grillatun broilerin hinta!!!

...keleen kiskurit

Mitä valmiiksi grillatut broilerit maksavat muualla suomessa? Laitilalaiset ja Uusikaupunkilaiset joutuivat ennen maksamaan 5 euroa kpl.
Nyt täällä päin näyttää olevan vallalla sellainen meininki, ettei kokonaisia grillattuja broilereita enää myydä, siis kysyttäessä aina loppu, menee mihin aikaan tahansa kauppaan.
Enemmän katetta ja myyntivoittoa kauppiaat haikailee, joten oivan idean keksivät he:
Vanhenevat koivet ja rintapalat grillataan, kilohinnaksi mätkäistään 20 euroa. Jos joku tarvitsee kokonaisen grillatun broilerin, voivat he nyt koota näistä jämistä itselleen sen kanan, jota tarvitsevat, hinta tosin nousee siitä 5 eurosta 20 euron paremmalle puolelle.

Uudenkaupungin K-kaupassa tyrmistys oli valtava, kun 2 kpl grillattuja koipia, jotka oli siirretty kylmäkaappiin (2 päivää vanhoja, ei edes samana päivänä brillattuja) maksoivat 8.20 euroa.

Siis 2 koipea yli 8 euroa!!!
Olisiko joku markka-aikaan ollut valmis maksamaan kahdesta vanhasta koivesta 50 markkaa, tuskin.

18

5083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moemef

      Miksi kukaan suostuu maksamaan edes viitä euroa tästä oranssista oksennusklöntistä?

    • gf4

      Nykyään ihmisillä paljon enemmän rahaa kuin markka.aikana jotenka maksavat mukisematta sen minkä kauppias pyytää.

      Miksi hintoja laskisi jos tuollakin hinnalla myydään?

      Parempi myydä vähemmän suuremmalla katteella kuin paljon pienellä katteella.

    • viitsit

      jauhota jostakin niin mitättömästä ja mielenkiinnottomasta/merkityksettömästä asiasta kuin jonkin tuotteen hinnasta? Hanki itsellesi elämä.

      • nohehhhhheeee

        No ei se kovin mielenkiinnoton asia näytä olevan, koska lukemaan aloit. Kolahtiko pahasti?
        Elämäkin on koska pystyy kirjoittamaan.


    • meillä maksaa grillattu koipi

      -99snt per kappale ovat ihan ok, ja länsisuomi kyseessä.

    • Länsi-Helsingissä

      linnunraadot maksoivat grillattuina pitkään 3,99 € / kpl. Nyt viime aikoina hinta on pompsahtanut jonkin verran, olisikohan peräti kokonaisen euron?

      Kilohinnasta en niin tiedä, mutta vitosella saa kaksi ihmistä syötävää ihan liian kans'.

    • asiasiat

      Hae ruokasi muualta tai osta raakoja broilerinkappaleita ja kypsennä ne itse.

      Broilerin koipireidet raakoina on yleensä olleet alle 2e/kg. Itse en kyllä osta niitä liemessä uivia, marinoituja kyllä.

    • bloirerilla.

      Lintuflunssan aiheuttama markkinahäiriö polki hintaa ja totuimme siihen.
      Tuottajat lienevät nykyään varovaisempia ja sopeuttaneet määriä kysyntään joten hintaakin on saatu nostetuksi.

      • ostaisi

        kokonaista broileri vitosella, vaan ostat kaksi onnetonta koipea 8 eurolla.


    • pääkaupunkiseutu

      S-Marketista kokonaisen broilerin juuri grillattuna 3,99/kpl ja lisäksi yhden koiven jotka olivat 0,99/kpl.

    • UUDESSAKAUPUNGISSA

      ON TUOTA HINTAKILPAILUA OLLUT KAUTTA AIKAIN JOKA LIIKEESSÄ.Se perustuu siihen tämä kilpailu jotta kuka uskaltaa myydä tuotteen kalliinpaan hintaan.Sitten ITKETÄ RUIKUTETAAN kun ihmiset menevät ostoksille TURKUUN TAI RAUMALLE sittentoiseksi eihän täällä tupulassa mitään erikoisempaa saakkaan eikä tilata.Palvelu mitä "parhain" ainakin RAUTAKAUPASSA,olin jokinaika sitten ostamassa ruskeaa käärepaperia N 25 metriä niin minun olisi pitänyt ostaa koko isorulla,sanoin että en tarvitse noin paljoa, pätkissä ei kuulema myydä.Vastasin siihen että oikea kauppias myy vaikka vaimonsa ,ja jatkoin että olet tainnut valita väärän ammatin,tähän myyjä latasi VITTUAKOSE sinulle kuuluu mitä minä työkseni teen ETTÄ NÄIN MEILLÄ TÄÄLLÄ UUDESSAKAUPUNGISSA

      • sitä saa mitä tilaa

        Ihan oikein vastasi sulle, koska aloit v.ttuilemaan myyjälle! Ihmisiä ovat myyjätkin, joten katso peiliin, ennen kuin rupeat vaimoja myymään ja ammatinvalinnasta avautumaan. Ei myyjille makseta mitään v.ttuilulisää.. On asiakaspalveluammatissa tai ei, niin sylkykuppina ei tarvitse kenenkään olla.


    • vuosittain osteleva

      K-supermarketissa näyttä olevan tarjoukseesa grillattu broileri, hinta 5,99€.
      Muutama vuosi näyttää olevan viesteillä eroa ja hinnassakin euron parin heitto..

    • kresler

      Tuossakin taitaa olla korotus painetta, broitsu nimittäin kuivuu kaupan grillissä montakymmentä prosenttia , vai mitä ?

    • Ei suolaista kanaa

      Paistamalla itse kokonaisen broiskun uunissa saa paljon parempaa. Osta pintamaustettu broileri tai mausta itse ja laita se 1½ tunniksi uuniin.

    • Kuusamosta

      Piti viksusti kertoa päivän hinta , 7,95 , mutta tohkeissani unohtu oliko se kilo vai kpl hinta.

    • Joo ja PORISSA

      MAKSOI eilen 4.95 kpl

    • Entinen UKIlainen

      Uuusikaupunki on niin saa`tanan kallis Tuppukylä siellä ei asu kun rikkaat.Pienestä asunnunosta joka on kun BENHARTTILAISEN koirankoppi pitää maksaa vuokraa yli 500 € ,omistusasuno pienestä kaksiosta velaton yhtiövastiketta yli 350€ .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe