Hero Quest -lautapelin säännöt

Pete--

Piti kaivaa vanha peli naftaliinistä ja lasten kanssa ajattelin pelaavani, mutta sääntökirja on näköjään hukkunut. Tietääkö joku mistä voisi noita sääntöjä löytyä, suomeksi tai englanniksi.

68

7767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katjaana :)

      Siis sulta puuttuu vain sääntökirja? Seikkailukirja on tallessa?

      Mä voisin skannata noi ohjeet sulle, jos haluut ni kerrotko sähköpostiosoitteesi mihin lähettää ne

      • Pete--

        Enpä tajunnut katsoa tätä heti.

        Kiitos tarjouksesta, mutta löysin lopulta jonkun italialaisen saitin kautta englannin kielisen manuskan, joka kelpaa hyvin. Ja seikkailukirjat on kyllä tallessa :)


      • Katjaana :)

        niin ohjeet on skannattu koneelle, eli ne on helppo lähettää


      • Make

        Terve!

        Löytyskö HeroQuestiin suomenkielisiä ohjeita?!
        Tosin eihän noi enkkusäännötkään ole vaikeat, mutta JOS sattus, että jokin kohta ei täsmäiskään...



        Make


      • Katjaana :)
        Make kirjoitti:

        Terve!

        Löytyskö HeroQuestiin suomenkielisiä ohjeita?!
        Tosin eihän noi enkkusäännötkään ole vaikeat, mutta JOS sattus, että jokin kohta ei täsmäiskään...



        Make

        Noi mun skannaamat ohjeet on suomeksi, ne saa sähköpostiinsa se ken haluaa


      • Make

        Tonne voi laitella HeroQuestin ohjeita:

        [email protected]


        Ja vaikka minkä tahansa pelin suomenk. ohjeita, jos joku sattuu tätä lukemaan.

        Olen pelikeräilijä. Jos jotain tiettyä peliä ei löydy, niin askertelen sen sitten vaikka itse.



        Kiitos jo etukäteen :)


      • Katjaana :)
        Make kirjoitti:

        Tonne voi laitella HeroQuestin ohjeita:

        [email protected]


        Ja vaikka minkä tahansa pelin suomenk. ohjeita, jos joku sattuu tätä lukemaan.

        Olen pelikeräilijä. Jos jotain tiettyä peliä ei löydy, niin askertelen sen sitten vaikka itse.



        Kiitos jo etukäteen :)

        lähetin ohjeet sulle just, tosin kestää vähän aikaa että lähtee ku on sen verran isoina tiedostoina


      • Make
        Katjaana :) kirjoitti:

        lähetin ohjeet sulle just, tosin kestää vähän aikaa että lähtee ku on sen verran isoina tiedostoina

        No, kato perhana. Nopeeta toimintaa.

        Ootellaan...


      • Make
        Katjaana :) kirjoitti:

        lähetin ohjeet sulle just, tosin kestää vähän aikaa että lähtee ku on sen verran isoina tiedostoina

        Olen muuten koonnut pelin kokonaan itse!

        Osat on tulostettu ja liimattu pahville. On muuten oma hommansa leikellä kaikki kortit ja sun muut!

        Miniatyyrit korvasin seisovilla pahvinappuloilla, joihin on liimattu hahmon kuva.

        Yks päivä leluhyllystä tosin löytyi aika kivan näköisiä miniatyyrejä!
        * * *

        Minun ylpeyden aiheeni on Squad Leader, johon löytyy suomenk. ohjeet! Peli on alkuperäinen, enkä myy sitä mistään hinnasta.


      • Katjaana :)
        Make kirjoitti:

        Olen muuten koonnut pelin kokonaan itse!

        Osat on tulostettu ja liimattu pahville. On muuten oma hommansa leikellä kaikki kortit ja sun muut!

        Miniatyyrit korvasin seisovilla pahvinappuloilla, joihin on liimattu hahmon kuva.

        Yks päivä leluhyllystä tosin löytyi aika kivan näköisiä miniatyyrejä!
        * * *

        Minun ylpeyden aiheeni on Squad Leader, johon löytyy suomenk. ohjeet! Peli on alkuperäinen, enkä myy sitä mistään hinnasta.

        lähetän parissa erässä, kun ei toi kone suostunut lähettämään. Liian iso viesti palvelimelle kuulemma :)


      • Nimetön

        Kaipaisin myös suomenkielisiä sääntöjä, tupsahti saksalainen versio lahjaksi ja netistä ei löydy englanninkielisiä...

        Osoitteeni on vanian(miumau)luukku.com

        Kiitos!


      • Katjaana :)
        Nimetön kirjoitti:

        Kaipaisin myös suomenkielisiä sääntöjä, tupsahti saksalainen versio lahjaksi ja netistä ei löydy englanninkielisiä...

        Osoitteeni on vanian(miumau)luukku.com

        Kiitos!

        postia sulle kolmessa osassa, mutta kaksi viimestä tuli takasin, oisko postilaatikko täysi. Mut jos se yks tuli perille ja muut ei postilaatikon täynnä olemisen takia tms, niin ilmota koska voi laittaa seuraavan tulemaan


      • Nimetön
        Katjaana :) kirjoitti:

        postia sulle kolmessa osassa, mutta kaksi viimestä tuli takasin, oisko postilaatikko täysi. Mut jos se yks tuli perille ja muut ei postilaatikon täynnä olemisen takia tms, niin ilmota koska voi laittaa seuraavan tulemaan

        on nyt vapaa. Tuo luukku on aika surkea, sillä sinne mahtuu vain 5 megaa tiedostoja. Vastaan luukun kautta heti, kun olen siirtänyt seuraavat tiedostot koneelle. Kiitos kärsivällisyydestä!


      • VEMISAIKKONEN
        Katjaana :) kirjoitti:

        niin ohjeet on skannattu koneelle, eli ne on helppo lähettää

        HEI OLISIN KIITOLLINEN JOS SAISIN OHJEET


      • Katjaana :)
        VEMISAIKKONEN kirjoitti:

        HEI OLISIN KIITOLLINEN JOS SAISIN OHJEET

        kerrot sähköpostiosoitteesi joko tänne tai suoraan minulle [email protected] osoitteeseen


      • ILE

        Moro!

        Lueskelin että sulla ois lautapeliin heroquest niin se seikkailu kirja tallessa?? :D oisko mahdollista saada siitä kopio?

        T:Ilkka


      • ILE
        Katjaana :) kirjoitti:

        niin ohjeet on skannattu koneelle, eli ne on helppo lähettää

        Moro!

        Lueskelin että sinulla ois ohjeet peliin nimeltä heroquest?? Käviskö jos laittasit mulle sähköpostiin ohjeet?? :D

        T:Ilkka


      • Katjaana :)
        ILE kirjoitti:

        Moro!

        Lueskelin että sinulla ois ohjeet peliin nimeltä heroquest?? Käviskö jos laittasit mulle sähköpostiin ohjeet?? :D

        T:Ilkka

        sulle sähköpostilla säännöt, mutta osa tuli herjausviestin kera takasin. Oiko sp:si täynnä. Laitatko viestiä tuliko kaikki 3 viestiä perille?

        [email protected]


      • Sir Hagrid
        ILE kirjoitti:

        Moro!

        Lueskelin että sulla ois lautapeliin heroquest niin se seikkailu kirja tallessa?? :D oisko mahdollista saada siitä kopio?

        T:Ilkka

        Jos jollain vielä on ohje- ja seikkailukirja elossa, nii minullekkin voi lähettää kopiot niistä.

        [email protected]

        Kiitos!


      • HeroQuest Barbaari

        Tarttisin säännöt, jos ois mahollista lähettää? Osote olis [email protected], kiitti jo etukätee.


      • HQ- Barbaari
        Katjaana :) kirjoitti:

        niin ohjeet on skannattu koneelle, eli ne on helppo lähettää

        Joo, [email protected] ois sähköpostiosote, voikko lähettää säännöt? Kiitti. =)


      • HQ-Barbaari
        Katjaana :) kirjoitti:

        sulle sähköpostilla säännöt, mutta osa tuli herjausviestin kera takasin. Oiko sp:si täynnä. Laitatko viestiä tuliko kaikki 3 viestiä perille?

        [email protected]

        Joo, tota, vähä noloo, en pääse gmailii enää, jote pistäisikkö sittenki [email protected]? Pliis, ja kiitos =)


      • Katjaana :)
        HeroQuest Barbaari kirjoitti:

        Tarttisin säännöt, jos ois mahollista lähettää? Osote olis [email protected], kiitti jo etukätee.

        laitoin sähköpostia, ohjeet löytyis


      • pete37
        Katjaana :) kirjoitti:

        laitoin sähköpostia, ohjeet löytyis

        moicca! Olisko niitä Heron sääntöjä viä mahkuja saada,olisin ikionnellinen jos pääsis vähän verestään vanhoja muistoja.Peli on tallella,säännöt unohtunut vuosien varrella!! t. pete sähköposti ois: [email protected]


      • Katjaana :)
        pete37 kirjoitti:

        moicca! Olisko niitä Heron sääntöjä viä mahkuja saada,olisin ikionnellinen jos pääsis vähän verestään vanhoja muistoja.Peli on tallella,säännöt unohtunut vuosien varrella!! t. pete sähköposti ois: [email protected]

        Laitoin juuri ohjeet tulemaan, toivottavasti tulee perille


      • Alsaka87
        Katjaana :) kirjoitti:

        Laitoin juuri ohjeet tulemaan, toivottavasti tulee perille

        olisiko mahdollista saada ohjeita sähköpostiin? osoite olisi [email protected]


      • Katjaana :)
        Alsaka87 kirjoitti:

        olisiko mahdollista saada ohjeita sähköpostiin? osoite olisi [email protected]

        Lähetin sulle ohjeita, mutta viimesestä viestistä jäi sitten vahingossa liitteet ja huomautit asiasta :). Olen yrittänyt saada sulle lähetettyä puuttuvat liitteet, mutta viestit tulee herjausten kera takasin, liekkö sähköposti täysi?


      • Alex94
        Katjaana :) kirjoitti:

        Lähetin sulle ohjeita, mutta viimesestä viestistä jäi sitten vahingossa liitteet ja huomautit asiasta :). Olen yrittänyt saada sulle lähetettyä puuttuvat liitteet, mutta viestit tulee herjausten kera takasin, liekkö sähköposti täysi?

        Mullekkin voisi lähettää suomenkieliset säännöt sähköpostiin; [email protected]

        Kiitos jo etukäteen :)


      • Pelaaja_
        Alex94 kirjoitti:

        Mullekkin voisi lähettää suomenkieliset säännöt sähköpostiin; [email protected]

        Kiitos jo etukäteen :)

        määkin tartteisin pelin suomenkieliset säännöt, jos joku vois lähettää tähän sähköpostiosotteeseen: [email protected]


      • LM
        Pelaaja_ kirjoitti:

        määkin tartteisin pelin suomenkieliset säännöt, jos joku vois lähettää tähän sähköpostiosotteeseen: [email protected]

        Suomenkieliset peliohjeet voi myös lähettää (kuten myös jos löytyy lisäosien suomenkielisiä seikkailukirjoja):
        [email protected]


      • Katjaana :)
        Alex94 kirjoitti:

        Mullekkin voisi lähettää suomenkieliset säännöt sähköpostiin; [email protected]

        Kiitos jo etukäteen :)

        lähettää sulle ohjeita, mutta mulle tulee herjausten kera ne takasin. Onko sähköpostisi täysi vai missähän vika


      • Ois mauq saada
        Katjaana :) kirjoitti:

        lähettää sulle ohjeita, mutta mulle tulee herjausten kera ne takasin. Onko sähköpostisi täysi vai missähän vika

        Jos löytyy HeroQuestin säännöt ja / tai seikkailut suomenkielisenä niin olis siistii jos pystyisit lähettämään osoitteeseen thomas85(ät)wippies piste fi ! Kiitoksia jo etukäteen!!


      • Maato
        Katjaana :) kirjoitti:

        lähettää sulle ohjeita, mutta mulle tulee herjausten kera ne takasin. Onko sähköpostisi täysi vai missähän vika

        Moro

        Oon näköjään "vähä" myöhässä tätä asiaa kyselemässä, mutta oliskos sulla noita suomenkielisiä ohjeita vielä olemassa? Mä tarttisin ne.. löysin pelin tuurilla kirpparilta, mut ne ohjeet puuttuu kaikki muu on.

        Jos sulta ne vielä löytyy, niin voitko lähettää ne mulle osoitteeseen [email protected] ?

        Kiitos jos ne saan ja anteeksi häiriö jos ei enää onnistu ;)


      • nakano
        Maato kirjoitti:

        Moro

        Oon näköjään "vähä" myöhässä tätä asiaa kyselemässä, mutta oliskos sulla noita suomenkielisiä ohjeita vielä olemassa? Mä tarttisin ne.. löysin pelin tuurilla kirpparilta, mut ne ohjeet puuttuu kaikki muu on.

        Jos sulta ne vielä löytyy, niin voitko lähettää ne mulle osoitteeseen [email protected] ?

        Kiitos jos ne saan ja anteeksi häiriö jos ei enää onnistu ;)

        Moi!

        Kyselenpä minäkin sitten vielä. HeroQuestin mukana sain englanninkieliset printatut ohjeet. Suomenkieliset ohjeet olisi kuitenkin mukava saada. Jos joltakulta löytyy, niin sähköposti on nakano(miuku-mauku)elisanet.fi. Kiitoksia etukäteen, jos onnistuu!


    • pellle hermanni

      Moi Maato.
      Ei tarvitse pyytää anteeksi. Kysyjä ei eksy tieltä.
      Ei muuta kun kopiokone laulamaan, ohjeet on lähetetty.
      Hauskoja pelihetkiä vanhan klassikon ja nuorien ystävien kanssa.
      Ja ei kun pelamaan.. :)

    • pelle hermanni

      Moi nakano. Ohjeet on lähetetty.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Jouduin laittaa sen mutkan kautta koska laitoin ensin väärin sinun osoitteesi.

      • nakano

        Ok. Taisi liitteet jäädä pois tuosta onnistuneesta viestistä. Laitoin sähköpostia takaisin ja annoin varmuuden vuoksi toisenkin sähköpostiosoitteen. Jos vielä kerran yrität, niin eiköhän onnistu. Kiitoksia paljon!


      • Ukonkives

        Moi. Oliskos mahdollista vielä saada suomalaisia peliohjeita yhteen sähköpostiin?

        [email protected]

        ¡Kiitos!


    • pelle hermanni

      Moi Ukonkives.
      Ohjeet matkalla.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Ja ei kun pelamaan koko porukka.

      • -salmiakki-

        Moi!

        Olisiko mahdollista saada vielä suomenkielisiä ohjeita sähköpostiin?

        salmiakki ( ä t ) gmail.com

        Kiitos valtavasti!!


    • pelle hermanni

      Moi salmiakki. Ohjeet lähetetty.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Hyvää kesää ja ei kun pelamaan koko porukka...)

      • hiihoopiipoo

        Mäkin oon hukannut ohjeet voisiko joku laittaa ne s-
        tea.seppala(at)gmail.com?


      • pellehermanni2

        Moi hiihoopiippoo.
        Ohjeet lähetetty bittitaivalle.


    • evemaria

      Jos joku teistä ohjeiden kyselijöistä olisi kiinnostunut kuitenkin luopumaan Hero Questistään, niin tahtoisin ostaa! Yhteydenotot [email protected]

      • J.Koskel

        Moi! Olisiko vielä mahdollista saada ohjeita sähköpostiin? Jukka.koskel(at)gmail.com


      • pellehermanni2

        Moi J.Koskel. Ohjeet matkalla. Toivottovasti saat ne auki.


      • Paffa

      • pellehermanni2

        Moi Paffa. Ohjeet matkalla ja nyt skanneri laulamaan.


      • ishweng

        Moi. meki tarvittas suomenkielisiä ohjeita jos vaan mahdollista vielä lähettää. kiitos jo etukäteen. [email protected]


      • pellehermanni2

        Moi ishweng. Ohjeet matkalla. Anna skannerin laulaa.


    • IlpoPosti

      Moi. Minäkin ottaisin suomenkieliset ohjeet ilomielin vastaan. Sähköposti: [email protected]

      Kiitos! :)

      • pellehermanni2

        Moi IlpoPosti. Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Anonyymi

      Olisiko vielä mahdollista saada suomenkieliset peliohjeet sähköpostiin?
      Jos jollain on suomenkielisiä seikkailukirjoja pdf tiedostona tai vastaavana, niin niitä saa kans lähettää.
      [email protected]

    • Anonyymi

      Mahtaako ketju olla elossa vielä? Kaipailen sääntöjä ja tehtäviä suomeksi. 😀 pekka.am.lehtiniemi(at)gmail.com

    • Anonyymi

      Hei,
      Onko ketju vielä aktiivinen? Kiitollinen olisin suomen kielisistä ohjeista/tehtävä kirjasta! [email protected]

      • Moi. Googla sotavasara.net. Sieltä löytyy ohjeet ja tehtäväkirjat suomenkielellä.
        Minulta löytyy vain suomenkieliset ohjeet.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Googla sotavasara.net. Sieltä löytyy ohjeet ja tehtäväkirjat suomenkielellä.
        Minulta löytyy vain suomenkieliset ohjeet.

        Kiitos vinkistä! Onpa hyvä sivusto lautapeleistä kiinnostuneelle. En tosin valitettavasti löytänyt foorumista, kuin englannin kielisen ohjeen. Jos sinulta löytyy pelkkä suomenkielinen ohje, niin sekin auttaisi.

        [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Onpa hyvä sivusto lautapeleistä kiinnostuneelle. En tosin valitettavasti löytänyt foorumista, kuin englannin kielisen ohjeen. Jos sinulta löytyy pelkkä suomenkielinen ohje, niin sekin auttaisi.

        [email protected]

        Moi.
        Yritin lähettää sinulle peliohjeet mutta tuli bumerangina takaisin. Ei tunne osoitetta?


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi.
        Yritin lähettää sinulle peliohjeet mutta tuli bumerangina takaisin. Ei tunne osoitetta?

        Hei,
        Kiitos yrityksestä!
        Onpa kummallista. Tuo sähköposti on päivittäisessä käytössä ja tarkistin vielä kirjoitusvirheenkin varalta, mutta oikein on.
        Huomioithan osoitteessa kolme i-kirjainta?

        [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Kiitos yrityksestä!
        Onpa kummallista. Tuo sähköposti on päivittäisessä käytössä ja tarkistin vielä kirjoitusvirheenkin varalta, mutta oikein on.
        Huomioithan osoitteessa kolme i-kirjainta?

        [email protected]

        Moi taas. Sorry minun töppö.
        Yksi i puuttui. Laitan huomenna ohjeet.


      • PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi taas. Sorry minun töppö.
        Yksi i puuttui. Laitan huomenna ohjeet.

        Asia hoidettu.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Asia hoidettu.

        Kiitos vielä kerran ohjeista!

        -xosepiii


      • Anonyymi

        Moi. Peliohjeet lähetetty matkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Peliohjeet lähetetty matkaan.

        Moi. Ohjeet lähetetty


    • Anonyymi

      Mahtaako alkuperäisen pelin ohjeet soveltua miten hyvin uusintapainokseen (2022)? Uusintapainos on saatavilla vain englanniksi ja suomenkieliset ohjeet olisi hyvät lapsille.

      • Moi. Nyt sinun täytyy kysyä viisamilta koska minulla on vain ohje siihen alkuperäiseen peliin.


      • Moi. Ohjeet lähetetty matkaan joten nyt ei auta muu kuin antaa skannerin laulaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe