Lahden kansanopisto

euraasia

Löytyisikö ketään, joka olisi opiskellut Lahden kansanopistossa? Olitko tyytyväinen siellä viettämääsi välivuoteen ja mitä opiskelit? Olivatko lukujärjestykset kuinka täynnä, millaista opiskelu oli?

Itse aion hakea sinne opiskelemaan Historia ja kulttuuri -koulutusohjelmaan ja kaipaisin muiden kokemuksia.

Kiitos!

12

3296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blö

      sehän on ihan sikahintasta... =D
      mutta jos varaa on.. niin mikä ettei...

      • hulabaloobalai

        itse menen kansanopistoon vuodeksi. se maksaa 800€, siis koko vuosi. siihen sisältyy opetus, asuminen ja ruoat arkipäivisin (aamiainen, lounas, välipala, päivällinen).

        800€ joutuu itse maksamaan, koska siitä on jo vähennetty opintotuet ja asumislisät.

        800€ on vajaa kuukauden palkka, näin ainakin minulla.

        ja varmasti hieno kokemus, en tiedä, onko se sitten niin pahan hintainen. kyllä olin kuukauden mielelläni töissä että tuonne pääsen vuodeksi.


      • euraasia

        Minulla jää opintotuen ja asumislisän jälkeen noin 1100 euroa maksettavaa. Mutta otan myös opintolainaa ja käyn pari kertaa viikossa töissä. Kyllä tuo on sen arvoista.


    • haluaisin kanssa

      mäkin haluaisin sinne.. saa nyt nähdä saanko rahat kasaan. Vanhempien tulot ovat sen verran suuret etten saa ollenkaan tukia :/ On se 5000e vuodessa aikas paljon :// Vanhemmilla on lainaa sen verran ettei ne voi auttaa tässä maksamisessa paljoakaan..

    • gggggg123

      osaisko joku kertoa, että paljonko nykyisin jäisi itselle maksettava jos tuonne menisi opiskelemaan? Jos ilman mitään tukia jne vuosimaksu olisi noin 6000e

    • *

      lahden kansanopistossa oli ihan hullun siistiä! ylitti kyllä kaikki odotukset, ihan parasta

    • gaga123

      mitä olit opiskelemassa siellä?

    • tamtam

      ite menossa opiskeleen kuvataiteita nyt elokuun lopussa :))

    • MARESA

      Minäkin menossa nyt elokuussa sinne kuvataidetta opiskelemaan :) Kuullut oon hyvää juttua paikasta

    • omppu

      Entiedä mulle vissiin sattu huonoa onnea, mutta itse ainakaa en suositelle asiat ei vaan suju sielä ollenkaa! :/ Harmi olis auttanut mua lastentarhanopeks. Kauheesti tulee lisälaskuja ja törkeen kallista ja mitään en saanut irti varmaan väärä linja tai jotain :o

    • fhsduihdfg

      Paras kansanopisto ikinä! :D (On kokemusta muistakin). Kaikki riippuu tietty linjasta, mutta ainakin leffalinja on loistava. Ja huippu mesta muutenkin, ihan oikeesti siellä on yhtenäinen tunnelma :) Harvemmin sellasta tuntee.

    • matkallalahteen

      Hei saisko tän keskustelun taas henkiin? Ite oon lähössä lahteen kuvataidelinjalle ja se alkaa viikon päästä. Kävin kattoon limingan taidekoulua kun sielä oli avoimet ovet ja vaikutti liian pieneltä paikkakunnalta mulle ja muutenkin ihmiset sielä vaikutti vaan vähän "hengailevan" ja oli aika velton oloista sakkia. Millanen on meno lahdessa? Itse suhtaudun kuvataiteeseen tietyllä vakavuudella ja haluaisin tietää millasta sakkia lahdes on? Onko porukka kuinka kiinni opiskelussa ja miten he suhtautuvat opiskeluun ja millanen asenne on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe