http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=30811&tyyppi=1
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!!
"Tuntematon hakkeri väittää varastaneensa kiihkeästi odotetun uuden Harry Potter -kirjan sähköisessä muodossa kustantamon työntekijän tietokoneelta."
Pelkään että juoni paljastuu, ennen kuin kirja on käsissäni. Apua!
Hakkeri varasti uuden Potterin
116
32053
Vastaukset
- bluffaa
vaan. se mitää oo hakkeroinu
- HaxHax
Etpä tiedäkään. Vain Herramme Krumph suurella avaruuden valtaistuimella tietää menneen, nykyisen ja tulevan ajan ja on pelastava häneen uskovat autuaat karvanaamat.
- heh heh
kun on nolo alan kohta palvomaan saatanaa sen mieliksi
- Ei saa!
Saa kaikkien HP-fanien vihat päälleen. toivottavasti kukaan ei julkaise mitään paljastuksia vaikka tämä pöljä niitä koettaisikin levittää!
- kokki
Elääkö tuo henkilö vieläkin 1700-lukua?
tyhmä se ainaskin on. - Yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ei saa xiitata HP-kirjaa. :[ These fucking hackers are fucking psychos..
- Agathe
kokki kirjoitti:
Elääkö tuo henkilö vieläkin 1700-lukua?
tyhmä se ainaskin on.Mikä h***n hinku uskovaisilla on mollata pakanauskontoa, kun eivät näytä tietävän asiasta mitään! Ottakaa selvää: Lehdon sivuilta löytyy asiallista ja oikeaa tieotaa.
Monet sotkevat satanistit ja pakanat keskenään, kun eivät tiedä eivätkä vaivaudu ottamaan selvää asioista. Elokuvien ja kirjojen antama kuvakin on vähän sitä ja tätä.
Vaarattomampia pakanat ovat kuin esim. fundamentalistikristityt, lahkolaiset tai muut uskovaiset, jotka pyrkivät käännyttämään muut omaan uskoonsa ja tuomitsevat muut helvettiin.
Pakanuus (uuspakanuus) on aika pitkälle ihan omaa, itsenäistä uskomista, luontoa kunnioittaen ja sen osana elämistä, ei sen kummempaa. Ei mitään mystisiä rituaaleja, uhrauksia tms. roskaa.
Potterit ovat hyvää, harmitonta viihdettä. Mikä muu kirja on saanut nimenomaan pojat lukemaan kirjoja?! Se on sinällään mahtava saavutus.
Monet lukevat kirjat myös englanniksi ja saavat samalla hyvää kielenharjoitusta.
Kirjoissa on ihan "normaalit" perushyveet: kaveria ei jätetä ja hyvän puolella "taistellaan", joten mitä hiton valittamista uskovaisilla tai muillakaan on??? - anthropos
Agathe kirjoitti:
Mikä h***n hinku uskovaisilla on mollata pakanauskontoa, kun eivät näytä tietävän asiasta mitään! Ottakaa selvää: Lehdon sivuilta löytyy asiallista ja oikeaa tieotaa.
Monet sotkevat satanistit ja pakanat keskenään, kun eivät tiedä eivätkä vaivaudu ottamaan selvää asioista. Elokuvien ja kirjojen antama kuvakin on vähän sitä ja tätä.
Vaarattomampia pakanat ovat kuin esim. fundamentalistikristityt, lahkolaiset tai muut uskovaiset, jotka pyrkivät käännyttämään muut omaan uskoonsa ja tuomitsevat muut helvettiin.
Pakanuus (uuspakanuus) on aika pitkälle ihan omaa, itsenäistä uskomista, luontoa kunnioittaen ja sen osana elämistä, ei sen kummempaa. Ei mitään mystisiä rituaaleja, uhrauksia tms. roskaa.
Potterit ovat hyvää, harmitonta viihdettä. Mikä muu kirja on saanut nimenomaan pojat lukemaan kirjoja?! Se on sinällään mahtava saavutus.
Monet lukevat kirjat myös englanniksi ja saavat samalla hyvää kielenharjoitusta.
Kirjoissa on ihan "normaalit" perushyveet: kaveria ei jätetä ja hyvän puolella "taistellaan", joten mitä hiton valittamista uskovaisilla tai muillakaan on???eipäs yleistetä sielläkään päässä... jos uskovaiset yleistää uuspakanuuden satanismiin yms. niin et sinä jää kovin paljoa jälkeen.. taisit juuri yleistää kaikki uskovaiset samaan kastiin...
- niitä pilkkuja
anthropos kirjoitti:
eipäs yleistetä sielläkään päässä... jos uskovaiset yleistää uuspakanuuden satanismiin yms. niin et sinä jää kovin paljoa jälkeen.. taisit juuri yleistää kaikki uskovaiset samaan kastiin...
nyt oikein olan takaa. Satanistit ja lahkolaiset ovat hyvin kaukana toisistaan,(onneksi) ja äskeisessä viestissä vain todetaan ettei satanismisissa tai pakanauskonnoissa oikeasti urhata neitsyitä pääkalloalttarilla. Nämä harhakuvat eivät ole alunperin lähtöisin hollywoodista vaan kristittyjen kirkosta. kirkko leimasi kaikki kansan jumalat (esim. ahdin, jonka atraimesta pirun sauva on tehty)pakana jumaliksi. Itse olen satanisti, en koskaan ole lakia rikkonut tai mummoja hakannut. Minulla ei myöskään ole pitkiä mustia hiuksia, enkä ole tarkkailuluokalla. Kaikilla on joitain ennakkoluuloja, ja niin se tulee aina olemaan.
- no L0L
niitä pilkkuja kirjoitti:
nyt oikein olan takaa. Satanistit ja lahkolaiset ovat hyvin kaukana toisistaan,(onneksi) ja äskeisessä viestissä vain todetaan ettei satanismisissa tai pakanauskonnoissa oikeasti urhata neitsyitä pääkalloalttarilla. Nämä harhakuvat eivät ole alunperin lähtöisin hollywoodista vaan kristittyjen kirkosta. kirkko leimasi kaikki kansan jumalat (esim. ahdin, jonka atraimesta pirun sauva on tehty)pakana jumaliksi. Itse olen satanisti, en koskaan ole lakia rikkonut tai mummoja hakannut. Minulla ei myöskään ole pitkiä mustia hiuksia, enkä ole tarkkailuluokalla. Kaikilla on joitain ennakkoluuloja, ja niin se tulee aina olemaan.
Kyllä on karmeaa lukea miten nuo uuspakanat polttavat kirkkoja pitkin suomea ja teurastavat kellareissa pikkutyttöjä. Minun nuoruudessa oli vain puuleluja ja nekin oli naulattu lattiaan.
Tämä menee jo naurettavaksi koko homma. Teinit viiltää itseään, kun him/mikälibändin solisti ei rakasta häntä. Ihmiset itkevät, kun lukevat netistä mitä tapahtuu uudessa harry potter elokuvassa ja suuttuvat koska joku oli laittanut ne nettiin.
1. Jos et halua lukea juoni paljastuksia. älä lue niitä - saatanankukkko
no L0L kirjoitti:
Kyllä on karmeaa lukea miten nuo uuspakanat polttavat kirkkoja pitkin suomea ja teurastavat kellareissa pikkutyttöjä. Minun nuoruudessa oli vain puuleluja ja nekin oli naulattu lattiaan.
Tämä menee jo naurettavaksi koko homma. Teinit viiltää itseään, kun him/mikälibändin solisti ei rakasta häntä. Ihmiset itkevät, kun lukevat netistä mitä tapahtuu uudessa harry potter elokuvassa ja suuttuvat koska joku oli laittanut ne nettiin.
1. Jos et halua lukea juoni paljastuksia. älä lue niitäjos äskeinen suomineito viittasi porvoon kirkon polttoon niin kaikkihan sen tietää että se kaveri oli kännissä tehdessään sen eikä seuraavana aamuna edes tiennyt mitä oli tehnyt. ja suomessa ei toistaiseksi ole teurastettu ensimmäistäkään pikkutyttöä pakanoiden toimesta.
- urgoingtohell
Agathe kirjoitti:
Mikä h***n hinku uskovaisilla on mollata pakanauskontoa, kun eivät näytä tietävän asiasta mitään! Ottakaa selvää: Lehdon sivuilta löytyy asiallista ja oikeaa tieotaa.
Kirjoissa on ihan "normaalit" perushyveet: kaveria ei jätetä ja hyvän puolella "taistellaan", joten mitä hiton valittamista uskovaisilla tai muillakaan on???jos olet pakana, eternal darkness awaits you
- fgdcj
saatanankukkko kirjoitti:
jos äskeinen suomineito viittasi porvoon kirkon polttoon niin kaikkihan sen tietää että se kaveri oli kännissä tehdessään sen eikä seuraavana aamuna edes tiennyt mitä oli tehnyt. ja suomessa ei toistaiseksi ole teurastettu ensimmäistäkään pikkutyttöä pakanoiden toimesta.
vai onko...?
- fghnfv
niitä pilkkuja kirjoitti:
ei oo olemassa normaaleja satanisteja... oot vaan ruma ateisti
- dickzzz
anthropos kirjoitti:
eipäs yleistetä sielläkään päässä... jos uskovaiset yleistää uuspakanuuden satanismiin yms. niin et sinä jää kovin paljoa jälkeen.. taisit juuri yleistää kaikki uskovaiset samaan kastiin...
pakana=ateisti
- saatanankukkko
fghnfv kirjoitti:
ei oo olemassa normaaleja satanisteja... oot vaan ruma ateisti
ja sä olet ruma muuten vaan? Uskon kyllä että olet perehtynyt asiaan aika perinpohjaisesti.
- saatanankukkko
urgoingtohell kirjoitti:
jos olet pakana, eternal darkness awaits you
sen näkee sitten
- tai ei
saatanankukkko kirjoitti:
jos äskeinen suomineito viittasi porvoon kirkon polttoon niin kaikkihan sen tietää että se kaveri oli kännissä tehdessään sen eikä seuraavana aamuna edes tiennyt mitä oli tehnyt. ja suomessa ei toistaiseksi ole teurastettu ensimmäistäkään pikkutyttöä pakanoiden toimesta.
kyllä vittu muistaa mitä on tehny !!! t. 3,6kk
- Voijumaliste
no L0L kirjoitti:
1. Jos et halua lukea juoni paljastuksia. älä lue niitäYksi ihminen menee typeryyksissään polttamaan jonkun kirkon niin sitten KOKO nuoriso on turmeltunutta? Kyllä niitä mielenterveysongelmiakin on aina ollut (viitaten viiltelyyn) Nyt niistä puhutaan vain avoimemmin. Viillelkööt Villen takia jos siitä tulee hyvä mieli. Ei luulisi kenenkään persettä kutittavan jos joku harrastaa keskenään omituisia.
Miksi ei saisi itkeä? Tähänkö on mennyt Suomen vanhusto? Kaikki tunteet pitää pitää mahdollisimman hyvin piilossa, kunnes pää räjähtää ja mennään purkamaan se esim perheväkivallalla vaimoon ja lapsiin.. Tziisus.
- kirjan
lopun.lopussa,kiitos seisoo!
- potter fani
löysin netistä sen sivun missä se kertoo kuka niistä kolmesta kuolee ja ajattelin spoilata sen tässä kaikille se on harry. hahaahahahaaaaaa
- Äly hoi
potter fani kirjoitti:
löysin netistä sen sivun missä se kertoo kuka niistä kolmesta kuolee ja ajattelin spoilata sen tässä kaikille se on harry. hahaahahahaaaaaa
Tulisi vaihtelua noihin sankari tarinoihin. Onkohan Potter hieman vaikuttanut, että nuoriso koettaa olla hieman "gootti"
- että silleen...
potter fani kirjoitti:
''
Voldemort killed Hermione. Yes, that's true. And we knew that 2 days ago.
This is the end of the not yet published (someone could call that 0day) book
Harry Potter and the Deathly Hallows .
At the end of the story Hagrid was killed by Snape in the attempt of ambush Hermione and Ron.
Ron and Hermione flees in privet drive but Voldermort, surprising them, engaged a magical duel with Ron and Hermione.
Voldemort attacked trough the imperius curse and Hermione, to protect the life of Ron fight hardly for more than 6 pages and then finally die.
(boring, very boring... it's always the same story!)
Then, to make a long story short, Harry came up, killed all the bad guys and Hogwarts against became a good place to stay and have fun.
Ah, i missed one important information about Draco Malfoy, he started to create Horcrux (for fun and profit!).
The end. ''
Siinä teille OIKEAA spoilausta ;) - usko---
että silleen... kirjoitti:
''
At the end of the story Hagrid was killed by Snape in the attempt of ambush Hermione and Ron.
Ron and Hermione flees in privet drive but Voldermort, surprising them, engaged a magical duel with Ron and Hermione.
Voldemort attacked trough the imperius curse and Hermione, to protect the life of Ron fight hardly for more than 6 pages and then finally die.
Then, to make a long story short, Harry came up, killed all the bad guys and Hogwarts against became a good place to stay and have fun.
Ah, i missed one important information about Draco Malfoy, he started to create Horcrux (for fun and profit!).
The end. ''
Siinä teille OIKEAA spoilausta ;)tuohon ennen kuin luen itse
- NoProblemo
ei sillä niin väliä kirja surkea joku teini noita seikkailee huonossa ympäristössä.
- plaaaah
En oikein usko. Tai ainakaan, että se pääsisi vuotamaan julkisuuteen.
Jotenkin epäilystä herättävä stoori. - Narri Potteri
Ketä kiinnostaa jokin Narri Potterin juoni. Surkeeta teinixi lässytystä koko kirjasarja. Itse käytän Pottereita lähinnä WC-paperina ,kun niitä kerran 50 centillä kirpputoreilta tuhat määrin löytää. Tuo 50 centin kappale hinta kertookin jotain noiden kirjojen tasosta eli pottereiden taso on hyvin hyvin hyvin alhainen. Siinä teille yksinkertaisille ihmisille asia hyvin yksinkertaisesti väännettynä.
- mousuuuuuuu
Aivan täydellistä paskaa koko kirjasarja.Pottereiden
lukeminen tuhoo aivot täysin.pitäis kieltää lailla joka ikinen teinix potter kirja.....perkele. - Ihmiskunnansyyttäjä
Jos haluat välttämättä nuukailla wc-paperin kanssa ja korvata sen ilkeäntuntuisella kirjapaperilla, niin suosittelen vilkaisemaan vaikkapa paperinkeräyslaatikoihin. Sieltä saa käypäistä paperia ihan ilmaiseksi. Ilmaista paperia voi saada myös suoraan kotiin asti kannettuna ainakin kaupunkialueella, kun ottaa sen "ei mainoksia" -lapun pois jakajien nähtäviltä.
- täälä hillutte
mousuuuuuuu kirjoitti:
Aivan täydellistä paskaa koko kirjasarja.Pottereiden
lukeminen tuhoo aivot täysin.pitäis kieltää lailla joka ikinen teinix potter kirja.....perkele.jos teitä ei kiinnosta? Häh?
Ja ikinä ei oo kirpparilla myyty Pottereita 50 sentillä =) Jokainen kirjan omistaja tajuaa kyllä niiden arvon, joka on siis paljon enemmän kun puoli euroa. Et/ette oo tainnu koskaan lukea pätkääkään kyseisestä kirjasta?!? - minä vaan
täälä hillutte kirjoitti:
jos teitä ei kiinnosta? Häh?
Ja ikinä ei oo kirpparilla myyty Pottereita 50 sentillä =) Jokainen kirjan omistaja tajuaa kyllä niiden arvon, joka on siis paljon enemmän kun puoli euroa. Et/ette oo tainnu koskaan lukea pätkääkään kyseisestä kirjasta?!?...että potter kirjat on yksiä kirjallisuuden historian hienoimmista teoksista. kirjailija j.k rowling on käyttäny niihin aikaansa. ja jos ei kiinnosta muuta ku haukkua pottereita, voi sitte pitää sen ihan omana tietonansa ja pikkusen suukkunsa kiinni. potterit on hienoja teoksia ja sillä selvä.
- minä vaan
minä vaan kirjoitti:
...että potter kirjat on yksiä kirjallisuuden historian hienoimmista teoksista. kirjailija j.k rowling on käyttäny niihin aikaansa. ja jos ei kiinnosta muuta ku haukkua pottereita, voi sitte pitää sen ihan omana tietonansa ja pikkusen suukkunsa kiinni. potterit on hienoja teoksia ja sillä selvä.
...että olen ihan samaa mieltä tosta, että tuskin on 50 centillä myyty pottereita. olen samaa mieltä kirjojen omistajana, että niiden arvo on suurempi kuin ihmiset uskovatkaan.
- -------
on siinäki yks uhoaja :DD jos toiset tykkää potterista nii sit tykkää...
- boy899
ihan samaa mieltä !!!
- POTTEREITA
niin oletteko edes itse lukenut kyseisiä kirjoja? Ei kannata ruveta haukkumaan, jos ei tiedä mitä haukkuu. Perustelkaa, minkä takia ette pidä pottereista? Itse olen lukenut kaikki kirjat moneen kertaan ja todella pidän niistä. Sekään ei kuitenkaan tarkoita sitä,että kaikkien pitäisi tykätä Pottereista, mutta ei tarvitse alkaa haukkumaankaan niitä VARSINKAAN jos ei ole edes lukenut kyseisiä kirjoja! Tässäpä teille, ottakaa opiksi!!
- atat
POTTEREITA kirjoitti:
niin oletteko edes itse lukenut kyseisiä kirjoja? Ei kannata ruveta haukkumaan, jos ei tiedä mitä haukkuu. Perustelkaa, minkä takia ette pidä pottereista? Itse olen lukenut kaikki kirjat moneen kertaan ja todella pidän niistä. Sekään ei kuitenkaan tarkoita sitä,että kaikkien pitäisi tykätä Pottereista, mutta ei tarvitse alkaa haukkumaankaan niitä VARSINKAAN jos ei ole edes lukenut kyseisiä kirjoja! Tässäpä teille, ottakaa opiksi!!
En ole, mutten haukukkaan.
Mutta en pidä myöskään siitä että jokin tuote tai trendi nostetaan niin korkaeaan asemaan että sitä pitää hehkuttaa parhaaksi ja verrataan asioihin joihin se ei ole verrattavissa.
tyyliin se on kaikkien luettava koska se on potter, koska se on parasta mitä ollaan ikinä kirjoitettu. Mutta verrattuna parasta mihin?
paras lastenkirja, paras aikuisten romaani?
Yleistäviä mielipiteita joka halutaan pönkittää koska se on jonkun ryhmän mielestä paras.
Ja sitten jos tapahtuu pienikin epäkohta niin haloo on iso, koska se on kuin joiltain vietäisiin kaikki. tyyliin ylilipevä poikapändi hajoaa ja fanit alkavat tekemään itsemurhia, kun heidän elämä on pilalla.
Teksnisesti sanottuna, tuo vaikuttaa sen verran minuun, etten pidä vaivan arvoisena lukea kirjaa. kun tiedän tarinan kuvaisken.
Valittu poika "klisee jo sinänsä" menee kouluun, josta tulee yksi mahtavimmista " toinen klisee" ainiin, jolla on syntymämerkki " taas klisee" pelastaa maiilman pahiksilta. " klisee joita luin jo lapsena sarjakuvista "
mutta, mitä minä haukkumaan ketään. pitää joku aku ankastakin. - päläpälä
POTTEREITA kirjoitti:
itse en pottereista kirjana ole jaksanut innostua, yritin kyllä joskus lukea niitä.. yleensä innostun enemmä kirjasta kun vastaavasta elokuvasta, mutta pottereissa se on vähän niin mennyt että elokuvat katson ennemmin kun luen kirjaa.
mutta eiköhän tuo ole ihan jokaisen omana päätöksenä että lukeeko se kirjan vai ei, jotkut tykkää jotkut ei, koskaan ei voi kaikkia miellyttää.
- jodema
eli pitää sulkeutua kylppäriin niin ettei voi saada selville sitä juonta. näin. en pilkkaa kirjaa, tykkään myös näistä kirjoista ja toivon ettei niitä tietoja vuoda julkisuuteen.
- asdas
Kuka niin paskaa kirjaa haluis varastaa?
- HPfani
...joka haluaa tehdä reilusti rahaa, vaikka kiristämällä kustantajaa? Tai tehdä reilusti rahaa myymällä piraattikopioita kirjasta ennen kuin oikea ilmestyy? Isoista rahoista on kyse, lapsikulta.
- xDööö
HPfani kirjoitti:
...joka haluaa tehdä reilusti rahaa, vaikka kiristämällä kustantajaa? Tai tehdä reilusti rahaa myymällä piraattikopioita kirjasta ennen kuin oikea ilmestyy? Isoista rahoista on kyse, lapsikulta.
se kirja on niin paska ,että tulis kalliiks ostaa se. kannattaa lainata se paska kirja kirjastost ja ampuu se lainakirja ihan reijjille...
- se kerran
xDööö kirjoitti:
se kirja on niin paska ,että tulis kalliiks ostaa se. kannattaa lainata se paska kirja kirjastost ja ampuu se lainakirja ihan reijjille...
on niin paska niin mitä sä teet Potter-aiheisella keskustelufoorumilla.
- barbwire
se kerran kirjoitti:
on niin paska niin mitä sä teet Potter-aiheisella keskustelufoorumilla.
Onpas joillakin paha "ängsti" päällä paria kirjaa kohtaan:) Vai vielä ampua rei'ille.. hihii.. teetkö niin kaikille kirjoille joista et pidä:D Suosittelen jotain kivaa harrastusta jossa voit purkaa noita paineita.
Itse "ASIAAN" eli miten tämä kirjan -muka- pöllinyt kuvittelee että yksikään Potter-fani tai muukaan lukija jättää kirjan lukematta jos hän paljastaa siitä pari kohtaa?! Itse ainakin ostaisin ja lukisin kirjan, vaikka minulle luettaisiin koko kirja väkisin ennakkoon:D - HPfani
xDööö kirjoitti:
...että kirja josta ei välitä, saa aikaan noin väkivaltaisen reaktion. Onkohan sun elämässä kaikki kunnossa? Kiristääkö pipo? Onko liian vähän leluja? Kuoliko lemmikkimarsu?
*haukotus*
Voi noita pikkupoikia ja niiden leikkejä. - saatanankukkko
HPfani kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Se on vaan aika saatanan riski juttu ruveta myymään piratteja, puhumattakaan kiristyksestä. Jos kyseessä ois joku pikkupulju ni tajuaisin vielä, mutta toi Rowling on niin rikas ja tunnettu että poliisin täytyy tehä iha oman nahkansa pelastamiseks jo tosi tarkkaa tyätä.
- toivottavasti...
se tyyppi laittaa sen kirjan nettiin jakoon niin ei tarvis sitäkään kirjaa sitten ostaa.
- Fantaasia.
Sarjan alle ja pahasti. Ja jos vertaa, että kumpi on myynnyt enemmän. Näin kävi myös leffa puolella.
- -------
Fantaasia. kirjoitti:
Sarjan alle ja pahasti. Ja jos vertaa, että kumpi on myynnyt enemmän. Näin kävi myös leffa puolella.
niihän se tekee mut pirun hyviä on kummatki :P
- kyllä
Fantaasia. kirjoitti:
aika turhaa vertailla kirjojen myyntilukuja, jos toisen kirjasarjan 1. osa on julkaistu v.1954 ja toisen v.1997
- hupo
Fantaasia. kirjoitti:
potter leffat ovat ihan älyttömän huonoja ja kirjoista poikkeavia, ettei mikään ihme jos eivät myy!
- Rynkky
Fantaasia. kirjoitti:
Kyl potter sarjalla on aika paljon tavoiteltavaa, ku Lord of the rings tais olla maailman toisiks luetuin kirja raamatun jälkeen..
- hännn
hupo kirjoitti:
potter leffat ovat ihan älyttömän huonoja ja kirjoista poikkeavia, ettei mikään ihme jos eivät myy!
Luin ennätyskirjasta että potter leffa myi ennätysmääriä..
- barb wire
Fantaasia. kirjoitti:
Miten tämä lord of the rings liittyy millään tavalla tähän? Miksi niitä ylipäätään verrataan Pottereihin kun niitä ei mielestäni VOI mitenkään verrata. Molemmat fantasiaa ei muuta.
- atat
Fantaasia. kirjoitti:
Onko sillä niin väliä mitä kukin lukee.
itse en potteriin koske pitkällä tikullakaan,
mutta loru sormusten herrasta kalpeee Silmarillionin rinnalla ja rankasti.
tähtien sodan episodi 1 oli naurettava, johtuen siitä että se oli lapsellinen, lapsellinen ja lapsellinen kaikissa mittapuissa. Mitä muuta voisin potterista odottaa. tosin tämä on täysin makuasia.
Tarua sormustenherraan on mahdoton verrata Potteriin, koska TSH:aan ollaan käytetty paljon aikaa historian ja epäkohtien hiomiseen, ja otettu vaikutteita todellisesta historiasta ja vanhoista kielistä yms. Yhtä hyvin voisi verrata koraania, raamattua ja muita teoksia suoraan potteriin, uskonnollisessa mielessä ja moraalisessa. TSh:ssa vertailu on mahdollista, etenkin silmarillionin osalta.
Mutta mutta, taidankin mennä lukemaan aku ankkaa. siinä vasta sankari meikäläisen makuun. Lapsille tahi ei, makuasia.
- I hate.
Sen voi sanoa.
- mbkyky9ym7ff
HÖSKAI IF JUU DONT SKAI ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HÖPÖ OLISIKAAN!!!!!! TOPONEN ON!!!!
- hgesgrahs
Minusta kiva juttu. Ei tarvi ettii sitä kirjaa ja lukee
- fani1234
Jos joku haluaa asiaan vaikuttaa ja saada kirjan alkuperäisenä käsiinsä niin jättää vaan muut sonnat kyseisestä teoksesta lukematta. Helppoa.
Mä en ainakaan osta Potteria muualta kuin kunnollisesta kirjakaupasta josta sen saa heti käsiinsä.
Juonipaljastuksista vielä sen verran että päähenkilö tuskin kuolee. Ja loput voikin päätellä edellisten osien perusteella. Ja suurin osa tulee yllätyksenä niinkuin pitääkin.- koltti
..et Potterille käy huonosti.
Itseeni kyllä yhtään haittaa vaikka tietäisinkin etukäteen mitä kirjassa tapahtuu. Luen sen silti! - v... tiedät-kai-kuka.jääköö...
koltti kirjoitti:
..et Potterille käy huonosti.
Itseeni kyllä yhtään haittaa vaikka tietäisinkin etukäteen mitä kirjassa tapahtuu. Luen sen silti!se osote missä on se juoni... ois kiva tietää se, mut nyt hopataa itse asiaan.miten tehää sivui? kertokaa!
- täti
Kuulkas ny.. se on semmoinen juttu, että kun te tuosta teini-iän angstaamisesta kasvatte ulos ja uskallatte alkaa ajattelemaan itse, huomaatte että Harry Potterit ovat mitä parhaimpia kirjoja :)
- s.e.t.ä
otappa tätä yksi napsi vähemmän.
- HPfani
Tämä täti komppaa. Ihmeellisiä noi nykyajan lapset.
- dilledongdille
Sanokaa minun sanoneen, kun tämä kirja julkaistaan ja Harry heittää henkensä ja kirjasarja loppuu, alkaa maailmanlaaujuinen Potter- fanien itsemurha-aalto... Elävät harhamaailmassaan ja kun se heiltä viedään pois, voi todellisuus olla liian kova pala.
"Harry eiii, en voi elää ilman sinua!". Lisäksi nämä uuspakanat pitävät rituaali(itse)murhia muutenkin aivan luonnollisena, siinä on oman hengen otto lasten leikkiä! Kannattaa vanhempien tarkkailla kaavuissa liikkuvia lapsiaan kun tämä kirja kauppojen hyllyille ilmestyy.- sddsf
Kaikki ketkä puhuvat paskaa pottereista, eivät yksinkertaisesti ole lukeneet niitä ;) Ja nämä itsemurhajutut ovat ihan köntsää, ette vain tunne fanietikettejä ;D
- dfhpingapongokakka
jos kakarat käyttäytyy niin, niitten täytyy olla jo valmiiksi sekopäitä...
- San^^^
No ei sinu tarvihe niitä juonipaljastuksia lukea, vaikka niitä tulisikin johonkin nethiin. Hölömö. Kierrät ne vaan kaukaa!!
- SPOILER WARNING
ÄLKÄÄ LUKEKO, JOS ETTE HALUA SPOILAANTUA!
"Dear my brothers,
The end." - smma
SPOILER WARNING kirjoitti:
ÄLKÄÄ LUKEKO, JOS ETTE HALUA SPOILAANTUA!
"Dear my brothers,
The end."Voisitko laittaa saman suomeks ku en oikeen osaa englantii?
- jonkinlainen suomennos
smma kirjoitti:
Voisitko laittaa saman suomeks ku en oikeen osaa englantii?
Voldemort tappoi hermionen. kyllä, se on totta. Ja me tiesimme siitä 2 päivää sitten
Tämä on vielä julkaisemattoman kirjan loppu (jotkut voisivat kutsua sitä 0 päiväksi) [ - suomentaja :D
jonkinlainen suomennos kirjoitti:
Voldemort tappoi hermionen. kyllä, se on totta. Ja me tiesimme siitä 2 päivää sitten
Tämä on vielä julkaisemattoman kirjan loppu (jotkut voisivat kutsua sitä 0 päiväksi) [Sori kaikki virheet ja muut, kiireellä suomensin kieliopista välittämättä joten tulos ei ole mitään kauhean laadukasta. Toivottavasti edes jotain hyötyä tästä on :D
hakasuluissa [] olevat jutut on sit mun lisäämiä. tavallisissa suluissa () olevat jutut on alkuperäisiä. - smma
suomentaja :D kirjoitti:
Sori kaikki virheet ja muut, kiireellä suomensin kieliopista välittämättä joten tulos ei ole mitään kauhean laadukasta. Toivottavasti edes jotain hyötyä tästä on :D
hakasuluissa [] olevat jutut on sit mun lisäämiä. tavallisissa suluissa () olevat jutut on alkuperäisiä.Kiitos riittää mulle.
- smma
jonkinlainen suomennos kirjoitti:
Tämä on vielä julkaisemattoman kirjan loppu (jotkut voisivat kutsua sitä 0 päiväksi) [kuka on Snape?
- yooooooooo
smma kirjoitti:
kuka on Snape?
kalkaros on snape :DD (se yks opettaja, lol :DD, luihuisen tuvan johtaja.. you know .:D :P:P)
- potteristi-94
eikä eiiiii kuinkA ilkeetä
- simmare
Ei kannata uskoa mitään "juonipaljastuksia". Tuokin oli melkoisen varmasti hyvin suunniteltu provo.
- sen
simmare kirjoitti:
Ei kannata uskoa mitään "juonipaljastuksia". Tuokin oli melkoisen varmasti hyvin suunniteltu provo.
Ei tosiaan kannata uskoa nuita "juonipaljastuksia" en usko että kirja on varastettu.
- bvbvbv
hyvä.
Harry ei kuole
harry kuolee
harry ei kuolee
harry kuolee
kahdeksas kirja ilmestyy 8.8.2008 ja on nimeltään Harry Potter Lajittelee biojätteitä
yhdeksäs kirja ilmestyy 9.9.9 joka on on nurinpäin pedon luku.ysi kirja nimi on Harry Potter ja karibian merirosvot- hyvä, mutta
sarja jää seitsenosaiseksi. Rowling saattaa kirjoitta jonkinlaisen hakuteoksen ja lisää Tylypahkan oppikirjoja, mutta romaaneja ei tule enempää, vaan tarina päättyy seitsemänteen osaan. Kirjan viimeisessä luvussa Row kertoo mitä hengissä selvinneille hahmoille tapahtui. Ja minä en usko noihin "paljastuksiin", koska ne kuulostavat niin naurettavilta. Ja tuo hakkerijuttukin saattaa olla pelkkää potaskaa.
- Nimetön
parasta!!!!kerrankin jotaian ees tapahtuu potterille :D
sori vain mut en tykkää Briteistä eli en potterista ...PIIP sama siis mitä käy :D...- hyvä hakkerointi
jes viimeinkin potter kirja hakkeroitiin jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- hgdhy
Uudessa Potterissa Harry ja hermione naivat! ...ja harry kuolee.
- neonvalo
itseasiassa, pidähän mielessä että Potterit on kuitenkin lasten/nuorten kirjallisuutta eli ketkään ei nai.
(toivo elää silti)
ja harry saa kuolla ihan miten lystää. toivottavasti tulee nyt sitten ihan lopullinen loppu eikä sellanen "nokun mä kelasin et jos kirjottaisin vielä kaheksanne..."
jou. - Huispauspoika
Varmaan siis tarkoitat, että naivat toisensa eli menevät naimisiin?
- fani101%
Harry ei kuole!!!
Muuten kirjoittaja saisi meidän fanien vihat niskoihinsa.
Sehän suunnitteli niin että Harry kuolee ja siihen loppuu koko juttu. Mutta sitten se muutti mieltä ja kirjotti ihan uuden lopun.
Mä veikkaan, siellä on ihan ihana HAPPY END!- välittää
ihan sama miten käy. yhtään potteria en ole lukenut enkä tule lukemaan
- .-.-.-.-.
välittää kirjoitti:
ihan sama miten käy. yhtään potteria en ole lukenut enkä tule lukemaan
Itse en ole lukenut pottereita,vaan aina
pinnalla pysyvää Forgotten Realmsia.Elokuvina
potterit on arvo asteikolla 1-10...
4½
- nipa84khkbasdfg
voi harmi! eläköön vapaus eläköön piratismi!
- H@M@
Miten vapaus/piratismi tähän liitty?
- vit--?
H@M@ kirjoitti:
Miten vapaus/piratismi tähän liitty?
siis tosi törkeet..
- Ei potter fani
Törmäsimpäs jo uuteen potteriin netissä..
Löytyy kunhiukka hakee syvemmältä osoitteesta : http://thepiratebay.org/- potter fani (mut ei nii kau...
se on hyvä juttu taisiis hauskaa ku saa jaa vähä jännitystä siihen kirjaa ja eikä kaiken maailnab sivuja tartte paljaasta kaikille pöllölille jokka ei tiiä niitte tarkotusta
- aito potter
vaan joku fanfiction. Ja minä veikkaan, ettei tuo hakkeri-juttu pidä paikkaansa, koska Bloomsbury ei ole kommentoinut mitään asiaan.
- ranes
turhaa pelkäät se on niin kimurantti ettei se hakkerikaa tajuu sitä.
- nimetön12.
pottereissa muka kimurantti juoni...
- viva la pirates!!!!!!!!!!
rakastan hakkereita..kiitos uudesta kirjasta kaikille vaivaa nähneille.....uuden kirjan voi ladata osoitteesta www.thepiratebay.org
...ainiin melkein unohdin...poliisit voi ihan rauhassa mennä vaatimaan sivuston sulkemista...mikrosoft ei onnistunut siinä eikä sega
joten........kaikki vaatimukset voi lukea kohdasta legal threats:D ja myös piratebayn vastaukset....menkää yrittää...saadaan taas lisää hupia -piraatti - Tai sitten ei.
Kiinnostaa kuin kilo paskaa, piti tulla sanoo.
- tiikerijellona
minä pelkään!
JA vielä kun en aio lukea kirjaa enkuks, vaan sit vasta suomeks, kun kapari on saanut suomennettua kunnolla... ENkunkin tietty luen, mut vasta kun oon lukenu suomeks!
Että apua.. - gokule
harry on huono
- jossa on ne juonipaljastuks...
Kertoisko joku?
- juonipaljastukset
jossa on ne juonipaljastuks... kirjoitti:
Kertoisko joku?
kertokaa!
- juonipaljastukset
jossa on ne juonipaljastuks... kirjoitti:
Kertoisko joku?
kertokaa!
- en tiedä
juonipaljastukset kirjoitti:
kertokaa!
en usko että harry ja hermione menevät naimisiin koska 6. kirjan lopussa harry alkoi olla ginnyn kanssa
- Huispauspoika
en tiedä kirjoitti:
en usko että harry ja hermione menevät naimisiin koska 6. kirjan lopussa harry alkoi olla ginnyn kanssa
Harryhan teki bänät ja bänksit sen Ginnyn kanssa.
- M Potter
Huispauspoika kirjoitti:
Harryhan teki bänät ja bänksit sen Ginnyn kanssa.
No voihanse olla totta, mutta en usko!
- jokuvaannnytte
Olen lukenut Harry Potter-kirjat. (Viisasten kiven 7 kertaa, salaisuuksien kammio n. 8 kertaa, azkabanin vanki 11 kertaa, liekehtivä pikari n. 9 kertaa, feeniksin kilta 5 kertaa, puoliverinen prinssi 2 kertaa).
Minä pidän niistä, mutta väkisinkin tulee mieleen sormusten herra... (Gandalf->Dumbledore). Kirja on tajuttoman kliseinen. Joka kirjassa (melkein) on se pakollinen tapaaminen Voltsun kanssa. KAIKKI PARHAAT HAHMOT KUOLEE! (Sirius :( )
HP-elokuvat ovat SURKEITA! Sori vaan, mutta kun on lukenut kirjan, niin ei voi hyväksyä leffaa... - M Potter
M Potter kirjoitti:
No voihanse olla totta, mutta en usko!
Haisen hieltä ja mulla on akne tosi pahana. kirjoittelen tänne kun mulla ei ole elämää. siinä kirjassahan se Harry lopetti tylysti suhteen Ginnyyn mutta mä vaan väitän vastaan kovasti kun oon tällainen apina ja idiootti
- Wisteria
Kylläpä elämä tosiaan nykyään on kamalaa!!!
Maailman tyhmin keksintö ovat nämä ilmaiset "keskustelusaitit" joissa ihmiset saavat purkaa tuntojaan jonkin rakkaan asian puolesta!!!!
Luin tätä saittia kolmanneksen ja huomasin ihmisten osaanvan riidan vuoksi eksyä asiasta äkkiäkin.
Aloitetaan nyt siitä että kai joku saa syvää tyydytystä napatessaan jonkin kirjan jostain ennen julkaisua ja levittäessään sen nettiin. Mutta kukaan joka ei halua tietää juttua etukäteen tuskin voidaan pakottaa sitä kuulemaan. Aina voi sulkea ikkunan, jättää tekstin lukematta tai olla kuuntelematta kaveriaan kun tämä alkaa juttua innoissaan selittämään!!!
Seuraavaksi ISO ? miten tämä juttu saatiin heti uskonnolliseksi taisteluksi??? Ja mikä helvetin tarve ihmisillä on lokeroida toiset tai edes itsensä minkään kriteerin mukaan, eikö tärkein kriteeri ole onnellisuus ja oikeus. Jos jokainen toimisi elämässään yrittäen keskittyä vain omaan onneensa ja samalla yrittäisi olla mukiloimatta muita matkan varrella tavalla tai toisella niin maailma olisi parempi paikka.
Sitten Harry Potter-Faneille ja sen inhoajille!!
Kyllä on kamalaa kun ihmisellä on tuollainen tarve vauhkoontua jonkin kirjan takia! Jos tykkää niin lukee jos ei niin jättää väliin!!! Tarvotseeko sillä kinastelulla tukkia koko saitti?
Harry Potterit ovat ehkä tyhmää hömppää, noituutta, ihania teinejä ja mitä kenenkin mielestä. Fakta ja pääpointti on mielestäni se että ne on tarkoitettu inspiroimaan ihmisten mielikuvitusta tavalla tai toisella. Jokainen kirja on myös kyseisen kirjailijan kannan otto ja katsontakulma elämään, ja voiko ihmiselle tosiaan olla haitaksi ajatella asioita toisenkin näkökulmasta.
Tuhlatkaa energiaanne kinastellessanne, minä nauran hiljaa yksinäni kaikille teille... - oikein teki
Ihan oikein teki. Julkaisisi vielä ite sen tai kertoisi telkkarissa juonenpaljastuksia. HP on niin turha keksintö, että huuhuu.. Hakkeroisin itekki jos vaan osaisin. HP houkuttelee ihmisiä kaiken maailman potaskaan. Pienin aikavälein näkee kaupungilla ihmisiä jotka asuvat ihan "taikamaailmassa" ja huutelevat "loitsuja" toisilleen yms ja koittavat saada jotain aikaankin.. Okkultismia tollainen. Pitäis kieltää Suomessa
- harri potta
harri potteri on kiva
- saako vai ei
saako 5 v lapset käyttää tietokonetta??????
- ei tapella!!
Onko sillä mitään väliä, koska tällainen lasten satukirja ilmestyy? Se ei ole varastamista, koska se ei ole kirja, vaan tiedosto.. Vähän järkeä lapsellisten satujen lukioille!!!!
- plöplöp
Se tyyppi on laittanut sen jakoon nettiin...Alotin tänään lukee sitä :D
- plöplöp
Löin kaverin kaa kakskymppii vetoa että löydän sen netist...ja katsos...HAHAA...voitin kakskymppiä ja sain ilmasen kirjan :DDDDD
- Oikea M Potter
plöplöp kirjoitti:
Löin kaverin kaa kakskymppii vetoa että löydän sen netist...ja katsos...HAHAA...voitin kakskymppiä ja sain ilmasen kirjan :DDDDD
KAI SE ON IHA PAKKO USKOO! Oon nyt lukenut noita juttui enemmän, ja huomaan et se on totta. Sitä paitsi "M Potter", miksi aloit käydä riitaa? siksi kun en usko? no nyt uskon. (jos kuulosti riidan jatkamiselta, ei ole. jokaisella vain on mielipiteensä.)
- Tai en usko
plöplöp kirjoitti:
Laitas linkkiä sinne sivulle missä tuo kirja on!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k553935Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541932- 721406
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991237Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901059
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41886Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55884- 64829