Alkoholi ja opamox?

Kyselemässä....

Ystäväni sairastaa masennusta ja syö jotain masennuslääkettä, en muista juuri nyt nimeä, sekä joskus käyttää rauhoittavaa nimeltä opamox. Hänellä on siis resepti kyseiseen lääkkeeseen. Haluaisin vaan tiedustella, että onko kyseisellä lääkkeellä ns. viihdekäytössä mitään merkitystä ja onko miten vaarallista alkoholin kanssa? Joskus vaan on epäilyksiä, ettei ole nautittu vain alkoholia.

36

53161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuulla

      on yhteisvaikutusta.Opamoxiakaanhan ei saisi alkoholin kanssa käyttää. Mistä syystä epäilet yhteiskäyttöä?

    • ja viikonpäivät

      Omia kokemuksia:

      - Menee muisti ja viikonpäivät sekaisin. Välillä on vaikea tietää, onko valvottu 2 vai 4 päivää. Näin kesäisin on usein mahdotonta päätellä, onko ilta vai aamu. Joskus asian selvittämiseen saattaa mennä koko päivä. Ja kun saa sen selville, niin silloin on uudestaan sekaisin, onko ilta vai aamu.

      - Sekavuustaso on sitä luokkaa, että kompassin neulasta ei osaa päätellä kumpi pää on pohjoinen. Aivot voivat väittää mustaa nuolta pohjoiseksi vaikka aurinko näkyy, kello on ja tietää auringon nousevan idästä.

      - Aivot vain eivät suostu uskomaan todeksi, mitä silmät näkevät.

      - Kaatuilua, tasapaino menee ihan tolkuttomaksi.

      - Kokonaisuutena lopputuloksena on sellainen sekavuustila, että todennäköisesti millään huumeella ei saa vastaavaa. Todennäköisesti ei edes haistelemalla butaania.

      - Opamoxeissa ja viinoissa olevan kommellusta on aivan mahdoton seurata selvinpäin vierestä ja on pakko ottaa itsekin jos aikoo samoissa tiloissa majailla.

      - En suosittele kellekään, mutta itse otan silloin kun haluan pöljäillä oikein perusteellisesti, mutta 3 viskipullon juonti ei silti houkuta.

      • hämmästynyt...

        Siksi vaan tässä kyselin, koska pari kertaa jo parin kaljan ja paukun jälkeen meno on paljon kovempaa/sekavampaa kuin kyseinen annosmäärä on normaalisti aiheuttanut. Tiedän siis, että hän jotain muutakin on varmasti ottanut, muttei kyllä myönnä mitään. Ajattelin tässä vain kysellä, koska sain sellaisen kuvan, että opamoxit on tosi lieviä rauhoittavia ja en muutenkaan tiedä miten yleensä rauhoittavat reagoivat alkoholin kanssa.

        Tosiaan sekavuus on omaa luokkaansa ja kotiin vieminen on helpommin sanottu kuin tehty. Mainitsemasi tilan tapaista ei kuitenkaan sentäs ole ollut. Varmaan siis, jos kyse on noista opamoxeista niin annos huomattavasti pienempi? Paljonko sitten joutuu ottamaan opamoxia ja alkoholia, jos noin sekaisin sillä saa itsensä?


      • Opamoxeja ja viinaa
        hämmästynyt... kirjoitti:

        Siksi vaan tässä kyselin, koska pari kertaa jo parin kaljan ja paukun jälkeen meno on paljon kovempaa/sekavampaa kuin kyseinen annosmäärä on normaalisti aiheuttanut. Tiedän siis, että hän jotain muutakin on varmasti ottanut, muttei kyllä myönnä mitään. Ajattelin tässä vain kysellä, koska sain sellaisen kuvan, että opamoxit on tosi lieviä rauhoittavia ja en muutenkaan tiedä miten yleensä rauhoittavat reagoivat alkoholin kanssa.

        Tosiaan sekavuus on omaa luokkaansa ja kotiin vieminen on helpommin sanottu kuin tehty. Mainitsemasi tilan tapaista ei kuitenkaan sentäs ole ollut. Varmaan siis, jos kyse on noista opamoxeista niin annos huomattavasti pienempi? Paljonko sitten joutuu ottamaan opamoxia ja alkoholia, jos noin sekaisin sillä saa itsensä?

        No, silloin kun halutaan sekoilla, niin viinaa otetaan sen verran kuin hyvin alas menee. Kahteen pekkaan lava kaljaa ja 0,7 l viskipullo päivässä on sellainen sopiva annos.

        Opamoxeista löytyy useampaa vahvuutta. Tavallisin on 30 mg. Tosin tuntuu siltä, että 50 mg on vahvempaa, kuin tuo 20 mg ero antaa ymmärtää. Jotenkin tuntuu, että yksi 50 mg vastaa noin kahta 30 mg tabua. Mutta tavallisinta 30 mg Opamoxeja on tullut rouhittua alkuunsa sellainen 5 / naama, ja jos jommalla kummalla esiintyy agressioita, niin tuplamäärä lisää. Hurjin määrä, mitä olen kuullut yhden henkilön noita rouhineen illassa on noin 40 kpl 50 mg tabuja. Kaveri kyllä ihmetteli itsekin jälkikäteen, miten se on mahdollista.

        Ikävää tuossa Opamox viina kombossa on, että aina se ei tosiaan toimi rauhoittavasti, vaan kiihdyttävästi, ja siitä on todella leikki kaukana.


      • ksdakdk
        Opamoxeja ja viinaa kirjoitti:

        No, silloin kun halutaan sekoilla, niin viinaa otetaan sen verran kuin hyvin alas menee. Kahteen pekkaan lava kaljaa ja 0,7 l viskipullo päivässä on sellainen sopiva annos.

        Opamoxeista löytyy useampaa vahvuutta. Tavallisin on 30 mg. Tosin tuntuu siltä, että 50 mg on vahvempaa, kuin tuo 20 mg ero antaa ymmärtää. Jotenkin tuntuu, että yksi 50 mg vastaa noin kahta 30 mg tabua. Mutta tavallisinta 30 mg Opamoxeja on tullut rouhittua alkuunsa sellainen 5 / naama, ja jos jommalla kummalla esiintyy agressioita, niin tuplamäärä lisää. Hurjin määrä, mitä olen kuullut yhden henkilön noita rouhineen illassa on noin 40 kpl 50 mg tabuja. Kaveri kyllä ihmetteli itsekin jälkikäteen, miten se on mahdollista.

        Ikävää tuossa Opamox viina kombossa on, että aina se ei tosiaan toimi rauhoittavasti, vaan kiihdyttävästi, ja siitä on todella leikki kaukana.

        joo...taas koko viikonloppu...ihan total blackout
        en muista mitään perjantaina vedin opamoxeja ja pari sidua...en muista sitäkään et oon ollu lauantaina töissä. mut oon alkanu juomaan heti ku oon sieltä päässy. syötiin kaverin kans aikas paljo noit opamoxeja... lisäksi syön koko ajan masennuslääkettä.
        sit me ollaan kyl otettu muutaki xanoreita, deksuja ja poltettu savua ...kai? ainaki olen autoni mällännyt!
        ei muista mitään..vieläki tuntuu et ei oo ihan täs ulottuvuudessa.

        sori sekava kirjoitus


      • Anonyymi
        Opamoxeja ja viinaa kirjoitti:

        No, silloin kun halutaan sekoilla, niin viinaa otetaan sen verran kuin hyvin alas menee. Kahteen pekkaan lava kaljaa ja 0,7 l viskipullo päivässä on sellainen sopiva annos.

        Opamoxeista löytyy useampaa vahvuutta. Tavallisin on 30 mg. Tosin tuntuu siltä, että 50 mg on vahvempaa, kuin tuo 20 mg ero antaa ymmärtää. Jotenkin tuntuu, että yksi 50 mg vastaa noin kahta 30 mg tabua. Mutta tavallisinta 30 mg Opamoxeja on tullut rouhittua alkuunsa sellainen 5 / naama, ja jos jommalla kummalla esiintyy agressioita, niin tuplamäärä lisää. Hurjin määrä, mitä olen kuullut yhden henkilön noita rouhineen illassa on noin 40 kpl 50 mg tabuja. Kaveri kyllä ihmetteli itsekin jälkikäteen, miten se on mahdollista.

        Ikävää tuossa Opamox viina kombossa on, että aina se ei tosiaan toimi rauhoittavasti, vaan kiihdyttävästi, ja siitä on todella leikki kaukana.

        mul se toimii aina kiihdyttävästi ja se aiheuttaa aina kauheen psykoositilan mul ja mun kaveril ku lääkkeellä on "laskut" siis rupeen puhuu kaikkee iha sairasta esim et "jos nyt et pysy pystys ni se on jo kokoaja ollu matkal" ja sit en haluis pelotella mun kaverii mut mä sanon aina jotai tämmöst: "se on tosi kaukana mut sä oot jo vainaa ku on aamu, kyseinen henkilö seuraa sua kokoajan hitaasti" ja sit muutenki teen semmosii haasteit et jos en mee koskee nyt tota peilii ni sit sielt peilist tulee joku ja sit pitää mennä tai peruu se mieles ja sit tulee toine pelottava ajatus ja lopputulos on se et katotaa my little pony aineis ja edellee paniikis xd


    • Joonatan

      Kokemuksesta voin sanoa, että opamox ja alkoholi ei sovi yhteen. Kerran itse otin "vahingossa" opamoxin samaan aikaan kun olin viihteellä ja itse en muista tapahtumasta yhtikäs mitään, mutta seuraavankerran kun heräsin, niin heräsin teho-osastolla.

      • jkyj

        otin tuossa eile bentson ja pari kaljaa hyvä olo tuli hetiku ois taivaassa


      • jurppii
        jkyj kirjoitti:

        otin tuossa eile bentson ja pari kaljaa hyvä olo tuli hetiku ois taivaassa

        Mene niin jysähtävästi päähän. Koukkuun jääminen paha juttu.


      • -
        jkyj kirjoitti:

        otin tuossa eile bentson ja pari kaljaa hyvä olo tuli hetiku ois taivaassa

        Sekakäyttäjät ovat aggressiivisia, jos ovat pelkät juopotkin. Parasta olisi olla sekoittamatta nuppia.
        Ihme kun joku makaa ulkonakin sammmuneena ja luottaa ääliömäiseen tuuriin, että selviää taas.
        Eikö ole parempi hyväksyä, ettei kukaan piittaa, jollei itse huolehdi itsestään.
        Muutaman kilometrin pyörälenkillä tuli joskus montakin puskajussia vastaan.


      • kdjfdls
        - kirjoitti:

        Sekakäyttäjät ovat aggressiivisia, jos ovat pelkät juopotkin. Parasta olisi olla sekoittamatta nuppia.
        Ihme kun joku makaa ulkonakin sammmuneena ja luottaa ääliömäiseen tuuriin, että selviää taas.
        Eikö ole parempi hyväksyä, ettei kukaan piittaa, jollei itse huolehdi itsestään.
        Muutaman kilometrin pyörälenkillä tuli joskus montakin puskajussia vastaan.

        kun mustakahvainen leipäveitsi on heilahtanut alkoholin ja lääkkeiden seurauksena, on kysymyksessä Opamox tai Xanor, ja tämä on ihan faktatietoa. Itseäni asia kiinnosti, kun minulle määrättiin näitä taannoin erään tapahtuman johdosta.
        Tiedän henkilön, joka heräsi pidätyssellistä haalarit päällä ilman mitään muistikuvia tapahtumista ja kun haettiin kuulusteluhuoneeseen, ensimmäisenä alettiin kuulustelijan johdolla selvittää tapahtunutta ja montako vuotta tästä on tulossa. Kysymyksessä oli suhteellisen kunnollinen kaveri ja viina rauhoittavat lääkkeet kokeilumielessä.


      • Anonyymi

        opamoxi oli paska parempi ottaa medipamia ja vodkaa, aluksi max 2 isoa 0.5 l tuoppia keskaria janoon. siitä lähtee kiva rento ilta pubissa käyntii, välillä juo aina lasin vettä niin ei tule paha kankkunen ....vodka pepsi maxilla hyvä iltamenovesi.


    • ooppelio

      Opamox on hyvä nukahtamislääke kun rouskaisee noin 100mg ja alkaa katsomaan telkkaria. Kukin toleranssiensa mukaan tietenkin. Täytyy muistaa että kyseessä on bentso (Oksatsepaami, joka on bentsodiatsepiineihin kuuluva lääkeaine.) joten addiktiopotentiaali on korkea. Kun ei enää pärähdä niin saatatkin olla jo koukussa.

    • hskdjfasdfl

      Otin opamomoxia ja alkoholia seuraavana päivänä pelotti kaikki ihan saatanasti. Kaikki normaalit tilanteet olivat ihan saakelin pelottavia.

      • Ziegura

        ...koska se parhaiten nauraa kenellä paras lääkitys.


      • elämäntapahuonotapa
        Ziegura kirjoitti:

        ...koska se parhaiten nauraa kenellä paras lääkitys.

        hitit jointista pari pissee ja taas jaksaa seuraavan työpäivän :)


      • Anonyymi

        SIIS TÄMÄ, se sopii paniikkikohtauksiin mut jos ottaa liikaa ni sit saat ne oireet mitä lääke yrittää lieventää


      • Anonyymi
        elämäntapahuonotapa kirjoitti:

        hitit jointista pari pissee ja taas jaksaa seuraavan työpäivän :)

        Ite vetelen reseptillä dexamfetamiinia. Menee työpäivät vauhdilla, ylennys tuli jo 3 viikon jälkeen :D


    • joksude

      suosittelisin käyttää vain siihen mihin se on tarkoitettu

      • Minä vaan

        Hei, kokeilenpa olisiko täällä joku lukemassa. Olen siis kärsinyt paniikkihäiriöstä ja ahdistuneisuudesta 90 luvulta lähtien. Ja on kokeiltu terapiat sekä erilaisia yhdistelmiä eri lääkkeistä. Tällä hetkellä käytössä Alprox 0,5 1 tbl 2-6 krt/pv tarvittaessa.
        Näiden kanssa olen uskaltanut alkoholiakin käyttää, joskus enempi joskus vähempi. Koskaan en kuitenkaan yhtäaikaa.
        Nyt minulle määrättiin Opamox 15 mg 1-3 tbl/vrk kokeeksi. Tosin tuo määrä ei minulla oireisiin ole auttanut mitenkään.
        Onko näillä lääkkeillä suurta eroa ? Ja miten on sitten alkoholin kanssa ? Pakkausselosteessa kun lukee, että ei pidä käyttää samanaikaisesti.
        Tänään siis otettu aamulla lääkkeet ja nyt olen lähdössä illalla kaverille kylään ja tässä mietin, että uskallanko yhtään olutta tai siideriä ottaa.


      • Anonyymi
        Minä vaan kirjoitti:

        Hei, kokeilenpa olisiko täällä joku lukemassa. Olen siis kärsinyt paniikkihäiriöstä ja ahdistuneisuudesta 90 luvulta lähtien. Ja on kokeiltu terapiat sekä erilaisia yhdistelmiä eri lääkkeistä. Tällä hetkellä käytössä Alprox 0,5 1 tbl 2-6 krt/pv tarvittaessa.
        Näiden kanssa olen uskaltanut alkoholiakin käyttää, joskus enempi joskus vähempi. Koskaan en kuitenkaan yhtäaikaa.
        Nyt minulle määrättiin Opamox 15 mg 1-3 tbl/vrk kokeeksi. Tosin tuo määrä ei minulla oireisiin ole auttanut mitenkään.
        Onko näillä lääkkeillä suurta eroa ? Ja miten on sitten alkoholin kanssa ? Pakkausselosteessa kun lukee, että ei pidä käyttää samanaikaisesti.
        Tänään siis otettu aamulla lääkkeet ja nyt olen lähdössä illalla kaverille kylään ja tässä mietin, että uskallanko yhtään olutta tai siideriä ottaa.

        Paniikki pysyy nurkan takana kun vetää pullon vodkaa päivässä, ie haise hengityksessä pahasti ja lievin kankkunen


    • Alk

      Vedin itse tossa viikoloppuna 3 opamoxii ja viskii meni ku vesi alas 60%koskenkorvaa mehun kanssa tuli kyllä sekava olo ihan kauhee

    • Anonyymi

      Nuorempana tuli sekoiltua pillereiden ja viinan kanssa. Olihan se alkuun mukamas hauskaa mutta kun sama jatkui yli kymmenen vuotta niin ei ollutkaan enää hauskaa.
      Alussa sain rauhoittavia, niiden kanssa otin alkoa. Sitten tuli mukaan masennuslääkkeet ja taas perään psykoosilääkkeet.
      Ajan myötä menin enemmän ja enemmän sekaisin. On pitkiä ajanjaksoja mistä en edes kovin paljoa muista mitään kuin sieltä täältä pätkiä.

      Suosittelen kokemuksesta että viinaa ja lääkkeitä ei kannata sotkea keskenään jos ei halua etenkään vuosia jatkuvia psyykkisiä ongelmia.
      Alkuun sitä ei ymmärrä mitä kaikkea siitä sotkusta seuraa ja myöhemmin on jo asiat niin poskellaan että saa tosissaan tehdä töitä itsensä kanssa että pääsee sieltä vielä nousemaan.

      Muistan hyvin kun itse sanoin aina nuorena että ei minulle mitään pahaa tai muuta seuraa, ne on noi muut joille on jotain tullut.
      No sehän nähtiin että enempää väärässä en olisi voinut olla.

      Tsemppiä vaan kaikille jotka huvikseen ottavat kaikkea sekaisin, myöhemmin jossain vaiheessa kolahtaa totuus esiin.
      Kannattaa harkita tarkkaan ennenkuin alkaa "leikkiä" kaiken moskan kanssa.

      • Anonyymi

        "Nuorempana tuli sekoiltua" kaveri puhuu asiaa. Kyllä näillä geimeillä saa kaiken elämästään paskaks. On kovempi mimmi tai jätkä se joka ei ota. Alkuun naurattaa yökerhossa nurkan takana pössytelles blossii ja myöhemmin itkettää kun kaikesta kaman ja lääkkeiden kiskomisesta ja dokaamisesta tulee arkea. Henki on halpa ja perse ilmainen. Hautaan on kaikki veijarit lopulta päässeet lepoon. Joka sukupolvessa toistuu kuviot.. ei mahda mitään. Käykää ziigaa päihdelinkis " päihtyneiden runo".


    • Anonyymi

      Masennus vai laiskuus lääkkeitä?noiki kaks asiaa voi mennä sekasin kun DIAGNOOSI annetaan...mul oli joskus 1kk masennus ja lääkkeeks 2ml testosteronia.se oli ko ois haudasta noussu😁suosittelen kumminki et ei yhteiskäyttöä koska monta ikävää väkivallan tekoa tehty pillerikännissä....kelaa ko vittu heräät putkasta haalarit päällä ja et muista mitää,laittaa miettii...toi opamox on lapsille ja vanhuksille tarkotettu hyvä rauhottava,mut ite ottasin illanviettoo3x30mg ja jos oikeesti ei pysty liikkuu ees kauppaa ko niin ahistaa ni 1x30mg aamusin kuuriluontosena.paljon se sun kaverin annostus on. Mut sellast tänää hyvät on myssyt taas ja jneä yms tsemppiä sulle ja ystävällesi

    • Anonyymi

      Vedän 1-2 viinan kanssa. Sopivasti auttaa pelkotiloihin ja mahdollistaa mukavan illanvieton. Näin siis mulla. Enkä ole mikään rivinisti. Jos ei yliksen käyttöä lasketa. Sitä menee juhlapäivinä n.5 krt vuodessa. Jollakin toisella saattas mennä jalat alta kun jotkut on herkempiä. Omalla asenteella ja mielentilalla on iso vaikutus lääkkeen voimakkuuteen tai näin itse uskon. Mut joo en ole lääkäri vaan rockmuusikko. Keinot löytyy aina millä mitäkin oloa ajetaan alas tai buustataan.

      Enkä todellakaan suosittele kenellekään mitään sekakäyttöä. Jos pelottaa niin kokeilemalla selviää. Jos esim.edellisenä päivänä olet ottanut ko.lääkettä niin juo yksi juoma kerrallaan ja tarkkaile oloasi.
      Jos siis päätät juoda.
      Kaikkea hyvää kaikille ja ottakaa iisisti.

    • Anonyymi

      Opamox koukutti minut täysin, käytin vuoden ajan, annokset vain kasvoivat, onneksi pääsin irti, kamalat vieroitusoireet oli kun lopetin. Onneksi nyt kuivilla 1vuosi 2kk. Alkoholin käytön lopetin melkein kaksi vuotta sitten.

    • Anonyymi

      ite otin joskus liuskan (10tablettia) noita 15mg Opamoxeja ja siihen päälle noin 6 bisseä. lisäks tuli otettua mielialalääkkeitä pieni satsi. lopputuloksena poliisit ovella, filmi poikki, 8 tuntia lepositeissä ja psykiatrinen osasto. taas pari tablettia opamoxia ja alkoa ei juurikaan muuta itsellä olotilaa, sama kun pelkkää alkoa jois. toki ahdistus lähtee.

      • Anonyymi

        Niin se ahdistus voi lähteä siksi lyhyeksi ajaksi, kun on sekaisin.
        Mutta ahdistus palaa takaisin, kun pää selviää, ja se voi olla vielä entistä pahempaa.

        Itse nuorena aloitin " urani " sekakäyttäjänä juuri Opamoxilla ja muilla bentsoilla.
        Sitten elämä olikin yhtä helvettiä yli 15 vuotta.
        Näin jälkeenpäin voisin sanoa, että huonoja yhdistelmiä kaikki rauhottavat ja mielialalääkkeet alkoholin kanssa sekoitettuna.


    • Anonyymi

      tuo iloa ja vauhtia eloon, antaa mennä

    • Anonyymi

      Moikka vedin 5 opamakxia ja kymmen kunta kaljaa,ei mitään miustikuvia eilisestä,toimii

    • Anonyymi

      Naapuri on aina tykännyt väkevistä viinoista. Muutama kuukausi sitten kertoi aloittaneensa jonkin psyykenlääkkeen ja sittemmin lisäksi Opamoxin. Muutaman viikon jälkeen meni täysin sekaisin. Lienee nyt jossain rauhoittumassa.

      • Anonyymi

        Niin siinä yleensä käy. Joillekin nopeastikin, joillekin pidemmän ajan kuluessa.


      • Anonyymi

        No minkäs teet, kun on pakko ryypätä, kun ahdistaa niin hemmetisti. Minä vedän täällä ketjussa tupakkaa ja kirkasta ja pesen samaa pyykkikoneellista uudestaan kuudetta kertaa. Oli pakko jaksaa tyhjätä se viime kerralla, kun uusi pyykkikierros ei enää auttanut hajuongelmaan. Millä asteella koittaisin seuraavaksi, mietin. Norsu istuu rinnan päällä ja on vaikea hengittää. Erään neuvottelun kylkiäisinä lähti lomat, vaikka neuvottelun piti helpottaa mun oloa, mutta yhtäkkiä kaikki kääntyi ihan päälaelleen. Nyt sit ahdistaa se, että en saa levättyä riittävästi, jonka takia en pysty lepäämään. Eli minusta riippumaton tekijä sai taas noidankehän pyörimään. Ja kaikki mennyt #### tulee mieleen. Ja joku ihan tahalleen muistuttaa mua jostain vanhoista kirjoitteluista, vaikka tekis mieli vaan unohtaa. Tekis mieli tappaa itsensä kun elämä on ihan yhtä helv######. Totta hemmetissä tiedostan, että tämä on masentuneen ajattelua, mutta kun mulla se tuntuu olevan ikuinen kumppani.


    • Anonyymi

      Tuttavani käytti muutamia viikkoja yhdistelmää alkoholi + mirtasapiini. Sitten cocktailiin tuli lisämausteeksi vielä opamox. Tyyppi muuttui nopeasti myös selvänä ollessaan kummallisen hankalaksi. Alkoi puhella, että entäs jos teen rikoksen, vaikka ei ollut koskaan aiemmin tehnyt mitään laitonta. Pian sekosi niin, ettei mitään itsehillintää, eikä rajaa ollut ja teki rikoksen.

    • Anonyymi

      Katotaan nyt. Tuskin mitään käy mut alla masennus & psykoosilääkkeet + opamox 15mg ja kaksi puolen litran bisseä. Pääsin bussiin ajoissa mut vähän näkökenttä heittää. Nää aikaisemmat kommentit tuntuu koskevan vähän suurempia annoksia kun itellä. Itse lähinnä ”unohdin”, että otin opamoxin aikaisemmin ja sitten lähdin bisseä litkimään. Muistankohan huomenna mitää. Kyl tää on oikee bussi kuitenki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe