Korkeavyötäröiset farkut. Hyi!

asdas

Siis hyi saakeli. Näin järkyttävän uutisen plaza.fi:n etusivulla: Korkean vyötärön paluu http://plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/muoti/korkean-vyotaron-paluu . Siis hyi helvetti, ei paluuta 80-luvulle. Toivottavasti naiset ei oikeasti ala pukeutua korkeavyötäröisiin farkkuihin yms. Ihan järkyttävän näköisiä!

Siis voiko olla mitään seksikkäämpää kuin nainen tiukoissa matalalantio-farkuissa! Ei.

22

4791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikään..

      kamalammalta kuin matalan farkun ja lyhyen topin välistä pilkottava röllikkä... niin harvalle ne matalalantioiset housut oikeasti istuvat...

    • korkeasaaren apina

      No perus suomineidon, mitessen sanoisi kohteliaasti, ihran määrällä nuo housut ovat mainioita siinä mielessä, etteivät makkarat pääse roikkumaan välistä. Nyt täytyy tosin myöntää se tosiasia, että me miehet ollaan aivan samanlaisia läskäreitä varsinkin vanhemmalla iällä.

      Mitä enemmän muita näkee, niin sitä enemmän on alkanut ajatella, että suomalaiset ovat yksi maailman rumimmista kansoista heti aboriginaalien ja bushmannien jälkeen. Tai ehkä about tasoissa brittien ja ns. valkoisten jenkkien kanssa. Ehkä pitäis edes polttaa toi läski ajoissa?

      Nyt tosin en halua olla sovinisti, vaan aivan rehellisesti sanon, että joitakin tyttöjä "pukee" lievä pulskuus, kun taas miehillä varmaankin naisten mielestä lihavuus on yksinomaan negatiivista. Niin ja sori jos tuolla loukkasin, ei todellakaan ole tarkoitus.

      Pääasia, ettei kukaan väkisin halua näyttää tältä niin kuin osa meistä suomalaisista: http://media.urbandictionary.com/image/large/hick-23787.jpg

    • nici

      Olet niin oikeassa, ei ole mikään kamalampaa kuin nämä korkeavyötäröiset farkut!

      Ja vielä pillifarkut korkeallavyötäröllä. Minä en vaan suostu niitä käyttämään, näyttäisin 50 naiselta enkä sitä tahdo kun olen 20.

      Kuka päättää mikä on muodissa? Hänet pitäisi erottaa!

      • ffffff

        ovat vastaus rukouksiini: mikään ei ole niin vastenmielisen näköistä kuin ns. persjalkainen suomalainen nainen, joka lyllertää matalavyötäröisissä farkuissa vatsamakkarat pullottaen.

        korkeavyötäröiset housut/hame yhdistettynä maltillisilla koroilla varustettihin kenkiin luo kuvan hoikemmasta, pitkäjalkaisesta naisesta.

        sitäpaisti, nailla on luonnostaan vyötärölinja korkeammalla kuin miehillä, joten housut/hame luontaiselle korkeudelle.


      • asdas
        ffffff kirjoitti:

        ovat vastaus rukouksiini: mikään ei ole niin vastenmielisen näköistä kuin ns. persjalkainen suomalainen nainen, joka lyllertää matalavyötäröisissä farkuissa vatsamakkarat pullottaen.

        korkeavyötäröiset housut/hame yhdistettynä maltillisilla koroilla varustettihin kenkiin luo kuvan hoikemmasta, pitkäjalkaisesta naisesta.

        sitäpaisti, nailla on luonnostaan vyötärölinja korkeammalla kuin miehillä, joten housut/hame luontaiselle korkeudelle.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kyllä suomalaiset (ainakin nuoret) naiset ovat aika timmissä kunnossa, etenkin näin kesäaikaan.

        Matalalantioiset tuovat omasta mielestäni naisen muodot paremmin esiin. Ja vaikka ei olisi mitenkään täydellinen vartaloltaan, niin matalavyötäröiset eivät ainakaan huononna ulkonäköä.

        Jos katsot tuosta linkistäni tuon toisen kuvan, niin miltähän se mahtaisi näyttää, jos tuo nainen ei olisi noinkaan hoikka. Silloin ne mainitsemasi
        vatsamakkarat pullistaisivat tuolta farkkujen sisältä ja se vasta järkyttävältä näyttäisi.


      • että timmissä kunnossa!?
        asdas kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kyllä suomalaiset (ainakin nuoret) naiset ovat aika timmissä kunnossa, etenkin näin kesäaikaan.

        Matalalantioiset tuovat omasta mielestäni naisen muodot paremmin esiin. Ja vaikka ei olisi mitenkään täydellinen vartaloltaan, niin matalavyötäröiset eivät ainakaan huononna ulkonäköä.

        Jos katsot tuosta linkistäni tuon toisen kuvan, niin miltähän se mahtaisi näyttää, jos tuo nainen ei olisi noinkaan hoikka. Silloin ne mainitsemasi
        vatsamakkarat pullistaisivat tuolta farkkujen sisältä ja se vasta järkyttävältä näyttäisi.

        Eivät tosiaankaan ole!!!!
        Nykyään nuoret naiset pursuavat vyötäröläskiä ja mikä on sen ällöttävämpää kuin persvaon näyttävät housut ja valtavat makkarat vyötäröllä plus iso maha!!!???
        Naiset ovat "normaalisti" MUODOKKAITA ja lantiomalliset farkut ovat miesten vartalolle sopivampia.
        Tosin pillifarkut korkeallavyötäröllä eivät sovi kaikille ja muoti on aina liiottelevaa eikä se äärimmilleen vedettynä sovi kuin mallivartaloisille ihmisille.
        Siksi meillä pitäisi olla järki joka sanoo mikä sopii ja mikä ei!!!
        Tämä nykyinen "läskit esiin muoti" on kammottavaa.


      • asdas
        että timmissä kunnossa!? kirjoitti:

        Eivät tosiaankaan ole!!!!
        Nykyään nuoret naiset pursuavat vyötäröläskiä ja mikä on sen ällöttävämpää kuin persvaon näyttävät housut ja valtavat makkarat vyötäröllä plus iso maha!!!???
        Naiset ovat "normaalisti" MUODOKKAITA ja lantiomalliset farkut ovat miesten vartalolle sopivampia.
        Tosin pillifarkut korkeallavyötäröllä eivät sovi kaikille ja muoti on aina liiottelevaa eikä se äärimmilleen vedettynä sovi kuin mallivartaloisille ihmisille.
        Siksi meillä pitäisi olla järki joka sanoo mikä sopii ja mikä ei!!!
        Tämä nykyinen "läskit esiin muoti" on kammottavaa.

        En tiedä, missä takahikiällä sä asut (valinnanvaraa ei sitten varmaan ole), mutta isommissa kaupungeissa (suurin osa) nuorista naisista miellyttää ainakin omaa silmää.

        Eihän naisen nyt ylilaiha luuviulu tule olla (makunsa tietysti kullakin).


        Tässä ketjussa vissiin ainoastaan naiset ( minä) on sanonut pitävänsä matalavyötäröisistä. JES! Naisethan sen päättää. :)


      • minä olen nainen!!!!!!!
        asdas kirjoitti:

        En tiedä, missä takahikiällä sä asut (valinnanvaraa ei sitten varmaan ole), mutta isommissa kaupungeissa (suurin osa) nuorista naisista miellyttää ainakin omaa silmää.

        Eihän naisen nyt ylilaiha luuviulu tule olla (makunsa tietysti kullakin).


        Tässä ketjussa vissiin ainoastaan naiset ( minä) on sanonut pitävänsä matalavyötäröisistä. JES! Naisethan sen päättää. :)

        Takahikiäsi saat pitää itse!
        Sillä tuttuja ovat minulle euroopassa muutkin kaupungit ja tiedän tästä alasta !!!!!!
        Pidä sinä naismakusi!!!!!


    • hYi-Hyi

      Matalalantio farkut lyhyntävät jalkoja ja pidentävät selkää. Siinä vasta on kaunis näky, jos omaa perussuomalaisen pitkän selän ja lyhyet jalat. Korkeammalla vyötäröllä saadaan sentään hiukan pituutta jalkoihin ja selkää poikki...
      50-luvulla oli korkea vyötärö farkuissa ja muissakin vaatteissa. Ne näyttävät todella kauniilta.

      • pitkäjalkainen

        Olen kolmekymppinen nainen enkä kyllä tykkää ollenkaan korkean vyötärön paluusta! Mulla on vähän liiankin pitkät jalat ja jos laitan korkeavyötäröiset housut jalkaan, näky on kauhee. Kun on matalammat housut päällä, vartalo näyttää sentään vähän sopusuhtasemmalta. Toivottavasti kaupoista löytyy vielä matalaakin mallia!


      • on olemassa
        pitkäjalkainen kirjoitti:

        Olen kolmekymppinen nainen enkä kyllä tykkää ollenkaan korkean vyötärön paluusta! Mulla on vähän liiankin pitkät jalat ja jos laitan korkeavyötäröiset housut jalkaan, näky on kauhee. Kun on matalammat housut päällä, vartalo näyttää sentään vähän sopusuhtasemmalta. Toivottavasti kaupoista löytyy vielä matalaakin mallia!

        omanlaisensa sopivuus.
        Lyhytjalkaiselle ei sovi lantiohousut ja pitkäkoipiselle se sopii koska pitkäjalkaisella vyötärö voi olla hakusessa tai liian korkealla jolloin matalavyötäröinen malli tasapainoittaa vartalon suhteita.
        Näissä asioissa aina joku kärsii, mutta muotia ei saa seurata liian orjallisesti.
        Meille suomalaisille matalavyötäröiset eivät vain oikein sovi, lyhytjalkaisia-pömppövatsaisia ja jos reidet ovat vielä lihavat niin KARMEETA!


      • nici
        on olemassa kirjoitti:

        omanlaisensa sopivuus.
        Lyhytjalkaiselle ei sovi lantiohousut ja pitkäkoipiselle se sopii koska pitkäjalkaisella vyötärö voi olla hakusessa tai liian korkealla jolloin matalavyötäröinen malli tasapainoittaa vartalon suhteita.
        Näissä asioissa aina joku kärsii, mutta muotia ei saa seurata liian orjallisesti.
        Meille suomalaisille matalavyötäröiset eivät vain oikein sovi, lyhytjalkaisia-pömppövatsaisia ja jos reidet ovat vielä lihavat niin KARMEETA!

        Nehän ovat rumat kuin mitkä.

        Itse olen hoikka, makkoroita ei löydy käytän matalavyötäröisiä farkkuja koska jalkani ovat todella pitkät.

        Kyllä "minun" kaupungissakin nuoret pissikset ovat hyvässä trimmissä, ja käyttävät kokrkeavyötäröisiä housuja.
        Ja sitten ne jotka ovat vähän pyöreämmät niin käyttävät löysempiä vaatteita.

        Onko sitten kaunista kun kaikki läskit tungetaan housujen sisään korkeavyötäröhousuissa? Näyttä kuin olisi raskaana. JA kyllä se läski sieltä pursuaa jostakin.

        Kyllä bootcut ja matalavyötärö on seksikäämpi näky naisilla, minun mielestä(paitsi jo sitä läskiä löytyy).


    • mies__

      Korkeavyötäröiset farkut niissä leveä vyö...ei voi seksikkäämpää olla..

    • mies___

      Korkeavyötäröiset farkut niissä leveä vyö...ei voi seksikkäämpää olla..

    • Kauniita

      Mielestäni korkeavyötäröiset ovat varmasti kauniimpia kuin läskiä pursuavat matalat. Varmasti myös terveellisempi vaihtoehto Suomen talvessa. Ja pahinta ovat tietysti ne matalat, joista takapuoli näkyy kumartuessa. Siinä se ruokahalukin lisääntyy ruokapöydässä vieruskaverin pyllistellessä...

      Sitä paitsi silmä tottuu uuteen muotiin, kunhan aika kuluu. Onneksi myös tummat värit ovat palaamassa farkkumuotiin. En voi mitään, mutta vaikka nainen olen, minulle tulee aina mieleen huora noista hyvin kulutetun näköisistä farkuista, joita nettisivuillakin paljon mainostetaan. Sellaisia ei kyllä enää Euroopaan muotikaupungeissa juuri näy, toivottavasti poistuvat pian suomalaisestakin katukuvasta.

      • malla r.

        tuolla tyyli -sivustolla haikailinkin vanhojen Micmacien perään, jollaiset satuin näkemään ohimennen vappujuhlissa ja joita kuvittelin vintage -malliksi tai muuten uustuotannon farkuiksi. Sellaiset olivat aikanaan juuri sopivan korkeat (ei kainalomalli) ja hyvän tumman siniset valkoisin tikkauksin, tosin 80 -luvun alussa.


      • korkeavyötäröiset
        malla r. kirjoitti:

        tuolla tyyli -sivustolla haikailinkin vanhojen Micmacien perään, jollaiset satuin näkemään ohimennen vappujuhlissa ja joita kuvittelin vintage -malliksi tai muuten uustuotannon farkuiksi. Sellaiset olivat aikanaan juuri sopivan korkeat (ei kainalomalli) ja hyvän tumman siniset valkoisin tikkauksin, tosin 80 -luvun alussa.

        ovat kauniita!

        http://fluxor.tyylitaivas.fi/asu/hightower
        väitättekö että tää näyttää pahalta?

        http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp;jsessionid=26915E4C18A02577DE45ACB8CFD29C73.app11-node5?itemdescription=&itemCount=8&id=13635172&parentid=W_APP_JEANS_HIGH&sortProperties= product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=207&navAction=poppush&color=01
        tai nuo?

        itse pidän kovasti


    • jjjaaamitäpaskaaa

      Korkeavyötäröiset farkut in !

      Okei en itsekään tykkää farkuista joissa on vain 1 nappi, mutta entä jos löydetään muodikkaampiakin versioita? Nappeja sinne sun tänne ja nilkkoihin vetoketjut.

      Korkeavyötäröiset farkut korostaisivat naisen hoikinta kohtaa mahan alueella samalla tavoin kuin tissivyö, nostamatta kuitenkaan povea tyrkylle.

      Lisäksi farkut todellakin saadaan vierekkäin olevilla napeilla tyylikkään näköiseksi, ja ruskealla nahkavyöllä voidaan " istuttaa " ilmettä lisää naiselle.

      hoikille sopii, lihavat pysyköön collareissa.

      http://i46.tinypic.com/2ytzatc.jpg

      https://lh4.googleusercontent.com/-7yHz4njHpVI/TXfYY5fZ6-I/AAAAAAAAAcU/eLSdN2x1_QE/s1600/DPP07DB0309151D30.jpg

      http://3.bp.blogspot.com/_xarQEdFTKq0/TUCB_LVovlI/AAAAAAAAB7M/tbmbXIQpSA0/s1600/_MG_9994.jpg

      Ps. Kuvat googlattu.

    • muotitietoinenXDD

      itse tykkään korkeevyötäröisistä farkuista. Jalat näyttää siten pidemmiltä.

    • jutiänettäovanhamut

      Joo tiiän et on kivikautine keskustelu jo, mut sanompa vaa et mitä se kenenkää persettä kutittaa kuka käyttää ja millasii farkkui. Jokane pitää sellasii huosui ku ite haluu ja istuu hyvi pääl. Ja iha suoraa sanottun MUN MIELEST hoikille ihmillislle sopii hyvi matalat että korkeet, mut vähä kookkaammille sopii paremmi matalat KOSKA korkeevyötäröiset housut näyttää niitte pääl tältä http://i46.tinypic.com/2ytzatc.jpg tai tältä http://vuodatus-media-3.vuodatus.net/g/60024/1731013.jpg tai tältä http://lostinaspotlessmind.com/wp-content/uploads/2013/05/KappAhl-magic-jeans-high_waisted.jpg

      Ja en nyt sano et matalat farkut jonku läskin pääl hyvält näyttää jos maha roikkuu yli jne mut voisivat sit neki ihmiset pitää vähä pidempii paitoi päällä ni ei näy kaikelle kansalle!
      MIETTIKÄÄ IHMISET MITÄ PISTÄTTE PÄÄLLE (VAIK MUA EI SINÄNSÄ EES KIINNIOSTA MITÄ MUIL ON PÄÄL, OLKOOT VITTU VAIK ALASTI) NI VÄLTETÄÄ JUST TÄMMÖSET HIRVEET HALOOT JA NÄYTETÄÄ PALJO USKOTTAVIMMILTA JA JOTKU OTTAS MEIÄT EES TOSISSAA ;)

      • jutiänettäovahnamut

        sori noi virheet mut kirjotin kännyl nopee ni oli vaikee! :D ei ollu ku varmaa 2 virhettä


    • Makunsa jokaisella

      Kyllähän se on kuulkaa niin, että jokainen pitäköön sellaisia housuja, mitkä parhaiten sopii ja istuvat kroppaan. Koska epäsopivat ei näytä hyvältä, eikä tunnu kivalta yllä. Kunhan jokainen vaan löytäisi kaupoista mieleisiään vaatteita. Eikä meitä orjuutettaisi pakkomuodilla. Mikä ei tosiaan ihan kaikille sovi. Kaikenlaisia malleja siis pitäisi olla vaatekaupoissa tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe