hyvä kunto oy:stä..

ineksi

tuota.
osaisko joku kertoo et mitä tohon hyvän kunnon jäsenmaksuun kuuluu?
pitääkö tunneista viel maksaa erikseen?

15

3121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CMS-Member

      Itse liityin Hyvään Kuntoon noin puoli vuotta sitten ja on pakko todeta, että olen saanut rahoilleni hyvää vastinetta.

      Hyvässä Kunnossa on erilaisia kortteja: pelkkä kuntosalikortti, pelkkä fitness-kortti, ja näiden yhdistelmä CMS-kortti.

      Itse otin CMS-kortin kahdesta syystä, se oli edullisin sekä siinä oli runsaasti erilaisia käyttömahdollisuuksia. CMS-kortilla pääsee esim. Sveitsin uimalaan ilmaiseksi, kaikki tunnit Hyvinkään Hyvässä Kunnossa ilmaiseksi, lisäksi pääsee muiden paikkakuntien CMS-saleille. Liittymislahjana sain menopaluulentoliput ja jonkin kuntolehden (en muista nimeä).

      Kortti on toki kallis, noin 700 euroa per vuosi, mutta ainakin minua suoraveloitussopimus potkii lähtemään kuntoilemaan vaikka ei juuri sillä hetkellä olisi kiinnostusta.

      Kannattaa pyytää tutustumiskäyntiä Hyvään Kuntoon ennenkuin raapustat nimeäsi mihinkään paperiin.

      Ja vielä vastaus kysymykseesi, tunnit eivät maksa enää erikseen, kun olet jäsen.

      • ineksi

        jees..kiitti tästä tiedosta:)
        onkos kellää tietoo paljon esimerkiksi pelkkä fitness-kortti maksaa?
        ..kuntosalilla tuskin tulisi käytyä..


      • salikomediaa

        siis hyvinkäällä saa salikortin pelkästään?miksköhän se ei ole sama riihimäen hyväs kunnos?tääl ei ole tarjolla kuin koko paketti,eli jumpat ja sali yms..saako salikortil käydä missä vain salilla vai pelkästään hyvinkäällä?


    • SatamaJätkänPoika
      • ineksi

        ei tuolta sivuilt mitn löytyny hinnoista..


      • SatamaJätkänPoika
        ineksi kirjoitti:

        ei tuolta sivuilt mitn löytyny hinnoista..

        Osaatko käyttää kännykkää? Soita sinne ja kysy hintaa, eiköhän se sieltä selviä.


      • hexus
        SatamaJätkänPoika kirjoitti:

        Osaatko käyttää kännykkää? Soita sinne ja kysy hintaa, eiköhän se sieltä selviä.

        just.
        ärsyttää tollaset,jotka ei voi vastaa kysymykseen vaan kehottaa et soita sinne ja plaaplaa.
        eiköhän ihmiset ois jo soittanu ennen ku kirjotti tänne, jos ne haluis.
        ehkä ne on just siks laittanu tänne sen kysymyksen ettei tartte soittaa tms..


      • arttu211
        hexus kirjoitti:

        just.
        ärsyttää tollaset,jotka ei voi vastaa kysymykseen vaan kehottaa et soita sinne ja plaaplaa.
        eiköhän ihmiset ois jo soittanu ennen ku kirjotti tänne, jos ne haluis.
        ehkä ne on just siks laittanu tänne sen kysymyksen ettei tartte soittaa tms..

        Lopetin käymisen Sipin salilla siinä vaiheessa kun hyvä-kunto kyseisen puljun osti ja hinnat kattoon nosti.


      • olisin voinut olla tarkempi...
        arttu211 kirjoitti:

        Lopetin käymisen Sipin salilla siinä vaiheessa kun hyvä-kunto kyseisen puljun osti ja hinnat kattoon nosti.

        ennenkuin raapustat nimesi sopimukseen.ja ne pienellä präntätyt.huomattavasti edullisempi ja "iloisempi" vaihtoehto löytyi n.vuoden kokemuksen jälkeen.positiivisella asiallahan hikoillaan


      • sahamäessä
        olisin voinut olla tarkempi... kirjoitti:

        ennenkuin raapustat nimesi sopimukseen.ja ne pienellä präntätyt.huomattavasti edullisempi ja "iloisempi" vaihtoehto löytyi n.vuoden kokemuksen jälkeen.positiivisella asiallahan hikoillaan

        vuosimaksu n180e liittyminen 50e, kaikki laitteet löytyy kuulemma, ei oma kohtaista kokemusta. 90% tavallisia kuntoilijoita, sekaan vaan!

        Ei mainosta saliaan. Olin 6 vuotta HHK:ssa, erosin vuosi sitten, harmitti kun ei tullut käytyä niin usein kuin olisi pitänyt. Jos käy esim 4 krt/kk, niin käyntikerta kustantaa n.15e.


      • pska maku jäi hommasta,
        sahamäessä kirjoitti:

        vuosimaksu n180e liittyminen 50e, kaikki laitteet löytyy kuulemma, ei oma kohtaista kokemusta. 90% tavallisia kuntoilijoita, sekaan vaan!

        Ei mainosta saliaan. Olin 6 vuotta HHK:ssa, erosin vuosi sitten, harmitti kun ei tullut käytyä niin usein kuin olisi pitänyt. Jos käy esim 4 krt/kk, niin käyntikerta kustantaa n.15e.

        Lue tarkkaan sopimus, hyvin hankala lopettaa


      • Jansku2
        pska maku jäi hommasta, kirjoitti:

        Lue tarkkaan sopimus, hyvin hankala lopettaa

        Mulla oli ennen koko hoito, mut en kyl ehtiny käydä salilla ja kaikenmaailman jumpissa, et vähän turhaa maksaa "kaikesta". Joten tätä nykyä vain salikortti sveitsin salille , 23 euroa kuussa:)!


    • kaada ittelles vaa!

      Tän firman ns. "voitot" jossain kilpailussa on aikamoista huijausta. Vieläköhän niitä harrastetaan? Saahan sillä "voitolla" käydä tutustumassa paikkaan ja kahvia juu. Mutta saa myös kuunnella markkinointipuhetta vailla vertaa. Onneksi salit ja niillä keekoilu ei minua kiinnosta, joten hukkaan meni. Ja nimenomaan en ikinä ostaisi jotain könttäsumman maksavaa vuosisopimusta.

    • Kokemusta on

      Tuo CMS member on selkeästi k.o. firman työntekijä. Mulla on parempi puoli käynyt ja on kyllä todella ala-arvoista touhua. Tunteja perutaan ja hyvin vähäinen osanotto. Joku aika sitten mainostivat liittyessä, että laajentavat/muuttavat vanhaan Citymarketin tilaan, mutta eipä enää ole siitä puhettakaan. Mainostavat myös todella epärehellisesti. Jos osallistuu ns. kilpailuun niin kutsutaan voittajana paikalle kuulemaan siitä miten saa pari euroa alennusta sitoutuvasta sopimuksesta.

      En siis ikinä itse liittyisi, vaan katsoisin muita vaihtoehtoja.

      • elämäsi diili

        Minua kans hieman nauratti kun voitin jossain Hyvän kunnon arpajaisissa eli ilmaisen tutustumiskäynnin kun menee kuulemaan tarjouksen ja laittaa nimmarit sopimukseen. No en mennyt. Eikö nuo ilmaiset tutustumiskäynnit ole melkein sääntö kuin arpajaislahja salilla kuin salilla? Yleensä en edes osallistu tällaisiin arvontoihin mut jossain toritapahtumassa nuori poika veti melkein väkisin kojulleen joten en hennonnut kieltäytyä, mut kiitos karkista! ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe