Suomen nopein mopo

sylinterin viilaaja

Mulla on sellainen, ollaan iskän kaa asetettu
siihen subarun turpo. Se mun mopo on tunturi
tiger ja me ollaan saatu sillä noin 150 km/h
silmään. Paljonko te olette saaneet mopoillanne
ja mitkä ovat oudoimmat viritelmät mitä tiiätte?

151

27085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete

      mulla oli raisu piikin zyndapin koneella.se
      liikku,noin 170 km/h sairasta.runko oli
      vahvistettu mutta,ei keula.keula hajosi.vauhtia
      oli n.80 km/h.että sillee

      • Anu Saukko

        Joo ihan heti!Miten laitoit sen!Vaihoitko kampiakselin!Oliko vakioputki!Mitkä välit!


      • -OOBEE-

        Sanottakoon että yksikään 50cc sylinterinen ei oo enää mopo :D


      • älypäääää
        Anu Saukko kirjoitti:

        Joo ihan heti!Miten laitoit sen!Vaihoitko kampiakselin!Oliko vakioputki!Mitkä välit!

        mulla on polkupyörä kiihtyy niin hyvin kun reidet vaan kestää, tuutko viivalle ?


      • Anonyymi
        älypäääää kirjoitti:

        mulla on polkupyörä kiihtyy niin hyvin kun reidet vaan kestää, tuutko viivalle ?

        mun bmx:n perässä et pysy haha


    • Hämis

      onko sulla se turbo mitä kautta laitettu
      toimimaan.silleenkö syylärin vai??? kerrotko vähä
      mitenkä se mopos pelittää???

      • pete

        moi hämis.en mäkään usko toho juttuun.kommentoi
        mun juttuu¨?


      • Nahka-Timo
        pete kirjoitti:

        moi hämis.en mäkään usko toho juttuun.kommentoi
        mun juttuu¨?

        Mullapas on Helkama Raisussa hiukkaskiihdytin ja
        turbiinimoottori...kulkee noin 1852km/h..mutta
        kerran kun pihatiellä kiihdytin tyttöystäväni
        Mirkun ollessa kyydissä, räjähti
        planeettapyörästön tiivisteen painelaakeri Mirkun
        polvilumpiosta läpi ja tapahtuneen johdosta
        projekti on nyt telakalla.Että näin.


      • Sylinterin Viilaaja
        Nahka-Timo kirjoitti:

        Mullapas on Helkama Raisussa hiukkaskiihdytin ja
        turbiinimoottori...kulkee noin 1852km/h..mutta
        kerran kun pihatiellä kiihdytin tyttöystäväni
        Mirkun ollessa kyydissä, räjähti
        planeettapyörästön tiivisteen painelaakeri Mirkun
        polvilumpiosta läpi ja tapahtuneen johdosta
        projekti on nyt telakalla.Että näin.

        otan osaa mirkun polvilumpion puolesta, toi on
        just tollasta mitä ei toivois kenellekään käyvän.
        Et pystyis muuten myymään raisuas? turbostakun
        katosi ahtopaineet...


      • Driver

        Vittu varmaan sil onki turbo mopossa.Älkää nyt erehtykö uskomaan noit juttui


      • mönjä10v
        pete kirjoitti:

        moi hämis.en mäkään usko toho juttuun.kommentoi
        mun juttuu¨?

        kun mä ostin mopon nii se oli ihan virityspelle nyt ollaa korjattu sitä nyt se menee 45km ennen se meni 55km et sillee mut silti se on paras


      • suzuki80cc
        Driver kirjoitti:

        Vittu varmaan sil onki turbo mopossa.Älkää nyt erehtykö uskomaan noit juttui

        kyl mopedii saa turbon mut eij 2tahti vekottimee mut kyllähä mankiin saa laitettuu
        että sillee....


      • 69696969
        suzuki80cc kirjoitti:

        kyl mopedii saa turbon mut eij 2tahti vekottimee mut kyllähä mankiin saa laitettuu
        että sillee....

        695


      • jaksaa
        mönjä10v kirjoitti:

        kun mä ostin mopon nii se oli ihan virityspelle nyt ollaa korjattu sitä nyt se menee 45km ennen se meni 55km et sillee mut silti se on paras

        ajaa jollai vakio mopolla.


      • mopotohtori
        suzuki80cc kirjoitti:

        kyl mopedii saa turbon mut eij 2tahti vekottimee mut kyllähä mankiin saa laitettuu
        että sillee....

        On ainakin mekaanisia ahtimia laitettu 2-tahtisiin, liika ahtaminen voi kyllä tehdä mopon melko janoiseksi.


      • HONLEI
        Driver kirjoitti:

        Vittu varmaan sil onki turbo mopossa.Älkää nyt erehtykö uskomaan noit juttui

        Kyl mulla ainakin on mun honleissa f 18 hävittäjän suihkukone.. Kiihtyy 0-400 johonki 3.5 sekunttii.. siin on jotai mistä repiä


      • jebaaa

      • Anonyymi

        Imut varmaa tai putki


    • cfhg

      no sitten minulla on 6-tahtinen turbo
      ruohonleikkuri joka kulkee 200 km tunnissa.

      • pete

        kommentoikaa.mopo on muistaakseni vielä vantaan
        riipilässä.nähtävissä???????


      • 0hdake

        Mun Aeroxissa on kuule kaks fiksattua
        messerschmit 262:n rakettimoottoria teipattuna
        kummallekki kylelle ja ne toimii pureskellulla
        sokeri pikakahvijauheseoksella. Bouingg 747:n
        renkula takana, ei paljoa voi kallistella 2,5
        machin nopeudessa paikallisilla sorateillä.
        Kyllä kiihtyy!!!


      • virittäjä poika

        Joo mut mullaki on sellanen 6-tahti ruohon leikkuri mihin tossa papan,isan,mummon,koiran,ja rotan kaa ostettiin goncorden viri osien jälleen myyjältä pari sellasta 80cm2 kokosta pyttyy ja hepoi noista löytyy noin 30-40 ja sit viel pari sellasta turboo minkä maksimi ahto paine oli jotain mitähä se myyjä sano noin 20-30baarii ja sitten sellaset suihku moottorit osat tuli eilen postiin pitäs jostain vaan vuokrata rekka ja käyä hakemassa mummolla oli tollaset virit kiinni sellasessa 2-tahti ruohon leikkuriss aja kulki sen 600 000 km/s eli kaksin kertanen valon nopeus mut mulla on sellanen 6-tahtinen 159vaihteinen 10turbo vehje että kai toi menee sen 900 000000km/s ja sitten siinä o vielä90 metrinen tehdaspiippu et tehoo riittää


      • ihmehomo
        virittäjä poika kirjoitti:

        Joo mut mullaki on sellanen 6-tahti ruohon leikkuri mihin tossa papan,isan,mummon,koiran,ja rotan kaa ostettiin goncorden viri osien jälleen myyjältä pari sellasta 80cm2 kokosta pyttyy ja hepoi noista löytyy noin 30-40 ja sit viel pari sellasta turboo minkä maksimi ahto paine oli jotain mitähä se myyjä sano noin 20-30baarii ja sitten sellaset suihku moottorit osat tuli eilen postiin pitäs jostain vaan vuokrata rekka ja käyä hakemassa mummolla oli tollaset virit kiinni sellasessa 2-tahti ruohon leikkuriss aja kulki sen 600 000 km/s eli kaksin kertanen valon nopeus mut mulla on sellanen 6-tahtinen 159vaihteinen 10turbo vehje että kai toi menee sen 900 000000km/s ja sitten siinä o vielä90 metrinen tehdaspiippu et tehoo riittää

        tääl on kans ihme homoja. kaikki puhuu paskaa minkä kerkee. mullaki on vittu manki mistä oon vaihtanu pakoputken paukku laakerin vähän isompaa ja oon maalannu männän siniseks ja vaihtanu kampikammion katto lampun eri väriseks ja kulkee vittu 6600mph.


      • .
        ihmehomo kirjoitti:

        tääl on kans ihme homoja. kaikki puhuu paskaa minkä kerkee. mullaki on vittu manki mistä oon vaihtanu pakoputken paukku laakerin vähän isompaa ja oon maalannu männän siniseks ja vaihtanu kampikammion katto lampun eri väriseks ja kulkee vittu 6600mph.

        Ja kattonu viritysohjeet hikipediasta...


      • NIIIIH !
        0hdake kirjoitti:

        Mun Aeroxissa on kuule kaks fiksattua
        messerschmit 262:n rakettimoottoria teipattuna
        kummallekki kylelle ja ne toimii pureskellulla
        sokeri pikakahvijauheseoksella. Bouingg 747:n
        renkula takana, ei paljoa voi kallistella 2,5
        machin nopeudessa paikallisilla sorateillä.
        Kyllä kiihtyy!!!

        Mutta mullapa on polkutraktori !


      • b
        NIIIIH ! kirjoitti:

        Mutta mullapa on polkutraktori !

        meilläki, siinä oli shellin tarrat :D


      • gjöhll
        0hdake kirjoitti:

        Mun Aeroxissa on kuule kaks fiksattua
        messerschmit 262:n rakettimoottoria teipattuna
        kummallekki kylelle ja ne toimii pureskellulla
        sokeri pikakahvijauheseoksella. Bouingg 747:n
        renkula takana, ei paljoa voi kallistella 2,5
        machin nopeudessa paikallisilla sorateillä.
        Kyllä kiihtyy!!!

        Mun mopossa on kaks kakssatasta evinrude perämoottoria vierekkäin, hyvin raapii ! Hitsasin sellasen kehikon mopon perälle ja laitoin koneet siihen kiinni, voi ajaa myös järvessä koska teippasin ponttoonit mopon sivuille. Aioin laittaa kohta pari vapatelinettä.


      • muule
        gjöhll kirjoitti:

        Mun mopossa on kaks kakssatasta evinrude perämoottoria vierekkäin, hyvin raapii ! Hitsasin sellasen kehikon mopon perälle ja laitoin koneet siihen kiinni, voi ajaa myös järvessä koska teippasin ponttoonit mopon sivuille. Aioin laittaa kohta pari vapatelinettä.

        Toi voiski toimia


    • S. Viilaaja

      Tämä on itseasiassa vähän kinkkinen juttu.
      Jouduimme tekemään tunturitigeriini lukuisia
      muutostöitä jotta saimme koko subarun 1800cc
      koneen mahdutettua sisään. Moottorin
      asentamisessahan ei mitään vaikeuksia tullut kun
      sai bensatankin sekä vaihdelaatikon paikalleen,
      runko jouduttiin vain kokonaan uusimaan ja se
      näyttää sen vuoksi aika kummalliselta. Muutaman
      ensimmäisen käyttökerran jälkeen tajusimme että
      kaksipyöräisenä se ei tule toimimaan, tämän
      vuoksi pistimme siihen kaksi pyörää lisää
      hitsaamalla toisen tunturin puolitoista metrisen
      rautatangon päähän suoraan sivulle. Moottori
      saatiin tämän ansiosta asetettua mopojen väliin.
      Tässä vaiheessa istumatilan kanssa tuli ongelmia
      joten asetimme OMP kilpakuppipenkin suoraan
      moottorin yläpuolelle, puolenmetrin korkeuteen.
      Jotta molempien mopojen eturenkaat saataisiin
      kääntymään halutessa, jouduimme tekemään
      aikamoiset viritelmät, tämän vuoksi ohjaaminen
      nykyään tapahtuu ratilla.

      Varmaan ymmärrätte että näissä nopeuksissa
      liikuttaessa ei paljoa ole tunan vakio-osia
      säästelty, tämän vuoksi suurin osa osista on
      korvattu subarun osilla.

      • sefjfjgbhl

        Satana jos sää pistät siihe jonku subarun koneen nii ei se enään mikään mopo ole saatana. Joten turha pistää tomosta mihinkään suomen nopein mopo otsikon alle kun se ei ole sen jälkeen mopo vaan oikeestaan sun joku oma mopo-auto eikä semmonenkaa


    • näsäviisas

      Missä päin asutte kaahaajat? Jotta osaa varoa
      ajaessani pyörätiellä? vai ajatteko niillä
      maantiellä. Toisaalta ei noilla vauhdeilla pysy
      mutkaisilla pyöräteillä tiellä koska
      keskipakoisvoima vaikuttaa kovasti vauhtiin.
      Tietysti voihan niihin mopoihin vaihtaa ensin
      leveämmät renkaat,
      ja sitten isommat vanteet ja paksummat pinnat,
      ja sitten tarvitaan vahvempi runko,
      ja sitten myös vahvempi ohjaustanko,
      ja sitten painonlisäyksen takia myös isompi 500cc
      moottori,
      ja sitten kuskinkin pitää olla vahvempi,
      ja älykkäämpi,
      Tästä voinkin vetää johtopäätöksen että ei tuo
      ole käytännössä mahdollista ja jos olisikin niin
      ei siihen kauan menisi kun kuski ja mopo olisi
      jossakin pellolla multaa syömässä, hehe!

      • Lujaavaan

        Ei ole olemassa mitään keskipakovoimaa


    • PV

      mulla on pv ssä cr 125 kone lähethänkö kokeileehan

      • pete

        ei nykyajan heput osaa enää,virittää mopoo.ennen
        tehtiin kaikki itse.ei kaupan hyllyltä.


      • hondamään
        pete kirjoitti:

        ei nykyajan heput osaa enää,virittää mopoo.ennen
        tehtiin kaikki itse.ei kaupan hyllyltä.

        mul on mankurassa 125cc kone pidemmällä iskulla ja isolla kaasarilla sekä turbolla ja se on ihan pirun tehokas toistaseks 3 vaihteel 160kmh ku nelosel ei uskalla ajaa enää... vauhtia ja tehoja riittää niin perhanasti että siinä teille amatööri virittäjille!!!!! kaverin suikki meni tutkaan 150 vime viikolla mutta ei siitä sen enempää


    • _M_

      mä oon kans viritelly mopoo täs.siin on nyt 85
      pytty,josta avarrettu kaikki aukot niin isoiks ku
      saa ja 40 kaasari ja puristuksia nostettu ihan
      tasasella kannella..suunnitelmissa mullaki
      remmiahdin..ei tiiä viel huippuja;)

    • jake

      Tiger aqua, 75CC sylinteri, simppa tehohuilu,
      28mm keihin, helvetisti ratastettu
      N.160km/h

    • PK.

      meijän tigeri kulki 175 kmh. pistäs paremmaks.h

    • Tiger aqua 69

      Siis anteeks vaan mutta 2T mopoissa turbolla ei ole mitään vaikutusta!!! ne ainoastaan häiritsee pakoputken vastapainetta!! eli ne huonontaa tehoja...

      Kuka olikaan niin tyhmä että uskoi tuon??

      Mutta kun siirrytään 4T mopoihin Esim Honda Monkey niin siihen kun lyödään Esim Takegawan turbo (japanilainen Monkeyyn erikoistunut viritysosa myyjä) niin tehoja saadaan 124cc pytyllä yli 30hv!! olen kuullut jopa 52hv mutta se menee jo yli!
      Monkeyynhän pyttyjä ei saa kuin 52mm mutta kun iskua pidennetään niin kuutioita saadaan 124cc..
      52mm pyttyhän on normaali kampuralla 88cc

      mutta 2T voidaan ahtaa vain hapettamalla!!! ei millään turboilla... tunkekaan se turbo ilmanputsarin tilalle ja 9mm kaasutin niin johan lähtee!!! heh hee!!

      • hullu

        honda monkey nelitahti puolautomaatti huimat huiput 40 km/h on mulla suikkikii huiput n.60km/h
        sillä vauhti ei oo tärkeetä vaan luotettavuus kaverilla kulki pv 145 km/h ja hirtti kii 110 vauhdissa jäi sentää henkiin.... miettikää ennen ku viritätte.


    • arbe

      suomen ennätys taitaa olla 197km/h mikä on tehty honda monkeyllä vetämällä tutkaan moottoritiellä =) muistaakseni kunnolla viilattu 250cc oli tehonlähteenä.

    • jeesus

      mulla oli semmonen pv että: 80 malossi 28 kaasari kulki noin 120 mutta sitte kun kokeiltiin laittaa 80% nitrometaania tankkiin nii kulki aivan järjettömästi ja sitten kaaduin sillä että meni reisi luu poikki ja poliisit vei mopon enkä oo kuullu siitä jälkeen tuon

      • jeesuseielä

        mun tuplaturbo manki on varmaan suomen nopein. kaks garretin gtnelikymppistä ahdinta ja solexin tuplakaasarit. pytty on 390 kuutioinen yamahan crossista. polttoaineena käytetään puhdasta alkoholia... välijäähyttiminenä toimii ite tehty kärpäslätkä vauhtia manki keräs hyvin(väärin)kalibroituun sigmaan 390km/h ja tehoa sigman penkkipersemittarilla noin 350 hevosta ja vääntöä 450nyyttonia


      • Sekoittelija

        Paitsi että 80% nitrometaani olisi jo liian helposti syttyvää, joten et saisi mitään muuta aikaiseksi kuin saatanallisen tulen. Ja haluan nähdä kun sekottelet tollasta tavaraa, itse sekoittelen leluihini max 30-40% nitrometaania, ja tuokin jo tuntuu aika hullulta seokselta. Vaikka tiedänkin että nämä kaikki ovat paskapuhetta jne. tuohon oli pakko tarttua, koska on kauhea himo päteä.


    • viiias

      paska puhetta koko juttu

      • joo..

        Äskeisessä viestissähän asia aika hyvin ilmaistiinkin, mutta kuitenkin. Käsittääkseni suomen nopein mopo kulkee tasan tarkkaan 45 km/h tai siitä tulee kevytmoottoripyörä. (No joo eihän tuokaan nyky mopoilla pidä välttämättä paikkaansa, mutta periaatteessa näin.) Ja niin kyllähän sitä voi vaikka hitsata pv:n bugatti veyronin katolle ja sanua, että mulla o "mopo" joka kulukee nelejää sattaa, Mutta se se on virittäjistä tosimies joka vakio konneesta (vaikka ny sitten sylinterin isompaan vaihtaiski) ottaa ite työstämällä luokkaa 25hv/dl.

        ps.Ja semmosia täsäkään maassa tuskin on niinkään monta ko tälläki topicilla jo kirjottajia ammattilaiset.

        ps2.On mullaki raisu joka kulkee 200 km/h...

        ...vapaapudotuksessa.


      • leksa_
        joo.. kirjoitti:

        Äskeisessä viestissähän asia aika hyvin ilmaistiinkin, mutta kuitenkin. Käsittääkseni suomen nopein mopo kulkee tasan tarkkaan 45 km/h tai siitä tulee kevytmoottoripyörä. (No joo eihän tuokaan nyky mopoilla pidä välttämättä paikkaansa, mutta periaatteessa näin.) Ja niin kyllähän sitä voi vaikka hitsata pv:n bugatti veyronin katolle ja sanua, että mulla o "mopo" joka kulukee nelejää sattaa, Mutta se se on virittäjistä tosimies joka vakio konneesta (vaikka ny sitten sylinterin isompaan vaihtaiski) ottaa ite työstämällä luokkaa 25hv/dl.

        ps.Ja semmosia täsäkään maassa tuskin on niinkään monta ko tälläki topicilla jo kirjottajia ammattilaiset.

        ps2.On mullaki raisu joka kulkee 200 km/h...

        ...vapaapudotuksessa.

        mopo muuttuu kevytmootoripyöräksi vasta kun se kulkee yli 65km/h tai on yli 50kuutioinen;)


    • Pv - virittelijä 91

      suzuki Pv:tä ollaan viritelty serkun kanssa. Serkku sai joltai romaaneilta scanian 2.9 bar
      turbon..välit oli takana 12 eessä 58.
      serkun kans kaks päällä ajettiin joku 290 km/h
      P.S oli muute lisätty carraron 21- vaihteinen laatikko

      • sfs

        Vähän arvelinkin että tuskin vakavaa keskustelua ja tietoa löytää mopoihin liittyen.
        Oisin halunnu tietää minkäverran tollasella pienipyöräsellä mopolla on huippuja ajettu, kun ihan huvikseni meinasin rakennella sellaisen, joka pärjäis nopeusvertailuissa isommilleen, eli pitäis päästä yli kolmeasataa. Lähinnä meinasin vahvistettua Suzuki ärrää, jossa siis alunperin on PV:n tekniikka, mutta saisi siihen soviteltua jotain isompaakin.
        Mulla on pari autoa, jotka kulkee päälle kahtasataa ja se ei ole paljoa, mutta olisi hauska kokeilla mennä helvetin lujaa pienellä kaksipyöräisellä, vaikka vähän riskilläkin, jossain vauhtipäivillä.
        Kaikella kunnioituksella kaikkia mopoilijoita kohtaan:sfs


      • sfs
        sfs kirjoitti:

        Vähän arvelinkin että tuskin vakavaa keskustelua ja tietoa löytää mopoihin liittyen.
        Oisin halunnu tietää minkäverran tollasella pienipyöräsellä mopolla on huippuja ajettu, kun ihan huvikseni meinasin rakennella sellaisen, joka pärjäis nopeusvertailuissa isommilleen, eli pitäis päästä yli kolmeasataa. Lähinnä meinasin vahvistettua Suzuki ärrää, jossa siis alunperin on PV:n tekniikka, mutta saisi siihen soviteltua jotain isompaakin.
        Mulla on pari autoa, jotka kulkee päälle kahtasataa ja se ei ole paljoa, mutta olisi hauska kokeilla mennä helvetin lujaa pienellä kaksipyöräisellä, vaikka vähän riskilläkin, jossain vauhtipäivillä.
        Kaikella kunnioituksella kaikkia mopoilijoita kohtaan:sfs

        Se suunnitelmanihan ei olisi mopo, vaan mopoa muistuttava moottoripyöräntekele ja moottorina ei voisi olla ilmajäähdytteinen yksisylinterinen 2t-kone. Iso pyörä vaatii parisataa hevosta mennäkseen sen kolmisensataa ja pieni, oikein muotoiltu ja kevyt laite voisi mennä vähemmälläkin. Kaverilla on Kawa, jota on viritetty ja rajoittimet poistettu, mutta ei päässyt GPS:n mukaan kuin 297 ja vähän harmitti. Olis hauska päästä "mopolla" kovempaa.
        Itsemurhayrityksiä mulla on jo elämässäni ollut, että sitä asiaa ei tarvitse huomioida.


      • R!ch
        sfs kirjoitti:

        Se suunnitelmanihan ei olisi mopo, vaan mopoa muistuttava moottoripyöräntekele ja moottorina ei voisi olla ilmajäähdytteinen yksisylinterinen 2t-kone. Iso pyörä vaatii parisataa hevosta mennäkseen sen kolmisensataa ja pieni, oikein muotoiltu ja kevyt laite voisi mennä vähemmälläkin. Kaverilla on Kawa, jota on viritetty ja rajoittimet poistettu, mutta ei päässyt GPS:n mukaan kuin 297 ja vähän harmitti. Olis hauska päästä "mopolla" kovempaa.
        Itsemurhayrityksiä mulla on jo elämässäni ollut, että sitä asiaa ei tarvitse huomioida.

        Mullapas on Sr50r , kurit poies, prikka pois, leovince kiinni ja reikä pakoputkes (n. 2cm putken alusta), kiihtyy sen 4sek. 50 , max 119km/h / paljo muutakii viritettynä. nii et viel -09 malli :D pistäkää paremmaks!


      • onononono
        R!ch kirjoitti:

        Mullapas on Sr50r , kurit poies, prikka pois, leovince kiinni ja reikä pakoputkes (n. 2cm putken alusta), kiihtyy sen 4sek. 50 , max 119km/h / paljo muutakii viritettynä. nii et viel -09 malli :D pistäkää paremmaks!

        mun pevetti menee 157 tutkaa:)laittakaa siitä pojat..voi tais tulla itku silmää kun mun peevee voittaa teiä reuhkaatt nyyyh nyyh:)


      • imekää tästä
        onononono kirjoitti:

        mun pevetti menee 157 tutkaa:)laittakaa siitä pojat..voi tais tulla itku silmää kun mun peevee voittaa teiä reuhkaatt nyyyh nyyh:)

        Mun derbissä on ktm:ämmän 250cc 2-t kone. Ostettiin se jostaki purku kotarista. Huipuista ei mitään tietoa koska ei uskalla ajaa edes 5 vaihteella täysiä :(.


      • vauhtiveikka
        imekää tästä kirjoitti:

        Mun derbissä on ktm:ämmän 250cc 2-t kone. Ostettiin se jostaki purku kotarista. Huipuista ei mitään tietoa koska ei uskalla ajaa edes 5 vaihteella täysiä :(.

        Mun pappatunturissa on ihan vakio 50 cc kone, mut kun siit ottaa äänenvaimentimen pois, niin naapurin eukko kiihtyy ihan hillittömään vauhtiin.

        Et sillee!


      • paskanpuhumist? :D
        vauhtiveikka kirjoitti:

        Mun pappatunturissa on ihan vakio 50 cc kone, mut kun siit ottaa äänenvaimentimen pois, niin naapurin eukko kiihtyy ihan hillittömään vauhtiin.

        Et sillee!

        laitoin siis mummon kumminkaiman serkun maahanmuuttajakaverin mökin vintilt löytyneen viri-aikakoneen kiinni pvsee ja sil se tekee hyperaikamatkustus aukon kolmantee ulottuvuutee ja matkaa ainaki yli 9000h/s ainaki ku kiinni on kottikärryn takanakki ja edes pelkkä vanne mut se kone vieki tilaa jote siihe tarvii kauko ohjaimen et se liikkuu ja se toimii jauhetulla paskalla suoraa suuaukosta mut jos sekaa heittelee viel hiema sisäänajetut kalsarit mis on ruskeit jarruraitoi nii nopeus ainaki menee potenssiin 9000 ja vie jopa mun kaverin 80cm2 tuplamoottoreil varustellut mankit jotka on viritetty nii et ne on 9-tahtei


      • skeidajuttu!!!!!
        paskanpuhumist? :D kirjoitti:

        laitoin siis mummon kumminkaiman serkun maahanmuuttajakaverin mökin vintilt löytyneen viri-aikakoneen kiinni pvsee ja sil se tekee hyperaikamatkustus aukon kolmantee ulottuvuutee ja matkaa ainaki yli 9000h/s ainaki ku kiinni on kottikärryn takanakki ja edes pelkkä vanne mut se kone vieki tilaa jote siihe tarvii kauko ohjaimen et se liikkuu ja se toimii jauhetulla paskalla suoraa suuaukosta mut jos sekaa heittelee viel hiema sisäänajetut kalsarit mis on ruskeit jarruraitoi nii nopeus ainaki menee potenssiin 9000 ja vie jopa mun kaverin 80cm2 tuplamoottoreil varustellut mankit jotka on viritetty nii et ne on 9-tahtei

        Em. tarinassa osataan kiteyttää koko mopon virittämisen toivottomuus ja pöhköys, kirjoittaja ilmiselvästi hallitsee asiansa. Hyvin kirjoitettu!!!


      • daddd
        onononono kirjoitti:

        mun pevetti menee 157 tutkaa:)laittakaa siitä pojat..voi tais tulla itku silmää kun mun peevee voittaa teiä reuhkaatt nyyyh nyyh:)

        kisa =DDD jäät savuu vaa rämpyttelee kääpiö pvtäs


      • SUPPOMAN
        onononono kirjoitti:

        mun pevetti menee 157 tutkaa:)laittakaa siitä pojat..voi tais tulla itku silmää kun mun peevee voittaa teiä reuhkaatt nyyyh nyyh:)

        Poliisin tutkaan menit?


    • erturyoert

      mun mopossa on 7.5 litranen moottori (eli 7500cc) siinä on twinturbo (kaksois turbo) borlan pakoputkisto ja pari pulloo NOS:ia kyljessä ja kaikki kisa palikat.. kytkimet,vaihdelaatikot,akselit ja männät ja silleen.... siitä lähtee nyt 983heppaa.. kiihtyy 0-100 2.5 sekuntia kulkee 398km/h... yks päivä kiihdytin moottoritiellä niin tie loppu kesken ja lensin ojaan ja nyt siitä on kampikammion kattovalo palanut ja pakoputken paukkulaakerit paskana, isopyörä meni mutkalle ja piti käydä hakee huoltsikalta irtokipinöitä että sai sen kuuntoon-.-

    • ghjdj

      mulla on hussen moottorisaha jossa on hebon alakauttanen

      • vähä vaa hölmö

        on jotai mitä teillä kelläin muilla ei ole nimittäin mulla on perseessä reikä.


      • virittäjä11111
        vähä vaa hölmö kirjoitti:

        on jotai mitä teillä kelläin muilla ei ole nimittäin mulla on perseessä reikä.

        Itse täytin kaasuttimeni korkilla sekä kirurgisella silikoonilla, huiput nousi noin 60mp/h. Sitten pissasin tankkiin koska motot.netissä neuvottiin niin. Seurauksena huiput olivat päätä huimaavat.


      • vähä vaa hölmö
        virittäjä11111 kirjoitti:

        Itse täytin kaasuttimeni korkilla sekä kirurgisella silikoonilla, huiput nousi noin 60mp/h. Sitten pissasin tankkiin koska motot.netissä neuvottiin niin. Seurauksena huiput olivat päätä huimaavat.

        pitää kokeilla : D


      • samurai69
        vähä vaa hölmö kirjoitti:

        pitää kokeilla : D

        Ite saanu PV:l 148 poliisin tutkaa radalla viilatul malossil,teharil, 19 piikkinen edes (omavalmiste) ja jtn muuta pientä.


      • perttigg
        samurai69 kirjoitti:

        Ite saanu PV:l 148 poliisin tutkaa radalla viilatul malossil,teharil, 19 piikkinen edes (omavalmiste) ja jtn muuta pientä.

        mulla on honda möns, laitoin etulokarin takasi paikallee ni on enemmän ilmanvastusta nyt se siis on taas vakio, ennen kulki 46.


      • sdadasd

        nojee... moottorisahaan saa oikeasti teharin


    • hggh

      Meikällä on sellanen ku kinroad py50, huippunopeus joku 70kmh tai vähän yli. Kurien poistolla, keskellä putkee on kyllä vielä yks kuri

      • Skyttari

        Mul on honta mönkeyyy siihen on tilattu hollannista rm:n alakerta, tilattu intiasta 32mm webberi,24/24 välit, sitten laitettu smartin turpo, nokka ketju pistetty menemään kannen kautta, pakoputki vedetty rungon alta,ostettu nettivaraosasta 450cc yamahan mönkijän pytty ja tigerin virinokka. Huiput oon saanu tien varsi taulun 180.6km/h


      • voe mahoton!
        Skyttari kirjoitti:

        Mul on honta mönkeyyy siihen on tilattu hollannista rm:n alakerta, tilattu intiasta 32mm webberi,24/24 välit, sitten laitettu smartin turpo, nokka ketju pistetty menemään kannen kautta, pakoputki vedetty rungon alta,ostettu nettivaraosasta 450cc yamahan mönkijän pytty ja tigerin virinokka. Huiput oon saanu tien varsi taulun 180.6km/h

        Ja vielä vakijona aatelkaa!!


    • avaruusmatkaaja

      Galaksi hyperventilaattori, titani venttiilinhatut, ketsuppimittaristo, oranssi kampikammionkattovalo, tuplaurainen pakoputkenpaukkulaakeri ja Volvon Turbiiniturbo kaasarissa - seka vitumoinen mielikuvitus. Mopo kulkee valonnopeudella ja GPS:n mukaan juuri lähestyy Mars-planeettaa.

      • dfghjlikjd

        älä saatana?!?!? perkule kun tommonen lensi tosta yli ja kun lennätin leijjaa niin saatana tarttu siihen ja sit mentiin, (onneks oltin eväät mukaan....) kiipesin leijjaa pitkin ylös kattoo että minkä puutarha jyrsiän kyydissä oikeen oon, rupesin miettii et miten sieltä oikeen pääsisin alas kun en oikeen uskaltanu hypätä kun oli sitä korkeutta, niin rupesin purkaa sitä sun paskaa että se sammuis, otin pytyn irki ja liikutin vasemmalla kädellä mäntää että pysyy ilmassa niin katoin että sylinteri oli huonossa kuosissa niin rupesin hoonaamaan sitä mun hiomapaperi sormella... niin ja sit mä vaihdoin uuden tulpan ja ostin uuden männän siihe (sopii muuten suoraan pv:n mäntä siihe) oli muuten mäntä 26e et saat maksaa sen... ja vaihdoin myös sen turbiiniturbon mun pepsi limun korkkiin niin pelas heti paremmin sit asensin ratin siihe ja ohjasin sen teidän pihalle se on siinä dildo puskan vieressä että siitä etit... niin ja kun sanoit et gps näyttää lähestyvän marssia niin otin sen pois siitä kun ärsytty ja viskasin menemään...


      • Marsmatkaaja
        dfghjlikjd kirjoitti:

        älä saatana?!?!? perkule kun tommonen lensi tosta yli ja kun lennätin leijjaa niin saatana tarttu siihen ja sit mentiin, (onneks oltin eväät mukaan....) kiipesin leijjaa pitkin ylös kattoo että minkä puutarha jyrsiän kyydissä oikeen oon, rupesin miettii et miten sieltä oikeen pääsisin alas kun en oikeen uskaltanu hypätä kun oli sitä korkeutta, niin rupesin purkaa sitä sun paskaa että se sammuis, otin pytyn irki ja liikutin vasemmalla kädellä mäntää että pysyy ilmassa niin katoin että sylinteri oli huonossa kuosissa niin rupesin hoonaamaan sitä mun hiomapaperi sormella... niin ja sit mä vaihdoin uuden tulpan ja ostin uuden männän siihe (sopii muuten suoraan pv:n mäntä siihe) oli muuten mäntä 26e et saat maksaa sen... ja vaihdoin myös sen turbiiniturbon mun pepsi limun korkkiin niin pelas heti paremmin sit asensin ratin siihe ja ohjasin sen teidän pihalle se on siinä dildo puskan vieressä että siitä etit... niin ja kun sanoit et gps näyttää lähestyvän marssia niin otin sen pois siitä kun ärsytty ja viskasin menemään...

        Mun suitsa kiinnitty just Marssin kiertoradalle ja sunnuntaina lasketuu odotettavasti planeetan pinnalle. Siellä se kairaa marssilaisten persesilmiä ja sit lähtee tekaisin maahan käyden paluumatkalla Vee(a)nus planeetalla. Sit kun palaa maahan sen tuomat perssilmät tomitetaan kuusankosken hurjalle - et ei sen tarvi Teroa nusutella... Muuten se dildopudka kuoli kun mopo osui siihe, kuka maksaa?


    • Tammisaarelainen

      onko morrin kone vai dodgen 7.0 jossa kuristin poistettu ja laitettu välit

      • kyrpäåå

        minulla on turbo ahdettu sky team monkey!!! sit siin on 6 pulloo nos:ii penkin alla ja 2 hiukkas kiihdytintä !! se kulkee 10000000000000000000 kertast valon nopeutta!!


    • menopelien kruunu

      Mulla on kuule mankissa kivi pytyssä ja takalaakeri planeetta kiihdytin juur vaihettu.. löytyy myös sdr 723 turpoahdettu subaru tankista. oon saanu nopeudeks 865 valovuatta sekunnis karhun tähtikuvion laidalla.

    • l

      hei palaapa takasin maan pinnalle ei tigeri mee millää 150 ku jos derbiin pistää iha tappivirit 80cc pytyl ni menee joku 130max. ja tigeris on paljo tehottomampi moottori. aina saa hyvät naurut ku joku väittää foorumeilla et mopo menee toistasataa ni melkei voi jo sanoo et menis vaihtoo..

      • jaaaeahaha

        mä laitoin mun pyörään suihkumoottorin ja menee abt 150km/h :D


      • 897685
        jaaaeahaha kirjoitti:

        mä laitoin mun pyörään suihkumoottorin ja menee abt 150km/h :D

        Ei niitä luokitella enää mopoiksi jos ne kulkee yli 45km/H.. :D


      • 897685
        897685 kirjoitti:

        Ei niitä luokitella enää mopoiksi jos ne kulkee yli 45km/H.. :D

        Ne luokitellaan moottoritilavuuden perusteella, ei nopeuden

        Tietystihän poliisiystävä kutsuu sitä silloin kevariksi jos menee yli 45km/h.
        Entäs muissa maissa? että niin


    • kakkapylli

      no kuulkaas me ton yhen mun kaverin pekka niskan kanssa laitettii mun peeveeseen 2 subarun turboo ja 1000hp bosshossin kone !!!

    • Hopteri!

      Mulla on Honda Monkeyssa helikopterin moottori. Huiput noin 350kmh. Nollasta sataseen vajaa sekunti.

      • kuulkaahan

        Mun mopo kulki yön aikana niin kovaa jonnekkin, eikä sitä ole vieläkään löydetty. Repikää siitä...


      • möpö

        Mun mummo juoksee kovempaa ku teijjän mopot yhteensä


    • bvwjskgvwenhvg

      Viilasin mun mankin bensatankin korkkia ja nyt kulkee suunnilleen 300km/h. Otin eilen viivat ton naapurin ferrarin kanssa ja meni kakos vaihteella ohi!!! Että imekää mopopojat vaan tikkaria...

      • MOtoFani

        Mul on bugatti veyron ja kawasaki ninja sit on ferrari mut mun paras mopo on KTM R8 sil pääsee 315 km/h


    • grnvfjgvrnjasgvnjg

      joo ja mun sähkömopo kulkee 9999990000009999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999kmh

    • virittäjä88

      Pankaa pojat mopoon männänpalautus jousi niin jo alkaa kulkeen. Unohtakaa muut viritys hommat. tuo vaan kannen alle niin avot!

    • 4t5e46546

      Ostin Vespan ja liimasin siihen muumitarran. Nyt se kulkee melkeen kolmeesataa

    • wankel pv

      löin peeveeseeni rx:7 n wankeli koneen , jossa 400hp ... kyllä kulkee ku nyt vekotin painaa sellasen 100kg yhteensä. 4hp per kilo .. tulkaa viivoille! tää kulkee tuhatta kuhan välitykset sopivat ja laittaa visiirin kiinni ettei viima puske liikaa !!

    • alf...

      Mitenniin kaksitahtisesta ei saa tehoja ja jopa turbolla.

      Suunnittelin tunturi tigeriin laitettavaksi tällainen pienokainen
      Wärtsilä-Sulzer RTA96-C

      Teho 14-sylinterinen 80 MW (109 000 hv)

      Kone painaa 2300 tonnia ja se panee mun tuning projektille hieman haastetta.

      PRKL: Koiralta loppuu kusi ennenkuin tuunaajalta konstit :-)

    • zin_zank_kiina_monke

      joo mulla on zin zank kiinan monkeyssa muovinen kampura sen avulla menöö sen n.300km/h ppolliisi setä vei kilvet ku vedin moottoritielle kait suomen nopein virein mopo(?)

    • sprite.man

      mul mun derbi menee 217km ku sen pudottaa kalliolta

      • kamaaatu

        vaihdoin variaattorin hihnan ja öljysin sen nyt kulkee about 500 km t jarru päällä


    • uaua

      vittu opetelkaa trollaamaan.

    • Ei jumalauta! Mikä näitä lapsia vaivaa???

    • mopomopomopomopomopo

      Suomen nopein mopo kulkee 45 km/h. Tuota nopeammin kulkeva ei ole mopo, ei ainakaan Suomen lain mukaan.

    • impreza01

      Hyvä etet laittanu opelin turboo :)

    • asdsupermanki

      joo mullaki o honda monkey 50 cc täysin vakio paitsi ratastettu 14/68 ja vittu kyllä kulkee! 0-200 0.2 sec! vittu minä ees tiiä ottaako tuo ratas maaha mankis =D

    • Nii vittu!

      Mun peevee kulkee saatana 200! Ainaki vähintää! ;D

    • asdsupermanki

      ai nii unohin vaikka se leipo nii se menee 300 =P

    • YaKoTaMaHa

      Meitsil on Yamaha dt 50 ainaki oli laitoin nimittäin kotarin 250 konee kii ja tehari ja vittu kaasari iha helvetin kokone Välit on 10-70 mut menee 100 km/h hauska näky ku poliisi lähtee testaapäästää kytkimen nii keulii yli ! Ledi valoi on joka puolella vanne nauhat on sellaset et mldeit on niis sillee hienosti? Hiotttu kaikki osat pyörähtäviks jottai olis yhtää ilman vastusta! katteet piti ottaa irti koska muuten ottais nii paljo ilma vastaa et nousee keula. burnaa 6 vaihteel täydes vauhis! Vie sellasen 10 litraa satasella ku pommittaa tota vauhti burnista motarilla ! kyllä mp kytät jää kakkoseks tälläses vauhis! ajattelin laittaa myytni ens vuoden puolel sellasel 10 000 mut pitää tehä kone remppa ja sillee!

    • joku paska

      mul on pappa tunturi ja se kulkee 35

    • no haistak jo vittu

      Mopo tai mopedi on kevyt moottoriajoneuvo, jonka iskutilavuutta ja rakenteellista nopeutta on rajoitettu laissa. Mopon iskutilavuus on enintään 50 cm³ ja rakenteellinen nopeus ei saa ylittää 45 km/h. Kaksipyöräinen mopo kuuluu ajoneuvoluokkaan L1e ja kolmipyöräinen ajoneuvoluokkaan L2e.[1] Vaikka "mopo" oli alun perin lyhenne sanoista moottoripolkupyörä, kutsutaan koko ajoneuvoluokkaa nykyään virallisestikin mopoksi. Lajityyppi kehittyi alun perin apumoottorilla varustetuista polkupyöristä, joita saattoi tarvittaessa polkea ilman moottorivetoa tavallisten polkupyörien lailla.

      Nykyaikainen mopo on usein skootterimallinen, mutta myös muita tyyppejä, kuten isompia esikuviaan muistuttavia supermotoja ja enduroja esiintyy. Voimanlähde voi olla ilma- tai nestejäähdytteinen. Moottori on yhä useammin kaksitahtisen asemesta nelitahtinen. Jotkin mopot ovat hyvin tehokkaita (jopa viisi hevosvoimaa), mikä auttaa paremmin pysymään kiihdytyksissä ja ylämäissä liikennevirran mukana.

      Suomessa oli vuonna 2007 rekisteröitynä 170 000 mopoa.[2]

    • nuclearmonkey

      mul onki semone korealaisten maatila terroristien honda manki joka toimii sähköllä siin o taskukokonen ydinvoimala moottorin tilal ku sähkö moottorit tarttee noin 4 hexawattia per metri et sillee vakio 50 cc kone löytyy jesarilla kiini tarakalla no nollasta sataan semmonen 0,038 sec huippu nopeutta ei viittitty kokeilla ku 8000kmh vauhist melki jo lennettii ilma kehä ulkopuolelle...

    • gh

      Ai silmään ei kai sattunut

    • mopojoonneee

      treve olen 19es jonne lapista. minulla on mopo joka menee yli rajojen eli yli 45km/h....Mitä teen??? pliiss vastatkaa nopeesti koska pelkään tyttöpollareita... jos jään kiinni et se menee 46km/h niin saaan kuolemantuomion mun mummi sai kun se mopedi meni 45.1km/h ainiin se vielä että tuo ylempi oli vitsi :DDD hehe vitun idioootit ettekö tajunnu??:DD

    • 2007

      mun derbi kulkee 88 Km/h ja tehoa riittää keulimiseen

    • asd

      kakka

    • kakkYygxxt

      mulla oli potkulauta ssinä oli tehari ja kulki 165km/h mut oli mul siin myös keulima rauta.

      • TerminatorOnvarattunimer

        No mulla ongi tekojalat jotka kiihtyy 0-900000kmh viiressä (5) sekunisa. Tehari on kasvanut perseedtä jo puoli vuotta. Aamupalan nautin shellin pihassa juoden suoraan bensaautomaatin letkusta.


    • perkele3

      vittu mun mopos on 10 subarun turboo ja viis sylinterii ja kaks kaasutinta ja kiihtyy vaiks kui hyvi

    • ihmenen

      jos mopoa virittää voi joutua vankilaan

    • kiertääääää

      Mulla on mankissa isompi kaasari ni menee semmoset 180-200 riippuu onko tasasta vai ylämäki. välit vaihoin ja laiton rajoittomattoman cdin ni siks kulkee kiertää jtn 20 000rpm yks kaveri sano että se on nelarille liikaa mutta mulla onki paras moottoriöljy.

    • trolloler

      sanotaan että mopoa ei saa kulkemaan yli 120 kmh ilman kuutiokoon muuttamista,

      nykyyän derbien kohneet ovat tehokkaimpia,mutta myös kiinan monkelit ovat kokoonsa nähden yllättävän tehokkaita

    • dbhfhf

      Hyvin voi saada kulkemaan yli 120 km/h.
      Tehoja kun saa reilut 10hv ja minimoi ilmanvastuksen, eli käytännössä ajokin pitää olla metrin korkea sukkula, niin on aivan mahdollista.

      15 hepan nelitahtimoottorilla on päästy kahtasataa.
      Se on vaan se ilmanvastus..

    • äkäneeeeee

      itellä derbis 3,6 v6 tuplaturbo huiput 453kmh!!!

    • Velikakkonen

      Viilailette vaa vähä bensaletkuu ni jo kulkee mopo sataa

    • turbomake

      Joo ei viddu tos makenkaa vedettii Marlboro red ja kävi mieles et jos sittenki ruuvattas siihe peeveesee se maken velin kultane alupannu kii ja sit laitettii 11000mm bingi kii kolmosenkautta nelosen puhaltimel, make ei jaksanu polkee ni vieritettii se mäkee alas, huiput alhaal ainaki 352fps sit make päästi kytkimen irti ni sano vaa et WWWVVWSSSZTZTT PPHHHHHSHSShSShS. sit soitin makelle ni se sano et se oli käyny juomas möföö sen mars kavereitte kaa ja et ne o ottamas valovuosisadan viivat marssist korsoo ja et ne lähtee ekoist liikennevaloist kekee:DD sit kuiskasin makelle et oon laittanu maken taskuu siwan kassalt pöllityn mankin männänpalautusjousen, sit se vaa rupes kuumottelee yli 9000marsilaisen voimal mut se oli vaa hyvä ku se esilämmitti sen mopon koneen. sit ne lähti ajaa ni eka marssilaisen mopost lentää pari männänrengast saturnuksen ympärille, sit se kääntyy 359astetta ja jatkaa matkaa, mut se oli ollu avaruuskulttuurimatkal ku oli ollu koriolisvoimatunti ja se osuki Tsheljabinskii ja kaikki luulee et se oli joku meteori:DDD ebin:DD ei enää ikinä marsiin mopolla:DD ainii jouduttii viemää vitusti pulloi kauppaa et saatii maksettuu espoos mopofobballe ku makel ei ollu kypärää:DD

    • s-pv projekti

      ostin Suzuki PV ja kulki silloin n: 80km/h ja muokkasin ite siitä turhankin hyvän, testasin edelliskesänä sitä pitkällä suoralla ja mittarin mukaan 125-130km/h, paha sanoo tarkkaa lukua kun mittari tärisi tuolla välillä.
      kaasari liian herkkä tai jotai muutakin pielessä, et varovainen saa olla, ku keulii ympäri jos vääntää liian nopeeasti pohjaa, tästä syystä vaikee sanoo että kauanko kestää kiihtyminen tuohon nopeuteen kun kerta ei voi painaa pohjaan.
      tavoite olisi tänä kesänä katella jos sais sen kaasarin löysäks ja nopeutta lisää.
      sori, mutta paha sanoo et mistä osia ostin nopeuden saamiseks ku tein lähes puolet ite.
      Kulkeeko jonkun kovempaa?

    • LihaPyörii

      mulla on derbi. kulkee 0,12 kmh tunnissa. repikää reikää jonnet!

    • m oro

      mulla on dildo jokamenee 450m sekunnissa kahella turbolla ja isolla pakoaukolla.että sillee

      • ebinisti

        Ymmärrän että sinulla oli kiire päästä kertomaan dildostasi, mutta etkö olisi voinut vastata johonkin sentään tällä vuosikymmenellä luotuun keskusteluun?


      • Tää on fakta
        ebinisti kirjoitti:

        Ymmärrän että sinulla oli kiire päästä kertomaan dildostasi, mutta etkö olisi voinut vastata johonkin sentään tällä vuosikymmenellä luotuun keskusteluun?

        Kaikille moponvirittäjille tiedoksi ja haasteeksi :

        Tämänhetkinen ME on kaksipyöräisellä 50-kuutioisella saavutettu noin 230 km/h.
        Vaati konetehoa reilut 30 hp ja Bonneville-tyylisen katteen.


    • U R Idiot.

      Itse asiassa se ei ole. Koska se on jo laiton moottoripyörä. C:

    • meitsi

      meitsil kulkee nopsaa

    • Mopediherra

      Mulla on tajuttomasti madallettu kiihdytysmopo. Hangli Coupe ZZ. 50cc pytty, jonka viilasi Kreidlerin Hans Saksasta. Suorakytkentä vaihteisto ilman kytkintä, työntämällä pitää laittaa käyntiin tai takarengas ilmassa käynnistimellä. Ruiskupeli 360cc suuttimella, suorasytytys ja megasquirt moottorinohjaus. Polttoaineena rikastettu metanoli, voiteluaineena risiiniöljy ja vaihdelaatikossa Getragin erikoisöljy. Mopolla käyty kiihdyttelemässä Pudasjärvellä sekä Alastarossa. 1/4 maili 8,344, loppunopeus 197km/h. Vesiruisku rakenteilla.

    • olen läski

      oon läski 130 kg

    • moi oon tyhmä

      mulla on täälänen peugeot sv skootteri se on tämmönen näköinen http://www.nettimoto.com/peugeot/sv/1703262 jos mie vaihan tohon teho nokka akselin teho sylinteri ja teho kampi akseli, kulkees se sit 120 km/h KU OON KUULU ET SE KULKIS ja teho tulppa ni sit menis 130 km/h kuulemma,
      ja täähän on totta eiks vaa ??????

      en tiiä mitään näistä mopoista tai skootteriesta, missä tulppa edes on ??

    • joku vaan

      seppo3 mitä viri osia tossa tsässä? onko äree? kuinka kovaa menee??

      • seppo3

        80cc pytty, 22mm kaasari, giannellin tehari , tk änkkä ja ripaus es tankissa kulkee sen 108


    • räikkä8jatkoll

      vittu mä en jaksa juttuja,mun mopo kulkee hevosenkusella ja käy rakittimoottorilla mua kiinostas tietää et onko olemassa jonkin laista nopeus ennätystä 50cc kuutiosella mopolla tai skootterilla, oma skootteri kulki mopo ikäsenä noin 110km/h

      pösö speedfihgt vakio 50cc pytyllä ja teharilla (todellatarkoilla säädöillä) tasan 102kmh
      ja olen kuullut että pvllä 80cc lähemmäs 170km/h

      • ihan faktaa..

        50-kuutioisella kaksipyöräisellä oli vuosi sitten ennätysnopeus virallinen noin 225 km/h.
        Tuohon nopeuteen tarvittiin jotain liki 40 hv ja sikarikate.

        Ei taida.kotivirittäjältä onnistua tuon hevosvoimamäärän kutittelu ulos.koneesta.


      • mopoti
        ihan faktaa.. kirjoitti:

        50-kuutioisella kaksipyöräisellä oli vuosi sitten ennätysnopeus virallinen noin 225 km/h.
        Tuohon nopeuteen tarvittiin jotain liki 40 hv ja sikarikate.

        Ei taida.kotivirittäjältä onnistua tuon hevosvoimamäärän kutittelu ulos.koneesta.

        Mun 2400cc derbi nostaa hyttiä ykkönen silimässä pelkällä tyhjäkäynnillä, kerran ku kokeilin vääntää vähän kaasua niin takahaarukka vääntyi ja takana ollut gilera kaatui(pakokaasun paineen vaikutuksesta), niin ei viitti enään oikein kaasutella


    • sssssfefe3r3rfefw

      oma sf3 50cc menee gps 85km/h

      • vuonna 1973

        Ammattikoulussa-73 viilattu zyndapp niminen mopo kulki 93 km/h.Vetäsin sen 80 rajoituksella ja sakkolappu on vieläkin tallessa.


      • tgtgtgtg
        vuonna 1973 kirjoitti:

        Ammattikoulussa-73 viilattu zyndapp niminen mopo kulki 93 km/h.Vetäsin sen 80 rajoituksella ja sakkolappu on vieläkin tallessa.

        Kunnioitteva saavutus tuohon aikaan.Bw.mikä oli kaasari?


      • vuonna 1973
        tgtgtgtg kirjoitti:

        Kunnioitteva saavutus tuohon aikaan.Bw.mikä oli kaasari?

        Dellorton kaasari,josta oli kurkku katkaistu ja sen jälkeen porattu kaasari avarammaksi.Uus kurkku messingistä.Sylinterin kanavat avarrettu ja hiottu.Kansi hiottu mäntä koneistettu...just että mahtui.Tärkein kuitenkin heittokellolla mitattu kampiakseli ja sorvaus itse tehty kiertokanki ja laakerointi.Kaasarin suutin oli joku vanha moottorisahan suutin johon vedin uudet kierteet.Jarrut oli tehokkaat,naapurin äijän vanhasta moottoripyörästä.Mopo on edelleen minulla entisöitynä ja normaali moottorilla rekisteröitynä.


    • Yskasen Matti

      Itselläni on 3000cc moottori mopossa kiinni.
      Huonot puolet että jää sutii pariksi sekunniksi aina paikaltaan lähtiessä kun niin paljon tehoa mutta sen jälkeen kiihtyy ja menee. ja jarrut aika tyhjän kanssa koska tehoa ja painaa paljon niin tarvii todella pitkä pysähdys matka. renkaat myöskin saa vaihtaa aina 1 tunnin ajokerran jälkeen kun kuluu niin nopeesti.
      Menee 1 vaihteella jo 150km/h. huippunopeus mitattu 407m/h.
      Ja mopo ei ole rekisterissä tietenkään koska toi meijän rata viritelämä ajoneuvoa ei laki katso mopoksi vaan täystehoseksi moottoripyöräksi.

      Pientä hitsausta ja paikkausta joutuu kyllä tekemään todella usein koska ei toi mopon runko kestä niin aateltu jos jostain sais kevarin runkon niin pistäis kaikki siihen kiinni.

      Vientiin se vehje kerran arvioivaksi ja sanottiin että on ainutlaatuinen eikä toista varmaan tulla näkemään mailmassa. hinnaksi arvioitiin 200000-350000euroa.
      tietenkään en ole sitä myymässä.

      • hinta-arvio 2.50€

        407metriä tunnissa on kyllä aika päätä huimaava vauhti ^^
        sellasellahan sais lähteä kouluun jo edellisenä päivänä että kerkeää.


    • Ennenvanhaan

      Tutulla oli joskus kauan sitten mankissa Kawasakin kone. Uskalsi vetää 130 kaks päällä.

    • ViilattuMummokonkeli

      mun tehari lehti_puhallin gianellin putkella 33cc neljällä opelin turbolla meni vittu kolmantee ulottuvuuteen ja vauhtia oli 9876kmh kakkos vaihteella. pistin myös sandstormin soimaan mun 3euron korea bluetooth kaiuttimella nii meni maan keskipisteeseen tärinän voimasta

    • Jutustelija1

      Vaihdoin Mankini kuskiin tonnisen kyykkypyörän ja pääsin tuonne kolmensadan kieppeille...

    • Anonyymi

      Mulla yamaha jog '08, jossa 30F männänpalautinjousi ja hydraulinen kaasu. Kaasarin läpän oon voidellu ni ilma virtaa paremmin. Sitte kanssa variaattorin lautasiin rälläköin semmosen porrastuksen,että on niinku vaihteilla ajais ni pystyy pikkusen huudattamaa. Varin remmin kanssa sitte vaihoin omavalmisteiseen virtaviivasempaan. Sitte on pakoaukossa virtauksia edesauttamassa servokäyttönen tuuletin ja porsliiniset läpän tiivisteet . Sitte tuota virittelin toisen tulpan kampikammion pohjaan, että syttyy osa seoksista jo siellä, ni sitä mäntää työnnetää molemmista päistä että siitä tuli vähä niiku ykstahti. Tän ja männän palautijousen takia se sitte ylöspäin tuuppasee mäntää vähä kovemmin ni käy vähä epätasasesti. Oon miettiny virittää toisen jousen männän päälle mutta se vaatis pienen kolon poraamista kanteen ja sitte pelottais että jää kiinni siitä että on yli 50cc. Kulkee semmoset 73.4km/h, mutta shellin powerplus vilkkunesteillä kuulemma sais vähäsen lisää kulkimusta.

    • Anonyymi

      Eepä oikkee meinovaa uskua joka juttua, ee siltinnii oo mullahhii moperi

    • Anonyymi

      Pevetin pytyistä tehty V4 pv;sää. Menee 160.

    • Anonyymi

      Mulla on manki siinä nos nitro ja moottoripyörän moottori kulkee 250kmh

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosimiehet ajaa tällasel mopolla: https://www.is.fi/autot/art-2000000901428.html

        Se on kova, mutta ilmoitettu huippunopeus on Hayabusan joka tuo pappis ei aerodynamiikaltaan ole. Eli 300 jää haaveksi.

        Tuossa myös runko ei ole pappiksen eli periaatteessa ei pääse mopojen sarjaan huippuja ottamaan.

        Se on eri asia kun Peeveeseen laitetaan Suzuki RM 80 ilmajäähdytteiset osat vakio runkoon ja lohkoon.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe