Lyhyiden salilla käynti

semtex

Täällä ku tuntuu olevan muutenki puhetta pituudesta ja katkeruudesta, niin ite on pakko kysyä:

Kuinka moni lyhyempi kundi on ruvennu pumppaan rautaa pituuden takia?
Ite oon vaan 169cm pitkä tai pätkä. Itellä homma lähti liikkeelle joskus 17 vuotiaana ku alko oleen selvästi muita pienempi. Karu totuus on, ettei todellakaan olis tarvetta nostaa punttia jos olis jotain 185cm pitkä.

Ja sillä, että näytetään paremmalta en todellakaa tarkota mitää läskiä maastavetäjää vaan paksurintasta ja isokäsistä sälliä. Tosin meillä vähän lyhyemmillä kundeilla kans hartioiden leveys korostuu melkosesti ja näyttää helpommin leveämmältä kuin joillain yli 180cm. Lisäks on helpompi käyttää korkeepohjasia kenkiä ku on paljon massaa. Täällä en rupee ruotiin naisjuttuja, ku niistä on kerta iha tarpeeks päästy murehtiin kavereitten kesken. Ite tosin jo tiedän, ettei tää pituus oo ku yks tekijä ku naiset kattoo miehiä. Itellä ei oo ollu pituudesta moneen vuoteen ongelmia ku osaan käyttäytyä rennosti, mutta osaan kyä osottaa punttiksella kenet vaan jolla tää juttu harmitta, siis ihan olemuksen ja käytöksen perusteella.

34

5288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Mä en halua nyt ryhtyä tässä ketään arvostelemaan, mut mun oma henkilökohtainen naisnäkökulma tähän asiaan on se, että tollanen pituuden kompensoiti rautaa pumppaamalla on aika ällöttävää.

      Lopputulos harvoin on mitenkään hyvännäköinen kun sellainen keskipituutta lyhyempi mies treenaa itselleen hirmuiset muskelit. Eihän siinä mitään jos sitä kautta sitten saa itsetuntoaan kohoamaan, mutta mun mielestä sellaiset lyhyet mutta lihaksikkaat miehet ovat aika kamalia.

      Toisaalta isot lihakset ovat aina kamalat ellei mies satu olemaan pitkä ja komeakasvoinen. Pitkällä miehellä lihakset näyttävät hyvältä koska se pituus kompensoi sitä yleistä olemusta. Pitkä ja lihaksikas mies ei näytä niin massiivisen muhkuraiselta mörökölliltä kuin sellaiset pumpatut pikkuportsarit. Mulla vaan on semmoinen käsitys, että lihaksikkaat miehet yleensä ovat korkeintaan keskimittaisia ja kasvoiltaan aika mitäänsanomattomia.

      • pienikokoinen,

        niin en keskittyis siihen raudan pumppaamiseen ja hauiksen kasvattamiseen hankkisin sellaisen pyykkilautavatsan vatsalihaksilla ja selkälihaksilla. eihän bruce leekään ollut pitkä, mutta se oli jänteikäs ja aika komeavartaloinen äijjä, jos tällainen heteromies nyt voi miehen vartaloa kehua :) btw minkä helkkarin takia ees koko pituus merkkaa naisille niin paljon, jos muu kokonaisuus on kunnossa, ei ymmärrä vaan.

        t. ihmettelevä 180cm


      • Demolition Girl
        pienikokoinen, kirjoitti:

        niin en keskittyis siihen raudan pumppaamiseen ja hauiksen kasvattamiseen hankkisin sellaisen pyykkilautavatsan vatsalihaksilla ja selkälihaksilla. eihän bruce leekään ollut pitkä, mutta se oli jänteikäs ja aika komeavartaloinen äijjä, jos tällainen heteromies nyt voi miehen vartaloa kehua :) btw minkä helkkarin takia ees koko pituus merkkaa naisille niin paljon, jos muu kokonaisuus on kunnossa, ei ymmärrä vaan.

        t. ihmettelevä 180cm

        Useimmat miehet haluavat että naisella on naisellinen kroppa. Samalla tavalla useimmat naiset haluavat, että miehellä on miehekäs kroppa. Ja suurin osa naisista ymmärtää miehekkään kropan mm. siten, että mies on naista isompi.

        Ite esim. oon 167cm/58kg ja molemmat seurustelukumppanini olivat reippaasti yli 180-senttisiä ja 90-100-kiloisia. Oma käsitykseni vaan sattuu olemaan se, että valtaosa naisista hakeutuu itseään isokokoisempien miesten seuraan. Onko se sitten jotain biologiaa? En tiedä kun en ole asiaa koskaan niin ajatellut, mutta selvästikin se on monella naisella jonkinasteinen alitajuntainen suuntautuminen.


      • Serpico

        Riippuu melko paljon lihasten koosta. Mikä sitten on lihaksikas? Tässä pari kuvaa lyhyestä miehestä joka on käynyt salilla.

        Painoa on 70 kg (155 pounds), pituutta sellainen 170 cm ( /- 3cm)

        Ilman paitaa:

        http://www.imdb.com/gallery/ss/0137523/AU23_3_32.jpg.html?path=gallery&path_key=0137523&seq=171

        Paita päällä:

        http://www.imdb.com/gallery/ss/0137523/6.html?path=gallery&path_key=0137523&seq=167

        Viisi vuotta myöhemmin ja muutaman lisäkilon jälkeen:

        http://www.imdb.com/gallery/ss/0332452/C289-26r_cr.jpg.html?path=gallery&path_key=0332452&seq=62

        Ei mun mielestä huono lopputulos salilta.


      • joku
        Serpico kirjoitti:

        Riippuu melko paljon lihasten koosta. Mikä sitten on lihaksikas? Tässä pari kuvaa lyhyestä miehestä joka on käynyt salilla.

        Painoa on 70 kg (155 pounds), pituutta sellainen 170 cm ( /- 3cm)

        Ilman paitaa:

        http://www.imdb.com/gallery/ss/0137523/AU23_3_32.jpg.html?path=gallery&path_key=0137523&seq=171

        Paita päällä:

        http://www.imdb.com/gallery/ss/0137523/6.html?path=gallery&path_key=0137523&seq=167

        Viisi vuotta myöhemmin ja muutaman lisäkilon jälkeen:

        http://www.imdb.com/gallery/ss/0332452/C289-26r_cr.jpg.html?path=gallery&path_key=0332452&seq=62

        Ei mun mielestä huono lopputulos salilta.

        Miksköhän monet luulee, että Brad Pitt on jotenkin keskivertoa lyhempi mies? Hänen pituuteensa on nimittäin 180cm.


        täältä voi kattoa http://www.celebheights.com/s/Brad-Pitt-371.html


      • Serpico
        joku kirjoitti:

        Miksköhän monet luulee, että Brad Pitt on jotenkin keskivertoa lyhempi mies? Hänen pituuteensa on nimittäin 180cm.


        täältä voi kattoa http://www.celebheights.com/s/Brad-Pitt-371.html

        Mietipä vähän. Katso noita kuvia. Jos kaveri on ekassa kuvassa 70 kg, niin miten pitkä hän on? Tieto on peräisin t-nationissa käydystä keskustelusta, jossa käsiteltiin "hollywood-lihaksia".


      • Serpico
        joku kirjoitti:

        Miksköhän monet luulee, että Brad Pitt on jotenkin keskivertoa lyhempi mies? Hänen pituuteensa on nimittäin 180cm.


        täältä voi kattoa http://www.celebheights.com/s/Brad-Pitt-371.html

        tuo 5'11" ilmoitettiin IMDB:ssäkin, mutta muutakin tietoa on.


      • rundele
        Serpico kirjoitti:

        Mietipä vähän. Katso noita kuvia. Jos kaveri on ekassa kuvassa 70 kg, niin miten pitkä hän on? Tieto on peräisin t-nationissa käydystä keskustelusta, jossa käsiteltiin "hollywood-lihaksia".

        Brad Pitt ei todellakaan ole 170 cm, vaan reilut 180 cm. Esimerkiksi Veren Vangit -elokuvan kuvauksissa Pitt käveli ojassa kun vieressä oli nimenomaan 170 cm Tom Cruise, jotta he olisivat näyttäneet samanpituisilta.

        Ei kuule ole kovin luotettava tietolähde joku nettisivuston keskustelupalsta, jossa jengi kuvan perusteella arvailee pituutta. Voin kertoa, että ihmisillä esim. luiden tiheys, sisäelinten koko, nesteen määrä jne jne. vaikuttavat todella paljon painoon ja ne ovat kaikki asioita, jotka eivät näy ulospäin. Esim. itse olen 186 cm pitkä, painan 88 kiloa, rasvaprosentti 11,5, harrastan urheilua ja olen silti aivan toivottoman kukkakepin näköinen. Kaveri, joka taas on vain pari senttiä lyhyempi, painaa juuri ja juuri 80 kiloa, rasvaprosentti on 9, mutta hän näyttää merkittävästi lihaksimmaalta kuin minä. Joten se niistä sun arvailuista. Brad Pitt ei ole 170cm vaan yli 180cm. Niin lukee kaikissa netin tietolähteissä, joissa puhutaan Pittin pituudesta.


      • Serpico
        rundele kirjoitti:

        Brad Pitt ei todellakaan ole 170 cm, vaan reilut 180 cm. Esimerkiksi Veren Vangit -elokuvan kuvauksissa Pitt käveli ojassa kun vieressä oli nimenomaan 170 cm Tom Cruise, jotta he olisivat näyttäneet samanpituisilta.

        Ei kuule ole kovin luotettava tietolähde joku nettisivuston keskustelupalsta, jossa jengi kuvan perusteella arvailee pituutta. Voin kertoa, että ihmisillä esim. luiden tiheys, sisäelinten koko, nesteen määrä jne jne. vaikuttavat todella paljon painoon ja ne ovat kaikki asioita, jotka eivät näy ulospäin. Esim. itse olen 186 cm pitkä, painan 88 kiloa, rasvaprosentti 11,5, harrastan urheilua ja olen silti aivan toivottoman kukkakepin näköinen. Kaveri, joka taas on vain pari senttiä lyhyempi, painaa juuri ja juuri 80 kiloa, rasvaprosentti on 9, mutta hän näyttää merkittävästi lihaksimmaalta kuin minä. Joten se niistä sun arvailuista. Brad Pitt ei ole 170cm vaan yli 180cm. Niin lukee kaikissa netin tietolähteissä, joissa puhutaan Pittin pituudesta.

        Mulla suunnilleen samanlaiset mitat kuin sulla, tosin oon lyhyempi. Pittin painoksi ilmoitetaan useassa lähteessä, ehkä jopa Pittin itsensä mukaan (en ole vielä löytänyt linkkiä) 150-155 lbs, joten ajattelin että se pitää paikkansa. Siinä tapauksessa pituuden pitäis olla korkeintaan 175. Mutta joo, olet oikeassa turhapa sitä on arvuutella. Voi olla että 180/70 näyttää tuolta, en osaa sanoa. Mielenkiintoinen muuten se kuva missä Norton ja Pitt ovat vierekkäin.


      • Serpico kirjoitti:

        Riippuu melko paljon lihasten koosta. Mikä sitten on lihaksikas? Tässä pari kuvaa lyhyestä miehestä joka on käynyt salilla.

        Painoa on 70 kg (155 pounds), pituutta sellainen 170 cm ( /- 3cm)

        Ilman paitaa:

        http://www.imdb.com/gallery/ss/0137523/AU23_3_32.jpg.html?path=gallery&path_key=0137523&seq=171

        Paita päällä:

        http://www.imdb.com/gallery/ss/0137523/6.html?path=gallery&path_key=0137523&seq=167

        Viisi vuotta myöhemmin ja muutaman lisäkilon jälkeen:

        http://www.imdb.com/gallery/ss/0332452/C289-26r_cr.jpg.html?path=gallery&path_key=0332452&seq=62

        Ei mun mielestä huono lopputulos salilta.

        katoinkohan oikeita kuvia ku en nähnyt ketään muuta kuin Brad Pittin?! ..jota en hyvällä tahdollakaan voisi sanoa lihaksikkaaksi... jäntevä kyllä, mutta ei todellakaan lihaksikas!


      • 'S'
        TheOne kirjoitti:

        katoinkohan oikeita kuvia ku en nähnyt ketään muuta kuin Brad Pittin?! ..jota en hyvällä tahdollakaan voisi sanoa lihaksikkaaksi... jäntevä kyllä, mutta ei todellakaan lihaksikas!

        Sanoin: mies, joka on käynyt salilla. En sanonut lihaksikas. Mites Ed Norton American Histoy X;ssä? Naisten mielestä lihaksikas, miesten mielestä naru :) Sivuvalot tekevät ihmeitä.


      • 'S' kirjoitti:

        Sanoin: mies, joka on käynyt salilla. En sanonut lihaksikas. Mites Ed Norton American Histoy X;ssä? Naisten mielestä lihaksikas, miesten mielestä naru :) Sivuvalot tekevät ihmeitä.

        se usein vaan mielletään, että mies joka "käy salilla" on sama kuin lihaksikas... näinhän ei USEIMMITEN ole! olet oikeassa! ;)


      • Nimetön
        Serpico kirjoitti:

        tuo 5'11" ilmoitettiin IMDB:ssäkin, mutta muutakin tietoa on.

        Ja se on kai jotain 179 cm? Eli Pitt ei todellakaan ole yli 180 cm.


      • voi olla tärkeämpää
        Demolition Girl kirjoitti:

        Useimmat miehet haluavat että naisella on naisellinen kroppa. Samalla tavalla useimmat naiset haluavat, että miehellä on miehekäs kroppa. Ja suurin osa naisista ymmärtää miehekkään kropan mm. siten, että mies on naista isompi.

        Ite esim. oon 167cm/58kg ja molemmat seurustelukumppanini olivat reippaasti yli 180-senttisiä ja 90-100-kiloisia. Oma käsitykseni vaan sattuu olemaan se, että valtaosa naisista hakeutuu itseään isokokoisempien miesten seuraan. Onko se sitten jotain biologiaa? En tiedä kun en ole asiaa koskaan niin ajatellut, mutta selvästikin se on monella naisella jonkinasteinen alitajuntainen suuntautuminen.

        Ja ero tuli isosta koosta huolimatta..(teillä) :(.


      • geisha22+22

        Samoilla ajatuksilla mennään... mun mielestä sopusuhtaisuus on kaikkein parasta eikä överiksi vedetty lihasmassa. En todellakaan halua puolisokseni sellaista joka asuu salilla. Ehkä 2-4 kertaa viikossa olisi kohtuus tässäkin asiassa.

        Mitä taas tulee pituuteen niin mun mielestä mies voisi olla n. 10-30 cm pidempi kuin nainen. Tuntisin itseni amatsooniksi jos tilanne olisi päinvastoin. Jos mies on esim. 169 cm, niin entä sitten. Salilla lähes kaikki naiset on sua lyhyempiä niin mikä tässä olikaan ongelma? Ei ainakaan pituus.

        Eikä tämäkään estä sua iskemästä 15 cm pidempiä naisia... joku voi olla kiinostunut ja toinen taas ei.


      • Brangelina
        Nimetön kirjoitti:

        Ja se on kai jotain 179 cm? Eli Pitt ei todellakaan ole yli 180 cm.

        Vanha ketjuhan tämä jo on, mutta vastaan silti... En tiedä minkä pituinen Brad Pitt on, mutta kai nyt vähintään sen 180cm. Nimittäin Angelina Joliehan on pitkähkö nainen, työskennellyt mallinakin nuorempana - eli pituutta täytyy olla keskivertoa enemmän - ja eri lähteistä riippuen hänen pituudeksi on ilmoitettu 170 - 173cm. Kaiken maailman kissanristiäisissä Angelina käyttää korkeakantaisia kenkiä, ja silti Brad on häntä pitempi. Tuskin Bradilla mitään pohjallisia yms. on kengissään tuomassa lisäpituutta, vaan kengät tuovat hänelle korkeintaan vain muutaman sentin lisää pituutta.

        http://cdn.hitfix.com/photos/5099678/Angelina-Jolie-and-Brad-Pitt.jpg


      • yx kuolaava naikkone

        No kyllä ne lihakset kompensoi pienellä miehellä kunhan ei siten ihan överiksi vedä sitä pumppausta. Mutta pakko todeta tähän että esim. Kari Ketonen (pituuttansa en tiedä mutta aika lyhyt taitaa olla kuitenkin) on niin hottis ettei paremmasta väliä. Miten mies voi olla niin mielettömän ihana kun vaan kattelee niin tekis mieli kimppuun käydä. Tosin hänelläkin on sitä lihasta mitä näytellä mutta ne kasvot ja se persoona ja kaikki, voi hitsin hitsi.


    • ole kovin vetävä

      jos läskit keikkuu vyön päällä tai muuten vaan nihjakkeen näköinen tai kukkakeppi. Asiaahan voi sitten miettiä toiseltakin kantilta, eli kun ihastuu/rakastuu niin siihen riittää yksi kiva piirre ulkomuodossa ja huippuluonne! :)

    • olla niin

      että melkein useimmiten salille hakeutuvat laihat ja pitkät.
      itse aloin käymään ainakin tuon yhdistelmän vittumaisuudesta ja elopainokaan ei pelkällä syömisellä noussut.

    • napoleonkompleksi

      Pienet miehet saavat suuria aikaan. Jatkuva tyytymättömyys takaa kehityksen. Pakko kuitenkin todeta, että olisit sopivan pituinen voimannostajaksi, johonkin kevyempään sarjaan. Ottaisit kunnolla maastavetoa ja hankkisit sen tsarmisi olemalla karski jätkä. Miksi yrittää olla mitä ei ole, kannattaisi keskittyä siihen missä on hyvä.

      Pika-aituri Clin Jakson oli maailmanennätysmies 110m aidoissa ja oli lyhyt aituriksi vain 175cm. Hän joutui opettelemaan täydellisen aitomistekniikan pärjätäkseen 190cm vastustajilleen ja pärjäsikin.

    • "Karu totuus on, ettei todellakaan olis tarvetta nostaa punttia jos olis jotain 185cm pitkä"

      on aivan yhtä hirveen näkönen ,ellei jopa hirveempi, sellanen 190cm siimakäsi/kynäniska jolla vielä huono ryhti...
      pituus ei ole sama asia kuin se että on ISO! ;)

      ja kuten jo mainitsit niin lyhyempi saa helpommin "kunnon hartiat".

      ei KUKAAN ole luonnostaan "paksurintainen ja iso käsinen"! kaikki olemme joutuneet tekemään töitä sen eteen...ja paljon!

      • mörvis

        Ai ei ole luonnostaan paksurintaista? Kyllä on. Meitä on tämä miestyyppi joilla on ihan luonnostaan pituuteen nähden liian leveät hartiat ja rintakehä. Ja se näyttää suht hölmöltä. Ja yritäppä sitten pitää kunnostasi huolta. Salilla voi ähkiä rauhassa yksinään, mutta muiden tullessa salille joutuu siirtymään kyykkyihin ja jalkaprässiin jos ei halua kuulla ´huomaamattomia´ kuittauksia rinta-hauis pelleilystä, vaikka ei olisi itse mitenkään syyllinen omaan ruumiinrakenteeseensa.


      • mörvis kirjoitti:

        Ai ei ole luonnostaan paksurintaista? Kyllä on. Meitä on tämä miestyyppi joilla on ihan luonnostaan pituuteen nähden liian leveät hartiat ja rintakehä. Ja se näyttää suht hölmöltä. Ja yritäppä sitten pitää kunnostasi huolta. Salilla voi ähkiä rauhassa yksinään, mutta muiden tullessa salille joutuu siirtymään kyykkyihin ja jalkaprässiin jos ei halua kuulla ´huomaamattomia´ kuittauksia rinta-hauis pelleilystä, vaikka ei olisi itse mitenkään syyllinen omaan ruumiinrakenteeseensa.

        "Meitä on tämä miestyyppi joilla on ihan luonnostaan liian leveät hartiat ja rintakehä"

        luoja mikä pösilö!

        älä sekota läskiä lihakseen!
        KELLÄÄN EI OLE LUONNOSTAAN liian leveitä hartioita yms. X) ku puhutaan LIHAKSISTA!

        ja etpä ole tosissas mitään reenannutkaan, jos kerta siirryt "kyykkyihin ja jalkaprässiin" aina ku joku tulee salille!

        anna mun kaikki kestää..


    • ..........

      Treenaa sellanen kroppaa ku tom cruise-sekopäällä. Hänhän on pikkumies itsekin mutta hyvältä näyttää..

    • maailman nainen -72

      ennemmin lyhyempikin ns. treenaamaton (ei kuitenkaan ylipainoa) kuin minkä tahansa pituinen hormoonipesä!!! ei mitään lihaspullistelijaa kiitos!

      • semtex

        Aika moni nainen kattoo, ettei mies olis mikään hintelä. Lihaksikkaalla vartalolla ja "vähän" kovemmalla tyylillä kyä voi hommata lisäsenttejä.


    • Sampo***

      Mä tein sensijaan Toukokuussa penkin SM:n 56 kilon sarjassa 50 kilolla, ja ME:n mavessa 95 kilolla samoissa WPC:n kisoissa Helsingissä, että jos voima on pituudesta kiinni, niin voin sanoa: ei ole. Kisapäivänä paino oli 53,8 kg, pituus 153.
      Läskiä ei voi jännittää

      • lyhyt miäs o gimma!

        hobitti!!


    • Bodari,ei natu ;)

      No en kyllä itse tiedä että pituutta kompensoitaisiin punttitouhuilla,tai no kai niitkin on...itse 174,95...

    • bodari

      Jep. ei yli 175cm miesten edes kannata bodata ku ei ne tuu näyttää leveiltä ku on nii pitkiä

    • jokutyttötäällävaa

      ei kaikki naiset tykkää vaan lihaksikkaista miehistä! mulle ei ainakaa oo mitää välii onks miehellä paljon lihaksia vai ei tai onks ne pitkii vai ei. mulle tärkeintä on se luonne ja se et ne ei elä mitenkää hirveen epäterveellisesti. mun mielest ne ylilihaksikkaat bodarit ei oo ollenkaa hyvännäkösii vaa oikeestaa aika pelottavii :D

    • Paras on vatsa

      Miehellä pitää olla niin iso maha että sitä joutuu tukemaan liivillä ja penkki pitää olla vähintään 160kg., eikä haittaa jos haisee ja on alhainen älykkyys, yksinkertaiselta on helppo vetää sossurahat omaan taskuun.

      Juoksupoikia ja hang-a-roundeja tarvitaan, ilman orjia ei olisi kapitalismia.

    • hyvää ja huonoo

      kyllä se tuo internetin tule teki monista vajaita masentuneita ja kaikenkaikiaan sairaita aina enemmän.

    • Vinkuheinä 5'9

      Nojaa mullon leveemmät hartiat kuin Mr O:lla vaik painoo on saman verran ku fitness pimperol offilla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe