Miksi hävisi kuittislais keskustelu?

Häh??

Sensuuriko iski?

7

4271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös...

      mutta se oli jo aika vanha ketju ja liian pitkä ja ehkä jo aika loppuun käsitelty...

    • ...............

      Tai sitten oli perätön? Ken tietää?

    • airam27

      Voisko joku vähän valottaa,mistä on käyty keskustelua?? Aihe kiinnostaa minua,koska kuittislaisuus on tod.näköisesti varjostanut minun varhaislapsuuttani.

      • onko niin

        todennäköisesti varjostanut? mahtaakohan varjostetuksi tullut itse tätä kirjoittaa kun ei tiedä todennäköisyyttäkään.


    • Katse eteenpäin!

      Sivulla liene ollut perätöntäkin tekstiä. Se ei nyt ole mikään uutinen. Sitten jotkut ovat voineet kokea liikkeen ihan eri tavalla kuin keskusteluissa on ilmaistu. Jotkut eivät. Yksi asia on ainakin totta: Ihmiset näkevät hyvin tarkasti (valitettavat) uskonnollisten ihmisten viat mutta heidän NOUSEMISTA ei he HALUAKKAAN nähdä ja tietää. On niin mukava mässätä lähimmäisten asioilla mutta kun se oma elämä Jumalan edessä tuppaa aina unohtumaan. En tällä puolusta minkään sorttista pahuutta, mutta kyllä sieltä pahoilta teiltä on moni noussutkin.Tiedoksi vielä että yhden henkilön johtamat liikkeet eivät ole historiassa harvinaisia ja ovat kyllä valitettavasti tahtoneet henkilöityä sen yhden johtajan ajatuksiin. Eikä tietenkään saa todellisia traumoja todellisista syistä vähätellä. Nyt on kysymys kuitenkin myös tästä hetkestä: Onko sinulla synnit anteeksi ja rauha Jumalan kanssa? Sama kysymyshän koskee kaikkia, "kuittislaisiakin."

      • ostaa anteeksi

        kun antaa terpeeksi almuja kassaan,,näi tekevät papitkin.


      • ...eteenpäin
        ostaa anteeksi kirjoitti:

        kun antaa terpeeksi almuja kassaan,,näi tekevät papitkin.

        Voihan niitä koettaa ostaa anteeksi, mutta omantunnonrauhaa ei varmasti sillä konstilla saa. Niiden hinta oli niin kova että itse Jumalan Pojan täytyi tulla alas ja sovittaa ne meidän edestämme. Ja sellainen almukauppa olisikin Hänen häpäisemistä. No onneksi emme tarvitse niin ajatella kun on Raamattu selkeine sanomineen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe