Missä parit tapaavat toisensa?!

Melinas

Kertokaa missä kaikissa tilanteissa/yhteyksissä olette tavanneet Juuri Sen Oikean Ihmisen! Eli mistä kaikkialta voi löytää potentiaalisia kumppaneita elämän matkalle..muualtakin kuin baareista tai netin kautta. Tahtoo tietää!

263

73406

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • layla.......

      livennä saattas tavata paremman ko netis.Ainakin oon löytänny risteilyltä kamun.Jne raflastakin.

      • tinskuelisa

        ..oikeastaan ihan sattumalta löysin elämäni miehen..En olis itsekkään ikinä uskonut mut niin kävi..:)


      • Katya26
        tinskuelisa kirjoitti:

        ..oikeastaan ihan sattumalta löysin elämäni miehen..En olis itsekkään ikinä uskonut mut niin kävi..:)

        Sattumalta tapasin miehen.8 vuotta yhdessä ja kohta 2 vuotta naimissa. =)


      • KAtya26
        tinskuelisa kirjoitti:

        ..oikeastaan ihan sattumalta löysin elämäni miehen..En olis itsekkään ikinä uskonut mut niin kävi..:)

        netistä.Tässä ollaan 8 vuotta yhdessä ja 2 vuotta naimissa.=)


      • tuiksu
        tinskuelisa kirjoitti:

        ..oikeastaan ihan sattumalta löysin elämäni miehen..En olis itsekkään ikinä uskonut mut niin kävi..:)

        että täältä netistä voi tosiaan sen oikean löytää. Itselle tullu jo hieman uskonpuute, että täältä virtuaalimaailmasta ketään oikeesti varteenotettavaa elämänkumppania löytäis..


      • Liisukka

        Netistä, sillä työpaikallani kaksi sinkkua olivat jo rakentaneet suhteen sillä tavoin. Leikin päiten laitoin oman ilmoituksen ja monesta mukavasta valitsin oikean. Olemme kihloissa ja vuoden päästä häät. En olisi koskaan muuten tavannut juuri itselleni sopivaa ihmistä! Kannattaa kirjoitella ja rupatella chatissa tai puhelimessa jonkun aikaa ennen tapaamista. Jos silloin vielä tuntuu hyvältä, antaa mennä vaan.


      • kyynikko
        tinskuelisa kirjoitti:

        ..oikeastaan ihan sattumalta löysin elämäni miehen..En olis itsekkään ikinä uskonut mut niin kävi..:)

        ,että netistä löytämänne mies etsisi yhä uutta seuraa netistä, vaikka te olisitte jo tavanneet. Miten äärettömän helppoa se on esim. treffigallerioissa sähköpostilla (jotkut paikat eivät kirjaa vastanneita ihmisiä esiin mihinkään). Tai voisi olettaa, että netistä löydetty mies tarttuisi nettiin taas aika helposti, jos tulee ero tai teillä menee huonosti.


      • Petturi
        kyynikko kirjoitti:

        ,että netistä löytämänne mies etsisi yhä uutta seuraa netistä, vaikka te olisitte jo tavanneet. Miten äärettömän helppoa se on esim. treffigallerioissa sähköpostilla (jotkut paikat eivät kirjaa vastanneita ihmisiä esiin mihinkään). Tai voisi olettaa, että netistä löydetty mies tarttuisi nettiin taas aika helposti, jos tulee ero tai teillä menee huonosti.

        Sama se on, jos tapaa miehen/naisen baarissa. Siis voi hakea uusia kumppaneita baarista, vaikka yhden kanssa jo olisikin silleen. On se tietysti ehkä vielä helpompaa netin kautta, mutta kyse on luottamuksesta. Eli kyllä netissä ja baarissa lie suunnilleen sama osa sellaisia, jotka eivät vakiinnu tai etsivät alati uutta.


      • 3 vuotta rakastuneena

        Nyt ollaan yhtä pidetty jo lähes 3 vuotta josta 2 vuotta kihloissa. Yhteen muutettiin muutaman kk seurustelun jälkeen. Naimisiin menossa ensi kesänä, joten kyllä netistäkin tärppää.....


    • kapakasta

      työpaikalta ja netistä. Siinä mun saldo. Noissa pitemmissä suhteissa.

    • ja 2 poikakaveria

      ...kaikki pitkäaikaisia suhteita, yksi kerrallaan ja useita vuosia - yllätys, yllätys kaikki baarista löydettyjä. Baareissa käy ihan tavallisiakin ihmisiä, eikä kaikki etsi yden yön panoseuraa. Fiksu erottelee jyvät akanoista, eikä anna ekailtana.

      • Mies minäkin

        Netissähän näitä ihmisiä on,joka osaa valita näistä sen"oikean"on elvis tai kleopatra!


    • niitä

      töistä löyty aviomies. Kerran nuorena löyty poikaystävä kadulta, kun käveli ohi ja kysy matkaansa... Emmää tiijä, voiko niitä ettimällä ettiä?

    • N30, M25

      tavattiin ekaa kertaa neljä vuotta takaperin, vähän päälle. Siitä se sitten lähti :) Kihloissa.

    • scale

      porukalle, jonka kanssa naiseni tuolloin liikkui.
      Seuraavan kerran tapasin naisen ravintolassa josta varsinaisesti homma käynnistyi.

      • beata2506

        mentiin kaverin kanssa essolle kahville ja sitten siihen tuli ystäväni tuttava... Ja minun tuleva mieheni hih.. No tiesin sen heti!


    • löytyy

      Löysimme toisemme netin avulla. laitoin tarkkaan mietityn ilmoituksen ja mies etsi juuri minunlaistani. Onnea ja auvoa...

      • jkl

        Netti-ilmoitus kannattaa todellakin miettiä tarkkaan. Kun on samat kiinnostuksen kohteet ja
        ajatusmaailma, miksei homma voisi toimia. Ainakin
        meillä on mennyt ihan hyvin.


      • tavis junttia..

        netistä... Siis hakusess oli tavallinen suomalainen juntti ja sen sain. Sain toki vastauksia monelta mieheltä, kenellä oli hieno auto, kenellä uus talo, mutta tää yks kirjoitti että on tavallinen ja juntti ja kysy lisää... jotenki tollee ja siitä se sitte lähti.
        Kolmen viikon kuluttua kihloissa ja yhdessä asuttiin jo kolmen päivän päästä ja nyt mennyt 4v ja meillä toinen oma asunto (itseasiassa tontti) menossa, maailmaa kierretty ja naimisiinkin pitäs mennä.

        Että kyllä niitä netistäkin löytyy!!

        Eksät on sitten koulusta, baarista, töistä, kaverin kautta...

        Tietty noitten nettiseikkailujen kanssa kannattaa olla varovainen, mulla nyt ainaki kävi tuuri... ei ollu hullu raiskari.


      • Naimisissa
        jkl kirjoitti:

        Netti-ilmoitus kannattaa todellakin miettiä tarkkaan. Kun on samat kiinnostuksen kohteet ja
        ajatusmaailma, miksei homma voisi toimia. Ainakin
        meillä on mennyt ihan hyvin.

        4 yhteistä vuotta jo takana. Ollaan naimisissa ja on yksi ihana lapsikin syntynyt. Kiitokset Deitti.netille!!!


    • yks vaan

      baarista tietysti se oma ukko löyty ja siitä kohta 20.vuotta aikaa enkä edes ollut siellä siinä mielessä että pitäis joku löytää.satuin vaan istuun kyseisen porukan pöytään kun oli täyttä ja siitä se sit lähti meidän yhessä olo.

    • Piituli

      Töissä olen tavannut kaksi poikaystävistäni, harrastuksessa yhden ja netissä yhden. Nykyinen tarttui mukaan töistä, jossa emme siis olleet työkavereina, vaan hän asiakkaana ja minä asiakaspalvelijana.

      • Melinas

        Juu näinhän se on mitä olette kertoneet.. se on kuitenkin se realiteetti miten ihmiset kohtaa; baarissa, töissä ja netissä.. itsekin kohtasin töiden kautta kaksi ihmistä jotka olivat merkittäviä. Mutta kai tässä täytyy kesällä käydä helsingin yöelämää katsomassa..taas pitkästä aikaa. Ja tosiasia on myös että jos niitä miehiä etsimällä etsii niin ei tasan löydä! täytyisi laittaa ovet ja ikkunat säppiin kotona niin eiköhän joku kaupparatsu olis jo oven takana. Ihanaa eloa kesään kaikille pareille! Kyllä se ihanuus mullekin tulee vastaan vielä ;)


      • ja avokkini
        Melinas kirjoitti:

        Juu näinhän se on mitä olette kertoneet.. se on kuitenkin se realiteetti miten ihmiset kohtaa; baarissa, töissä ja netissä.. itsekin kohtasin töiden kautta kaksi ihmistä jotka olivat merkittäviä. Mutta kai tässä täytyy kesällä käydä helsingin yöelämää katsomassa..taas pitkästä aikaa. Ja tosiasia on myös että jos niitä miehiä etsimällä etsii niin ei tasan löydä! täytyisi laittaa ovet ja ikkunat säppiin kotona niin eiköhän joku kaupparatsu olis jo oven takana. Ihanaa eloa kesään kaikille pareille! Kyllä se ihanuus mullekin tulee vastaan vielä ;)

        Me tapasimme häissä :)
        Kyllä varmasti löytyy sinullekkin, ehkäpä sieltä mistä vähiten sitä odotat!


      • Harrastuksessa
        ja avokkini kirjoitti:

        Me tapasimme häissä :)
        Kyllä varmasti löytyy sinullekkin, ehkäpä sieltä mistä vähiten sitä odotat!

        Ihailin moottoripyöriä ja änkäydyin yhden kyytiin ja rakastuin toiseen!!
        Se voi tapahtua milloin vain!


      • tiippa

        Olin töissä karaokebaarissa vieraalla paikkakunnalla ja sieltä eräs (vissyä juova) kanta-asiakas tuli elämääni jäädäkseen. Homma kestää vaikka välimatka tekee välillä todella kipeää.


      • ei se kato aikaa eikä paikkaa
        Melinas kirjoitti:

        Juu näinhän se on mitä olette kertoneet.. se on kuitenkin se realiteetti miten ihmiset kohtaa; baarissa, töissä ja netissä.. itsekin kohtasin töiden kautta kaksi ihmistä jotka olivat merkittäviä. Mutta kai tässä täytyy kesällä käydä helsingin yöelämää katsomassa..taas pitkästä aikaa. Ja tosiasia on myös että jos niitä miehiä etsimällä etsii niin ei tasan löydä! täytyisi laittaa ovet ja ikkunat säppiin kotona niin eiköhän joku kaupparatsu olis jo oven takana. Ihanaa eloa kesään kaikille pareille! Kyllä se ihanuus mullekin tulee vastaan vielä ;)

        vaikka junan vessassa


    • Koira

      Baarissa, luennolla, harrastuksissa ja netissä. Mutta nuorena on paljon helpompi-kaikki ovat enemmän tai vähän sinkkuja joten on kai miehille helpompi iskeä naisiin. Kukaan ei iske noin vaan 40-50-v naiseen.

      • Ylijäämä?

        Ei kelpaa enää kellekään samanikäsielle, vaikka olisi kuinka nätti ja fiksu. Samanikäiset miehet etsii 30-vuotiaita, eikä minua sytytä 70-vuotiaat, joille todennäköisesti kelpaisin. Moni kiinnostavanoloinen mies katoaa, kun olen kertonut ikäni 50-v. Surullista,mutta totta.


      • Keskikäinen MIES.
        Ylijäämä? kirjoitti:

        Ei kelpaa enää kellekään samanikäsielle, vaikka olisi kuinka nätti ja fiksu. Samanikäiset miehet etsii 30-vuotiaita, eikä minua sytytä 70-vuotiaat, joille todennäköisesti kelpaisin. Moni kiinnostavanoloinen mies katoaa, kun olen kertonut ikäni 50-v. Surullista,mutta totta.

        Ja varmasti kelpaat,älä lannistu.Itse olen 48v ja varttumisen merkit näkyy ja tuntuu (vähän tukkaa ja kolottaa).Pidän ikäisistäni,aidoista,naisellisista naisista.Pää pystyyn,älä elä siinä valheessa,ettet kelpaisi.Suuret määrät miehiä suomen maassa,etsivät kaltaistasi,usko pois.


      • kalju
        Keskikäinen MIES. kirjoitti:

        Ja varmasti kelpaat,älä lannistu.Itse olen 48v ja varttumisen merkit näkyy ja tuntuu (vähän tukkaa ja kolottaa).Pidän ikäisistäni,aidoista,naisellisista naisista.Pää pystyyn,älä elä siinä valheessa,ettet kelpaisi.Suuret määrät miehiä suomen maassa,etsivät kaltaistasi,usko pois.

        Olen 53. Uskon itseeni ja olen kamu itseni kanssa--naisia saan tosi helposti ja hyviä.


      • älä välitä
        Ylijäämä? kirjoitti:

        Ei kelpaa enää kellekään samanikäsielle, vaikka olisi kuinka nätti ja fiksu. Samanikäiset miehet etsii 30-vuotiaita, eikä minua sytytä 70-vuotiaat, joille todennäköisesti kelpaisin. Moni kiinnostavanoloinen mies katoaa, kun olen kertonut ikäni 50-v. Surullista,mutta totta.

        ET OLE YKSIN,

        Treffeilläkin tänikäset miehet hakee jotain posliini
        BARBIA ,ikää saa olla korkeintaan 40 jos ei sitäkään.Ehkä se johtuu siittä että meillä tänikäsellä naisilla on jo elämisen merkkejä emmekä suostu ihan mihin tahansa .

        Mut toivossa on hyvä elää ja kuunnella kappaletta ,kelpaat kelle vaan.
        Tiedän et suomessa on paljon vapaita keski-ikäsiä fiksuja,siistejä miehiä,ei vaan ole sattunut kohdalle.VIELÄ.


      • viiru99
        Ylijäämä? kirjoitti:

        Ei kelpaa enää kellekään samanikäsielle, vaikka olisi kuinka nätti ja fiksu. Samanikäiset miehet etsii 30-vuotiaita, eikä minua sytytä 70-vuotiaat, joille todennäköisesti kelpaisin. Moni kiinnostavanoloinen mies katoaa, kun olen kertonut ikäni 50-v. Surullista,mutta totta.

        ...kyllä kelpaat. Eihän sinunkaan tartte kelpuuttaa oman ikäsiäsi. Voit valkata vaikka 20 vuotta nuoremman, jos kiinnostaa. Ne monesti arvostaa vakaata naista, joilla on elämänkokemusta ja muutakin mielessä kuin näyttää vain hyvältä. En kyllä menis allekirjoittamaan tuota väitettäs. Mulla on reilusti ikä näkyvillä täälläkin ja ei o estänyt nuorempienkaan yhteydenottoa. Häntä pystyyn sisko! Ja antoisaa kesää :D


      • Ylijäämä?
        viiru99 kirjoitti:

        ...kyllä kelpaat. Eihän sinunkaan tartte kelpuuttaa oman ikäsiäsi. Voit valkata vaikka 20 vuotta nuoremman, jos kiinnostaa. Ne monesti arvostaa vakaata naista, joilla on elämänkokemusta ja muutakin mielessä kuin näyttää vain hyvältä. En kyllä menis allekirjoittamaan tuota väitettäs. Mulla on reilusti ikä näkyvillä täälläkin ja ei o estänyt nuorempienkaan yhteydenottoa. Häntä pystyyn sisko! Ja antoisaa kesää :D

        Nyt on häntä ja korvat kyllä lerpallaan. Päättyi juuri 1,5 vuotta kestänyt suhde 7 vuotta nuoremman kanssa. Kertoi, ettei tulevaisuudensuunnitelmiin kuulu näin vanha nainen. Nyt ei kuulemma ole haitannut, mutta 5-vuoden päästä voi haitatakkin? Arvaapa harmittaako?


      • TappajaHai*
        Ylijäämä? kirjoitti:

        Ei kelpaa enää kellekään samanikäsielle, vaikka olisi kuinka nätti ja fiksu. Samanikäiset miehet etsii 30-vuotiaita, eikä minua sytytä 70-vuotiaat, joille todennäköisesti kelpaisin. Moni kiinnostavanoloinen mies katoaa, kun olen kertonut ikäni 50-v. Surullista,mutta totta.

        Kuule, älä välitä, ne ei sitten tajua hölkäsen pöläystä hyvän päälle! :D Ne kolmekymppiset sitten pettää ja jättää ne köriläät, kun ovat aikansa ollet heidän kanssaan, rahat menneet ja kyllästyneet muuten heihin jo, ja ihan oikein se niille ukkeleille on.
        Aikuisessa naisessa on tyyliä, charmia ja etenkin särmää. Eikun otat nuoremman itsekin, monet nuoret miehet tajuaa hyvän päälle! Aikuinen nainen on Nainen isolla Ännällä :D


      • *TappajaHai*
        Ylijäämä? kirjoitti:

        Ei kelpaa enää kellekään samanikäsielle, vaikka olisi kuinka nätti ja fiksu. Samanikäiset miehet etsii 30-vuotiaita, eikä minua sytytä 70-vuotiaat, joille todennäköisesti kelpaisin. Moni kiinnostavanoloinen mies katoaa, kun olen kertonut ikäni 50-v. Surullista,mutta totta.

        Kuule, älä välitä, ne ei sitten tajua hölkäsen pöläystä hyvän päälle! :D Ne kolmekymppiset sitten pettää ja jättää ne köriläät, kun ovat aikansa ollet heidän kanssaan, rahat menneet ja kyllästyneet muuten heihin jo, ja ihan oikein se niille ukkeleille on.
        Aikuisessa naisessa on tyyliä, charmia ja etenkin särmää. Eikun otat nuoremman itsekin, monet nuoret miehet tajuaa hyvän päälle! Aikuinen nainen on Nainen isolla Ännällä :D


      • tavis2
        Ylijäämä? kirjoitti:

        Ei kelpaa enää kellekään samanikäsielle, vaikka olisi kuinka nätti ja fiksu. Samanikäiset miehet etsii 30-vuotiaita, eikä minua sytytä 70-vuotiaat, joille todennäköisesti kelpaisin. Moni kiinnostavanoloinen mies katoaa, kun olen kertonut ikäni 50-v. Surullista,mutta totta.

        Hei kaikki 40 vuotiaat . Minullepa kävi niin, että rakastuin itseäni 8v. nuorempaan mieheen.Tapailimme aikamme, kunnes miehelle kävi samoin.Itselläni oli tuolloin kaksi murrosikäistä lasta, joten nostan todella hattua ihmisille jotka uskaltautuvat uusioperheen arkeen. Hänellä itsellään siis ei ole lapsia ja välillä olikin melko vääntöä lasten kanssa. Olemme nyt jo kahdestaan ja elämä menee omalla painollaan. Lapset käyvät viikonloppuisin kotona ja yhteyttä pidetään muutenkin paljon.Välit "isäpuoleen" ovat erittäin hyvät.
        Ikä on vain numeroita sisin ratkaisee! Tsemppiä kaikille paria etsiville.


      • kokenut
        Ylijäämä? kirjoitti:

        Ei kelpaa enää kellekään samanikäsielle, vaikka olisi kuinka nätti ja fiksu. Samanikäiset miehet etsii 30-vuotiaita, eikä minua sytytä 70-vuotiaat, joille todennäköisesti kelpaisin. Moni kiinnostavanoloinen mies katoaa, kun olen kertonut ikäni 50-v. Surullista,mutta totta.

        Ihminen voi löytää kumppanin iässä kuin iässä. Mikäli sellaisia kokemuksia on, että törmää miehiin,jotka etsivät paljon nuorempia, ovat nuo miehet niitä "yksiaivosoluisia" yhden asian perässä juoksijoita. Mitä lie etsivät ? Ikuista nuoruutta nuoren naisen kautta ? Mutta toisenlaisia miehiä on myös roppakaupalla. Ne täytyy vain löytää. Oleellista siinä on, että mitä omaan ilmoitukseensa laittaa ja mitä kirjoittaa. Kokemus opettaa tietämään, kun luottaa vaistoihinsa. Itse olen törmännyt jokseenkin vain fiksuihin miehiin ehkä johtuen omasta kriittisyydestä - mutta myös siitä että tiedän mitä tahdon ja omaan hyvän itsetunnon. Nyt seurustellut jo reilusti yli vuoden muutaman vuoden vanhemman fiksun ja pärjäävän miehen kanssa ja suhde sen kuin syvenee. Mikä parasta, mies (enkä minäkään) ei harrasta ulkopuolisia suhteita. No, sehän oli kriiteerikin: miehen tulee huolehtia itsestään ja asioistaan hyvin ja pärjätä elämässä - kuten itsekin teen. Uskokaa siis hyvät keski-ikäiset naiset ensin itseenne ja viestittäkää myös sitä varmuutta ja itsetuntoa ulospäin, sillä suurin osa pärjäävistä ja fiksuista miehistä pitää vahvoista ja pärjäävistä naisista, jotka uskaltavat myös olla naisia - sen jälkeen löytyy se hyvä kumppanikin ennemmin tai myöhemmin.

        terveisin
        onnellinen 49-vuotias nainen parhaassa iässä


      • Mies!
        Keskikäinen MIES. kirjoitti:

        Ja varmasti kelpaat,älä lannistu.Itse olen 48v ja varttumisen merkit näkyy ja tuntuu (vähän tukkaa ja kolottaa).Pidän ikäisistäni,aidoista,naisellisista naisista.Pää pystyyn,älä elä siinä valheessa,ettet kelpaisi.Suuret määrät miehiä suomen maassa,etsivät kaltaistasi,usko pois.

        Et tiedä kuinka paljon tuo rohkaisi!
        T. nelikymppinen nainen


      • MIES 48
        Mies! kirjoitti:

        Et tiedä kuinka paljon tuo rohkaisi!
        T. nelikymppinen nainen

        Hienoa,että rohkaisi,hyvää kesän jatkoa sinulle.
        Muuten me aikamiehet tykätään kovasti,kun teikäläiset tulee rupattelemaan niitä näitä,me äijät ei aina osata olla muuta kun hiljaa,vaikka sydän kuinka "salamoisi".


      • ikärasismia
        Ylijäämä? kirjoitti:

        Ei kelpaa enää kellekään samanikäsielle, vaikka olisi kuinka nätti ja fiksu. Samanikäiset miehet etsii 30-vuotiaita, eikä minua sytytä 70-vuotiaat, joille todennäköisesti kelpaisin. Moni kiinnostavanoloinen mies katoaa, kun olen kertonut ikäni 50-v. Surullista,mutta totta.

        Mut oletkos ajatellut että on olemassa miehiä jotka etsivät vanhempaa naista. Miksi et kiinnostuisi nuoremmista miehistä siinä ratkaisu. Itse on 37 ja ei mua enää kiinnosta nuoremmat tai ikäiseni naiset, ovat aivan pentuja.


      • KUMMASTUS
        älä välitä kirjoitti:

        ET OLE YKSIN,

        Treffeilläkin tänikäset miehet hakee jotain posliini
        BARBIA ,ikää saa olla korkeintaan 40 jos ei sitäkään.Ehkä se johtuu siittä että meillä tänikäsellä naisilla on jo elämisen merkkejä emmekä suostu ihan mihin tahansa .

        Mut toivossa on hyvä elää ja kuunnella kappaletta ,kelpaat kelle vaan.
        Tiedän et suomessa on paljon vapaita keski-ikäsiä fiksuja,siistejä miehiä,ei vaan ole sattunut kohdalle.VIELÄ.

        Ettäkö 40:stä posliini barbia?!?! Aatteles nyt vähän.


      • jätetyksi tullut
        ikärasismia kirjoitti:

        Mut oletkos ajatellut että on olemassa miehiä jotka etsivät vanhempaa naista. Miksi et kiinnostuisi nuoremmista miehistä siinä ratkaisu. Itse on 37 ja ei mua enää kiinnosta nuoremmat tai ikäiseni naiset, ovat aivan pentuja.

        Olen kiinnostunut nuoremmista miehistä. Sillä itse olen hyvässä kunnossa(kiitos liikuntaharrastusten, terveellisen elintapojen ja hyvien geenien). Kaksi edellistä miesystävää onkin ollut 5-7v nuorempia. Mutta aikansa kun suhde kesti, noin 1,5v , toinen hävisi syytä ilmoittamatta, ja toinen kertoi, että häntä pelottaa ikäero 5-10v päästä.Eli jätetyksi tultu ikäeron takia. Rankkaa,sillä nyt olisi aikaa ja halua panostaa parisuhteeseen.


      • 40+
        jätetyksi tullut kirjoitti:

        Olen kiinnostunut nuoremmista miehistä. Sillä itse olen hyvässä kunnossa(kiitos liikuntaharrastusten, terveellisen elintapojen ja hyvien geenien). Kaksi edellistä miesystävää onkin ollut 5-7v nuorempia. Mutta aikansa kun suhde kesti, noin 1,5v , toinen hävisi syytä ilmoittamatta, ja toinen kertoi, että häntä pelottaa ikäero 5-10v päästä.Eli jätetyksi tultu ikäeron takia. Rankkaa,sillä nyt olisi aikaa ja halua panostaa parisuhteeseen.

        Kiva kuulla näitä rohkaisevia kommentteja aiheesta! Itse olen muutaman vuoden yli 40 vee, ja ongelmani on se,että samanikäiset miehet eivät ole tippaakaan kiinnostuneet, toisin kuin nuoremmat... Ja nuorempien kanssa käy niin kuin tässä on jo luettukin, ovat ihastuneita/"rakastuneitakin", mutta eivät kuitenkaan uskalla sitoutua suhteeseen, jossa nainen on vanhempi. Itse olen todellakin menettänyt uskoni kaikkiin miehiin! Olen ilmeisesti ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen, koska baareissa yms. lähestyvät miehet ovat selvästi minua nuorempia, ENKÄ ENÄÄ KESTÄ SITÄ! Pitäisikö tässä ruveta lihomaan, tupakoimaan ja käyttämään "retonkeja", että olisi edes potentiaaliset mahdollisuudet tavata mies, joka olisi edes yli nelikymppinen? Mikä teitä miehet vaivaa? Nainen, jolla on hyvä ammatti, sivistystä, pilkettä silmäkulmassa, hyvä ulkonäkö, lapset kohta lentävät pesästä ja aikaa/kykyä/kokemuksen tuomaa viisautta tasapainoiseen, ihanaan aikuiseen rakkauteen, ja te sen kun luulette, että se nuorempi nainen on ainoa tae miehiselle itsetunnollenne! Anteeksi tämä purkaus, mutta takana on kolme suhdetta nuorempaan mieheen, ja se saa riittää! Ei enää yhtään alle nelikymppistä minulle, kiitos! On äärimmäisen kuluttuvaa aina kiintyä ja sitten pettyä... Omalla kohdallani se, että satun olemaan nuorekas sekä ulkoisesti että sisäisesti (josta saan varmaan kiittää teinejäni, heidän seurassaan ei voi jämähtää viime vuosisadalle, jos aikoo pysyä jutuissa mukana :)), on todellakin "kirous" ja inhoan itseäni sen takia! Itselleni on samantekevää, vaikka unelmieni mies olisi selvästi minua vanhempi tai nuorempi, pääasia on se, että yhteiselo synkkaisi, ja kemiat pelaa! Joten, jos jollain olisi hyviä neuvoja, miten toimimalla pääsisin edes lähelle ikäistäni miestä, otan neuvoja vastaan, kitooos =) !!


    • orvokki76

      kirjoitan lyhyesti, koska tästä voisi saada kirjan..heh.

      olin 7 vuotta suhteessa miehen kanssa, jonka tapasin kaverini kautta. (hänen vanha naapurinsa). tehtiin kaksi lastakin niiden vuosien aikana.
      mieheni meni ja rakastui työkaveriinsa, jonka kanssa menivät yksiin. silloin kuin sain tietään heidän suhteestaan, niin otin tämän naisen mieheen yhteyttä ja kerroin, että tiesitkö, että naisesi on lähtemässä mieheni matkaan.

      no me erosimme, lapset jäivät minulle. tämän naisenkin 15 vuotinen liitto jäi taakse ja kolme lasta hänen miehelleen. eli mieheni tämä nainen menivät yksiin.

      eron jälkeen rupesimme soittelemaan tämän jätetyn miehen kanssa ja huomasimme, että oli kiva jutella keskenään. emme mitenkään parkuneet exiemme perään, päinvastoin, löysimme toisistemme paljon samaja piirteitä.

      sen verran kivaa oli, että meidät vihittiin juuri (29.6.07). kaikki lapset asuvat kanssamme, eli olemme tälläinen uusio-suurperhe...heh.

      exämme liitto ei kestänyt, kuin kolme vuotta...

      eli näinkin voi sen elämänsä kumppanin löytää...eli kaikki mahdolliset jutut ovat mahdollisisa...

      • hurja..

        tarina, tai siis tuohan oli hurja veto. Moni ei olisi lähteny varmaankaan tuohon. Mutta hienoa, että teillä menee elämä noin =)

        Olen itse tavannut seurustelukumppani, työnyhteydessä, baarista, koulusta.

        Treffi kumppaneita onkin sitten tullut napattua ruokakaupasta, bussista, kotibileistä, netistä jne.


      • misu1977

        kaunista silti :) Varmasti niitä harvinaislaatuisimpia tapauksia tuo...
        mut hauskaa, että se oikea rakkaus on löytynyt :)


      • oli kuin

        tuhkimotarina, lähes. Ihan meinas tulla tippa silmään kun luki. Upea juttu että sinulle kävi noin :) Kunpa itsellekin löytyisi mutta tiedän että se ei tule etsimällä. Treffeissä (24) en viihdy mutta onneksi olen sosiaalinen ja iloinen. Kyllä se siitä, kiire ei ole.


      • tipahtaa

        Suhteenne alku kertoo kaiken tulevaisuudestanne.
        Tulette eroamaan muutaman vuoden sisällä.
        Kumpikaan teistä ei jaksa toisen kakaroita ja omia lapsia...


      • orvokki76
        oli kuin kirjoitti:

        tuhkimotarina, lähes. Ihan meinas tulla tippa silmään kun luki. Upea juttu että sinulle kävi noin :) Kunpa itsellekin löytyisi mutta tiedän että se ei tule etsimällä. Treffeissä (24) en viihdy mutta onneksi olen sosiaalinen ja iloinen. Kyllä se siitä, kiire ei ole.

        tässä meen jutussa onkin juuri se, että näin löytyi ihan oikeesti sellanen ihminen, joka on niin paljon samanlainen aateilta ja ajatulsilta.

        No, mutta onnea sinulle kumppanin "metsästykseen". ja muista että se oikea usein tulee ihan yllättäen, ei välttämättä etsimällä..


      • orvokki76
        misu1977 kirjoitti:

        kaunista silti :) Varmasti niitä harvinaislaatuisimpia tapauksia tuo...
        mut hauskaa, että se oikea rakkaus on löytynyt :)

        aikas harvinaista varmaankin on koko juttu. olenkin joskus hakenut vastaavia pareja, muttei kukaan ole ilmoittanut olemassa olostaan...heh.
        kuulemma vastaavaa on ennenkin kyllä tapahtunut..


    • Mies 45

      Löysin kirpputorilta.

      • Mamzi 50v

        minäkin päädyin yhteen kirpputorin kautta.
        Mies nappasi käsipuolesta ja vei kahville,
        siitä kaikki alkoi, puolen vuoden kuluttua
        menimme kihloihin vaikka ennakkoasetelma
        ei ollut aivan tavallinen, minä olen viisi
        vuotta miestäni vanhempi. Tästä jo kolmatta
        vuotta, edelleen onnellisia yhdessä :-)


    • Tapasin

      Oikean jo koulussa. hän on todella oma rakkauteni. rakastan häntä. Hän on Linnea Kelin.

    • TAVATTIIN

      Juhannuksen metallifestareilta Nummirockista oman rakkaani löysin vuonna 2005 ja kihloihin mentiin elokuussa 2006. Häitä tanssitaan elokuussa 2008. Että niin vain löytyi Se Oikea, kun sitä kaikkein vähiten odotti :)

    • pasanderi

      Sattumien kautta löytyi se oikea. Ensinnäkin kun Tarja Turunen erotettiin Nightwish bändistä niin mie menin Tarjan joulukonsertiin jossa näin nykyisen kultani ja ihastuin ensisilmäyksellä. Siitä se kaikki alkoi :)

    • Helmi74

      Saunasta löysin nykyisen aviomieheni...

    • tinttu

      mä löysin rippileiriltä. Ensin oltii pelkästää kavereit mut sit se muuttus ja nyt me ollaa yhes.

      • snoaker

        Samoin kävi minulle, en olis ihanaa hämäläistä vaimoani tavannut ilman Suomen Lähetysseuran rippileiriä. Ensimmäiset 4 vuotta oltiin kavereita, jonka jälkeen seurusteltiin toiset 4 vuotta ja kolme viikkoa sitten mentiin naimisiin =)


    • minä sattumalta

      löysin, yllätys yllätys keväällä ollessani Thaimaassa lomalla muutaman viikon. Viikonloppuna olemme menossa kihloihin ja uusi matka varattuna jo keväälle samaan paikkaan ja hotelliin jossa tutustuimme.
      Emme enää ole mitään "lapsukaisia", ikää meillä molemmilla on jo hieman yli 50v. joten tiedämme mitä olemme tekemässä ja elämänkokemusta molemmilta löytyy, eli ei mitään hetken huumaa.

    • puari

      kylän juttolasta 13 vuotta sitten ja nyt 2 mukulaa ja kaikki ok.

    • Kikka

      En itsekkään uskonut, että netistä voi löytää sen oikean. Itse asiassa se kävi niin,että olin pelaamassa biljardia yhdellä pelisivulla ja siinä voi keskustella pelin lomassa. Siinä sitten keskusteltiin ja kiinnostuttiin toisistamme ja nyt ollaan kohta seurusteltu pari kuukautta. Päiväkään en vaihtaisi pois....:)

      • chatista

        minäkin oon kultani löytäny netistä. tavattiin chatissa kuus ja puol vuotta sitten... =) kaikki on itsestä ja hieman onnestakin kiinni


    • puputikkari

      Mä oon tavannu oman kultani koulussa! Oltiin ammattikoulussa, samalla linjalla ja melkeen samalla luokallakin! Ollaan oltu jo 2v 10kk yhessä ja vuoden kihloissa!
      Mun mielestä livenä on paljon helpompi tutustua ihmisiin ku vaikka netissä. Netissä ei saa oikeeta käsitystä ihmisestä.. Livenä taas näkee heti tai melkein heti mikä tai kuka tyyppi on miehiään tai naisiaan.. Tosin on mun yks kaveri löytäny oman kultansa netin kautta et saattaa sillainki tietty löytyä, mut ei mulle...

    • vaikka-vain-16v-niin-kuiten...

      nykyinen poikaystäväni aloitti keskustelut irc-galleriassa, jonka jälkeen aloimme juttelemaan mesessä ja tekstailemaan -lähes päivittäin.
      Ja sitten parin kuukauden päästä sovittiin tapaaminen, joka osoitti että kummatkin pitävät toisesta. Tapailtiin ja nyt olemme seurustelleet vähän reilut 8kk !
      tämä on sitä jotakin.
      TRUE LOVE

      • nettirakkaus

        tapasin nykyisen avomieheni myös netin välityksellä ja aloimme mailailla toisillemme ja sitten siirryimme tekstiviesteihin. Parin kuukauden päästä sovimme tapaamisen (vaikka välimatkaa olikin 120km) ja siitä se rakkaus sitten syttyi. Nyt yhteistä taivalta on jo takana 2v8kk ja onni sen kui kukoistaa!


      • misu1977

        Netistä löytyi se todellinen oikea...
        Vuosi melkein vierähti mesetellessä, sitten
        vasta tavattiin. Ja mä voin myös sanoo, että
        sitä tapaamista ei unohda koskaan :)
        N. 9kk ollaan oltu kimpas ja puolet siitä
        asuttu saman katon alla ja olo on niin
        onnellinen, ettei sitä oikein pysty sanoin
        kuvailemaan


    • unip*

      Me tapasimme junassa. Tuntematon herra kysyi lähtisinkö kahville. Kysyin että nyt hetikö. Hän vastasi että mikäettei. Hetken mietittyäni päätin luottaa ja lähdin mukaan. Siitä on yli 2 ja puolivuotta... :)

    • Iliana

      Ircin kautta tutustuttiin. Rakastuttiin toistemme luonteisiin ja huumori yhdisti. Tavatessa huomattiin että "se on siinä". Nyt yhdessä reilut 3 vuotta, kihloissa 2v, yhteinen koti ja koira ja häät kuukauden päästä. Että kyllä sitä voi tämän internetin kautta löytää sen oikean :)

    • Räkä

      Olin menossa toiselle paikkakunnalle ja satuin Suomi24 treffeistä hokamaan juuri kirjautuneen paikkakunnan neitokaisen. Kysyin kiinnostaisiko lähteä vapaailtani seuraksi. Hän tuli paikalle ja vaikka tarkoitus oli viettää yksi ilta ja vain hengailla, olemme nyt olleet vajaan vuoden yhdessä.

    • voi löytää..

      Mtv3:lla oli ainakin muinoin semmonen ku treffichat tekstitv:llä. Sieltä löyty! Takana vuosia jo monta.. :)

    • Neitonen_

      Baaritiskiltä Puustellista:) Tanssiin haki ja vein mukanani.

    • Hki-New York

      Lentokoneessa, istuimme vierekkäisillä paikoilla.

    • Merkkurius

      Ruisrockissa 2005 tavattiin, minä ja maailman ihanin mies. =) En ollut hakemassa poikaystävää, vaan kesätyöporukan kanssa pitämässä hauskaa. Jossain vaiheessa porukka hajosi ja lähdin yhden tyttökaverini kanssa oluselle. Anniskelualueella istahdettiin samaan pöytään parin miehen kanssa ja siitä se sitten lähti... Ollaan mietitty muita potentiaalisia tapaamispaikkoja poikaystäväni kanssa, mutta ollaan tultu siihen tulokseen, että me emme varmaan olisi ikinä muuten tavanneet ja aikamoinen sattuma oli myös se, että kohtasimme edes tuolla rockissa. Olin siis oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Enpä osaa suositella muuta kuin, että lähtee iloisella ja avoimella mielellä mukaan kaikkeen mahdolliseen. Tällä hetkellä kesätapahtumat ja -festarit ovat suuria mahdollisuuksia myös miesrintamalla. ;)

    • murhaHelmi

      Vaimoni istui vankilassa murhasta ja jotain hieman lievempiä väkivallan muotoja. Osuimme kirjeenvaihtoon, mistä virisi rakkaussuhde ja kihlat. Hän vapautui ja avioiduimme ja meille muodostui erittäin intohimoinen suhde. Olimme yksissä vuosia. Aikanaan syvä rakkaus hiipui ja loittonimme eri teille. Olemme kavereita vieläkin, tosin hän on suhteessa jonkun paskiaisen kanssa ja pyrkii siitä eroon..? Suhteessamme ei ollut päihteitä, ei väkivaltaa, ei mustasukkaisuutta - ei juuri riitojakaan. Olimme hyvä pari ja nainen oli paras vaimo kuin kukaan muu nainen on ikinä ollut. Ne olivat parhaat parisuhdevuodet ja kokeilemisen arvoiset. Parempaa kuin murhaajatar ei löydy arjen tapaTantoista jota nykynainen edustaa. Pinnallista paskaa.

    • Ite kyllä löysin oman kultani netistä, valitettava fakta, mutta voi veljet mikä ihanuus tulikin, ja se oli vain KAVERI pohjalta ensin, mutta kun näimme viikon sisällä niin se oli menoa eikä meinausta. Nyt suunnittelemme häitämme ja toinen lapsemme on tulossa maailmaan joulukuussa.
      Sitä löytää vaikka mistä varsinkin jos ei etsi ketään.

      • mie..

        Oisit pysyny siellä mistä tulitkin, kerta olet löytäny kultasi!! Vehtasit selkäni takana mieheni kanssa=( se jos mikä EI OLE rehellistä!!


    • löytyi

      itselle Se Oikea

    • Pikku-Myy

      Perinteisesti baarista löytyi Love of My Life 7 vuotta sitten! :) Mentiin tyttökavereiden kanssa ihan ilman odotuksia bilettämään ja pitämään tyttöjen kanssa kivaa, mutta sitten tulikin tämä mies joka vei sydämeni....

    • lupiini

      Sen Oikean kirjeenvaihtoilmoituksen kautta. Olemme olleet 30 vuotta naimisissa ja edelleen rakastuneita ja onnellisia. Tavatessamme emme olleet ihan nuoria enää.

    • kotiin kunnes

      yhdet miehet tarjosivat kyydin ja sillä lyhyellä automatkalla löysin elämäni miehen. =)

      • Luupää 2

        Lenkillä minäkin tapasin mieheni ja heti tiesin,että hän on se oikea.


    • lucky lady

      Tapasin Rakkaani netissä,sinkuissa 50 vähän yli vuosi sitten.Elämme nyt yhdessä ja kaikki on niin täydellistä.Elämä voi yllättää,kun sitä vähiten odottaa.

    • Tefke

      Homma lähti rullaamaan talvella reilut 5 vuotta sitten. Levähdyspaikan ohi ajaessani autolla, huomasin tyttelin seisoskelemassa lumipenkkaan jumiutuneen autonsa kanssa. Kävin jelppaamassa auton penkasta ja siitä asti ollaan yhtä pidetty.

      • hienoa :))

        Ajatella jos et olisi pysähtynyt,,onnea, hieno tarina.


    • painoin vain enteriä!

      Tosi blondikin voi joskus saada tietsikansa pelittää!
      Loppu kesällä 2004 näin sinkkusivuilla, vähän
      viimeistelemättömän oloisen ilmoituksen, jonka
      takaa löytyi eronnut, kahden lapsenhuoltaja isä.
      Kirjoitan tätä viestiä hänen läppärillään, sillä muutin viimein maalle, hänen luokseen vuoden vaihteessa.

    • Jensku-78-

      Itse kyllä löysin aviomieheni baarista karaoken merkeistä,mutta kyllä se oikea voi tulla vastaan vaikka lenkkipolulla tai kaupankassalla tai liikennevaloissa. Kuukauden päästä juhlitaan mei yks vuotis hääpäivää ja yhes ollaan oltu vasta vähä yli vuos ja tiedän että tämä on se oikea ihminen jonka kanssa vietän loppuelämäni.

    • ääressä

      oltiin vierekkäin urinoimassa. Ja siitä se ajatus sitten lähti...

    • karjalanneito

      mut niin se vaan oli, et Helsingin Onnelasta 1,4 v sitten, niin normi-ilta kun olla voi. Yllätyksiä näköjään tapahtuu....en siis osannut todellakaan odottaa tapahtuvaksi.

      • Melinas

        LOISTAVAA!! Mahtavaa! löytyyhän niitä 'ei niin tavallisia' kohtaamistarinoita :)) kai mulla on velvollisuus ilmoittaa kaikille sitten kun tapaan sen Ihanuuden... ;) peukut pystyyn!


    • mievain

      Prometheus-leiriltä :> Minä olin leiriläinen ja poika apukokki :D

    • ja nyt

      reilu puoli vuotta ollaan oltu naimisissa. Ihanaa :)

      • yhdessä kuljetaan

        lavatansseissa. vaikka siellä monet olettavat olevan sielllä vaan vanhempaa väkeä...=)


    • chatti

      Tulin töistä laitoin koneen päälle ja surffailin netissä päätyen muinoisen kissin chattiin, tuumailin että seuraava naiseen viittaava nimimerkki kun astuupi kanavalle heitän viestiä.

      Siit se sitten lähti vaikka välimatka oli yli 600km, mentiin kihloihin, sittemmin naimisiin ja poikakin syntyi, yhteiseloa nyttemmin 4 vuotta ja elämä kukoistaa !!! :D

    • Nimetön

      Mieheni asui silloin viereisessä kerrostalossa. Edesmennyt kissani meni hänen ja hänen kissansa oven taakse mouruamaan. Mieheni soitti kaulapannassa olleeseen numeroon, että kissani on hänen luonaan tulenko hakemaan.
      Tämän jälkeen monta kuukautta moikkailimme pihalla,baareissa... Kunnes eräänä pvänä hän näki parvekkeeltaan minut pihalla korjaamassa lapseni pyörää ja tuli tarjoamaan apua. Kiitokseksi tarjosin kahvit ja ystävinä kahvittelimme pidemmän ajan ennen kuin aloimme seurustella.

    • ysin yhdistämä

      eli tää nykyinen "se oikea" systeemi. Yksi viesti sen jälkeen soitto ja se oli siinä. Ei ole 4,5v tarvinnu etsiä enää ketään. Kihloihin mentiin 3kk soitosta ja naimisiin tasan 1v. soitosta. Sitä ennen etsiskelin vaikka mistä ja heti kun luovutin - unohdin poistaa ilmoituksen - kävi näin.

    • Hänet

      1976 Rippileirillä ! Se oli Rakkautta ensisilmäyksellä! Sanoin ystävilleni, että tuon haluan muita en huoli!
      Nyt aviossa jo yli 20v ja onnellisesti,toki välillä alamäkiä ollut vaan silloin mieheni sanoo minulle, että tiedäthän sen olet minulle tärkein! Ja taas mennään ylämäkeä!!!

    • tapasimme

      Työpaikalleni murtauduttiin ja mieheni tuli maalaamaan oven karmeja. Jotain hyvää joskus murroistakin..

    • Elina :)

      Asuin kerrostalossa ja viereisen osakkeen osti komea nuori mies. Siinä sitä roskapussia kiikuteltiin about 7 kertaa päivässä ulos siinä toivossa että näkis edes vielaukselta tämän uuden viehättävän asukkaan. Pian tutustuttiin ja samantien rakastuttiin. Pian meni hynttyyt yhteen.. Nyt 6-vuotta yhdessä. Naimisissa 4:ttä vuotta ja toinen lapsi tulossa. Kohtalo johdatti meidät yhteen! :)

    • Senssillä

      v.2001 Senssillä (nyk.Komeetta) oli niitä harvoja hyviä screenejä josta lätkää pystyi/mahtui katsomaan Tampereen ravitsemusliikkeessä ja tietysti oli sitä halpaa kympin kaljaa. (ihan litkua)
      Suomi otti Ruotsilta turpaan jääkiekossa, pelin jälkeen tuohduksissa menin vessaan.
      (Tietysti alakerran baarin perimmäiseen vessaan kun siellä kaikki ei tiennyt vessaa olevan niin se oli vähiten "kusessa")

      Vessamatkalla koin jonkinlaisen "välähdyksen" kävellessäni narikan/eteisen läpi ja jouduin palamaan "vaiston varassa" alabaarista takaisin eteiseen.

      Eteisessä sitten seisoi takki päällä tyttö jolta jokin sisäinen ääni käski pyytämään puhelinnumeroa. Puhelinnumeron sain ja parin päivän päästä tapasimme ja siitä lähtien samassa huushollissa ja monessa eri kaupungissa yhdessä majailtu.

      Näin se elämä kuljettaa ja kohtalo sanelee, miten kortit jaetaan. Itse olen ikionnellinen ja päivä, päivältä tulen vain onnellisemmaksi :)

      Jos Rinsessani luet tämän viestin, niin terkkuja vaan sulle ja kohta nähdään =P

    • Uskokaa pois. Netistä löytyi se oikea.Nyt on pari vuotta ihanaa yhteiseloa takana ja esikoisemme syntyy pian.

    • sisukas punapää

      Kaikki alkoi itseasiassa vitsistä. Laitoin ilmoituksen paikalliseen lehteen nimimerkilla " hellyyttä ja jutustelua" en oikein uskonut että kukaan täysijärkinen mies siihen vastaisi. Vastasi kuitenkin, monikin itse asiassa.
      Mieheni oli ensimmäinen jonka kirjeen luin, mutta myös ensimmäinen jonka hylkäsin sillä se oli kirjoitettu koneella. Kuitenkin pinkka joille halusin vastata kasvoi liian suureksi joten laitoin kaikken uusiksi ja aloitin lukemisen alusta kaikkista kirjeistä.
      Mieheni kirje oli ensimmäinen johon vastasin.
      Minua kiinnosti suunnattomasti tietää mikä on sellainen ammatti kuin datanomi ja minkälaista musikkivideota he olivat tekemässä.
      Kirjoittelimme kuukausia, mukana oli myös parin kuukauden tauko postin toimesta. Joten oli todella lähellä että emme olisi ikinä tavanneet.
      Mieheni kuitenkin kirjoitti minulle vielä kirjeen jossa ihmeetteli oliko loukannut minua kun lopetin kirjoittelun.
      Viimein lokakuussa -94 hän tarjosi minulle erittäin kuivan itse tekemänsä lasagne aterian ja nyt meillä on kaksi lasta 12v ja 8v.
      Hän on ehdottomasti tämän planeetan ainut mies joka osaa käsitellä minua :)

    • sexbaari

      Siellä tavattiin ja naimisissa ollaan oltu jo 5 vuotta ja rakkautta rittää kovasti olen onnellinen mies.

    • rakkautta vain

      Olin ystäväni kanssa rannalla viettämässä tyttöjen iltaa 4 vuotta sitten. Oli kaunis ilma ja nautimme siinä samalla pari siideriä.. Kiinnitin huomion erääseen mieheen, hän oli älyttömän komea ja oli hänen kaverikin, mutta jokin tässä toisessa viehätti. Olen sitä ujoa sorttia, jolla ei ole todellakaan "pokkaa" mennä noin vain juttelemaan, joten en edes yrittänytkään.
      Huomasin, että nämä miehet olivat lähdössä rannalta ja tuli pettynyt olo kun en uskaltanut mennä juttelemaan!!
      Sitten kävikin niin että, tämä kyseinen mies tulikin meitä päin, sydän pamppaili hirmuisesti.
      hän pyysi minua ja ystävääni heidän kemuihin ja loi maailman valloittavamman hymyn minullu, olin sulaa vahaa!!lähdimme heidän mukaan ja jotain pientä pussailua oli.
      unohdin kysyä häneltä numeroa illan päätteeksi, se harmitti suunnattomasti!!!!!
      mutta.. :) yöllä, joskus aamuyöllä, tuli puhelu oudosta numerosta ja tämä mies soitti.. hän oli laittanu findiin nimeni ja yrittänyt soittaa monille ennenkuin sai minuun yhteyden :)
      olemme nyt olleet yhdessä virallisesti 3 ja puoli vuotta ja rakastan häntä suunnattomasti.

      eli rohkeasti vain luo katseita ja muista se hymy!;)

    • Onnellinen Anna

      hän oli pari vuotta ylemmällä kurssilla opiskeleva poika, jonka kanssa yhdessä jo 11 vuotta.

    • onnellinen -81

      rakastuin veljeni kaveriin.nyt naimisissa ja kaksi lasta.

    • Netistä, ja nykyisen Mokoman keikalla Lammilla. :)

    • loveee

      rakastuin veljeni parhaaseen kaveriin.nyt naimisissa ja kaksi lasta.

    • Sieltä isäntä pokasi mut melkein 9 vuotta sitten.
      Olin vannoutunut sinkku, mutta niin se mieli vaan muuttui:)

      • ajsehjs

        tapasin mieheni baarissa, vaikka en uskonut sieltä ketään löytäväni, mutta näin kävi! :)


    • haniii

      oliski joku se oikea täs vieres mutku ei oo. olis kiva sellanen jätkä täs ja olla sellasen kanssa

      • Thorn!

        ... mutta toisinpäin :) Olisihan se oma nainen kiva, jospa joku päivä...


    • yli-ikäinen kait?

      no tansseista tietysti!!!- ja tässä on soviteltu tätä elämää 50v paremmalla ja kriittisemmällä menestyksellä,mutta eroa ei tarvitse ellei hae jotain "uutta",en tiedä mikä olisi parasta!!!!!???

    • hää humua

      tapasin sen oikean neljä vuotta nuoremman sisareni häissä. Seurasin kyseistä heppua illan mittaan useaan otteseen ja ajattelin että tuo se on viimeinen jonka huolin jos en muuta saa!!Mies kun tuli illan mittaan yhä enemmän humalaan ja housut alkoivat laskea uhkaavasti.Sitten meni noin neljä vuotta kun menin elämäni ensinmäisiin naisten tansseihin ja sielläkös tuo samainen mies taas oli tosin selvinpäin ja siitä se alkoi nyt olemme olleet yhdessä jo 14 vuotta ja siitä 8 aviossa

    • Kaurisakka

      Oman Oikeani tapasin silloisen kihlattuni kautta. He olivat työkavereita ja viihtyivät yhdessä vapaa-ajallakin kunnes sanoin silloiselle kihlatulleni että tuo tämä työkaveri nyt kotiin kahville. Ja sehän sitten tulikin ja mulla meni jalat alta jo näkemästäni, kun sitten tämä mies avasi suunsa, olin myyty. Kaikki arvot ja asiat on yksiin vaikka ikäeroa on 12 vuotta, hän on se vanhempi. Vielä härkämieskin. No, vuosi yhdessä ja pilvissäleijunta jatkuu. Tässä meidän tarina, toivottavasti muitakin yhtäkkiä alkaneita kiihkeitä tosirakkauksia on syntynyt.

    • tyttönen<3

      mä löysin oman kullan netin kautta.

    • Gee

      Tapasin ihanan avomieheni yökerhossa! Iskin hänet enkä edes muista sitä ;D

    • Kaijatar

      Matkalla kouluun, hän Kauppaopistoon ja minä Kotiteollisuuskouluun ja siitä on jo yli 30 vuotta :)))

    • Arviiiid

      No siellähän se Mertsi oli makkarakoiskilla.

    • erias

      sieltäpä juuri!

    • titte

      kaverin luona....

    • KINNULASSA

      SIELLÄ NURKKAHUONEESSA!

    • Tyttö tällainen

      Oman kultani olen löytänyt ala-asteelta. Olen kyllä vielä 13-vuotias pian 14, mutta tiedän että Hän on minulle Se Oikea. Rakastan häntä yli kaiken. Te kyllä varmaan ajattelette, että minä en tiedä vielä mitä rakkaus on, mutta kyllä minä sen tiedän...

    • Hot. helpotus

      Miehelläni oli niin iso hätä ja siitähän se sitten helpotti =)

    • peras-mies

      Menin kysymään, mitä maksaa, mutta naiseni ei ollut kaupan. Hän oli eksynyt väärään ravintolaan, joten lähdin hänen matkassa sitten itsekin pois venakkojen luota.
      Sitä en kerro, sainko heti... =)

    • Tosi rakastunut kristitty!

      Uskon, että erilaiset hengelliset tilaisuudet ovat hyviä paikkoja. Uskon, että kristityt ovat hyviä kumppaneita. Rakennamme suhteen Jumalan varaan niin uskomme, että suurempaa kestävämpää pohjaa ei ole.

      • Paras....

        Kun ei seuroissa käyvät voi mistään muualta löytää, heh. Seuroista pitää hakea ne samallaiset ihmiset. Ei kukaan "normaali" lähde sun mukaan, kun kerrot, että käyt seuroissa ja et kyllä varmaan ottaisikaan. Sen takia sisäsiitto kukoistaa.


    • kempal

      Löysin tyttöystäväni opiskelijabileistä kolme kuukautta sitten. Niinhän se on, että samanhenkisestä porukasta löytää helpoimmin ihmisen, jonka kanssa ajatukset menevät yksiin.

    • mos

      olen tuntenut "sen oikean" jo vaahtosammuttimen kokoisesta lähtien. nyt ollaan seurusteltu pari vuotta ja edessä loistava tulevaisuus!

      • 7758

        musta toi ei kyl oo normaalia


    • Hitchcokin Rebecca

      Kuulehan sie, mie laitoin aikoinaan kirjeenvaihto ilmoituksen Keltaseen Pörssiin ja kas kummaa sieltä se kulta löytyi, noin 300 sadan kirjeen joukosta. On (oli) minua vielä paljon nuorempikin ja en meinannut ottaa koko kaveria edes tosissani. Ajattelin, että kirjoitetaanpa nyt *pojulle* kun laittoi minulle niin mukavan kirjeen, että kyllä sille ainakin hyvä mieli tulee. Ja eikös mitä, ensi marraskuussa olemme olleet aviossa jo 13 vuotta ja päivääkään en kadu! Ikäero ei ole haitannut koskaan, olemme samalla *aaltopituudella* aina olleet ja ikäisekseni en näytä ikäiseltäni *nauraa*.

    • Nimetön

      Mies löysi profiilini ihan sattumalta city.fi sivuilta ja piti mielenkiintoisena. Lähetti yhden viestin, jonka jälkeen tavattiin. Yhdessä oltu melkein 2v, ensi vuonna naimisiin.

      Eli siis löysimme toisemme netin välityksellä, mutta tutustuttiin kyllä ihan kasvotusten ja vielä välittömästi ;)

    • ++++

      Hän liftasi minun kyytiin. Söin jätskiä ajaessani ja melkein tukehduin siihen nähdessäni hänet...se oli menoa kun hän tuli kyytiini, tiesin heti, että tää on se juttu. Naimisissa ollaan oltu nyt 15 vuotta. Olen nainen ja epätavallista oli siihen aikaan, että mies liftaa...

    • äiti87

      oman mieheni löysin nenäni edestä. olimme tunteneet jo jonkin aikaa, mutta olimme lähinnä hei-tuttuja. aloimme juttelemaan enemmän ja siitä se sitten lähti. äkkiä olimme yhdessä. nyt meillä on jo pieni poika. :)

    • LainaaEuro

      Lainatkaa euro, pitää soittaa mammalle, et oon rakastunu...taas :)))

    • anna_s__

      Me asuimme naapurirapuissa. Minä asuin yksin kaksiossani C-rapussa ja hän yksiössä D-rapussa.
      Nyt asumme omakotitalossa ja meillä on kolme lasta =)

    • anna___s___.

      Me asuimme naapurirapuissa. Minä asuin yksin kaksiossani C-rapussa ja hän yksiössä D-rapussa.
      Nyt asumme omakotitalossa ja meillä on kolme lasta =)

    • jaro-tar

      eli etsin täällä S24:ssä matkaseuraa viime elokuussa ja hän vastasi, että lomaseura kiinnostaa, muutama viesti vaihdettiin treffeissä ja sovittiin matkakohteesta ja varasin meille äkkilähdön. Edellisenä iltana puhuttiin eka kertaa puhelimessa ja tavattiin ensimmäistä kertaa vasta lentokentällä ja se olikin sitten menoa:) Ihana viikko vietettiin Bulgariassa ja samoihin aikoihin tänä vuonna lähdetään uudelleen samaan paikkaan..
      Kannatti ottaa riski ja lähteä melko oudon ihmisen kanssa seikkailemaan, olen onnellinen:))

    • tansseissa

      lavatansseissa..

    • LiL-MisS

      Itse tapasin sen oikean ensimmäistä kertaa koulussa(7 lk.=). Pari eka vuotta meni vaan, että samalla luokalla oltiin. Kunnes 9. luokalla, Se oikea otti minuun nimettömästi tekstarilla yhteyttä.
      Sen jälkeen nähtiin aina sillon tällöin ja mukavaa oli(hän oli sillä hetkellä kylläkin varattu), mutta sitten muutin toiselle paikkakunnalle ja näimme harvemmin.
      Se oikea erosi ex`stä ja minä omastani noin samoihin aikoihin. Aloimme näkemään toisiamme useimmin, ja noin puolivuotta myöhemmin hän kysyi minua yhteen.
      Ja siitä se lähti. Eka vuos meni kaukosuhteessa, mutta lopuksi muutin takaisin Sen oikean paikkakunnalle. Nyt olemme olleet yhdessä 4v. Ja rakkaus yhä kukoistaa=D

    • Onnellinen!!!!!!

      Löysin ikioman, ihanista ihanimman, rakkaani reilu vuosi sitten netistä

    • ..silloin

      kauan sitten..36v oltu yhdessä =)

    • heikaikille

      Tapasin sumi reffi sivuilta noin neljä vuotta sitten ja menee erittäin hyvin paljon yhteistä tätä naista etsinyt koko elämäni.

    • Nimetön

      Tutustuin nykyiseen rakkauteeni oman kodon suojissa. Kotibileethän olivat kyseessä ja kaverini päätti omin päin hankkia lisää porukkaa omista tutuistaan, joiden seassa oli tuleva tyttöystävänikin. Aluksi nykyisellä rakkaallani oli jopa toinen poikaystävä, mutta hänen avoimuutensa vuoksi ystävyytemme syveni hyvin nopeasti. Silloisen poikaystävänsä jätettyään olin hänen tukenaan itse sitä sen kummemmin edes huomaamatta...
      Pian ystävyytemme kuitenkin läheni huomattavasti ja olin täyttä päätä rakastumassa hyvään ystävääni. Noh, silloin harmitti mikäli suhde ei olisikaan kestänyt, mutta se tunne on kadonnut jo kauan sitten.
      Seuraavana edessä kihlat?!

    • Säpäle

      Kaikki lähti siitä ku tää ihana olento laitto maanantaina mulle galleriassa kommaa yhteen kuvaan ja laitto saman kysymyksen ku moni muu aikasemmin, liittyen kuvantekstiin. Noh ajattelin että kai se on pakko vastata. Siinä sitte kommailtiin ja vaihdettiin meseosot. Siinä sitte pitkin viikkoa juteltiin kunnes selvis että tän ihanuuden sukulainen asu tässä ihan muutaman kilometrin päässä ja oli tulos sinne viikonloppuna. Sovittiin sitte perjantaiks tapaaminen yhteen paikkaan, mutta se meni kuitenki niin että tavattiin sekajätepisteellä. Sielä tuli jonki aikaa oltua ja juteltua kaikkee kivaa. Seuraavana päivänä piti tietysti taas tavata ja mä rohkeena tyttönä kysyin että oltaisiinkos me nyt pari. Ja sain myöntävän vastauksen. Myöhemmin selvis että ihanuuteni ois aikonu kysyä samaa samana iltana, mutta ehdin ensin. Ja silloin oli siis perjantai 13 ku tavattiin. Hetkeekää en oo katunu ja ollaan molemmat tosi onnellisia.

    • Pavezu

      Oli isosiskoni 21-vuotis synttärijuhlat. Minä olin lupautunut leipomaan hänelle ja hänen vierailleen kakun yms. Vastasin myös the 69 Eyes teeman tyylistä hänen asunnollaan. Ilta tuli, vieraita alkoi saapua. En tuntenut sisareni ystäviä lähes lainkaan, toki juttelin kaikkien kanssa ja hauskaa oli. Mukana oli myös minun vanha ystäväni, naispuolinen, kuten itsekin olen. Hän oli minulle jo pidemmän aikaa puhunut, että me mennään sitten Sokeriin, Turun erääseen yökerhoon, jossa useimmiten olimme. Minä olin innoissani ajatuksesta, viihdyin siellä. Sisareni oli kuitenkin suunnitellut muuta ja halusi minut ehdottamasti mukaansa jonnekin "hienompaan" yökerhoon hänen ja syntymäpäivävieraiden kanssa. Minua harmitti lähteä muualle kuin sisareni, mutta olin päättäväinen ja lähdin hyvän ystäväni kanssa Sokeriin.

      Päästyäni Sokerin yläkertaan, juuri kun kello oli 23.00, ryntäsin samantien tanssilattialle, joka oli autio. Kaverini jäi ostamaan itselleen juotavaa. Hyvässä maistissahan siinä vaiheessa jo oltiin.

      Kuin salama kirkkaalta taivaalta, odottamatta, HÄN oli siinä. "Haluuks sä tanssii mun kaa pari biisii?" Siitä se lähti. :)

      Yhdessä ollaan oltu jo yli 1,5 vuotta. Ja rakkaus kukoistaa siinä missä upea seksikin.

    • _MÖ_

      Festareilta löytyy mielenkiintoista sakkia kun puunjuurella on mukava jutella jopa ajoittain rauhassa.

    • anninap^^

      tässä tilanteessa löytyi oikea. (oikeestaan tosi naurettava paikka joo) mutta laavultahan se löyty :_D!

    • vuosia sitten

      ajoimme samoihin valoihin ja siin vaan katseet kohtas.Viikon päästä moikattiin ja missäs muualla kuin liikennevaloissa.Kolmas kohtaaminen toden sanoi ja päästiin juttusille kahvikupin ääreen. Nyt ollaan 19 vuotta vuotta asuttu saman katon alla ja kasvatettu kaksi lasta aikuisiksi.

    • äijäg

      oltiin samois bileis eikä tunnettu ollenkaa. kunnes kaikki muut oli sammunu nii oltii ainuat hereil olevat ja juteltiin ja sitten vaihdettiin numeroitakin ja sovittii et ens vkl tavataan ja sit se oli sitä samaa joka vkl pari kuukaut kunnes päätettii seurustella. 2 vuot menny jo suhdetta.kolmatta vuotta odotellessa...

    • hänet

      Jokamiesluokan autokilpailussa

    • nyt jo nainen

      Koulussa tapasin :) Välitunnilla kun olimme eri luokilla...

    • Nimeämätön

      Ekan kerran näin hänet jo ala-asteella kun hän tuli kouluumme. Pikkuhiljaa ihastuin häneen ja lopulta päästyämme samaan yliopistoon aloimme seurustella. nykyään ollaan jo lähes naimisissa.

    • ^^^^^^^^^^^^

      Ei oo vielä löytynyt ja ikääkin on jo 48v. ja lapsia 3. No ootellaan vielä jos vaikka vastaan tulis.

    • oman kullan...

      ...kun olin vielä opiskelija ja hän työskenteli lastentarhassa jossa olin harjoittelussa. Tapaamisesta on kulunut 6.5 vuotta ja yhdessä edelleen ja onnellisesti. Mie olin tavatessamme vasta 17 vuotias, päivääkään en vaihtaisi pois jotka olen kultani kanssa saanut viettää. Jokainen löytää kumppaninsa sieltä mistä se sattuu löytymään. Kaikki maailman paikat ovat mahdollisia tavata oma se oikea!Toivottavasti sinäkin löydät oman kultasi!

    • sanna_86

      Mä ja mun avopuoliso tavattiin kyllä baarissa ja siitä hetkestä se juttu vaan lähti. Kohta kolme vuotta ollaan seurusteltu. Vaikka sanotaan että baareista ei puolisio löydä niin musta se on paska puhetta. Täytyy vaan pitää housut jalassa eikä syöksyä heti sänkyyn. Mielestäni kannattaa nähdä kolme kertaa selvinpäin ennen kun harrastaa seksiä, muuten juttu kaatuu.

      • tyttönen83

        Löysin rakkaani lompakon ja kaivoin sitten nimen perusteella puhelinnumeron ja soitin hänelle. Muutama kuukausi meni niin, että nähtiin aina sattumalta jossain kadulla ja moikattiin, kunnes hän sitten viimein kysyi, haluaisinko lähteä kahville. Nyt kuusi vuotta yhdessä ja onnellisempia kuin ikinä. :)


      • naksnaks

        antaakko vaiko eikö.. siinäpä ongelma joka ratkeaa kun miettii että panettaako vaiko ei


    • pirpana89

      oman kullan tapasin ollessani elämäni ensimmäistä kertaa jyrsijänäyttelyssä. silloin vain juttelimme ja vaihdoimme sähköposti osoja paria kuukautta myöhemmin vaihdettiin puheilin numeroita ja tavattiin nyt onnellisesti yhdessä jo kolmatta vuotta.

    • paikkoja on

      vaikka muille jakaa. ja tähän on tekijänoikeudet, se oon minä joka takuulla kirjootan nää kirjaksi ja rikastun.

      Tyämatkalla, pääasiassa kuiteski tanssilattialla (harmi vaan jos joku ei tanssi tai edes seiso tanssilattialla), työpaikalla, en tiedä tuleeko nyt kaikki edes miäleen. -, tää on sitten hinnoiteltua neuvontaa.

      Milloin missäkin, jossain aivan yllättäen, kun ei arvaakaan. Niin että alkaa hermostuttaa eikä enää maailma pysy kasassa sen jälkeen. Etenkin kaupallisen alan ihmiset ovat sellaisia supliikki-ihmisiä että sus suinatkoon.

    • onnellisesti naimisissa

      tämä tuntuu varmaaan uskomattomalta . tapasin mieheni ensikertaa olessani 12vuotias ja mieheni ajoi silloin kouluautoa ,ihastuin ensi näkemältä , moikkailtii ja juteltiin aina kun nähtiin meni siinä sellaiset seitsemän vuotta ennen kuin ruvettiin seurusteleen .pyysin häntä kuskiksi kun täytin kaksikymmentä ja hän suostu ja siitä se sitten vain alkoi ruvettiin liikkuun entistä enemmän porukssa ja ollaan oltu kohta 11 vuotta naimisissa ja lapsiakin on kolme.

      • Pai Mu Tan

        Olimme ystävieni kanssa tilausmatkalla bussilla. Ystävättäreni huomasivat heti matkan alussa, että kuljettaja olisi sopiva minulle. Itse inhosin koko otusta enkä olisi huolinut kultalautasellakaan..sitten vain matkan aikana silmäni avautuivat ja huomasin, kuinka karun ulkokuoren sisältä pilkistää mitä mukavin olento..hänkin huomasi ja saman matkan aikana olinkin jo kuljettajan tyttöystävä..syyskuussa kihloihin, kevättalvella avioon.
        Parhain mies maailmassa!


    • Massimoo

      joo naise netistä oon pongannu..tai se mut.:) hyvin menee

    • minna-marika

      tämä tuntuu varmaaan uskomattomalta . tapasin mieheni ensikertaa olessani 12vuotias ja mieheni ajoi silloin kouluautoa ,ihastuin ensi näkemältä , moikkailtii ja juteltiin aina kun nähtiin meni siinä sellaiset seitsemän vuotta ennen kuin ruvettiin seurusteleen .pyysin häntä kuskiksi kun täytin kaksikymmentä ja hän suostu ja siitä se sitten vain alkoi ruvettiin liikkuun entistä enemmän porukssa ja ollaan oltu kohta 11 vuotta naimisissa ja lapsiakin on kolme.

    • mummi ja vaari

      Tapasin sen oikean kulkemassa ikkunani ohi. Asuimme samassa rivitalossa. Kihloihin menimme kuukauden kuluttua tapaamisesta, neljä kuukautta lisää ja menimme naimisiin. Aikaa on kulunut melkein 32 vuotta ja tunne vain syvenee edelleen.
      HÄN OLI SE OIKEA.

    • ilmiö

      no ihan perinteisesti tanssiravintolassa tapasin sen oikean. oltuani 8 vuotta yh:na hra oikea käveli/tanssi eteeni ja yht. taivalta nyt 5 ja puoli vuotta

      • SE OLI

        ravintelissa....Ja sinänsä jännä juttu, että en ollut koskaan aikaisemmin käynyt siellä koska asuin toisessa kaupungissa. Ystäväni sanoi että nyt mennään....
        Ja tässä sitä ollaan!
        Kyllä siinä katseita vaihdettiin ensin puolin ja toisin....kunnes tuli rohkeutta lähteä juttelemaan.

        ...siitä on nyt tasan 30 vuotta aikaa! Jo!
        Mutta muistan sen kuin eilisen......


    • Onsku =)

      No, suomi24-treffeistä se oikea löytyi.. vuosi sitten tavattiin ja nyt onnellisesti kihloissa =)
      ..Eikä muuten olla ainoat onnelliset, jotka ovat toisensa netistä löytäneet.. ;)
      Tsemppiä vaan kaikille..rohkeasti sokkotreffeille!

      • hyvin pyyhkii

        ollaan 10v oltu yhdessä ja 2v naimisissa. meillä 6v tyttö. ja mies tuli kotkasta asumaan ouluun.


    • i_love_happy_endings

      samalta luokalta vieläpä... ihanaa...

    • ^calice^

      ensimmäisen pitkän suhteen löysin ihan koulussa, tämän tämän hetkisen löysin yhteisen ystävän kautta..tiesimme toisemme jo entuudestaan ja sitten mooonen vuoden jälkeen päätin ottaa yhteyttä ja yhdessä oltu 5vuotta:) ystävien kautta ja koulun ym kautta löytää hyvin,ja tietty jotkut harrastuksetkin ovat ohyvät:)

    • Onnelliset

      Me tavattiin lavatanssaissa,ja siellä samalla lavalla käymme aina silloin tällöin muistelemassa.. Olemme hyvin onnellisia ja luotamme toisiimme sekä kunnioitamme toisiamme.Siitä se parisuhde muodostuu.

    • -toukka-

      löytyi tietokonekurssilta.
      nyt tulossa vauva marraskuussa,kihloihin mentiin juhannuksena ja yhteenmuutto syksyllä esillä :D

    • lepso77

      Tapasin mun ihanan tyttöystäväni suomi24 lesbo chatissa ja siitä se sit alkoi, eka meseiltiin ja soiteltiin ja sit oli ekat treffit ja sillä tiellä olen edelleen, ensi tapaamisesta on aikaa 1v3kk ja erittäin hyvin menee.
      että kyllä se oikea saattaa netistäkin löytyä, kokemusta löytyy.

    • -Uskomaton-

      Onko sellaisia sittenkin olemassa?
      En todellakaan ole sellaiseen vielä törmännyt...
      Onnea niille jotka sellaisen ovat kohdanneet.

      • tetsuno

        Mun oli pakko vastata..oon melko kokematon iasta huolimatta.
        Joo, kun edes tietais millon pitas jutella jos tuntuu et toinen kattelee jne.
        Kuin sit edes tietas onks toinen varattu vai ei,kun ei edes kehtaa kysya.
        ...ja sit kun joku jahtaa....joka ei kiinnosta...


    • löytyi

      Kansainvälisestä deittipalvelusta löydettiin toisemme :) Nyt ollaan naimisissa ja perheenlisäystä odotetaan.
      Ja on TODELLINEN sielunkumppani.
      Sekä Elämänkumppani.

      Onnellinen N-29

    • kyyninen

      Mistä sen voi tietää kuka on oikea? Miehen kanssa tulee kymmenen vuotta yhteiseloa täyteen ja on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan, että vois katella muita maisemia. Olin kyllä aika nuori kun tavattiin eikä juuri aikaisempia suhteita ja kyllähän se silloin ensi vuosina tuntui että tässä se nyt on, että naimisiinkin tuli mentyä..

    • kaikennähnyt

      vuonna 1976 siellä lauloi joskus ylimääräisiä kappaleita Kristiina Mäki,joka oli aloittamassa loistavaa uraansa silloin.Taisinpa tanssittaa häntäkin pari kertaa.Siis sieltä alkoi 30 vuotinen sota,niin ja konikapina,jonka minä kyllä voitin. Jatkuu nuijasotana....

    • niin että silleen

      Asuin alivuokralaisena hänen kotitalonsa ullakkohuoneessa omalla sisäänkäynnillä.

    • löytyi

      juuri netistä ja vieläpä Suomi24:sen Treffi-palstan kautta :)
      Ollaan oltu jo muutama vuosi yhdessä ja lapsiakin on jo 3 :)
      Alkuun kun treffattiin,oli välimatkaakin melkein 500km mutta eipä se tahtia haitannut. 3 kuukauden seurustelun jälkeen hynttyyt yhteen ja onnellisia ollaan :)
      Mieheni on aivan ihana! I LOVE IT!!

    • Nimetön

      Voi...se oikea löytyi vahingossa omalta kotipihalta silloin aikoinaan. Hän oli veljeni kanssa intissä yhtäaikaa ja kulkivat samalla kyydillä. Kerran satuin vahingossa kotiin, KATSEEMME KOHTASIVAT, sen jälkeen satutin itseni kotiin...Aloin saada terveisiä häneltä...Olin silloin muuten 16v ja hän n.20v
      Olen nyt hänen kassaan onnellisesti naimisissa, 22.vuosi menossa ja aikuiset lapset.
      Eli..."Se oikea voi löytyä aivan mistä tahansa"

    • Marabou

      Yllättävän moni on tavannut netissä, "yllättävän" moni on myös baarissa. - Monista muista viesteistä, ainakin sinkut puolella, saa sen käsityksen ettei baareista löydy muuta kuin seksiseuraa, jos sitäkään. - Työ- ja opiskelupaikat olivat ihan odotetusti kärkijoukossa.

      Haluaisin vielä kuulla niiltä, jotka jotka ovat tavanneet jossain vähemmän tavanomaisessa paikassa, tai oikeammin, paikassa missä normaalisti ei tuttavuuksia solmita, sen MITEN he ovat tavanneet. Miten on tutustuttu jossain kassajonossa tai muussa vastaavassa paikassa.

    • Onnellinen75

      Tapasin rakkaan aviomieheni siskoni kautta. Hän ja siskoni opiskelivat kummatkin samassa paikassa. No, kerran sitten siskoni kutsui minut luokseen ja hän halusi esitellä minulle Hänet. Täytyy myöntää, että se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Aloimme seurustella n. kuukausi ensitapaamisestamme. Tällä hetkellä olemme naimisissa ja meillä on kaksi ihanaa kaksospoikaa. Eli suuret kiitokset siskolle!

    • " IRMA "

      ... löytyi Kotkan meripäiviltä 2002 ...
      ... ja nyt ei enää vaihtamalla parane ! ...

    • löytyi netistä treffi sivujen kautta.

    • Sunkki

      Kaverin synttäreillä tavattiin, meidän kaveriporukka oli kokoontunut eräiden kaksosten suurille synttäribileille, jossa oli myös paljon väkeä. Kävi ilmi, että minä tunsin kaksosista toisen ja avokkini toisen. Juttu alkoi luistaa ja mukava on kun on yhteisiä tuttuja edelleen.

    • Ikuisesti rakastunut

      Tapasin sen oikean rakkauden kirjastossa 1987 lokakuussa ja meillä on poika 18 vuotta.

    • Anzku85

      Sen oikean voi löytää mistä tahansa, kun on sen aika. Minun poikaystäväni (Nykyinen aviomieheni) tuli meille kotiin ja meillä tavattiin ensimmäisen kerran ja siitä se lähti. Rakkautta ensisilmäyksellä:)

    • naimisissa oleva

      Sen oikean voi löytää mistä tahansa, kun on sen aika. Minun poikaystäväni (Nykyinen aviomieheni) tuli meille kotiin ja meillä tavattiin ensimmäisen kerran ja siitä se lähti. Rakkautta ensisilmäyksellä:)

    • ihan mistä tahansa

      Sen oikean voi löytää mistä tahansa, kun on sen aika. Minun poikaystäväni (Nykyinen aviomieheni) tuli meille kotiin ja meillä tavattiin ensimmäisen kerran ja siitä se lähti. Rakkautta ensisilmäyksellä:)

    • jalmari

      lalliksella tietty ollaan tavattu....

      • nyk. ukkomies

        Joo Lallis on vaarallinen paikka ;)


    • onnekas

      Näin aviomieheni ensi kertaa lapsuudenkodissani.
      Siskoni tuli käymään kotona uuden poikakaverinsa kanssa. Ajattelin heti, vau mikä ilmestys!
      Miten sisareni on saanut noin komean uroksen seurakseen.
      Heidän suhteensa loppui kuitenkin jonkin ajan kuluttua.
      Minä taas näin tätä kaveria aina välillä kaveriporukoissa.
      Hän alkoi osoittaa kiinnostusta minuun ja olin otettu. Unelmieni prinssi halusikin minut!
      Sitten eräässä tanssipaikassa me tanssimme yhdessä ja siitä se sitten alkoi. Yhteinen taksimatka kotiin oli kohtalokas...
      Olemme olleet yhdessä 27 vuotta, josta avioliitossa 14 vuotta ja meillä on kaksi yhteistä poikaa.

    • Viime vuonna

      Tavattiin siis poikaystäväni kanssa tanssilavalla. Minä osuin paikalle ensimmäistä kertaa, kun tavattiin, ja vähitellen alkoi juttu luistaa. Ollaan molemmat nuoria, n. 25-vuotiaita, yllättävän sopivia toisillemme. En olis kuvitellu tanssilavalta Oikeaa löytäväni, mutta hyvin kävi. :)

    • rouvaksi

      juuri sen oikean miehen olen löytänyt laivalta.

    • possu***

      Pari pitkää ja jokusen lyhyen ja erittäin väärien suhteiden jälkeen päädyin aikuisopiskelijaksi. Ja koulussa tapasin mieheni.

      Yhdessä oltiin vähän yli vuosi ja naimisiin =). (vaikka vannoin että ei koskaan enää!!)

      Jokainen päivä tämän miehen kanssa on ollut lahja. Ja paremmaksi tämä kumppanuus vaan muuttuu.. Puolen vuoden päästä olis 3 vuotis hääpäivä. =) Aika menee kuin siivillä.
      En olis uskonut että mulle voisi näin hyvin käydä. Mutta luojan kiitos että kävi!!!
      Perheenperustamisestakin on ollut puhetta... joten katsellaan tuleeko, vai hommataanko me lisää elukoita tähän meidän vanhaan omakotitaloon... =)

    • -mies83-

      ...vois laittaa sinkkupaidan päälle niin tietäis ketä uskaltaa kysyä treffeille.

      Ei muuta kuin lenkille sinkkupaita päällä!

    • Ipis

      Nykyisen aviosiippani tapasin puhelimessa, edellisen kohtasin samassa ammattiopistossa, jota kävin. Lyhytaikaisempia suhteita on syntynyt mm asemalla bussia odotellessa ja joutumalla tilanpuutteen vuoksi yöpymään samassa huoneessa.

    • mie...

      Mä tapasin mun avomiehen hänen tupareissa :) Kaverin kaverin kutsun ansiosta :) Kohta kolme vuotta ollaan oltu yhessä.

    • kohtalonleikki

      ....vielä tavannut ja tuskin enää tapaankaan

      • kohtalonleikki

        niin olen kohdannu mut ei kestäny en ollu tarpeeks hyvä toiset oli parempia nyt olen pettyny ja surun murtama enkä enää ees eti


    • twwb

      hmm jonkin harrastuksen tai kiinnostuksen kohteen jonka suhteen olen "tosissani niin sen parissa...... hän on valmentajani :).... olemme nii samalla aallonpituudella ja seurustelemme

    • stiina-25

      Junassa tavattiin 3 vuotta sitten.Olin nukahtanut yö junassa ja sylissäni ollut musiikki soitin oli tipahtanut lattialle ja hän tuli sitten herättelemään,että "neidin tavaroita on tipahtanut lattialle" Ja yhteisellä matkalla ollaan edelleen..=)

    • PirkFish

      kauni neito tuli peri aattessa hakeen mut himasta asti. olitiinhan me jo sit ennen tunnuttu/tutustuttu

    • johannes19

      Tietenkin luovempiakin ratkaisuja voisi harkita, mutta eiköhän ensisijaisesti baareissa tarjoudu enemmän tahi vähemmän potentiaalista kumppania. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistusten äiti". Itsekin sen jo kerroit.

      Ja mitä nettiin tulee, sitä kautta tavanneita on yhä enenevissä määrin.

      Näiden itsestäänselvien tapausten lisäksi kumppanikokelaita voi tarjoutua pippaloissa, vaikkapa lievästi "paritushenkisten" ihmisten esitellessä tuttaviaan toisilleen. Tietenkin erilaiset harrastus- ja muut piirit tarjoavat nekin oivia mahdollisuuksia. Näistä löytyy baareja todennäköisemmin tapauksia, joilla on samanlaisia mielenkiinnon kohteita. Ja baareista löytyy todennäköisemmin tapauksia, jotka eivät ole tiukkapipoisia absolutisteja ja "raitistajia" - eivätkä myöskään raivoraittiita.

      Periaatteessa potentiaalisen kumppanin voi löytää mistä tahansa, vaikka hautausmaalta. Kannattaa kuitenkin miettiä, mistä etsii.

    • neiti84

      itte tapasin aviomieheni reilu 6vuotta sitten tekstitv:n chatissa :)

      • samasta

        Täälläkin 7v sitten tv:n chatistä miehensä löytänyt. Ja hassuinta se etten edes etsinyt ketään ja ekaa kertaa olin koko tv:ssä *hih*


    • Luigi

      Noh ll oo ll Helsingin-> Puistolan juna-asemalta 3½ yhdessä ja kihloissa.

    • Kaksilastaja....

      Kyllä sen löytää mistä vaan. Itse löysin baarista joka oli kuskina kavereille ja pummasin kyydin kotiin ja sillä tiellä olen vieläkin ja aikaa on kulunut 11 vuotta ja kaksi lasta perässä huutamassa, Iskä oota meitä...

    • elba

      Oman kultani löytyi pikkujoulu risteilyltä. Kyllä! Sekin on mahdollista. Aamusella hän käveli hyttiini. Koskaan aikaisemmin ei oltu nähty mutta jatkoille lähdettiin ja näillä teillä ollaan :) Liekö tämä sitten kohtaloni...

    • rokunainen

      Tavattiin miehen kanssa rockabilly-tapahtumassa, baarissa tosin, mutta rock'n'roll-musiikki ja jenkkiautot yhdistää. Viimeinen silaus kiinnostumiselle oli se kun mies suostuikin yllätyksekseni lähteä tanssimaan boogie woogieta...

      Eli harrastusten kautta voi tavata kumppanin. Mutta musta ainakin tuntu, että ketään ei tapaa just sillon kun etsii, vaan hämysti just sillon kun ei etsi ja ottaa extrarennosti...

      • Harrastuksesta löytyi

        Sama täällä, harrastuksessa minäkin tapasin mieheni. Kyseessä liikuntaharrastus, jossa kumpikin viettää useamman illan viikossa. Hyvä juttu, niin on ainakin vapaa-ajan kiinnostukset samanlaisia...


    • Matkustaja

      Minä tapasin ukkoni bussissa. Hän on bussikuski, jonka kyydissä kuljin kai 10 vuotta. Olin naimisissa, mutta pelasimme silmäpeliä peilin kautta ja kyytiin tullessa hän aina iski silmää. Erosin aikanaan ja kun hän huomasi, että sormukset olivat kadonneet, hän alkoi pyytää kahville, ensin leikillään ja sitten tosissaan. Lopulta hän yhtenä perjantaiaamuna sanoi: haen sinut illalla klo 20, sanot vaan mistä!

      Olin ihan varma, ettei hän tule, mutta menin kuitenkin sovittuun paikkaan - ja tuli hän. Pystyin tuskin kävelemään autoon kyytiin, meni polvet niin hyytelöksi...siinä se nyt oli se mies, jota olin 10 vuotta katsellut! Ja siinä se on edelleen, 1,5 vuotta myöhemmin.

      Näinkin voi käydä.
      t. Matkustaja

    • Nimetön

      opiskeluaikoina Vaasassa Mansikkasaaresta juhannuksena, kaverin järkkäämät pienimuotoiset reivit.

    • tilitantti

      mun saldo;
      yks käveli ihan kaupungilla vastaan, muutaman kerran jälkeen otti puheeksi..
      toinen kaverin kautta..
      kolmas käveli torilla baarinillan jälkeen vastaan ja pyysi mukaansa..lähdin toki..
      ja viimeinen korjasi minut matkaansa kahvilasta. =) ja tälle tielle jäädään..

    • Onnensa Löytänyt

      Niin me "tapasimme" mieheni kanssa Suomi24:n 20 huoneessa reilu 5v sitten :) Ei se ollut rakkautta ensi silmäyksellä tai siis chattaamisella eikä vielä toisellakaan. Eikä muuten eka tapaamisellakaan, vaikka siitä jäikin semmonen "kumma kutina" :) Mutta toka tapaaminen johtikin sitten salamana suhteeseen joka jatkuu yhä erittäin ONNELLISENA! :) Olemme naimississa ja meillä on 2v lapsukainen.

      Tai jos ihan tarkkojan ollaan ollaan niin suhde alkoi kyllä baarista :) Sillä olimme baarissa kun varsinaisesti aloimme seurustelemaan:)

      Toisen pitkän suhteen miehen tapasin baarissa ihan perinteisesti hän haki hitaille ja siitä lähti pitkä suhde, joka kariutui kyllä aikanaan.

      Summa summarum, siis netistä tai baarista kumpikin käy ;) Eikä sitä voi koskaan tietää missä siihen oikeaan törmää.

    • sisella

      Juu, oma kulta löytyi todella yhden hevoshankkeen puitteissa. Ruotsiin menimme ihastelemaan hienoja talleja ja tuleva mieheni oli samalla reissulla mukana. Ensin en ollut hänestä kiinnostunut, mutta hän vain sinnikkäästi tassutti perässä ja puhetta tuli niin paljon, että aloin jo tarkemmin kuunnella, mitä hänellä oli asiaa. Ja tulihan sieltä ihan asiaakin.
      Hevoset ammattina yhdistää, laitoin oman tallini kiinni ja muutin hänen tilalleen, nyt ollaan oltu kohta viisi vuotta yksissä ja syksyllä on häät. Ikäeroa on parisenkymmentä vuotta, mutta eipä tuo ole tahtia haitnnut ;)

    • jalat alta viety onnellinen

      Se oikea voi löytyä mistä vaan ja milloin vaan, koskaan ei voi tietää! Ja yleensä juuri silloin kun sitä vähiten odottaan..

      Itselleni kävi juuri näin, rankan reissuvkonlopun jälkeisenä sunnuntai iltana kesken sohvien kannon lähti jalat alta kun odottamatta ja huomaamattomasti eteeni ilmaantui mitä mahtavampi olemus, kohtasimme ensimmäistä kertaa eikä hän ollut ollenkaan sen näköinen ja oloinen kuin mitä "siitä oikeasta" olin kuvitellut, mutta.. se jokin kuitenkin =)

    • asdfasdfasdf

      viisi vuotta yhdessä oltu

    • suvi78

      Neljä vuotta sitten oltiin tyttojen kanssa baarissa pitämässä hauskaa. Sillä reissulla tapasin maailman ihanimman miehen. Ja viikon päästä mennään naimisiin!

    • ihkuz

      tavattiin aiemmin ihan vain ohi mennen... tultiin juttuun hyvin... mutta kihloihin mentiin Bensa-asemalla.:)

    • zan*

      tapasin ihanaakin ihanemman mieheni hänen entisen tyttöystävänsä seurassa..(he siis seurustelivat silloin) ja nyt olemme onnellisesti yhdessä melkein 2 v.=) taitaapa kyllä olla tuo entinen edelleen aika mustasukkainen(ei haittaa menoa) =D

    • siik

      Hyvin kosteita kotibileitä seuraaneenna iltapäivänä kotipihalleni kurvasi komea moottoripyöräilijä pyytämään anteeksi edellisen illan sekoiluja, ja minä olin myyty...

      Siitä on nyt 18v :)

    • Nimetön

      työkavereita ollaan oltu pian 13 vuotta, yhteinen taipaleemme alkoi vajaat 2 vuotta sitten pikkujoulujuhlissa ja nyt ollaan ostettu yhteinen talo. Vauvakin oli tulossa mutta se meni valitettavasti kesken.

    • Miä vaan

      Luulin löytäneeni Sen Oikean ensin lukiosta, sitten kielikurssilta Englannista ja sitten musakaupasta, mutta mikään noista suhteista ei kestänyt.

      No 5 vuotta sitten olin Tanskassa konferenssissa ja tapasin siellä nykyisen kihlattuni. Suhdehan tuosta tuttavuudesta kehkeytyi, ja jo muutaman viikon seurusteltuamme tiesin hänen olevan minulle ehdottomasti Se Oikea :) Ja tunne vaan kasvaa...

    • shemale jock

      Harrastuksen parissa tapasimme... Minulle hän on se oikea, mutta sitä en tiedä, olenko minä hänelle.

    • -lunski-

      Kaupungilla kun istuksin frendien kanssa ja tämä nykyinen aviomieheni ajoi ohi.Minun ei tarvinnut kuin nähdä Hänet kun tiesin että hän on se oikea.Se oli kuin salaman välähdys.=)

    • baarista

      Ja kymmenen vuotta tuli tänä vuonna täyteen! Ja edelleen onnellinen, nainen-76.

    • mä mä

      Meikäläinen se vaan löyti elämän kumppanin amiskasta .. Samalle luokalle päädyttiin ja yhessä valmistuttiin ja niin vaan vielä jatketaan :)

    • Se Oikea

      Netistä löytyi Se Oikea ja välimatkakaan ei ole esteenä (hän asuu Tampereella, minä Torniossa). Ollaan seurusteltu jo 3 vuotta ^^

      • neitimiettiliäs

        Mistä tietää onko toinen se oikea?

        Vai onko se niin, että kun tälläisiä miettii niin se toinen ei ole Se Oikea?...


      • simpukantytär
        neitimiettiliäs kirjoitti:

        Mistä tietää onko toinen se oikea?

        Vai onko se niin, että kun tälläisiä miettii niin se toinen ei ole Se Oikea?...

        Ajattelen asiaa niin, että Se oikea on aina oikea juuri sille hetkelle. i

        Jos heräät aamulla vieraan ihmisen vierellä ja ajattelet, että johan on hirveä otus, minkä vieressä on tullut yö vietettyä, niin et ole parempaa ansainnutkaan, jos kerran moiseen olet tyytytnyt. Joissakin elämäntilanteissa vaihtelu voi virkistää ja joka aamu on se oikea vierellä, vaikka joka aamu olisi uusi ihminen vierellä.

        Jos taas heräät maailman ihanimman ihmisen vierellä ja tunnet, että hän on se oikea ja haluat perustaa perheen hänen kanssaan, niin oikea on hänkin. Olitpa sitten herännyt kuinka monena aamuna tahaansa hänen vierellään.

        Jos taas heräät taas kerran äijän/muijan vierellä taas uuteen kärsimysten päivään. Olet niin kyllästynyt ja kypsä koko tyyppiin, on oikea hänkin. Jos kerran tyydyt heräämään sellaisen ihmisen rinnalla jota kenties vihaat tai et voi sietää, joka ärsyttää sinua, et ole ansainnutkaan parempaa, jos et ymmärrä itse vuoteesi paikkaa vaihtaa.

        Jotakuinkin näin minä ajattelen, mikä on se oikea...Se on juuri se, minkä olet ansainnut tai mitä olet halunnut tai mistä et ole ymmärtänyt irrottautua.


    • ex-juhlia

      tapasin rakkaani Ravintola- ja yökerho Onnelassa, Lahdessa. Tästä voin kiittää minun ja rakkaani yhteistä ystävääni (joka koitti ennen tutustumistamme iskeä minut) ja tietenkin SK:ta!!! kiitos :D

    • lillamy**

      Kuntosalilla.

    • kirjeenvaihtoa...

      Ei kyllä valitettavasti minun kohdallani, mutta hyvä ystäväni löysi aikanaan miehensä kirjeenvaihtoilmoituksella. Mielestäni aivan älyttömän romanttista!!!

      Itse kylläkin mieheni bongasin perinteisesti juuri ennen pilkkua baarista... Ei niin romanttista... :(

    • mamabn

      Koulussa tapasin.
      Monta vuotta piti metästää, mutta nyt on odotus palkittu ja saman katon alle muutettu.
      On se ihanaa.

    • Mmmmh

      Suomi24:lla tavattiin. Kohta puoliin alkoikin sitten seurustelu ja nyt on sitten lapsikin tulossa. Tarvitsee sanoa, että kyllä homma toimi tuolla Suomi24:n treffipalstalla. Vaikka luulin jo että ei tästä mitään tule kun niitä treffi-ilmoituksia katselee, mutta kyllä se näköjään toimiikin.

    • ***

      talvella 2006 tavattiin,kihloihin kesällä 2006,tytär syntyi loppu syksystä2006,naimisiin mentiin kesällä 2007.että näinkin voi käydä!;)

    • tinka78

      Eli tällanen kiva juttu kun oltiin kaveri porukalla viihteellä, ja sitte tuli kaverin mies puolisen kanssa riitaa, siitä kun en halunnut häneltä enempää kuin ystävyyttä.. Veti sit turpaan ja siihen tuli sitten mua puolustaan aivan ihana mies joka on nykyään aviomieheni..Se mun kaveri entinen siis sai porttikiellon siihen baariin mis oltiin, poke meinas et he eivät hyväksy naisten hakkaajia..

    • opiskelijaneito

      me tavattiin toisen asteen opiskelun yhteydessä :) 10v jo yhdessä :))

    • paras paikka

      Ircissähän me tavattiin vuosia sitten jolloin olin vielä varattukin. Nyt samassa maassa asutaan yhdessä.

      • siella tavattiin

        ja chattailtiin sitten lensin kylalemaan ja nytten asutaan yhdessa! :)


    • Sieltä minä sen löysin

      Vei kerran roskia pois. Nakkasin roskapussin laatikkoon ja siellä se miun kultuni oli nukkumassa. Kuselin mieheltä mitä hän siellä teki jne. siitä se sitten alkoi meijän yhteinen taival.

    • Tilannteen mukaan

      Aikanaan koulusta löytyi ensimmäinen, naapurista toinen, kolmannen löysin baarista ja hänen kanssaan saatiin lapset, neljäskin taisi olla baarisata ja viides löytyi junasta, kuudes chatista, seitsemäs sokkotreffeiltä ja tämä nykyinen treffipalstalta.

      Eli kyllä niitä löytyy ihan mistä vain mutta vanhemmalla iällä nykyisin löytämihnen lienee helpompaa netistä.

    • Kieli vittulia

      Parit tapaavat toisensa tietenkin siellä missä on useampi kuin yksi pari.

      Jos haluaa tarkoittaa sitä, että kaksi ihmistä eli pari on tavannut toisensa, pitää kysyä "Missä pari tapaa (tai tapasi) toisensa".

    • N30

      Vuoden 1998 lopussa laitoin ilmoituksen nettiin ja kymmenistä vastauksista nostin päävoiton...Avoliitossa elellään.

    • :).............

      Vaikka koskaan en olisi uskonut, että netissä tapaisi ketään. Kohta pari vuotta oltu yhdessä ja joku aika sitten pistettiin hynttyyt yhteen.

    • kouvolastanuorimies

      En tiedä missä parit tapaa.

      • mennyttä

        Baarissa tavattiin, oli syntymäpäiväni ja olin kadottanut kaverini. Näin sitten kivannäköisen miehen ja olin mennyt hänelle umpikännissä juttelemaan. Jossain vaiheessa mies katosi, mutta olimme ehtineet vaihtaa nroita. Sain häneltä tekstarin jonka huomasin vasta seuraavana aamuna. Laittelin takaisin viestiä ja siitä se sitten lähti.

        Enää emme kyllä ole kimpassa, kiitos miehen kiinnostuksen exäänsä kohtaan plus muiden hölmöilyjen, mutta tuo mies on jäänyt mieleeni jotenkin enemmän kuin kukaan muu.Ehkä joku päivä on oikea aika ja paikka ;)...


    • blondi-72hki

      kapakan ja netin lisäksi kirjeenvaihdon avulla,alueuutisista,hesan asemalta.... mutta ei sitä oikeeta vielä..

    • freya

      uutena vuotena yhteisten tuttujemme luona. En ollut koskaan aikaisemmin nähnyt aikaisemmin. Nukuttiin vierekkäin jne, viikko uuden vuoden jälkeen mieheltäni tuli viesti, jossa kertoi että tahtoisi tutustua paremmin. :)

    • kadulla -

      Jo kaukaa huomasin, että tämä mies oli erilainen, erottui joukosta aivan kuin hän olisi ollut ainoa elossa oleva, unissaankulkijoiden joukossa. Katseemme kohtasivat, tunnistivat jotain, viipyivät toisissaan... ja kuljimme toistemme ohi. Elämäni suuri rakkaustarina. Tuntuu, kuin se vielä jatkuisi joskus. Jossain.

    • sambala

      Kyllä minä tapasin tansseissa ensimmäisen kerran ja siitä se lähti ja on kestänyt 40v.

    • sambala

      Kyllä minä tapasin tansseissa ensimmäisen kerran ja siitä se lähti ja on kestänyt 40v.

    • Nonna79

      Junassa tavattiin me! Vaikeuksia ollu mutta mies rakas ja edelleen ollaan yhdessä!!!! Todella oli matkaa Kuopio Hesa välillä ja siinä pääsi tutustuu...:)

    • Niina...

      Löysin nykyisen mieheni löytötavaratoimistosta.

      Hän oli unohtanut puhelimensa lentokentälle ja minä olin hukannut lompakkoni linja-autoon.

      Puhelinta ei löytynyt, mutta lompakko ja mies löytyi.

    • piip...

      Minä löysin sen rentun kaljalta Kaisaniemen puistikosta. Annoin sittemmin satikutia kun ei ilmottanut etukäteen menoistaan...

    • Ihmehemmo

      Olen ihmehemmo tai ihmespedeksi ne mua kutsuu ja tulen muutamaan maailman TUrkuja ja toreja (lue Raumoja) seuraavalla tavalla.

    • humalassa =)

      Mun tyttöystävä tuli kaupungilla vastaan kadulla ja yhtäkkiä "hyökkäsi" mun kimppuun ja alkoi suutelemaan, tyttö oli kännissä kuin käki ja minä otin sen kotiini ja aamulla herättyä olikin sitten paljon puhuttavaa =)) 5 vuotta lokakuussa...

      • laitahyökkääjä

        ihan sama tapaus meillä:) se toimi, hitto vie.


    • Kun on löytynyt varsinainen

      Miettikää nyt perkele yksi äijä on kaatanut yli huom yli 1000 naista eikö oo kova saavutus ja pelkästään suomi24:jän treffeiltä et kyl ne varmaan sit tapailee.

      Lisää infoo porin yhteisössä / suhteet ja tunteet tapasimme suomi24jässä.

      Aika kovaa pillujahtii hei 1000 TUHAT NAISTA

    • lucky, so lucky

      Lähes 7v. Sitten tapasin mieheni yökerhossa. Olimme 20v. Näin hänet jo tullessani yhteen baarin istumaosastoista, ajattelin että onpa järjettömän komea mies. En olisi uskaltanut niin komealle miehelle mennä juttelemaan, mutta hän tulikin luokseni. Loppu on historiaa :) ♥

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe