Whist, Solis Beauty Set

nel-lie

Omistaako kukaan teistä Whist:n Solis Beauty Set:iä, tarkotan siis jalkojen- ja käsienhoitolaitetta? Itse ostin (osamaksulla) kyseisen kapineen töissä käyneeltä esittelijältä.. Ois kiva kuulla kokemuksia teiltä, keltä tälläinen laite löytyy.. Hintaahan laitteella oli lähes 400euroa..:/
En ole vielä ihan vakuuttunut laitteen toimivuudesta..

14

4159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aliska

      Mulla on saman merkkinen mutta vanhempi itse olen tykännyt kovasti.Jaksaa pyörittää,kovat rakenne kynnet hioutuu hyvin pois,ainoa ongelma ehkä on se että en tiedä saako vaihtopäitä laitteeseen mistään,käytössä noin 7 vuotta

      • Ä

        MOI SOLIKSEN OSIA ETSI YRITYS FINATE


      • Anonyymi

        Sama kokemus, käytetty säännöllisesti ainakin 10v. Vaihtopäitä minäkin kaipailen


    • majarmi

      tosi tehokas laite tässä kaksi tyyyväistä naista sen kokeneenet. Rahasi ei todellakaan mene hukkaan sillä vuosien myötä sholl tulee kalliimmaksi.joten iekun kauppoja tekemään

    • SolisMani-Pedicure
      • nn

        Huuto-netissä on myytävänä. 50€ huutona ja 80€ osta heti.


      • Anonyymi

        Minulla on kyseinen laite ja myyn sen kyllä mielelläni!


    • Supo-Jatta

      Minulla ollut useamman vuodenSolis Beauty Set tosi kätevä..nyt tarvitsisin varaosia..Tiedätkö esittelijän puh.numeroa ....saanko Kiitos;)

    • Anonyymi

      Minä ostin yli 20vuotta sitten ja nyt alkaa olla kuluneet jalkojen raspaukseen tarvittavat osat. En ole käynyt kertaakaan jalkahoitajalla. Raija

      • Anonyymi

        Mistä saisin tähän koneeseen ns.käyttöohjeet?en muista mitkä päät toimi mihinkin.


      • Anonyymi

        En ole käynyt minäkään ikinä jalkahoitajalla kun ei ole tarvinnut. En ole tarvinnut myöskään raspia enää vuosikymmeniin kun ei tule kovettumiakaan. On riittänyt kun pesun yhteydessä käytän kuorintahanskoja ja kuivauksen jälkeen hoitoöljyä. Kotona en myöskään käytä yleensä sukkia kuivattamassa jalkojani vaan kuljen paljain varpain. Varrettomat sukat on jalassa vain sen aikaa että öljy imeytyy ja sen jälkeen kotikenkänä matalat ilmavat sandaalit. Jalat kiittää.


    • Anonyymi

      Tykkään kovasti, nyt vaan tärkeimmän osan hukannut🙈

    • Anonyymi

      Osia saa tilattua, moottorikin vaihdettu😄

    • Anonyymi

      Mulla ollu parikymmentä vuotta ja olen tyytyväinen. Joitakin teriä olen joutunut uusimaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe