriasi pissaamaan purkkiin ja lorauta
kaverisi puhdasta pissaa testipurkkiin ...
onnea enivei.

sitruuna saippua tai ruoka sooda

Kierrä kusitestit niin että juot siitruunaa tai ruokasoodaa enne testejä... varmuuden vuoksi ota saippuaa sormiin ja kuse purkkiin sormien kautta tilkan ja sano ettei tuu enempää niin kaikki on kumottu olen itsekkin kokeillut ja kuunnellut vanhoja nistejä ja se toimi testi näytti negatiivista onnea matkaan varmasti muuten toimii

Joo

Ja laita tukka saparoille ja sen jälkeen kato kieroon ja sitten otat sen saippuan pers..äh ku miten se nyt olikaan???
Oon ihan sata varma tästä ettei sun seula ole positiivinen vai oliko se negatiivinen...

SÄÄLITTÄVIÄ OHJEITA
OIKEESTI

Tee näin...

Pyydät vain kaveria kusta purkkiin niin se on sillä selvä...
entä jos ei hänellä ole kavereita :(
mites annat ku ohjaaja kattoo vierest moloa?
Oikeilla analysaattoreilla saa varmasti
luotettavia tuloksia virtsanäytteestä.
Kannabiksen osalta käytön jäljet näillä
laitteilla saattavat näkyä jopa 6 viikkoa. THC
varastoituu aivojen tiettyihin osiin ja aine on
rasvaliukoinen, joten se ei hajoa luonnollisin
keinoin, kuten joku edellä väittää...tahtoisimpa
tietää mistä moiset faktat hän oli kaivanut.
Pienenä vinkkinä kaikille...ÄLKÄÄ USKOKO KAIKKEA
MITÄ IHMISET PUHUVAT...luottakaa
asiantuntijuuteen. Oikean tiedon nimissä kulkevaa
väärää tietoa on tarjolla enemmän kuin
tarpeeksi...ikävää kun ihmisiä aivopestään ja
asenteet muuttuvat yhä huume myönteisemmiksi...

kieltäydy tai ...

... juo PALJON vettä ennen testiä. 5 litraa
aamulla ja miksei vaikka illallakin. ja jos kyse
on kannabiksesta, positiivisen tuloksen jälkeen
sano käyttäväsi hampunsiemeniä ja öljyä
ravintona. ne ovat todella terveellisiä, eikä
niissä ole mitään huumaavia vaikutuksia...
parempi olisi kuitenkin kieltäytyä ja vedota
testien epäluotettavuuteen ja oikeuteen olla
menemättä testeihin. ihmisellä kun on vapaa-
aikana oikeus tehdä mitä haluaa ... kunhan se ei
satuta muita.

Waat?

Siis ei ole mitään huumaavia vaikutuksia? :D Jos kusitesteistä heilahtaa THC+ eli positiivinen. niin silloin olet käyttänyt THC pitoista ainetta ja niissä on huumaavia vaikutuksia usko pois :D silloin on turha väittää sossuille, että "ei, syön vaan siemeniä ne on hyviä (ei THC pitoisia) ja sitte testit näyttää THC näyttää positiivista :/ ja btw. jos puhut hasisöljystä niin se muuten sisältää sitä THC paljon.

What

Hamppuöljy ei sisällä THC:tä tai jos sisältäisi hyökkäisin heti terveyskauppaan.

Whaat again?

Niin eli jos testi näyttää THC+ eli postitiivinen niin miten voit sanoa että söin siemeniä kun niissä ei sitä THC ole!? Eli jos olisit oikeasti syönyt siemeniä niin ei silloin näy THC+
Ei ole kyse hasisöljystä vaan ihan vaan hamppuöljystä jota myydään (kuten siemeniäkin) ravintolisän tapaisena luontaistuotekaupassa.
Lootassa selvästi lukee että sisältää pieniä määriä THC:ta. Voi näkyä testissä, usko pois..

Kannataa muistaa...

...että testeissä ei mitata THC pitoisuuksia vaan muita kannabiksen hajoamisaineita.

Hel..IDIOOTTI

Hamppuöljy on laillinen, ja puhut nyt HASSISÖLJYSTÄ, 2 ihan eri asiaa. Helvetin idiootti ota asioista selvää ennenkun alat kommentoimaan niin "asiallisesti, minä tiedän kaiken ja myös tämän asian" tyylillä. Pelle.
Näkyykö rauhoittava lääkitys huumausaineena?
Bentsot ainakin näkyi mulla huumetesteissä positiivisena..
Näkyykö rauhoittava lääkitys huumausaineena?

(/(/

Jos kyse on työpaikasta, niin kieltäytyminen= bye, bye...
Siinä on aivan turha selittää mistään hampunsiementen käytössä sisäisesti
hipiänhoidossa...

Huijaaminen tuskin onnistuu, olosuhteethan on valvotut, eli mitään kaverin kusta on turha
yrittää kuskata povarissa (joka jo sinällään olisi aika säälittävää...)

Huumetesti

Juo joka päivä muutama litra sitrusmehua.
Mieluiten juuri sitruunamehua. Auttaa, oon ite
kokeillu!!

pikku idiootti

innostu niin toisen ongelmasta että kaks kertaa
piti sama typerä viesti lähettää.niin kai kuin
orkuissa sormi jämähti.aivot sen on jo
tehneet.sehyvä puoli tollasissa tyypeissä on,että
kenen tahansa muun seura tuntuu loistavalta

OK

Kuunnelkaa ite kusen seulat joka viikko Herttoniemes oon käyny siel 6kk ekat 3kk ne seuras sitä kusemist mutku seulat oli kaikki puhtaat nii ei tarvinnu enää kattoo sit vierest ku kusin ite oon käyttäny pelkkää budii noin 5-6 x viikossa eli melkein joka päiva ja puhtaat seulat on tullu juomalla vettä ja otan aina ennen seuloja kyy-pakkauksesta yhden tabletin.

näin hommat hoidetaan kontulan tavoin...
NÄIN ON!!vettä ja kyy-pakkaus skulaa!! :)
noni! mulle on riittänyt se että juon vettä aika reilusti aamulla ja otan noin tuntia ennen seuloja sitruunamehua :) tietääkös täälä kukaan voiko seuloja vesittää muulla kuin vedellä? energia juomalla, kahvilla, mehulla?

turha huijata

Annat näytteen ja sillä hyvä. Jos pyrit
huijaamaan, huijaat tosi asiassa vain itseäsi.
Tunnusta asia reilusti. Toivottavasti huomaat,
että neuvojen antajat pitävät tässä sinua
pilkkananaan. Tuollaisia vesimääriä ei elimistösi
kestä, kaiken lisäksi en eivät estä asian
paljastumista, eivät myöskään muut aineet.

toimii kyllä

kyllä tuo vesijuttu toimii, testattu ja todettu.
edellisestä polttokerrasta oli noin 4 päivää,
testi seuraavana aamuna joten eikun vettä
juomaan. ja puhdasta näytti.

Jep...

Mutta jo näytettä tarkastelemalla näkee jo väristä, että vettä on juotu ja paljon. Ja kun vettä on juotu niin paljon, se herättää ainakin ammattilaisissa selvän epäilyksen, että huumeiden käyttöä on peitelty.

Vesijuttu toimii kun kyse on virtsatestistä. Se ei toimi jos näytet otetaan hiuksista.

Hiustestit - harvinaisia?

Eipä noita hiustestejä toisaalta paljon taideta tehdä.

Ei niin

Virtsatesti on halvin. Siksi sitä käytetään eniten.

Meillä sairaalassa lääkärit saattavat määrätä potilaille myös veri- ja hiustestejä jos virtsanäytteet on selvästi manipuloituja tai niitä ei saada. Sairaalassa ne otetaan valvotusti ja on ihan luonnollista, että kusi ei tule jos siinä on hoitaja kyttäämässä vieressä.

sa

Kantsii vetää c-vitamiinii muuttaa kusen värii ja voi rauhas juoda vettä :D

suoraan purkkiin

voihan sen c-vitamiiniporetabletin jemmata kalsareihin ja tiputtaa kusemisen jälkeen suoraan näytepurkkiin. mitähän näytteenottaja tuumaa kun kusi on poreilevaa?

kuulapää

on muuten hankala ottaa hiuksista mitää näytteitä jos on kalju

b-vitamiini

b-vitamiini tablettia kun ottaa sen veden kans, niin kusi saa väriä.

Mulle yritettiin tehä terveyskeskuksessa YLLÄRI HUUMETESTIÄ. Oon sanonu siellä että oon polttanu kanjabista, mutten polta enää. Piti mennä verikokeisiin. Kaikki normi jutut, verenkuva jne terveystarkastuksen yhteydessä. Niin sitten se labran täti sano, että "vielä virtsanäyte, hetken päästä, mene odottamaan". No minä menin heti juomaan vettä että saan kustua ja kahviakin otin. Sitten mut pyydettiin heti takas, en ehtiny ees kahvia juoda. Sitte se täti änki sinne vessaan ja kysy, että

-onko sulta ennen otettu tämmöstä valvottua virtsanäytettä
minä: Eeeii... Mitä tästä testataan?
täti: En tiedä.
m: Mulle ei mitään virtsanäytteestä sanottu, verikokeista vaan puhuttiin... Ei mulla ylipäätään pissata ja en oikeen pysty yleensäkään jos joku on läsnä...
t: no täytyy varmaan sitte joku toinen kerta
m: niin...?

Ja lähettiin näämmä molemmat ettiin sitä terveydenhoitajaa joka sen labralähetteen oli kirjottanu... En tavottanu vielä, joten en oo saanu selitystä asiaan.
sen vuoksi juodaankin sitruunamehua lisäksi, jotta väri muuttuu hieman ;)
Saat kusen värin normaaliks ottamalla b~viamiinia tai beroccaa ittel seulat huome aamul ja polttelin eile ajjon vesittää omat seulatja lopettaa koko touhu vaik se onki mun 3vuode
n elämätyyli ollu :-

Sama juttu

viikon rajun polttelu putken jälkeen aikoinaan sain tietää että pitäis käydä kusemassa purkkii, noh vettä tuli
juotua aika perkeleesti, ja negatiiviset kusin, itselläni onnistunu 2 kertaa joten tuskin mikään poikkeus :D.

ja kannattaahan aina muistaa että nuo seulat ei todellakaan aina näytä oikein, eli vaikka olisit ollu polttelematta useamman kuukauden, nii seulat saattaa näyttää positiivista.

huom

Toimii tämmönen, jos on polttanut budia. jos oot polttanu pl, eli peltsiä, ei tuu toimii yhen aamun vedenjuonti. todettu juttu on, ennnen vesitin itekkin seulat yhessä päivässä, muttakun budi vaihtu peltsiin, ni sit pamahtiki jo seuraavat seulat plussanpuolelle..
jep todellakin toimii ite viimeks poltin hyvää budia isosta bongista lauantaina ja maanantaina testit,ni sunnantaina reilust vettä ja c-vitamiiniporetta ja illal kyynappi ja 4h ennen testjä toinen nappi ja sit litkin viel kahvia ja appelsiini mehua.
7 puhtaat tullu 2kk aikana,tiistaina taas antamaan puhtaat :) kuukausi jälellä!

ahhahah :DDD

Systeemi huijaa sinua joka vitun päivä enemmän ku yksikään ihminen kerkeää elämässään huijata missään asiassa. EI ole itsensä huijaamista puollustaa aatetta ja elämäntapaa, ei ole itsensä huijausta omistaa omia mielipieteitä tai olla kävelemättä siinä systeemin remmissä kiltisti ja totellen.

KUKA ON OIKEUTETTU KIELTÄMÄÄN LUONNOSSA ILMAN IHMISEN AVUSTUSTA VAPAANA KASVAVIA KASVEJA!? EI KUKAAN!

vittu mikä pelle

Kuole siihen hamppuus joko polttamalla tai ihan köyden muodossa!!!!
no kannabista saakin poltella lähemmäs 13 kiloa ennen kuin alkaa kuolemanvaara olla lähellä.

vittu mikä pelle!!!11oneone
Huomaa taas että on sellasia ihmisiä asialla ketkä ei tiedä asiasta hevonv***uakaan. Tuskin tietävät elämästä ja sen tarkoituksista muutenkaan yhtikäs mitään.

Ihminen elää elämänsä parhaiten olemalla onnelinen, älä välitä mitä muut sanoo, teet mitä lystää kunhan et harmia muille maan asukkaille.

PS: Systeemi on pyllystä
Kyllä on paljon narkkareita täällä kun noin paljon hyvä kommenttisi miinuksia kerännyt... Saatanan sekopäät. Ette selvinpäin itteenne kestä.
se on suomen laki joka tekee meistä narkkarin
Pelle pää kiinni!!!

on siinä neuvoja

Siinä kyllä hölmöä huijataan moneen kertaan.
Eivät nuo keinot auta, ei vedet eikä pellavat.
Nykyiset testaajat ovat varsin hyvin varautuneet
niihin. - Jollet mene kokeeseen, kaikille on
selvää, miksi teet niin, ja tuloksesta ei ole
epäilyjä. - Niinpä on parasta antaa näyte.
Näytteen tulos on hyvinkin mahdollisesti
sellainen, että pelkosi on ollut aiheeton.

juu..

kyllä se on niin että se kannabinoli varastoituu
verisuoniin, eli jos et pumppaa neulalla vettä
suoniisi, niin ei se sieltä ihan heti häviä...

tottakai kun itse ollaan stopparissa ja muissa
hoitolaitoksissa oltu, niin on vähän
vippaskonsteja opittu..
esm. on niitä käteviä pikku shampoo pulloja, ja
pyydät puhdasta kaverias kuseen sinne, tunget
pullon ittees ennenku meet testattavaks, sitten
vaa tyylikkäästi rullaat korkin vessassa auki ja
homma hoidettu. Tosin kyllä on snadisti sanottuna
epämiellyttävää kävellä toisen kuset sisällään,
mutta...hätä keinot keksii.

Ekalla kerralla kun jouduin hoitoon, niin vältyin
pissaamiselta sillä että sanoin et olin pari
viikkoo sit kokeillu...

no, kehitä omat menetelmät.

Nyt oon jo sen verran nähny nistien elämää, et
oon ite lopettanu, mut jokainenhan siitä päättää
itse. Vointeja sulle!!

Kyllä auttaa

Jos kaveri tarvitsee apua tässä niin tässähän yritetään häntä auttaa. Tosta vesijutusta en ole varma, mutta siitä olen varma että jos polttelet ja on testit tulos kannattaa ottaa hapollist vettä ja sekottaa aidon sitruuna mehun kanssa ja juoda sitä koko ajan. kokeiltu.toimii vaikka päivääkin ennen polttais. myös netistä saa tilattua uutteen mitä sekoitetaan veteen ja juodaan minkä jälkeen oot negatiivinen 4-5 tuntia sen jälkeen.

Auta...

mistä sais semmosen uutteen tilattua?
Olet säälittävä. Miten oletkaan noin alas vajonnut. Unohda uutteet ja mene hoitoon.

Auta...

mistä sais semmosen uutteen tilattua?

. . . . . . .

Kannabiksen aineet varastoituvat rasvakudoksiin. Verestä THC häviää muutamassa päivässä eli siinä ajassa kun pääkin selviää. Testeissä ei mitata THC:tä vaan sen aineenvaihdunta tuotetta mikä näkyy pidempään.
Ollaan ilm.oltu samoissa mestoissa hoidos...kotka hamina,kiviniemi....:)mut juu kyllähän noitä vitun virityxii saa tolleeki rälättyy ja lista vaa jatkuu......huh huh mä oon koht ollu yli 1v:n korv.hoidos(subu)ja aika vitun hyvin pärjää kunhan vaa kertoo totuuden sanon minä!!!!paitsi et,oon kyllä sluibailukkin siel ja säätänyt,kaikkee...kyy toimii,tietty toisen kusi mut esim.mä mies ni aika vaikeet...ku hoitaja AINA 5cm.pääs!!!!tankkaus o kaiken A&O!!!!mut pitää muistaa et jos liikaa tankkaa ja esim.mul ku pitää näkyy rivat&subu,ni joutuu herää aika aikasin;)!!!!!T:hopeless

Keinoja on monia..=)

Juu.,.. jätkäkaverilla oli viime vuonna joka toinen viikko testit...ja siinä tuli sitten koitettau
kaikkee =)

Ok.. vaikka kannabis varastoituu verisuoniin, juominen auttaa. Sillä Kun juot vettä
tarpeeksi kauan (herää aamulla tunti enne, ja juo n. 0,5l, mene tutimaan ja herää joka
kymmenesminuutti ja tee sama... sitä kun hetkenaikaa olet tehnyt ei virtsaan ole ehtinyt
imeytyä mitään aineita, koska se tulee niin nopsaa läpi... Toimiii melkeen aina... Jatka
juomista siihen asti, että pissaan purkkin!

Sitruuna mehu auttaa myös... todellista selitystä en siihen tiedä, mutta niin on joka
paikassa (niin suomenssa kuin amerikassa ollessani) kerrottu..=)

Myös saunan sanotaan auttavan, sillä se kiihdyttä aineen vaihdntaa, mikä taas lisää
kannabiksen vähnetymistä kehossasi...=)

Aina se on kyllä todella riskaa peliä... ja jos vaan on mahdollisuus, niin kehottaisin olemaan
ihan kokonaan ilman, jos testien mehdollisuus on olemassa... Poikaystävä lopulta potkastiin
koulusta sen takia!!! ei ollut sen arvosta... ainakaan mun mielestä..

Laissa on muuten pykälä, ettei edes kytät voi pakottaa sua testeihin... Oppilaitokset kyllä
helposti keksii kiertää sääntöjä, ja löytää jonkin muun syyn ulospotkasemiseeen, jos
testeistä kieltäytyy!

tsemppiä..=)

ei auta

Joka on selviytynyt testistä vettä tai muita
nesteitä juotuaan, olisi mitä ilmeisimmin
selviytynyt siitä muutenkin. Jos kokeessa olisi
näin yksinkertaista huijata, niin ei niitä
tehtäisi.

huijausta koko homma

"Jos kokeessa olisi näin yksinkertaista huijata,
niin ei niitä tehtäisi. "

siinäpä se. testit on tosi epäluotettavia;
käyttäjät osaa temput jottei jää kiinni ja
toisaalta henkilö, joka ei ole huumeita
nähnytkään voi jäädä kiinni. joku tutkija on
sanonut, että jos kaikki esim. koululaiset
testattisiin, olisi yhdeksän kymmenestä
positiivisen näytteen antaneista
laboratoriovirheitä. ettäsilleen. minusta tuossa
on tarpeeksi syytä kieltäytyä testeistä.

ps.

http://www.sky.org/ajankohtaista/ uutisia
suomesta ja artikkeli nimeltä "muotihuume nimeltä
huumetestaus"

ote artikkelista : "Jos kaikki koululaiset
testataan, yhdeksän kymmenestä positiivisesta
tuloksesta olisi laboratoriovirheitä", sanoi
lääkäri Jukka Lumio tiistain
keskustelutilaisuudessa. Hän arveli, että
yleisistä testeistä seuraisi katastrofi.

ei nyt ihan niinkään

"Jos kaikki koululaiset
testataan, yhdeksän kymmenestä positiivisesta
tuloksesta olisi laboratoriovirheitä" ->tätä varten näyte jaetaan kahteen purkkiin (A+B-purkki) testattavan läsnäollessa, että jos A purkki on positiivinen, voidaan se vahvistaa B purkista.
kannabis näkyy testeis n.1kk.. kaikki sun aineenvaihuntaa lisäävät jutut nopeuttaa pajan häviämistä verestä :) eli siis kahvi, energiajuomat, iha vesi, alkoholin juonti, liikunta, saunominen jne.. vauhti ja lääkkeet näkyy viikon jos sitäkää:)
ssiis kehosta ;>

Empä...

tiiä kun en oo käyttäjä ja siksipä ei myöskään
testiin menemistä tarvitsisi epäröidä, jos niin
kun pitäis mennä. Kieltäytymistä testistä ainakin
minä pitäisin selvänä tunnustuksena siitä, että
olet käyttäjä, joten se lienee huono vaihtoehto.
Mikähän on syy, että olet testiin menossa ja että
huijaamalla haluat siitä selvitä??? Ehkäpä
elämäsi on muutenkia yhtä suurta bluffia, kun
olet aineiden käyytäjäksi alkanut/ajautunut???

Miks kaikki

on niin varmoja,että kieltäytymiseen on vaan yksi
syy?Eiks kukaan ajattele,että kusitestistä voi
ajan mittaan kehittyä vaikka aivoröntgen
tms.Entäs maksa-arvot? monessako paikkaa pidetään
niitä silmällä?Lopuksi vielä:vanha kunnon
sekäkäyttö eläköön

hm

on monia tapoja huijata seuloissa. kaikki riippuu
siitä mitä olet vetänyt. voit tietysti alottaa
veden juomisen jo edellisena päivänä jos tiedät
testistä etukäteen ja juoda muutaman litran
tunnissa jolloin virtsasi on lähes pelkkää vettä.
joskus tämä tulkitaan peittelyksi eli merkitään
positiiviseksi. jossain vanhanaikaisissa testeissa
pilvi ei näy jos laitat palan saippuaa kynnen alta
virtsan sekaan. toivotan onnea.
Toi vodan dogaaminen kiertää seula on huuhaata!! Jos seulan ( virtsan ) ph arvot alittaa 73%,on seula hylätty laimean kustan takia!!!!
Fagtaa!!!!
kyllä se on ihan teiän käyttäjien ongelma, jos käytätte miks yrittää ees valehdella! kyl sen jo päält näkee onko jotain tullu vedettyä. ihmettelen miks tän kaltasta sivustoo saa ees näyttää!! ette pysty kattoon elämää suoraan silmiin, ku vedätte päänne sekasin ja sit on nii vitun hyvä olla! teil on tosi rehelliset raha,valta ja muut touhut. voin sanoa suoraan, että vetäkää itsenne köyden jatkoksi. paskahousut ja pelkuri, ette uskalla itteenne ees kattoo peilistä!!! tervettä!!!

älä mee siihe

vetoa siihen, et se ei vielä oo laissa määrättyä
ja loukkaa sun yksityisyyttä.

siinäpä pikku narkille ongelma...

mutta älä välitä parin vuoden putken jäleen on
helppo nauraa yhdelle testille!
jatka samaa rataa kún olet pään jo saanut auki...
meillä kaikilla on sama suunta ja se ei ole
ylöspäin!!!

Myös kusarit..

Jos sanoisin, että itse poltin noin 3kk sitten vähän kannabista ja nyt haluaisinkin tietää näkyisikö tämä enää testeissä, jotka olisin leikisti tehnyt muutama päivä sitten? Kuinka kauan kannabis näkyisi noissa testeissä?

2vk

Kannabis näkyy n. 2 vk testeissä...Itse olen pari kertaa kokeillut serkku-pojan kanssa "turvallisiissa olosuhteissa" (mökillä) hahh, hahhh....hauskaa oli, mutta yllätys testit pelottaa!!!!

...Tietääkseni työnantajan pitää ilmoittaa testeistä kahta viikkoa aikaisemmin...

-Silloin tällöin

1vk

1 viikon suunille mull näkyy riipu ihmisestä mä käyn viel huumeklinnkikan seulois
jeps, hamppu näkyy testeis vaan viikon ajan ainakin mul sanottiin nii just tuol huume/päihdeklinikas :D

Olisit käyttämättä

Voisit koittaa olla vetämättä huumeita, niin ei tarvis kuumottaa.

huijaus...

juokaa 2-3litraa puhdasta alkoholistin virtsaa. 100% varmuudella menee testi läpi!!

tämä auttaa

syö paskaas,se auttaa

auttaa kai

tohtori viherpeukalo voi tunkea nenänsä hanuriinsa
ja pitää sen siellä niin kauan kunnes tukehtuu..
Tämän pitäisi kyllä auttaa.

näkyykö

näkyykö esim. kannabis tai ekstaasi verikokeissa? jos siis testattavana vaikka kolesteroli, hemoglobiini tms..

vastaus

Ei näy, koska tutkittavan henkilön siitä itse tietämättä sitä ei saa testata ja noissa rutiinitutkimuksissa se ei näy edes.

Yök...

Kuvottava neuvo. Joisitkohan itse edes omaa virtsaasi!

Lähiaikoina testattava

Ammatistani johtuen joudun testeihin silloin tällöin. Testi tapahtuu minun tapauksessani valvotuissa olosuhteissa.

Otan siis penikseni esiin ja näytän ettei siihen ole teipattu mitään letkuja. Virtsausta seurataan tarkasti. Näyte tarkistetaan silmämääräisesti ja tarkistetaan sen lämpötila.

Yleisesti ottaen vastustan testejä. Omassa tapauksessani olen iloinen että juuri minun ammattiryhmääni seurataan erityisen tarkasti.

Sinänsä en pidä mietoja huumeita ongelmana yhteiskunnassa, mutta joissakin tapauksissa nollatoleranssi on aivan OK.

Testeistä

Mielestäni on naurettavaa, että työpaikalla kusitesteillä etsitään kannabiksen jäämiä virtsasta. Samoin tein voitaisiin tutkia paljonko sitä keppanaa on sinne napaan vedetty ja paljonko keuhkoja tervattu. Huumeita sieltä kusesta saa kyllä seuloa, mutta mietitäänpäs taas järjellä paljonko se hiissailu taas vaikuttaakaan. Saman tien voitaisiin kieltää työnteko jokaiselta, joka on leikkauksen jälkeen saanut morfiinia verenkiertoon.

apua...

Nyt vituttaa ja pelottaa.

Läheinen päätti päivänsä tuossa hetki sitten ja itsellä romahti koko maailma. Toki oon hoitanut kaiken muun mallikkaasti, työn ja koulun, niinkuin aina, mutta pakokeinona oon pössytellyt iltaisin ja oikeesti - se on jopa auttanut.
Nyt kuitenkin hain töitä, pääsin haastatteluun, kävin soveltuvuuskokeessa ja mulle ilmotettiin, että saan duunin. Huumetesti olisi siis edessä. En ole nyt kahteen viikkoon polttanut, mutta sitä ennen aika reippaasti.

Tänään tein kotitestin ja se näytti positiivista. Lääkärintarkastus olis n. viikon päästä. Apua.

kotitesti?

mistä ihmeestä löysit jotain kotitestejä? myydäänkö niitä apteekissa tai jotain? itse olen lähes saman laisessa tilanteessa paitsi uuden työni puolesta...

Myytinmurtajat

Itseasiassa testiä on erittäin vaikea huijata, mutta kun asiaa ajattelee toisinpäin....

Syömällä unikonsiemeniä (unikonsiemen näkkärit nyt esimerkkinä) niin saat huumetestistä positiivisen tuloksen. Minä ehkä lähtisin syyttämään positiivisestä tuloksesta unikonsiemeniä...

Ei kannata pilata näytettä

Jos oot pössytelly kannabista, et ehkä halua pahentaa tilannetta syömällä unikonsiemeniä niin että päädyt antamaan paitsi positiivisen kannabisnäytteen myös positiivisen opiaattinäytteen...

Onko aihetta

Poltin muutamat sauhut alkoholin käytön yhteydessä ja kohtapuolin olis testi. Näkyykö sekin 2 viikkoa?

asasas

nicotinell auttaa...

terve

näkyy.. kusessa olet poju joudut stoppariin

Apua tännekin..

Kolmen viikon päästä olisi tulossa terveystarkastus ja siinä samassa verikoe. Jos en polta näinä kolmena viikkona niin näkyykö se testeissä???
...tietääkö kukaan?

ööei

Ei ole pelkoa että veressä näkyisi. THC kuten alkoholi näkyy veressä sen aikaa kun olet sen vaikutukset alaisena. virtsassa se näkyy kauemmin ofc..

Läskin huolet

Entäs kun on ylipainoa? viime 1,5 kuukautta olen poltellut melko ahkerasti, nyt en ole viikkoon poltellut. Hyvä puoli on se että että en edes tiedä järkätäänkö mulle testejä oletan vain et hok elanto pitää työhöntulotarkastuksen yhteydessä.

Mitä jos jää kiinni? kannattaako vaan myöntää että kokeili yksissä bileissä tai vaikka että on saabut passiivista savua?

wtf

Joo .. kokemuksesta voin sanoa että jos oot poltellu. ni riittää kunhan juot niin hemmetisti että virtsa on veden väristä. juo koko edellinen ilta, virtsaa jatkuvasti. älä syö enää illalla äläkä aamulla ennen testiä. aamulla käy mahd,useasti kusella enne testiä, ja jatka juomista. anna seulat. ja sydää paukut=). mut sit jos on kyse muista kivoista ne onkin jo vaikeampi juttu. Kyy pakkaus auttaa jossain,

laillistakaa

Joo mäki oon sitä sitruunamehua kokeillu ja kylhä se autto olin poltellu 2 viikkoa putkeen, 3päivää taukoa ja seuloihin. ne 3 päivää litkin sitruunamehua 2 pulloa (eli 0.5 litraa) päivääsä. Johan autto. Oon myös lorauttanu sinne aina sillon tällön vettä hiljaa kraanasta, ihan varmuudne vuoksi. Vettä join itse myös aika kiitettävästi

typerää

Kusen koneellisessa testauksessa näkee,että olette lotrailleet veden kanssa,ei se juominen vaikuta muuta kuin petätte itseänne.kusi on liian laimeaa,kreatiniini arvot paukkuu.....

Jokainen vastaa

Jos testi on positiivinen ja saat lopputilin, on se sinulle ihan oikein. Mitäs käytät. Tiedät koko ajan seuraukset. Myönnä suoraan riippuvuutesi ja ehdota hoitoon menoa. Työpaikka säilyy ja pääset siitä paskasta eroon. Ei tarvitse enää pelätä.

Ei pelota

Ei mua ainakaan pelota ja jos työpaikka menee niin se menee ja sitten saa mennäkin.

hey

poltin tuossa perjantaina 2 hatsia, kuinka kauan näkyy testeissä? Muuten polttokokemusta ei ole

Ei pelota....

Jos työpaikka menee niin joutaa mennäkkin ja niin joudat sinäkin, ristin merkki otsaan ja kaatopaikalle. Elä iloiten ja positiivisesti niin kauan kuin henki lähtee.

Hyvä jokainen vastaa

Poikani -90 syntynyt joutui huumetestiin ajon aikana pieni puoli vuotias tyttö kyydissä. Pika testeissä näytti, että on käyttänyt huumeita. Poikani sanoi, että ei ole käyttänyt. Joutui poliisiasemalle ja hänelle tehtiin tarkempi kontrolli ja vastaukset tulee myöhemmin. Pojaltani otettiin ajokortti pois. Eli syyttä suotta.
Nyt 26.06-09 perjantaina tuli postissa ilmoitus, että tulla hakeen poliisiasemalta ajokortti pois ja testit oli puhtaat.
Nyt minä äitinä ja energia sellaisena teenkin poliisista rikosilmoituksen eteenpäin.
Kun mulle ei mene aina kaikki huijaus läpi, ei edes poliisin jutut. Olenhan jo yhden oikeudenkäynnin voittanut ja poliisit hävis.

Tämän kirjoituksen löysin Yle terveys puolelta.

Suomessa tehtävien huumetestien määrä on lisääntynyt tällä vuosikymmenellä voimakkaasti. Testien luotettavuudesta huolehtiminen on suosituksen tekijöiden mukaan tärkeää, koska väärien positiivisten ja negatiivisten tulosten seuraukset voivat olla hyvin haitallisia sekä tutkittavalle henkilölle että huumetestejä suorittavalle yhteisölle, kuten työpaikalle tai oppilaitokselle.

Joten oikeus turva on kaikilla sama. Myös silloin kun on yksittäisestä henkilöstä kyse.

Krea

"kreatiniini arvot paukkuu....."

Osta luontaiskaupasta kreatiinia ja sitä syöt ylimäärin glukoosin kera. On sitten varmasti kreatiinia virtsassa. Appelsiinimehulla kuulema saa virtsaan keltaista väriä.

Laimea virtsa huomataan

Ei kannata sotkea näytettä, jos ei oo just ennen testiä poltellu. Ois ikävä jäädä näytteen pilaamisesta kiinni, jos tulos ois muutoin negatiivinen.

Jos työpaikkatesti tehdään yleisten suositusten mukaan, virtsan kreatiiniarvot testataan ja laimea virtsa todetaan analyysiin kelpaamattomaksi. Joudut antamaan uuden näytteen myöhemmin tai jos oot intissä tms, joku muu saa vastuullisen homman puolestasi (kiirellisiin tehtäviin määrättäessä ei oo aikaa uusiin testeihin). Matalat kreatiiniarvot voi olla puolusteltavissa, jos oot pieni nainen tai sattuu olemaan helle (jolloin runsas juominen perusteltua). Myös pH testataan, joten saippuastakin jää kiinni..

kk

Intissä ei oteta huumetestejä...
oon bupreriippuvainen ja oon itte pystyny huijaamaan noita seuloja juomalla vettä,teetä ja vitamiiniporetabletteja ja käymällä saunas. viimeks olin vaan puoltoista päivää vetämättä ja silti näky puhtaana seulat.tietysti se riippuu ihmisestä

tuttua puuhaa..

vettä riittävästi ja ainakin parit kerrat nesteet läpi ennen ku meet sinne testiin
entä entä amfetamiini ja muu kama? kaveri korvaushoidossa ja testit älyttömän tarkat niin pitäs tietää satavarmasti? sitruunat ja ruokasoodat ei auta.

hoitoalalla testejä..

Tietääkö kukaan miten yleisiä huumetestit ovat hoitoalalla.. en tarkoita sairaaloita..
HAH! Oiski hyvä, kun sais vaik juomalla kusitestit puhtaiks, vois vaan testin ottaja vähän ihmetellä et miks bubre ei näy, vaik on korvaushoidossa.

Seulat?

mun pitäs päästä käymään seuloissa.. Itkeskuksen A-klinikka ei ottanu yksittäisiä seuloja joten ohjasivat kurviin jossa ei myöskään suostuttu ottamaan näytettä,,, Missä voin näytteen antaa?
kaveri oli tnä huumetesteis ja otti vaan veden vessanpöntöstä. läpi meni.
mitenköhän kun oon polttanu kannabiksen kukintoa +3kk taukoa ja 2viikkoa sitten 2 sätkää(n. 0.4g/kpl) ja nyt perjantaina sätkän(n. 0.4g/kpl... Kiinnostaisi lähinnä tietää näkyykö kyseinen tuote miten pitkään virtsassa, ja onko työpaikan ilmoitettava etukäteen huumetestistä vai voiko sen jo haastattelussa vaatia kustavaksi?

Viinaa naamaan kirves käteen Suomi prkl!. .. . . . .

Joo siis asiahan on näin etteivät ne testit mitään kovia huumeita sinun paljasta käyttäneen. Näkyy parit päivät tops. Eikä näytä sitäkään juotko sitä demoneiden litkua - viinaa (pitäisi muuten olla laitonta). SSitten se ah, niin ihana kannabis näkyy pahimmillaan jopa kuukauden! Älytöntä sekä täysin käsittämätöntä syyniä miedoimmasta lääke''huumeesta''. Sillointällöin bajauttelen, maksan veroni, hoidan lapseni, teen työni (täydellisesti), olen positiivinen /elämän myönteinen, omilla aivoillani ajateleva eli järkevä. Tiedättekö edes miten&miksi hamppu alkujaan kriminalisoitiin?? ota selvää roflmao. Bajauttelenpahan vielä kävellessäni kävelykeppi kädessäni,eläkeikääni saavuttuani. Silloin se tosin on varmaankin jo täysin laillistakin. Jollei nyt ihme&kumma sittenkään täällä suomessa,niin ainakin heti kusirajojen ulkopuolella. By the wai, googlatkaa Californian 40miljoonan ihmisen osavaltion tilannetta tämän kyseisen lääkkeen laillistamisesta. Eihän se nyt niin suuri pahe voikaan olla ^_^ ownd.

Kristallipallo

Ennustan, että jos se siellä Californiassa laillistetaan nin se sitten todennäköisesti laillistetaan muissakin osavaltioissa ajan kanssa. Ennustan myös ettei tästä tulla uutisoimaan Suomen medioissa, ainakaan positiiviseen sävyyn vaikka se laillistettaisiinkin. Hyvä esimerkki oli viimevuoden hamppumarssi Helsingissä. Näin siitä ainoastaan yhden uutisoinnin ja sekin textitv:stä jokseenkin näin; ''Parisen sataa ihmistä marssi Helsingissä kannabiksen laillistamisen puolesta blabla''. Parisen sataa?ei lähellekään niin vähän. Sitten kun eduskuntatalon portailla istuu muutama maanviljelijä nin eiköhän se ole sitten se etusivujen juttu. Suurin osa ihmisistä ei todellakaan ymmärrä kautta käsitä sitä ettei se kannabis ole suhteellisesti ollenkaan vaarallinen päihde. Siihen ei ole esimerkiksi kukaan koskaan menehtynyt. Työpaikat ovat saaneet jotenkin ihmeellisesti luvan syynätä ihmisten yksityiselämää. En menisi todellakaan vaikutuksen alaisena töihin...enhän menisi töihin humalassakaan.
no pitkäaikasessa käytössä esim. bubre (subutex) voi näkyä 3 viikkoa.

Viesti Valvojalta.

sinun täytyy laittaa udtat pilleri pyllyysi
näkyykö verensokeritestissä jos on päivää ennen pössytellyt?

heeii

kertokaas ny mullekki et mistä niit huumeit saa?

En tiiä ikkääs.

Mää kyl kertoisin, mutta kun en tiedä, oletko alaikäinen, täysi-ikäisille en myy.
Siis laimea kusi näkyy heti testissä, kreatiniinipitoisuus on matala, seurauksena verikoe.
Toivon todella että kaikki tänne paniikissa kirjoittavat saavat positiivisen testituloksen ja seurauksena siitä heippa työpaikka.

:D

diileri, oon todellakin alaikänen :DDD vielä alle 15 :""D
Kyypakkaus naamaan tuntia ennen seulaa niin kaikki näkyy negatiivisena.

luuletteko

ihan oikeesti että noi selitykset mallia "söin näkkileipää" ja kusen jatkamiset sun muut menee ihan tosissaan läpi. kyllä se naamasta näkee kuka käyttää, niinhän ne psykoottisetkin luulee kaiken olevan ihan hyvin vaikka totuus onkin toinen. Aika säälittävää brassailla sillä et vetää jotain paskaa ja sit kuvittelee handlaavansa kaiken täydellisesti...

Tässä kaikille käyttäjille ja vastustajille faktaa asiasta....

Eri aineiden toteamisajat vaihtelevat voimakkaasti. Periaatteessa pisimpään näytteessä säilyvät kannabis ja tietyt lääkkeet (lähinnä bentsodiatsepiinit), nopeimmin taas katoavat opiaatit ja sen johdannaiset. Suuntaa antavasti voidaan sanoa, että kannabiksen toteamisaika virtsasta vaihtelee satunnaiskäyttäjän 1-5 vuorokaudesta suurkäyttäjän jopa 14 vuorokauteen. Amfetamiinin toteamisaika on 2-6 vuorokautta, heroiinin ja morfiinin taas 1-2 vuorokautta. Buprenorfiini näkyy 0-1 vuorokautta ja esim. kokaiini 1-2 vuorokautta. Bentsodiatepiinien toteamisajat vaihtelevat lääkeaineesta riippuen melko paljon, esimerkiksi midatsolaami näkyy testeissä 1
mä voi kerto sulle pikkasen faktaa,kaveri jäi kaks kertaa peräkäin
virtsa-seulasta kiinni väli eka kerta 2 viikkoa ja sen jälkeen 6 viikkoa ,molemmat positiiviisi 8 viikko kun tehtiin ja lekuri sanoi suoraan et jos nyt kärähtää niin ilmoitus menee,läpäs vasta 8 viikon jälkeen(työpaikka-lekuri antoi armon käydä) toinen fakta toinen kaveri ajokortin takia ja kaks ensimmäistä kuukautta ei läpässyt kahta tekstia,ajokortin säänti vaan siirtyi myöhemmäks,mut sit se vuoden oli ok,ja nyt sillä on kortti...tämä samainen kaveri luuli puolen vuoden jälkeen saavanssa korttinssa ,pettymys oli kova kun sanottiin et nähdään parin viikon päästä ,vitutus päissään meni ja poltti blossit, mutta ylläri ylläri... kaksi viikkoa myöhenpää PUHTAAT SEULAT...eikä huijannut mitenkään otti tietoisen riskin ja kävi hyvin... selitys on luultavasti se et ekoilla kerroilla se oli polttanut enenpi,ja viimeisella kerralla oli kysymys yksistä,kaiken lisäksi oli dietilla ,liikkui huomattavasti enenpi...NÄMÄ OVAT OLETTAMUKSIA,SELITYSTÄ EMME VOI KOSKA SAADA SELVILLE...
mut jos käyttää kokoajan bubrea se voi näkyä 3 viikkoakin.
siis jos on nyt polttanu esim 6kk päivittäin ni näkyy max 3vk ???
Puhuu mitä ilmeisimmin hän joka ei ole käyttäjä.
ai bupre muka 0-1 vr? kävin viime pe testeissä, pelkäsin että opiaatit näkyis koska olin edellisenä päivänä ottanu, mutta ei näkynyt. mutta buprea olin ottanut noin 2 viikkoa sitten, ja siitä sanoivat että eivät ole varmoja onko bupre posiitiivinen vai negatiivinen, joten menen tänään uudestaan kusemaan purkkiin.
en kyllä jaksa uskoa että se voi olla enää positiivinen, kun otin sitä buprea silloin vaan noin 1mg

bupre

se riippuu kuinka säännöllisesti oot sitä vetänyt. jos käyttää päivittäin niin voi näkyä yli kaksikin viikkoa mut jos eka kertaa vetää ni ei näy ku päivän tai max4. ja tottakai myös jokainen on yksilö ja erilaiset aineenvaihdunnat. mä oon ite vetäny bupree montavuotta ja joka kerta kun joutunu seuloihin niin 5litraa vettä,litra sitruunatiivistettä, kortisoonia(kyypakkaus) ja pari lusikallista ruokasoodaa ja aina puhtaat seulat. mutta vain pikatestereissä.. et jos joutuu antaan näytteen seulakoneeseen niin ei auta mikään.. mutta näillä ohjeilla voin luvata että buprenorfiini ei näy,siis pikatesterissä.
mulla o nyt ma taas seula eessä ni osaatko sä tai joku muu sanoa että ku ostin tuon kyypakkauksen että kui kaua enne testiä se tabletti kannattaa ottaa? ja riittääkö että ottaa vaan sen yhen tabletin?

On mahdollista huijata.

Ensinnäkin aloita korkean kuitupitoisuuden ruokavalio mieluiten pari viikkoa ennen testiä. Eli vedät Vähintään 6 Weetabixia päivässä ja ruisleipää, puuroja, myös korkea proteiinipitoisuus ja vähäinen rasvataso tulisi muistaa. Esim paljon mereneläviä(Sanotaan parhaaksi ruokavalioksi), papuja, soijaa, kasviksiä/hedelmiä ja esim. munan valkuaista. Nesteiden TODELLA RUNSAS nauttiminen (sitrusjuomien sijaan nautin mahdollisimman aidoista marjoista vamistettuja karpalomehuja n.3l/per päivä diureettisen vaikutuksen vuoksi) on välttämätöntä, myös vettä tulisi juoda vähintään se 3l per pvä. MUISTA kuitenkin aloittaa kreatiinin ottaminen n. 3-4 päivää ennen testiä, itse syön punaista lihaa 3 päivää, jotta kreatiinitasot "buustaantuu" kohdilleen TÄMÄ ON VÄLTTÄMÄTÖNTÄ SILLÄ JOS KREATIINITASOT ON PIELESSÄ NIIN JÄÄT VARMASTI KIINNI!!!. Jos olet vege niin osta kreatiinia, luontaistuotekaupasta tai kuntosaliltasi. Virtsan värin saat kohdilleen kun nautit 50-100 mg (suosittelen 100mg) B2 ja B12 vitamiineja n. 6 tuntia ennen näytteen antoa. Joku puhui kyypakkauksesta..miksei miksei, itse kuitenkin olen nauttinut vanhaa kunnon aspiriinia VIIKON VERRAN TASAISESTI ja sitten 4 tablettia muutamia tunteja ennen testiä. Kynnen alle hippunen hienoksijauhettua HAJUTONTA valkaisuainetta harhauttaa myös testiä. Muista myös harrastaa paljon liikuntaa. Juokse, kävele, pelaa jalkapalloa, sählyä, sulkapalloa yms. yms. ja sauno oikein kunnolla tämä auttaa metaboliitteja poistumaan systeemistäsi. Muista hakea apteekista kaiken varmuuden vuoksi oma huumetesterisetti ja tarkista tilanne päivää ennen "h-hetkeä". Testipäivänä pissaat monta muistat pissata monta, monta kertaa ennen varsinaista pissatestiä ja kun menet sitten vihdoin ja viimein pisulle, niin älä lorauta ekaa tilkkaa äläkä vikaa purkkiin vaan ainoastaan ns. "keskivirtsa". Onnea...=)

negatiivi

tai jos on vaikka parit viikot polttelematta...

Toimii ainakin itsellä tosi hyvin.

en suostuis

jos nyt duunipaikalla tulis käsky kusitesteihin, ja en oo ihan varma onko negatiivinen vai positiivinen nii vaikka kieltäydyn ja saan loparit.
Paljon parempi kuin että jäisi kiinni.
Tosin eroan itse työpaikastani heti jos semmosta edes vaaditaan..

hyvä vaan että testataan

Ihan oikein että kaikenmaailman piripäät jää kiinni ja niiden elämästä tehdään helvettiä. Sen kohtalonhan jokainen itse valitsee aloittaessan huumeiden käytön. Ja muuten noista että lorautetaan kaverin kuset purkkiin, niin tiedoksi että huumetestit ovat AINA VALVOTTUJA. Eli, mikäli teet mitään muuta kuin virtsaa itse purkkiin, se tulkitaan näytteen sabotoinniksi ja näyte merkitään automaattisesti positiiviseksi. Asiasta ei kuitenkaan henkilölle itselleen kerrota. Lisäksi näytteestä tutkitaan virtsan konsentraatio eli väkevyys. Sitä mitataan kreatiiniarvolla, ja liian matalat kreatiiniarvot kertovat runsaasta vedenjuonnista ja siten yrityksestä muuttaa näytteen tulosta. Ja laboratorioissa tehdyistä huumetesteistä vain todella marginaalinen osa on vääriä vastauksia, eri asia ovat poliisien epäluotettavat pikatestit. Eli jos haluatte päästä huumetestistä puhtain paperein läpi, älkää käyttäkö huumeita.
ei sun tartte erota sen takia,vanha työntekijä ei voida pakotta testeihin,sä voit riitautta asian ,nostaa metelin et rikotaan sun oikeuksia et oon periaattelinen syy ja olet selvinpäin ,siihen asti et lähtevät käräjöimään koska se on ainut konsti niiden saada sut testeihin ja silloin voit jo sanoa et okei annat periksi ,sa saat puhtaat seulat,kannatta silloin kun sä olet jo varma et einäy, mennä antaa näytteen...Ainoastaan työntekijä(VANHA) JOKA ON ALLEKIRJOITTANUT SOPIMUKSEN ,VOIDAAN IRTISANOA TÄLLÄ PERUSTELLA ,ELI ON SUOSTUNUT PISTOKOKEISIN NIINKUN HOITOALALLA...KÄYTIIN ITSE MUUTAMA VUOSI SITTEN ,TUUMASIN POMOLLE ET PAKOTA MUT JA RAASTUVASSA TAVATAAN,OTIN YHTEYTTÄ LIITTOON JA KAIKKEEN ,LAITONTA VARSINKIN KAUPPA ALALLA,IHMISOIKEUKSIEN RIKKOMISTA... Uusia työntekijöitä kiristetään sillä juuri ei tuu sopimusta jos et ole läpäsyt virtsa seula,mutta vanha työntekijä voi naura päin naamaan...

KEINOT JOTKA TOIMII

Huijjaaminen ON mahdollista, tässä ois ohje jos tietäisit et esim. sulla on viikon päästä testi:
- URHEILE! Tee jotain mitä saa läskit palamaan mutta LOPETA 2-3 pvä ennen kun on testit.
- SAUNA! Samoin kuin urheile, lopeta 2-3 pvä ennen testit.
- JUO vitusti (sitruunamehu sekaan on hyvä)! Aloita juomaan n. 1-2 pvä ennen testit ja testipäivänäki juo paljon.
- SYÖ PUNAISTA LIHAA! Tai jotain muuta vastaavaa.
- KUSE 2-4 kertaa ENNEN TESTI! (Ekat kuset ovat "Likaisimpia).
- Kun kuset ÄLÄ aloita kusemista purkkiin, kuse ekaks vähä pönttöön, sitten kuse purkkiin mut LOPETA älä myöskän anna vikat kuset (nekin pönttöön) (Kusen alusta ja lopusta ovat "Likaisimpia").
- Kun juot paljon OTA B-12 vitamiini tabletti (se värjää kusen keltaiseksi niin ne ei epäile että olet laimentanut kusta) MUT ÄLÄ OTA LIIKAA (muuten sun kusi on neon värinen -.-)
- KYNNEN ALLA SAIPPUA! Ja tiputa se näytteeseen.
- KYY TABLETTI! Ota yksi ennen testi.
- KAVERIN KUSTA!
- Netistä saa ostettu juomia JOTKA TOIMII jota sä juot n. 1 h ennen testi sitte juot saman verran vettä ja kuset pari kertaa sitten se juoman aineet peittää sun arvot n1-4h
Tossa on pari keino JOKA TOIMII. Ite käyn kerran viikossa päihdepysäkillä ja samalla teen testit. Hope this helped yall.
siis kun tekee noi kaikki vai jonkun niistä?
Mitä enemmän teet noista sitä parempi mutta esim:
- JUO vitusti (sitruunamehu sekaan on hyvä)! Aloita juomaan n. 1-2 pvä ennen testit ja testipäivänäki juo paljon.
- KYNNEN ALLA SAIPPUA! Ja tiputa se näytteeseen.
- KYY TABLETTI! Ota yksi ennen testi.
- KAVERIN KUSTA!
- Netistä saa ostettu juomia JOTKA TOIMII jota sä juot n. 1 h ennen testi sitte juot saman verran vettä ja kuset pari kertaa sitten se juoman aineet peittää sun arvot n1-4h
Noi VOI toimii yksinäänki.
Juot aamulla niin paljon vettä että voit käydä kusella 2-3 kertaa ennen seulaa. Näin seulasi on varmasti negatiivinen koska se on pelkkää vettä.
Kyllä, Kun juot niin paljon vettä ennen testi ja kuset ennen sitä n.2-3 kertaa niin sun kuseen ei ole kerennyt tulla niitä aineitä mitä etitään testissä, ja jos tulee nii se on niin pieni määrä että se ei ees näy testeis.
riippuu testistä itse en ole kertaakaan kussut mutta ystävät on kokeillut ja sanonut että ota suolaa taskuu ja heitä kusi mukiin
ouuuuu
oon polttanu ehk jotain 7 hatsit kauan näkyy
käy kusel ni se siit
mitä se kyypakkauksen kortisoni tekee kuselle? peittääkö se aineet vai sekoittaako testin? mihin se vaikutus perustuu?
siis herran jumala, ittellenne vaan haittaa teette jos käytätte huumeita. gro up.
joo o........
huijaa kusemalla päälle :D ni ei varmaan enää haluu testata.....
hei ihmiset, koittakaa erottaa "huumeet" HUUMEISTA. ärsyttävää lukee näitä.
joo itellä seulat 40min päästä.. taitaa mittari pamahtaa paskaks ku kaikki plussalla... turhaa mitää vesiä juomaa enää perkele!
"Ei toimi. Huijaat itseäsi! Ihminen vastaa itse teoistaan, myönnä riippuvuutesi. Mene hoitoon"

Kyllä se vain näin on, notta jollei huijaus onnistu ja työpaikka napsahda, niinkin harmittomasta syystä kuin pajan poltto se "narkki" syö, juo ja hankkii hassiksensa TEIDÄN rahoillanne. Sen yhteiskuntakelpoisen ja elämäänsä tyytyväisen pajapään erittäin tärkeä päihdehoitokin on pois TEIDÄN veroäyreistä ja sairaanhoidon resursseista hoitaa TEIDÄN lapsianne.
asunut siellä täällä tuolla laitoksissa ja nimenomaan kieltävät juomasta paljon nestettä ja eritoten kahvia (en tiedä miksi mutta kuitenkin kieltävät) jotenka tuo vesi saattaa sekoittaa kyllä näytteen mutta sitten otetaan uusi seuraavana päivänä jos näin on. saahan sillä ostettua aikaa mutta kyllä ne tajuaa missä mennään jos kuset koko ajan heikkoja näytteitä
Tietääkö joku onko terveyskeskuksen seulat tarkempia kuin kotitestit??
AInakin korvaushoito poliklinikalla käytetään KASTO-10 nimistä huumetestiä. Luultavasti sitä käytetään terveyskeskuksessa kans. Ainakin sairaalassa kun olin niin siellä oli kans noi KASTO testit. Koita vaikka googlettaa tietoa tost KASTO testistä ja siitä kotitestistä mihin sitä haluat verrata.
on.. jotku koti testit kuitenkin lähen yhtä hyviä
Hitto kaikki neuvoa-antavat!

Miettikää vähän: tämä kaveri voi olla viimeisellä rajalla, kun vielä on mahdollisuus testissä kiinnijäämisellä kääntää elämänsä suunta ylöspäin.

Huumeidenkäytön päässä odottaa ennenaikainen hauta. Ei ehkä ihan kulman takana mutta samalla kadulla kuitenkin.
kyy pilleri 1-2 h ennen testiä nin tulee negatiiviset =) ittelläni on kanssa 1 kerra viikos seulat ni kyy pilleri
Huoh. lauantaina tuli polteltua ja maanantaina tuli tieto että joudun menemään työhöntulotarkastukseen - en ole moisessa joutunut ikinä missään työssä käymään ja en osannut ottaa huomioon tätä mahdollisuutta kun menin uuteen työhön (vanhat duunit olleet isoja firmoja joissa luulisi olevan yleisempi käytäntö kun nykyinen alle 10 hlön firma, mutta minkäs tekee...) eli huomenna olisi se sitten edessä noin viikon polttelemattomuuden jälkeen, sitä ennen n. 6kk tullut polteltua 1-2 krt / vko välillä isompia, välillä pienempiä annoksia. Aika toivoton olo tosiaan jos tämän takia missaan tämän duunin, ollut juuri tuon puoli vuotta työttömänä (minkä vuoksi nimenomaan polttelu on maistunutkin...!) ja nyt sitten kaikki voi tyssätä tähän...
Mulla sama tilanne. Ekaa kertaa menossa tarkastukseen, kun uuteen työhön valittiin.. Mulle ei tosin oo kerrottu, tehdäänkö huumetestiä, mut säikähdin kun hoksasin että sellainen mahdollisuus on ja mä menin vkl:na monen vuoden tauon jälkeen ottaan muutamat savut jointista! Miten kävi sulla? Menikö hyvä työtilaisuus ohitsesi? :/
kuinka kauan kannabis näkyy veressä tai virtsassa jos on poltellut muutamat savut?
n viiko.. jos edes sitä
mul ei näkyny vaik sauhuttelin pari pv putkee ja seuraaval viikol seulat;) (ja iha tosissaa se vesi oikeesti on se tekijä perkele:)
mä voin myydä kustani kohtuu hintaan!!
värisuora kaupan päälle.
lisää voitte tiedustella sähköpostiosoitteestani: kaikillaonhauskaa@hotmail.fi
Haluisin kuulla sellast mielipiteen täst asiast kenellä on kokemusta. Poltin noin 4kk päivittäin ja nyt olen 2vk sisällä polttanut muutaman kerran viikossa parit paukut.. ja kusarit on päihdepolilla 2vk päästä. jos juon vitusti vettä pari pv enne kusarei ja en anna niil aamu kusest näytet ja olen nyt tän pari viikkoo ilma ni pitäishä sen olla puhas...?
Joo ite oon poltellu nyt vissiin 5 päivää putkeen ja sain tietää et mul on lääkäri maanantaina , jossa ehkä otetaan veri ja kusikoe mutta se ei oo niiku erikseen huumetesti ni näkyykö se siinä??? kiitos jos joku osaa sanoo
En tiiä varmaksi mut en usko. Käsittääkseni tekevät vain ne testit mitä varten koe on otettu. Vaikka tekisivätkin niin tuskinpa muuten kuin jos epäilevät. Ei ole kyllä omaa kokemusta, kun en oo koskaan polttanut ite.
Mua kiinnostais, että näkyykö passiivinen altistuminen testeissä positiivisena? Olis perhanan vittumaista "jäädä kiinni" vaikkei ole edes itse poltellut. (Niin kannabista tarkotan lähinnä. En ees tiiä mitä muuta nyt ees voi polttaa ku oon niin tynnyrissä kasvanut. xD)
kauan methamfetamiini näkyy jos olen parina päivänä ottanut yhteensä: 0,3grammaa? kuitenkin bentsot ja bubre täytyy näkyä. miten saan ton aineen pois nopeiten kehosta? kyseessä kuitenkin hyvin pieni määrä ja juon paljon vettä päivisin. Asiallisia vastauksia kiitos! kiitti etukäteen :)
Heh.. Ihan helppo juttu. Me linnassa laiteteen esinahan alle nestemäistä pesuainetta ja näytettä annettaessa katso että saippua liukenee virtsan sekaa, puhtaat seulat. Tämä johtuu siitä koska thc se on rasva pohjainen aine kuin myös bami tuotteen. Hajottaa rava molekyylit ja laitta testerin ph arvot sekaisin! Säästyny monen rundi reissut X) En tiedä toimiiko pirin ja opiaattien kanssa...
Autoa ajaessa pidä mukana piilossa suuvesi pullo mukana ja siniset valot kun vilahtaa niin äkkiä purskuttele suusi niin tikku ei näytä muuta kuin negatiivistä! Heh.. possut on possuja!!!
amfetamiiniin käyttöö oon peitelle et oon menny illalla saunaan ja juonu pullolisen sitä sitruunajuttuu ja ruokasoodaa sekotettuna isoon määrään vettä.
Mä tiedänkin millä saa puhtaat seulat mutta en kerrokkaan. Oon ollu nii sekasin et hyvä ku pysyin tolpillaan kun annoin seuloja niin klinikan muija katto tikkuu ja luuli et mulla on joku vit*n aivo vamma tai jotai! Ainoo huono puoli et siit menee vaa lisää sekasin ja voi liikaa ottaessa tappaa. koht 7 vuotta puhtait seuloja! Verikokeissa kyllä sit näkyy!
Joo lueskelinki jo tossa läpi tän treadin. Ja sellanen kysymys että tuli tuossa kännipäissään polteltua yks sätkä emännän kans puoliksi kännipäissää. Ei niinkään hieno idea kyllä ollu. Siinä meni vessanpöntön halailuksi ku meni övereiksi. Nooh tilanteesta siis on pari viikkoa. Eikä ole tullut muuten poltettua kun viime talvena viimeksi. Mittees veikkaatte että näyttää kolmen viikonpäästä oleva kusitesti? Tosiaan ois jääny polttamatta jos olisin tienny että testi otetaan, mutta ensin sanoivat että ei lyhyt aikaisilta työntekijöiltä oteta huumetestiä. No eli sepä nyt olis edessä...
ei sulla mitään näy, ole huoleti
Mmm... Viimeiset kaks kk polttanut lähes joka päivä, mutta kuitenkin vain suht pieniä määriä (siihen nähden mikä kaverille on kerta-annos). Pissitesti olis ajan x päästä, mutta uskaltaisin sanoa että kyllä siihen yli kaks viikkoa vielä menee. Ihmisten mielipiteet siitä kauan se näkyy pississä vaihtelee 5päivästä 30 päivään niin mene sitten ja tiedä. Päihdelinkki tosin sanoo että suurkuluttajilla kestää 'jopa' 14 vrk. Se vaikuttaa aika luotettavalta lähteeltä.
liialliseen veden juontiin voi kuolla
Te kaikki narkkarit ootte luusereita,pelkureita,mammanpoikia- ja tyttöjä. Ette kestä elämää sellasena ku eteen tulee.En arvosta teitä yhtään,just ton valtavan heikkouden ja pelkuruuden vuoksi.Leikitään pollea,ku vedetään ties mitä,mut pelkureita te ootte jokainen.Nauran teille,ku ootte nii heikkoja:DDDDD.Ottakaa tutti suuhun ja unirätti käteen ja nalle kainaloon.Lökäpöksythän teil jo onki. Ette kestä elämäs pienintäkään pettymystä. Millaset luuserivanhemmat teil on?
ala sina perseenreika rotkoporsas arvostele kenenkaan vanhempia.n ikina. missaan.
Virtsasta:
Suuntaa antavasti voidaan sanoa, että kannabiksen toteamisaika virtsasta vaihtelee satunnaiskäyttäjän 1-5 vuorokaudesta suurkäyttäjän jopa 14 vuorokauteen. (paihdelinkki.fi)

useita päiviä virtsasta ja tapakäyttäjillä viikoista kuukausiin (antidrugnet.org)

Verestä:
mm. kannabis häviää verestä 2-4 tunnin sisällä (rikosseuraamus.fi)

pitoisuus voi säilyä tällä tasolla ehkä 9 tuntia (antidrugnet.org)
Testeissä juostu nyt puoli vuotta. Kusemalla katottu THC. Aina ollu negatiivinen mutta olenkin ollu ennen testejä polttamatta 3vko, tänää oli taas testit ja viimepoltosta 2,5vko ja negatiivinen oli.

Huomenna ois sitte labraan verikokeen antaminen.
Katsooko ne THC:n myös verestä vai pelkästään maksa/veriarvot?
Onko kellään siitä tietoo?

Kerran käyny labrassa ja eivät ne mitään muuta kyllä tuloksista puhuneet ku että hyvät..
onko pakko käyttää jos pitää seuloja antaa ja niin pois päin ?
itse ainakin kahdesti käyny ainakin helvetin hyvä tuuri, vaikka toissapäivänä viimeks poltellu niin eipä testeissä mitään näkyny... kai tuo kemikaaliversio ei virtsatestissä näykkää
mulla on 14.5. kusitesti työhöntulotarkastuksen yhteydessä.
en polttele kuin muutaman kerran vuodessa, ja harmikseni viimeisin kerta oli huhtikuun lopussa, jolloin poltin noin 7 henkosta kukkaa.
Millä todennäköisyydellä kokeilu näkyy testissä 16 päivän jälkeen?
käsittääkseni rasvaprosentillakin on väliä. eli mitä lihavampi/enemmän rasvaa sen pidempään näkyy. olen normipainoinen mutta pitkä.
apua.
Kannabista jos on polttanut niin sen voi peittää jopa tunnissa:

VETTÄ ja esim. monivitamiini poretabletteja 3kpl pari tuntia ennen.

Periaatteessa toimii niin että esim aamulla 1,5L vettä, käydään kusella, vettä, kusella.. Sama jatkuu. sitten lisää vettä esim illalla paljon yms.

Sitten pari tuntia ennen kusareita 3kpl vitamiiniporetabletteja veteen ja kurkusta alas ja ei kuselle ennen kusareita.
 /   /  /  / APUA! Huumetesti

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua