Dream Nails Turku??

ElisaW

Onko kukaan käynyt Turussa paikassa nimeltä Dream Nails? Onko kokemuksia?

Melko halvat hinnat... Laitto 50€, huolto 30€.
Vähän houkuttaisi!

33

5050

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaraSeiska

      En ole käynyt, en ole Turuust´; ei kai vaan ole "kiinalaispaikka"? Moni tyttölapsi on niissä kyntensä "pilannut" useammaksi viikoksi. Käyttävät tosi voimakkaita aineita ja paksuja massakerroksia.

      • Elisa W

        Tekijä on vietnamilainen. Asunut 17vuotta Suomessa ja opiskellut New Yourkissa ja käyttää sieltä saatavia matskuja...


      • SaraSeiska
        Elisa W kirjoitti:

        Tekijä on vietnamilainen. Asunut 17vuotta Suomessa ja opiskellut New Yourkissa ja käyttää sieltä saatavia matskuja...

        Edelleen olen sitä mieltä, että kaikki kynsituotteet, joiden kyljessä lukee China, ovat epäilyttäviä. Tunnetut merkit kuten LCN, Creative, Ossie jne. ovat melkoisen varmasti takeita siitä, että tuotteet ja työn jälki ovat laadukkaita. Yleensä näillä tuotteilla tekevät ammattilaiset antavat töilleen ainakin jonkinlaisen takuun.


      • Ei välttämättä
        SaraSeiska kirjoitti:

        Edelleen olen sitä mieltä, että kaikki kynsituotteet, joiden kyljessä lukee China, ovat epäilyttäviä. Tunnetut merkit kuten LCN, Creative, Ossie jne. ovat melkoisen varmasti takeita siitä, että tuotteet ja työn jälki ovat laadukkaita. Yleensä näillä tuotteilla tekevät ammattilaiset antavat töilleen ainakin jonkinlaisen takuun.

        Se että mies on vietnamilainen ei takaa automaattisesti, että tuotteet on kiinasta...


      • girlpower1982
        Ei välttämättä kirjoitti:

        Se että mies on vietnamilainen ei takaa automaattisesti, että tuotteet on kiinasta...

        Itse olen käynyt siellä. Halvat ovat hinnat.
        Hän käyttää yhdysvaltalaisia tuotteita ja onkin opiskellut New Yorkissa kynsienlaittoa. Ymmärtääkseni monet suomalaiset kynsistudiot yms. ovat opiskelleet vain jonkin pikakurssin.


      • ElisaW
        girlpower1982 kirjoitti:

        Itse olen käynyt siellä. Halvat ovat hinnat.
        Hän käyttää yhdysvaltalaisia tuotteita ja onkin opiskellut New Yorkissa kynsienlaittoa. Ymmärtääkseni monet suomalaiset kynsistudiot yms. ovat opiskelleet vain jonkin pikakurssin.

        No nyt on aika varattuna...Enköhän uskalla antaa kynteni sen miehen hoitoon!


      • ElisaW
        ElisaW kirjoitti:

        No nyt on aika varattuna...Enköhän uskalla antaa kynteni sen miehen hoitoon!

        Palasin vielä kertomaan että nyt on hienot ja hyvin tehdyt kynnet käsissä. Hän oli nopea ja taita, toivottavasti nämä kestää, ainakin nyt tuntuu hyvältä.

        Kynnet tehtiin OPI merkkisillä tuotteita, pikku googletuksen perusteella en nähnyt niissä mitään myrkyllistä tai tuhoaa.

        Ja ehkäpä ne halvat hinnat selittyy sillä, että tila on hieman karu ja sijaitsee noin 1,5km keskustasta!!


      • pikut
        ElisaW kirjoitti:

        Palasin vielä kertomaan että nyt on hienot ja hyvin tehdyt kynnet käsissä. Hän oli nopea ja taita, toivottavasti nämä kestää, ainakin nyt tuntuu hyvältä.

        Kynnet tehtiin OPI merkkisillä tuotteita, pikku googletuksen perusteella en nähnyt niissä mitään myrkyllistä tai tuhoaa.

        Ja ehkäpä ne halvat hinnat selittyy sillä, että tila on hieman karu ja sijaitsee noin 1,5km keskustasta!!

        Onko jollakin muulla kokemuksia ko. paikasta?

        Kuullostaa ihan mielenkiintoiselta...


      • Huomenna menossa...
        pikut kirjoitti:

        Onko jollakin muulla kokemuksia ko. paikasta?

        Kuullostaa ihan mielenkiintoiselta...

        Onko kynnet akryllia vai geeliä mitkä siellä dream nailsissa tehdään?? (:


      • __Eliza__
        Huomenna menossa... kirjoitti:

        Onko kynnet akryllia vai geeliä mitkä siellä dream nailsissa tehdään?? (:

        Mä käyn tuossa paikassa ja oon todella tyytyväinen :) kolmatta viikkoa on nyt kynnet ja on pysyneet nättinä.. ens viikolla huoltoon :) joo tosiaan varmaan siksi on halvemat hinnat, kun on hieman karu paikka ja on hieman keskustasta pois.


      • Julia
        __Eliza__ kirjoitti:

        Mä käyn tuossa paikassa ja oon todella tyytyväinen :) kolmatta viikkoa on nyt kynnet ja on pysyneet nättinä.. ens viikolla huoltoon :) joo tosiaan varmaan siksi on halvemat hinnat, kun on hieman karu paikka ja on hieman keskustasta pois.

        Oletteko käyneet huolloissa tuossa kyseisessä paikassa? Kokemuksia? Tuliko myös huolloissa hyvä jälki?


      • Huolloista...
        Julia kirjoitti:

        Oletteko käyneet huolloissa tuossa kyseisessä paikassa? Kokemuksia? Tuliko myös huolloissa hyvä jälki?

        Olin erittäin pettynyt huoltoon:( Huolto tehtiin pikaisesti ja jälki oli erittäin huonoa. Mm. tipin kasvurajaa ei korjattu ollenkaan vaan oman kynnen ja tipin väliin jäi iso rako, joka oli rumannäköinen. 1.huoltokerran jälkeen olen tehnyt akryylikynteni aina itse. Itsetehtynä jälki on ollut aina moitteetonta ja tuleepa rahaakin säästettyä ihan kivasti:)


      • Namnami
        Huolloista... kirjoitti:

        Olin erittäin pettynyt huoltoon:( Huolto tehtiin pikaisesti ja jälki oli erittäin huonoa. Mm. tipin kasvurajaa ei korjattu ollenkaan vaan oman kynnen ja tipin väliin jäi iso rako, joka oli rumannäköinen. 1.huoltokerran jälkeen olen tehnyt akryylikynteni aina itse. Itsetehtynä jälki on ollut aina moitteetonta ja tuleepa rahaakin säästettyä ihan kivasti:)

        Kävin joskus tuolla, mutta lopetin, koska ranskalaisen kärjen hän tekee maalaamalla kynnen pään ruiskulla. Hän asettaa paperin kynnen päälle ja maalaa kärjen. Mulla ainakin peukalon hymy meni reunasta liian alas ja näytti luonnottomalta. Lisäksi maali/lakka tms. ei pysynyt huoltoväliä (3vkoa) vaan lähti aina ekan viikon aikana jo lohkeilemaan, vaikka en työkaluina kynsiä käyttänytkään.

        Eli ekalla kerralla kun laitta tipit on kynnet kauniit, mutta ei enää sen jälkeen...


    • huono laatu

      Kävin Dream Nailsissa yli puoli vuotta yhtä jaksoisesti laittamassa ja huollattamassa rakennekynsiä, enkä todellakaan suosittele kenellekkään. Ensimmäisellä kerralla jälki oli todella siistiä ja teki kynnet huolella. Lopulta lopetin käymisen, koska teki kynnet aivan hutiloiden, niin että seuraava odotti jo sohvalla vuoroaan. Välillä kynsissä oli järkyttäviä "uria" maalauksen jäljiltä, lisäksi ne kuluivat todella äkkiä kynsien kärjistä. En voinut myöskään sietää sitä, että hänestä ei ollut mitenkään huonon näköistä että tippi oli kasvanut ulos paikaltaan ja sormen ja tipin välissä oli järkyttävä aukko.

      Mies puhuu huonoa suomea ja on kovakourainen (esim. miten leikkaa kynsinauhoja ym.). Mielestäni paikka itsessään ihan siisti ja viihtyisä. Hän käyttää itse Jenkeistä tuomaansa akryyliä, mikä mielestäni todella huono laatuista ja itselläni irtosi todella nopeasti. Nyt mulla on geelikynnet ja ne ovat pysyneet loistavasti. Tottakai tuo pysyminen on yksilöllistä, mutta eri akryylillä tehdyt kynnet pysyivät mulla paremmin kuin Dream Nailsissa tehdyt.

      En siis suosittele, mutta mikäli kestät huonon laadun ja haluat kynnet edullisesti, mene Dream Nailsiin.

      • huono laatu

        Piti vielä sanomani että Dream Nailsissa ei käy kuin käteismaksu, eikä sieltä saa kuittia.


      • enkä enää
        huono laatu kirjoitti:

        Piti vielä sanomani että Dream Nailsissa ei käy kuin käteismaksu, eikä sieltä saa kuittia.

        tosiaan, laatu huonontui ja otti "väleihin" asiakkaita, varatut ajat myöhästelivät jatkuvasti 30-45min ja sitten teki omat kynteni puolessa tunnissa kiireessä. nyt maksan 20e enemmän huolloista, aikaa kuluu 2h ja jälkeen olen tyytyväinen. eikä istu kukaan sohvalla odottamassa vaan aika on varattu minulle.


      • nyt kauniit kynnet

        Oikein veri tirahti kun kynsinäuhoja ja reunoja leikkasi. Maalatut kynnenkärjet huonot jo vkon päästä. Nyt käyn muualla ja olen tyytyväinen kynsien laatuun ja kestoon. En suosittele!


      • varovaisempi minä

        Saako kuka tahansa tilata aineita netin kautta ihan mistä vaan ja ruveta tekemään niillä asiakkaille kynsiä?

        Tuskinpa saa, soitto terveystarkastajalle riittää, jolloin putiikin ovi laitetaan hyvin pian kiinni. En nyt viittaa ko firmaan.

        Kaveri tilas jostain Kiinasta tarvikkeita ja sai hillittömän allergisen reaktion, mitään aineosia ei ollut ilmoitettu ja vaikka olisikin niin mistä sen tietää mitä ne purkit sisältää.

        Tiedän salongin jossa tilataan venäjältä aineet, netin kautta. Joku tilaa ebaysta ja kukaan eei voi sanoa että purkkien sisältö on sitä mitä tilaat.


      • upeet
        varovaisempi minä kirjoitti:

        Saako kuka tahansa tilata aineita netin kautta ihan mistä vaan ja ruveta tekemään niillä asiakkaille kynsiä?

        Tuskinpa saa, soitto terveystarkastajalle riittää, jolloin putiikin ovi laitetaan hyvin pian kiinni. En nyt viittaa ko firmaan.

        Kaveri tilas jostain Kiinasta tarvikkeita ja sai hillittömän allergisen reaktion, mitään aineosia ei ollut ilmoitettu ja vaikka olisikin niin mistä sen tietää mitä ne purkit sisältää.

        Tiedän salongin jossa tilataan venäjältä aineet, netin kautta. Joku tilaa ebaysta ja kukaan eei voi sanoa että purkkien sisältö on sitä mitä tilaat.

        tosi kivat....yytyväinen.


      • tyytyväinen asiakas
        varovaisempi minä kirjoitti:

        Saako kuka tahansa tilata aineita netin kautta ihan mistä vaan ja ruveta tekemään niillä asiakkaille kynsiä?

        Tuskinpa saa, soitto terveystarkastajalle riittää, jolloin putiikin ovi laitetaan hyvin pian kiinni. En nyt viittaa ko firmaan.

        Kaveri tilas jostain Kiinasta tarvikkeita ja sai hillittömän allergisen reaktion, mitään aineosia ei ollut ilmoitettu ja vaikka olisikin niin mistä sen tietää mitä ne purkit sisältää.

        Tiedän salongin jossa tilataan venäjältä aineet, netin kautta. Joku tilaa ebaysta ja kukaan eei voi sanoa että purkkien sisältö on sitä mitä tilaat.

        Olen käynyt laitattamassa kynsiäni nyt useamman vuoden, ja olen erittäin tyytyväinen jälkeen. Voi olla että on hieman kovakourainen, mutta eiköhän kauneuden vuoksi pidä hieman kärsiä :)
        Viime käynnilläni kysyin tuotteista ja tuotteet ovat OPI merkkiä, mitkä hän tilaa Lahdesta olevasta maahantuonti liikkeestä. Eli akryylikynnet ovat kaikki tehty OPIn tuotteilla tässä liikkeesä, kun vielä utelin.
        Eilen kävin Stokkalla ja näin OPIn kynsilakkoja 15e pullo.. ei ihan halpaa kamaa ainakaan, joten kertoo myös laadusta.


      • KatjaV
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Olen käynyt laitattamassa kynsiäni nyt useamman vuoden, ja olen erittäin tyytyväinen jälkeen. Voi olla että on hieman kovakourainen, mutta eiköhän kauneuden vuoksi pidä hieman kärsiä :)
        Viime käynnilläni kysyin tuotteista ja tuotteet ovat OPI merkkiä, mitkä hän tilaa Lahdesta olevasta maahantuonti liikkeestä. Eli akryylikynnet ovat kaikki tehty OPIn tuotteilla tässä liikkeesä, kun vielä utelin.
        Eilen kävin Stokkalla ja näin OPIn kynsilakkoja 15e pullo.. ei ihan halpaa kamaa ainakaan, joten kertoo myös laadusta.

        Otin pari viikkoa sitten geelikynnet kyseisessä paikassa. Mies oli ihan mukava ja puhui huonosti suomea. Voin kertoa että hän on todellakin kovakourainen! kuten moni muu mainitsi myös! Sattui tosi paljon kun mies viilasi kynsiäni! Ekalla viikolla lähti 2 kynttä ja seuraavalla viikolla toiseseen käteen jäi vain 1! Mun kynnet on nyt siis ihan pilalla! (Todella ruman näköistä) Pelkään että ne OPI : n kynsilakat ovat tuotu vietnamista ja ovat feikkejä! En ole todellakaan koskaan enää IKINÄ menossa siihen paikkaan pilaamaan kynsiäni !!


    • tyytyväinen asiakas

      Ihmettelen tässä vain että puhutaanko samasta paikasta koska kyseisessä liikkeessä ei tehdä geelikynsiä? OPI tuotteet ovat ihan Lahden maahantuontiliikkeestä tilattuja.

    • KatjaV

      Kaikki rakennekynnet ovat geelikynsiä? Ja puhun dream nails-liikkeestä, joka on Turussa. Mistä sä sen tiedät ettei tuotteet olisi made in vietnam?

    • Hyvä paikka

      Paikka tekee vain akryylikynsiä mielestäni. Olen myös paikassa useita vuosia käynyt ja voi sanoa olevani tyytyväinen. Kaveri on vähän kovakourainen tosiaan niissä kynsinauhoissa, mutta kertaakaan minulta ei ole kynnet lähteneet irti kuten muissa paikoissa viimeistään kahden viikon jälkeen. Myös air brushillä tehdyt ranskalaiset ovat pysyneet.

      Minä ainakin suosittelen!

    • tyttö Raisiosta

      Haluan nyt antaa kyllä kommenttia Turun Drem Nailsia haukkuville!Olen itse ollut asiakkaana 2 vuotta ja tosi tyytyväinen tulokseen!Hän on nopea ja tekee toiveiden mukaisesti.Jos on ulkomaalainen ei tarvitse heti tuomita ja alkaa aliarvioida.Akryylikynnet ovat pysyneet ja ovat tosi siistit ja kauniit.Teen monenlaista työtä ja yhtään ei ole koskaan lähtenyt irti toisin kun Turun keskustan kalliissa liikkeessä ennen laitetut lähtivät jatkuvasti irti ja niitä takuulaitettiin uusiksi melkein joka viikko!Sekään ei ole mukavaa.
      En terveysalatyöni vuoksi voi laittaa mitään erikoiskuvioita,vain siistit huolletut ja suht`lyhyet sopivat työhöni ja ne ovat sitä.Kynsinauhat ovat aina terveet ja hyvät .
      Hän on halpa koska hän tekee niin paljon ja niin nopeasti.Yhtään ylimääräistä minuuttia ei kulu turhaan.En jaksaisi missään istua 2 tuntia !!!
      Voin sanoa vielä sen että tiedän mistä puhun ja vietnamilaiset ovat tosi rehellisiä ja ahkeria työntekoon toisin kuin me useinkin suomalaiset.Voitais ottaa oppia monessa asiassa ja koskaan ei puhu pahaa kenestäkään.Hänen suomen kielensä on ihan ymmärrettävää jos vaan haluaa ymmärtää!
      Kyseinen liike käyttää amerikkalaisia turvallisia tuotteita ja hän on tosi tarkka jos sattuu tai tule veripisara kynsinauhasta,niin hän puhdistaa heti pois.

    • Ei rasisti Turusta!

      Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa!Olen käynyt monta kertaa k.o liikkeessä ja hyvät ja kauniit kynnet olen aina saanut !Kummallista tämä suomalaisten ulkomaalaismollaaminen ja epäluulo työtätekeviä kohtaan.
      Sinä joka valitit kuitittomuudesta ,kyllä hän veronsa maksaa mutta k.o pankkikorttilaite on kallis,ei joka liikkessäkään ole mahdollista pankkikortilla maksaa.Ei noin keskeisellä paikalla Turun kaupungissa oltais pimeästi pidetty liikettä noin kauaa!Et kai hyvä ihminen ole tyhmä?
      Inhottaa nuo paskanjauhannat ,jos joku on edullinen ,kun hän tulee maasta jossa tehdään työtä ja hän ei halua olla yhteiskunnan armoilla!
      Voitte mennä kokeilemaan teettää kynnet ja moittikaa sitten vasta!Epäilen että aihetta ei ole.
      Suosittelen Turun Dream Nailsia vilpittömästi kyllä ja ei kaiken tarvitse maksaa maltaita ollakseen hyvää palvelua!
      Sekin vielä on plussaa että saat hänen ajanvarauskirjastaan itse laittaa itsellesi uuden ajan koska sinulle sopisi ja haluat tulla.
      Hyvä paikka!!Nopeaa hyvää työtä!!

    • Tyytyväinen

      Hyvä paikka! Olen vakituinen asiakas ja olen aina ollut tyytyväinen lopputulokseen. Kauniit kynnet,nopea palvelu ja tosi edulliset hinnat! Akryylit pysyneet hyvin. Tekijä on mukava ja taitava! Suosittelen lämpimästi kaikille :)

    • rakennekynnet pilaa

      Varokaa naiset! Rakennekynnet pilaa/ohentaa omia kynsiä. Halusin vaan varottaa muita kun itselläni meni kynnet pilalle. :(

    • bored about this

      akryyli ja geeli on samaa ainetta. kynsiä ei pilaa aine vaan tekijä joka ei osaa viilata oikein. ei aine itsessään ohenna kenenkään kynttä. olet tietysti itse repinyt sen väkisin irti juuri kuten EI tule tehdä ja nyt valitat ja syytät siitä muita. olisit kuunnellut kynsimuotoilijaasi ja käynyt poistattamassa oikein ni olis kyllä vielä kynnet jäljellä!!
      dreamnailsia en osaa kommentoida en ole käynyt. mut veikkaan et tekee pimeenä jos noin heikot hinnat mut omapahan on asiansa.

    • ex-asiakas2010

      Itse en tykännyt paikasta!
      Repi kynsinauhoja tarpeettomasti, jolloin primer kirveli kauheasti.
      Valkoiset kärjet kynsiin tehtiin maaliruiskulla, joten jälki oli huonoa. Valkoinen lakka oli säröillä jo parin päivän päästä! Kyseisestä paikasta ei myöskään saa mitään hienoja koristeluja kynsiinsä. Se on iso miinus!

      Aikataulut eivät pidä, kynnet tehdään kiireessä (huono viilausjälki kynsien pinnassa), ei saa kuittia.

      • Uusi asiakas 2014

        Täällä vähän tuoreempaa! Eli 5 viikkoa sitten kävin laittamassa itse ekat kynnet paikassa ja tuli todella siistit eikä kyllä ole koskaan pysyneet kynnet noin hyvin! Olen niillä jos jonkinlaista hommaa tehnyt ja tasan 5 viikkoa olivat ja olisivat varmaan pysyneet vähintään viikon vielä.
        Eilen kävin tosiaan ekaa kertaa huollossa. Ja siinä mies oli kyllä kovakourainen! Toisen käden kynsinauhat olivat ihan verillä siitä hiomisesta..ja se primerin laitto kirvelikin sitten aivan jumalattoman paljon!! Tuli kuitenkin siistit kynnet ja nyt odottelen miten nämä maalatut kärjet pysyy :)


    • Pölöt..

      Omg.. Kannattaa varmaan käydä jos punottaa . .

    • Haluan laatua

      Huoltohuollolta kynnet pqksuuntuvat. Ei huolla vaan vain lisää massaa edellisen päälle. Itse en enää mene.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1736
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1357
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1262
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1225
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1126
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1101
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      924
    Aihe