Isännöinti Räisänen/MR-apu

millaista toimintaa?

Onko jollakin henkilöllä tai taloyhtiöllä kokemusta Isännöintipalvelu Räisäsen toiminnasta Kuopiossa?

Millainen yritys on MR-apu palvelutasoltaan?

Valintojen edessä kaikki tieto yritysten tominnasta on tervetullutta.

18

6335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "pihalle"

      Olen kuullut, että Isännöintipalvelu Räisänen on heitetty "pihalle" hoitamattomien asioiden vuoksi monesta osakeyhtiöstä eli taloyhtiöstä. Toiminta-alue lienee Kuopio.

    • MR:stä kuullut

      Lainauksia Matin "ikivihreistä"

      "Ei tähän taloon putkiremonttia tarvita,ei Olavinlinnaankaan ole putkiremonttia tarvinnut tehdä"

      "Kylpyhuoneista voidaan jättää vedeneristeet pois jos saumoja käsitellään parafiiniöljyllä"

      • Eieinarinarise

        Ette taida olla huumorimiehiä?


    • Seuraajat

      HUH - Suosittelen kiertämään tätä lähes 70-v ammatti-isännöitsijää (ei isänn. tutkintoja eikä minkään tason suunnittelija- tai kartoittajapätevyyksiä) erittäin kaukaa. Sivuta seuranneena. Paskaa ja välipitämättömyyttä on jo maailma muutoinkin pullollaan !!!

      • Sahmuran Suntra

        Eihän autoakaan kortilla ajeta!


      • Taloyhtiönsurma
        Sahmuran Suntra kirjoitti:

        Eihän autoakaan kortilla ajeta!

        Suhmuran Suntra taitaa olla itse Matti. Eipä ajetakaan mutta laittomuutta tehdään kun ei ole korttia. Laittomuuksia se mies harrastaakin. Halpamies ei korjaa mitään, kaikki paikat hajalla, kun isännöitsijä saadaan lopulta ulos. Monta oikeuden käyntiä menossa, jutella osaa pehmoisia. Varokaa ja selvitelkää mm kuopion Pohjolankadun tapaustakin.


    • Tuusulan Tane

      Ei tutkinnot tee isännöitsijästä ammattitaitoista, on kokemusta ISA auktorisoidun isännöitsijätoimiston isännöitsijästä joka on koulutukseltaan KTM ja käynyt peräti IAT kurssin eikä osaa edes lukea yhtiöjärjestystä ei tunne kokousteknikkaa, ei noudata lakia ja silti voi olla isännöitsijänä!

    • Kokemusta on juuri saatu yhden autotallin osalta. Ensin vuoti viemäriputkisto, jonka epäilyttävästä kunnosta olin ilmoittanut jo useita vuosia sitten, se kun tunki ruostenestettä talliin koko ajan.

      Sitten meni remonttimies talliin piikkaamaan ja mesomaan ilman, että millään tavalla asiasta etukäteen meille kerrottiin. Vaikka lähetin kyselyitä korjaustoimenpiteiden jatkamisen ajankohdasta, en saanut mitään ilmoitusta että olisin osannut itse suojata tavarani. Eikä putkimiehelläkään ollut tietenkään mitään suojia! Ja kaiken lisäksi remonttimies käytti auton/polkupyörän huoltoon tarkoittamiani pyyhkeitä tallissa mesoessaan. Tallissa oli meillä paljon tavaraa; kaikki betonipölyn peitossa.

      Ja isännöitsijänä toimiva MR vain vähättelee vahinkoja ja sanoo ettei saa mitään laskuttaa... reklamaatio tekeillä taloyhtiön hallitukselle.

    • Vilkaiskaapa
      • UÖtaas

        Justiinsa!

        Reilu vuosi edellisestä postauksestani ja jo toisen kerran MR-avun palkkaamat ammattilaiset sotkivat ja rikkoivat autotallissa tavaroitamme saman viemäriongelman takia. Viemärivuotokin kesti elokuusta 2012 marraskuulle 2012, ennenkuin se korjattiin. Vasta nyt syyskuussa 2013 katossa olevaa reikää tilkittiin ja lähes puhki kulunutta viemäriputkea maalattiin. Ruoste tunki maalista läpi viikossa.

        Onneksi olimme vain vuokralla ko talossa ja viimeinkin pääsemme siitä pois!


    • ahdistettu

      Räisänen yrittää kusettaa ihmisiä lähettämällä tekaistuja laskuja vanhoihin osoitetietoihin. Laittaa siis joskus osoitteessa asuneille vesilaskuja jne. Summat ovat sen verran pieniä, ettei niitä heti huomioi. Olen itse joutunut myös tämän kusetuksen kohteeksi 3 kertaa ja joka kerta herra Räisänen asiaa inhimmilliseksi erehdykseksi. Jälkiseuraamuksia esim. maksukehotuksia, perintäkirjeitä ei ole onneksi näkynyt, mutta luulen ettei toiminta lopu herralla tämän osalta. Mihin tällaisesta toiminnasta voi edes valittaa? Todella alhaista toimintaa taholta johon ihmiset yleisesti luottaa...

    • puusta

      Jos kyseessä Seppo räisänen, nykyisin polygon nimimerkin alla työskentelevä" on ihan sama jos hurri akateemikko on saappaisiinsa kussut ja hana on kärjessä ei varmasti ymmärrä hanaa avata, kuopion Räisäset tuntuvat olevan sivistyksen ja kehityksen sivuraiteilla,

    • hapexi

      No on varmasti! Kiertäkää kaukaa kyseinen firma!!!!! Mullle vuokras asunnon, joka olikin vesivahingon takia asumiskelvoton. Vika tietenkin oli minun kun en tajunnut kysyä moista asiaa Ennenkuin kirjoitin vuokrasopimuksen.Haloo eikö vuokraajan pitäisi kertoa moisesta ennen shopparin tekoa?? En varmasti olisi muuttanut kyseiseen kämppään jos olisin tiennyt tuon asian.nyt painin jatkuvan flunssan kanssa en tosin oo varma johtuuko se niistä sisäilmaongelmista vai mistä mutta siellä pari viikkoa asuttuani nää oireet alkoi.itse tulin tietoiseksi asunnon ongelmista vasta kun kaupungin terveystarkastaja otti minuun yhteyttä. Selitys räisäseltä oli ettei tiennyt mitään ongelmista vaikka hänelle oli mennyt tieti jo 16.9 ja minulle kirje tuli vasta 20.11 että näin.itse kirjoitinvuokrasopimuksen 16.10. Joten olkaa varovaisia kyseisen koijarin kanssa ,jos jotakin teette niin laittakaa kaikki paperille se on varminta!!! Surkuhupaisinta tässä onkin se se että kyseisen koijarin vaimo on minun kummitäti. Että silleen suku on pahin

    • påssilö

      Matti on paras

    • Nohuhhuhh

      Kuopio, Pohjolankatu 18: luvaton putkiremppa, mahd. menossa käräjille. Melkoinen suhari tuntuu olevan...

    • alaisrapelastaa

      Jättäkää Matti jo rauhaan. Ne muutamat talot jotka ei ajoissa etsi uutta isännöitsijää jäävät pulaan. EI jaksa mies kahtakaan vuotta.

    • Anonyymi

      Mitä Kuopiolaista isännöintitoimistoa suosittelette ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1356
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1283
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1248
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1196
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      634
      1171
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1053
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      994
    Aihe