Xbox 360 rikki?

...

elikkä ostin eilen 24.8.07 Xbox 360 konsolin ja Ghost Recon A.Warfigter.-pelin. asensin koneen ja ja pistin pelin sisään. pelin alkuvalikkoa selaillessani tuli ruudulle teksti että levyä ei voida lukea. niinpä otin levyn pois ja tarkistin sen. Ei naamuja. pistin sen sisään ja se rupesi lataamaan sitä peliä, mutta peli tilttasi pelin latauskohtaan. Käynnistin konsolin uudestaan ja ruutu oli mustana ja konsolissa paloi 3 punaista valoa. mitä teen?

15

4310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ale r

      vie se korjaamolle.

      • Nordicman

        Soittaa Xboxin asiakaspalveluun,niin mäkin tein kun oma xbox rikki meni...


    • ..vaan

      Konsolissa sisäinen vika.. harmi:-(

    • j54

      Hetken kuluttua alkaa ne kuuluisat punaiset valot vilkkumaan. Ihan paska tuo xbox360 mulla jo viidettä kertaa "huollossa"... En ikinä enää hanki xboxia. Ennen oli mulla sonyn tuotteet. Pelejäkään ole niin paljoa tarjolla.

      Nimimerkillä todella pettynyt.

    • Pirce

      vie konsoli takaisin sinne mistä ostit sen. jos sulla on kuitti niin sun pitäis saada toinen tilalle jos se meni näin nopeesti rikki.

    • ghngv

      Sun pitää viedä se korjaamolle kone on yksinkertaisesti paskana. Mulle kävi samoin

    • jippiiiiiii

      minullakin meni xbox360 rikki ja sama homma! korjauski on helvetin kallis. se saattaa johtua siitäkin ettei xbox360 saa riittävästi ilmaa, mutta mulla se ei tepsiny eli siinä on sitten siäinen vika!

      • räplääjä

        Paloiko sulla kolme punaista valoa boxsissas? Jos paloi ni kyseessä on virhekoodi. Saat ohjeet kun googlaat (xbox 360 virhekoodit). Mulla meni just eilen boxi rikki. siinä paloi 3 punaista valoa ja virhekoodi oli 0020 eli laitteistovika. Se oli jo kolmas kerta... ja vakuutus ei enää korvannu ja korjaus maksaa tasan 87e, eli helvetisti. Joten ajattelin kokeilla muutamaa tapaa miten noi amerikkalaiset korjaa noita boxejaan. En olis halunnu avata konetta ja etsiskelin helppoa tapaa korjata sitä... Ja löysin sellasseen, kuin "towel trick". Löydätte sen, kun laitatte googleen: xbox 360 towel trick. Tein sen n. viisi kertaa vähän eri aika määrillä, mutta n. viides kerta onnistui. Eli älä masennu muutaman yrityksen jälkeen(: .

        Viimeiseksi tein omat ajat ja imuroin sitä vähän:

        1. irrotin kaikki muut johdot paitsi virtajohdon
        2.laitoin virran päälle boxiin
        3.käärein sen neljään paksuun pyyhkeeseen
        4.annoin olla pyyhkeisen sisällä n.50-60 min
        5.otin pyyhkeet pois
        6.annoin jäähtyä 30 min
        7. imuroin xboxin päällä olevasta tuuletusaukosta n. 1-2 min
        8. tein tilaa itselleni ja boxille
        9.sanoin että se o menoo ny
        10.laitoin boxin päälle, odotin ja VOLLAAAAA!!!!


        Jos ei toimi ni avaa ja tee temppusi(:


      • köyhyyden huippu

        RODD vikakorjaus menee takuuseen joten ei se mielestäni kovin kallista ole.
        Toki harmittavaa olisi jos omalle kohdalle sattuisi.
        Saattaisinpa jopa käydä hakemassa uuden boxin kaupasta huollon ajaksi, koska joutuu kuitenkin olemaan ilman laitetta monta päivää.


    • corkloki
    • Mömmönen
    • mattazz

      mulla on semmonen vika xbox:a että laitan pelin xbox:n sisään sitten se pitää outoa ääntä ja lopuksi tulee juttu open tray sitten menee ehkä puoli tuntia kun yritän saada peliå toimii sitten lopulta peli alkaa toimiin mutta vaikka halossa en pysty pelaan cambaigia

    • Vanha kone

      No mulla on taas sellanen juttu, että se ei välillä haluu ottaa sitä levyä ulos sieltä :(
      Ja välillä en ees voi laittaa levyä sinne, kun ei aukase ...
      Tosin koko kone on jo 5 vuotta vanha .. :/

      • jades

        levy kelkka rikki? saattaa olla pölyä sielä rattaitten välissä sen takia ei aukea


    • auttaakaa kiitis

      Mun xboxissa ppalaa vihree va lo ja niinn myös ohjaimesa onko rikki :( :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe