Vapaasti kopioitavaa??

Misshä o

Missä, on sivuja, joista saa vapaasti kopioida hevoskuvia?? En löydä mistään!! Sanokaa joitakin hyviä! Ei tarvitsisi ottaa jotakin luvattomia kuvia...

131

12246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonoje

      esim. www.slawik.com, siellä on TOSi hyviä kuvia! Jos taas haluat tavallisempia kuvia, mene googleen ja kirjoita: Jenny K, vapaasti kopioitavaa

      Toivottavasti autoin!

      • tosi......

        paljon!! upeita kuvia on, apusi tuli tarpeeseen ;D


      • aliissia

        Slawikista EI ole luvallista kopioida kuvia esim. virtuaalitalleille (:


      • Ponnyyyy
        aliissia kirjoitti:

        Slawikista EI ole luvallista kopioida kuvia esim. virtuaalitalleille (:

        Kyllä sieltä on luvallllista kopiooda jos laittaa: Photo:Chirstine Slawik www.slawik.com tai semmoiseen jutun niin sieltä saa kopioida!!!


      • Nellynéla
        aliissia kirjoitti:

        Slawikista EI ole luvallista kopioida kuvia esim. virtuaalitalleille (:

        Slawikista ON luvallista kopioida virtuaalitalleille.


      • Kylläpä saa!
        aliissia kirjoitti:

        Slawikista EI ole luvallista kopioida kuvia esim. virtuaalitalleille (:

        Kyllä on, jos pistää kuvan alle: photo: Cristiane Slawik ja sitten siihen www.slawik.com LINKKINÄ


      • Miluriini
        Ponnyyyy kirjoitti:

        Kyllä sieltä on luvallllista kopiooda jos laittaa: Photo:Chirstine Slawik www.slawik.com tai semmoiseen jutun niin sieltä saa kopioida!!!

        Slawikista ei saa kopioida kuvia, sillä kuvat ovat Chistiane Slawikin itse ottamia. Uskotte, että sieltä saa ottaa, koska kaikki muutkin ovat ottaneet. Ihan tiedoksi vaan, että Christiane Slawik on ammattivalokuvaaja, eikä hänen kuviaan sa ottaa ihan niin vaan. Se on laitonta, joten toivon mukaan ette jää kiinni, te jotka Slawik.com:n kuvia käytätte.

        Ystävällisin terveisin Miluriini


      • tgfvbc
        aliissia kirjoitti:

        Slawikista EI ole luvallista kopioida kuvia esim. virtuaalitalleille (:

        Slawikista SAA kopioida JOS laittaa copyihin (oliko se nyt samalle sivulle?) Photo: Christiane Slawik, www.slawik.com LINKILLÄ!!!!!


      • Neea-98
        Miluriini kirjoitti:

        Slawikista ei saa kopioida kuvia, sillä kuvat ovat Chistiane Slawikin itse ottamia. Uskotte, että sieltä saa ottaa, koska kaikki muutkin ovat ottaneet. Ihan tiedoksi vaan, että Christiane Slawik on ammattivalokuvaaja, eikä hänen kuviaan sa ottaa ihan niin vaan. Se on laitonta, joten toivon mukaan ette jää kiinni, te jotka Slawik.com:n kuvia käytätte.

        Ystävällisin terveisin Miluriini

        Näin on. Ja parasta jos virtuaalitalleille kuvia haette ni parasta ottaa kamera käteen ja suunnata ite tallille. Omaottamat kuvat kaikkein parhaita sanon minä.


      • Tixis
        Miluriini kirjoitti:

        Slawikista ei saa kopioida kuvia, sillä kuvat ovat Chistiane Slawikin itse ottamia. Uskotte, että sieltä saa ottaa, koska kaikki muutkin ovat ottaneet. Ihan tiedoksi vaan, että Christiane Slawik on ammattivalokuvaaja, eikä hänen kuviaan sa ottaa ihan niin vaan. Se on laitonta, joten toivon mukaan ette jää kiinni, te jotka Slawik.com:n kuvia käytätte.

        Ystävällisin terveisin Miluriini

        Slawikista saa kopioida virtuaalitalleille, siellä lukee suoraan kopioituna näin:

        Virtuelle Reiterhöfe / virtual stables :

        Nutzung aller Pferdebilder ist nur mit Copyright " Foto: Christiane Slawik, www.slawik.com " und Link zu meiner Homepage unter jedem Bild oder Avatar.
        OHNE LINK KEINE NUTZUNG!

        Use of all horse pictures only with Copyright "Photo: Christiane Slawik, www.slawik.com" and link to my homepage under each picture or avatar!
        NO USE WITHOUT LINK!

        Eli kuvia saa käyttää jos jokaisen kuvan alla on linkki... Yritä saada faktat oikein ennen kuin tulet pätemään...


      • Okrahu
        Miluriini kirjoitti:

        Slawikista ei saa kopioida kuvia, sillä kuvat ovat Chistiane Slawikin itse ottamia. Uskotte, että sieltä saa ottaa, koska kaikki muutkin ovat ottaneet. Ihan tiedoksi vaan, että Christiane Slawik on ammattivalokuvaaja, eikä hänen kuviaan sa ottaa ihan niin vaan. Se on laitonta, joten toivon mukaan ette jää kiinni, te jotka Slawik.com:n kuvia käytätte.

        Ystävällisin terveisin Miluriini

        Slawikista sai ennen kopioida kuvia,muttei enää! Slawikin kuvienkopioiminen on rikos.
        Tässä pari osoitetta,joista voi kopioida:
        Jenny K:n Vapaasti Kopiointisivut, KÄRÄYTYS ja Kopioitavaa By Tiju - www.tikkaripuisto.net
        Noista kaikista saa kopioida,mutta joissakin ei saa suoralinkittää



        Hyvää marraskuuta kaikille!
        Toivoo:Okrahu


      • <3
        Neea-98 kirjoitti:

        Näin on. Ja parasta jos virtuaalitalleille kuvia haette ni parasta ottaa kamera käteen ja suunnata ite tallille. Omaottamat kuvat kaikkein parhaita sanon minä.

        Kuule Neea-98: Entä jos ei itse ratsasta tai ole lähelläkään talleja?Minä itse asun kaupungissa,ei ole ollut lemmikkiä koskaan enkä tunne mitään talleja paitsi yhden yksityisen ja sielläkin on vain 3 hevosta eikä niitä nää kun kesäisin ja syksyisin!
        Kannattaa kirjoittaa googleen: kopioitavaa hevonen.Sieltä löytyy paljon kuvia!

        -


      • mie vaan
        aliissia kirjoitti:

        Slawikista EI ole luvallista kopioida kuvia esim. virtuaalitalleille (:

        ...myöskään tallini.fi-sivustolle


      • hebbos
        Miluriini kirjoitti:

        Slawikista ei saa kopioida kuvia, sillä kuvat ovat Chistiane Slawikin itse ottamia. Uskotte, että sieltä saa ottaa, koska kaikki muutkin ovat ottaneet. Ihan tiedoksi vaan, että Christiane Slawik on ammattivalokuvaaja, eikä hänen kuviaan sa ottaa ihan niin vaan. Se on laitonta, joten toivon mukaan ette jää kiinni, te jotka Slawik.com:n kuvia käytätte.

        Ystävällisin terveisin Miluriini

        Miluriini-kulta, sivuilla lukee että linkin ja copymerkintöjen puitteissa kuvia saa kopsata. Älä meuhkaa, Christiane on itse niin ilmoittanut.


      • Kommentti12321

        Sorry, tämmöinen kommentti mut jos haluut mennä slwikkiin kopsaamaan niiin joudut nykyään maksamaan


      • inksxksxu
        Tixis kirjoitti:

        Slawikista saa kopioida virtuaalitalleille, siellä lukee suoraan kopioituna näin:

        Virtuelle Reiterhöfe / virtual stables :

        Nutzung aller Pferdebilder ist nur mit Copyright " Foto: Christiane Slawik, www.slawik.com " und Link zu meiner Homepage unter jedem Bild oder Avatar.
        OHNE LINK KEINE NUTZUNG!

        Use of all horse pictures only with Copyright "Photo: Christiane Slawik, www.slawik.com" and link to my homepage under each picture or avatar!
        NO USE WITHOUT LINK!

        Eli kuvia saa käyttää jos jokaisen kuvan alla on linkki... Yritä saada faktat oikein ennen kuin tulet pätemään...

        Suomennos tohon viestiin:
        Virtual Horse Maatilat / virtuaalinen talli:

        Käytä kaikki maalaukset hevosten vain tekijänoikeuden "Photo: Christiane Slawik, www.slawik.com" ja linkki sivustoon alla jokainen kuva tai kuvaa.
        NO LINK mitään hyötyä!

        Käytä kaikki hevosen kuvia vain copyright "Photo: Christiane Slawik, www.slawik.com" ja linkki kotisivulleni kunkin kuvan tai avatar!
        Ole hyödyllinen ilman linkkiä!


      • JingZing
        Ponnyyyy kirjoitti:

        Kyllä sieltä on luvallllista kopiooda jos laittaa: Photo:Chirstine Slawik www.slawik.com tai semmoiseen jutun niin sieltä saa kopioida!!!

        Jos kopioi slawikin kuvia, joutuu maksamaan. 19,90€ / kuva 9,90€ / kuva. Jos haluaa upeampia kuin Slwikin kuvat, kokeile osoitetta www.boblangrish.com
        Sieltä nimittäin löytää mitä tarkimmat ja upeammat kuvat!


      • OUID
        Neea-98 kirjoitti:

        Näin on. Ja parasta jos virtuaalitalleille kuvia haette ni parasta ottaa kamera käteen ja suunnata ite tallille. Omaottamat kuvat kaikkein parhaita sanon minä.

        Samaa mieltä, ja kuvat ovat uniikkeja, eli niitä ei saa mistään muualta :D


      • Järkee on ?!
        <3 kirjoitti:

        Kuule Neea-98: Entä jos ei itse ratsasta tai ole lähelläkään talleja?Minä itse asun kaupungissa,ei ole ollut lemmikkiä koskaan enkä tunne mitään talleja paitsi yhden yksityisen ja sielläkin on vain 3 hevosta eikä niitä nää kun kesäisin ja syksyisin!
        Kannattaa kirjoittaa googleen: kopioitavaa hevonen.Sieltä löytyy paljon kuvia!

        -

        HULLU! VARSINKAAN GOOGLEN KUVIA EI SAA KOPIOIDA!!!!


      • <3
        Järkee on ?! kirjoitti:

        HULLU! VARSINKAAN GOOGLEN KUVIA EI SAA KOPIOIDA!!!!

        Tarkoitin siis, että kirjoita GOOGLEEN kopioitavaa, hevonen, ei KUVAHAKUUN.

        -


      • JenniOon
        Nellynéla kirjoitti:

        Slawikista ON luvallista kopioida virtuaalitalleille.

        mutta virtuaalitalleilla ainakaa Tallinissa EI saa käyttää slawikin kuvia!


      • poliisi007

        slawikista kopiointi on laitonta...


      • Slawik

        SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA


      • Lupa...
        Miluriini kirjoitti:

        Slawikista ei saa kopioida kuvia, sillä kuvat ovat Chistiane Slawikin itse ottamia. Uskotte, että sieltä saa ottaa, koska kaikki muutkin ovat ottaneet. Ihan tiedoksi vaan, että Christiane Slawik on ammattivalokuvaaja, eikä hänen kuviaan sa ottaa ihan niin vaan. Se on laitonta, joten toivon mukaan ette jää kiinni, te jotka Slawik.com:n kuvia käytätte.

        Ystävällisin terveisin Miluriini

        Totta se on rikos jos käyttää Slawikin kuvia. Minun tietääkseni itse Slawikilts pitää pyytää lupa saadakseen kopioida hänen kuviaan. Ainakin ennen oli niin :)


      • Jennimoimoi
        JingZing kirjoitti:

        Jos kopioi slawikin kuvia, joutuu maksamaan. 19,90€ / kuva 9,90€ / kuva. Jos haluaa upeampia kuin Slwikin kuvat, kokeile osoitetta www.boblangrish.com
        Sieltä nimittäin löytää mitä tarkimmat ja upeammat kuvat!

        Mutta muistakaa, jos haluatte Bobin kuvia, lupa täytyy kysyä. Itse olen kysynyt luvan ja käyttänyt kuvia virtuaalitallillani :)

        -Jenni


      • tietäjä
        Ponnyyyy kirjoitti:

        Kyllä sieltä on luvallllista kopiooda jos laittaa: Photo:Chirstine Slawik www.slawik.com tai semmoiseen jutun niin sieltä saa kopioida!!!

        Slawik.com :sta ei saa enää vuoden 2013 jälkeen kopioida kuvia.


      • Yks vaan

        Swalkikta ei saa kopioida virtuaalitalleille.


    • frizzing

      Ettekö te osaa lukea sieltä niitä sääntöjä?? siellä lukee että saa kapoida kunhan laittaa nettisivun ja kuvaaja! Slawikin kuvat ei oo All rights reserved! Niitä saa käyttää missä vaan kun laittaa copyt!

      • Cellida

        Frizzing? Oletko siekin tällä ? : D Ryhdyin kapinaan kun en saanut KAUNIITA Arabikuvia ladatuksi hevosilleni -.-' Olen todella vihainen,koska muualta ei löydy arabihevosten vapaakopiointisivustoja..


      • nore
        Cellida kirjoitti:

        Frizzing? Oletko siekin tällä ? : D Ryhdyin kapinaan kun en saanut KAUNIITA Arabikuvia ladatuksi hevosilleni -.-' Olen todella vihainen,koska muualta ei löydy arabihevosten vapaakopiointisivustoja..

        Pane googleen "choupahorse" sieltä löytyy kuvia!


      • ;DDD
        nore kirjoitti:

        Pane googleen "choupahorse" sieltä löytyy kuvia!

        niin... paitsi animaatioita.


      • prisonbreaasdd
        Cellida kirjoitti:

        Frizzing? Oletko siekin tällä ? : D Ryhdyin kapinaan kun en saanut KAUNIITA Arabikuvia ladatuksi hevosilleni -.-' Olen todella vihainen,koska muualta ei löydy arabihevosten vapaakopiointisivustoja..

        Ekaterina Druz :in sivustolta löytyy vapaasti kopioitavia kuvia arabialaisista :) Niitä ei kuitenkaan saa muokata


      • Horseslove

        Öö... Slawikista saa kopioida kuvia virtuaalitalleille, muttei tallini.fi - sivulle!


      • hiihihiii122

        vanhaa tietoa


      • Luvan saanut
        prisonbreaasdd kirjoitti:

        Ekaterina Druz :in sivustolta löytyy vapaasti kopioitavia kuvia arabialaisista :) Niitä ei kuitenkaan saa muokata

        Ekaterina Druzin kuviin pitää olla lupa! Se pitää kysyä sähköpostilla.


      • Kileit
        Cellida kirjoitti:

        Frizzing? Oletko siekin tällä ? : D Ryhdyin kapinaan kun en saanut KAUNIITA Arabikuvia ladatuksi hevosilleni -.-' Olen todella vihainen,koska muualta ei löydy arabihevosten vapaakopiointisivustoja..

        Jos haluat hienoja arabikuvia, niin kirjoitappa googleen zuzule.com. Sieltä saa kopioida, kunhan laittelee Zuzana Buranovalle sähköpostitse viestiä. :D


    • mariD

      mä ainakin löydän aina silleen et ensin google ja sitten kirjoitan hevos kuvia vapaasti kopioitavaa ymss :D

    • Iitu**

      Laita Googleen hakusanaksi: Jenny K, Bob Langrish, Christiane Slawik, tai esim vapaita hevoskuvia.

      • Mallu09

        Saako tuolta Bob Langrish sivulta kopioida vapaasti omalle virtuaalitallille ? (sis. ei suoralinkittämällä) Niin ja sitten vielä, että saako tuolta Choupa Horses:takin kopioida vapaasti =)? Kiitos, jos vastaat/vastaatte !


      • Sassyp.
        Mallu09 kirjoitti:

        Saako tuolta Bob Langrish sivulta kopioida vapaasti omalle virtuaalitallille ? (sis. ei suoralinkittämällä) Niin ja sitten vielä, että saako tuolta Choupa Horses:takin kopioida vapaasti =)? Kiitos, jos vastaat/vastaatte !

        Bob Langrishista SAA kopioida, mut Choupa Horsesista ei muuta kuin animaatitoita, paitsi jos kysyy luvat. Laitan joitain vapaastikopiointi paikkoja tähän:

        Flickr.com, kaikki muut paitsi All rights reserved-kuvat. Pelkästään vapaasti kopioitavia kuvia löytää, jos pistää normihaun sijaan Advanced Search ja sieltä Show Creative Commons-licensed content.

        Stock.xchng, pitää lukea kuvien käyttösäännöt, jotka on kuvan yhteydessä, kaikkia kuvia EI SAA kopioida.

        Vapaasti kopioitavaa 2009, http://www.rinsessa.net/vapaat.htm

        Alegre, kopiointialegre.webs.com

        Ja sit tietenkin voi pyytää lupia kuviin oikeilta talleilta, tolleen saa esim. hyviä rakennekuvia, mitä ei liiku virtuaalimaailmassa tuhansia.


    • jtnn

      pistä googleen: wappaasti niin löydät sieltä paljon vapaasti kopioitavia sivuja

    • ---------

      Minusta ainakin on Slawik.com Jenny K , * Flickr

      * Dollcopy ....

    • Soft Ice

      No esim. Jenny K vapaasti kopioitavaa on tosi hyvä sivu hevoskopioijille

      • ...

        Saako Jenny K vapaasti kopioitavaa, sivujen kuvia käyttää tallini sivuilla?


      • silja3
        ... kirjoitti:

        Saako Jenny K vapaasti kopioitavaa, sivujen kuvia käyttää tallini sivuilla?

        Saa käyttää minun tietääkseni...


    • PRISONBREAD

      Minulla olisi pari : elikkäs Savela.kuvat.fi tapahtuma kuvia saa kopioida vapaasti, muihin pitää kysyä lupa s-postilla. Sitten on tietysti Jenny K. vapaasti kopioitavaa :)) Mutta yhdellä sivulla on mahtavia kuvia. Niitä ÉI SAA muokata! ja copyt kuvaan pitää jäädä! se löytyy googlesta hakusanalla Ekaterina Druz.

    • Koirienkamu

      Minun tietääkseni Googlesta saa kopioida. :) Laitat vain kuvahaun ja löydä jotain ihania heppakuvia

      • :(

        Googlesta ei TODELLAKAAN saa noin vain ottaa kuvia esm. virtuualitalleihin! EiEIEI! :(((


      • Iida.

        Kuulehan,
        Googlesta ei todellakaan saa kopioida. Ei todellakaan. Jos olet niin tehnyt, niin varohan vain, sillä ennen pitkää huolimaton kopsaaminen saattaa johtaa johonkin vakavampaan esim. sakkoihin.
        Googlessa voi rauhassa katsella kuvia, mutta kopioida ei saa minnekkään. Kaikki tietävät, ettei Googlesta todellakaan, vähiten, saa kopioida!


    • AliRa

      Christiane Slawikin sivuilta saa kopioida kuvia esim. virtuaalitallien käyttöön.
      Hän kuitenkin vannottaa, että kuvan copyt (norm. kuvissa on teksti: slawik.com, tai www.slawik.com)
      säilytetään. Slawikin kuvien käyttö on laitonta vasta sitten, kun noita copyja ei kuvassa/kuvissa näy.

      Älkää siis pelätkö nyt sitä, että apua, olette kopioineet slawikin sivuilta, kun
      nyt joku tulee sanomaan että se on laitonta, koska niin kauan kuin ne copyt
      ovat kuvassa ja sivulla, jonne kuvat on laitettu on linkki (www.slawik.com)
      kaikki on okei ja kuvat ovat täysin luvallisesti käytössänne.

    • Morororororoororr

      Mä inhoon sellassia kakaroita jotka tulee valittaan ja kertoon että sieltä ei saa kopsata! Se on rikollista! Siis. Mä tiiän ,että haluutte vaan olla asiallisia ,mutta olkaa hiljaa. Jotkut pienet voi oikeesti pelästyä ,että ne joutu vankilaan ,koska on kopsannut niitä kuvia! Olkaa hiljaa te vaan! Mä ainakin kopsailen ja pistän COPYN kunnolla!!!!!!!!!!!!! Tallennan kuvan ensin koneelle ja koneelta sinne talliin/sivulleni. 8) Mielestäni se on luvallista. Ja mitä sit pisti nettiin kuvia jos ei haluu ,että niitä kopsaillaan!!

      T: Valittajia vastaan oleva tyyppi!!

      • Selventävä ponihullu

        Slawikista EI SAA ENÄÄN ottaa kuvia virtuaalitalleille! Lukekaa säännöt, jos ette usko!


    • mie vaan

      Joo joo, mutta kopioida saa vaan sivuilta, missä lukee, että saa kopioida tai kopiointi sallittua ym. Mutta oikeastaan, on oma vika jos laittaa kuviaan nettiin, ja niitä kopioidaan.. No, katsokaa asia omalta kantiltanne! :) Mutta kopioida ei kyllä saa kai mistä vaaN!! :) =S :O

    • LOOLAPOOOA
    • :(9

      Esim vapaasti kopioitavia hevoskuvia, Jenny K

    • Vimmula

      Tiedän monia hyviä kopiointipaikkoja.
      Esim. Jenny K:n vapaastikopioitavaa,Annan arkisto,Hevos kuvia 1,Hevos kuvia 2,Mintun 06.....
      Monia muitakin kopiointipaikkoja löytyy kun laittaa Googleen esim. Vapaastikopioitavia hevoskuvia tai jotain muuta. (:

      • Nur Mein Charlotta

        Annan arkistosta ei saa kopioida :( Olen ittekkin joskus kopioinut, mutten enää, kun siellä etusivulla luki, ettei niitä saa käyttää virtuaalitalleilla....


    • heppakuvia
      • Rosa J

        heppakuvia: Se ei ole Alarge, vaan Alegre. Ja siellä täytyy ilmoittaa viekkuu, jos kopioi kuvia ja laittaa copyt kuvan yhteyteen!
        Tässä niitä kopsaussivuja:

        Amyn ja Anun kopioitavaa
        Hevosten kuvat
        Jenny K:n Vapaasti Kopiointisivut
        Alegre
        Mintun kopioitavaa
        Ekaterina Druz
        Bob Langrish
        -Rosa


      • I love Dogs & Horses
        Rosa J kirjoitti:

        heppakuvia: Se ei ole Alarge, vaan Alegre. Ja siellä täytyy ilmoittaa viekkuu, jos kopioi kuvia ja laittaa copyt kuvan yhteyteen!
        Tässä niitä kopsaussivuja:

        Amyn ja Anun kopioitavaa
        Hevosten kuvat
        Jenny K:n Vapaasti Kopiointisivut
        Alegre
        Mintun kopioitavaa
        Ekaterina Druz
        Bob Langrish
        -Rosa

        Slawikista ei saa koskaan mennä kopioimaan!
        Menkää Slawik.com-sivulle ja lukekaa alhaalta.
        Siellä lukee näin:
        © 2010 Christiane Slawik - All rights reserved.
        Footer links
        * Impressum
        * Kontaktieren
        * AGB
        Niin. Että älkää sieltä menkö kopioimaan!
        Choupahorsestakaan ei saa kopioida eikä VARSINKAAN Googlen kuvahausta.
        Ne on tarkoitettu VAIN katselua varten, ei kopsaamista


      • Rakastanpätemistä
        I love Dogs & Horses kirjoitti:

        Slawikista ei saa koskaan mennä kopioimaan!
        Menkää Slawik.com-sivulle ja lukekaa alhaalta.
        Siellä lukee näin:
        © 2010 Christiane Slawik - All rights reserved.
        Footer links
        * Impressum
        * Kontaktieren
        * AGB
        Niin. Että älkää sieltä menkö kopioimaan!
        Choupahorsestakaan ei saa kopioida eikä VARSINKAAN Googlen kuvahausta.
        Ne on tarkoitettu VAIN katselua varten, ei kopsaamista

        Oletteko rakkaat ihmiset kuulleet sellaisesta kuin luku- ja hakutaito? Se on sellaista että osaa lukea ja etsiä tietoa hieman itsekkin ennenkuin tekee johtopäätöksiä.
        Olen itseasiassa miettinyt ja tutkinut tätä asiaa pidemmän aikaa, käynyt sivuja läpi aina VRL:stä asti (jota päivitellään hitaissa merkeissä) jokatapauksessa teitä tuskin kiinnostaa kuulla näitä havaintoja joten isken teitä suoraan :
        "We decided to keep providing the virtual riding stables with our photos for private use", lukee slawikin ulkoasupäivityksessä!
        Löysin lauseen ja muut tiedot sivulta:
        http://tijuana.vuodatus.net/blog/category/Ajankohtaista (suurikiitos siis hänelle!)

        Päivän opetus on,
        opetelkaa etsimään itse tietoa ennenkuin tulette huutamaan.


      • Nykyäänmaksulliset
        Rakastanpätemistä kirjoitti:

        Oletteko rakkaat ihmiset kuulleet sellaisesta kuin luku- ja hakutaito? Se on sellaista että osaa lukea ja etsiä tietoa hieman itsekkin ennenkuin tekee johtopäätöksiä.
        Olen itseasiassa miettinyt ja tutkinut tätä asiaa pidemmän aikaa, käynyt sivuja läpi aina VRL:stä asti (jota päivitellään hitaissa merkeissä) jokatapauksessa teitä tuskin kiinnostaa kuulla näitä havaintoja joten isken teitä suoraan :
        "We decided to keep providing the virtual riding stables with our photos for private use", lukee slawikin ulkoasupäivityksessä!
        Löysin lauseen ja muut tiedot sivulta:
        http://tijuana.vuodatus.net/blog/category/Ajankohtaista (suurikiitos siis hänelle!)

        Päivän opetus on,
        opetelkaa etsimään itse tietoa ennenkuin tulette huutamaan.

        Slawikin kuvat ovat nykyään maksullisia, mikäli niitä haluaa käyttää.


      • JingZing
        Rakastanpätemistä kirjoitti:

        Oletteko rakkaat ihmiset kuulleet sellaisesta kuin luku- ja hakutaito? Se on sellaista että osaa lukea ja etsiä tietoa hieman itsekkin ennenkuin tekee johtopäätöksiä.
        Olen itseasiassa miettinyt ja tutkinut tätä asiaa pidemmän aikaa, käynyt sivuja läpi aina VRL:stä asti (jota päivitellään hitaissa merkeissä) jokatapauksessa teitä tuskin kiinnostaa kuulla näitä havaintoja joten isken teitä suoraan :
        "We decided to keep providing the virtual riding stables with our photos for private use", lukee slawikin ulkoasupäivityksessä!
        Löysin lauseen ja muut tiedot sivulta:
        http://tijuana.vuodatus.net/blog/category/Ajankohtaista (suurikiitos siis hänelle!)

        Päivän opetus on,
        opetelkaa etsimään itse tietoa ennenkuin tulette huutamaan.

        No tässä vieruaalitalleja koskevan sivun teksti (suomensin sen) :
        Kun jäsenyys klubin Slawik voit nyt valita yli 35000 kuvaa, muokata maun ja käyttää virtuaalisia talleista. Saat € 9,99, voit ladata jopa 15 kuvaa korkea laatu ja ilman vesileimaa. 40 lataukset maksaa vain € 19,99. Kun ostaa olet 2 vuotta käyttää up your krediittien.
        Special: Kuka päättää, että jäsenyys € 19,99, saa kaikki menneet takautuvasti laillistetaan alas ladattu kuvia. Rekisteröidy:
        > Slawik-club.com

        Aiemmin kuvat ovat vapaasti slawik.com käytetään virtuaalista oma talli. Se on vaikuttunut minulle, kuinka paljon kiinnostusta olet minun kuvia ja miten suunniteltu mielikuvituksellisesti hänen kuviani.

        Valitettavasti kuvat olivat minun verkkosivuilla paitsi muutamia kappaleita yksityiseen käyttöön, mutta ladattu jotkut uskomattomat määrät web-palvelimen ja kaupallisesti, että on jälleenmyyntiä. Tämä ei ole vain äärimmäisen epäreilua meille ja rehellisiä käyttäjiä yli, mutta myös aiheuttanut lisäkustannuksia Web-palvelimessa.
        Meidän on elettävä myyneet erittäin taidokkaasti valmistettu kuvia ja et voi tehdä kuviamme vapaasti käytettävissä mihin tahansa käyttöön. Tästä syystä kuvien sivuston käytössä slawik.com vesileima VRH n ja ei voi enää käyttää. Innoittamana paljon kirjeitä faneille, olemme kehittäneet järjestelmän, kuten kuvia pientä maksua vastaan, samanlainen soittoääni ilman vesileima erilliselle sivulle, slawik-club.com voidaan ladata. Väärinkäytöltä kuvistani on tällä tavalla on lähes mahdotonta. Lisäksi se, Slawik seuran ensimmäistä kertaa kaikki rehellisiä käyttäjiä turvallisella puolella! Vaikka monet eivät: Voit käyttää mitä tahansa kuvia internetissä, että et ole luonut itse.

        Jäsenyyden kautta klubin Slawik olet täysin suojattu oikeudellisesti. Näin voit hankkia oikeutta käyttää ammatillisia kuvia yksityisiä VRH pelkäämättä hänen takanaan mitään ongelmia tulee. Ja: Koko juttu kuvan hinta paljon vähemmän kuin soittoäänen ...

        Nauti lukemassa 35 000 valokuvaa!


      • Hyvä!
        Rakastanpätemistä kirjoitti:

        Oletteko rakkaat ihmiset kuulleet sellaisesta kuin luku- ja hakutaito? Se on sellaista että osaa lukea ja etsiä tietoa hieman itsekkin ennenkuin tekee johtopäätöksiä.
        Olen itseasiassa miettinyt ja tutkinut tätä asiaa pidemmän aikaa, käynyt sivuja läpi aina VRL:stä asti (jota päivitellään hitaissa merkeissä) jokatapauksessa teitä tuskin kiinnostaa kuulla näitä havaintoja joten isken teitä suoraan :
        "We decided to keep providing the virtual riding stables with our photos for private use", lukee slawikin ulkoasupäivityksessä!
        Löysin lauseen ja muut tiedot sivulta:
        http://tijuana.vuodatus.net/blog/category/Ajankohtaista (suurikiitos siis hänelle!)

        Päivän opetus on,
        opetelkaa etsimään itse tietoa ennenkuin tulette huutamaan.

        Kopioida, siis. :)

        Tuo oli hyvin sanottu, peukku ylös Slawikin kannattajille.


    • IDIOOTIT

      Slawikin sivuilta ei saa ENÄÄ kopioida kuvia virtuaalitalleille yms. Se on KIELLETTYÄ, TAJUTKAA.
      Hän itse oli kirjoittanut aiemmin suomennetuin sanoin: Sivut ovat uudistuneet, kuvien kopioiminen
      virtuaalitalleille on laitonta. V***** miettikää, sitten pätekää ... -.-

      • Rakastanpätemistä

        Mielestäni äskeiset, tänä vuonna päivitetyt linkit ja tarkka selitys täsmensivät täydellisen selvästi että Slawikista saa kopioida, toivoisin ystävällisesti teidän lukevan edellisen viestini linkin ja palaavan asiaan uudelleen sen jälkeen, kiitos.


      • Slawikin vastustaja
        Rakastanpätemistä kirjoitti:

        Mielestäni äskeiset, tänä vuonna päivitetyt linkit ja tarkka selitys täsmensivät täydellisen selvästi että Slawikista saa kopioida, toivoisin ystävällisesti teidän lukevan edellisen viestini linkin ja palaavan asiaan uudelleen sen jälkeen, kiitos.

        SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!
        SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!


      • lollerolaaaaaaa
        Slawikin vastustaja kirjoitti:

        SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!
        SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!

        rauhoitu trolli


      • Öh... & Äsryyntynyt
        Slawikin vastustaja kirjoitti:

        SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!
        SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA! SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!

        Öö... Luuletkohan, että tuossa jankuttamisessa on mitään järkeä? Ja luuletkohan myös, etteivät ihmiset tuolla menolla ala luulla sinua vähän oudoksi?
        Ja, lukutaidottomille; Slawikista SAA kopioida. Mistä te olette saaneet päähänne, että Slawikista ei saisi kopioida. Siellä sanotaan selvin sanoin, että saa kopioida. Maksut ja luvat yms. ovat sitten eri asia, mutta missään ei sanota, etteikö sieltä saisi kopioida. Opetelkaa lukemaan, ennen kuin tulette tänne urputtamaan. Tämä on minun mielipiteeni, mutta faktaa on, että Slawikista saa kopioida kuvia. :)


    • Höök

      Tässä esimerkki paikkoja joista SAA kopioida!
      Bob Langrish - www.boblangrish.com
      Foto-Vik - www.foto-vik.ru
      Jenny K - www.freewebs.com/jennykvapaasti
      Mintun Kopioitavaa - www.freewebs.com/mintun06
      Alegre - www.kopiointialegre.webs.com
      Zuzana Buráňová - www.zuzule.com (LUVALLA!)
      Tijuana - www.tikkaripuisto.net/kopioitavat
      Jani Virolainen - www.netti.nic.fi/~humma/images/
      (c) Vapaitakuvia - www.freewebs.com/vapaitakuvia/index.html
      Siinä! (HUOM! Jotkut ovat minulle melkein vieraita sivustoja!)

      PS. Valitukset os. www.almanakka.suntuubi.com !!

      • KIIIIITTTIIIIII!!!

        Hei kiitti! Minäkin etin jo kovasti, että istä vois kopioida hevosten kuvia!!


    • My dogs

      Esim:www.freewebs.com/polle-copy/kopioitavat

    • My dogs

      Sori. Se olikin: www.freewebs.com/polle-copy/kopioitavat.html

    • meeee

      Huoh. Lukekaa tuolta: http://slawik.com/en/node/65224

      Siellä sanotaan esim näin: "Virtual and sim stables
      For only €9.99 you can already buy credits for 15 magnificent images."

      Elikkäs kuvia saa ottaa Slawikista virtuaalitalleille, jos ostaa ihan oikella rahalla krediittejä, joilla niitä kuvia sitten saa.

      Jos ei ite osaa englantia tai saksaa, niin se ei tarkoita että saa tehdä mitä haluaa/keksi ite sääntöjä.

    • näin nyt vain on

      anteeksi nyt vain innokkaat slawikin kuvien kopioijat MUTTA slawikista ei saa kopioida kuvia.
      tässä linkki: http://slawik.com/
      menkää sivun alareunaan ja lukekaa itse sieltä tämä pieni lyhyt teksti:

      © 2010 Christiane Slawik - All rights reserved.
      Footer links

      * Impressum
      * Kontaktieren
      * AGB

      ja kun menette sieltä sitten sivulle VIRTUELLE REITERHÖFE löydätte tällaisen tekstin:

      Kun olet Slawik klubin jäsen voit nyt valita yli 35000 kuvaa, muokata maun ja käyttää virtuaalisia talleista. Saat € 9,99, voit ladata jopa 15 kuvaa korkea laatu ja ilman vesileimaa. 40 lataukset maksaa vain € 19,99. Kun ostaa olet 2 vuotta käyttää up your krediittien.
      (google kääntäjässä käännetty, hieman huono)

      joten eiköhän tämä väittely olisi sitten tässä?
      eli vielä kerran: JOS OLET SLAWIK KLUBIN JÄSEN VOIT 9.99€ LADATA 15 KUVAA JA KÄYTTÄÄ NIITÄ NETISSÄ.

    • EI!

      Slawikista saa kopioida virtuaalitaleille, kunhan saa kuvaajalta luvan.Sieltä ei saa kopioida esim.tallini.fi´hin, sun muihin missä kielletään.

      Terveisin:EI!

    • :P

      näin nyt vain on// OLEN SAMAA MIELTÄ KANSSASI! ÄLKÄÄ JANKATKO, VAAN TAJUTKAA, ETTÄ SLAWIKISTA EI SAA KOPIOIDA!!!!!!

      (Sori Caps Lock)

      T. Vihainen

    • iivruv

      EI!// Slawikista ei todellakaan saa enää kopioida kuvia ilman maksua. Koittakaa takoa se kalloonne. -.-"

    • Kyllästynyt edelleen

      Ööm mielestäni Slawiksista ei saa enää kopioida kuvia, mutta ei myöskän Googlesta sillä Googlen kuvat ovat toisten ihmisten ottamia mitkä vain löytyvät googlesta. (kuvat ovat nettisivuilta)

      Ja tuo on niin lapsellista väitellä siitä että saako vai eikö saa käyttää slawikin kuvia. KUN EI SAA USKOKAA POIS !!

      Jotkut kakarat tulee tänne selittäämään sitä mitä on ohimennen kuullut ja sitten toiset alkaa väittää samaa.... -.-

    • lunakissa

      HEI OIKEESTI!!!!! kirjottakaa googleen: Ekaterina Druz Equine.photo.net

    • Remicc
    • lunakissa

      Kuulehan nyt! Mene googleen ja kirjoita siellä: Ekaterina Druz Equine-photo.net

      Siellä on paaaljon hyviä kuvia

    • Pahasti ärsyyntynyt

      Ihan pakko tulla sanomaan; teinä en kopioisi MITÄÄN kuvia mistään sivuilta elli siellä selvästi lue että saa kopioida, sillä kaikkia kuvia suojaa tekijänoikeuslaki, eikä se että sen on nettiin laittanut tarkoita että sen saa kopioida vapaasti. Ja jos kopioit kuvan luvatta, se on lain rikkomista, ja siitä voi seurata aika suuretkin sako. eli miettikää kahdesti ennenkuin kopioitte mitään. J Slawikista ei tosiaankaan saa enää kopioida, ellei kuvista maksa.

      • KUU KISSA

        OLEN SAMAA MIELTÄ PAHASTI ÄRSYYNTYNEEN KANSSA!!!!!!!!!!!!

        MUTTA OIKEASTI KIRJOITTAKAA GOOGLEEN: Ekaterina Druz Equine-photo.net

        KUUUNNNEELKAAA MUITAKI EIKÄ PELKKÄÄÄ TYHMÄÄ SLAWIKIA !!!!!!!! SLAWIKISTA E I S A A K O P I O I D A ! ! ! ! !!


      • Opetelkaa lukemaan!
        KUU KISSA kirjoitti:

        OLEN SAMAA MIELTÄ PAHASTI ÄRSYYNTYNEEN KANSSA!!!!!!!!!!!!

        MUTTA OIKEASTI KIRJOITTAKAA GOOGLEEN: Ekaterina Druz Equine-photo.net

        KUUUNNNEELKAAA MUITAKI EIKÄ PELKKÄÄÄ TYHMÄÄ SLAWIKIA !!!!!!!! SLAWIKISTA E I S A A K O P I O I D A ! ! ! ! !!

        Slawikista saa kopioida, hölmö... "Slawikista ei saa kopioida!!!!!!". Mitä järkeä tuossa on...? Miksi kukaan (melkein) ei täällä osaa lukea!? SLAWIKISTA SAA KOPIOIDA TÄNÄ PÄIVÄNÄ, MUTTA MAKSULLISESTI!!
        Ei, ette te mihinkään vankilaan joudu, vaikka kopioisittekin maksamatta, lapsukaiset. ;)
        Mutta nyt kyllä pyörittelen silmiäni tielle typerille, jotka vain jankkaatte ja jankkaatte siitä, että "Slawikista ei missään nimessä saa kopioida!". Opetelkaa lukemaan, niin voisitte edes tajuta asian oikean laidan. Jos ette tiedä asiasta mitään, niin alkää jankuttako! Täyttä soopaa tuo "Slawikista ei saa kopioida" -juttu.
        Te, jotka sanotte, että Slawikista saa kopioida, hyvä. Slawikin kannattajille peukku ylös minulta!
        Slawikista saa kopioida, ja hoopot menkööt hiiteen tai opetelkoot lukemaan...


    • Kica10724

      Ensinnäkin SLAWIK ON NYKYÄÄN MAKSULLINEN KOPIONTI PAIKKA, JOS ETTE HALUA MAKSAA ÄLKÄÄ KOPIOKO SIELTÄ!

      Toisekseen, ÄLKÄÄ KOPIOIKO JOS ETTE OLI 100% VARMOJA ETTÄ SIELTÄ SAA KOPIOIDA, vanhemmat tuskin ilahtuvat jos postista tippuu sakot tekijänoikeusrikkomuksesta siksi että olette kopioneet laittomia kuvia. EI KANNATA KOPIOIDA JOS MUUTKIN KOPIVAT, tai lukekaa nyt ainakin säännöt tai mielellään koko sivu. Jos se on vieraskielinen käyttäkää kääntäjää tai älkää kopioko. Muutkin ovat saattaneen erehtyä ja silloin sinäkin saat sen sakon.

      Kolmanneksi, käräytys on keksitty. Sieltä löytyy IHAN ÄLYTTÖMÄSTI tarpeellista tietoa, laillisia kuvia ja linkkejä laillisille kopiointisivuille.

      Itse kopion vain sivuilta jotka tunnen ja tiedän että sieltä saa kopioda. Pyrin siihen että kopion kuvani suomalaisilta sivuilta jotta kannattaisin suomalaisia kopiointisivuja.

    • jatadoota

      SLAWIKISTA EI SAA kopioida. Mut mun mielestä Bob langrishista saa ihan vapaasti, ainakin minä kopion. Älkää sit kakarat pelätkö, ei siit minnekkään vankilaan joudu.

    • Jotenkin tylsistynyt
    • Otan opikseni,!

      Kerron vain ihan vinkkinä, Ystäväni kopioi Tallini.fi sivulle Slawikin kuvia hevosilleen. Eräänä päivänä hän meni koneelleen ja avasi netin ja meni Tallini.fi sivustolle. Hän kirjoitti tunnuksensa mutta kone ei avannut tallia. Noin tunnin pohdittuaan hän päätti tehdä uuden tallin. Hän laittoi kaikki tallin nimestä emailiin ja painoi ''valmis' (tai jotain sellaista) Nappia mutta kone ei tehnyt mitään! Loppujen lopuksi koneen ''tempuiluun'' syynä oli luvattomat kuvat.

    • Eläinhullu00

      Moikka! Esim ku laittaa googleen Jenny K vapaasti kopioitavaa ni Jenny K:n vapaastikopiointisivuilta löytyy roduittain heppakuvii :)
      ~Toivottavasti tosta oli apuu

    • Vinkki :))

      http://www.boblangrish.com/
      Kyseiseltä Bob sivustolta kehotan kysymään lupaa sähköpostitse. Itse kysyin lupaa ja vastauksena tuli 5min päästä suomeksi "Saat käyttää kuviani virtuaalitallillasi. Muista linkki lähelle. Kiva ku kysyit lupaa." Kun on saanut erikseen luvan voi hyvin mielin ottaa kuvia virtuaalitallilleen.

    • Samaa mieltä..

      Itselläni ihan sama juttu! Mistään ei löydy :/ :)

    • Lolli

      Slawikista ei saa kopioida kuvia ilman lupaa ja osa on maksullisia..
      Ite en menisi kopioimaan sieltä, enkä uskois niitä jotka sanoo, että saa kopsata...

    • mööo

      slawikista saa kopioida kuvia, mutta ne maksaa tietyn verran!

    • Kikka, Lumelantalli

      Saako Ekaterina Druzilta kopioida kuvia vaikka ei kysy lupaa?

    • Wrumm

      Slawikin kuvat nykyään maksavat.
      Aiemmin kuvat olivat vapaasti kopioitavissa yksityiseen käyttöön slawik.com virtuaalihevostalleille. Se teki minuun vaikutuksen, kuinka paljon kiinnostusta kuviini on ja kuinka mielikuvituksellisesti suunnitteli kuviani.

      Valitettavasti kuvat olivat minun verkkosivuilla ei vain satunnaisesti kopioida yksityiseen käyttöön, mutta joskus uskomattomia määriä ladataan web-palvelimen ja kaupallisesti, niin jälleenmyyntiä. Tämä ei ole vain selvästi kohtuuton meille ja rehellisiä käyttäjiä vastaan, mutta myös aiheuttaa enemmän kustannuksia Web-palvelimen.
      Meidän on elettävä myynti meidän hyvin avokätisesti tuottaa valokuvia ja voi tehdä myös kuvia saatavilla ilmaiseksi mihin tahansa käyttöön. Tästä syystä, kuvat slawik.com puolelta päällystetty vesileimojen ja niitä voidaan käyttää VRH ei ole enää käyttää. Innoittamana monet post fanien olemme kehittäneet järjestelmän, kuten kuvien pientä maksua vastaan, samanlainen soittoääni ei vesileima erilliselle sivulle, Slawik-club.com voi ladata. Väärinkäytön kuvani on tällä tiellä mahdottomaksi. Lisäksi on Slawik seuran ensimmäistä kertaa kaikki rehellinen käyttäjille varmuuden vuoksi! Vaikka monet eivät: Voit käyttää mitä tahansa kuvia Internetissä, et ole luonut itse.

      Tämä teksti voi olla huonoa suomea, en itse suomentanut vaan koneeni teki sen automaattisesti.

    • jennimoimoi

      Zuzule.com ei ole laiton paikka jos kysyy luvan :) Olen itse käyttänyt hänenkin kuviaan virtuaalitallillani :D

      -Jenni

    • trololtrolol

      Olisiko nyt jo jankattu tarpeeks!?!

    • Löytyy

      kopiointialegre.webs.fi , tassutusta.net / AH ja kaikkia muita sellaisia:)

    • Loltyhmyrit

      Vielä kerran: Toki Slawikista voi ottaa kuvia, jos maksaa ne ensin, niinkuin säännöissä lukeekin!

    • kokemuksesta

      Kuten monet on jo hokeneet, Slawikin sivuilta ei saa enää kopioida kuvia ilmaiseksi virtuaalitallien käyttöön, eikä Cristiane anna lupaakaan maksuttomaan käyttöön, olen koittanut kysyä lupaa ja hän itse vastasi ettei anna kuviaan käyttöön ilman maksua. Myöskään vahhoja slawikin kuvia ei saa enään kopioida jonka hän myöskin mainitsi.

      Googlesta ei saa kopioida koska siellä pätee myös samainen asia että kuvat ovat muiden ottamia elleivät ne johda erikseen ilmaiseksi kopiointi sivulle!

      Zuzule.comin, Ekaterina Druzin & Bob Langrishin kuviin tulee pyytää erillinen yksinoikeutettu lupa jotta kuvat ovat laillisia, ja lupaa kysyessä on ilmoitettava minne kopioi kuvia!

      Joko tuli selväksi? (: Ja vankilaanhan ei pikku lapset joudu!

    • Emppulan

      jenny k on vapaasti kopioitavia kuvia

    • minä vainnn...

      hmmm... Bobin sivuilla lukee näin:
      Use of website images
      Bob gives permission for children to use his website photographs for virtual horse games but the copyright © symbol has to remain on the pictures in order to protect them.
      käännettynä (googlella)

      Käyttämällä sivuston kuvien
      Bob antaa luvan lasten käyttää hänen verkkosivuilla valokuvia virtuaalinen hevonen pelejä, mutta copyright © symboli on jäädä kuvat voidakseen suojella heitä.

    • Lähetä Viesti.

      Jos Te Koko Ajan Kinutte Siitä,Että Saisiko www.slawik.com:ista Kopioida Kuvia.
      Noh...Tässä Olisi Yksi Järkevä Vinkki:LÄHETÄ VIESTI OMISTAJALLE.
      Jos ET Tiedä Mitä Lähettää Tälle Henkilölle Kirjoitappa Vaikka Tämä:Saako Slawki Sivultasi Kopioida Kuvia,Vai Maksavatko Kuvat Käteisenä.

    • heppalikat

      moi sinä ketä olitkaan. Voisitko mainostaa blogiamme nimeltä heppalikat??!?
      kiitämme.

    • mandariini

      Bob Langrshista saa hyviä kuvia, tosin jokaisen kuvan päällä on © merkki, ja sitä ei saa poistaa, mutta kuvia saa kopioida.

      Tässä linkki: http://www.boblangrish.com/bob langrish galleries.php

    • Älä kopioi googlesta

      Googlesta ei saa todellaakaan kopioida!!!!
      Googleen kuvat tulevat jonkun sivuilta niinkuin vaikka jonkun blogista, ja jos esim laitat hakuun suomenhevonen, niin jos jonkun blogissa lukee suomenhevonen jonkun kuvatekstinä, niin kiva sitten blogin omistajan on kattoo oman hevosensa kuvia jonkun randomin virtuaalitallilla!!!!!!

      Ja slawikista ei saa kopioida, mullekkin tultiin valittamaan kun kerran kopioin!!
      Teillle ei ehkä riitä Jenny K:n kuvat mut mulle ainaki riittää ku muokkailen vähän :)

    • kokemuksesta

      en ymmärrä teitä... kaikki pitää esittää niin epämiellyttävästi, ja miljoonalla huutomerkillä tai käyttämällä Capsia. xD Lukekaa tekstini ylempää.. joka on kaiken lisäksi asiallisesti kirjoitettu eikä miljoonalla huutomerkillä tai capsin kidutuksella. (: Kaiken lisäksi asiat ovat totta.. xD

      • kokemuksesta

        Niin joo ja saanen muistuttaa! ;D Että jos jollain sivulla on kuvissa ns. leima tekijänoikeus merkintänä. Niin sitä EI saa poistaa, tai se tulee lisätä muualle kuvaan. (:


    • Milu00
    • vittuuntunut ihminen

      jos idiootit järjestää kauhean shown, missä väitetään; Slawiksista saa kopioida, slawikkista ei saa kopioida jne, niin tietääkö ihmiset mitä tarkoittaa ALL RIGHTS RESERVED??? Kaikki oikeudet pidätetään, joten kuvia EI ENÄÄ voi kopioida VAPAASTI, vaan jos haluaa kuvia, NIISTÄ PITÄÄ MAKSAA!!!

      Oma vika, jos on mennyt kopioimaan laittomasti, myöskin muualta tai ei ole merkinnyt copyja, joku voi ilmiantaa tämän henkilön poliisille tai kuvan omistajalle...

      MRRRRRRRRRRRRR Vittu kun ihmiset on oikeesti niin idiootteja! KUVIA EI SAA KOPIOIDA ENÄÄ; VAIKKA KUINKA LINKITTÄISI SLAWIKIN!!!!!!!!!!

    • Ei saaa!!!

      Sorke nyt vaan, mutta SLAWIKISTA EI SAAA ENÄÄ KOPSATA! Se joka sieltä kopsaa, voi saada rangaisuksen!

    • .......

      Slawikin sivuilla lukee Ehdoissa näin:
      10.Die Nutzung der Bilder von www.slawik.com in virtuellen Reiterhöfen ist untersagt. Eltern haften für ihre Kinder.

      Eli Suomeksi:
      10.www.slawik.com kuvien käyttö on virtuaalitalleilla on kielletty. Vanhemmat ovat vastuussa lapsistaa.

      Maksua vastaan saa.
      Voittehan myös lähettää slawikille sähköpostia ja kysyä asiaa jos haluatte saada varmuuden saako kuvia käyttää vai ei.

    • Eläinrakas♥

      Huom! Käyn tallilla, mut siellä ei oo lupaa käyttää kuvia virtuaalitalleilla ym... Meen kesällä leirille joten pitää siel kysyy et saaks kuvii käyttää vai ei.

    • ...

      Slawikin kuvia ei saa käyttää, ellei maksa. :) Kannattaa ehkä Googlen hakuun kirjottaa; Kopioitavia hevosenkuvia ja etsiä paikka, josta niitä saa ILMAISEKSI kopioida, ellette halua maksaa Slawikin kuvista..

    • silja3

      Bob langrishista saa kopioida, jos laittaa linkin. ): Mitään lupaa ei tarvitse kysyä.

    • Whean
    • jookujoo

      Kopioitu virtuaalilistauksen sivuilta:

      Vapaasti kopioitavat kuvat
      Vapaasti kopioitavia kuvia tarjoavia sivustoja. Muistakaa lukea kuvaajan laatimat säännöt.

      Vapaasti kopioitavaa © Suvi T.
      Vapaasti kopiointisivut © Jenny K
      Kopioitavaa © Maikki
      Vapaasti kopioitavat kuvat © yersinio
      Aquan_kopsaus © Aqua
      Vapaasti by K.J
      Kopioitavaa © Jani Virolainen
      Vapaita kuvia © Vapaitakuvia
      Wapaat © Wapaat
      Kopioitavaa © Minttu

      Vapaita © Suvi Laukkanen
      Vapaasti kopioitavia © NF-kuvia
      Vapaasti! © Ipsu
      Vapaastikopioitavia © Kata T.
      Free pictures © kuvaaja ei halua nimeään mainittavan
      Vapaitakuvia © Elicopy
      Vapaastikopioitavaa © HMVP
      Kopiointisivusto Paperiliitin © Paperiliitin
      Kopioitavaa © Wappaasti
      Blue World © Kata

      Kirkkaus © Tiia S.
      Kopioitavia kuvia © Tiia S.
      Kopioitavaa by Milca
      Niityn Kopioitavat © Antsu, NvT
      Tiia Puotsaari Photography © Tiia Puotsaari
      Vapaasti © pippin
      Vapaasti kopioitavia kuvia © kuippana.net/vapaat
      Vermovk © AE/Vapaasti kopioitavat
      Vapaastikopioitavia © Sarpa
      Vapaasti kopioitavat © nurinkurin.net (vapaasti)

      Vapaasti kopioitavia kuvia © www.lasikuu.net/vapaasti
      Vapaastikopioitavaa © Mutkaton.net - vapaastikopioitavaa
      Vapaasti kopioitavaa © Minttu
      Julinvapaat © Juli
      miseryn © VRL-01080

    • pikkuponi4

      http://ainouh.kuvat.fi/ Täältä saa kopioida virtuaalitalleille kuvia, mutta kuvasivun alapuolella on pari ehtoa, joita noudattamalla kuvia saa käyttää.

    • AnsQu (;

      TEILLE, JOTKA KOPIOIVAT SLAWIKISTA!!!!!

      Slawikista EI saa kopioida kuvia!!!!!! SIELLÄ LUKEE IHAN SELVÄSTI, ETTÄ JOUTUU MAKSAMAAN, JOS TEKEE NIIN!!! Nyt järki käteen...
      Ymmärrän lapsia, jotka luulevat tämän viestin jälkeen, että joutuvat vankilaan, mutta tässähän oli teille yksi elämänneuvvo.
      ITSE OLEN MAKSANUT & SAANUT LUVAN KOPIOIMISEEN...!!!
      TEHKÄÄ TEKIN NIIN, JOS HALUATTE SLAWIKISTA KOPIOIDA KUVIA! Muuten joudutte maksamaan aikuisena sakkoa, tai mikset jo lapsenakin ._.

    • ärmurpurrrr!!!

      Slawikista ei saa kopioida kuvia julkaisutarkoitukseen, tiedän henkilön joka tässä muutama viikko takaperin sai sakot... Että kopioikaa jos haluatte, mutta sitten on turha valittaa että on tullut sakkoa...

    • Mintsu10

      Tietäisikö joku mistä löytyisi kuvaa mustasta skyroksenponista. Olen etsinyt paljon enkä mistään ole löytänyt.

      Toivottavasti vastaus tulisi mahdollisimman pian.
      KIITOS, jos joku voi auttaa!!!:)

    • jossu2

      Mä en ota kuvia virtuaali talliin vaan ihan mun blogiin (heppa blogiin) Niin saako Slawik:in kuvia käyttää?

      • Jossu2

        Ainiin ei saanu..unohtakaa


    • !!!!!!!

      Kannattaa kirjotta googleen et vapaasti kopioitavaa nii sielt tulee yleensä ekana virtuaali listaus-webs tai jotain sinne päin nii siellä on lueteltu paljon sivuja joista saa kopioida vapaasti!!!

    • Noup.

      Slawikin sivujen alakulmassa lukee: © 2010 Christiane Slawik - All rights reserved.

      Koittakaa ymmärtää kerrasta, Slawikin kuvia ei saa käyttää! Jos haluatte todisteita, menkääpä asianne sanomaan Christianelle itselleen sähköpostin kautta.

      Maailmasta löytyy paljon paikkoja, joista voi kopioida kuvia, kunhan muistaa mainita kuvaajan ja mahdollisesti myös linkittää hänen sivuilleen.

      http://zuzule.com - Zuzanalta pitää kysyä lupa ja muistaakseni kuvissa oleva leima täytyy jäädä näkyviin, sitä ei saa peittää tai rajata kuvasta.

      http://boblangrish.com - Hyviä kuvia, muistaakseni saa käyttää kunhan tosiaan merkkaa Bobin copyihin ja mahdollisesti myös linkittää.

      http://equine-photo.net - Ekaterinan kuvia saa käyttää, kunhan niitä ei muokkaa ollenkaan. Kysyin itse Ekaterinalta ja sanoi, että kuvia ei saa muokata.

      http://flickr.com - Ainoastaan kuvat Some Rights Reserved lisenssillä, nd - lisenssi muistaakseni kieltää kuvan muokkaamisen. Lisenssi ja kuvaaja tulee merkitä näkyviin.

      Googlettakaa myös, ja muistakaa aina varmistaa, että kyseisestä paikasta saa kopioida. Esim. jos löydät sivun, jossa on hirveästi hyviä kiiltokuvia yms. ja siellä sanotaan, että saa kopioida ja näet, että jossain muualla netissä samat kuvat pyörivät laittomina, älä kopioi! Minne tahansa voidaan lätkiä kuvia ja sanoa, että ne ovat vapaasti kopioitavissa. Muista siis aina tarkistaa, mistä kopioit, ellet sitten tosiaankin halua niitä sakkoja niskallesi.

      Ja parhaat kuvat saa kuvaamalla / piirtämällä itse! :) Jos ei ole talleja lähettyvillä, menkää vähän kauemmas vaikkapa pyörän voimin tai menkää kaverin mukana tallille ja kysykää saako hevosia kuvailla. C:

    • Täältä löytyy!

      lasikuu.net/vapaasti

    • juuri näin.. -.-

      Slawikin kuvia ei saa kopioida! Laittakaa Christiane Slawik:ille sähköpostia ja kysykää! Voitte ehkä saada luvan! Itse olen pyytänyt Zuzuleelta lupaa että käytän hänen kuviaan virtuaalitallissa ja hän antoi luvan! ja hei 'Wabaasti' Zuzulen kuvia ei saa käyttää vapaasti! Täytyy kysyä lupa! -.- Ja kysyin Zuzulelta että saisinko tehdä ulkoasun missä ei näy sitä leimaa mutta laitoin kaiken mitä leimassa luki ulkoasun kulmaan..! -,-

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe