psoriasis? kuva :)

hmmm.

niiin. voisko tää olla psoriasista vai mitä ihmettä. http://s203.photobucket.com/albums/aa90/plaaplaa2/?action=view¤t=IMG_1643.jpg

mulla on molemmissa polvissa ja ihan samassa kohtaa tommoset ihme läiskät.. ovat olleet jo jonkun aikaa.
välillä ne lähtee osittain pois ja sitten tulee taas takaisin.
tänään aloin sitten huolestua kun osa "rakkuloista" muuttui violetiks että ei kai mitää melanoomaa sentäs ole.

mutta kiitos jos joku tietää :)

7

3032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmm

      niin sitä vielä että olen koittanut googlettaa kaikkia kuvia, mutta missään psoriasis ei ole näyttänyt tolta. sen takia ajattelin kysellä täältä :)
      ja olen 23v.

      • Lessu

      • hmmm.
        Lessu kirjoitti:

        psorilta näyttää ja on tyypillinen paikka psorille mutta toinen vaihtoehto tuli mieleeni, nimittäin ihokeliakia. Onko suvussasi keliakiaa?

        http://www.keliakialiitto.fi/view/categories.asp?document_id=50

        itseasiassa mulla on keliakia ja olen ollut sillä ruokavaliolla nyt kolmisen kuukautta.. mietin kans ensin että voisko se olla ihokeliakiaa, mutta kun noi ei kumminkaan ole hävinnyt.

        mutta jos vaikuttaa psoriakselta niin hyvä tietää :) kattoo nyt miten noi kehittyy tosta.. kunhan ei ala leviimään :|


      • Lessu
        hmmm. kirjoitti:

        itseasiassa mulla on keliakia ja olen ollut sillä ruokavaliolla nyt kolmisen kuukautta.. mietin kans ensin että voisko se olla ihokeliakiaa, mutta kun noi ei kumminkaan ole hävinnyt.

        mutta jos vaikuttaa psoriakselta niin hyvä tietää :) kattoo nyt miten noi kehittyy tosta.. kunhan ei ala leviimään :|

        selvyyden kun pyydät lääkäriä ottamaan koepalan ihottumasta ja lähettämään patologille lausuttavaksi. Onnistuu ihan terveyskeskuslääkärillä. Näin selviää psori.
        Olen lukenut että jos halutaan selvittää ihokeliakaa, täytyy koepala ottaa terveestä kohtaa ihoa. En tiedä miksi mutta kyllä lääkäri varmaa tietää. Sinun kannattaa otattaa sekä ihottumasta että terveestä kohtaa koepala.


      • kaunisiho
        hmmm. kirjoitti:

        itseasiassa mulla on keliakia ja olen ollut sillä ruokavaliolla nyt kolmisen kuukautta.. mietin kans ensin että voisko se olla ihokeliakiaa, mutta kun noi ei kumminkaan ole hävinnyt.

        mutta jos vaikuttaa psoriakselta niin hyvä tietää :) kattoo nyt miten noi kehittyy tosta.. kunhan ei ala leviimään :|

        psorin hoidossa olen havainnut hyväksi monivitamiinit helokkiöljy tyrniöljy kalanmaksaöljy oliiviöljy ubikinoni alfalipoiinihappo 400mg vrk karnosiini msm eli rikki,siinä tuotteet joita käytän päivittäin ja olen päässyt eroon läiskistä!!!


    • Perheessä molemmat

      Näyttäisi enemmän atooppiselta ihottumalta.

    • emilia13

      Joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe