Iguana Tattoo Kokkola

peppi lotta

Täälä oli joskus jossain keskustelu kyseisestä tatuointiliikkestä, mutta en löytänyt sitä enää. Haluisinki nyt kysyy viel vähän tästä. Hänhän ei ota vastaan varauksia, joten on vain mentävä paikan päälle. Eikös juu? Tuntuu hieman ongelmalliselta itselleni koska matkaa on reilu sata kilometriä. Siksi kysyisinkin että te ketä ootte käyny sielä laittamassa tatuointia ni oletteko päässeet silloin kun ootte mennyt? Onko kuinka ruuhkainen paikka? Ja mikä tän hintataso suurinpiirtein on? Oon kuullu että olis suhteellisen halpa. Tällä paikalla ei taida olla nettisivuja tai mitn mistä voisi nähdä herran tekeleitä? Kiva jos joku pystyis kertoo vähän. =)

62

21064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokkolalainen :)

      Kesäaikaan on ruuhkaa, joskus joutunut odottelemaan paikan päällä 4-5 tuntia tai palata seuraavana päivänä. Junnu ok tatuoija, tatuointien hinnat varmaankin yksiä suomen alhaisimmista. Ei ota aloitusmaksuja. Joitakin virheitä on omissa tatuoinneissani (hyvin pieniä, esim. joku viiva millin liian pitkällä tms) mutta suhteellisen hyvä tatuoija ja on tatuoinut jo monia vuosia.

      Joskus on siis päässyt puolen tunnin odottamisella, joskus heti ja joskus vasta seuraavana päivänä. Siinä mielessä kauempana oleville ikävä juttu.

      • peppi lotta

        tiedoista. haluan kuitenki niin kovasti nyt tämän tatuoinnin että menen silläkin uhalla että joudun palata takaisin. oman paikkakuntani tatuointiliikkeet ovat niin täyteen buukattuja pitkälle kesään asti.


      • vastaan
        peppi lotta kirjoitti:

        tiedoista. haluan kuitenki niin kovasti nyt tämän tatuoinnin että menen silläkin uhalla että joudun palata takaisin. oman paikkakuntani tatuointiliikkeet ovat niin täyteen buukattuja pitkälle kesään asti.

        Kunhan soittaa vaan sille ja varaa sopivan ajan niin ei tarvi odottaa!


      • CCH
        peppi lotta kirjoitti:

        tiedoista. haluan kuitenki niin kovasti nyt tämän tatuoinnin että menen silläkin uhalla että joudun palata takaisin. oman paikkakuntani tatuointiliikkeet ovat niin täyteen buukattuja pitkälle kesään asti.

        Ei kannata mennä sinne,mitä oon niitä sen töitä nähnyt aivan paskaa jälkeä,mieluummin odotat sinne kesään asti että saat oikeasti hyvän tatuoinnin.Vaikka sitten joutuisitkin maksaa enemmän niin tässä on asia missä halvin _ei_missään_nimessä_ole_paras,ei halvalla saa hyvää!Kokemusta on...


      • peppi lotta
        CCH kirjoitti:

        Ei kannata mennä sinne,mitä oon niitä sen töitä nähnyt aivan paskaa jälkeä,mieluummin odotat sinne kesään asti että saat oikeasti hyvän tatuoinnin.Vaikka sitten joutuisitkin maksaa enemmän niin tässä on asia missä halvin _ei_missään_nimessä_ole_paras,ei halvalla saa hyvää!Kokemusta on...

        juu kyllä kans päätin nyt että varaan ajan täältä kotikaupungista ja odottelen sitten alkukesään. en uskalla ottaa riskiä. ja kun soitin tuonne kokkolaan niin hän sanoi ettei ota varauksia vastaan.


      • CCH
        peppi lotta kirjoitti:

        juu kyllä kans päätin nyt että varaan ajan täältä kotikaupungista ja odottelen sitten alkukesään. en uskalla ottaa riskiä. ja kun soitin tuonne kokkolaan niin hän sanoi ettei ota varauksia vastaan.

        Itte aion seuraavaks mennä Tampereelle Putkaan,ei täältä suunnalta tahdo löytyä osaamista...Needlepointtia en oo kokeillu,voi olla ihan tutustumisen arvoinen.Seinäjoen suuntaan ei kannata ees sylkeä ja sen toisen vaasalaisen voi kans unohtaa saman tien...Jää vaan paskaa käteen!Kokemusta on.


      • peppi lotta
        CCH kirjoitti:

        Itte aion seuraavaks mennä Tampereelle Putkaan,ei täältä suunnalta tahdo löytyä osaamista...Needlepointtia en oo kokeillu,voi olla ihan tutustumisen arvoinen.Seinäjoen suuntaan ei kannata ees sylkeä ja sen toisen vaasalaisen voi kans unohtaa saman tien...Jää vaan paskaa käteen!Kokemusta on.

        ai kuinkas se vaasan valhalla nyt niin on huono? sitä olin itse vähän ajatellut... hmmm. tosin kävin kyllä needle pointissakin mutta se ei ottanut varauksia just nyt kun on niin pitkälle täyttä. :/ seinäjoen paikoista oon iteki kuullut pelkkää huonoa!


      • CCH
        peppi lotta kirjoitti:

        ai kuinkas se vaasan valhalla nyt niin on huono? sitä olin itse vähän ajatellut... hmmm. tosin kävin kyllä needle pointissakin mutta se ei ottanut varauksia just nyt kun on niin pitkälle täyttä. :/ seinäjoen paikoista oon iteki kuullut pelkkää huonoa!

        Valhallas tatskan,ääriviivat on ihan miten sattuu tehty (_todella_törkeät_) ja väritetty ihan miten sattuu.Ja samanlaista oon kuullu muutaman muunkin suusta...


      • ja kyllä
        CCH kirjoitti:

        Ei kannata mennä sinne,mitä oon niitä sen töitä nähnyt aivan paskaa jälkeä,mieluummin odotat sinne kesään asti että saat oikeasti hyvän tatuoinnin.Vaikka sitten joutuisitkin maksaa enemmän niin tässä on asia missä halvin _ei_missään_nimessä_ole_paras,ei halvalla saa hyvää!Kokemusta on...

        ainaki on ittelle pistäny silmään myös hygienia kyseisessä paikassa. äijä nakuttaa kuvaa rööki toisessa kädessä huoneessa joka täynnä savua ja roinaa. pelottava paikka.


      • tzadaa
        ja kyllä kirjoitti:

        ainaki on ittelle pistäny silmään myös hygienia kyseisessä paikassa. äijä nakuttaa kuvaa rööki toisessa kädessä huoneessa joka täynnä savua ja roinaa. pelottava paikka.

        ite kävin laittamassa pari päivää sitten tatskan kyseisessä liikkeessä. Itse en löytänyt mitään negatiivista sanottavaa... puhdistusaineita käytettiin, hanskat vaihdettiin ja neulat otettiin avaamattomista pakkauksista. Hiljainen mies, mutta osaa kyllä hommansa ja edullinenkin kaiken lisäksi!


      • Omenaton
        CCH kirjoitti:

        Ei kannata mennä sinne,mitä oon niitä sen töitä nähnyt aivan paskaa jälkeä,mieluummin odotat sinne kesään asti että saat oikeasti hyvän tatuoinnin.Vaikka sitten joutuisitkin maksaa enemmän niin tässä on asia missä halvin _ei_missään_nimessä_ole_paras,ei halvalla saa hyvää!Kokemusta on...

        Ei se hintakaan aina takaa sitä laatua! Jos sitä tatuointia pitää miettiä puoli vuotta, että tohinkohan nyt mennä sinne ja tänne, niin kannattaa kyllä jäädä kotiin!


      • plota
        tzadaa kirjoitti:

        ite kävin laittamassa pari päivää sitten tatskan kyseisessä liikkeessä. Itse en löytänyt mitään negatiivista sanottavaa... puhdistusaineita käytettiin, hanskat vaihdettiin ja neulat otettiin avaamattomista pakkauksista. Hiljainen mies, mutta osaa kyllä hommansa ja edullinenkin kaiken lisäksi!

        Miten se nyt oikein on sen hygienian kanssa, kun siitä puhutaan eri tapaan? Onko neulat kertakäyttöisiä?


    • EvilTroll

      Non nii...ite asun yli 100km päässä, otin puhelimen käteen ja soitin, että onko paikalla vaikka esim.keskiviikkona aamupäivästä. sitten vaan sinne. kyllä sielää usein muitakin ihmisiä on. mutta jos haluaa lävistyksen sielä mennä ottamaan niin pitää mainita koska, lävistäjä ei oo paikalla aina.

      itellä on ainaki hyviä kokemuksia, oon kaksi kuvaa ottanu.

      • monta tatskaa

        Oon laittanut useamman tatskan Kokkolan Iguanassa ja todella hyvää jälkeä on! Siis paljon parempia kuin mitä monessa muussa paikassa on tehty. Ja mä ainakin sain ajan ihan soittamalla, vaikka asunkin melko lähellä.
        Paikka on ihan siisti ja todella edullinen, mies on tehnyt tatskoja jo yli kymmenen vuoden ajan ja on oikeasti ihan ammattilainen sillä saralla.
        Kun tatuointia mietitti ja jännitätte noin kovasti, niin ehkä on parempi kun jätätte sitten koko homman väliin, tai lähdette Jenkkeihin: siellä saa kunnon kuvia ammattilaisten tekemänä, maksaa kyllä enemmän, mutta hyvältä näyttää!
        Ja vielä lopuks: jokaisella tatuoijalla on hyviä ja huonoja päiviä, kauneus on katsojan silmässä ja muistakaa: tatuoijat ovat taiteilijoita! :)


      • elancy
        monta tatskaa kirjoitti:

        Oon laittanut useamman tatskan Kokkolan Iguanassa ja todella hyvää jälkeä on! Siis paljon parempia kuin mitä monessa muussa paikassa on tehty. Ja mä ainakin sain ajan ihan soittamalla, vaikka asunkin melko lähellä.
        Paikka on ihan siisti ja todella edullinen, mies on tehnyt tatskoja jo yli kymmenen vuoden ajan ja on oikeasti ihan ammattilainen sillä saralla.
        Kun tatuointia mietitti ja jännitätte noin kovasti, niin ehkä on parempi kun jätätte sitten koko homman väliin, tai lähdette Jenkkeihin: siellä saa kunnon kuvia ammattilaisten tekemänä, maksaa kyllä enemmän, mutta hyvältä näyttää!
        Ja vielä lopuks: jokaisella tatuoijalla on hyviä ja huonoja päiviä, kauneus on katsojan silmässä ja muistakaa: tatuoijat ovat taiteilijoita! :)

        vai että taiteilijoita!? ehkä jossain määrin, myönnän. mutta kun tatuoijalle maksetaan siitä että hän hakkaa asiakkaan ihoon tämän haluaman kuvan, tatuoija on asiakaspalvelija. se että tatuoija alkaisi kysymättä toteuttaa kuvaan omia visioitaan, olisi törkeää. ihan sama jos palkkaisit maalarin maalaamaan seinäsi valkoisiksi, ja kun tulisit kotiin, ne olisivatkin vaaleanpunaiset.


    • sumppe

      kyselit tosta kokkolan iguana tattoosta. kaverit on käyny sielä ottamasa parit tatskat ja oli kyllä pirun nättejä ja Junnu antaa kyllä alennusta. (ainaki naispuolisille!) sinne PITÄÄ soittaa ja varata aika, en suosittele marssimaan vain sinne, kaveri teki näin ja odotti 4,5 h turhaan ! että soita Junnulle ja varaa aika.

      • Mari12345

        Kuus vuotta sitten otin tatskaa Iguanassa ja minusta se näyttää nyt yhtä hyvältä kun mä otin sen. Olen käymässa sinne taas syksyllä! Joo kyllä hän tupakkaa studiossa, mutta muuten hygiena on hyvää ja hän käyttää kertakäyttöneulat. Olen ottanut tatskoja muihin paikkoihin, mutta Junnun tatska on paras!! Siksi aion mennä takasin...ja hänellä on edulliset hinnat. Suosittelen kyllä!


      • Marjukka
        Mari12345 kirjoitti:

        Kuus vuotta sitten otin tatskaa Iguanassa ja minusta se näyttää nyt yhtä hyvältä kun mä otin sen. Olen käymässa sinne taas syksyllä! Joo kyllä hän tupakkaa studiossa, mutta muuten hygiena on hyvää ja hän käyttää kertakäyttöneulat. Olen ottanut tatskoja muihin paikkoihin, mutta Junnun tatska on paras!! Siksi aion mennä takasin...ja hänellä on edulliset hinnat. Suosittelen kyllä!

        Olen samaa mieltä kanssasi. Junnu tekee tosi hyvää jälkeä. Neljä tatskaa olen siellä ottanut ja kaikki tosi ihania. Ja mun mielestä jos jollain on jotain sanomista niin kannattais sanoa siellä eikä täällä valittaa. Niin ja sitäpaitsi hän on tehnyt niitä hommia lähemmäs parikymmentä vuotta, ja vielä semmonen asia että Junnu on TAITEILIJA, piste.
        Eipä se keltä vaan onnistu tehdä sitä tatuointia, paperille varmaan kyllä voi piirustella kuka vaan..... kiitos, tässä kaikki ja Junnulle kiitokset taas kerran kauniista kuvasta.


      • amalia.80
        Marjukka kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi. Junnu tekee tosi hyvää jälkeä. Neljä tatskaa olen siellä ottanut ja kaikki tosi ihania. Ja mun mielestä jos jollain on jotain sanomista niin kannattais sanoa siellä eikä täällä valittaa. Niin ja sitäpaitsi hän on tehnyt niitä hommia lähemmäs parikymmentä vuotta, ja vielä semmonen asia että Junnu on TAITEILIJA, piste.
        Eipä se keltä vaan onnistu tehdä sitä tatuointia, paperille varmaan kyllä voi piirustella kuka vaan..... kiitos, tässä kaikki ja Junnulle kiitokset taas kerran kauniista kuvasta.

        oon samaa mieltä,junnu on tehnyt minulle viisi tatuointia ja kaikki on ollut justiin niinkuin halusin.ja aion mennä uudestaan vaikka on parin tunnin ajomatka.ollaan kavereiden kanssa aina soitettu ja kysytty koska on aikaa jne.ettei tosin turhaa lähde kokkolaan asti.junnu ei paljoa puhele mutta on mahtava tyyppi.ei ole mitään pahaa sanottavaa iguanasta,eikä junnusta.


    • tigreee

      Kävin ottamassa siellä tautoinnin tuossa neljä vuotta sitten, siistiä jälkeä tuli. Myöhemmin huomasin, että kiinalaisesta merkistäni puuttui yksi viiva (tuli kommenttia japanilaisilta ihmisiltä), joten kävin korjauttamassa. Hän teki puuttuvan viivan ja laittoi uutta väriä tatuointiin muutenkin. Hyvä tyyppi!! :)

      • tigreee

        ...ja tuon korjauksen ja pienen parantelun hän teki ihan ilmaiseksi. :D
        Eikä tästä tatskasta alunperinkään tarvinut maksaa kuin jotain 20-30 e. Ihan pieni tuossa olkapäässä.


      • Kapanilainen

        Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jesus sentään... Kaikkee ne keksii


    • pettynyt...,...

      otin iguanassa tatuoinnin alaselkääni noin kaksi vuotta sitten.. noh, vinoonhan se meni... noin pari senttiä liikaa toisella sivulla ja toinen reuna sentin korkeammalla kuin toinen, eikä ole symmetrinen (vaikka piti)... että sellainen asiantunteva paikka... nyt sitten lopulta menossa korjaamaan tatuointi aivan uuteen uskoon. Ja ei tosiaankaan iguanaan!!!

      • menee..

        Mäki aikoinaan otin siellä omasta mallista kuvaa alaselkään vasemmalle puolelle. Ihan vituiks meni, ei muistuttanu yhtään sitä mallia. Kyllä itku pääs. Toisaalta, se kokkolan toinenkaan tatuointipaikka ei oo mikään paras paikka, ei kuunnella asiakkaan toiveita, ja aletaan lisäilemään asiakkaan mukana tuomiin malleihin ihan omia juttuja, niin että ei voinut olla sielläkään otettuun kuvaan kyllä loppujen lopuksi tyytyväinen.

        Niin, jos tatskaajat on asiakaspalvelijoita ja taiteilijoita, niin eikö silloin pitäisi koittaa noudattaa asiakkaan toiveita, ja tehdä työnsä hyvin, ettei asiakkaalle jää paha mieli.


    • ¤

      Itse olen Junnuun todella tyytyväinen, hyvää jälkeä on tehnyt! Pari kuvaa käynyt ottamassa, värit on pysyny ja viivat juuri siellä missä pitääkin. Mieshän ei tosiaan turhia puhele, mutta asiansa osaa! Hinta/laatu suhde omasta mielestäni todellakin hyvä. Kai Junnulla sitten on jokin naamaraja hintoihin ja laatuun perustuen, ja ainahan ne mallit ei mene kohdilleen niin pitää aukaista se suu ja sanoa asiasta eikä netissä avautua jälkeen päin.

      Huomenna menossa taas Junnulle, ennemmin vie Junnulle rahat kuin odottaa 2-3 kuukautta paikallista.

      Iso KIITOS! \0/

      • en tajua.

        Miten voi avata suunsa ja sanoa tatskaajalle, että malli ei mennyt kohdilleen, jos siirtokuvana se näyttää ihan hyvältä, mutta kun näet lopullisen tuloksen hakattuna ihoosi, niin se onkin ihan vinksin vonksin?

        Näin mulle ainakin kävi. Malli oli ihan ok, kun se paperille kopioitiin, mutta kun se oli hakattu ihooni, niin viivat meni miten sattui ja oli vähän hutaisten vetäisty.

        Minulla ainakaan kun ei silmät ole selässä, niin vähän vaikea toteuttaa tuollainen juttu.


      • !!
        en tajua. kirjoitti:

        Miten voi avata suunsa ja sanoa tatskaajalle, että malli ei mennyt kohdilleen, jos siirtokuvana se näyttää ihan hyvältä, mutta kun näet lopullisen tuloksen hakattuna ihoosi, niin se onkin ihan vinksin vonksin?

        Näin mulle ainakin kävi. Malli oli ihan ok, kun se paperille kopioitiin, mutta kun se oli hakattu ihooni, niin viivat meni miten sattui ja oli vähän hutaisten vetäisty.

        Minulla ainakaan kun ei silmät ole selässä, niin vähän vaikea toteuttaa tuollainen juttu.

        18-vuotias tyttö oon, kolme tatskaa Junnulla ottanut ja saatanan tyytyväinen kaikkihin, että osaa kyllä hommansa ja voin kuvitella itseni ottamaan LISÄÄKIn tatskoja häellä vielä joskus. Nyt tauko meneillään, kun nuo kaikki vuoren sisään otettuja.
        Värit haalenee aiks nopsaa, vaikka tatska itesään pysyy hyvänä. Ilmeiusesti Junnu veloituksetta lisää väriä ja olen aikeissa mennäkin lisäämään värejä tässä jonkun ajan päästä.


      • m***ansa nuoli
        !! kirjoitti:

        18-vuotias tyttö oon, kolme tatskaa Junnulla ottanut ja saatanan tyytyväinen kaikkihin, että osaa kyllä hommansa ja voin kuvitella itseni ottamaan LISÄÄKIn tatskoja häellä vielä joskus. Nyt tauko meneillään, kun nuo kaikki vuoren sisään otettuja.
        Värit haalenee aiks nopsaa, vaikka tatska itesään pysyy hyvänä. Ilmeiusesti Junnu veloituksetta lisää väriä ja olen aikeissa mennäkin lisäämään värejä tässä jonkun ajan päästä.

        Aika moni on joutunut korjailla Junnun tekemiä kuvia:

        Värit on lyöty sen verran pintaan että ne ei pysy
        Värit on hakattu sen verran syvälle että tulee arpikudosta
        Muutaman millin mittaisia pätkiä viivoista saattaa puuttua
        Kuva saattaa olla epäsymmetrinen
        Hinnat on mitä tahansa 10 eurosta ylöspäin, ja jälki sen mukaista
        Kuvia tehdään myös alkoholin vaikutuksen alaiselle henkilölle, ja myös itse liikkeessä olen nähnyt humalaisen kiskovan viiniä pullosta, polttavan, ja sen jälkeen penkkiin istumaan.

        Että silleen.


      • Mä vaan
        m***ansa nuoli kirjoitti:

        Aika moni on joutunut korjailla Junnun tekemiä kuvia:

        Värit on lyöty sen verran pintaan että ne ei pysy
        Värit on hakattu sen verran syvälle että tulee arpikudosta
        Muutaman millin mittaisia pätkiä viivoista saattaa puuttua
        Kuva saattaa olla epäsymmetrinen
        Hinnat on mitä tahansa 10 eurosta ylöspäin, ja jälki sen mukaista
        Kuvia tehdään myös alkoholin vaikutuksen alaiselle henkilölle, ja myös itse liikkeessä olen nähnyt humalaisen kiskovan viiniä pullosta, polttavan, ja sen jälkeen penkkiin istumaan.

        Että silleen.

        Junnu on ainakin itelleni osannu tehä hyvät tatskat.. Ensimmäinen on otettu 12 vuotta sitten eikä oo mitään tarvinnu uusia..toinen on vuonna -02 ja hyvää jälkee näyttää.. Aina junnulle menen ku siel päin olen tatskaa vailla..


      • white_eagle
        Mä vaan kirjoitti:

        Junnu on ainakin itelleni osannu tehä hyvät tatskat.. Ensimmäinen on otettu 12 vuotta sitten eikä oo mitään tarvinnu uusia..toinen on vuonna -02 ja hyvää jälkee näyttää.. Aina junnulle menen ku siel päin olen tatskaa vailla..

        hyvä mies se on tatskoja tekkee..olen 2 kotkaa trilapeilla teettäny junnulla ja hyvät on..


      • white_eagle
        white_eagle kirjoitti:

        hyvä mies se on tatskoja tekkee..olen 2 kotkaa trilapeilla teettäny junnulla ja hyvät on..

        laittas junnu esille niitä töitä mitä tekkee.nii näkis muutki ne kuvat.ei tarvis morkata semmosten mitä ei oo nähny....


      • wiking
        white_eagle kirjoitti:

        laittas junnu esille niitä töitä mitä tekkee.nii näkis muutki ne kuvat.ei tarvis morkata semmosten mitä ei oo nähny....

        milloin iguana on auki??Olen laittanut kaksi tattskaa iguanassa,ja kaksi pitäis lisätä kun lappsia on tullut lisää=)mutta asutaan kuiteskin vähänmatkan päästä iguanasta joten ei viittis mennä sinne noin vain ajelemaan neljän lappsen kannssa ja sitten ei olisikaan auki=),tietäkö joko??


      • werug
        wiking kirjoitti:

        milloin iguana on auki??Olen laittanut kaksi tattskaa iguanassa,ja kaksi pitäis lisätä kun lappsia on tullut lisää=)mutta asutaan kuiteskin vähänmatkan päästä iguanasta joten ei viittis mennä sinne noin vain ajelemaan neljän lappsen kannssa ja sitten ei olisikaan auki=),tietäkö joko??

        auki on 11-18.


    • AIZAB

      Iguana Tattoo ja kyseinen Junnu on täyttä pas... Otin mustavalkoisen kuvan 2000 - vinoja viivoja, täyttö päin mäntyä - aivan hirveä. Käytti tatuointiin sopimatonta mustetta joka levasi ihon alla... Pitäisi haastaa oikeuteen pysyvän vamman aiheuttamisesta.
      Tatuointia on tämän jälkeen korjannut Jari Partanen (Ironbeard Tattoo) - edelleen skeidaa. Uskomatonta, miten huonoja tekijöitä Suomesta löytyy. Tatuointi ei ole "juttu" jonka saa halutessaan pois. Jos et osaa tehdä niin ÄLÄ TEE.
      Korjasin kättä nyt 10 vuotta sen jälkeen paikassa, jossa tein ensimmäisen kuvan. Käykää tsekkaamassa http://www.dereniowa.pl/#/tatuaz,galeria
      Siinä on kaverit, jotka todella osaa asiansa. Heittäkää googleen xxxmagiq tattoo - tulee youtube linkki, kaveri joka on nyt saanut käteni kuntoon.
      Tällä kaverilla on asiakkaita ympäri Eurooppaa. Itse aion lennättää hänet Suomeen (kokkolaan) joskus tässä alkukesällä. Hän tekee minulle pari työtä ja mahdollisesti parille kaverille samalla... Että silleen. Kukaan muu ei tule tekemään minulle enää yhtään mitään. Tatuoinnissa kannattaa valita paras - tässä asiassa ei kannata tinkiä.

    • Uusituttavuus

      Itse oon käynyt ottamassa Junnulla kuvia mutta siirtynyt Studio Black Cat:in asiakkaaksi (Alajärvi). Asiallinen nainen, kuvat suunnitellaan huolella etukäteen ja jälki on hyvää.

    • AIZAB

      Haluan toivottaa kaikille halvan hinnan etsijöille onnea - säästäminen kannattaa... "iso kuva halavalla"... no huh huh... miettikää oikeasti mitä tässä ollaan tekemässä - jotakin joka on iholla loppuelämän.

      Suomessa ei todellakaan kukaan tunnu tietävän mikä on se todellinen huippuosaaminen. Kuten aikaisemmin kerroin kutsuin erään kaverin Suomeen. Nyt on tehty kuvia kolmele ihmiselle, itseni mukaanlukien. Sitä miltä kuvat näyttää ei voi sanoin kuvata. Laitan linkin kuvista kunhan saadaan ne nettiin. Millin murto-osien yksityiskohtia vapaalla kädellä ilman apuviivoja ja muita pelleilyjä.

      Palaan kun kuvat on netissä.

    • värityskirja

      Hämmentävää lukea näinkin kriittistä kommenttia Junnun kuvista, kun olen itse ottanut hänellä useamman kuvan. Kaikki kuvat sisältävät pieniä yksityiskohtia ja ovat kyllä erittäin tarkasti tehtyjä, väritykset tasaisia ja häivytykset liukuvat sulavasti tummasta värittömään.Viimeisimmän kuvan otin hänellä joulukuussa 2010.
      Ja kyllä se setä puhuu ja paljonkin, kun vaan itse avaa suunsa ja alkaa jututtamaan! Kuulostaa tosiaan puhelimessa aina jopa tylyltä, mutta livenä erittäin mukava ja huumorintajuinen mies.

      Vai pitäiskö heittää loppuun, että tämä kohtelias käytös sekä pikkutarkka ja taitava työnjälki johtuvat vain siitä, että olen nainen. ;) (joku heitti alkupäässä juttua hintojen tippuvan naisten kohdalla...)

    • Marikca

      Mun tatuoinneissa ei ole ollu ainakaan mitää vikaa junnu osaa hommansa :))

    • Tyytyväinen !

      Aivan huippu on Junnu tekemään kuvia ! Itse otin ekan kuvani hänellä ja suoraan kylkeen ! Annoin myös hänelle vapaat kädet jossain määrin (vaikka olin kuvaani suunnitellut) :) Jos pieni röökin tupruttelu jotaki haittanee niin osaahan ihmiset suunsa avata :) Ja muutenki mitä sitä täällä alkaa urputtaa ku kuva millin pari vinossa tms, menkää Junnulle sanomaan suoraan eikä selän takana möykätä ! Tässä voin myös hyvät ihmiset mainita että vaikka löytyykin halpaa hintaa ei se tarkoita että laatu olisi huonoa ;-)

      • -||-

        Ottakaa myös huomioon että Junnu on tehnyt varmasti tuhansia kuvia vuosikymmeniensä varrella, että jos täällä nyt pari hassuu valittaa netissä ku kuva meni mönkään.... Niiiiiin pikkasen sitä päättelykykyä asioihin ois toivottavaa :D terv, edellinen kirjoittaja


    • i wanna tattoo

      osaako joku kertoa nopsasti onko iguana vielä samalla paikalla kun ennen? ilmeisesti oli vastikään tulipalo samassa rakennuksessa..? onko siis liiketila edelleen samassa paikassa ja onko toiminnassa vielä koko firma?

      • m

        Junnu tatuoihtee tällä hetkellä torikatu 13 filmtownin vieressä, nordeaa vastapäätä.


    • sdfghlnvlzbgrl

      Kävin tänään ottamassa ensimmäisen tatuoinnin, ja ei tarttennu ku pikkusen ideaa kertoa, nii se heti ties tasan tarkkaan, minkälainen kuva mulla oli päässä.
      Toistan tässä nyt muita, mutta..
      Junnu on huumorimiehiä
      Osaa asiakaspalvelun, vaikka vaikuttaakin hieman jöröltä
      Laittaa aina uudet hansikkaat käsiin
      Ottaa uuden neulan jokaisella kerralla
      Käyttää desinfiointiainetta
      Hinta/laatusuhde enemmän ku hyvä.

      mitä nyt pieniä haittoja, tupakanpolttoa ynnämuuta.
      Herranjestas, ihanku aikuinen mies ei sais vähän pitää taukoa. Ja jos se sitä rauhottaa, nii antaa äijän polttaa. Ja siitä varmasti kyllä tohtii sanoa, jos jotaki nyt nii paljon häirittee.

      • axhosinhä

        -Tatuointiliikkeessä ei TODELLAKAAN kuulu polttaa sisällä.
        -Uusi neula ja desinfiointiaine ei paljoa auta jos ed. pokan veret on tuubissa huonon steriloinnin jäljiltä; jos röökaa sisällä tuskin välinehuoltokaan on ihan tätä päivää.
        -Milloin ihmisiä ihan oikeasti alkaa kiinnostaa hygienia? Siis että osataan jo vaatia sitä, eikä vaan naivisti uskota että "kyllä ammattilainen tietää". Kun moni ei tiedä!

        Kyseisen liikkeen tekemisiin en ota kantaa, mutta jutun perusteella tuskin itse menisin. En niinkään kuvien laadun vuoksi, vaan hygienian takia. Moni muukin paikka jäis kyllä kokeilematta sen takia.


      • sdfghlnvlzbgrl
        axhosinhä kirjoitti:

        -Tatuointiliikkeessä ei TODELLAKAAN kuulu polttaa sisällä.
        -Uusi neula ja desinfiointiaine ei paljoa auta jos ed. pokan veret on tuubissa huonon steriloinnin jäljiltä; jos röökaa sisällä tuskin välinehuoltokaan on ihan tätä päivää.
        -Milloin ihmisiä ihan oikeasti alkaa kiinnostaa hygienia? Siis että osataan jo vaatia sitä, eikä vaan naivisti uskota että "kyllä ammattilainen tietää". Kun moni ei tiedä!

        Kyseisen liikkeen tekemisiin en ota kantaa, mutta jutun perusteella tuskin itse menisin. En niinkään kuvien laadun vuoksi, vaan hygienian takia. Moni muukin paikka jäis kyllä kokeilematta sen takia.

        Nojoono, eihä siellä sais polttaa ei..
        Mutta junnu puhdisti ainaki sillo ku mie kävin, nii koko koneen. :)


    • voi vittu

      Huomaa tosiaan että kuka on käynyt junnulla ja kuka ei. Jos siellä on käynyt, huomaa että Junnulla on "VÄHÄN" kiireistä ja silloin ruoka/tupakkatauot jää siihen kun tekee jotain samalla, mm. itse kävin viimeviikolla ottamassa käteen junnun uudelleen piirtämän tatuoinnin ja hän söi samalla kun piirsi sitä.
      Ja iteäni ei häiritse tupakointi sisätiloissa, mutta silti aina olen siitä sanonut että jos ei polttaisi nyt kun tatuointia tekee ja Junnu aina sanoo että ei tietenkään jos en häiritsee.
      Ja kyllä junnu saatana puhdistaa kaiken kunnolla.
      Lopettakaa ihmiset valittaminen.
      Hyvä tatuoija vuosien kokemuksella.

    • Pink^

      Ilmeisesti tekee sitten laatu työtä niille jotka siellä ovat useimmin käynneet ja istuneet monta tuntia. Itse istuin liikkeessä kaksi tuntia eikä Junnu voinnut edes tulla sanomaan että ennen minua on vielä TOINEN asiakas.
      Joten lähdin kävelemään!
      Ei Junnulle enään ikinä!

      Onneksi ensiviikolle sain paljon asiantuntevamman kuuloiselle naiselle ajan ja jopa ihan suunnittelu ajan.

    • latsa2

      Mä oon ollut tyytyväinen tuohon joka on 1,5 vuotta sitten tehty, ja tarkotus oli tänään käydä jatkamassa, mutta liike olikin kiinni.

      Ilmeisesti ollut pidemmän aikaa, jo kun joku nainen ohi kulkiessaan sano, että ollut jo 3vk kiinni. Tietääkö joku lomaillaanko vaan, vai onko paikka lopullisesti kiinni? Jos lopullisesti, niin otan mielelläni suosituksia paikasta minne mennä sen sijaan.

    • anomuumi1

      Mä oon ainaki oppinu sen että jos on idearikas ja hieno kuva kyseessä, tatskaaja hakkaa sen enemmän kuin mielellään. ripaalit ja kaunotekstit "everything happens for a reason, be yourself" sun muut massashaibat mitä näkee joka toisella, ei kyllä itsekkään innostuis ideasta ja sen varmaan tekee enemmän "vasemmalla kädellä" :)

      • Pomomies!

        True ammattilaisen pitää ottaa jokainen kuva tosissaan oli idea kuinka käytetty tai paska tahansa.

        Jos ei kiinnosta niin aina voi vaihtaa alaa.


    • jokiman1

      Oon itse ottanut 2 kpl Junnulta ja oon oikeen tyytyväinen, lisää meinaan ottaa! kannattaa mennä ajoissa ovelle odottamaan, nin pääsee ekana penkkiin. Jos siellä on porukkaa paljon ovella ennen klo 11.00 niin eikö se kerro että suosittu paikka on ja laatun takia he sinne mennee!!

    • Pallokalan serkku

      Laatu jää sivuun jos vertaa muihin liikkeisiin, halpojen hintojen ja tietämättömyyden takia sinne mennään. Junnu on OLLUT hyvä aikoinaan mutta hän on myös puolisokea joten on oma riskinsä ottaa kuva siellä.

      Mutta teidänpä on ihonna.

    • jatapi

      kaks kuvaa oon iguanassa ottanu ja todella tyytyväinen oon ollu.enkä ees muualle meinaa mennä ottaan tulevaisuudessakaan.

    • nöh...

      Onko sielä muita töissä ku Junnu? En välttämättä sille haluais mennä...

      • qwertyuikjbv

        Eikö suosiolla kannattaisi valita joku toinen liike? Se ei ole kokkolan ainoa.


      • tietääkö

        Tietääkö joku voiko iquana tattoossa ottaa lävistyksen????


      • tietääkö

        Tietääkö joku voiko iquana tattoossa ottaa lävistyksen????


    • edellinen.

      Oon kyllä käyny muillaki mutta ku mun kuvaa pitäis vaan värittää uusiks.

      • qwertyuikjbv

        Värin lisäys on yleensä tatuoijakohtaista ja ilmaista jos alle 2vuotta kuvan ottamisesta.


      • utelias.
        qwertyuikjbv kirjoitti:

        Värin lisäys on yleensä tatuoijakohtaista ja ilmaista jos alle 2vuotta kuvan ottamisesta.

        Itsekkin haluaisin tietää voiko tuolla ottaa lävistyksen?


    • niin...

      Joo no se kellä oon kuvan ottanut ei suostu sitä korjaamaan. Kuulemma siinä ei ole mitään vikaa ja sitä rataa... vaikka ihan selkeästi kuva on nykyään täysin paska.

    • Anonyymi

      onko uffe käynyt siellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe