Karaoke Top 10, Helsinki /Espoo ??

Sinttu22

Eli lyhyesti:
Missä ovat Helsingin ja Espoon parhaat karaokepaikat ja miksi?

18

4096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsinkiläinen karaokelaule...

      Olen käynyt Helsingin ihan jokaisessa karaokebaarissa/-ravintolassa/-pubissa.
      Helsingissä ei ole parhaita paikkoja.
      Enää en mene Helsingin paikkoihin laulamaan karaokea koska kaikki paikat ovat täynnä ns. ammattilaisia ja karakejuontajia(jos sitten eivät ole tyhjillään asiakkaista).
      Helsinkiläiset saavat joka ikisessä paikassa aikaan jäykän virkamiestunnelman jopa kännissä ollessaan.
      Hyviä ja parhaita kun ollaan ja arvostelutaitoa myös löytyy.

      "Mun täytyy lähteä niin kauas pois" .... sillä paras löytyy Helsingin ulkopuolelta.
      Ilo, hauskuus, kannustus ja taputukset kuuluvat karaokessa ihan kaikille. Sitä minä haluan karaokeiltoihini.

      Peräänkuulutankin niitä ammattitaitoisia karaokejuontajia myös H:kiin joita ulkopaikkakunnilta jo löytyy.
      Fiiliksen luojia, mixaustaitoisia, asiakaspalvelutaitoisia, ystävällisiä, ehkä muutaman hymynkin silloin tällöin suovia henkilöitä. (en ole ainakaan vielä tavannut H:gissä! Norsunaamoja kylläkin.)

      Hei tosta norsunaamasta tuli ykskaks mieleen mursu ja mursusta murmeli. - Ogelissa oli/on pieni pubi jossa oli juontajana murmeli. Hänkin H:gin ulkopuolelta tietty mutta menkääs ottamaan oppia kaikki stadin norsut.

      Anteeks nyt vaan että aloitin tämän vastauspuolen näin tylysti.

      • olipa taas

        tyly aloitus:)..
        mulla ainakin vetäjänä ja asiakkaana AINA hauskaa ja hyvä mieli, et siis ole osunut samaan paikkaan..
        ja kattaa käynneissä molemmat kylät, ainiin ja ihan täältä myös kotoisin,,
        on tuo yleistys aika hurjaa.. kyllä niitä norsunaamoja on tullu myös nähtyä, ei sentään joka paikassa, säädötkin aika yksilökohtaisia, sen mukaan mennään missä hyvät säädöt ja mukavat juontajat, jos ei paikka juuri sinä iltana miellytä ajetaan tietty seuraavaan kohteeseen:)
        kuparinkulmasta pakko mainita, hyvä paikka;).. Anu


      • Sinttu22

        Kiitos vastauksesta, eikä tarvitse pyydellä anteeksi, vaikka vastaus oli "tyly":-)
        Eli etsin juuri niitä paikkoja ja kellonaikoja/päiviä, jolloin olisi mukava laulaa ja ehdottomasti myös paikkoja, jotka eivät ole täynnä huippuammattilaisia näyttämässä koulutettua ääntään.
        Heillä on varmaan esiintymistilaisuuksia muuallakin, ainakin toivottavasti.
        Olin eilen Leppävaarassa Espoossa Fenniassa (pikku Fennia kirjastoa vastapäätä) Loistavat laitteet, aivan ihana naisvetäjä,huomioi kaikkien laulukyvyt ja osasi laittaa kappaleista oikeita tasoja.
        Piti hyvin järjestyksen ja oli kaikinpuolin iloinen tapaus. Paikassa on loistavat laitteet ja isot skreenit. Porukka ei ole vain vielä löytänyt tätä paikka.(junalla leppävaaraan stadista 15 min)
        Tätä suosittelen. Kaikki laulavat myös mukana ja taputtavat kaikille:-). Tuollainen on mukavaa.


      • sinttu 22
        olipa taas kirjoitti:

        tyly aloitus:)..
        mulla ainakin vetäjänä ja asiakkaana AINA hauskaa ja hyvä mieli, et siis ole osunut samaan paikkaan..
        ja kattaa käynneissä molemmat kylät, ainiin ja ihan täältä myös kotoisin,,
        on tuo yleistys aika hurjaa.. kyllä niitä norsunaamoja on tullu myös nähtyä, ei sentään joka paikassa, säädötkin aika yksilökohtaisia, sen mukaan mennään missä hyvät säädöt ja mukavat juontajat, jos ei paikka juuri sinä iltana miellytä ajetaan tietty seuraavaan kohteeseen:)
        kuparinkulmasta pakko mainita, hyvä paikka;).. Anu

        Juu tuosta Kuparikulmasta olen kuullut aikaisemminkin. Onko siellä joitain ns. ruuhka-aikoja joita kannattaisi välttää, jos haluaisi ikäänkuin laulaakin karaokessa:-)


      • ----
        sinttu 22 kirjoitti:

        Juu tuosta Kuparikulmasta olen kuullut aikaisemminkin. Onko siellä joitain ns. ruuhka-aikoja joita kannattaisi välttää, jos haluaisi ikäänkuin laulaakin karaokessa:-)

        yleensä arki-iltoja.. tai päiviä.. viikonloput joka paikassa jonotusta:) ja taso kaikille sopiva:) Bar Fennia hauska paikka, uuden karhea, mutta laitteet loistavat, ja jos osuu hyvä laitteiden käsittelijä niin jes:), Anu


      • on tarkoitettu
        Sinttu22 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, eikä tarvitse pyydellä anteeksi, vaikka vastaus oli "tyly":-)
        Eli etsin juuri niitä paikkoja ja kellonaikoja/päiviä, jolloin olisi mukava laulaa ja ehdottomasti myös paikkoja, jotka eivät ole täynnä huippuammattilaisia näyttämässä koulutettua ääntään.
        Heillä on varmaan esiintymistilaisuuksia muuallakin, ainakin toivottavasti.
        Olin eilen Leppävaarassa Espoossa Fenniassa (pikku Fennia kirjastoa vastapäätä) Loistavat laitteet, aivan ihana naisvetäjä,huomioi kaikkien laulukyvyt ja osasi laittaa kappaleista oikeita tasoja.
        Piti hyvin järjestyksen ja oli kaikinpuolin iloinen tapaus. Paikassa on loistavat laitteet ja isot skreenit. Porukka ei ole vain vielä löytänyt tätä paikka.(junalla leppävaaraan stadista 15 min)
        Tätä suosittelen. Kaikki laulavat myös mukana ja taputtavat kaikille:-). Tuollainen on mukavaa.

        kaikille laulajille niin niille ensimmäistä kertaa laulaville kuin myös "ammattilaisille" jos sille päälle sattuvat! Joten voi saada jopa ilmaista esimerkkiä hyviä laulajia seuraamalla. Mutta jos oma itsetunto ei sitä kestä niin sitten ei ole mitään tehtävissä!


      • mut mut....
        on tarkoitettu kirjoitti:

        kaikille laulajille niin niille ensimmäistä kertaa laulaville kuin myös "ammattilaisille" jos sille päälle sattuvat! Joten voi saada jopa ilmaista esimerkkiä hyviä laulajia seuraamalla. Mutta jos oma itsetunto ei sitä kestä niin sitten ei ole mitään tehtävissä!

        aina kun on paikalla niinsanotut karaokelaulelija-ammattilaiset niin tunnelma pysähtyy ja fiilis tunkkaantuu. Ei voi mitään mut näin on.
        Nyt ei ole kiinni mistään omasta itsetunnosta vaan ihan jostain muusta.


      • Kilppinen
        Sinttu22 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, eikä tarvitse pyydellä anteeksi, vaikka vastaus oli "tyly":-)
        Eli etsin juuri niitä paikkoja ja kellonaikoja/päiviä, jolloin olisi mukava laulaa ja ehdottomasti myös paikkoja, jotka eivät ole täynnä huippuammattilaisia näyttämässä koulutettua ääntään.
        Heillä on varmaan esiintymistilaisuuksia muuallakin, ainakin toivottavasti.
        Olin eilen Leppävaarassa Espoossa Fenniassa (pikku Fennia kirjastoa vastapäätä) Loistavat laitteet, aivan ihana naisvetäjä,huomioi kaikkien laulukyvyt ja osasi laittaa kappaleista oikeita tasoja.
        Piti hyvin järjestyksen ja oli kaikinpuolin iloinen tapaus. Paikassa on loistavat laitteet ja isot skreenit. Porukka ei ole vain vielä löytänyt tätä paikka.(junalla leppävaaraan stadista 15 min)
        Tätä suosittelen. Kaikki laulavat myös mukana ja taputtavat kaikille:-). Tuollainen on mukavaa.

        Minäkin olen Fenniassa käynyt laulaa loilottelemassa, ja pakko olla eri mieltä jos puhut sellaisesta mustatukkaisesta naisvetäjästä. Säädöt oli kyllä niin päin he**ä kun olla ja voi, kesken biisin se sahas äänen volyymiä edestakas jne. Taustaa ei kuulunut kunnolla. Kuulosti karmeelta, eikä tällä kertaa pelkästään ollu mikin varressa se vika :) Lapussa laitoin että laskis yhdellä, ei laskenu. Olen ehdottomasti aina ystävällisen ja suoran palautteenannon kannalla, mutta tuolloin en kyllä jaksanut. Aiemmin olen käynyt siellä varttuneemman miesvetäjän karaokessa ja silloin on äänet ollu tosi kohdallaan.

        Screenit ja kannustus henki kyseisessä paikassa ovat kyllä loistavat. Ehkä se on vähän tyhmää että ei tiedä mihin päin pitäisi laulaa, selkeempi lava olis kiva...


      • Kilppinen
        Kilppinen kirjoitti:

        Minäkin olen Fenniassa käynyt laulaa loilottelemassa, ja pakko olla eri mieltä jos puhut sellaisesta mustatukkaisesta naisvetäjästä. Säädöt oli kyllä niin päin he**ä kun olla ja voi, kesken biisin se sahas äänen volyymiä edestakas jne. Taustaa ei kuulunut kunnolla. Kuulosti karmeelta, eikä tällä kertaa pelkästään ollu mikin varressa se vika :) Lapussa laitoin että laskis yhdellä, ei laskenu. Olen ehdottomasti aina ystävällisen ja suoran palautteenannon kannalla, mutta tuolloin en kyllä jaksanut. Aiemmin olen käynyt siellä varttuneemman miesvetäjän karaokessa ja silloin on äänet ollu tosi kohdallaan.

        Screenit ja kannustus henki kyseisessä paikassa ovat kyllä loistavat. Ehkä se on vähän tyhmää että ei tiedä mihin päin pitäisi laulaa, selkeempi lava olis kiva...

        Ääh, nyt se ei näytä tuossa että yritin siis vastata nimimerkille Sinttu22. Tää foorumi toimii oudosti, en osaa käyttää :)


      • joutuu, pääsee,saa
        mut mut.... kirjoitti:

        aina kun on paikalla niinsanotut karaokelaulelija-ammattilaiset niin tunnelma pysähtyy ja fiilis tunkkaantuu. Ei voi mitään mut näin on.
        Nyt ei ole kiinni mistään omasta itsetunnosta vaan ihan jostain muusta.

        tittelin karaokelaulelija ammattilainen?.. antaako sen amatööri vai noviisi? heh.. hauskoja, itse ihan vaan harrastelija ja sitäkin kaaaauuuaaan ja aina:)... Anu


      • kyse onkin
        Kilppinen kirjoitti:

        Minäkin olen Fenniassa käynyt laulaa loilottelemassa, ja pakko olla eri mieltä jos puhut sellaisesta mustatukkaisesta naisvetäjästä. Säädöt oli kyllä niin päin he**ä kun olla ja voi, kesken biisin se sahas äänen volyymiä edestakas jne. Taustaa ei kuulunut kunnolla. Kuulosti karmeelta, eikä tällä kertaa pelkästään ollu mikin varressa se vika :) Lapussa laitoin että laskis yhdellä, ei laskenu. Olen ehdottomasti aina ystävällisen ja suoran palautteenannon kannalla, mutta tuolloin en kyllä jaksanut. Aiemmin olen käynyt siellä varttuneemman miesvetäjän karaokessa ja silloin on äänet ollu tosi kohdallaan.

        Screenit ja kannustus henki kyseisessä paikassa ovat kyllä loistavat. Ehkä se on vähän tyhmää että ei tiedä mihin päin pitäisi laulaa, selkeempi lava olis kiva...

        nyt oikeasti karaokevetäjien välisestä paremuudesta ja heidän välisestä välien selvittelystä!
        Minun mielipide: tumma nainen oli kaikin puolin ok - toiselta miespuoliselta vetäjältä olen saanut huonoimmat säädöt ikinä!


      • Kilppinen
        kyse onkin kirjoitti:

        nyt oikeasti karaokevetäjien välisestä paremuudesta ja heidän välisestä välien selvittelystä!
        Minun mielipide: tumma nainen oli kaikin puolin ok - toiselta miespuoliselta vetäjältä olen saanut huonoimmat säädöt ikinä!

        En ole kumpikaan kyseisistä vetäjistä. Mutta kerroin vain miten minulle kävi. Lähdin parin biisin jälkeen menemään kun ei jaksanut..

        Mutta ei kai kellään ole töissään aina paras päivä! Ei mulla ainakaan. Älkää siis ymmärtäkö mun kommentteja väärin.


      • paskaa7
        mut mut.... kirjoitti:

        aina kun on paikalla niinsanotut karaokelaulelija-ammattilaiset niin tunnelma pysähtyy ja fiilis tunkkaantuu. Ei voi mitään mut näin on.
        Nyt ei ole kiinni mistään omasta itsetunnosta vaan ihan jostain muusta.

        Keskustan paikoissa omistaa äärioikeistolainen Lanamäki ja myös Gönigin alakerassa lauluvuoron saa pärstäkertimella, muut jotuu odottmaan ja sietämään ylihimisten tönimistä ja suoranaista natsien uhkailua, jos panet vastaan lennät ulos,,,motoristit ja muut paskat saa tehdä mitä vaan,,,sit nää ex- pändien lärvit kähisemässä loputtomia kuuran kukan tpaisia hymiseviä irlantilaisballadea, ja nää saa aina laulaa kun haluuvat, ei ole yhtään laadukasta uudenaikaista karaokepaikka titokoneilmoittumisin vielä,,,ja vittuun ne pändärit juontamasta ja itse esiintymästä, jos ei kaikka ja levyt myynny lopettas sen määkimisen karaokessa, edes yksi kind and gentle paikka, patiksessa ennen hyvä kulosti kuopiolainen nuori mies juontja sitten siiretty työ äkäileville tarjoilijoille, gönigiggä hinttihomot antaa vuorot kavereilleen ja esitttää loputomasti sitä määkimistä, vanhan kellarissa avuttomat laitteet ja vetäjä sedun paikat yleensä maailman paras aplvelu kytltin alla, todellisuus perseestä,,,,,, siis las vegasissa huippupaikoissa parempi palvelu kuin näiden natsiviraston eli alueviraston aniskeluvalvojien antmaissa natsien omistamissa paskapaikoissa,,,,natsit osas johtaa keskitysleirejä ei mitään muuta ja kun hok elanto saa paikat käsiin on osusskappa natsit asialla ja sama saatnan tärkeily yes on dees go las vegas boulevard and you see what is entairment, stadi on snadi ja sen paikat saatan tylsiä unders stand spa snaju

        Niin pitkään kun aluevirasto suosii lanamäen sedu koskisen tpaisia paskiaiasia ei parannusta tule,,,,,,,,,,,,maksava asiakas on kuningas ei henkilökuta ei sedu ei lanamäki jossa väkivaltaiset ent palkkasotilaat saa uhkailla ketä vaan pitkät pukot taskussa ja toislle tiukka kuri


      • Syvältä

        Niinpä, sama dj:n kaveripiiri ns keikkaraakeja kiertää paikasta toiseen ohittaa jonot, yksi törkemistä muutti gönigin alla keeran karaokesta tähden sen uuden paikan kellariin, ne on naurettavia ne laulaa maksavien vuoroilla ohittelee ja samt rentut pyörii ympäri stadia mahtailemassa,,,Pataässän itäsuomalainen, ilmeisesti kuopiolainen kun lähti on stadissa tasan nolla hyviä juontajia, joku vihaa suomalista musiikkia toinen vihaa kaikkea muta kuin engalntilaista tai irkku balladeja,,,jos joku laulaain ihan topsissan hyvi, vuoroa ei tule,,,halpa palkkio pitää amattijuontajat poissa ja tilalla on katisällejä stadista,,,sälli tarjoilee, sälli rahstaa, sälli soitta musiikkia sälli kaata mukit, sälli kääntää mixerin kaaakkoon nää koko ravintolamaailma on vuokranantajien ja aluehallintoviraston maksuillaan niin kesyttämä,,,että mikään muu ala ei moisilla öykkäreillä selviäisi viikkoa eteen päin,,,stadin paikat on perseestä isolla holella


    • Löysäpipo

      Kysymys on niin valtavan laaja ja kun karaokessa ei tosiaan ole kivitauluun hakattua totuutta, niin arvosteleminen on lähes mahdotonta. Toiset etsivät ja arvottavat toisia asioita karaokessa kuin toiset. Mutta sellaisen jutun olen näillä kokemusvuosilla huomannut, että ehkä ei niistä omasta mielestä parhaita paikkoja edes haluta kertoa. En minäkään tohdi kertoa esim.löytämäni loistavan espoolaisen pikkupaikan nimeä. Kell´ onni on se onnen kätkeköön, heh! Todella yllättävissä paikoissa saattaa törmätä aivan mahtavaan ohjelmapalveluyrittäjään. Mutta se on kyllä vallitseva tosiasia, että karaoke kuuluu kaikille, niin hyville kuin huonoille. Luokittelua ei pitäisi harrastaa ollenkaan tämän suurenmoisen viihteen lajin suhteen :-)

    • koo

      Happy night on paras :) paljon erilaisia ja eritasoisia laulajia, kaikille lämmin vastaanotto sekä vetäjältä että vakiasiakkailta :D

    • Piponkiristäjä

      Yhdyn äskeiseen puhujaan ja lisäisin että on hyvä äänentoistoki.

    • jätetty

      käykää wossikassa on hyvä paikka !
      hyvä vetäjäkin nyt saatu !
      mies vetäjät vain lääppivät naiten takapuolia työpaikalla työaikana ! hommat voi hoitaa ulkopuolella tai kotona !
      terveiset Hakkiwoksille !

      vetäjä onneksi vaihtoi paikkaa ihan itse ! hyvä niin !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe