AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / PIETILÄN

PIETILÄN

55 Vastausta 4 860 Lukukertaa
ONKO J.PIETILÄN UHREJA JOILTA ON MENNYT LEIKKAUS PIELEEN????? KERTOKAA TARINA?????SAITTEKO MITÄÄN KORVAUSTA?????

uhreja

Viestisi kertoo, että olet kenties joutunut epäonnistuneen leikkauksen uhriksi.
Voisit ihan rohkeasti kertoa itse ensiksi,
- ehkäpä se poikii lisää tarinoita. Tsemppiä sinulle, koeta kestää..

j. pietilä

Kukas se on?

Asian vierestä

Poistatin Pietilällä eräässä lääkärikeskuksessa koholla olevan luomen kulmakarvan kohdalta. Ajankohta joskus 90-luvun alussa, eli siis paljon ennen näitä kohuja. Ystävällinen henkilö ja hyvä palvelu, ja jälki tosi siisti. Ihmettelin kovasti kun tuli myöhemmin negatiivista tietoa Pietilästä. Nyt olis naamassa lisää koholla olevia luomia (otsa, nenä) , kelleköhän niitä uskaltais mennä poistattaan...

mikä leikkaus?

kerro nyt ihmeessä. olen leikkauttanut näön hänellä...

Tämä on eri Pietilä

Jouni Pietilä oli se plastiikkakirurgina esiintyvä yleislääkäri, joka tuhosi joidenkin potilaiden neniä jne. Paljon puutteita taidoissa ja klinikan hygienian tasossa. Lääkärinoikeudet pitäisi olla nyt poistettu. Hänellähän oli jonkinlainen päihdeongelma.

Toinen Pietilä niminen lääkäri onn silmälääkäri, mutta hän ei ole sama.

on on

Pietilällä ollaan käyty, mutta kerro ensin omasi.

Kyllä

Kävin Pietilällä joskus 90 luvulla. Minun toimenpide onnistui hyvin. Minulle tehtiin vatsan alueen rasvaimu.

Tosi ikävää että sinulla meni toimenpide pieleen!
Mitä sinulle tehtiin, mikä meni pieleen?

Kyllä

Hei, olisi kiva kun kertoisi jotain enemmän kun on tällaisen keskustelun aloittanut :-)

No joo

kävin laittamassa silikonit hänellä. Pitkät leikkaushaavat teki. Myöhemmin oon poistanut silikonit koska ne oli hajalla. Tuskin olisin mitään korvauksia saanut. Kyselin kyllä joskus mutta annoin asian olla koska silikoneja menee muutenkin rikki. Käytöksestä olisin kuitenkin voinut valittaa, en siis ole ap. kirjoittaja.

Useita korjausleikkauksia

Jouni Pietilä aikoinaan teki mulle vatsaan 2:een isoon leikkausarpeen (N.12cm molemmat) korjausleikkauksia Westendin klinikalla. Molempia arpia korjattiin 2:een kertaan.

Ensin leikattiin vanhat arvet uudestaan auki siksak-tyyliin ja sit vedettiin ihoa kireämmälle ja ommeltiin takas kiinni. Tämä operaatio ei tuottanut tulosta, joten seuraavaksi käytettiin Laser-tekniikkaa, jolla poltettiin arvet. Ei auttanut tämäkään, joten päätin sitten luovuttaa.

Leikkaukset tehtiin jossain siinä vuonna 2000-2003.

Leikkauksista jäi karmeat arvet vatsaani ja aikoinaan ajattelin nostaa asian oikeuteen, mutta en tehnyt sitä. Hyvitykseksi olisi kumminkin saanut vain ehkä uudet leikkaukset jos sitäkään. Muutenkin olin ollut jo niin monessa operaatiossa ja kärsinyt ihan tarpeeksi, että en halunnut enää yhtäkään uutta leikkausta.
Joo tyri meikäläiselle kanssa polttamalla laserilla hirveen arven mahaan ja lupasi nukuttaa mutt a antoikin vaan hirveen annoksen jotain rauhoittavaa ja jäi aika karmeet muistot kun näin vaan kun savu pörysi mahasta.
Ei kyllä ollut hirveän kallis toimenpide mutta sain kyllä lopulta korvauksia monen kiukuttelun jälkeen muutama tuhat euroa.
Muistan että oli muutenkin aika sekavan olonen kaveri ja audi quatro taisi olla pihassa sillä jossa oli joku hassu rekkari jos oon ihan oikeessa.
Muistakaa ketjua lukiessanne että keskustelupalstoille voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa.
onneksi jotkut ihmiset muuttuvat ja vielä parempaan suuntaan... Hieno ja rehellinen mies itselleen ja muille... nykyjään
kerro lisää millä tavalla nykyään? asuuko vielä helsingissä? naimisis?
Jouni Pietilä oli ystävällinen, ja vaikutti hyvältä ihmiseltä. Ainakin minun nännin pienennys leikkauykseni hän ymmärtääkseni teki asiallisesti - tästä on tosin jo kauan, En usko, että ihminen itse muuttuu, vaikka alkoholisoituisikin. Monilla suomalaisilla on alkoholiongelma. Toivon kaikkea hyvää kirurgi jouko Pietiläälle, ja kiitän häntä kärsivällisyydestä ja ystävällisyydestä solloinkin, kun minulla oli muitakin kuin plastiikkakirurgisia ongelmia. Usein juuri pehmeät, empaattiset ja hyvät ihmiset alkoholisopituvat. Siunausta ja voimia Jouni Pietilälle.
Kesäkuussa kyseltiin palstalla, missä Jouni Pietilä nykyisin vaikuttaa, ja joku vastasi, että Jakomäen terveysasemalla yleislääkärinä. Sittemmin kyseinen viesti on poistettu tai sensuroitu.

Minäkin aikoinani kävin miehen käsittelyssä Westendissä, enkä ollut tulokseen tyytyväinen. Vastauksena tuli raivokasta sättimistä: olen kuulemma perfektionisti ynnä muuta ynnä muuta. Kyseessä oli rasvaimu, mutta onneksi peitettävissä vaatteilla.
tekeekö pietilä vielä jotain hommia??? asuu hki vielä!
Minä kävin Pietilällä vuonna 1994 leikkauttamassa nenäni. Piti mennä korjausleikkaukseen, mutta siinä tuli jotakin hässäkkää, en muista enää. Olen nyt kärsinyt nenäni kanssa, joka on epäsymmetrinen ja vähän vino.
viina on viisasten juoma,sanotaan
Minä myös kävin Pietilällä alaluomileikkauksessa ennen sitä kohua. Klinikka oli mielestäni siisti ja asianmukainen, lääkäri ystävällinen. Soitteli leikkauksen jälkeen kotiinkin ja kyseli kuulumisia. Leikkaus kuitenkin epäonnistui ja jouduin korjauttamaan alaluomet myöhemmin Tatu Tarkalla ja nyt olen erittäin tyytyväinen.
voisitteko lopettaa,oikeasti nuo, paska puheet jounista.tunnen ihmisen ja olen myös käynyt aikoinani hänellä.asiakkaana. kyllä jouni oli ihan asiallinen ja teki työnsä hyvin.eipä olisi niin kutsutut muutamat suomalaiset julkkiksetkaan pärjänneet,ilman jounin apua. ainoat valittajat olivat 50.v.- yli.70.v.naiset jotka eivät osanneet/halunneet sisäistää asioita päähänsä vaikka jouni täysin avoimesti ja rehellisesti kertoi jokaiseen leikkaukseen ym.toimenpiteisiin liittyvät riskit. ja olisin tosi tyytyväinen jos joku kertoisi missä on se plastikkakirurgi suomessa/maailmalla joka voi tehdä ihmeitä aikaan niinkuin jounin luona käyneet vanhat naiset vaativat. muistan monta tapausta joissa yli 50v.naiset kuvittelivat nuorennusleikkauksella muuttuvansa teini ikäisiksi ja kun tämä ei nuorennusleikkauksen jälkeen onnistunutkaan niin sehän oli tietysti naisten mielestä jounin vika.ja nuo rintaimplantti juorut ovat myös täysin perättömiä jouni korjasi suuret määrät väärin asennettuja silikoni implantteja joita nämä viron halvan plastiikkakirurgian perässä juoksiat asennuttivat virossa,ja sitten itkukurkussa juoksivat jounin vastaan otolle pyytämään apua .jouni on erittäin hieno ja lämminsydämminen sekä ammattitaitoinen plastiikkakirurgi ja hänen käytöksensä on aina ollut korrektia.olen myös kokeillut suomen tunnetuinta plastiikkakirurgia ja voin kyllä sanoa ettei hänen työnsä jälki ole yhtään sen parempi kuin jouninkaan.ja käytös tässä suomen tunnetuimmassa plastiikkakirurgisessa sairaalassa on mielestäni niin pöyristyttävän ylimielistä ja naurettavaa ihan kuin olisi jotain armopaloja pyytämässä kun siellä on asiakkaana. lisäksi hinnat ovat pöyristyttävät.TOIVON SYDÄMMESTÄNI, ETTÄ JOUNI SAISI JA ALKAISI PITÄÄ TAAS VASTAANOTTOA SILLÄ AINOA OPETUS TEILLE JOTKA VALITITTE JOUNISTA JA VEITTE HÄNELTÄ OIKEUDET TEHDÄ HUIPPUHYVIN OSAAMANSA TYÖTÄ ON.ETTÄ ETTE ENÄÄ SAA HALVALLA LAATUA VAAN JOUDUTTE MAKSAMAAN PUOLET ENEMMÄN EIKÄ TULOS OLE SEN PAREMPI .ELI JÄTTÄKÄÄ JOUNI RAUHAAN HÄN EI KOMMENTTEJANNE KAIPAA, ETTEKÖHÄN OLE AIHEUTTANEET JO JOUNILLE TARPEEKSI HARMEJA.EIKÖ TEILLÄ VALITTAJILLA OLE MINKÄÄNLAISIA KÄYTÖSTAPOJA? MIKÄ OIKEUTTAA TEITÄ JAHTAAMAAN IHMISTÄ KOKO ELIN IÄN.HANKKIKAA OMA ELÄMÄ.
Mikä ihmeen purkaus tämä oli! Jos lääkäriltä viedään oikeudet, viranomaiset ovat todennut väärinkäytöksiä toiminnassa tai epäpäteväksi työssään. Pelkästään asiakkaiden narina ei riitä viemään lääkärioikeuksia.
Tässä viestiketjussa aiempi kommentti oli neljän kuukauden takaa, ja sitten joku "ystävä" nostaa ketjun naftaliinista. Outoa. Mutta tekstistä löytyy asiaakin. Olen nimittäin jokseenkin samaa mieltä "Suomen tunnetuimmasta plastiikkakirurgista" sekä hänen praktiikastaan.
EI OLE TYRINYT VAIN NAISIA ! Olen itse mies ja se prkeleen Pietilä pilasi minultakin monta vuotta ja aiheutti lopun elämäksi arvet. Väitti itse että helppo toimenpide ja yllytti vielä tekemään toimenpiteen vaikka itse epäröin.
Kertoisitko tarkemmin, mitä tapahtui?
Yksi pieni leikkaus toimenpide ja arpeuman sileyttäminen.

Leikkasi puoliksi oikein ja sai laserilla arven vain suuremmaksi.

Sain muutaman vuoden kirjeenvaihdon jälkeen muutaman tonnin pot.vah.keskukselta.

Luin että joku nainenkin odotteli parkkipaikalla tokkuroissaan hakijaa. Minut kyseinen lääkäri toputti myös pois pian leikkauksen jälkeen ja kun läheiset oli töissä ja ei voinut odottaa paria tuntia sairaspatjalla, niin jouduin yksin matkustaa kotiin aika raakassa tokkurassa.
Muistan vain lähtiessäni nähneeni lääkärin auton (taisi olla audi tt quepe tai joku sellainen) klinikan pihassa. Muuta en oikein kotimatkasta muista.

Aiheutti lopunelämäksi arvet kehoon ja mieleen. Vaikea luottaa nykypäivänä lääkäreihin. Onneksi elämä on valoisampi päivä päivältä
jatkoa...Ymmärrän jos tämä lääkäri on alkoholisti ja hyvä jos on saanut elämän raiteilleen. Kaikkea onnea vaan tulevaan ja hymyä!

En kuitenkaan ole saanut häneltä yhtäkään anteeksi pyyntöä.

Jos itse olisin mokannut yhtä monta toimenpidettä kuin hän, niin olisin kyllä jokaiselle potilaalle soittanut /käynyt ovella pyytämässä anteeksi.

Olisi edes kortin voinut lähettää. Eikö se kuulu alkoholisteilla osana parantumista että pyydetään anteeksi niiltä ketä on satuttanut?
NIMIMERKILLE?. KYLLÄ TOTUUS TÄSSÄ MAASSA ON ETTÄ OIKEUTTA EI SAA KUIN RIKOLLISET. JA MUUTENKIN OUTO TUO SINUN KIRJOITUS. SAAHAN TÄSSÄ MAASSA OLLA VALELÄÄKÄREITÄKIN .JOTA JOUNI EI OLE.AINOA HUONOJUTTU MIHIN JOUNI SYYLLISTYI OLI.ETTÄ LIIAN HYVÄSYDÄMMISENÄ IHMISENÄ OTTI ASIAKKAIKSEEN KAIKEN MAAILMAN VALITTAJAT.JOUNIN OLISI PITÄNYT HAASTATELLA POTILAITAAN PIDEMPÄÄN,JOTTA OLISI SELVINNYT ONKO POTILAAN PSYYKKINEN KYKY TAJUTA MITÄ LÄÄKÄRI KERTOO FAKTOISTA.RIITTÄVÄ OLISI JOUNI SÄÄSTYNYT HYEENOJEN SAALISTUKSELTA JA SITTEN VASTAUS.NIMIMERKILLE. SAMAA IHMETTELEN.KYLLÄ OLEN JOUNIN YSTÄVÄ JA TIEDOKSI ETTÄ OLEN TODELLA YLPEÄ!.ETTÄ VOIN OLLA YSTÄVÄ LÄMMINSYDÄMMISELLE AIDOLLE IHMISELLE KUTEN JOUNI.TÄMÄ PALSTA MUUTEN ON MYÖS TARKOITETTU IHMISILLE JOTKA PUOLUSTAVAT TODELLA VÄÄRIN KOHDELTUJA YSTÄVIÄÄN. VAIKKA EDELLISESTÄ VIESTISTÄ OLISI 1000.VUOTTA.NIIN AINA TULEE PUOLUSTAA OIKEUTTA.TOTUUS EI PALA TULESSAKAAN.
HAH, saatanan huono lekuri pilasi minun elämän, korjausleikkauksen hän maksoi omasta pussistaan. Esilääkityksen jälkeen tuli paperin kanssa vaatimaan minun allekirjoitusta että ala maksamaan 16 000mk lisää leikkaussalimaksua + anestesialääkärinpalkkota. Olin jo maksanut 20. 000mk leikkauksesta aikaisemmin.Leikkauksesta minkä hän tyri.
Hoitajien läsnäollessa selitti mukamas miten leikkaus voi mennä joskus pieleen ja otti valokuvia mutta kun oltiin kaksin oli kuin toinen henkilö.

Meni jonkun aikaa kun kuulin että tätä leikkausta ei koskaan tehdä paikallispuudutuksessa eikä tällä tavalla miten hän sen teki.
Ihmettelin hoitajien ilmeitä leikkauksen aikana , sain katsoa leikkausta koko
ajan peilin kautta.
Yksikään hoitaja ei sanonut sanaakaan leikkauksen aikana, silloin tiesin että jotain on taas mennyt pieleen ja leikkaus epäonnistui taas.
Siitä lähtien olen saanut kärsiä Jouni Pietilän takia ja en koskaan mennyt jälkitarkastukseen koska vihansin häntä yli kaiken ja teen sitä vieläkin.

Aivoton puoskari, ja mulla on todisteet. Tämä leikkaus tehtiin markka aikana joten aikaa on kulunut ja helvetisti.
Kai tänne on pakko todeta, että kyllähän Jouni Pietilä taisi aikoinaan mokata ja raskaasti. Kuten tuolla jo "ihan tyytyväinen" sanoi niin syynä oli alkoholismi.
Nykyään Pietilä on todella pidetty ja hyvin potilaitaan tervarissa hoitava lääkäri. Kenties tekemiensä virheiden ansiosta osaa kuunnella mitä ihmisillä on sydämellä ja esim masennus tms ni ottaa heti vakavasti ja hoitaa potilaansa oikeasti siihen asti et ovat kunnossa.
Leikkas markka-aikaankin hyvin, kun ei ollut päihteiden vaikutusten alla. Kuinka moni sekäkäyttäjä lääkäri oikeasti osaisii leikata onnistuneesti. Jouni haki apua ja sai hoitoa. Historiaa ei voi kirjoittaa uudelleen. Hän on parantanut tapansa ja lopettanut kauneuskirurgin hommat, joten turha kaivella vanhoja. Suomessahan on mukamas tosi toimiva potilasvahinko systeemi, joten jos se kerran on maineensa veroinen niin jokainen on varmasti saanut itselleen kuuluvan korvauksen.
Satuinpa tähän keskusteluun, kun vihdoin päätin tehdä jotain impanteilleni, jotka Jouni Pietilä asensi vuonna 1996 Westendin klinikalla. Eli olin silloin yhden lapsen synnyttänyt nuori 26v nainen, en siis mikään rupsahtanut ikäloppu jolla on epärealistisia kuvitelmia. Ainostaan 0,5dl rinnat eli ei mitään liivien täytteenä.

Luottaen siis täysin suomalaiseen kirurgiin menin tänne potilaaksi ja lähdin 4dl rintojen kanssa pois DD75. Pyysin siis mittasuhteisiini (168cmx60kg) sopivia rintoja ja sain aikamoiset hinkit. No se oli sitä Pamela Anderson aikaa ja Jouni varmaan ajatteli, että mitä suuremmat niin parempi. Leikkauksen jälkeen, joka suoritettiin mm.koe eläimille käytettävässä nukutusaineessa(täysin kielletty) istuin pää pökkyrässä ja rinnat vuotaen parkkipaikalla odottamassa kyytiä kotiin. Viikon päästä tarvitsin jo antibiotteja koska leikkauhaavat tulehtuivat. Mitään tukiliivejä tms. ei tarjottu tai edes niistä kerrottu. Implantit ovat lihaksen päällä.

Rinnat on asennettu liian alas (lääkäri todennut ja peilikin jo sen kertoo) ja vasemmanpuoleinen nänni sojotti aluksi suoraan sivulle. Pietilä suostui tekemään korjausleikkausen tälle rinnalle veloituksetta. Arvet rintojen alla ovat n.15cm pitkät ja ensimäiset 5v ne olivat karmean näköiset. Kuin sarjakuvasta. Ikinä en hakenut mitään korvauksia vaan tyydyin tilanteeseen ja ajattelin että onneksi sentään ei käynyt pahemmin. Olin myös tavallaan tyytyväinen että minulla vihdoin oli rinnat, vaikkakin mielestäni liian suuret.

Nyt siis n. 16v myöhemmin olen vihdoin poistattamassa implantteja ja tilalle ruiskutetaan Rasvaa. Kauhuissani ajattelen mennyttä ja naiivia uskoani suomalaiseen kirurgiin. Myöskin ikä on tehnyt tehtävänsä, enkä enää välitä niin hirveästi tuosta rintojen koosta. Tämänpäivän esteettinen silmäni pitää pieniä rintoja paljon kauniinpina, kuin suuria. Suuret rinnat saavat yläkropan näyttämään raskaalta ja jos painoa on vähänkin liikaa, niin lihavalta.

Niin ap. kai minä siis olen uhri mutta en ole saanut tai hakenut korvauksia. Mikä on muuten motiivisi kysellä täällä tästä asiasta?
Viranomaispäätöksellä Jouni Pietilä saa toimia lääkarinä ainoastaan julkisessa terveydenhuollossa toisen laillistetun lääkarin alaisuudessa ja valvonnassa. Tämä tarkoittaa käytännössä toimimista terveyskeskuksissa. Leikkausoikeuksia Pietilällä ei enää ole.
Sinulle "tsemppiä Jouni" nimimerkkiä käyttävä huomauttaisin että monesti ne "ystävällisimmät ja empaattisimmat" voivat olla myös katalimpia pettäjiä.

Pietilän ystäviinhän kuuluu tunnettu Kjell "Kelle" Möller. Möllerhän on profiloitunut velkaongelmissa painiskelevien auttajaksi Kaski-Ryhmä yhdistyksellään. No mitä näillä on tekemistä keskenään? Sitä vaan että POLIISI tutkii Kaski-Ryhmän tekemisiä ja PIETILÄ istuu yhdistyksen hallituksessa.
Kyllä J edelleen tekee pienkirurgisia leikkauksia Myllypuron terveysasemalla, oikuttelee ja vetää työkavereiden työmielekkyyden miinukselle aivan omalla oikuttelevalla käytöksellään.
Onko Jouni Pietilä nykyisin Myllypuron terveyskeskuksella töissä ?
Ilmeisesti on. Tai ainakin pojan kanssa käytiin tuon nimisellä lääkärillä. Oli töykeä, ylimielinen ja epäasiallinen. Heitti meidät ulos vastaanotolta ennenko ehdittiin edes vaivasta kertoa. Mielenkiinnosta lähdin googlettamaan nimeä ja kappas! Aikomuksena laittaa palautetta käytöksestä. Vaikka tämmöstä tietoa en olisi löytänytkään.
Katsoin Julkiterhikistä, kuka tahansa voi katsoa esim. Nimellä.
Kannattaa googlettaa.
Minä kävin Pietilällä nenäleikkauksessa 2000-luvun alussa. Leikkaus epäonnistui ja hänen jälkiään kävin korjaamassa Eiran sairaalassa. Vasta Eirassa käsitin, miten huonoissa käsissä olin ollut. Pietilän piti tehdä leikkaus puudutuksella, mutta heräsin täydestä nukutuksesta yksin huoneessa eikä Pietilästä ollut jälkeäkään. Sitten vain taksilla kotiin. Eiran leikkauksessa olin puudutuksessa ja hereillä ja kirurgi jutteli kokoajan ja tilat olivat hyvät ja hoitaja paikalla. Kokemus kuin toisesta maailmasta.

Pietilä oli tärvellyt nenäni mm. siten, että nenänsilta oli romahtanut. Sainkin Kela-korvauksen korjausleikkaksesta. Törkeää oli Pietilän toiminta!
Hei ystävät! Minulle ei selvinnyt mikä vika Pietilässä on. Kävin tänään hänen vastaanotollaan. Hän vaikutti erittäin pätevältä ja asialliselta lääkäriltä . kyllä lääkärikin voi selvitä paineistaan jos on joskus viina ollut parasta lääkettä. Toivon jatkossakin hänen palvelevan potilaita.
Menepä seuraavana päivänä - ääni olisi aivan toinen.. vaikea uskoa mielialan ja käyttäytymisen näin suurta vaihtelua.
Pietilä leikkasi rintani kun olin 19-vuotias. Kela kustansi osan leikkauksesta ja tietämättömänä menin hänen vastaanotolleen. Implantit asennettiin paikallispuudutuksessa, oli ihan hirveä kokemus. Ei mitään tukiliivejä tai ohjeita, suoraan leikkauksen jälkeen kotiin ja ilman saattajaa. Kävelin 2km lähimmälle bussipysäkille ja siitä pökkyrässä sitten kotiin. Pietilä leikkasi rintani eräällä pienemmällä paikkakunnalla, jossa piti vastaanottoa.
Olin niin nuori, etten tajunnut ja kehdannut enkä osannutkaan valittaa. Kun asian otin esille niin oli jo myöhäistä, aika oli kulunut umpeen eikä polilasvahinkoilmoitusta enää voinut tehdä.
Aiheutuiko leikkauksesta henkeä uhkaava potilasvahinko? Se ei ole potilasvahinko jos kokemus oli mielestäsi hirveä ja koit kipua. Edes huonolaatuinen leikkaustulos ei ole potilasvahinko ellei siitä ole aiheutunut vaaraa. Potilasvahinko ei ole sekään että menit bussilla kotiin pökkyrässä ilman saattajaa. Päiväkirurgisissa operaatioissa henkilökunta vaatii että potilaan noutaa aikuinen saattaja joka valvoo potilasta kotona. Ohjeetkin annetaan ja yleensä kirjallisena mukaan. Olisitko ollut senverran pökkyrässä ettet tajunnut annettuja ohjeita ja lähdit vaan pois.
Mitä tarkoitat sanalla "vaara"? Itse olen saanut potilasvahinkokorvausta siitä, että lääkäri toheloi polven operoinnissa. Ei siitä mitään "vaaraa" ollut, että polvi oli operaation jälkeen yhtä sökö kuin ennenkin. Korvausta silti sain. Eli operaatio epäonnistui, korvausta tuli.
Rinnat ovat epäsymmetriset ja niihin täytyy tehdä korjausleikkaus. Saattajasta/hakijasta ei mainittu eli sellaiseen en osannut edes varautua. Potilasvahinkokeskuksen mukaan virhe on tehty, mutta ilmoitus olisi pitänyt tehdä aikaisemmin eli määräaika oli mennyt umpeen.
Asialliset lääkärit mainitsevat aina tuon pakollisen saattajan päiväkirurgisissa operaatioissa. Jos joku lähtee ilman saattajaa, se tapahtuu omalla vastuulla eikä silloin matkusteta julkisilla vaan taksilla tai ambulanssilla valvotusti. Kotona on sitten oltava aikuinen ottamassa potilaan vastaan ja valvomassa ettei tule mitään ongelmia. Olen jo turvallisuutenikin takia mieluummin sairaalassa yön yli ammattilaisten valvonnassa kuin lähtisin kotiin ja kerjäisin jonkun olemaan kanssani (asun yksin).

Tuo valituksen myöhästyminen on valitettava asia. Monelta muultakin on jäänyt huomiotta valitusten aikarajat, esimerkiksi Kelan päätöksistä.
asiattomia ja loukkaavia kirjoituksia on joukossa. onneksi Jouni on päässyt ongelmistaan eroon...hänen ex-vaimonsa ja lastensa äiti on mielestäni kammottava ihminen, joten en ihmettele ;-)
Aha, muijan vika siis kaikki. Minä kävin 90-luvun lopulla hänen vastaanotollaan leikkauttamassa luomet, osittain terveydellisistä syistä. Silloin luotin täysin että kyseessä on luotettava osaava lääkäri. Luomileikkauksen tulos oli hyvä, mutta muu käytös leikkauksessa oli karmeaa. Harmittelin jälkeenpäin, etten valinnut tarkemmin lääkäriä. Nyt kun on lukenut näitä muiden kokemuksia, niin ei ihmetytä enää.
... Näyttäkää yksikin tyyni ja rauhallinen, seesteinen alkin tai narkin puoliso. Niitä kun ei, ikävä kyllä, ole olemassakaan kuin joko suhteen alussa tai niinä hetkinä, kun on pönttö sekaisin ja molemmat mahdollistaa toistensa ainekäytön... Samaa lusikkaa kuumennetaan.. :). Miksi me täällä toisten yksityiselämää kaivellaan... Jokainen täysjärkinen tietää, että tolla ongelmalla ei voi leikkaavan lääkärin hommia tehdä. Hän on toipunut, ollaan tyytyväisiä. Ei tehdä hänen taakkaansa suuremmaksi. Tällainen ala-arvoinen kirjoittelu, joka henkilöidään, ei rakenna mitään. Eikä kenenkään tarvitse puolustella raivopäissään HUUTAEN.
Naurettava syytös!

Kyllähän juopolla löytyy omantunnon lääkkeksi vaimon syyttely.

Menis vaan äijä peilin eteen ja katsois sieltä kuka on syyllinen omaan himoonsa.

Tykkäisitkös itse jos puoliso olis aina räkä poskella???

Kyllä siinä vaimolla lopulla pinna palaa.
Kuulemani mukaan eipä ole hänen asiansa ja käytöksensä vieläkään kunnossa työhön liittyen. Osaa olla ok, ja toisessa hetkessä täysin asiaton käytöksessään. Toimii julkisella terveysasemalla.
Kävin vatsalipo-operaatiossa -98. JP kertoi kaiken mahdollisen operaatiosta sen kaikkine vaiheineen ja neuvoi että pitää sopia joku hakemaan Westendin klinikalta.
Kertoi myös, että amerikkalaisten tutkimusten mukaan vatsalipo on monissa tapauksessa jouduttu uusimaan 10 vuoden kuluttua.
Vakuutin että aion treenata ja pysyä hoikkana jotten sitä kokisi.

Niin vain kävi että vatsa alkoi paisua pallean kohdalta ja vain oikealta puolelta. Kovalla ketoosidieetillä sain rasvaa palamaan mutta aina sitä vaan tuntuu kertyvän.
Nyt olen 53 v ja sivuprofiili on melko koholla urheilusta ja tarkasta ravinnosta huolimatta.
Minun tapauksessa JP tiesi aivan oikein, kertoi mahdollisen seurauksen (joka toteutuikin) ja teki minulle silloin siistin profiilin.

Myöhemmin poistatin pienen tatskan ja senkin hän teki hyvin.

Kaipa se vaan menee niin että idea päiväkirurgiasta (nopeat operaatiot ja kotiutukset) olivat ehkä vielä tuolloin lapsenkengissä. Nythän tekniikat on paljon parantuneet ja seuraukset tunnetummat jo kasvaneen määränkin takia.
Hyviä kokemuksia hänen tekemästään leikkauksesta 90-luvulla, muutkin terveysalan ammattilaiset kehuneet lopputulosta. Ei pahaa sanaa, mutta suomalaisethan rakastavat muiden haukkumista. .Silloin kyllä palvelu edullinen palvelu kelpasi,myös monille julkkiksille..:)
Aikoinani mietin minne mennä korjauttamaan rintani, jotka olivat epäsymmetriset. Jostain luin, että Lola oli käynyt Westendin klinikalla, joten sinne uskaltauduin minäkin.
Ei otettu mammografiaa ennen leikkausta. Ei nukutettu - leikkaus tehtiin ns. humautuksessa. Leikkauksen jälkeen piti lähteä nopeasti kotiin.
Leikkausarvet n. 10 cm pitkät!!!!
Toinen rinta nätti ja hyvä, paitsi se arpi!!
Toiseen tehty liian pieni tasku, se on kova ja puristaa koko ajan, on pyöreä pallo. Eli rintojen epäsymmetria on edelleen!
Kävin siitä sanomassa vastaanotollaan, mutta vastaus oli, että ei koskaan rinnat ole samankokoiset tai samanlaiset muutenkaan.
Olen kärsinyt jo 14 vuotta kiristävästä tunteesta toisessa rinnassa, sekä 10 sentin arvista, jotka harmittavat suunnattomasti!
Huhhuijjakkaa... mulla tulee näistä Pietilä-kertomuksista mieleen eräs toinen puoskari, toimi kirurgiaan erikoistuessaan OYSissa, jossa valitettavasti jouduin kyseisen puoskarin kynsiin. Jos olisin ollut hieman vanhempi, olisin lähtenyt kiitämään sieltä ennen kuin kukaan koski millään teräaseella. Valitettavasti olin nuori ja naivi, tämä puoskari pääsi toheloimaan erittäin hyvän suunnitelman peruuttamattomasti. Papereiden mukaan kaikki kuitenkin on täysin kunnossa ja lopputulos priima. En siis ole ikinä saanut mitään potilasvakuutuskorvausta, viimeksi viime viikolla kävin yksityisellä plastiikkakirurgilla selvittelemässä mahdollisesti jotain konstia edes hieman korjata/helpottaa edelleen vaivaavaa leikkauksen jälkitilaa... nimeä en uskalla julkaista, olen jo kertaalleen ollut poliisikuulusteluissa laittomasta uhkauksesta, kun lauoin muutaman totuuden ajatuksistani & tunteistani tätä puoskaria kohtaan.
 /   /  / PIETILÄN
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta