Haminan eläinlääkärit

pian haminalainen..

Mitä eläinlääkäriä suosittelisit? Tarttis pennulle rokotuksia antaa. edullinen paikka mutta siltikin hommansa osaava

126

29313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudesta summasta

      on hyvä ja edullinen! Taitaa vaa olla nyt kesälomalla...

      • wtf!!!

        sirkka salmela on koko kymen laakson huonoin eläin lääkäri! kaveri kertoi kun oli vienyt koiransa sirkalle,niin sirkka pelkäsi koiraa jne. mitä tekee eläinlääkärillä joka ei uskalla edes koskea eläimeen?


      • isojen koirien omist
        wtf!!! kirjoitti:

        sirkka salmela on koko kymen laakson huonoin eläin lääkäri! kaveri kertoi kun oli vienyt koiransa sirkalle,niin sirkka pelkäsi koiraa jne. mitä tekee eläinlääkärillä joka ei uskalla edes koskea eläimeen?

        kyllä meidän koirat on hoidettu salmelan sirkan vastaanotolla ihan hyvin.. eikä ole mitään pikku koiria vaan isoja.


      • ...
        wtf!!! kirjoitti:

        sirkka salmela on koko kymen laakson huonoin eläin lääkäri! kaveri kertoi kun oli vienyt koiransa sirkalle,niin sirkka pelkäsi koiraa jne. mitä tekee eläinlääkärillä joka ei uskalla edes koskea eläimeen?

        kaveri kertoi... Minä voin kertoa omasta kokemuksesta, että Sirkalla saanut aina hyvää palvelua ja hoitoa koirille (isoille ja keskikokoisille). Aikataulu joskus jätättää, mutta missä lääkärissä näin ei joskus kävisi!


      • Hauvamamma
        wtf!!! kirjoitti:

        sirkka salmela on koko kymen laakson huonoin eläin lääkäri! kaveri kertoi kun oli vienyt koiransa sirkalle,niin sirkka pelkäsi koiraa jne. mitä tekee eläinlääkärillä joka ei uskalla edes koskea eläimeen?

        Kaveri kertoi.. hmm.. kertoiko kaveri myös millaisia käytösongelmia koirallansa mahdollisesti oli? Ei ole Sirkka Salmela meidän koiria vain ole pelännyt, mutta kyllä mä oletan että hänellä kuten muillakin eläinlääkäreillä on ihan normaalisti kehittynyt itsesuojeluvaisto..

        Täysi kymppi Salmelalle myös kutsujärjestelmästä, joka muistuttaa postitse aina rokotuksista!


      • Umbelina Lautala
        wtf!!! kirjoitti:

        sirkka salmela on koko kymen laakson huonoin eläin lääkäri! kaveri kertoi kun oli vienyt koiransa sirkalle,niin sirkka pelkäsi koiraa jne. mitä tekee eläinlääkärillä joka ei uskalla edes koskea eläimeen?

        Kyllä meidän koirat on hoidettu Salmelan Sirkan vastaanotolla monta vuotta minun oma kokemus Sirkka Salmella on paras eläinlääkäri koko kymenlaakson e edullisempaa.


      • gfd

        Salmelan Sirkka ja Sini tai kaupungin eläinlääkäri.Molemmista hyviä kokemuksia.


      • Anonyymi
        isojen koirien omist kirjoitti:

        kyllä meidän koirat on hoidettu salmelan sirkan vastaanotolla ihan hyvin.. eikä ole mitään pikku koiria vaan isoja.

        Samoin meidän koira pennusta vaariin


      • Anonyymi
        wtf!!! kirjoitti:

        sirkka salmela on koko kymen laakson huonoin eläin lääkäri! kaveri kertoi kun oli vienyt koiransa sirkalle,niin sirkka pelkäsi koiraa jne. mitä tekee eläinlääkärillä joka ei uskalla edes koskea eläimeen?

        Osaatko kirjottaa


    • hmm...

      Se on tosi hyvä se...ootas ku en muista hyvin sen nimee...oliks se joku "Matvet" ainaki.."vet sana mainittiin ja M-kirjaimella taisi alkaa...

      Ihan paras paikka ja paras henkilökunta.

      (viimeksi kävin joskus kolme vuotta sitten ni en muista nimee..)

      • ....on....

        .. Marvet Itäväylässä.


      • Marvetia
        ....on.... kirjoitti:

        .. Marvet Itäväylässä.

        Kyseistä paikkaa en suosittele, paitsi jos on erikoisemmille testeille tarvetta.

        Vaikka kissan omistajana puhunkin, niin sekä omat kokemukset että monien ystävien ovat olleet huonoja. Plus taitaapi olla kallein paikka Haminassa.

        Salmelan Sirkalle on meilläkin siirretty, plussa sinne.


      • !!!

        marvet ehdottomasti paras! sirkka salmela huonoin!


      • !
        Marvetia kirjoitti:

        Kyseistä paikkaa en suosittele, paitsi jos on erikoisemmille testeille tarvetta.

        Vaikka kissan omistajana puhunkin, niin sekä omat kokemukset että monien ystävien ovat olleet huonoja. Plus taitaapi olla kallein paikka Haminassa.

        Salmelan Sirkalle on meilläkin siirretty, plussa sinne.

        kai nyt marvet on kallein kun siellä haminan ainut röntgen!!!!!! mikä siinä on niin vaikeeta tajuta että röntgenit muut ovat kalliita laitteita!!!! marvetin hinnat ovat täysin asialliset!!!! lisäksi marvetissa erittäin hyvä lääkäri ja hyvä palvelu! eläimet marvettiin!


      • -Kassu-
        ! kirjoitti:

        kai nyt marvet on kallein kun siellä haminan ainut röntgen!!!!!! mikä siinä on niin vaikeeta tajuta että röntgenit muut ovat kalliita laitteita!!!! marvetin hinnat ovat täysin asialliset!!!! lisäksi marvetissa erittäin hyvä lääkäri ja hyvä palvelu! eläimet marvettiin!

        Pajulahti tossa Anjalankoskella,ajomatka n.45min ottaa samasta röntgenistä just tasan puolet että niin paljon ne laitteet ja työ maksaa:D!Ja aina ollut kymenlaakson paras ja asiantuntevin eläinlääkäri,ainoastaan faktaa.


      • ei mitää vikaa
        !!! kirjoitti:

        marvet ehdottomasti paras! sirkka salmela huonoin!

        mitä vikaa muka salmelan sirkassa?


      • Tiedän
        -Kassu- kirjoitti:

        Pajulahti tossa Anjalankoskella,ajomatka n.45min ottaa samasta röntgenistä just tasan puolet että niin paljon ne laitteet ja työ maksaa:D!Ja aina ollut kymenlaakson paras ja asiantuntevin eläinlääkäri,ainoastaan faktaa.

        Kuvan laatu ei välttämättä ole kovin hyvä Anjalassa.


      • Umbelina Lautala

        Menin kerra Melvet maksoin nin paljon puoli rokote lähes loppuivat rahat antaa loput rokote!


    • edullisin

      Pakkanen nimeltään, velottaa varmaan vähiten.

    • ehdottomasti

      kaupungin eläinlääkäri Pakkanen, asiallisen miellyttävä ja edullinen.

      • Kennel

        Pakkanen on hyvä eläinlääkäri mutta varokaa kunnaneläinlääkäriä Tuire Tuukkasta ei rokota koiria kun voivat purra ja on jättänyt tutkimatta sairaan koiran vaikka oli päivystys ja oli paikalla ei ottanut vastaan.Kyseistä naista en unohda.


      • Anonyymi
        Kennel kirjoitti:

        Pakkanen on hyvä eläinlääkäri mutta varokaa kunnaneläinlääkäriä Tuire Tuukkasta ei rokota koiria kun voivat purra ja on jättänyt tutkimatta sairaan koiran vaikka oli päivystys ja oli paikalla ei ottanut vastaan.Kyseistä naista en unohda.

        Aika paha kommentti Tuire Tuukkasesta. En kyllä allekirjoita moista kommenttia. Pitää kai omistajan huolehtia, että koira ei pääse puremaan.


    • koirallinen_

      Kaupungin eläinlääkäri on hyvä ja edullinen. Edullisin minun tietojen mukaan, mutta palvelut ei kärsi.

      Aiemmin mainittu Marvet on kuulopuheiden mukaan kalleimmasta päästä? Asiasta tietävät korjatkaa jos luulen väärin...

      • edullisin

        Näin olen myös kuullut Marvetin hinnoista. Toisekseen olen kuullut myös joidenkin asiakkaiden olleen tyytymättömiä Marvettiin.

        Mikäli et jostain syytä kaupungin eläinlääkärille saisi vaikka aikaa, ja koirasi tarvitsisi osaavaa ja todella kokonaisvaltaisesti koiran huomioonottavaa hoitoa, on Kotkansaarella hyvä eläinlääkäri, Jenni Hyväkkä.

        Hyväkällä ei kuitenkaan ole esim. röntgenlaitetta, niin kuin ei kaupungineläinlääkäreilläkään. Eli jos röntgenkuvia tarvitsi ottaa, niin veisin Pajulahdelle Anjalaan tai Kestille Kouvolaan.


    • kopsu

      Vaikka olenkin paikkakuntaa vaihtanut niin hauvat käy edelleen Salmelan Sirkalla, osaa asiansa. Rokotukset 35e.

      • sirkka..

        salmela on paras miunkin mielestä. suurenmoiset kehut sirkalle =)


      • ........
        sirkka.. kirjoitti:

        salmela on paras miunkin mielestä. suurenmoiset kehut sirkalle =)

        Sirkka on miellyttävä, inhimillinen eläinlääkäri. Röntgen ym.laitteita ei ole, että Kouvolaaan tai Anjalankoskelle sitten jos niitä tarviit. Marvetiin en veisi koiraani mistään hinnasta.... olen nimittäin kuullut kaikenlaista sieltä puljusta.


    • 2 koiraa Haminasta

      MarVet on ihan ok paikka, mutta kallein Haminassa.

      Kaupungineläinlääkärillä en ole käyttänyt kuin rokotuksissa. Ei vakuuttanut ammattitaidollaan, kun vastasi tassuongelmaan, ettei ole aikaa hoitaa ja ei ota vastaan.

      Salmelan Sirkalta sain vastauksen, ettei hänestä nyt ole apua. Kyse oli kynsivauriosta.

      Itse olen käyttänyt Pajulahdella Anjalankoskella ja Kestillä Kouvolassa. Kesti on ammattitaidoltaan aivan omaa luokkaansa ja palvelu on todella ystävällistä koko henkilökunnalta.

    • hih..

      kannattaa viedä pakkaselle, se on niin lutunen..;) ja meidän elukatkin on siitä tykännyt..

      • 1990

        PAH! Pajulahti "listii" elukan kuin elukan, vaikka ei syytä olisikaan. Marvet on ok, joskin kallis. Maksaako sitten osaamisesta, tietämyksestä jne...vai siitä, että joku arvailee ja hoitaa arvailujen mukaan?


      • yksityiselle

        Kai kunnallisella eläilääkintäpuolella on sama ongelma kuin terveyskeskuksissa. Aika on tiukilla, eikä kukaan voi tehdä kuin yhden ihmisen työt. Ehkä on parempi mennä yksityiselle, jos kunnalliselle puolelle ei aikaa saa. Sama pätee nykyään hammaslääkäriin ja kai kaikkiin kunnallisiin palveluihin.


    • *Rölli*

      Jos on vain mahdollisuus niin Jenni Hyväkälle kannattaa viedä. Käytin itse kissani viime viikolla siellä koska sillä oli silmät niin tulehtuneet. Missään nimessä älä vie Anu Lundelinille. Meinaa se ämmä keksii kaikki virukset ja sairaudet mitä eläimellä ei vältämättä ole. Olen kuullut ja itselleni on käynnyt koiran kanssa vähän köpelösti kun olen viennyt sen sinne. Koira joutui kärsimään monta päivää kun se ei suostunnut antamaan sille lopetus piikkiä ja se koira ehti halvaantua ennen kun se suostui lopetamaan sen. Ja keksi kaikki sairaudet sille. Onko muilla kokemuksia ketkä on käytännyt eläimiä Anu Lundelinilla? Haluaisin kuulla.

      • koiruudet

        on ollut kuulemma ennen hyvä. Nyt kädet tärisevät kovasti, joten ehkä tarkkuutta vaativat jutut voi jättää muille. Selvästi kuitenkin paneutuu asiaan ja tykkää koirista.


      • en pidä

        Käytin pentua Anulla kun muualle en päässyt. Nyt en vie sinne vaikka olisi mikä hätänä. keksi sairauksia ja vikoja päästään, kokeista ei saanut tuloksia, turhautui siihen ja antoi vain jotain lääkettä. Koira pelkäsi koko ajan. Anu ei kyllä osaa koirien kanssa olla, vaikka niistä tykkäisikin..:( Jenni Hyväkällä olen nykyään käyttänyt. Asian osaava on ja koirakin tykkää!


      • Metuusa_

        Itse olen viennyt koiran Lundelin luon vain suurimmassa hädässä. Ei ole paha ihminen, mutta suttuinen yleisvaikutelma, vapisevat kädet ja ammatillisuuden puutokset eivät nosta pisteitä korkealle. Mm. tulkinnut röntgenkuvia väärin ja määrännyt turhia lääkkeitä omalle koiralleni.


      • ettei ko

        lääkäri lue tätä ketjua. Tuohan on kunnianloukkaus, mainita täällä nimeltä ja vielä moittia hänen töskentelytaitoja.


    • Chihuahua

      Marvetista ei selviä alle 50 Euron maksulla, vaikka käynti olisi vain hampaiden näyttö. 5 min. siis taksat on kuin kirurgilla. Lisäksi jos et sovi asioita pilkulleen, muistetaan tehdä sellaisia töitä mitä ei pyydetä ja laskutetaan niistä raskaimman mukaan. Sirustakin on veloitettu 49 € muun käynnin yhteydessä. Laskua yhdestä käynnistä 218 €

      • en veisi omiani koskaan

        Marvet on kyllä kallis paikka, tuntuu hieman juosten kustulta koko touhu, kun koiran silmäongelman diagnoosi vaihtui neljä kertaa - aina sen mukaan, miten kalliita tutkimuksia tai hoitoja he pystyisivät tarjoamaan. Lääkärillä aina kiire ja palvelu aika töykeää, ei aikaa vastata kysymyksiin eikä muista vakioasiakkaitaan (itse arvostan sitä, että eläinlääkäri muistaisi eläimen ja tietäisi vähän sairaushistoriaa)

        Lundelinille en veisi mitään eläintä koskaan, ellei kyseessä olisi hätälopetus. Olen nähnyt, millaista työskentely on kulissien takana, eikä osaa huolehtia edes omista koiristaan. Mm. verinäytteet kuivuneet tiskipöydille, instrumentit desinfioimatta tai maanneet desinfiointinesteessä viikkoja, vahingoittanut eläimiä toimenpiteiden aikana yms., eikä käytännön järkeäkään liiemmin löydy. Huhujen mukaan voimakkaasti alkoholisoitunut (kai sen jälkeen, kun tupakasta? lähtenyt tulipalo poltti talon ja kaksi koiraa). En suosittele kenellekään, en edes rokotuksia varten. Kuvottava paikka.

        Marika ja Teemu Tenhusesta tykkäsin, mutta jättivät Pyhtään eläinlääkäriaseman. Täytyykin seuraavaksi käydä kokeilemassa Hyväkkää ja Salmelaa, kun kerran on niin kovasti kehuttu täällä :) Arvostan eläinlääkärissä kiireettömyyttä ja eläinlähtöisyyttä. Lisäksi eläinlääkärin pitäisi ajatella lemmikin hyvinvointia, välttää turhia hoitoja ja testejä, ja kertoa kaikkien hoitojen hyvät ja huonot puolet, jotta omistaja voi tehdä hoitopäätöksen tietoisesti. Ei halpa hintakaan huono puoli ole, kunhan se ei tule hoidon kustannuksella.


      • kissan omist.

        totta. Kissani jäi auton alle, karkasi, tuli kotiin 3päivän päästä tassu melkein minun nyrkin kokoisena, vein seuraavana päivänä marvettiin. tassusta röntgen kuvat ja jotn muuta melkein 300 €
        2 viikon päästä piti mennä näyttämään tassua, katsoi, laittoi siihen jonkuu tupon 35€ kokio homma kesti maksuineen 3min.


    • Oma koira poissa!

      Haminassa ei ole muualla röntgen, ultraääni yms. laitteita kuin MAR-VET:sa! Tiedän koemuksesta että paikka on kallis, mutta jos koiralla on vakava sairaus suosittelen ehdottomasti MAR-VET:a. Myös Koivolan eläinlääkäriasema on todella hyvä paikka siellä on paljon eläinlääkäreitä jotka ovat erikoistuneet johonkin tiettyyn sairauteen! Jossa täällä hintoja käydään vertailemaan niin Koivola on kalliimpi kuin MAR-VET, mutta jo ennen koiran ottamista olisi Teidän kaikkien pitänyt tajuta että myös koira sairastaa enemmän tai vähemmän! Hankkikaa hyvät ihmiset vakuutustoimistosta eläilääkärikuluvakuutus!!!!!! Kyllä te itse juoksette yksityisillä lääkäreillä mutta mitäs sitten kun koira sairastuu??
      MAR-VET:lle annan 10 pistettä oman koiran hoitamisesta ja kyllä ne mun koiran siellä ainakin muistivat! Jos eläimen vie Sirkka Salmelalle niin täytyy olla sahanpurua omistajan päässä! Anjalankokella tehdään liukuhihnatyötä eikä välitetä eläimestä mitään. Pääasia on ette rahaa tulee taskuihin!

      • ei nimiä

        itse olemme siirtyneet anjalankoskelle jossa koira sai parasta ja asiantuntevaa hoitoa. koiralla lähes 2 vuotta paha ihottuma korvissa ym. ja aina vain määrättiin antibioottia ja kortisonipiikkiä mitkä eivät auttaneet..ruokavaliota ja kaikkea kokeiltiin ei apua. éräs lääkäri sanoi että suosittelee lopetusta ilman tutkimista ja sitä en hyväksynyt joten mentiin pajulahdelle jossa otettiin kaikki allergiatestit ja korvat puhdistettiin ja otettiin näyte, joka oli hiivaa korvissa ja pahasti..mitä itse arvelin, aina kun syötetään vain antibioottia joka lisää vielä hiivaa. saatiin kunnon lääkkeet yms. niin nyt 3 viikon sisällä koiralta on ihottuma parantunut huomattavaasti eikä tarvitse koko ajan rapsutella. joten jokaisella meistä on omat mielipiteet ja kokemukset lääkäreistä.


      • samaa

        mieltä kanssasi että täytyy olla sahanpuruja omistajan päässä jos vie sirkalle lemmikinsä. Kerran vein se oli suuri erehdys! Mutta puhun vain mun kokemuksesta ja mielipiteestä!


      • vanha mummo

        pariskunta jonka nimeä en nyt muista,ovat siirtyneet heinlahdesta ristinkalliolle.Tosi ammattitaitoisia j a mielyttäviä ihmisiä.Nyt siis oma yksityinen yritys.


      • en varma asiasta

        mielestäni salmelan sirkalla on ultra äänen ottaminen mahdollista


    • l.p

      Marvetissa on kyllä haminan parhain lääkäri!!

      • Hän*

        Jos vaadit että kissaasi tai koiraasi Hän:nitellään niin sinne!=))ja siitä saa myös maksaa aika mojovasti;Pakkanen...no jaa...käytin koirani rokotuksella ja ensimmäinen meni ohi=)voitteko kuvitella,,niin että mitä muuta se voi sössiä..Täällä tosiaan kun on muitakin;Salmelan Sirkka 100pist. ja Kesäläinenkin vielä ottelee vastaan,eipäs unohdeta sitäkään.


      • dogi 80

        marvet ehkä kallis,mutta paras lääkäri ja paras palvelu! viekää eläimenne ehdottomasti marvettiin!


      • umbelina lautala

        Marvet
        on paras hinta-imee!


    • Sirkka Salmela

      On Haminan paras ja hinnatkin on kohdallaan.

      • -.-

        salmela on todellakin huonoin Haminassa!!! töykeää palvelua ja huono lääkäri


    • Mar-Vetia en suosittele

      Salmelan Sirkka saa äänen täältäkin. Melkein puolet halvempi kuin Mar-vet ja palvelu on hyvää. Perushoidossa ehdoton.

      JOS kyseessä koira ja jokin erikoislaitteita vaativa tutkimus tai hoito, Mar-Vet silloin laitevarustukseltaan parempi. Kaikessa muussa jääkin sitten huonommaksi; hinnassa, aikataulujen pysyvyydesä, palvelussa, lemmikin käsittelyssä jne. Moni kotkalainenkin käy siellä koirien kanssa.

      Mutta jos kyseessä kissa, kannattaa viedä Kouvolaan erikoisemmissa tapauksissa. Perushoito Salmelalla. Itselläni ja monella muulla kissatutulla todella huonoja kokemuksia Mar-Vetista.

      Olen kuullut sanottavan, että hyötyeläimet (lehmät jne) kunnan eläinlääkärille, koirat Mar-Vetiin ja hevoset Salmelalle. Kissoihin erikoistunutta loistavaa eläinlääkäriä ei Haminasta löydy, valitettavasti.

      • koiramoira

        Heippa!

        Tekeekö haminassa kukaan muu kuin MAR-VET näitä leikkauksia tai lähiseudulla?
        En aio pentuja teettää nartullani ja nyt pitäis leikkauttaa...
        Kokemuksia?


      • perusterveydenhoitoon
        koiramoira kirjoitti:

        Heippa!

        Tekeekö haminassa kukaan muu kuin MAR-VET näitä leikkauksia tai lähiseudulla?
        En aio pentuja teettää nartullani ja nyt pitäis leikkauttaa...
        Kokemuksia?

        Kyllä noista eläinlääkäreistä taitaa suurin osa sterilisaatioita tehdä. Salmela kastroi meidän kollin aikanaan, ja tosiaan melkein puolet halvemmalla kuin Mar-Vetilla.


      • hyvät kokemukset
        perusterveydenhoitoon kirjoitti:

        Kyllä noista eläinlääkäreistä taitaa suurin osa sterilisaatioita tehdä. Salmela kastroi meidän kollin aikanaan, ja tosiaan melkein puolet halvemmalla kuin Mar-Vetilla.

        Pakkanen on ollut hyvä.

        Yksityiset liian kalliita, taitavat saada asiakkaita juuri siksi. Kalleus antaa mielikuvan siitä, että homma toimii. Tämä on valttia kaikessa markkinoinnissa.
        "Paksun koiralla paksu vakuutus"


      • suosittelen
        hyvät kokemukset kirjoitti:

        Pakkanen on ollut hyvä.

        Yksityiset liian kalliita, taitavat saada asiakkaita juuri siksi. Kalleus antaa mielikuvan siitä, että homma toimii. Tämä on valttia kaikessa markkinoinnissa.
        "Paksun koiralla paksu vakuutus"

        myös Pakkasta.. vaikka Haminasta joudunkin Anjalaan ajamaan.. siellä koirani sai heti hyvän ja TOIMIVAN hoidon korvahiivaan jota MAR-VET:in tympeä ja syyllistävä eläinlääkäri ei saanut 1.5 vuodessa kuriin.. tosin määräsikin joka kerta vain samaa lääkettä..
        Kyllä tuo kaupungineläinlääkäri meillä on myös toiminut ihan ok, siitä en sen enempää osaa sanoa kun siellä ollaan käyty vain päivystyksenä näin hätätapausten merkeissä..

        Sirkka Salmela on ystävällinen ja sympaattinen tyyppi.. sinne :) siellä käytin pikkutyttönä paljon noita mun jyrsijöitä..

        Röntgen ym. erikoislaitteet tosin löytyvät vain Mar-Vetistä ja anjalasta (kyllä tuolla kotkassakin varmasti on, mutta siellä en ole koiraani käyttänyt).

        Suosittelen kyllä kaikkia ottamaan koiralle vakuutuksen.. ja puhun nyt kokemuksen syvällä rinta-äänellä, monta sataa olisi tullut säästöä..


      • paras aina
        suosittelen kirjoitti:

        myös Pakkasta.. vaikka Haminasta joudunkin Anjalaan ajamaan.. siellä koirani sai heti hyvän ja TOIMIVAN hoidon korvahiivaan jota MAR-VET:in tympeä ja syyllistävä eläinlääkäri ei saanut 1.5 vuodessa kuriin.. tosin määräsikin joka kerta vain samaa lääkettä..
        Kyllä tuo kaupungineläinlääkäri meillä on myös toiminut ihan ok, siitä en sen enempää osaa sanoa kun siellä ollaan käyty vain päivystyksenä näin hätätapausten merkeissä..

        Sirkka Salmela on ystävällinen ja sympaattinen tyyppi.. sinne :) siellä käytin pikkutyttönä paljon noita mun jyrsijöitä..

        Röntgen ym. erikoislaitteet tosin löytyvät vain Mar-Vetistä ja anjalasta (kyllä tuolla kotkassakin varmasti on, mutta siellä en ole koiraani käyttänyt).

        Suosittelen kyllä kaikkia ottamaan koiralle vakuutuksen.. ja puhun nyt kokemuksen syvällä rinta-äänellä, monta sataa olisi tullut säästöä..

        Olen lukenut, ettei kunnan hommiin eläinlääkäreitä oikein saada, koska töitä on liikaa. Pakkasta suosittelen kyllä. Minulla on vain miellyttäviä kokemuksia. Ei sille mitään voi, jos kaikki haluaa samaan aikaan halvimmalle kunnaneläinlääkärille, eikä aikaa vain voi tehdä lisää.


      • ---------
        paras aina kirjoitti:

        Olen lukenut, ettei kunnan hommiin eläinlääkäreitä oikein saada, koska töitä on liikaa. Pakkasta suosittelen kyllä. Minulla on vain miellyttäviä kokemuksia. Ei sille mitään voi, jos kaikki haluaa samaan aikaan halvimmalle kunnaneläinlääkärille, eikä aikaa vain voi tehdä lisää.

        Kun tarttee perushoitoa, Salmela hyvä ja mukava. Mutta, laitteiden puute tietysti rajoittaa. Silloin menisin Kouvolaan Kestille. Marvetista tosi huonoa kokemusta meilläkin. Anjalankosken Pajulahtea olen kuullut myös paljon kehuttavan, itsellä ei kokemusta.
        Mutta, eiköhän nämäkin jutut ole paljon makuasioita ja tietty käsitys muodostuu siitä, millaista palvelua on eläimelleen saanut.


      • herätkää älypäät!

        marvetissa pitää ollakkin kalliimpaa koska siellä haminan kalleimmat laitteet ja niitä laitteita ei ole muualla haminassa. kalliit laitteet,joten kallis hinta niiden käytöstä. siinä ei ole mitään pahaa! maksan mielellään vähän enemmän hyvästä ja osaavasta palvelusta kuin sirkan pelleilyistä!


      • Koiran omistaja.
        perusterveydenhoitoon kirjoitti:

        Kyllä noista eläinlääkäreistä taitaa suurin osa sterilisaatioita tehdä. Salmela kastroi meidän kollin aikanaan, ja tosiaan melkein puolet halvemmalla kuin Mar-Vetilla.

        Entiset Pyhtään kunnaneläinlääkärit(pariskunta) ovat perustaneet ristinkalliolle oman eläinlääkäripisteen. Suosittelen. Asiallinen,ystävällinen ja ennenkaikkea ammattitaitoinen eläinlääkäriasema.


      • Koiranomistaja.
        Koiran omistaja. kirjoitti:

        Entiset Pyhtään kunnaneläinlääkärit(pariskunta) ovat perustaneet ristinkalliolle oman eläinlääkäripisteen. Suosittelen. Asiallinen,ystävällinen ja ennenkaikkea ammattitaitoinen eläinlääkäriasema.

        Marika ja Teemu Tenhunen. Nimi löytyikin tuolta kun aloin selailemaan viestejä.


    • hau ja vou

      Niitä on hyviä ja huonoja lääkäreitä samoin siellä hihnanpäässä on hössöttäjiä ja liian myöhään heränneitä ;) ensinäkin rokotukseen ei ihmeitä tarvita mutta rauhallisuutta. Kyllä kaupungin eläinlääkäri hoitaa kohtuu suuret ja pienemmät vaivat ja sitten jos laitteet ja menetelmät käy vähiin niin esim. pieneläin klinikka Kouvolassa hoitaa isommat leikkauksetkin ja hyviä on nämä muutkin paikalliset lääkärit. Noin yhteen vetona voin todeta että käy ensin kerran ja jos ei palvelu pelaa mielestäsi niin vaihda kiireesti paikkaa :)

    • Siusia

      ..on kaikki kolme koiraa Mar-vetin asiakkaita. =) Aina olen ollut tyytyväinen palveluun, aikatauluihin ja hoitoon. Lääkäri on mukava ja mielestäni asiantunteva. Plussat siis Mar-Vetille.
      Joskus käyty myös Anjalassa ja sielläkin ollut hyvä palvelu.

      *Makuasioista ei voi kiistellä, sano koira kun per..tä nuoli! =D

      • sessani

        Ois kiva, jos kommentin osaisi kirjoittaa ketjun loppuun eikä keskelle...
        Hamina:
        1. Salmela
        2. Pakkanen
        Kouvola:
        Kesti, heiltä myös jatkotutkimukset jos tarvitsee.
        Miehikkälän Margareta on myös hyvä!
        Pajulahdelta liian monta väärää diagnoosia, sellasta se on kun kiireessä toheltaa...
        Marvettiin en IKINÄ tule viemään yhtä ainutta eläintä!


    • olie

      Käytettiin koira päivystyksessä haavan takia. Likaiset välineet ja pöydät sekaisin niin että välineitä tippui lattialle, sieltä vain keräsi puhdistelematta mitenkään ja käytti. Ei näyttänyt erityisen vakuuttavalta... en suosittele, ainakaan jos eläimelle tarvii jotain kirurgista operaatiota tehdä!!

      • Koiruliii

        Marvettiä ei kannata käyttää, koska niillä on rumat verhot. Apulaisia siellä kyllä on kiireen keskellä siivoamassa, niin ei näytä sotkuiselta kesken leikkauksen. Palvelu kyllä on kaikilla kylän eläinlääkäreillä kohdallaan.


      • vuhhau
        Koiruliii kirjoitti:

        Marvettiä ei kannata käyttää, koska niillä on rumat verhot. Apulaisia siellä kyllä on kiireen keskellä siivoamassa, niin ei näytä sotkuiselta kesken leikkauksen. Palvelu kyllä on kaikilla kylän eläinlääkäreillä kohdallaan.

        on Jenni Hyväkkä Kotkassa. Enää en muualle mene. Ystävällinen ja osaa kohdella ainakin koiria todella hyvin.


    • 10

      On teillä pöpötyksen aihe =) juman kauta puhe oli rokottamisesta ja sen osaa aivan varmasti jokainen lääkäri =)

      • Habane

        Salmelan Sirkalla ollaan käytetty koirat. Hyvä palvelu,mukava ihminen. Sirutettiin koira,joka jouduttiin loppu peleissä rauhottamaan,kun kolme aikuista saanut pidettyä kiinni. Hoiti asian moitteettomasti. Myös jatkossa tullaan siellä käyttämään.

        Pajulahdesta ei ole moitteen sijaa,lähinnä siellä seudulla asuneena meidän hevosia hoitanut.

        Kestistä ei ole pahaa sanottavaa,hyvä lääkäriasema.

        Tenhusen Teemu oli hevosten kanssa parhaimpia täällä seudulla,harmi,kun lähtivät pois.

        Wiklund on hyvä lehmälääkäri ja pystyy lääkkeitä määräämään hevosille sekä pieneläimille,jos tarvis.

        Pakkanen...noh,kaipa se pieneläimiä osaa hoitaa.


      • sannnaaah
        Habane kirjoitti:

        Salmelan Sirkalla ollaan käytetty koirat. Hyvä palvelu,mukava ihminen. Sirutettiin koira,joka jouduttiin loppu peleissä rauhottamaan,kun kolme aikuista saanut pidettyä kiinni. Hoiti asian moitteettomasti. Myös jatkossa tullaan siellä käyttämään.

        Pajulahdesta ei ole moitteen sijaa,lähinnä siellä seudulla asuneena meidän hevosia hoitanut.

        Kestistä ei ole pahaa sanottavaa,hyvä lääkäriasema.

        Tenhusen Teemu oli hevosten kanssa parhaimpia täällä seudulla,harmi,kun lähtivät pois.

        Wiklund on hyvä lehmälääkäri ja pystyy lääkkeitä määräämään hevosille sekä pieneläimille,jos tarvis.

        Pakkanen...noh,kaipa se pieneläimiä osaa hoitaa.

        Onko kellään tietoa paljon Salmelalla maksaa rokotus? joku sanoi sen olevan 30-35e?


      • Hurttax

        Meidän koirat oli henkihieverissä hänen hoidon tapaisen jälkeen.Ei mekään koskaan sinne enää mennä.Kunnalliset on aina halvempia kuin yksityiset,joilla on törkeitä hintoja.


      • sannnaaah
        Hurttax kirjoitti:

        Meidän koirat oli henkihieverissä hänen hoidon tapaisen jälkeen.Ei mekään koskaan sinne enää mennä.Kunnalliset on aina halvempia kuin yksityiset,joilla on törkeitä hintoja.

        Kyllä me sinne ollaan menossa kuitenkin. Aika on jo varattu. Kyllä Sirkkaa on sen verran kehuttu, että aion kokeilla ja sen jälkeen vasta antaa mielipiteeni.


      • Habane
        sannnaaah kirjoitti:

        Kyllä me sinne ollaan menossa kuitenkin. Aika on jo varattu. Kyllä Sirkkaa on sen verran kehuttu, että aion kokeilla ja sen jälkeen vasta antaa mielipiteeni.

        Rokotus ja sirutus ei paljoa maksanut,eikä abortointi. Odotin isompaa laskua,mutta nyt en kyllä yhtään muista paljon rokotus maksoi. Halpa kuitenkin verraten näihin isoihin paikkoihin.


      • satavarmasti
        sannnaaah kirjoitti:

        Kyllä me sinne ollaan menossa kuitenkin. Aika on jo varattu. Kyllä Sirkkaa on sen verran kehuttu, että aion kokeilla ja sen jälkeen vasta antaa mielipiteeni.

        Varmasti olet tyytyväinen.


      • .....
        satavarmasti kirjoitti:

        Varmasti olet tyytyväinen.

        Varmaan et ole tyytyväinen.


      • !!!!!!!!!!!!
        ..... kirjoitti:

        Varmaan et ole tyytyväinen.

        Täältä saimme hyvää ja asiallista palvelua koirallemme ja hyviä neuvoja , käymme myös jatkossa.
        Oiwallinen eläinklinikka Oy
        Asentajankatu 12 Kotka


      • Konitohtori
        !!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Täältä saimme hyvää ja asiallista palvelua koirallemme ja hyviä neuvoja , käymme myös jatkossa.
        Oiwallinen eläinklinikka Oy
        Asentajankatu 12 Kotka

        Mainostakaa kaikki muutkin eläinlääkärit omia toimintojanne tai haukkukaa kilpailijanne! Jos kirjoitatte ilman välilyöntiä pisteen jälkeen tai yhdyssanat erikseen, niin näytätte vielä ihan autenttisilta maalaisilta!


      • *Pia*
        Konitohtori kirjoitti:

        Mainostakaa kaikki muutkin eläinlääkärit omia toimintojanne tai haukkukaa kilpailijanne! Jos kirjoitatte ilman välilyöntiä pisteen jälkeen tai yhdyssanat erikseen, niin näytätte vielä ihan autenttisilta maalaisilta!

        Näistä lääkäreistä sen verran että outoa mun mielestä että jouduin soittamaan el.lääkäriin kun chihuni alkoi synnyttämään tietysti sunnuntai aamuyöstä pentua,siis sitä ainutta;Päivystävä el.lääk.Klemettilä sanoi heti topakasti että hän ei chihuja leikka;hän hoitelee lehmiä aamusta rutiininomaisesti..miten sitten on,onko chihut niin kaukana eläimistä että niitä ei tarvitse päivystyksessä hoitaa,,vaikka sitten jouduttaisiinkin leikkaamaan..herää kysymys.Vittuilun merkit täyttää selvästi myös se että -"oletko nyt valmis ajamaan helsinkiin?"Kaikkein parasta olis että näitä rokotteita kin myytäisiin apteekissa,mitä vittua?..kaikkihan nyt yhden piikin osaa antaa.Synnyttiin sitten kotona pienoisen taistelun jälkeen,mutta kyseinen Klemettilä olisi kyllä kiva tavata joskus jossain muissa merkeissä..


      • Maitotilallinen
        *Pia* kirjoitti:

        Näistä lääkäreistä sen verran että outoa mun mielestä että jouduin soittamaan el.lääkäriin kun chihuni alkoi synnyttämään tietysti sunnuntai aamuyöstä pentua,siis sitä ainutta;Päivystävä el.lääk.Klemettilä sanoi heti topakasti että hän ei chihuja leikka;hän hoitelee lehmiä aamusta rutiininomaisesti..miten sitten on,onko chihut niin kaukana eläimistä että niitä ei tarvitse päivystyksessä hoitaa,,vaikka sitten jouduttaisiinkin leikkaamaan..herää kysymys.Vittuilun merkit täyttää selvästi myös se että -"oletko nyt valmis ajamaan helsinkiin?"Kaikkein parasta olis että näitä rokotteita kin myytäisiin apteekissa,mitä vittua?..kaikkihan nyt yhden piikin osaa antaa.Synnyttiin sitten kotona pienoisen taistelun jälkeen,mutta kyseinen Klemettilä olisi kyllä kiva tavata joskus jossain muissa merkeissä..

        Jos päivystäviä eläinlääkäreitä on vain yksi, ei hän voi jakaantua kahdeksi. Lehmät menevät kyllä jonkun rotan edelle. Onhan noita yksityisiäkin, joilla voi harrastusvälineitään huoltaa. Kunnallinen päivystys on tarkoitettu nykyään lähinnä elinkeinon harjoittajille, eli maanviljelijöille.

        Toivottavasti kukaan paikallinen eläinlääkäri ei edellisen kirjoittajan rottaa tule hoitamaan. Hakkua nyt täällä osaava ammattilainen jonkun rotan takia.


      • *Pia*
        Maitotilallinen kirjoitti:

        Jos päivystäviä eläinlääkäreitä on vain yksi, ei hän voi jakaantua kahdeksi. Lehmät menevät kyllä jonkun rotan edelle. Onhan noita yksityisiäkin, joilla voi harrastusvälineitään huoltaa. Kunnallinen päivystys on tarkoitettu nykyään lähinnä elinkeinon harjoittajille, eli maanviljelijöille.

        Toivottavasti kukaan paikallinen eläinlääkäri ei edellisen kirjoittajan rottaa tule hoitamaan. Hakkua nyt täällä osaava ammattilainen jonkun rotan takia.

        pikkasen ihmettelen vielä tota "opettel kirjoittamaan"kun aloit hakkuusta puhumaan kesken näiden eläinten hoitoasioiden..olet tainnut paljonkin olla siellä maalla..
        Ja höpönlöpön on tarkoitettu Nykyäänkään,kyllä ne päivystys asiat pitäis hoitaa kiirellesyysjärjestyksessä,eläimen kokoon,rotuun tms.katsomatta.Kyllä koira nyt aina läheisempi ihmiselle on kun lehmä hyvä miina:)lypsylle nyt siitä, että saadaan maitoa kauppaan.


      • Maito on hyvää
        *Pia* kirjoitti:

        pikkasen ihmettelen vielä tota "opettel kirjoittamaan"kun aloit hakkuusta puhumaan kesken näiden eläinten hoitoasioiden..olet tainnut paljonkin olla siellä maalla..
        Ja höpönlöpön on tarkoitettu Nykyäänkään,kyllä ne päivystys asiat pitäis hoitaa kiirellesyysjärjestyksessä,eläimen kokoon,rotuun tms.katsomatta.Kyllä koira nyt aina läheisempi ihmiselle on kun lehmä hyvä miina:)lypsylle nyt siitä, että saadaan maitoa kauppaan.

        Miksi verovaroilla pitäisi maksaa joidenkin harrastusvälineiden huoltoa? Paljonkohan tuo päivystyskin veronmaksajille tulee maksamaan? Menkää yksityisille puudelinhoitajille.

        Koirat ovat muuten myös kiinalaisten mielestä hyviä.


      • hui kauheeta
        Maito on hyvää kirjoitti:

        Miksi verovaroilla pitäisi maksaa joidenkin harrastusvälineiden huoltoa? Paljonkohan tuo päivystyskin veronmaksajille tulee maksamaan? Menkää yksityisille puudelinhoitajille.

        Koirat ovat muuten myös kiinalaisten mielestä hyviä.

        tosi ilkeästi sanottu.


      • heposia
        hui kauheeta kirjoitti:

        tosi ilkeästi sanottu.

        Kyllä on sairasta sakkia...

        On se lehmä tai koira/kissa,niin onhan ne hoidettava.

        Paljon on päivystäviä ell, jotka eivät jaksa/viiti tulla. Vaihtakoo alaa,jos ei kiinnosta. Tosin,koiran kyllä vien ell,en kutsu kotiin. Meillä isoja eläimiä,niin kaikki joutu soittamaan läpi,Haminan puolelta ei kukaan viitsinyt tulla, mutta naapuri kunnan ell tuli.


      • *Pia*
        heposia kirjoitti:

        Kyllä on sairasta sakkia...

        On se lehmä tai koira/kissa,niin onhan ne hoidettava.

        Paljon on päivystäviä ell, jotka eivät jaksa/viiti tulla. Vaihtakoo alaa,jos ei kiinnosta. Tosin,koiran kyllä vien ell,en kutsu kotiin. Meillä isoja eläimiä,niin kaikki joutu soittamaan läpi,Haminan puolelta ei kukaan viitsinyt tulla, mutta naapuri kunnan ell tuli.

        vaikkakaan en minäkään odottanut että se lähtee meille tulemaan,vaan olisin toki vienyt koiran sinne..no,loppu hyvin kaikki hyvin,mutta pahemminkin olis voinu käydä.Pentu vielä toistaiseksi elossa,vaikka aika rankka oli synnytys molemmille;;minusta puhumattakaan.Mun mielestä tämä Klemettilä on sarjassamme kyllä niitä jotka hakeutuu"hoitoalalle"ainoastaan palkan takia,ei ns.kutsumuksesta,,ikävää että näitä on ja on ja on,vanhainkodeissa,sairaaloissa jne.


      • *Pia*
        heposia kirjoitti:

        Kyllä on sairasta sakkia...

        On se lehmä tai koira/kissa,niin onhan ne hoidettava.

        Paljon on päivystäviä ell, jotka eivät jaksa/viiti tulla. Vaihtakoo alaa,jos ei kiinnosta. Tosin,koiran kyllä vien ell,en kutsu kotiin. Meillä isoja eläimiä,niin kaikki joutu soittamaan läpi,Haminan puolelta ei kukaan viitsinyt tulla, mutta naapuri kunnan ell tuli.

        Eli tälläseen paikkaan vois sitten laitta purnua eläinlääkäreistä jos katsoo aiheelliseksi,,jonne minäkin jo valitin,ainoa hyvä tapa yrittää saada hyvää hoitoa eläimilleen.
        Kouvola:
        Antti Nurmi
        Puh: 0400 217 991, antti.nurmi(at)avi.fi
        Kalanviljelylaitokset (koko viraston alueella, varalla Ilivitzky)
        Eläinten merkintä- ja rekisteröintiasiat (Kouvolan toimipisteen alueella, varalla Lintilä)
        Maidontuotantotilojen hygieniatarkastukset (Kouvolan toimipisteen alueella, varalla Lintilä)
        Eläinsuojeluasiat (Kouvolan toimipisteen alueella, varalla Lintilä)
        Tautivastustusohjelmat (Kouvolan ja Helsingin toimipisteen alueella, varalla Sario)
        Eläintautivalmius (Kouvolan toimipisteen alueella, varalla Sario)


      • Juupatijoo
        *Pia* kirjoitti:

        Eli tälläseen paikkaan vois sitten laitta purnua eläinlääkäreistä jos katsoo aiheelliseksi,,jonne minäkin jo valitin,ainoa hyvä tapa yrittää saada hyvää hoitoa eläimilleen.
        Kouvola:
        Antti Nurmi
        Puh: 0400 217 991, antti.nurmi(at)avi.fi
        Kalanviljelylaitokset (koko viraston alueella, varalla Ilivitzky)
        Eläinten merkintä- ja rekisteröintiasiat (Kouvolan toimipisteen alueella, varalla Lintilä)
        Maidontuotantotilojen hygieniatarkastukset (Kouvolan toimipisteen alueella, varalla Lintilä)
        Eläinsuojeluasiat (Kouvolan toimipisteen alueella, varalla Lintilä)
        Tautivastustusohjelmat (Kouvolan ja Helsingin toimipisteen alueella, varalla Sario)
        Eläintautivalmius (Kouvolan toimipisteen alueella, varalla Sario)

        Helsingin suureläinklinikalle hevoset ja Helsingin pieneläinklinikalle koirat, kissat ym. kotieläimet. Toimii. Moni luulee, että tarvitsee lähetteen, mutta itse olen aina saanut apua ja ajan soittamalla suoraan ko paikkoihin. Rokotteet ja perusjutskat hoituu varmaan kaikilta paikallisilta. Henkilökemioiden puolesta pidän Pakkasesta ja Salmelasta. Marvetissa saa varautua aina siihen että varatut ajat vippaavat PAHASTI. Toisaalta ymmärrän ja hyväksyn että jotkin hätäpotilaat menevät jonon ohitse, mutta en ole täysin vakuuttunut että kyse olisi aina tästä Marvetin kohdalla.
        Itselleni merkitsee paljon se kuinka empaattisesti eläimeen ja omistajan hätään suhtaudutaan.


      • Minun mielest...
        Juupatijoo kirjoitti:

        Helsingin suureläinklinikalle hevoset ja Helsingin pieneläinklinikalle koirat, kissat ym. kotieläimet. Toimii. Moni luulee, että tarvitsee lähetteen, mutta itse olen aina saanut apua ja ajan soittamalla suoraan ko paikkoihin. Rokotteet ja perusjutskat hoituu varmaan kaikilta paikallisilta. Henkilökemioiden puolesta pidän Pakkasesta ja Salmelasta. Marvetissa saa varautua aina siihen että varatut ajat vippaavat PAHASTI. Toisaalta ymmärrän ja hyväksyn että jotkin hätäpotilaat menevät jonon ohitse, mutta en ole täysin vakuuttunut että kyse olisi aina tästä Marvetin kohdalla.
        Itselleni merkitsee paljon se kuinka empaattisesti eläimeen ja omistajan hätään suhtaudutaan.

        Minusta meidän kaupunginarkkitehdillä on kiva perse. Mitä mieltä muut olette?


    • tipsu:)

      Itse käytän koiraani eläinpalvelu Suvikissa Maj Häggblomin luona ja olen hänen työhönsdä erittäin tyytyväinen! Edulliset hinnat ja erittäin mukava henkilökunta.
      Ennen käytin Salmelan Sirkalla eikä hänestä hyviä muistoja jäänyt!!! Jäi vain tukku erittäin epämiellyttäviä kokemuksia! koira pelkäsi lopulta naista niin paljon että jäi autoon. Suvikkiin koirani juoksee intopiukeana! Marvet on myös erittäin hyvä paikka.

      • *Misu*

        Eikös tämä paikka ole metsolassa? Minkä hintaista siellä on rokotukset? Ja voisitteko kertoa ketkä olette käytäneet Jenni Hyväkällä niin paljon maksaa siellä rokotukset? Tarkoitan kissan rokotukset. Lundelinille en vie vaikka pääsisi ilmaiseksi. Kauhea paikka ja ällö ämmä


      • lankapalaaa

        homo sapiens on hoidon tarpeessa


      • tipsu:)

        Olen taas ollut omissa maailmoissa ja tajusin omaa edellistä viestiä lukiessani että olen laittanut Sirkka Salmelan syntipukiksi täysin turhaan! olen halunnut kommentoida Anu Lundelinin palveluja ja toimintoja! pahoittelen!


      • leonbergi
        tipsu:) kirjoitti:

        Olen taas ollut omissa maailmoissa ja tajusin omaa edellistä viestiä lukiessani että olen laittanut Sirkka Salmelan syntipukiksi täysin turhaan! olen halunnut kommentoida Anu Lundelinin palveluja ja toimintoja! pahoittelen!

        Me käytämme kaikki eläimemme Rsitinkalliolla eläinklinikka Oiwallisessa - pariskunta Tenhunen jotka aikaisemmin toimivat Kotkan ja Pyhtään kunnaneläinlääkäreinä. -Eivät hinnat juurikaan nousseet , vaikka oman vastaanoton pistivät pystyyn. Jos jotain isompaa/ kuvauksia yms. veisin Kouvolaan Kesteille (en muista nyt sitä kliniikan nimeä jossa työskentelevät) Mutta normaaleihin eläinlääkäri-asioissa luotan ainoastaan Tenhusiin.


    • Galina Kozlova

      Eläinlääkäri Salmela Sirkka
      marjatanpolku 2
      49420 hamina
      05-3456375

    • iso karhu

      No voi hyssykät!

    • aktiivista

      Voicin tykö sitte, hää antaa nukutuspiikin, tapetaa heh, heh. ?

    • Hinta on kysyntää..

      Eiköhän jokaisessa eläinlääkärissä ole jotain mistä joku pidä. Jokaisella myös on oma määritelmä sille mitä mikin toimenpide saa maksaa. Marvet on hyvä eläinlääkäri. Selvästi ammattitaitoinen eikä ole koskaan antanut diagnoosia ilman jonkinlaista tutkimusta. Marvetia käytän jos aikaa en Hyväkälle saa tai jos tarvitsee isompaa operaatiota. Käytän kuitenkin koiriani Jenni Hyväkän vastaanotolla missä meitä on eniten hoitanu ell. Lotta Blomqvist. Molemmat hyviä. Lotta ihanan innoissaan aina eläinten kanssa. Koirani ovat hulluna häneen! Lundelinille en veisi koskaan. Kolmas vaihtoehto minulle olisi Kouvolan eläinlääkäriasema. Kaikki vaihtoehdot aika kalliita mutta olen maksamaan mitä tahansa kunhan eläimistäni pidetään parasta mahdollista huolta. :)

      • Älyvapaasta

        Joo. Marvet tekee rahaa turhilla tutkimuksilla, kokeneen ja hyvän eläinlääkärin ei tarvi määrätä turhia tutkimuksia ja rahastaa asiakasta. Kesäläinen ja Pajulahti parhaat.


    • Kiitos .......

      Heinlahden pellolta löytyy kunnaneläinlääkärin vastaanottopiste.
      Siellä maailman ihanin ja ystävällisin eläinlääkäri.

    • Ei Marvetille

      Kuuleman mukaan Marvetilla on jo aikansa eläneet laitteet. Tästä syystä ei kannata mennä Marvettiin, vaan suoraan esim. Kouvolaan.

    • Normilääkäri

      Virolahdella on Ukkola saanut uudet tilat ja laitteet. Muutenkin suosittelen, vaikka ylityöllistetty on jo nyt.

    • huhhuhhhhhhh

      Kävin Marvetissa laittamassa sirun koiralle ja perustarkistuksessa kävi ilmi, että koirallani painuu maitohammas ikeneen. Kuulemma olisi pitänyt oikomishoito aloittaa maitohampaalle.. Ties mitä tonneja sekin olisi maksanut. Kotikonstein farkkuja sun muita tavaroita vedellessä hammas irtosi ihan niinkuin kuuluu. Onneksi suodatin kauhupuheet oikomishoidon pakosta.

    • smetisko

      MAR-VETista huonoa ja epäammatillista kokemusta. Koiralta poistettiin pari hammasta siellä, sen jälkeen alkoi oksennella ja ripuloida, ei suostunut syömään. Koiralta putosi paino seitsemästä kilosta viiteen. Vietiin raasu sinne takaisin, käskettiin antibiootit. Sanottiin että koiralla oli vatsabakteeri. Kerrottiin naiseläinlääkärille, että koira syö ruohoa ja ulostetta, että varmaankin jokin selvä puutostauti tai normaali reaktio koiralle pakko-oksentaa ja puhdistaa elimistö oksentamalla ruohoa. Syötettiin sitten pari viikkoa antiobiootteja ja pakkoruokittiin jotta eläin saisi jotakin energiaa. Kuuri loppui, ei auttanut, käskivät uudelleen saman kuurin. Lopputulos sama. Tottakai on sama, kun oksentelee, eihän se pakkoruokinta siihen auta.

      Tilanne ei muuttunut minnekään, samaa pakkosyöttöä ja oksentelua kun oltiin kuunneltu tätä asiantuntevaa lääkäriä, johon me luotimme. Yksi päivä voimat oli pikkusella jo lopussa ja lyyhistyi sitten meidän taka-pihalle, soitettiin MAR-VETiin hädissämme että koira ei reagoi melkein mitenkään, makaa maassa löysänä. Saatiin aika marvetista huomisaamuksi ja ehdotuksena tiputukseen.

      Tähänhän ei tyydytty, vaan lähdettiin Loviisaan päivystykseen. Siellä lääkäri otti samantien ultraäänen ja verikokeet, totesi että koira on vakavasti aneeminen (ikenet ja kieli alkanut vaalentua jo) ja että munuaisissa aivan valtavan kokoinen kasvain. Parhain ja melkein ainut vaihtoehto oli antaa eutanasia, minkä teimme.

      Tässä kohtaa ihmettelen, miksei MARVETissa otettu samantien ultraääniä ja verikokeita noin sairaalta koiralta? Kun aikoinaan kysyttiin asiaa, meille vastattiin, ettei "heidän koneensa ole oikein hyviä". Jos ei, miksi heidän nettisivuillaan on virheellistä tietoa ja mainontaa? Oliko kyseessä pelkkä rahapetos, kiire vai tietämättömyys? Väärä diagnoosi (joka olisi ollut helposti tarkistettavissa) vei meiltä tajuttomasti voimia, aikaa ja rahaa. Samoin koiramme kärsi turhasta diagnoosista aivan liian kauan. Jokatapauksessa, tapaus jätti pahan maun suuhun tästä klinikasta. Toista koiraamme emme tänne tule viemään, jos on tarve.

      Miettikää tarkasti kenelle viette perheenjäsenenne tarkastukseen. MAR-VETia en ainankaan tälläisiin tapauksiin suosittele ollenkaan.

    • st811

      kaupungin eläinlääkäri vesa pakkanen on asiansa osaava ja halpa. jos jotain suurempaa pitää tehdä esim. leikkauksia niin olen ollut marvettiin tyytyväinen.

    • Pennutkin

      Pakkanen on hyvä ja osaa ohjata minne jatkohoitoon.
      Mar-Vettia en suosittele kallis ja on lyhyt matka vaikka Hesaan jos isompi juttu.

    • kummjainen

      Sirkka salmela ehdottaa suoraan puhelimessa eläimen lopettamista.. Ei minun mielestä kovinkaan ammattitaitoista...

      Marvet paras.

      Älä ota eläintä jos et ole valmis hoidosta maksamaan...

      • Mainostajat

        Oliko Marvetin mainos vai.


    • Umbelina Lautala

      Sirkka Salmela

    • koiralle apua

      En voi moittia Marvettia sen enempää kuin Salmelaakaan. Hyvää ja asiallista hoitoa olen koirilleni ja kissoilleni saanut. Se kuinka paljon hoidot maksaa, riippuu toimenpiteistä ja silloin kun on tosi kysymyksessä eläimen suhteen, muutama kymppi sinne tänne enemmän, sillä tärkeintä on saada apua lemmikille. Joskus ja useinkin raha voi mennä turhempaan.

    • Mallu81

      Jenni Hyväkkä on ollut paras joka meijän kisuja on hoitanut, Anu Lundelille ei enään mennä koskaan epäsiisti ja tais olla huimetuksissa, Marvetissa joo saatiin hyvää hoitoa siihen asti kun yritti antaa yhdelle kissoista rokotusta kylkeen no ei hemmetti kun viidennellä pistolla vasta onnistu ja kissa rääkäs joka pistosta :/ sinne ei siis todellakaan mennä, Sirkka Salmela on ollut hyvä eläinlääkäri ja sinne mennään rokotuksien johdosta. Jos suurempia juttuja niin eläinsairaala syke siellä meijän kisu sai todella hyvää hoitoa kun jouduttiin hampaita poistamaan.

    • Järki käteen

      Koirat on hyviä sano korelainen.

      • Hirean kontti

        Riippuu kastikkeesta.


    • täydellinen=)

      margareta wiklund-lemettilä on todella hyvä.vastaanotto on miehikkälässä. lupaa aina soittaa takaisin jos on keikalla. ja soittaakin aina takaisin. ehdottomasti sinne! Myös Sirkka salmela on hyvä.

    • omistajat

      Sirkka Salmela on paras.
      maanantaina hän pelasti koirani hengen! nyt koirani on kunnossa.
      olen ikuisesti kiitollinen Sirkalle! :)
      T. pitkäkarvainen mäyräkoira Veera

      • Marski11

        Sirkka pelasti meidänkin koiran hengen 2vuotta sitten.hyvä lääkäri ja tiimi


    • Haminassa

      Animagissa tekemisen meininki mutta tosiaan aika kallis. Salmela muuten hyvä, Sirkka itse sekä tyttärensä Sini mutta siellä myös joku ulkopuolinen tyttö töissä, tummatukkainen pätkä joka luulee tietävänsä eläinten hoidosta kaiken, vaikkei todellisuudessa tiedä mitään. Aikaa varatessa täytyy muistaa sanoa, että aika Sirkalle tai Sinille, pätkä näppäilkööt tietokonetta.

    • empatiat

      Nimimerkki Haminassa, kirjoittele vasta sen jälkeen kun tiedät asioiden oikean laidan. Haukuit työntekijää tummaksi p...si, joka todellisuudessa on ollut jo useita vuosia siellä töissä, on vieläpä tosi ammattitaitoinen eläintenhoitaja. Minun kaksi vanhaa ja sairasta koiraa on hoitanut ja auttanut autuaimmille laitumille juoksentelemaan suurella ammattitaidolla ja hellyydellä. Herttainen tyttö, joka todella rakastaa eläimiä ja haluaa auttaa. Kaikki siellä puljussa ovat hyviä ja osaavia ammateissaan.
      Oletko jotenkin katkera vai kateellinen ihmispolo, kun pahaa pitää yleisillä palstoilla kirjoitella ja purkaa omaa mitättömyyttään?

    • Koiratjahepat

      Haminassa Jenni Hyväkkä , en tiedä onko jo avannut oman vastaanoton, mutta on avaamassa ja ihan ykkönen näin 50 km säteellä Pajulahti ,Anjalankoski !!

    • Mietihetki

      Salmelassa ainoa houkutteleva puoli on alhainen hinta. Rahanpuutteessa tuli lähempänä asuessamme käytyä täällä. Vastaanotolla on aina ollut "kaoottinen" tila kun porukkaa menee ja tulee sen kummemmin jonottamatta, myöskin paikka on hyvin epähygienisen oloinen. Jonotustila on pienen pieni eteinen johon mahtui ehkä kaksi ihmistä istumaan. Samalla tila toimii pienenä varastohuoneena.

      Hänen työskentelytapansa on kolhoa mutta samalla tehokasta, vähän tyyliin "rapatessa roiskuu". Ei osaa antaa kissalle rokotetta ilman, että eläin rääkäisee kivusta, osittain varmaan siksi, että tekee kaiken kauhealla tohinalla. Avustamassa ollut pojankloppi söi samassa tilassa eväsleipiään katsellen vierestä kun meidän kissalta yritettiin ottaa verikoetta. Kissaa jouduttiin puristamaan "litteäksi" sellaisessa kamalassa metallihäkissä, että pysyi tarpeeksi paikallaan. Kisu oli niin paniikissa (tai puristuksissa) että ulosti hädissään alleen. Ei kellään muulla eläinlääkärillä, nykyisellä paikkakunnallamme ole ollut pistos näin haastavaa.

      Salmela on myös ehdottanut ystävälleni hänen koiransa lopettamista, mutta tämä kävi vielä toisen lääkärin vastaanotolla vapaiden aikojen puutteen vuoksi. Koira parani toiselta lääkäriltä saaduilla lääkkeillä muutamassa viikossa, ja elää yhä hyvää elämää.

    • khkhkkk

      Hyväkän Jenni avaa/on avannut vastaanoton Haminaan, Pappilansaareen mentäessä ensimmäisen sillan jälkeen, vanhan kaupan tiloihin. Kyllä olen itse iloinen, että tulee takaisin töihin, palvelu ja eläinten kohtelu aivan ehdottomasti parasta, hänellä on aikaa eläimelle, eikä niitä hoideta eteisessä jonkun "apulaisen" toimesta, niinkuin jollain ell täällä.

    • Dkd

      Salmelalle en veisi, sai aikaan chihulleni ikuisen ell kammon sohimalla rokotusten kanssa. Kaupungin ell pakkanen on hyvä. Samoten kunna ell tuukkanen 😊

    • Barrel77

      Tuire Tuukkanen on ihan hirveä, Pakkasen asiakaspalvelu on niin paljon parempaa. Tuirea tuntuu kaikki ärsyttävän, eikä aika riitä.

    • Anonyymi

      Nyt voisin kirjoittaa Haminan MAR-VET in palvelun jälkeen jäi tosi huono mieli koko hoidosta. Tosi kallis ja välinpitämätön henkilöstö. En enää lähden sinne, enkä suositelleen kenellekään kysyisen firman. Anjalassa ja pyhtääläinen on hyvä eläinlääkäri palvelu. Anjalassa on kaikki tarvittavat laitteet ja Röntgeeni.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette Haminan Eläinklinikasta?

      • Anonyymi

        Yks tuttu kehu jotain Haminan eläinlääkäriä, olisko ollu Rinne nimeltään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks tuttu kehu jotain Haminan eläinlääkäriä, olisko ollu Rinne nimeltään?

        Anteeks erehyin, ei se ollutkaan tuttu joka kehu.


      • Anonyymi

        Erittäin ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta! Lisäksi vielä oikein kauniita! 😍


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe