AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / clas ohlson

clas ohlson

4 Vastausta 1 387 Lukukertaa
Hei!
Kertokaa kyseisestä firmasta jotain, työmoraali? palkkaus?työilmapiiristä? ja muutenkin.kaikki positiivinen ja negatiivinen asia on tervetullut..

Clas Ohlson on kuulemani mukaan hyvä firma

Kaverini on kehunut Clas Ohlsonin monta kertaa minulle ja saa siellä parempaa palkkaa kuin minä. On hänen mukaansa mukava työnantaja eikä todellakaan mikään riistofirma. Palkkaus ei ole mikään provikkajuttu. Ruotsia pitää kuulemma ainakin joten kuten osata, jotta töihin pääsee. Työntekijöiden vaihtuvuus on kuulemma Clas Ohlsonilla tosi pieni. Sekin kertoo jotakin, että työntekijät ovat tyytyväisiä. Olen itsekin harkinnut hakea sinne vielä joskus.

huipputyönantaja

Oon ollut Clas Ohlsonilla töissä vuodesta 2004 ja voin sanoa ettei ole koskaan ollut parempaa työnantajaa. Palkka parempi kuin alalla yleensä ja täydet 37,5 viikot vakkareilla kun alalla usein nykyään on 24 - 30 tuntia muissa firmoissa.
Kaipaisin tuoreempaa kommenttia tähän viestiketjuun... Minkälaista olla töissä ko. firmassa ? Johtoporras minkälainen ? Työvuorojen kierrot ? Palkkaus tes:n mukaan ? Ym. ym. kommentteja kaipaan :)
Hienoja ihmisiä ja hieno työpaikka. Luotettava työnantaja joka on listautunut Tukholman pörssiin. Maksavat hyvää palkkaa oikein ja ajallaan. Työssä yhdistyy hyvä tekemisen meininki ja kiva työilmapiiri. Asiakasreklamaatiot hoidetaan fiksusti ja kaikki viihtyvät. Clas Ohlson on täydellinen vastakohta Personal Trainerin työlle.

Kannattaa ehdottomasti hakea Clas Ohlsonille töihin!
 /   /  /  / clas ohlson

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta