autokaupat

hyvinkäällä

onko hyvinkäällä joitain autokauppoja joista kannattaa pysyä kaukana? Minkä lainen liike on esimerkksi automyynti oisen. voiko harkita ostavansa auton sieltä?

110

15866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NELIPYÖRÄSTÄ

      jos etsit hyvää palvelua, sillä sieltä et löydä.

      • Älä syytä muita !

        Ei pidä paikkaansa todellakaan.Omistajuus on ainut huono asia, mutta palvelu on pelannut vuosikymmeniä.


    • Peugeotin ostanut

      Olen ostanut pari vuotta sitten auton Oisenilta. tosi kelvollisen sain edulliseen hintaan - suosittelen!

    • knguygyg

      Kaikki autokauppiaat on mulkkuja. Ehkä vähiten mulkku on se muottikadun jobbari.
      HT-autosta kannattaa pysyy kaukana.

    • niin älä missään nimessä mene sinne Nissan kauppaan!!!!!!!

    • Hyi oisen

      Kannattaa kiertää kaukaa se huijari kauppias! Mulkku ukko mikä ei tiedä asiakaspalvelusta mitään, autot loppuun ajettuja ruostepaskoja tai saksasta tuotuja kilsa runkattuja mööbeleitä!

      Parilta tutulata todella huonot kokemukset, ei ollu pitkät autoilut.

      • Automyynti Oisen

        Tervehdys
        Emme ole tuoneet Saksasta yhtään autoa, hankimme autoja Suomessa olevilta yhteistyökumppaneilta ja yksityishenkilöiltä. Ja ainahan autokauppiasta kannattaa haukkua. Tästähän moni tulee iloiseksi. Oikein hyvää jatkoa Teillekin. Ja jos on vielä paha mieli niin kannattaa ottaa yhteyttä suoraan meihin.
        Ystävällisin Terveisin
        Automyynti Oisen HYVINKÄÄ


      • Ei enää koskaan
        Automyynti Oisen kirjoitti:

        Tervehdys
        Emme ole tuoneet Saksasta yhtään autoa, hankimme autoja Suomessa olevilta yhteistyökumppaneilta ja yksityishenkilöiltä. Ja ainahan autokauppiasta kannattaa haukkua. Tästähän moni tulee iloiseksi. Oikein hyvää jatkoa Teillekin. Ja jos on vielä paha mieli niin kannattaa ottaa yhteyttä suoraan meihin.
        Ystävällisin Terveisin
        Automyynti Oisen HYVINKÄÄ

        Jaa. Pää Oisen linjoilla siis.

        Kerro mistä johtuu sitten kun Oisenia pidetään epäluotettavana? Yhteistyökumppanit tarkoittaa ns merkkiliikkeitä?? Oisen imuroi niiltä autoja. Jostain tytyy johtua syy huonoon maineeseen. Vai oletko koskaan ottanut mitään vastuuta?

        Yhden olen sieltä ostanut ja kehuttiin hyväksi. Huono oli kuitenkin, eipä voi tavis kun niellä kiukun ja kiertää seuraavan kerran. Tosin tuli siinä samalla kaksi ostosta. Eka ja vika.


      • Mäenlaskija
        Ei enää koskaan kirjoitti:

        Jaa. Pää Oisen linjoilla siis.

        Kerro mistä johtuu sitten kun Oisenia pidetään epäluotettavana? Yhteistyökumppanit tarkoittaa ns merkkiliikkeitä?? Oisen imuroi niiltä autoja. Jostain tytyy johtua syy huonoon maineeseen. Vai oletko koskaan ottanut mitään vastuuta?

        Yhden olen sieltä ostanut ja kehuttiin hyväksi. Huono oli kuitenkin, eipä voi tavis kun niellä kiukun ja kiertää seuraavan kerran. Tosin tuli siinä samalla kaksi ostosta. Eka ja vika.

        Mitä vastuuta Oisenin pitäisi ottaa? Satoja tuhansia kilometrejä ajettuja autoja myydään parilla tonnilla.. Sitä saa mistä maksaa. Eihän kukaan voi tietää noiden ritsojen piileviä vikoja. Jos haluat takuun, pistä kymmenen kertainen raha ja marssi Sveitisinporttiin. Merkkiliikkeiden vaihtoautojen jobbaus on ihan hyväksyttävää liiketoimintaa. Minä olen ostellut aina käytettyjä autoja, koska niillä ajetut kilometrit ovat kuitenkin pirun paljon halvempia kuin uuden kiesin.


    • Kiertelen kaartelen

      Yhteistyössä! Käynkö hakemassa lisää autoja Saksasta teille sinne myyntiin?

      • näin on

        Makkosella huono asiakaspalvelu!


      • Tyytyväinen
        näin on kirjoitti:

        Makkosella huono asiakaspalvelu!

        Sain hyvää ja kohteliasta palvelua ja autokin tuli ostettua.


    • Ei oissenia

      Kyllä oiseeni myy kaalliitaki autoja, yli 200 tonnii ajettui saksast tuotui kärryi ja hintaa parikympii! Jaa taatusti on kilsat ruuvattu vai onko normii että 200 tonnii ajetus ja muutaman vuoden ikäses audis kaikki nappulat kulunu? Edes ooppelis oo noil kilsoil viel tollasii kulumii!
      Kaikenlisäx et ukko on täys huijari on viel susi paska asiakaspalvelija!

      • jatkossakin

        Oisesen. Monta autoo ostettu, ei valittamista. Vanhin tällä hetkellä Opelin Astra -95. Kilometrejä tällä hetkellä n.270 tuhatta, ostettaessa jotain 220tkm. Ei vikaa, mitä ihan normit huollot. Pitää osaa katsoa itse mitä ostaa. Palvelu ollut hyvää eikä oo huijattu. Vanhasta autosta ei saa uutta itkemälläkään. Jos sellaista haluaa, pitää mennä muualle.


    • Pentti-56

      Kannattaa kyllä olla tarkkana Oisenin autojen kanssa, olkookin minkähintainen tahansa. Kannattaa tutkia tarkkaan ja mieluiten käyttää jossain tarkistuksessa jos vakavissaan ostamassa. Paljon olen huonoja kokemuksia kuullut.
      Oissenia ei taida paljoa kiinnostaa kuinka kauaa hänen myymät autot toimii kuhan vaan saa niitä myytyä!
      OLKAA TARKKOJA!!!

    • dra1veri

      Oisenia on ryöpytetty, siitä ei ole kokemusta. Vaunulasta sen sijaan on, ja sinne en enää poikkea. Koko se touhu on jotenkin vanhanaikaista, toimitilasta lähtien. Ei uskois sen olevan noinkin suuren merkin edustaja. Auto-Ilveksestä on hyviä kokemuksia, tosin autot olen ostanut muualta kun olen saanut muualta huomattavasti parempia tarjouksia.

    • ragnar3

      Oisenilta muutama viikko sitten tullut ostettua -03 vuoden japsi auto ja kilometritkään ole kuin 140000, mutta kumminkin ohjaustehostin meni heti paskaksi ja siitä 300-400e pikavoitto, vaikka jamppa liikkeessä vakuuttelikin auton olevan viaton. Lisäksi takapenkiltä puutuivat niskatuet joita myöskään ei missää mainittu puuttuvan sekä talvirenkaiden pultit..toista kertaa sinne paskaliikkeeseen ei tarvitse asioimaan mennä, onneks kaveri korjaa suht halvalla ton priimakuntoon.

      • sokeako

        No eipä ole tullut kovin tarkkaan autoa tutkittua kun niskatuetkin on jäänyt huomaamatta. Ei kyllä tuossakaan voi myyjää haukkua jos kuntoon laittaa.


    • reimake

      Itselläni myös auton hankinta edessä, käytetty.Onko niitä hyviä liikkeitä, Auto-Aitassa olisi muutama hyvä vaihdokas, onko liikkeestä tietoa?

      • moi moi

        Samaa ajattelin. Siellä näkyy olevan alihintainen ja vähän ajettu toyota. Juuri sellaista mallia olen katsellut. Tuskin kannattaa mennä katsomaan, koska ei voi tuohon hintaan olla kunnossa.

        Luultavasti siinäkin kone sökönä.


    • blessings

      Itselläni meni auto huoltoon melkein heti kun oisenilta ostin, mutta maksoivat korjauksen takaisin ja toiminta muutenkin oli asiallista ja nopeaa. Ei moitittavaa

    • kone1

      Auto-Aitasta pelkkää paskaa kokemusta. Käsittämättömän paskaa palvelua. Luvattu soitella takaisin muutama päivä sitten. Ei ole vielä soiteltu. Ei vastattu sähköposteihin eikä soittoihin. Koita nyt tuolta sitten ostaa auto. Tekemätön paikka. Antaa olla.

      • Auton etsijä

        Olen kuullut että huijari koko jätkä. Sieltä en ainakaan osta autoa


    • haukka3

      Kolme ajokkia olen sieltä ostanut ei minulla ainakaan ole ollut mitään valittamista.

      • juise

        Auto-aitta / suomenmoottoripyörätukku kunnon huijari tämä kauppias. Elkää ostako mitään sieltä. Kauppojen jälkeen ei vastaa enää puhelimeen, eikä mitkään puheet pidä paikkaansa.


    • Olsula

      Autoaitan/suomen moottoripyörätukun kaveri huijari viimeisen päälle. Lupauksia lupausten perään. Kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana!

      • stadinkundi2

        Autoaitasta ostin auton hyvin on toiminut ja palvelu oli hyvää.


    • ihme kommentti

      "hyvin toiminut" eikö uusi auto aina toimi hyvin, eihän tarvitse muutamaan vuoteen edes katsastaa.

    • tyytymätön

      Autoaitan myyjä luvannut kaiken laista mutta ei ole saanut vieläkään hoidetua, ei vastaa puheluihin ja rupesi uhkailemaan jos soittelen vielä niin soittaa kuluttajalle. Hän lupasi soittaa sitten kun asia on hoidossa, miten voi luottaa sellaiseen joka on luvannut soittaa sinulle seuraavana päivänä ja olet odottanut pari päivää ylimääräistäkin ja sitten soitat ja ei vastaa ja tuurilla saattaa vahongossa soittaa sinullr ja sanoo "ainiin unohdin" ja sitten rupee sanomaan että älä pommita.

      • Uki

        Kyseiseltä myyjältä ei kannata ostaa mitään. Ostin siltä kerran auton mikä kaduttaa vieläkin.


      • Bemu
        Uki kirjoitti:

        Kyseiseltä myyjältä ei kannata ostaa mitään. Ostin siltä kerran auton mikä kaduttaa vieläkin.

        Kyseinen automyyjä on Hyvinkään suurin huijari.


      • Pettynyt7
        Bemu kirjoitti:

        Kyseinen automyyjä on Hyvinkään suurin huijari.

        Ostin siltä Volkkarin mikä oli täysi pommi. Myyjä ilmoitti että on tehnyt huollon autoon. Tais ruuvata vain kilometrejä ja laittaa vettä pissapojansäiliöön.
        Ajoin kuukauden ja auto hajosi. Myyjän vastaus: Ei kuulu takuuseen joten älä valita.


      • virhevastuu 6kk
        Pettynyt7 kirjoitti:

        Ostin siltä Volkkarin mikä oli täysi pommi. Myyjä ilmoitti että on tehnyt huollon autoon. Tais ruuvata vain kilometrejä ja laittaa vettä pissapojansäiliöön.
        Ajoin kuukauden ja auto hajosi. Myyjän vastaus: Ei kuulu takuuseen joten älä valita.

        Myyjäliikkeellä on virhevastuu. Tietysti jos kyseessä on vanha/paljon ajettu auto ja esim. vaihteisto hajoaa voi olla hankala saada remonttia myyjäliikkeen piikkiin.


      • Äkäne

        Autolla jonka itse ostin sieltä oli rullattu alle 100tkm ja ei ollut vanha. Auto vaikutti kaikinpuolin hyvältä ja luotettavalta mutta eipä ollut sitä. Merkattu huolletuksi että öljyt ja kaikki suodattimet mutta heti seuraavana päivänä vaihdoin kaikki itse kun olin lukenut lisätietoja niin eihän mitään oltu tehty.
        Myyjä tosiaan täysi kusettaja eikä vastaa kauppojen jälkeen puhelimeen tai mihinkään.
        ÄLÄ OSTA HÄNELTÄ AUTOA (auto aitta, hyvinkää)


    • iljuuuni

      Osta uusi auto merkkiliikkeestä. Siinä on tehtaan takuu ja voit ajella huolettomia kilometrejä. Jos oot köyhä niin kävele tai aja fillarilla, kuntokin nousee... Ja jos vieläkin vituttaa niin vedä ittes vaikka jojoon niin helpottaa kummasti.

      Mistä käytetyn auton kauppias voi tietää auton kunnon... öööö,, ei mistään!!! Hyvät rutisijat ja narisijat, TE OLETTE NIITÄ HUIJAREITA jotka vaihtavat paskat autonsa uudempiin.

    • kyllikki45

      jos sinun omat taitosi ja tietosi ei riitä kunnon auton ostoon , ota kaveri joka tietää, turha KETÄÄN haukkua täällä ja muualla jos itse olet tyhmä. Minä jopa Naisena tiedän autoista jotai ja Tasan tarkkaan selvitän ennen kuin ostan yhtään mitään keltään, J oten pahvit Hiljaa

    • konkurssipesä

      Ei oikein näytä liikkuvan kaupungin portin autotkaan....myyköhän juuri yhtään...miksiköhän...sika hinnat!

    • jooo88

      Kyllä on niin paska pulju kusettaa niin paljon kun kerkiää!!!

      • puskapalju

        Jos vaivautuu yritystä kritisoimaan on syytä esittää selviä todisteitä kusetuksesta. V


    • Todisteetoikeudessa

      Auto Aitasta kannattaa pysyä kaukana.
      Huijariliike.

    • Körökörö

      Missä olisi nyt edes jollakin tapaa asiallista palvelua kun lähtee etsimään kohtuhintaista käytettyä, kun ei ihan nappulat riitä uuteen? Auto Aitta saanut niin paljon jo miinuksia, että varon. Miten muut, Delta, Oisen, Makkonen jne.?

      • Bosid

        Se on vähän paljonkos olet pistämässä kiinni autoon. Delta on kallis, Makkonen vähän edullisempi, mutta ei mikään halpakauppa. Autotukku on kanssa ihan varteenotettava, jos kohtuuhintasia hakee. Palvelu nyt on kai ihan samaa kaikilla.


    • Bilisti

      Autokaupan perussääntö: hyvää ei saa halvalla

    • Tebosis

      Kokeile veikkarista Kamuxia, niillä on valikoimaa ainakin.

    • RauhalanAuto

      Länsi-Hyvinkään Auto. Tulee halvemmaksi olla ostamatta!

    • Nimismerkki

      Itse suosin yksityiseltä ostamista, ja yksityiselle myymistä. Jokainen kun tajuais, ettei auton arvo ole sama kuin liikkeen pyyntihinta. Kysykää hintapyynti liikkeestä ja verratkaa sitä siihen mihin hintaan liike itse myy. Jossain puolessa välissä noita on hyvä pyyntihinta yksityisellä, vaihtohinta on sitten erikseen. Ja jos liikkeen hinnat huimaa päätä niin hakekaa ulkomailta.

    • Nimismerkki

      Vielä lisäykseksi aikaisempaan. Suomalainenhan ostaa ainoastaan sen chattiauton halvimman, ja sen pitää olla vähintään yhtä hyvässä kunnossa kuin sen kalleimmankin. Vastaavasti oman auton pyyntihinta hilataan kattoon vaikka olisi paalauskunnossa.

    • luussi

      parasta suomesta erittäin hyvä ja asiantuneva tulee vastaan ogelmista

    • PastoriUsko

      Onhan Hyvinkäälle tullut Nummelasta Autohuiputtajat uutena. On aika paljon negatiivista palstoilla.

    • Nythänköljä
      • toijotataiälä

        Ostakaa ainoastaan tojotaa. Tojota ei ikinä hajoa ja ovat loistavia ajettavia. Ovat myös ulkonäöltään aivan omaa luokkaansa.


      • Anonyymi
        toijotataiälä kirjoitti:

        Ostakaa ainoastaan tojotaa. Tojota ei ikinä hajoa ja ovat loistavia ajettavia. Ovat myös ulkonäöltään aivan omaa luokkaansa.

        Ovat tosiaan omaa luokkaansa, mutta ajo-ominaisuudet ja toyota eivät sovi samaan lauseeseen. Suomen yleisin auto 2002-06 corolla näyttää ihan samalta kuin lada 110 90-luvun lopulta. Huomaa että sosialismi on joidenkin mielestä vielä in ja liika oikeus omaan tyyliin tai mielipiteisiin on turhaa. Kyseisellä jääkaapinpakkauslaatikolla myös itse ajaneena hävetti ja masennuin niin että piti aina ennen ajoa ottaa olut, ajon jälkeen pari kolme lisää, että voi sanoa etten oikein muista millä olen ollut liikkellä. Kestävyys/luotettavuusasioihin kantaa ottamatta ihan hirveä vekotin.


    • muistaja

      No mulla on Laakkosen Volkkarilla yksi vanhempi myyjä, jolta en osta ikinä autoa. Vedätti minua aikanaan, mutta ei tee sitä enää toiste :-)

    • Autokaupatkannattaa

      Oisenilta emännälle ostettiin auto ja ihan ok ollut. Bavarian motorsin metri mika on vitullinen kusettaja. Melkeen löin turpaan kun kusetti auton kanssa...

      • Uffaffaauffaffaa

        Miten lyödään melkeen turpaan? Taidat vain olla sellainen tyypillinen mielensä pahoittaja, joka täällä uhoilee ja edessäpäin on ihan vätys ja nössykkä.


      • reklamoi

        Oletko tehnyt kaupat kyseisen automyyjän kanssa? Jos jotain "kusetusta" on tapahtunut olet varmasti ottanut yhteyttä kuluttajaneuvontaan.


      • ArtsiVM58

        No ei tietenkään ole. Nyhvö ostanut käytetyn lähellä elinkaarensa loppua olevan fiuden, jossa luonnollisesti jo voimakasta kulumaa, joka näkyy korjaustarpeena, mutta Nyhvön osarit niin korkeat tuloihin nähden, että ei rahnukkaa restauroida. Aina täytyy muistaa, että kuluttasuojalaki suojaa myös myyjäliikettä, useimmiten myyjän osuus vanhan auton korjaussuosituksesta on 0-30 % ja ostaja loput. Huom tämäkin vain suositus, jolla ei ole mitään lain voimaa. Käräjäoikeus on näissä ensimmäinen, joka lainvoimaisen päätöksen voi antaa, jos kumpikaan ei valita.


      • Mika61

        Kerro ihmeessä lisää? Kiinnostaa miten melkein lyödään turpaan, ja oletko edes mitään autoa ikinä ostanut. Tuskin.


      • Anonyymi

        Millainen kusetus teillä oli? Samanmoinen käynnissä. Veittekö asiaa eteenpäin?


    • Neguska

      No sitten! Mietitäämpä hetki asiaa toisin päin. Onko Hyvinkäällä autoliiketta, johon kannattaa mennä? Ei Ei Ei!

    • SeSiitä

      Miten täällä ei mainita hyvinkään ja koko Suomen suurinta huijaria, Aleras Oy:n Ale Mäkystä? Sen suurempaa huijaria ja surkeampaa asiakaspalvelijaa ei toista ole!!!

      • Factisti

        Miten voit antaa henkilölle kuulumatonta kunniaa? Kyllä suomessa on paljon, paljon suurempia huijareita, kuin mainitsemasi.


      • RaakaaPeliä

        Aleras on todellakin faktinen huijari. Ollut oikeudessakin ruuvattuaan kilometrejä pois autojen mittarista. Se äijä ei vaan osaa olla rehellinen. Huijaus on sen toinen luonto!


      • ASIANTUNTIJA1

        Eilen erehdyttiin asioimaan Aleras:lla ja ensimmäiseen kysymykseen auton mahdollisista vioista Mr Automyyjä kertoi autossa olevan yksi "perusvika" joka on kuulemma lähes kaikissa autoissa: Akku tyhjenee hälyttimen toimesta, jos auto seisoo vkon!!!! Öööö... näin useamman auton omistaneena eipä ole koskaan tyhjentynyt edes 3vkon seisonnasta. Myyjä selkeästi hermostui jo tästä kyseenalaistamisesta (nimitteli meitä "asiantuntioiksi") ja kun hiukka lisää kyseltiin menopelistä, totesikin Mr Myyjä että "onkin varmaan parempi, ettette koeaja autoa". Loppupeleissä auto ei edes lähtenyt käyntiin!!!! Ja Mr Myyjälle totesin, etten todella ole koskaan kohdannut hänen kaltaistaan myyjää. Hyvin töykeä, epäystävällinen ja hermostuu, kun ostaja kyselee ja mahdollisesti jopa tietääkin asioista.

        Älkää menkö myynti-ilmoitusten "ILMAN KÄSIRAHAA" ym. lankaan. En suosittele kyseistä Aleras Oy:tä kenellekään.


      • Urpomyyjä

        Itse tein juuri rikosilmoituksen kyseisestä autoliikkeestä.

        varokaa tätä liikettä.

        ”Jos olet myynyt ajoneuvosi, et saa tehdä sille enää liikennekäytöstäpoistoa”

        Nimimerkillä sekaannuksen vuoksi toiseksi viimeinen erä myöhässä noin 7vrk ja Mäkynen laittoi auton seisontaan. Autosta on siis maksettu jo 90% ja viimeinen erä lähtee kahden viikon päästä maksuun.

        9 §
        Kielto käyttää aggressiivisia menettelyjä
        Markkinoinnissa tai asiakassuhteessa ei saa käyttää aggressiivista menettelyä.

        Aggressiivisena menettelynä pidetään häirintää, pakottamista ja muuta sellaista kuluttajan painostamista, joka on omiaan johtamaan siihen, että kuluttaja tekee ostopäätöksen tai muun kulutushyödykkeeseen liittyvän päätöksen, jota hän ei ilman painostamista olisi tehnyt.

        Menettelyn aggressiivisuutta arvioitaessa otetaan huomioon erityisesti:

        1) menettelyn ajoitus, paikka, luonne ja kesto;

        2) uhkaava tai halventava kielenkäyttö tai käyttäytyminen;

        3) kuluttajan vastoinkäymisten tai muiden sellaisten henkilöön liittyvien seikkojen hyväksikäyttö, jotka heikentävät kuluttajan arvostelukykyä;

        4) sopimukseen tai lakiin perustuvien kuluttajan oikeuksien käytön hankaloittaminen;

        5) uhkaus ryhtyä toimiin, jotka eivät ole lain mukaan sallittuja.


      • Sellanen-koijari

      • Totuus-
        Urpomyyjä kirjoitti:

        Itse tein juuri rikosilmoituksen kyseisestä autoliikkeestä.

        varokaa tätä liikettä.

        ”Jos olet myynyt ajoneuvosi, et saa tehdä sille enää liikennekäytöstäpoistoa”

        Nimimerkillä sekaannuksen vuoksi toiseksi viimeinen erä myöhässä noin 7vrk ja Mäkynen laittoi auton seisontaan. Autosta on siis maksettu jo 90% ja viimeinen erä lähtee kahden viikon päästä maksuun.

        9 §
        Kielto käyttää aggressiivisia menettelyjä
        Markkinoinnissa tai asiakassuhteessa ei saa käyttää aggressiivista menettelyä.

        Aggressiivisena menettelynä pidetään häirintää, pakottamista ja muuta sellaista kuluttajan painostamista, joka on omiaan johtamaan siihen, että kuluttaja tekee ostopäätöksen tai muun kulutushyödykkeeseen liittyvän päätöksen, jota hän ei ilman painostamista olisi tehnyt.

        Menettelyn aggressiivisuutta arvioitaessa otetaan huomioon erityisesti:

        1) menettelyn ajoitus, paikka, luonne ja kesto;

        2) uhkaava tai halventava kielenkäyttö tai käyttäytyminen;

        3) kuluttajan vastoinkäymisten tai muiden sellaisten henkilöön liittyvien seikkojen hyväksikäyttö, jotka heikentävät kuluttajan arvostelukykyä;

        4) sopimukseen tai lakiin perustuvien kuluttajan oikeuksien käytön hankaloittaminen;

        5) uhkaus ryhtyä toimiin, jotka eivät ole lain mukaan sallittuja.

        Marita,sinä itse nolaat itsesi tässä 😀 Kattokaa se ketju siellä facebookin köyhäryhmässä!


      • sällit
        Totuus- kirjoitti:

        Marita,sinä itse nolaat itsesi tässä 😀 Kattokaa se ketju siellä facebookin köyhäryhmässä!

        Näin sen myös 😀


      • Pahasti

        Te tässä nolaatte itsenne.


    • mannenvalinta

      Hai sie älä osta liikkeestää, osta miulta auutoo. Mie myyn halavallaa ja takkuuki oonn. Se kestää niin kauanko perävalot häviäää näkyvistää.

    • Lessutmyypaskaa

      Olen kuullut samanlaisia palautteita Ylöjärven suunnalta tästä kaverista. Naapureidensa kanssa myös ilmiriidoissa Tampereella.

    • lessupetti

      Joo noihin edellisiin viitaten vielä.Tämä kauppias on lyhyellä ajalla kiertänyt niinsanotusti kuin mustalainen konsanaan.Lahdesta Tampereelle sieltä Lempäälään,sitten Pirkkalaan sieltä Ylöjärvelle ja nyt Hyvinkäälle.Tämä kaikki noin 4-vuoden aikana......

    • rapehuttunen

      Lahdessa tai Vantaalla on hyvät autokaupat.

    • keppimies

      Miehet lähtivät ostamaan autoja , miten sitten tapahtu ENSIN tuli emme myy teille mitään
      SITTEN me ostetaan autoja kaksi kappaletta Auto ei saa olla vuota vanhempa Ei myyty sittenkään miksi eikö raha kelvannut maksu olisi ollut käteinen Poika itselleen ja Isä itselleen. Kun siitä selvittiin ja Järvenpäähän ajettiin PALVELU oli hienoa, autoa tuli vuoden vanhaa kyllä nyt ajellaan KIITOS AUTO ARITA

      • toyotafan

        Tiedän tapauksen ja hyvin. Totta joka sana.

        Nelipyörän Toyotaliike kyseessä. Tarviiko kertoa myyjän nimi?
        Myös saanut ko myyjältä karseaa kohtelua. Tosin tyyliin jonka olen niellyt ja poistunut.
        En tiedä miksi menisin sinne kauppoja enää hieromaan koska Toyotaa myydään vielä muuallakin.

        Turha on Nelipyörä konserniin valittaa koska niillä on ns maan tapa toimia epäkohteliaasti.
        Luultavasti Toyotalta on ohjeistettu noin toimimaan.


      • Anonyymi

        Moi.

        Onko Nelipyörässä valikointia?
        Onko sama kammottava myyjä vielä töissä joka käskee asiakkaan ulos eikä myy autoja vaikka maksetaan heti käteisellä?

        Vai onko ko myyjä saanut ylennyksen?


        Terveisin asiakas.


      • Anonyymi

        Tiedän tapauksen, kammottava myyjä on töissä.
        Nelipyörä toimii ylimielisesti. Kammottavaa toimintaa.

        Arvatkaa mitä... Hyvinkäälle on pelastus. Autokeskus alkaa myös myymään ja huoltamaan toyotaa.
        Luotamme uuteen tulokkaaseen.

        Tervetuloa.


        Tv toyotafan


    • Soosoosoo

      Ohhoh kylläpä tässä ketjussa tuntuu asiantuntemusta olla oikein enemmältikin. Kuitenkin ilokseni huomaan, että Hyvinkääläisiä autoliikkeita ja automyyjiä haukkuu vain muutama mielensä pahoittaja.

      • KiitosCitikasta

        Onhan se julkisesti tiedossa ettei hyvinkäältä (aleras) kannata autoa ostaa, ei kierompaa ja ilkeämpää myyjää löydy lähialueelta. Sen lisäksi että paukuttaa asiakkaiden tietoja tänne niin vääristelee matkalla asioita. Onko tietoa monta autoa herra on varastanut vedoten myöhässä oleviin eriin ? Auton myynnin jälkeen ukko syyllistyy usein rikokseen eli poistaa auton liikennekäytöstä niin saa taas otettua nimilleen ja myytyä uudelleen.
        Aamulla 2.1.2019 käydään laittamassa yksi autokauppa päätökseen ja ihan herran omilla konsteilla : ilman suomen lakia.


      • Totuus-
        KiitosCitikasta kirjoitti:

        Onhan se julkisesti tiedossa ettei hyvinkäältä (aleras) kannata autoa ostaa, ei kierompaa ja ilkeämpää myyjää löydy lähialueelta. Sen lisäksi että paukuttaa asiakkaiden tietoja tänne niin vääristelee matkalla asioita. Onko tietoa monta autoa herra on varastanut vedoten myöhässä oleviin eriin ? Auton myynnin jälkeen ukko syyllistyy usein rikokseen eli poistaa auton liikennekäytöstä niin saa taas otettua nimilleen ja myytyä uudelleen.
        Aamulla 2.1.2019 käydään laittamassa yksi autokauppa päätökseen ja ihan herran omilla konsteilla : ilman suomen lakia.

        Kyllä se on se ostaja-akka pahempi törppö!Ei ole etukäteen ilmoittanut liikkeelle että yksi maksuerä myöhästyy!Sitten vinkuu ja inisee facebookin köyhäryhmässä valehdellen sympatiat puolelleen 😕


      • Äläkuseta
        Totuus- kirjoitti:

        Kyllä se on se ostaja-akka pahempi törppö!Ei ole etukäteen ilmoittanut liikkeelle että yksi maksuerä myöhästyy!Sitten vinkuu ja inisee facebookin köyhäryhmässä valehdellen sympatiat puolelleen 😕

        Autokauppahan se valehtelee joka käänteessä, ostaja on kyllä tuon lehtijutunkin mukaan asiat kertonut täysin rehellisesti. Kyllä autokauppa toimi nyt rajusti ja täysin laittomasti, nyt inisee ja vinkuu kun tuli julki omat rötöstelyt. Lisäksi on kuulemma laitellut yön pikkutunteina asiattomia viestejä eikä kyennyt edes emailiin vastaamaan vaikka yhteydenotot oli sitä kautta vaatinut.

        Härskiä.

        Varokaa tätä myyjää, ei noudata lakia.


      • KiitosCitikasta

        Kyllä on perseaukinen firma jos alkaa ostajaa kiusaamaan ja yrittää varastaa auton tältä vielä. :D Normaalisti liike lähettää huomautuksen jos maksu myöhässä ja lisää sen vitosen kulun erään mutta mitä tekee alerussia ? Varastaa asiakkaan auton todella härskisti.
        Alea taitaa nyt kaikki naiset hiukan ärsyttää, kaikki kiusaa samaan aikaan. Ettei vain kotikeittiössä keskustella rohkaisuryypyn jälkeen kovilla sanoilla...


    • Joops

      En tiedä mistä ketjusta puhut mutta mikään näistä asioista mitä myyjä on tehnyt, ei ole laillisia.

      Myyjä voi mennä itseensä jos oman toiminnan kritisointi satuttaa.

    • Toyotafan

      Nelipyörä Hyvinkää,

      Valikoi asiakkaansa. Ei myy kuin valituille, täytyykö kuulua sisäpiiriin?
      Menee niin hyvin että tavallinen ihminen ei voi sieltä ostaa. Kenkkuillaan ja käsketään poistua. Pakko ostaa Toyotat muualta. Jonka olen myös joutunut tekamään, tosin huoltoja olen käyttänyt

      • Anonyymi

        Sillä tavoin nähtävästi valikoi että s-kortin omaavat saavat tavallaan alennusta jota kaikille asiakkaille ei anneta. Siitä voi jokainen miettiä käyntejään. Ruokakaupan valikoivan käytöksen ymmärrän, mutta en muuta.


    • AjaTolla

      Menkää luottoautoo tekee luottokauppoja luotettavalta koomikolta. Luottakaa hyvät autoilijat autokaupan aateliin lukeutuvaan luottoautoon. Myyjänä kokenuttakin kokeneenpi luotettava autoista mitään ymmärtämätön luottokauppias ja sihteeri alan vanha kettu, kirjanpidon ammattilainen.

      • Takavalotakuu

        Muistaka pyytää kuitti , eiks toi oo se jahve kuka lusi ja telkussaki nistä huijauksista.


    • Anonyymi

      US trading, ylimielinen palvelu. Kalliit rottelot. 0/5

    • Anonyymi

      Älkää erehtykö ostamaan AutoItasta mitään. Myyjä on täysi huijari!

      • Anonyymi

        Siis Autoaitasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Autoaitasta!

        Olen ostanut Autoaitasta jo monta käytettyä autoa ja toimineet hyvin. Tiedän riskit kun ostan käytetyn auton ja tutkin sen hyvin ennen ostoa. Ei ole ollut tarvetta haukkua myyjää sitten ongelmista. Asiakaspalvelu ollut erinomaista!


    • Anonyymi

      Hyvinkään autotukku on liike, jossa pitää itse osata tarkistaa auton kunto. Myyjän puheisiin ja myynti-ilmoituksessa oleviin tietoihin ei kannata luottaa yhtään. Kävin katsomassa autoa, jossa oli ilmoituksen mukaan mm. kahdet hyvät renkaat (molemmat sarjat oli oikeasti sakkorajoilla), auton ilmastointi ei toiminut, vaihdelaatikko ulisi (myyjä sanoi puhelimessa vaihdelaatikon "havisevan" pienillä vaihteilla).

    • Anonyymi

      Minä nautin kun näen nämä autopässi jobbarit Gig antin mainos kauluksissa ja noormarkun harmaissa korkokengissä, typeryyden huiput !

    • Anonyymi

      Täysi huijari ja kusettaja. Vaikuttaa mukavalta, mutta vain silmänlumetta. Myy rikkäisiä autoja ylihintaan ja ei ota mihinkään kantaa. Kannattaa pysyä kaukana.

      • Anonyymi

        Ihan sattumalta tähän keskusteluun törmäsin. Omaa hölmöyttä ostin täältä täyden romun. Ei ole ollut muuta kuin korjattavaa ja kaikki minun maksettavaksi. Kiertäkää kaukaa. Täysi huijari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sattumalta tähän keskusteluun törmäsin. Omaa hölmöyttä ostin täältä täyden romun. Ei ole ollut muuta kuin korjattavaa ja kaikki minun maksettavaksi. Kiertäkää kaukaa. Täysi huijari.

        Juu. Haluan kanssa kommentoida. Oisen myy rikkinäisiä autoja. Tytölle tuli maksamaan vaihdelaatikon korjaus yli 2000 e. Opiskelijan rahoista vielä.


      • Anonyymi

        No saman teki meidän tytölle kesällä. Auto nyt romutettu ja parempi ostettu tilalle. Kannattaa pysyä kaukana Oisenista. On tosi huonossa maineessa ainakin täällä Hyvinkäällä ja Riksussa.


    • Anonyymi

      Pysy ainakin kaukana Oisen/Metsämutilantie. Kaveri täysi huijari. Ikinä en enää asioi siellä.

      • Anonyymi

        Tuliko nyt hyvä mieli, kun useaan otteeseen mustamaalasit Oisenia?


    • Anonyymi

      jep kyllä moni merkki myy autoja jossa mallivuosi vaihtuu esim.kesällä mutta rek.vuosi määrittää auton vm.Esim Volvolla vm.vaihtuu jo kesällä mutta auto joka rekisteröity esim.06062016 ei ole vm. 2017 rek.päivä määrittää auton vuosimallin!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      paskinta palvelua ikinä tomi ruopalta

      • Anonyymi

        tämä siis nelipyörässä


      • Anonyymi

        Sama kokemus myös itsellä. Reklamaatio hoitamatta. Esti numeroni kun yritin tavoitella. Pelkuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus myös itsellä. Reklamaatio hoitamatta. Esti numeroni kun yritin tavoitella. Pelkuri.

        Olet varmasti niitä tyyppejä jotka ei kunnioita ihmisten työaikoja vaan vainoaa työntekijöitä heidän vapaa-ajallaan. Ei ihme että laittoi estot.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe