huolto auto kalusteet

jorma palmu

eli mistä kannattaa kysyä hyllyjä autoon?
sain tarjouksen modul system hyllyistä ja laatikoista uuteen fiat
ducatoon ,mutta hinnalla ei mitään järkeä noin 4000,-
eli onko täällä jollain suosituksia joatain muusta?

23

4996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldkökdldsad

      itsellä vähän sama ongelma. Mieli tekisi hankkia kunnon kalusteet mutta ei yksityisellä ole moisiin varaa. Ihan naurettavissa hinnoissa jopa 6000 euron tarjouksen sain omaan boxeriini. Kuitenki vain kaksi laatikostoa ja muutama metri hyllyä. On siinä alumiinilla hintaa.

    • transitmässy

      Katsokaapa www.nosturitarvike.fi ja autokalusteet edulliset ja kestävät kalusteet!

    • .....

      Tee itse, rakenna metallirunko hyllyille ja sahauta siihen filmivanerista pohjat ja reunat ei tule kalliiksi ja käytössä parempi. Nämä valmiskalusteet on järjestään liian syviä, vetolaatikot vie tilaa käytävällä ja laatikoiden takaosasta on huono hakea mitään, nättejä ovat kieltämättä, mutta muuta autoon ei enään mahdukaan..

    • Pösön Pokseri

      Saahan noita erisyvyisinä ja erikokoisilla laatikoilla ja joissakin jopa kokolaatikko tulee ulos ja saapa sen vielä salkkuna mukaan kohteeseen. Menneen talven lumia nuo ite väsätyt. vanerit venyy ja vettyy ja homehtuu.

      • aha vai niin...

        Vai että ihan eri sävyisinä, taidat olla joku hienopillu, joka ei ole ikinä tehnyt asentajan töitä. Paku ja sen hyllyt ovat työkalu, ei mikään meikkilaukku.


      • Pösön boxeri edellee
        aha vai niin... kirjoitti:

        Vai että ihan eri sävyisinä, taidat olla joku hienopillu, joka ei ole ikinä tehnyt asentajan töitä. Paku ja sen hyllyt ovat työkalu, ei mikään meikkilaukku.

        Asentajallakin sisälukutaito auttaa ei tule asennusvirheitä niin paljoa. Puhuttiin syvyisistä hyllyistä ei sävyisistä... älä tule mun työmaalle pliis!


      • pokseri homeessa?
        Pösön boxeri edellee kirjoitti:

        Asentajallakin sisälukutaito auttaa ei tule asennusvirheitä niin paljoa. Puhuttiin syvyisistä hyllyistä ei sävyisistä... älä tule mun työmaalle pliis!

        Pliis, pliis, heh hehee, vai niitä miehiä sitä ollaan.

        Pösöpokserimiehillä mitään omia työmaita ole, alihankkijoiden alihankintatöitä korkeintaan yrittävät ja työmaat omistaa yleensä asiakas.

        Jos et osaa edes pilkkuja laittaa kohdalleen, tuskin osaat mitään muutakaan.


    • On on on.
    • eitei

      Mitä etua tuosta Huoltoautosta muuta oli kun hyllyt? Nopeusrajoitus nousee, veroetua vai nopeudenrajoitin pois?

      • Duunari.,

        Niin tai sitten vaan ihan sitä että saa tarvittavat osat ja työkalut mukaan kun kaikki ei istu konttoripöydän äärellä koko päivä!


    • paku

      www.hyllyx.fi

      • System Edström

        www.autokalusteet.fi


    • hh-modul

      www.modul-system.fi

    • jopo123

      hyllytpakuun.fi sieltä minä olen hankkinut. Kannattaako transporter ostaa saksasta

      • VW 4MOTION

        Älä vielä osta odota nyt vähän kun kohta autovero poistuu ja autot ovat joka maassa yhtä kalliita.


      • 0926

        Lessut kusettaa. Ei Kannata ostaa.


    • Locant

      Mina ostin Tanos autojärjestelmän ja olen erittäin tyytyväinen.

      Locant.fi

    • MultiCarOy

      www.multicar.fi valmistettu jo 20 vuotta ja kaikki hyllypituudet ovat käytettävissä / muokattavissa vielä tänäpäivänäkin. Multi Car Van autokalusteet 100 % Suomessa valmistettu vuodesta 1996 lähtien.

    • AutoverhoomoLookOy

      Autoverhoomo Look Oy:ltä Helsingistä saa uusien Modul-System-kalusteiden lisäksi myös käytettyjä Modul-System-kalusteita. Käytetyissä hinnat alkaen n. 250e sis. alv. Kalustekauppaa 27 vuoden ajan. www.autoverhoomolook.fi

    • Hyötyajoneuvokeskus

      Bott Huoltoautokaluste on markkinoiden kevyin, tukevin ja monipuolisin. Maahantuojalta www.hyötyajoneuvokeskus.com tai www.bott.fi

    • Hiiliteräs_paras_terås

      Olisi parasta ostaa vain niitä jotka ovat tehty hiiliteräksestä koska se pitää ne kaikki keveänä ja kestävänä juuri siksi kun ne on tehty hiiliteräksestä. Niin ainakin netissä luki pitkän aikaa myyntipalstoilla. Ja myyjä on varmaan hyvin perillä siitä mitä on hiiliteräs. Ainakin luulisin.

    • Anonyymi

      Hyllytpakuun.fi hommasiin omaan autooni. Ei halvin, mutta on laatua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe