AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Diclomex rapid 50mg

Diclomex rapid 50mg

4 Vastausta 3 596 Lukukertaa
Hei! Mulla on kovat selkäkivut ja niihin olen saanut Panacodia lääkkeeksi. Ystäväni kertoi, että Diclomex rapid 50mg 1-3krt/pv niminen lääke on tosi hyvin vaikuttanut hänen selkäänsä. Onko kenelläkään tietoa kumpi näistä lääkkeistä on vahvempi. Olen kyllä ensi kuussa menossa lääkäriin, mutta haluaisin tietää sen ennen, mikäli mahdollista.

Ei niitä voi verrata, ovat kaksi TÄYSIN

lääkettä! Diclomex on TULEHDUSKIPULÄÄKE, jota taasen Panacod EI ole, parasetamoli ei juurikaan tulehdukseen auta ja codeiini ei tietty laisinkaan.
Näitä kahta mainitsemaasi lääkettä ei yksinkertaisesti voi vertailla, niiden vaikuttava aine on tyystin eri ym. D rauhoittaa tulehdusta, sitä taas ei parasetamol tee, koska ei ole varsinainen tulehduslääke, vaan kipulääke ensisijaisesti, on se sitten parasetamol yksitään tai siihen lisätty, keskushermostoon vaikuttava codeiini.

KIITOS

Kiitos tiedoista, miten ne kaksi lääkettä eroavat toisistaan. Vielä kysyisin, jos osaat vastata, mikä voisi olla sitten vastaavaa kuin tämä Panacod(tai siis vahvempi), jota olen syönyt monta vuotta ja luulenpa, että sen vaikutus on vähentynyt aika tavalla, eli vahvempaa pitää lääkäriltä seuraavalla kertaa kysellä.
Kiitos tiedoista, on haastavaa kokeilla eri tuotteita
Vaikka onkin jo vanha postaus, mutta pakko ite sanoo että ittellä on ollu polvissa ja varpaiden nivelissä tulehduksia jo 5 kuukauden ajan, ellei kauemminkin, ja on annettu kipulääkettä ja kortisonia ja kaikkee, mutta sitten yks urheilulääkäri antoi tätä ja voi että ku elämä hymyilee ku se lääke rupee tehoon. Olin skotlannissa viikon juurikin yhen pahan tulehduksen jälkeen, käveltiin ylä ja alamäkiä joka päivä varmaan 3 tunnin ajan ja polvet oli aivan täydellisessä kunnossa. Että juu, ittelle ainakin toimii älyttömän hyvin!
 /   /  / Diclomex rapid 50mg

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta