Pelkään vanhenemista!

N19...

Kaverini meni lastenhoitoalaa opiskelemaan ja on alkanut puhumaan että "kyllä meilläkin alkaa kohta se biologinen kello tikittämään..tuossa 25-vuotiaana on ihan normaalia hankkia perhe ja lapsia". Toinen kaveri on muuttamassa yhteen poikaystävänsä kanssa. Kolmannella ei ole enää muuta elämää kuin miesystävä, perhe ja sukulaiset, ja kummilapset.

Täytän kohta 20, ja se tuntuu niin paljolta! Tuntuu että nuoruus humahtaa niin nopeasti ohi. Muilla näyttää olevan jo nuoruuden kommellukset ja hauskanpidot takana päin, aletaan hankkia koiraa ja muuttamaan yhteen kumppanin kanssa. Aika kuluu aika kuluu. Jo kymmenen vuoden päästä alan näyttämään vanhalta! Vähäisten kavereiden takia en ole saanut tyydytettyä kaikkea teini-ikään kuuluvia asioita. Tosin toisaalta en halua olla enää teini-ikäinen, vaan nuori aikuinen, mutta nuori silti! Eihän tässä ole aikaa kuin viitisen vuotta olla nuori!

Pelkään että muutaman vuoden päästä itken oikeasti sitä että olen jo niin vanha ja katellisena katselen nuorempia ihmisiä. Koska takaisinpaluuta ei vaan yksinkertaisesti ole!

Mikä olisi lohduttava ajatus tähän? Ei lohduta yhtään että "vanhempana olet sitten kokeneempi ja viisaampi". Ahdistaa.

77

4490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M22...

      En ihmettele yhtään miltä sinusta tuntuu. Ymmärrän sinua, itse olen käynnyt tuon saman tunteen läpi ja käyn edelleen. En voi hyväksyä sitä että lapsuus/nuoruus on jo takana ja se on tästä eteenpäin vain alamäkeä.

      Itse en ole kerkenyt kokea mitään mitä nuorena pitäisi kokea. Nuorena ei ollut yhtään kavereita. En ole ikinä seurustellut. En ole ikinä harrastanut seksiä. En ole kokenut edes ensisuudelmaa vaikka ikää jo 22v! Nuoria yleensä kiinnostaa päihteiden KOKEILU. Itse en ole koskaan juonut, en ole polttanut ensimmäistä savukettani. En ole tehnyt nuoruuden kolttosia....jne jne jne....En ole kokenut nuoruudessani mitään. Minulla ei ole mitään muistoja....

      Minunkin "pitäisi" n. 3 vuoden päästä olla jo naimisissa. Pitäisi olla jo oma perhe ja lapsia, vaikka en ole edes ensimmäistä seurustelua kokenut!

      Voin sanoa että sinulla on erittäin hyvä syy pelätä vanhenemista. Voit sanoa hyvästit huolettomalle nuoruudelle, hyvästit niille harvoille ystävillesi. Näet ystäviäsi harvemmin ja harvemmin kunnes ette enää tapaa laisinkaan. Tulevaisuudessa ei ole muuta kuin arkea ja rutiinia. Et enää innostu asioista, kaikki alkaa maistumaan puulta. Jokainen päivä on samanlainen ja saman toistoa. Tulevaisuudessa on vain töitä, mahdollinen avioliitto, asuntolainan maksua, lastenhoitoa, avioero, vanheneminen, todennäköisesti potkut töistä ja niukka eläke....

      Aikuisuus on helvettiä, sitä on syytä pelätä.

    • Nuori nainen

      Itseänikin on vain kauhistuttanut joka ikinen syntymäpäivä sen jälkeen, kun täytin 18. Sanotaanhan sitä jossain vanhassa laulussakin, että nainen on hehkeimmillään 17-vuotiaana... ja allekirjoitan sen. Kun ollaan parikymppisiä (kuten me olemme), alkaa rupsahtaminen.

      Itse olen ollut naimisissa kaksi vuotta. En koe "bilettämistä" tärkeänä - sen olen totta vie saanut kokea teininä! Nyt elelen onnellista perhe-elämää, eivätkä ne lapsetkaan kaukana enää ole.

      Siitä huolimatta, että elämäntilanteeni on "kuin aikuisella", pelkään vanhenemista. En olisi ikinä halunnut tulla parikymppiseksi! Seuraavaksi olen jo 25, sitten 30, sitten keski-ikäinen... ja sitten on jo toinen jalka haudassa.

      En oikeastaan edes tiedä, mikä minua siinä ahdistaa, sillä elämäntilanteeni todella on jopa edellä monia muita parikymppisiä, ja koen olevani samalla aallonpituudella n. 30-40-vuotiaiden kanssa. Ja olen nähnyt, että kyllä se elämä heilläkin jatkuu - ja nuorekas, onnellinen elämä. Mutta silti se tuntuu aivan kamalalta vanheta itse.

      Minulla on elämäni aikana ollut kaksi erittäin hyvää ystävää - he ovat läsnä yhä, mutta toista näen noin kerran vuodessa, ja toista ehkä kerran kuukaudessa tai vähemmänkin. Sitten minulla on yksi oman ikäiseni kaveri ylä-asteelta. Hänen kanssaan on hauskaa käydä kahvilla ja värjäillä hiuksia aina välillä - joskus useammin, mutta yleensä noin kerran pariin viikkoon. Muu aika menee lähinnä perhe-elämän ylläpitämiseen ja töissä käymiseen. En minä siitä valita, vaikka kieltämättä olisi mukavaa joskus elää hieman "railakkaammin".

      Mitään lohduttavaa ajatusta ei ole - paitsi ehkä se, että sitten aikuisena saatat ajatella asiaa eri näkökulmasta. ;) Ehkä olet sitten jo juoksusi suossut.

      • N19...

        Joo, olen itsekin lohduttautunut ajatuksella että sitten vanhempana ajattelen asiasta eri tavalla.

        18-vuotiaana tunsin vielä itseni teiniksi, nuoreksi. Jopa liiankin nuoreksi välillä kun ihmiset baarissa kyselivät että olenko edes täysi-ikäinen...

        En ole tottunut olemaan aikuinen. Tähän asti olen vain säälinyt vanhuksia ja myhäillyt itsekseni onnellisena että ihanaa olla vielä nuori. En ihaile kovin paljon keski-ikäisiäkään.

        Voi ei toi kyllä sattui kun sanoit parikymppisenä rupsahtamisen alkavan. Itse kyllä en ollut kauneimmillani 17-vuotiaana, sanoisin että tällä hetkellä olen kauneimmillani. Ja tästä on sitten kai matka vain alas päin. Tuntuu että pitäisi olla vielä numeroita näin: 18, 19, 1*, 1*, 1*, 1*, 1*, 20, 21. Mutta kun tuo täysi 20 tulee jo! Tuntuu niin suurelta luvulta.

        Olisin toivonut että ihmiset sanovat vain naurahtaen että 19-vuotiashan on vielä lapsi mutta näköjään onkin tosi kyseessä. :(

        Ja sitten kun elämäni ei ole ollut mielestäni täydellistä..olen lohduttautunut ajatuksella että "ei hätää, olet vielä niin nuori, ehdit vielä sekoilla vaikka kuinka monen pojan kanssa". Mutta näköjään aika kuluu ja huomaan, että kaikki onkin liian myöhäistä jo!

        Voi kun tämä olisi vain ohimenevää ja voisin nauttia elämästä. Olen jopa miettinyt että jos eläisin vielä pari vuotta ja sitten tekisin itsemurhan, en halua vanheta.


      • mutta nuori silti
        N19... kirjoitti:

        Joo, olen itsekin lohduttautunut ajatuksella että sitten vanhempana ajattelen asiasta eri tavalla.

        18-vuotiaana tunsin vielä itseni teiniksi, nuoreksi. Jopa liiankin nuoreksi välillä kun ihmiset baarissa kyselivät että olenko edes täysi-ikäinen...

        En ole tottunut olemaan aikuinen. Tähän asti olen vain säälinyt vanhuksia ja myhäillyt itsekseni onnellisena että ihanaa olla vielä nuori. En ihaile kovin paljon keski-ikäisiäkään.

        Voi ei toi kyllä sattui kun sanoit parikymppisenä rupsahtamisen alkavan. Itse kyllä en ollut kauneimmillani 17-vuotiaana, sanoisin että tällä hetkellä olen kauneimmillani. Ja tästä on sitten kai matka vain alas päin. Tuntuu että pitäisi olla vielä numeroita näin: 18, 19, 1*, 1*, 1*, 1*, 1*, 20, 21. Mutta kun tuo täysi 20 tulee jo! Tuntuu niin suurelta luvulta.

        Olisin toivonut että ihmiset sanovat vain naurahtaen että 19-vuotiashan on vielä lapsi mutta näköjään onkin tosi kyseessä. :(

        Ja sitten kun elämäni ei ole ollut mielestäni täydellistä..olen lohduttautunut ajatuksella että "ei hätää, olet vielä niin nuori, ehdit vielä sekoilla vaikka kuinka monen pojan kanssa". Mutta näköjään aika kuluu ja huomaan, että kaikki onkin liian myöhäistä jo!

        Voi kun tämä olisi vain ohimenevää ja voisin nauttia elämästä. Olen jopa miettinyt että jos eläisin vielä pari vuotta ja sitten tekisin itsemurhan, en halua vanheta.

        Eksyin uteliaisuuttani tänne...lapseni voisi olla jo 18-20v......jos siis olisin saanut lapsen paljon nuorempana.

        Ajattelin nuorena samoin, kuin te. Elämän täytyy olla kurjaa aikuisena ja ulkonäkö menee, kun ikää tulee.

        Nyt nelikymppisenä huomaan olevani sisäisesti ihan samanoloinen ,kuin ennenkin.
        Varmuutta vain on enemmän ja nautin elämästä enemmän, kuin silloin nuorena.

        Ulkonäkö..se alkoi (omasta mielestäni) hieman löpsähtää vasta viime vuosina. Vaikka tuo asia on katsojan silmissä...
        On minua luultu nuoremmaksi,mitä olen.

        Oma tyyli löytyy vasta aikuisena.
        Tyyli tulee jostakin sisältäpäin, ei muotilehdistä.

        Itse kauhistelen tulevaa seuraavaa kymmentä vuotta! Mitä sitten, kun olen 50?
        Sen ikäisiltä kuulen, että se on elämän parasta aikaa. Ei tarvi miettiä turhia. Voi olla oma itsensä!

        Voitte olla huoleti, nyt nuorena teillä on enemmän pelkoja tulevasta, kuin vanhempana.
        Tarkitan peloilla niitä eävarmuuksia, miten pärjää aikuisena ja vanheneminen.

        Keskustelkaa rohkeasti vanhempien aikuisten kanssa ja huomaatte, että he ovat mukavia ,huumorintajuisia ja aika samanlaisia, kuin tekin.


    • elämä mennyt on

      Nyt sinun on aivan turha miettiä perheen perutamisia yms koska olet jo auttamattomasti liian vanha.Nyt sinun pitää varmistaa tuleva vanhainkoti paikkasi.

    • miten olisi

      Suomessa ensimmäisen avioliittonsa solmivien naisten ikä on keskimäärin 29 ja miesten 31, ensisynnyttäjien ikäkin lähentelee kolmeakymppiä. Eli sulla on vielä vuosikymmen aikaa rillutella olematta yhtään "epänormaali" :D Uskotko kuitenkin siihen, että JOSKUS alat itsekin haluat noita nyt tylsiltä kuulostavia asioita...?

    • Syrjaytynyt

      Täsmälleen samoja tunteita.
      Olen aina pelännyt pakkoaikuistumista.
      Ei ole minkäänlaisia ihmissuhteita vanhempien lisäksi tai odotuksia tulevaisuudelta.
      En tiedä mitä opiskelisin, mitä tekisin työksi... Millä ylipäänsä täyttäisin itsenäisen elämäni.

      Perheen perustamista en ole koskaan edes harkinnut enkä tulekaan harkitsemaan. Ja turha viisastella mielipiteeni muuttuvan, niin ei käy ja tiedän sen. Seurustellut en ole koskaan eikä biologinen kello tikittänyt niin että olisin edes tuntenut tarvetta siihen. En ole kiinnostunut avioliitosta tai lapsista, koira nyt voisi mennä.

      Oikeastaan aikuiselämäni ainoa varma asia on se ettei ole mitään varmaa, mitään mihin nojautua, mitä haluta, mitä toteuttaa.
      Asun yksin vuokrakämpässä norkoillen päivät sisällä miettien mitä tekisin elämäni kanssa. Työkkärin kautta muutaman väliaikaispaikan olen saanut, mutteivät ne kovin mielekkäitä ole.
      Olen siis väliinputoaja. Syrjäytynyt, epävarma ja ahdistunut yhteiskunnan stereotyyppisistä odotuksista.

      N23

    • unnei

      Minulla on tavallaan nuoruus elämättä ja olen 18v. Tai ehkä sitten sen elin, kotona istuen masennuksesta kärsien ja odottaen, että aika kuluu. Vielä ei ole pienintäkään halua saada perhe, no, eihän tämän ikäisenä vielä tarvitsekaan. Ehkä tosiaan saan elää nuoruutta pitkälle päälle 20-vuoden, enkä varmaan ole ainoa. Eikai sitä tarvitsekaan olla ensimmäinen, eikä edes keskimmäinen, vaan ihan rauhassa siinä jälkijunassa monien muiden kanssa:) Ei minusta kaksikymmentä ole paljoa. Varmaan riippuu ystäväpiiristäkin, kuinka nuoreksi tai vanhaksi itsensä tuntee.

      Enkä kyllä minäkään ainakaan 17-v. ollut kauneimmillani, vaan ehkä nyt tai sitten tulevaisuudessa:) Jos ne ennen meni vaikka niin aikasin naimisiin ja sai paljon lapsia, niin sen takia eivät enää näyttäneet parikymppisinä niin hehkeiltä. Vaikka minkähän ikäisinä ne joskus 70v. sitten edes meni naimisiin... en tiiä.

      Tietenkin tieteellisesti saattaa olla niin että 17vuoden jälkeen alkaa iho rupsahtamaan, mutta ei sitä käytännössä niin huomaa. Kai se iho pienestä asti koko ajan menee huonommaksi, kun pikkulapsilla on vielä niin ihanan pehmeä iho ja ala-aste ikäisillä ei enää ihan niin pehmeä. No, ihan sama:D

    • 17v nainen

      Itse käyn samaa läpi. Olen vasta 17- vuotias ja olen kaunis ja muut ovat minua kehunneet. Tiedän myös, että koko elämä on vielä edessä. Minun mielestäni nainen on kaunis niin kauan, kuin itse haluaa. Sitä tottakai näyttää vanhemmiten erilaiselta, mutta voi edelleen näyttää kauniilta ! Se on kiinni tyylistä ja asenteesta. Jos pukeutuu nuorekkaasti, saa taatusti huomiota vanhemmallakin iällä, tästä todisteena oma äitini. No kuitenkin, aina kun näen itseäni nuorempia teinejä, jostain syystä alkaa ahdistamaan, kun huomaan, että minäkin vanhenen. Toivon todella, että voisin vain nauttia nuoruudesta ja olla miettimättä tätä.

      • 27 v Mies

        Namm 17v :P Simasuu.


    • ihme juttuja täällä.

      Pelkkää provoamista koko säälittävä lässytys.

      Itkeköön ihan yksikseen vaan, sillä ajankulkua ei voi muuttaa.

      Jos on niin kivaa olla 20v niin mene hei äkkiä pitämään bileitä, ryyppää
      kunnolla ja pelleile niin paljon ku huvittaa.

    • Jeps..

      "Olen vasta 17- vuotias ja olen kaunis ja muut ovat minua kehunneet. Tiedän myös, että koko elämä on vielä edessä. Minun mielestäni nainen on kaunis niin kauan, kuin itse haluaa. Sitä tottakai näyttää vanhemmiten erilaiselta, mutta voi edelleen näyttää kauniilta "



      Ahahaha. Kylläpä oma kehu haisee! 17 vuotiaat pikkulikat EI OLE kaunista nähneetkään. NAINEN ON KAUNIS, ei tyttö. Söpö voit olla, mutta sitä varten on oltava hiukset päässä ja laitetut kulmakarvat, pidennetyt ja värjätyt ripset, kulmat jne.
      Muuten sua kauniiksi sanoneet ei tiedä paskaakaan mikä oikeasti on KAUNIS :) Että naurussa on pitelemistä. Se joka itseään kehuu tuohon ikään, on pihalla kuin lumiukko.

      Katohan kuules ihan oikeasti kauniita naisia.. niitä on mm. Johanna Raunio jne. Kaikki tietysti laittautuneena. Et kai oleta että olet edes söpö jos jätät tukan pesemättä ja annat sen olla takkuinen etkä tee mitään muutoksia kasvoillesi, eli et käy missään kauneushoitolassa jossa ne kauniit itseään yleensä somistaa? :) että LOL.


      Voin ihan rehellisesti sanoa että hoikka vartalo on yksi varma avainsana mutta se ei riitä ! Ja voin kertoa senkin että ne kauniit naiset lähtee ihan tuolta 25v ylöspäin ja aika pitkälle vieläpä!

      • eräs äijä.

        Luuletteko te idiootit tosiaan että 15-20v ikähaarukka tekee teistä "kauniita" ? :)
        Ei voi olla totta.

        On ihan satavarma juttu että jopa ilman laittautumista teidät pesee ihan jokainen perusnätti 25-45v nainen ja ihan olen tämän aina todennut kun liikun kaupungilla.
        Itse liikutte tiukoissa äijäfarkuissa ja olette liian siroja, pieniä, pienirintaisia niin on ihan turhaa edes laittautua koska sitä lapsellisemmaksi vaan teette itsenne.

        Satun itse tietämään kauniin naisen, mutta hän ei sillä retostele, koska tietää olevansa se mikä on.


      • vai semmonen ajatelm
        eräs äijä. kirjoitti:

        Luuletteko te idiootit tosiaan että 15-20v ikähaarukka tekee teistä "kauniita" ? :)
        Ei voi olla totta.

        On ihan satavarma juttu että jopa ilman laittautumista teidät pesee ihan jokainen perusnätti 25-45v nainen ja ihan olen tämän aina todennut kun liikun kaupungilla.
        Itse liikutte tiukoissa äijäfarkuissa ja olette liian siroja, pieniä, pienirintaisia niin on ihan turhaa edes laittautua koska sitä lapsellisemmaksi vaan teette itsenne.

        Satun itse tietämään kauniin naisen, mutta hän ei sillä retostele, koska tietää olevansa se mikä on.

        "Minulla on tavallaan nuoruus elämättä ja olen 18v. Tai ehkä sitten sen elin, kotona istuen masennuksesta kärsien ja odottaen, että aika kuluu. Vielä ei ole pienintäkään halua saada perhe, no, eihän tämän ikäisenä vielä tarvitsekaan. Ehkä tosiaan saan elää nuoruutta pitkälle päälle 20-vuoden, enkä varmaan ole ainoa. Eikai sitä tarvitsekaan olla ensimmäinen, eikä edes keskimmäinen, vaan ihan rauhassa siinä jälkijunassa monien muiden kanssa:) Ei minusta kaksikymmentä ole paljoa. Varmaan riippuu ystäväpiiristäkin, kuinka nuoreksi tai vanhaksi itsensä tuntee."



        Ei voi kenelläkään olla mitään nuoruutta elämättä ääliö!
        Jos sä nyt elät, niin sä olet olemassa, ymmärrätkö? Mikä vittu teitä oikein vaivaa kun teille on niin erikoista olla 10-20v iässä??
        Taidatte olla aika lapsellista porukkaa kun ei tuon enempää äly riitä kuvaamaan tota sepostustanne.
        Egoilette täällä ja elämä on mennyt sitten kun on 25v, miten niin se on mennyt?

        Kuka vittu teitä käskee muuttumaan ihmisenä minnekään?
        en ymmärrä niinkun sen takia.

        MIksi hankkia perhe jos sitä ei halua? Yleensä kyllä kaikki haluaa päästä naimisiin. On aika onneton tapaus jos elelee sinkkuna läpi elämänsä ja moni nuori ( oletetaan että joku 15.-20v ) elelee koko ajan sinkkuna eikä sillä ole edes mitään omaa mammonaa juuri mitään, niin kuka vittu muka viitsii valittaa että se aika päättyy??

        Etkö muka halua asua omassa itsenäisessä huushollissasi ?
        Eihän sun ole pakko tehdä lapsia, Pää.asia on että jokaisella on KUMPPANI ja on naimisissa, koostuu sukua.
        Että olen todella pahoillani jos sä itket jotain nuoruutta. Kyllä hei me ollaan nuoria melkein kaikki jos ajatellaan että ihmiselämä on hyvin pitkä, niin vittuako te täällä mekastatte?

        Onko joku asia mikä teiltä jää pois? Kouluko oli niin kivaa? se on kyllä totaalisen perseestä. Hyvin harvoilla on sellasta kaveripiiriä jota jäisi kaipaamaan että ihan itkua pitää tänne tulla vääntämään.


        Täällä on kyllä ihan täysiä tampioita kirjottelemassa. Mä en ainakaan ole tippaakaan kateellinen yhdellekään 20 vuotiaalle :)
        Sen sijaan naurattaa ihan kybällä noi jutut vanhenemisesta. Kiva varmaan olla joku ruikuttava pissaliisa lopun ikäänsä.. yhyy nyyh, nyt en ole enää.

        Etkö haluakaan olla kaunis aikuinen nainen?

        Kasva hei jo aikuiseksi, k ukaan ei päätä sun elämästä. Sä itse päätät.
        Ainoa vittumainen asia elämässä on yhteiskunta lakeineen joka yrittää pompottaa meitä, sen kyllä tulet huomaamaan sitten kun ei mamma ja pappa enää kaitsekaan sua.


    • Jaaaassss

      Täytän 19 vuotta tasan kk päästä ja mua sanotaan penikaksi, en saanut pelata pelikonetta, kun oli paprut autos ja jaksanut alkaa säätään. Välil vituttaa, kun sanotaan, et sähän oot ihan pentu vielä. Kerrankin sanoin kisois, et saako tämmönen vanhempi osallistua, jotku 30 v naureskeli, et "hahah, vanhempi, sähän oot viel lapsi, olisit onnellinen". Pakko kai se on yrittää olla, kun lukee teidän vanhempien juttuja!

      • asiat kunnossa.

        Ai että "olisit onnellinen"?

        Mitäköhän toikin tarkoitti? Mitä vitun onnellista siinä on sen enempää kuin 30 vuotiaalla? täh?

        No omasta mielestäni 19v on TEINI. Eipä muuta sanottavaa siihen sen enempää.

        Mä oon ainakin nyt onnellinen ja en ole 19v, olen yli 30v.
        Ei ole mitään ongelmaa mihinkään. Elän ja teen erilaisia asioita.

        Sulla lienee ainakin vielä paljon asioita joita et ole oppinut.


      • ....................
        asiat kunnossa. kirjoitti:

        Ai että "olisit onnellinen"?

        Mitäköhän toikin tarkoitti? Mitä vitun onnellista siinä on sen enempää kuin 30 vuotiaalla? täh?

        No omasta mielestäni 19v on TEINI. Eipä muuta sanottavaa siihen sen enempää.

        Mä oon ainakin nyt onnellinen ja en ole 19v, olen yli 30v.
        Ei ole mitään ongelmaa mihinkään. Elän ja teen erilaisia asioita.

        Sulla lienee ainakin vielä paljon asioita joita et ole oppinut.

        "Tietenkin tieteellisesti saattaa olla niin että 17vuoden jälkeen alkaa iho rupsahtamaan, mutta ei sitä käytännössä niin huomaa. Kai se iho pienestä asti koko ajan menee huonommaksi, kun pikkulapsilla on vielä niin ihanan pehmeä iho ja ala-aste ikäisillä ei enää ihan niin pehmeä. No, ihan sama:D "


        Ah ha hah ha haa! Joo rupeaahan se ihan rupsahtamaan :D
        Ennemmin mä panen sua 25 vuotta vanhempia kuin sun ikäisiä teinejä, että se siitä rupsahtamisesta :)
        Yritätkö sä tehdä itestäs jotenkin paremman kuin sua 15 vuotta vanhemmista naisista? Sori vaan, et tuu onnistumaan.

        Ja sä ET OLE nainen, joten älä käytä sitä sanamuotoa, SÄ OLET TYTTÖ. Hyväksy se tai pidä huono itsetuntosi :)

        "En ole tottunut olemaan aikuinen. Tähän asti olen vain säälinyt vanhuksia ja myhäillyt itsekseni onnellisena että ihanaa olla vielä nuori. En ihaile kovin paljon keski-ikäisiäkään."


        Niinpä varmaan joo :) Asia taitaa olla niin että sua säälii ne jotka on sua kauniimpia kuten esim. monet 30-40v naiset, jotka osaa laittautuakin mitä sinä et niin hyvin osaa, koska olet vielä pelkkä tyttörassu.
        Unohda jo se keski-ikä, puhu ennemmin naisista ja miehistä, tiedät k yllä itsekin että jos olet nyt k asvava ihminen, niin et voi olla täydellinen.

        Sut pesee 1-10 kaikki tukiaiset, johanna rauniot, janinat jne... löytyy lukematon määrä aikuisia naisia jotka pesee sut.
        On ihan turhaa yrittää provota täällä jollekulle joka paistaa selvästi läpi sun jutuistasi.

        Minulle iän tuleminen on aina plussaa, miksi muuten synttäreitä juhlittaisiin?
        Se joka ei halua kasvaa, muuttua aikuiseksi naiseksi, on päästään vialla. Tuolla menolla et koskaan tule löytämään komeaa prinssiä jonka kanssa menet naimisiin. Kukaan ei halua lapsenkasvoista 20v tyttöä ja lisäksi typerää sellaista joka haahuilee porukoiden rahoilla tai n ostelee sossutukea ja elää omissa maailmoissaan " jee mä oon nuori".

        Voin sanoa että paljon hauskempaa olla nelikymppinen.


      • ei vittu....
        .................... kirjoitti:

        "Tietenkin tieteellisesti saattaa olla niin että 17vuoden jälkeen alkaa iho rupsahtamaan, mutta ei sitä käytännössä niin huomaa. Kai se iho pienestä asti koko ajan menee huonommaksi, kun pikkulapsilla on vielä niin ihanan pehmeä iho ja ala-aste ikäisillä ei enää ihan niin pehmeä. No, ihan sama:D "


        Ah ha hah ha haa! Joo rupeaahan se ihan rupsahtamaan :D
        Ennemmin mä panen sua 25 vuotta vanhempia kuin sun ikäisiä teinejä, että se siitä rupsahtamisesta :)
        Yritätkö sä tehdä itestäs jotenkin paremman kuin sua 15 vuotta vanhemmista naisista? Sori vaan, et tuu onnistumaan.

        Ja sä ET OLE nainen, joten älä käytä sitä sanamuotoa, SÄ OLET TYTTÖ. Hyväksy se tai pidä huono itsetuntosi :)

        "En ole tottunut olemaan aikuinen. Tähän asti olen vain säälinyt vanhuksia ja myhäillyt itsekseni onnellisena että ihanaa olla vielä nuori. En ihaile kovin paljon keski-ikäisiäkään."


        Niinpä varmaan joo :) Asia taitaa olla niin että sua säälii ne jotka on sua kauniimpia kuten esim. monet 30-40v naiset, jotka osaa laittautuakin mitä sinä et niin hyvin osaa, koska olet vielä pelkkä tyttörassu.
        Unohda jo se keski-ikä, puhu ennemmin naisista ja miehistä, tiedät k yllä itsekin että jos olet nyt k asvava ihminen, niin et voi olla täydellinen.

        Sut pesee 1-10 kaikki tukiaiset, johanna rauniot, janinat jne... löytyy lukematon määrä aikuisia naisia jotka pesee sut.
        On ihan turhaa yrittää provota täällä jollekulle joka paistaa selvästi läpi sun jutuistasi.

        Minulle iän tuleminen on aina plussaa, miksi muuten synttäreitä juhlittaisiin?
        Se joka ei halua kasvaa, muuttua aikuiseksi naiseksi, on päästään vialla. Tuolla menolla et koskaan tule löytämään komeaa prinssiä jonka kanssa menet naimisiin. Kukaan ei halua lapsenkasvoista 20v tyttöä ja lisäksi typerää sellaista joka haahuilee porukoiden rahoilla tai n ostelee sossutukea ja elää omissa maailmoissaan " jee mä oon nuori".

        Voin sanoa että paljon hauskempaa olla nelikymppinen.

        "Voin sanoa että sinulla on erittäin hyvä syy pelätä vanhenemista. Voit sanoa hyvästit huolettomalle nuoruudelle, hyvästit niille harvoille ystävillesi. Näet ystäviäsi harvemmin ja harvemmin kunnes ette enää tapaa laisinkaan. Tulevaisuudessa ei ole muuta kuin arkea ja rutiinia. "


        Jälleen kerran täyttä paskapuhetta ehkäpä katkeralta persaukiselta teinipojalta 22v! Loistavaa itkemistä ja parkumista :) Lisää näitä!

        Miten perustelisit "huolettoman n uoruuden"? Olen itse 33v ja elän hyvin huolettomasti. En käy töissä, elelen tuilla ja tienaan pimeästi. Jos käyn töissä, tienaan paremmin.
        Miten sinulla on m uka huoleton elämä kun et edes tienaa yhtään mitään? Puheidesi perusteella moni renttu on huoleton ja pitääkin paikkansa!
        Mutta se riippuu asenteesta. Toinen nauttii olla perseaukinen, toinen haluaa tienata.
        Ei nuorena tosiaankaan ole asiat PARHAIN PÄIN, Ei todellakaan. Vain tietämätön taukki sanoo niin.
        Teitpä töitä pimeästi tai rehellisesti, niin nuorena olet vasta alkupisteessä eli täysin perse auki ja kukaan ei m ene sellaisen kanssa naimisiin joka EI ASU ITSENÄISESTI. Minä olen jo aviomies, joten mulla ei mitään ongelmaa :) elän huolettomasti sen lisäksi. 22 vuotiaan elämä on ihan jotain muuta. Hyvin monella paskainen kaksio jossa hän elää, opiskelee.
        Mitä minulla? Kaunis vaimo, oma koti, oma talo, auto, sekä olen lisäksi piittaamaton renttu, joten minulle on kaikki hälläväliä :) itsehän päätän miten elän. 22vuotiaana ei ollut varaa päättää ihan noin vain.

        ja ystäviä kuulepa on vähemmän nuorilla, niitä tulee enemmän mitä enemmän on ikääkin. Ne ehkä vaihtuu mutta mitä sitten?
        Minä taas en halua ystäviä. Minullahan on avioliitto joten en edes niitä tarvitse :) Minulle ne olisivat riesa.
        Haluan olla sellainen älykäs, pimeän työn tekijä, vähän leffaelämää kato :)
        Avioliiton mies joka elää hämärää elämää :) siitä on moni kateellinen.


        "Et enää innostu asioista, kaikki alkaa maistumaan puulta. Jokainen päivä on samanlainen ja saman toistoa. Tulevaisuudessa on vain töitä, mahdollinen avioliitto, asuntolainan maksua, lastenhoitoa, avioero, vanheneminen, todennäköisesti potkut töistä ja niukka eläke...."


        Täh? What the fuck? Puhut kuin olisit masentunut :D
        Eihän kenellekään normaalille terveelle ihmisille mikään maistu puulta :)
        Ihme käsitys sinulla. Onko äitisi tai isäsi noin masentunut ja sinä uskot kaiken mitä he selittävät?
        Se mitä MINÄ OLEN KUULLUT niin sinun ikäisesi ovat juuri näitä letkuselkäisiä masentuneita, YHÄ USEAMPI NUORI ON SEN TAKIA AVOHOIDASSA, ELÄKKEELLÄ, hah hah !
        Joten kylläpä heität paskapuhetta ilmaan.
        Eihän se ihmekään ole kun on perse auki siellä kaksiossa ilman avioliittoa. Minun kelpaa hymyillä koska olen yli 30v, asiat siis kunnossa, avioliitossa jne.
        Se vaan on tosiasia.
        Ai näet avioliiton huonona asiana? :) LOL. Oletko kateellinen ja siksi kerrot tuon? Eli sinusta on kivempaa olla yksinäinen sinkku jota kukaan ei huoli vaimokseen/miehekseen? otan hei osaa :)

        Joo ja vanheneminenhan se haittaa ?

        Kiitos näistä nauruista!


      • 30v aikuinen.
        ei vittu.... kirjoitti:

        "Voin sanoa että sinulla on erittäin hyvä syy pelätä vanhenemista. Voit sanoa hyvästit huolettomalle nuoruudelle, hyvästit niille harvoille ystävillesi. Näet ystäviäsi harvemmin ja harvemmin kunnes ette enää tapaa laisinkaan. Tulevaisuudessa ei ole muuta kuin arkea ja rutiinia. "


        Jälleen kerran täyttä paskapuhetta ehkäpä katkeralta persaukiselta teinipojalta 22v! Loistavaa itkemistä ja parkumista :) Lisää näitä!

        Miten perustelisit "huolettoman n uoruuden"? Olen itse 33v ja elän hyvin huolettomasti. En käy töissä, elelen tuilla ja tienaan pimeästi. Jos käyn töissä, tienaan paremmin.
        Miten sinulla on m uka huoleton elämä kun et edes tienaa yhtään mitään? Puheidesi perusteella moni renttu on huoleton ja pitääkin paikkansa!
        Mutta se riippuu asenteesta. Toinen nauttii olla perseaukinen, toinen haluaa tienata.
        Ei nuorena tosiaankaan ole asiat PARHAIN PÄIN, Ei todellakaan. Vain tietämätön taukki sanoo niin.
        Teitpä töitä pimeästi tai rehellisesti, niin nuorena olet vasta alkupisteessä eli täysin perse auki ja kukaan ei m ene sellaisen kanssa naimisiin joka EI ASU ITSENÄISESTI. Minä olen jo aviomies, joten mulla ei mitään ongelmaa :) elän huolettomasti sen lisäksi. 22 vuotiaan elämä on ihan jotain muuta. Hyvin monella paskainen kaksio jossa hän elää, opiskelee.
        Mitä minulla? Kaunis vaimo, oma koti, oma talo, auto, sekä olen lisäksi piittaamaton renttu, joten minulle on kaikki hälläväliä :) itsehän päätän miten elän. 22vuotiaana ei ollut varaa päättää ihan noin vain.

        ja ystäviä kuulepa on vähemmän nuorilla, niitä tulee enemmän mitä enemmän on ikääkin. Ne ehkä vaihtuu mutta mitä sitten?
        Minä taas en halua ystäviä. Minullahan on avioliitto joten en edes niitä tarvitse :) Minulle ne olisivat riesa.
        Haluan olla sellainen älykäs, pimeän työn tekijä, vähän leffaelämää kato :)
        Avioliiton mies joka elää hämärää elämää :) siitä on moni kateellinen.


        "Et enää innostu asioista, kaikki alkaa maistumaan puulta. Jokainen päivä on samanlainen ja saman toistoa. Tulevaisuudessa on vain töitä, mahdollinen avioliitto, asuntolainan maksua, lastenhoitoa, avioero, vanheneminen, todennäköisesti potkut töistä ja niukka eläke...."


        Täh? What the fuck? Puhut kuin olisit masentunut :D
        Eihän kenellekään normaalille terveelle ihmisille mikään maistu puulta :)
        Ihme käsitys sinulla. Onko äitisi tai isäsi noin masentunut ja sinä uskot kaiken mitä he selittävät?
        Se mitä MINÄ OLEN KUULLUT niin sinun ikäisesi ovat juuri näitä letkuselkäisiä masentuneita, YHÄ USEAMPI NUORI ON SEN TAKIA AVOHOIDASSA, ELÄKKEELLÄ, hah hah !
        Joten kylläpä heität paskapuhetta ilmaan.
        Eihän se ihmekään ole kun on perse auki siellä kaksiossa ilman avioliittoa. Minun kelpaa hymyillä koska olen yli 30v, asiat siis kunnossa, avioliitossa jne.
        Se vaan on tosiasia.
        Ai näet avioliiton huonona asiana? :) LOL. Oletko kateellinen ja siksi kerrot tuon? Eli sinusta on kivempaa olla yksinäinen sinkku jota kukaan ei huoli vaimokseen/miehekseen? otan hei osaa :)

        Joo ja vanheneminenhan se haittaa ?

        Kiitos näistä nauruista!

        Nuori 20v kloppi ei todellakaan ole millään sijoilla jos menee baariin :)
        HYVIN HUONOT MAHDOLLISUUDET saada seuraa keneltäkään kauniilta naiselta, samoin 20v sinkkutyttö joka on opiskelija eli perseaukinen teini, niin kaikki näkee ja huomaa ikäisenne ja tietää miten asutte ja tietää mistä olette katkeria :)

        eli mahtavia provoja täällä !

        Toki auttaa vähän avautuminen täällä kun sen jokainen tietää että 30-50v saa paremmin seuraa ravintolassa tai missä vaan koska varttuneemmat osaa puhua ja älyää paremmin k aiken. 20 vuotiaasta kaikki näkee että se on penikka, ei eli kokemusta = ei seksiseuraa!

        20v nuori = ei avioliittoa, ei paljon omaisuutta, ei ok-taloa, ei perhettä, on opiskelija.

        Kaikki näkee että luotettavuus prosentit on hyvin alhaalla!

        Mitä valoisaa siis muka näet siinä iässä kun mahdollisuudet avioliittoon on vielä ihan puissa? :)

        Miksi kukaan 30v olisi sinulle kateellinen jos se on naimisissa ja sillä on oma talo jne.?

        Kyllä hei jokainen joka joskus oli 20v tietää sen ettei siinä iässä oikein ole maata eikä mammonaa, lähes kaikilla sossuntuki taustalla tai työkkärin, on turha pelleillä olevan varakas kun sitä ei voi olla :)

        20 vuotias joutuu usein varttuneempien äijien hyväksikäyttämäksi ja sitten itketään että neitsyys meni ja rahat. jep jep...

        Onko siis mitään järkeä jonkun suosikkia lukevan 20v pissaliisan tulla tänne avautumaan siitä miten kamalaa on iän tuleminen? :) tuskinpa kukaan 30v-50v kaunis nainen sun ikäisiä kadehtii koska sillä on yleensä kaikki asiat kunnossa ja monihan tekee sitä mikä itseä huvittaa.

        Pitäisikö muka olla sun ikäinen opiskelija, perseaukinen viikonloppuna ryyppäävä mielenterveysongelmian parissa puskeva finninaama?? :D ahaha!

        Kukaan ei halua olla enää sellainen kun 30kymppisenä on paljon hauskempaa! mahtaa se vituttaa näitä 20 vuotiaita joiden aika on niin pitkää ja sitten luullaan olevansa "aikuisia" vaikka ei olla.

        ehkä olisi parempi että koitat vaan kestää ja menet niiden kamujen kanssa sinne heseen puhumaan paskaa kuten eilenkin :) LOL!

        me muut ostamme valkoviiniä ja menemme kesällä mökille autollamme grillijuhliin, tosin niitähän voimme pitää omilla pihoillammekin :)
        Onhan se hauskaa kerrostalossa elävän parikymppisen aivottoman blondin "grillailla" perseaukisena ja itkeä kun "ikää tulee"

        HAH HAH HAH! LOLLED!


      • Janne.
        30v aikuinen. kirjoitti:

        Nuori 20v kloppi ei todellakaan ole millään sijoilla jos menee baariin :)
        HYVIN HUONOT MAHDOLLISUUDET saada seuraa keneltäkään kauniilta naiselta, samoin 20v sinkkutyttö joka on opiskelija eli perseaukinen teini, niin kaikki näkee ja huomaa ikäisenne ja tietää miten asutte ja tietää mistä olette katkeria :)

        eli mahtavia provoja täällä !

        Toki auttaa vähän avautuminen täällä kun sen jokainen tietää että 30-50v saa paremmin seuraa ravintolassa tai missä vaan koska varttuneemmat osaa puhua ja älyää paremmin k aiken. 20 vuotiaasta kaikki näkee että se on penikka, ei eli kokemusta = ei seksiseuraa!

        20v nuori = ei avioliittoa, ei paljon omaisuutta, ei ok-taloa, ei perhettä, on opiskelija.

        Kaikki näkee että luotettavuus prosentit on hyvin alhaalla!

        Mitä valoisaa siis muka näet siinä iässä kun mahdollisuudet avioliittoon on vielä ihan puissa? :)

        Miksi kukaan 30v olisi sinulle kateellinen jos se on naimisissa ja sillä on oma talo jne.?

        Kyllä hei jokainen joka joskus oli 20v tietää sen ettei siinä iässä oikein ole maata eikä mammonaa, lähes kaikilla sossuntuki taustalla tai työkkärin, on turha pelleillä olevan varakas kun sitä ei voi olla :)

        20 vuotias joutuu usein varttuneempien äijien hyväksikäyttämäksi ja sitten itketään että neitsyys meni ja rahat. jep jep...

        Onko siis mitään järkeä jonkun suosikkia lukevan 20v pissaliisan tulla tänne avautumaan siitä miten kamalaa on iän tuleminen? :) tuskinpa kukaan 30v-50v kaunis nainen sun ikäisiä kadehtii koska sillä on yleensä kaikki asiat kunnossa ja monihan tekee sitä mikä itseä huvittaa.

        Pitäisikö muka olla sun ikäinen opiskelija, perseaukinen viikonloppuna ryyppäävä mielenterveysongelmian parissa puskeva finninaama?? :D ahaha!

        Kukaan ei halua olla enää sellainen kun 30kymppisenä on paljon hauskempaa! mahtaa se vituttaa näitä 20 vuotiaita joiden aika on niin pitkää ja sitten luullaan olevansa "aikuisia" vaikka ei olla.

        ehkä olisi parempi että koitat vaan kestää ja menet niiden kamujen kanssa sinne heseen puhumaan paskaa kuten eilenkin :) LOL!

        me muut ostamme valkoviiniä ja menemme kesällä mökille autollamme grillijuhliin, tosin niitähän voimme pitää omilla pihoillammekin :)
        Onhan se hauskaa kerrostalossa elävän parikymppisen aivottoman blondin "grillailla" perseaukisena ja itkeä kun "ikää tulee"

        HAH HAH HAH! LOLLED!

        Ai niin, tämä oli paras " tulee perhe ja kaikki maistuu puulta" :D

        juupajuu... eli nyt on sitten kivempaa asua siellä mamin ja isin luona kun sulla on oma pikku huone ja nokian puhelin jolla sä lähetät textiviestejä poikaystävälle ja meet bileisiin ja sitte taas kouluun?
        tai että sä oot sinkku ja asut tunkkaisessa kaksiossa kerrostalossa, olet vielä kropaltasi täysi teini ihkuu, katot halvasta telkkarista jotain paskaa, sulla ei oo miestä vaan pelkkä 20v teinipoika, halpa ja paska auto, ja mikään ei maistu puulta? eikö?
        eikö edes se ettet voi huudattaa stereoita kun naapurit kuulee?
        Eikö sekään että ei ole omaa pihaa missä grillata?

        Onko se nuoruus tätä vai?

        Musta ainakin on hauskaa kun on omia lapsia tai vähintään oma vaimo tai oma mies ja oma talo!

        että olen tosiaan todellakin katkera etten ole enää 20v teini. jep!
        uskokoon ken tahtoo :)


      • hehhehhee!
        Janne. kirjoitti:

        Ai niin, tämä oli paras " tulee perhe ja kaikki maistuu puulta" :D

        juupajuu... eli nyt on sitten kivempaa asua siellä mamin ja isin luona kun sulla on oma pikku huone ja nokian puhelin jolla sä lähetät textiviestejä poikaystävälle ja meet bileisiin ja sitte taas kouluun?
        tai että sä oot sinkku ja asut tunkkaisessa kaksiossa kerrostalossa, olet vielä kropaltasi täysi teini ihkuu, katot halvasta telkkarista jotain paskaa, sulla ei oo miestä vaan pelkkä 20v teinipoika, halpa ja paska auto, ja mikään ei maistu puulta? eikö?
        eikö edes se ettet voi huudattaa stereoita kun naapurit kuulee?
        Eikö sekään että ei ole omaa pihaa missä grillata?

        Onko se nuoruus tätä vai?

        Musta ainakin on hauskaa kun on omia lapsia tai vähintään oma vaimo tai oma mies ja oma talo!

        että olen tosiaan todellakin katkera etten ole enää 20v teini. jep!
        uskokoon ken tahtoo :)

        Onko finninaamainen 17v muka kaunis? HAHA!

        20v tyttösillä monilla sama ongelma. facebookin kuvissa kyllä yritetään aknea peitellä mitä kummallisemmilla kasvovoitella, meikeillä ja kun ne pestään pois niin johan alkaa näppylät kukkimaan :) !

        Sit mennään kimpassa ryyppäämään!

        Jee jee... on se kivaa olla nuori?

        Ja todella tylsää mennä siis naimisiin, mökille, tehdä lapsia, ostella tavaraa, elää ok-talossa, pelata pleikkaria, valintoja on vaikka kaikille jakaa, itsestä kiinni, kato ei ole väärin olla vapaa 30 kymppinen :D !

        Siistii olla 20v sängyssään piereskelevä finnivoiteinen teini. ihkuu!

        Kaikkea sitä täällä kuulee.

        30v kaunista vaimoani ällöttää kun joutuu joskus liikkumaan 15-20v teini"naisten" ohitse kadulla, kun niiden tupakka haisee ja epäpuhtaat levisfarkut yms.

        antaisitte tilaa enemmän hienoille naisille, finneistänne saa pahimmassa tapauksessa bakteereja.


      • Alisa 20v. helmikuu
        hehhehhee! kirjoitti:

        Onko finninaamainen 17v muka kaunis? HAHA!

        20v tyttösillä monilla sama ongelma. facebookin kuvissa kyllä yritetään aknea peitellä mitä kummallisemmilla kasvovoitella, meikeillä ja kun ne pestään pois niin johan alkaa näppylät kukkimaan :) !

        Sit mennään kimpassa ryyppäämään!

        Jee jee... on se kivaa olla nuori?

        Ja todella tylsää mennä siis naimisiin, mökille, tehdä lapsia, ostella tavaraa, elää ok-talossa, pelata pleikkaria, valintoja on vaikka kaikille jakaa, itsestä kiinni, kato ei ole väärin olla vapaa 30 kymppinen :D !

        Siistii olla 20v sängyssään piereskelevä finnivoiteinen teini. ihkuu!

        Kaikkea sitä täällä kuulee.

        30v kaunista vaimoani ällöttää kun joutuu joskus liikkumaan 15-20v teini"naisten" ohitse kadulla, kun niiden tupakka haisee ja epäpuhtaat levisfarkut yms.

        antaisitte tilaa enemmän hienoille naisille, finneistänne saa pahimmassa tapauksessa bakteereja.

        Vai "hienoille naisille"? Se sinun 30v kaamea akkasi on varmasti vain kateellinen, kun näkee kauniin 20-vuotiaan nuoren naisen, jonka elämä on vasta alussa! Olen 1000% varma, että sinun "kaunis" naisesi ei tiedä 15--20-vuotiaiden elämästä mitään!

        Lisäksi sinun naisesi (jonka pitäisi ajatella tarkemmin sanojaan) on kymmenen vuotta sitten itsekin ollut tiukkafarkkuinen nuori nainen.

        Alle puolet 20-25 vuotta täyttäneistä naisista polttaa tupakkaa ja käyttää liikaa meikkiä. Ja mitä nuori finneillensä voi tehdä muutakaan kuin peittää ne? Onhan sinunkin naisesi joskus käynyt kanssasi treffeillä ja peittänyt ihon epäpuhtaudet!

        On muutenkin aivan liikaa sanoa, että "antaisitte tilaa hienoille naisille, finneistänne saa pahimmassa tapauksessa bakteereja", koska mihin nuoret naiset voivat hävitä? Niistä sinun naisesi vihaamistasi kaunotarista tulee joskus samanlaisia kuin sinun naisesi, joten pidä suuta pienemmällä.


    • KarunTotuudenKertoja

      J33 puheista käy ilmi että se vaan on kateellinen ku on ite jo tullu vanhaksi.

      intä vaan vastaan niin paljo ku haluat

      Kaikki tietää sen että MÄ olen oikessa tässä asiassa.

      Ehkä kannattas vaan myöntää jo että OLET janne KADE meille OIKEESTI NUORILLE ihmisille!!!

      se vaan on niin että sen takia vittuunnut tästäki ketjusta koska olet vaan KADE, tyhmäki sen tajuaa,.

      ''mitä siinä janne enään, selität sä oot jääny kiinni jo. kato turha pidättää ku on jo housussa,''

    • J33 .

      "J33 puheista käy ilmi että se vaan on kateellinen ku on ite jo tullu vanhaksi.
      intä vaan vastaan niin paljo ku haluat
      Kaikki tietää sen että MÄ olen oikessa tässä asiassa. "


      Älä jauha skeidaa, sä olet lukenut mun perustelut ja tiiät itekin sen että suurin osa teineistä voi huonosti, sen sijaan aikuisilla menee varmasti paremmin. SÄ et ole siis oikeassa, voin sen vakuuttaa sulle.
      Intän ihan varmasti vastaan ja tiedät sen itsekin että mikä on vanha ja mikä pissis, sinä olet se pissis ja minä olen aikuinen, koita painaa nää päähäsi jos mitään mistään ymmärrät.
      KUkaan ei kuuntele sun ikäisiä homeloja eikä varsinkaan ota niitä vakavasti kun kaikki aikuiset tietää että olette pelkkiä uhoajia, hirvee kiire aikuistua ja elätte murheiden keskellä, koko ajan samaa opiskelijan uikutusta nää palstat täynnä joten kuka sun kommenttejasi kaipaa kun olet huono häviäjäkin?

      Joopa joo, keksi vähän parempia huutoja, to sun vanhuusnimittelykään ei tehoa meihin 3 kymppisiin saati 4 kymppisiin joten ihan turhaan uhoat ja tuot katkeruuttasi vaan lisää esiin.
      Olen tyypillinen finninaama ja tiedät varsin hyvin mikä ERO on nuorella ja aikuisella sekä avioliitto perhe omakoti jne.
      Sulla ei niitä ole, sä olet perse auki vailla avioliittoa, eikä sun elämäs todellakaan paista muuta kun kuppaseen kerrostalosolukkoon jonne sä jokatapaukses pian joudut kun vanhempas ei sun räkimistä enää kattele.

      Mun puheista ei tule todellakaan ilmi mitään kateutta. Eikä todellakaan huvittaisi olla sun ikäinen, kokoinen teini ja opiskella yms. muuta paskaa että vedä naru kaulaan vaan. Et osaa edes tapella kunnolla vastaan.

      "Ehkä kannattas vaan myöntää jo että OLET janne KADE meille OIKEESTI NUORILLE ihmisille!!!
      se vaan on niin että sen takia vittuunnut tästäki ketjusta koska olet vaan KADE, tyhmäki sen tajuaa,."


      Satun itse olemaan ihan 33v joten keksi jo uusia ideoita miten saada meikä suuttumaan. Sen verran stooria tossa heitin että kyllä se sut katkeraksi saa ja tätä viimestä purkausta osasin odottaakin. KUkaan ei kuuntele eikä luota suhun, olet vasta teini joten ihan turhaan auot päätäs niille jotka on omaisuutensa saanut ja elelee sua paremmin.
      Vai kateellinen sulle pitäis olla? keksipäs hyväkin syy sellaiseen :) Toisinpäinhän se asia on kun et missään vaiheessa myönnä ettei sulla ole aviolittoa, omaa taloa, olet pelkkä teini ja opisletkin varmaan. Pienessä asunnossa elävä satunnainen 20v hiippari joka kitisee pitkin suomi24 palstoja kuinka yksinäistä on elellä sinkkuna blaah blaah..

      joten itke lisää vaan tota säälittävää parkumista on kiva kyllä lukea kun tietää olevansa sua paremmissa piireissä ja asemassa :) hahhah..
      Ja se tyhmä olet sinä siinä. Muija ei edes perustele mistä sulle pitäis olla kadea... mä olen perustellut. Missä sun perustelut on?? :D

      Mitä sulla on? Mitä omistat? varmaan koiran ja vuokrakämpän joka ei edes ole sun oma? :D LOL !
      Ei sulle ole kyllä kukaan aikuinen todellakaan kateellinen, voisin olla sun isäs, joka tajuat mitä yritän sanoa? Sun isäs asema on SUA parempi!
      Yleensä menee näin pöljäke :)


      "''mitä siinä janne enään, selität sä oot jääny kiinni jo. kato turha pidättää ku on jo housussa,''


      Mä en pidä teineistä, mulla on niistä huonoja kokemuksia.
      Musta on kivaa vittuilla sunlaisille ärsyttäville pissaliisoille ja muille kaltaisillesi mammanpojille joiden isit ja äidit syöttää ja kustantaa asumisen.

      Kyllä tuo aika on jo mulla koettu, nyt kelpaa elellä.

      Haluatko lisää ? anna tulla vaan, sulla ei ole mitään mahiksia. Sä olet se pienokainen ja mä olen se aikuinen :)
      tappeletko aina aikuisempias vastaan? Milloin ymmärrät ettei susta ole aikuista voittamaan? Sun opettajaskin voittaa sut mennentullen omassa elämässään.
      Kyllä teitä rassukoita on nähty ummet ja lammet, sori vaan.

      ja kertaa mitä oon kirjoittanut tänään niin siinä sulle on ihan tarpeeksi perusteluja, kehtaatkin vielä tulla nolaamaan itteäs lisää.
      Osoitat vain sen kuinka noloja te olette :)

      • J33.

        Joo onhan se tosiaan kamalaa kun ei ole joku 20v teini enää.. ei helvetti :D
        olis varmaan joo kivaa siirtyä 10v taaksepäin, muuttaa paskaseen kerrostalosolukkoon ja taas kouluun :D jeejee!
        Mitä vielä?

        Mitä oikein yrität elvistellä? Mä olen perustellut sulla tuhat kertaa miksi niin moni haluaa aikuistua. Miten viitsit edes kääntää asian toisinpäin? :)

        Todella säälittävä wannabe-aikuinen olet. Tiedän tällaisia tapauksia aika paljon ja niiden elämä on HELVETIN KAUKANA kivasta elämästä :)
        Kato sä et elä avioliitossa, sulla ei ole omaa huushollia missä on tilaa, niin mitä sä ajat takaa?

        Helvetin yksinkertainen tapaus. Istuu kotonaan isin ja äidin luona ja puhuu täällä paskaa eikä edes tajua kuinka idiootti on :)

        Hanki nyt ensin ammatti, mene naimisiin, hanki talo, auto ja tule sitten aukomaan mulle päätä, jooko? Kato ihan turhaan SÄ juuri intät mulle kun mä puhuin sulle tosiasioita, eikö niin?

        Tuolla steissillä on näitä sun nuorias satapäin jotka istuu H&M kuteissaan siellä täällä, mä en löydä näiden elämästä mitään vitun järkevää.

        Samaa teet säkin. Mariset tahallasi ja teet provoja ikäänkuin haluat mut tappelemaan tänne. Se on mulle helppoa.
        Mene sinä sinne nuorisotalolle ja pidä täällä turpas kiinni?

        Kuinka monet kerrat on nähty kun isit ja äidit vetelee teinejään lähes kuonoon kun tulee riitoja siellä kotona? On siinä sulla selvä esimerkki että sä olet se paskanjauhaja, samaa huutelet koulussakin.

        JOka 15.-20v muija täynnä itkupotkuraivareita ja vain teillä on elämä?

        Ihme apina.. Järki puuttuu. Kyllä sulla hei se elämä on vasta tuloillaan, joten otahan vaan iisisti.


      • Tyttö-97

        Oot siis 33v ja kirjotat tollasta? luulisi olevan kypsempi käsitys mitä kirjoittaa palstoille...Eikä noita lolleja ja noita hesejuttuja


        Trollilta vaikuttaa


    • karuntotuudenkertoja

      arvain että intät vastaan:D Noh sampa tuo, kaikki sen kumminki mikis täällä oikeasti itket. SÄ OLET VAAN KADE MEILLE OIKEESTI NUORILLE. ei tuo asia sua liikkutais JOS ET OLIS!!

    • J33. *The Legend*

      "ei tuo asia sua liikkutais JOS ET OLIS!! "

      Haistan jo pienen epäilyksen viestistäsi :) "Jos" en olisi vai? En olekaan :)
      En ole koskaan kuullut että kukaan olisi kateellinen tällaisista asioista edes. Ainoastaan huomaan että kun tulin tänne alunperin haukkumaan teitä, niin otitte heti iän esiin ja palstan nimihän on aikuistuminen :) hehe!
      Joko uskot että puhun totta?
      Lisäksi yleensä olen kateellinen jos toisella on esim. Playstation 3 ja minulla 5 vuotta kulunut Xbox. Tuon ymmärrän kateudeksi.
      Olen tästä "konsolisodasta" viimein päässyt kyllä eroon kun funtsasin että kaikilla voi olla vaikka kuinka monta uutta konsolia, niinpä otin uuden asenteen ja kysyin itseltäni " tarvitsenko minä uusinta jos muillakin on"?
      Sanoin itselleni että vanhempi on parempi ja niinpä aloin hiljalleen tajuta että on turha haastaa riitaa asiasta kun voi ostaakin.
      Tämä koski aikoinaan ps2:sta ja xboxia, 2000 luvun alussa, nykyään kun on varaa, niin ei tuota ongelmaa enää ole. En siltikään kateuksissani mennyt ostamaan kaikkea kerralla, vaan päätin tyytyä yhteen, ei siitä sen enempää.

      "SÄ OLET VAAN KADE MEILLE OIKEESTI NUORILLE"

      Käytät kovasti caps lockia, se osoittaa yleisesti sen, että nettiriidoissa sinulla on hermot nyt menneet :) Et enää jaksa, kykene, intosi ei riitä tappelemaan kanssani, joten olen tavallaan.... saanut likan jo sänkyyn :) Jos siis olet likka?
      Näin ollen karismani ja riuskat otteeni väkevällä tekstillä riittää saamaan täältäkin kaltaisesi likan kesyyntymään ! hahahaa!
      Ei taida teinipojat pystyä samaan! :)

      Mutta tarkoitukseni ei ole iskeä sinua vaikka näin taisi käydäkin :)


      Jos haluat tosissasi osoittaa sen, että sinussa on intoa ja terävyyttä, tietoa/taitoa ja halua näyttää tosissasi että sulla on perusteluja tähän asiaan, niin odotan edelleen vastaustasi :)
      Vai jäätkö siihen sänkyyn ja odotat että tulen riisumaan sinut? hehe!

      Olet vallassani :)

      Kaikki riippuu nyt sinusta. Jos sinulla on perusteluja, niin asiasi menisi varmemmin läpi, mutta tällä hetkellä kiukku ja kateutesi väsyttivät sinut eli kesytin sinut ja painoin sänkyyn :)

      Miten tästä eteenpäin jatkamme?

    • karuntotuudenkertoja

      En jaksa edes lukea tota sun viestiä mutta se asia on edelleenki kaikille aivan selvä täällä palstalla ETTÄ JANNE ON VAAN KADE. Sen näkee sokeaki joka noita sun viestejäs lukee,

      Äijä väittää silmät kirkkaana että ei muka ole :D HAHAH, omapa on aisas jos saat jotain kiksejä siitä ku toiset nauraa sun käsittämättömälle tyhmyydelle.

      Väitäppä piruuttas taas vähä vastaan tähän,...

      KADE MIKÄ KADE, se on janne ihan normaalia tossa iässä ku parhaat vuodet on kulunu jo pois.

    • J33 *ihmettelee*

      No miten sinä sen sitten näet :) ? Voisitko perustella? Olen aika hyvin kertonut montakin syytä sille miksi ei ole kivaa olla pentu.
      Eli siis sinun mielestäsi ei ole kivaa asua omassa ok-talossa, omistaa autoa, perhettä, elää avioliitossa? :) Eihän se tietenkään?

      On siis hauskempi kun voi ryypätä yöt ulkona ja saada kotiarestia, ei koskaan kasvaa mieheksi/naiseksi? Ja opiskeluelämä on rikasta?

      Sinä et itse nyt myönnä että niitä parhaita vuosia ei todellakaan eletä sinun iässäsi :) Et ole perustellut millään lailla edes. Ja tiedät sen itsekin ettei sinulla ole perusteltavaa.

      Aikuisenahan voi tehdä kaikkea, nuorena taas ei. Nuorena on enemmän sääntöjä, nuorena ei uskallakaan kovin moni.. moni jääkin sinkuksi pitkäksi aikaa.

      Jos menet esim. 40 vuotiaana laivalle, niin varmasti tulee seuraa. 20 vuotiaana olet vielä pihalla kuin lumiukko ja yleensä oma seurasi on kaverit jotka olet koulussa tavannut.

      en kyllä ymmärrä sinua yhtään. Ei minulla ole ainakaan mitään valittamista. Pidän sinua todellakin täysin idioottina. "elämän paras aika eletty".

      Eli mielestäsi elämää on siis ainoastaan ikävuodet 1-30? Miksi näin?
      Mitä järkeä tuossa logiikassa on? En minä ainakaan halua enää siirtyä takaisin kouluelämään, se on perseestä. Enkä halua asua siellä missä sinä nyt asut, kuppaisessa vuokrakämpässä, eipä käy kateeksi.
      Ei sinulla ole avioliittoa. Minä voin tehdä mitä haluan. Saisin seuraa jos olisin sinkku ihan helposti, voin ajaa autolla, kaikki on mahdollista.
      Mitä siihen sanoo 20v teini? :)

      Sinä et perustele mitään, vaan matkit vain muiden sanomaa miettimättä asiaa yhtään pidemmälle. Siksi en ymmärrä sinua.

      Ja jos olet tyttö, niin et ole seksikkäämmässä iässäsi edes. 25-40v on naisen paras ikä seksuaalisuudelle. Mitä naista sinussa edes on? Pienet rinnat, hirveät ulkonäköpaineet jne.
      Typerä itseääntäynnä oleva "pissis" :) Eihän sinulla ole edes naisellsia sääriä, muotoja missään VIELÄ.

      Pikkupoikien silmissä voit olla nätti mutta ne pikkupojatkin unelmoi myös 30-40v naisista, kauniista sellaisista. Niille sinä nytkin tulet häviämään. Et ole vielä täydellinen nainen, muista se.

      Puhut ihan täyttä puutaheinää.. olitpa tyttö tahi poika, niin et tiedä mistään mitään ja olen siitä 99% varma että provoat tahallasi koska tiedät sen itsekin että nuorena et ole tietoinen kaikesta, etkä ole saavuttanut vielä suurempia asioita KUTEN MINÄ esim. :)
      Olen itse saanut isot lihakset, ison koon, myöskin haluamaani nestettä koska halusin olla isokokoinen mörssäri.
      Voin jo tämän puolesta sanoa että se taistelu minkä tein tämän eteen, vei monta vuotta. Nytkö takaisin kynäniskojen maailmaan? :) ehei....

      Kaikista tärkein asia aikuisuudessa on pillun saaminen. Menepä nyt ravintolaan 20v mies ja koita saada. Aikuiset vievät naiset edestäsi eikä kukaan nainen anna 20v pojalle, se on 100% varma juttu.
      Oma seurasi koostuu ikäisistäsi finninaamaopiskelijoista.


      Kuka vielä väittää ettei halua asua omassa talossa ja mennä naimisiin? :)
      Olet kyllä täysi luuseri sinä jonka kanssa täällä väittelen :)

      Hyppää sitten jojoon jos opiskelijaelämä on sun ainoa asia elämässä.

      • J33 *ihmettelee*

        Suuri osa sunlaisista teineistä viettää kaikki illat kotona istuen kotitehtävien parissa jo hyvin nuorena. Kesälomat menee kesätöissä tai nuljuillen kotona, monellakaan ei ole edes siinä iässä ystäviä jotka siihen ikään on tärkeitä. Ei niitä enää tarvitse yhtä vakavasti kun olet 30v ja avioliitossa. Silloin ystäväpiirisi ovat sun sukulaiset ja tietysti se oma perhe, remontit kaikki tuo aika menee eri tavalla.
        Sä varmaan katot jotain roadmovie leffaa ja näet siinä muutaman teinit jotka ajaa avoautolla ja pitää hauskaa. Luuletko että kaikkien elämä on sellasta koko ajan? Mua ainakin vituttais olla joku 20v rääväsuu pelle joka lojuu amiksessa tai lukiossa kaiket päivät.

        Kun opiskeluelämä päättyy alkaa työelämä. Sulla on edessä probleema, sun täytyy löytää kumppani jonka kanssa menet naimisiin. Se ei ole helppo temppu löytää onnea. Mulla ei ole ongelmaa tämän asian suhteen.

        Ja mihin ihminen muuttuu jos sun mielestä teini-ikä on ainoa ja oikea ? Ainakin mulla on samat harrastukset mitä oli pentunakin. Ensimmäisen tietokoneeni sain ollessani 14v ja edelleen käytän sitä samaa samoihin asioihin mihin silloinkin, lisääkin on haalittu.
        Lapsekkuuteni ei ole kaikonnut minnekään. Persoonallisuuteni on vaan laajentunut.

        Kun tutkit asioita niin huomaat että monella nuorella menee huonosti. Ei tarvitse paljon googlesta selata. Sen sijaan minä esim. voin kurvailla autollani pitkin kesää huoletta vaimoni kanssa, tehdä mitä huvittaa, käydä uimassa jne. jne.

        Jos olisin sinkku uskallan enemmän kuin nuorena, tiedän enemmän, saan seuraa paremmin jne.

        Tämä ihan yleistyksenä muille elämää pohtiville.

        Se että sä uit nyt kuin mato paskassa, niin ei ole mun ongelmani. elämän paras aika nimittäin on silloin kun sulla on asiat kunnossa ja elät onnellisesti avioliitossa, sulla on pieni punainen tupa ja perunamaa.

        SAnoohan sen järkikin että nuoruus ei kestä pitkään mutta ihmiselämä itsessään kestää, niin älä puhu paskaa mulle joka tietää nää asiat. Kyllä sunlaisia finniturpia katson enemmänkin säälillä. Sun elämäs on pelkkää opiskelua. Kun joskus pidät juhlia niin onko se multa pois? Enkä mä voi pitää? :)

        Mitä vittua siis ajat takaa? Mä en löydä edelleenkään MITÄÄN perusteluja miksi olla teini. ei mulla ole edes sitäkään ongelmaa että mä olisin vanha, olenhan vasta 33v :)

        Mitenkä nyt suu pannaan?


      • J33 *miettii*
        J33 *ihmettelee* kirjoitti:

        Suuri osa sunlaisista teineistä viettää kaikki illat kotona istuen kotitehtävien parissa jo hyvin nuorena. Kesälomat menee kesätöissä tai nuljuillen kotona, monellakaan ei ole edes siinä iässä ystäviä jotka siihen ikään on tärkeitä. Ei niitä enää tarvitse yhtä vakavasti kun olet 30v ja avioliitossa. Silloin ystäväpiirisi ovat sun sukulaiset ja tietysti se oma perhe, remontit kaikki tuo aika menee eri tavalla.
        Sä varmaan katot jotain roadmovie leffaa ja näet siinä muutaman teinit jotka ajaa avoautolla ja pitää hauskaa. Luuletko että kaikkien elämä on sellasta koko ajan? Mua ainakin vituttais olla joku 20v rääväsuu pelle joka lojuu amiksessa tai lukiossa kaiket päivät.

        Kun opiskeluelämä päättyy alkaa työelämä. Sulla on edessä probleema, sun täytyy löytää kumppani jonka kanssa menet naimisiin. Se ei ole helppo temppu löytää onnea. Mulla ei ole ongelmaa tämän asian suhteen.

        Ja mihin ihminen muuttuu jos sun mielestä teini-ikä on ainoa ja oikea ? Ainakin mulla on samat harrastukset mitä oli pentunakin. Ensimmäisen tietokoneeni sain ollessani 14v ja edelleen käytän sitä samaa samoihin asioihin mihin silloinkin, lisääkin on haalittu.
        Lapsekkuuteni ei ole kaikonnut minnekään. Persoonallisuuteni on vaan laajentunut.

        Kun tutkit asioita niin huomaat että monella nuorella menee huonosti. Ei tarvitse paljon googlesta selata. Sen sijaan minä esim. voin kurvailla autollani pitkin kesää huoletta vaimoni kanssa, tehdä mitä huvittaa, käydä uimassa jne. jne.

        Jos olisin sinkku uskallan enemmän kuin nuorena, tiedän enemmän, saan seuraa paremmin jne.

        Tämä ihan yleistyksenä muille elämää pohtiville.

        Se että sä uit nyt kuin mato paskassa, niin ei ole mun ongelmani. elämän paras aika nimittäin on silloin kun sulla on asiat kunnossa ja elät onnellisesti avioliitossa, sulla on pieni punainen tupa ja perunamaa.

        SAnoohan sen järkikin että nuoruus ei kestä pitkään mutta ihmiselämä itsessään kestää, niin älä puhu paskaa mulle joka tietää nää asiat. Kyllä sunlaisia finniturpia katson enemmänkin säälillä. Sun elämäs on pelkkää opiskelua. Kun joskus pidät juhlia niin onko se multa pois? Enkä mä voi pitää? :)

        Mitä vittua siis ajat takaa? Mä en löydä edelleenkään MITÄÄN perusteluja miksi olla teini. ei mulla ole edes sitäkään ongelmaa että mä olisin vanha, olenhan vasta 33v :)

        Mitenkä nyt suu pannaan?

        "KADE MIKÄ KADE, se on janne ihan normaalia tossa iässä ku parhaat vuodet on kulunu jo pois. "


        Ne ovat vasta alkaneet.
        Ihmisen tarkoitus on synnyttyään kasvaa aikuiseksi ihmiseksi. Siitä edespäin on sinusta itsestäsi kiinni miten elämäsi elät.
        Nuoruusikä on asioiden oppimista ja valmistautumista tähän elämään. Monella vapaa-aikaan on vasta mahdollisuudet aikuisena, kun kaikki koulutyö ja yrittäminen on nuorempana saatu päätökseen, eli on löydetty ns. elämän arvot.
        Silloin on vapaa tekemään mitä huvittaa.

        Eli perustele nyt minulle miksi puhut parhaista vuosista?
        Koskeeko tämä siis tyttöjä vai poikia?

        Jos luulit 20 vuotiaana olevasi kauniimpi, olet väärässä. 30-40v naiset ovat täydellisiä. Lienee likalla sitten aikamoiset ulkonäköpaineet kun pelkää että iho rypistyy ? Siitäkö on kysymys?
        No, älä huoli. Parhaat naisvuodet ovat sinulla vielä edessä, ellet sitten ole koukkunenäinen petolinnun persettä muistuttava finninaamahaahka. Siihen ei välttämättä auta edes kauneusleikkaus, joka itsessäänkin kirurgisesti suoritettavana on melkoinen riski.

        Eipä ole minun ongelmani :) hehhehheh.


      • Tyttö-97
        J33 *ihmettelee* kirjoitti:

        Suuri osa sunlaisista teineistä viettää kaikki illat kotona istuen kotitehtävien parissa jo hyvin nuorena. Kesälomat menee kesätöissä tai nuljuillen kotona, monellakaan ei ole edes siinä iässä ystäviä jotka siihen ikään on tärkeitä. Ei niitä enää tarvitse yhtä vakavasti kun olet 30v ja avioliitossa. Silloin ystäväpiirisi ovat sun sukulaiset ja tietysti se oma perhe, remontit kaikki tuo aika menee eri tavalla.
        Sä varmaan katot jotain roadmovie leffaa ja näet siinä muutaman teinit jotka ajaa avoautolla ja pitää hauskaa. Luuletko että kaikkien elämä on sellasta koko ajan? Mua ainakin vituttais olla joku 20v rääväsuu pelle joka lojuu amiksessa tai lukiossa kaiket päivät.

        Kun opiskeluelämä päättyy alkaa työelämä. Sulla on edessä probleema, sun täytyy löytää kumppani jonka kanssa menet naimisiin. Se ei ole helppo temppu löytää onnea. Mulla ei ole ongelmaa tämän asian suhteen.

        Ja mihin ihminen muuttuu jos sun mielestä teini-ikä on ainoa ja oikea ? Ainakin mulla on samat harrastukset mitä oli pentunakin. Ensimmäisen tietokoneeni sain ollessani 14v ja edelleen käytän sitä samaa samoihin asioihin mihin silloinkin, lisääkin on haalittu.
        Lapsekkuuteni ei ole kaikonnut minnekään. Persoonallisuuteni on vaan laajentunut.

        Kun tutkit asioita niin huomaat että monella nuorella menee huonosti. Ei tarvitse paljon googlesta selata. Sen sijaan minä esim. voin kurvailla autollani pitkin kesää huoletta vaimoni kanssa, tehdä mitä huvittaa, käydä uimassa jne. jne.

        Jos olisin sinkku uskallan enemmän kuin nuorena, tiedän enemmän, saan seuraa paremmin jne.

        Tämä ihan yleistyksenä muille elämää pohtiville.

        Se että sä uit nyt kuin mato paskassa, niin ei ole mun ongelmani. elämän paras aika nimittäin on silloin kun sulla on asiat kunnossa ja elät onnellisesti avioliitossa, sulla on pieni punainen tupa ja perunamaa.

        SAnoohan sen järkikin että nuoruus ei kestä pitkään mutta ihmiselämä itsessään kestää, niin älä puhu paskaa mulle joka tietää nää asiat. Kyllä sunlaisia finniturpia katson enemmänkin säälillä. Sun elämäs on pelkkää opiskelua. Kun joskus pidät juhlia niin onko se multa pois? Enkä mä voi pitää? :)

        Mitä vittua siis ajat takaa? Mä en löydä edelleenkään MITÄÄN perusteluja miksi olla teini. ei mulla ole edes sitäkään ongelmaa että mä olisin vanha, olenhan vasta 33v :)

        Mitenkä nyt suu pannaan?

        No yök! Eikä kumppani ei oo kyllä mikään pakollinen.


    • jannea *vituttaa*

      Oho. taas otti jannea vähä päähän ku piti avautua monta viestiä.

      Sehän puhu vaan täyttä totta tuo ''karuntotuudenkertoja''

      se on hienoa että sulla on tommonen kolmekympin Fetissi. Eikä esim seittemän tai kahdekankympin. se ois jo vähä enemmän sairasta ku tuo kolmenkympin fetissi.

      Ja jos kakskymppinen on jannen mielestä ruma niin mikä kolmikymppin saati nelikymppinen on. Karu tosiasia on se että kyllä nuori on aina kauniimpi ku vanha. Janne ei vaan sitä suostu myöntään koska sulla on ihan selvästi joku kolmenkympin pakkomielle.

      noh sampa tuo on. niitä ei kovin montaa tästä maasta löydy joka ajattelee noin,

    • J33 *asiantuntija*

      "Sehän puhu vaan täyttä totta tuo ''karuntotuudenkertoja''"

      Ei perustellut mitenkään. Kunhan aukoo päätänsä vaan lyhyesti ja ytimekkäästi aina ja yhä uudelleen. Kun te kaikki 18v teinit olette kateellisia meille aikuisille joilla on ELÄMÄ mikä teillä ei ole :) Sen näkee omista viesteistänne, joten turha urputtaa ja teitä on kiva ärsyttää täällä kun minä sentään osaan perustella FAKTAT mihin te ette pysty, koska teillä EI ole sitä meillä ON :) läl läs lää

      "se on hienoa että sulla on tommonen kolmekympin Fetissi. Eikä esim seittemän tai kahdekankympin. se ois jo vähä enemmän sairasta ku tuo kolmenkympin fetissi."


      Täh?

      "Ja jos kakskymppinen on jannen mielestä ruma niin mikä kolmikymppin saati nelikymppinen on. Karu tosiasia on se että kyllä nuori on aina kauniimpi ku vanha. Janne ei vaan sitä suostu myöntään koska sulla on ihan selvästi joku kolmenkympin pakkomielle."


      No kyllä todellakin 20 kymppinen on joko lapsenkasvoinen pikkutyttö ja aika monella paistaa akne naamasta, löytyyhän teistäkin porsaita kuin normaalejakin, mutta huomaa yksi asia:
      - Ette te ole naisia vielä, siksi ette voi väittää että olisitte edes kauniita saati täydellisiä. Olet oikeassa siinä että nuori on kauniimpi kuin vanha mutta huomaa tässäkin yksi asia :)
      - Siinä menee raja :) Jos sinä olet 18-20 ja toinen on 25-40 niin on itsestäänselvä että 25-40 vuotiaiden joukosta löytyy kauniimmat ja täydellisemmät, sillä pointtina on naisellisuus jota ei 18-20 vuotiaissa ei ole eikä juuri alle 25 vuodenkaan vielä oikein. Niin monet on vielä pelkkiä tyttöjä.
      Voitko muka väittää pokerinaamalla että joku anna abreu on muka kauniimpi kuin Janina Frostell tai moni muu kaunis nainen joka on laittautunut? Ei varmasti ole, ei yksikään teini BB talostakaan saa itsestään kauniin naisen näköistä.
      Ja huomaa sekin että monissa 20-35v naisissa ei juurikaan ole muuta eroa kuin naisellisuus, nuorekkuus tuossa ikäluokassa on samoissa, vanheneminen ei tietenkään kuulu vielä asiaan.
      Jujuhan piilee siinä että teini ei ole aikuinen ja tullessaan 25 vuoden ikään on jo varmasti kropaltaan aikuinen nainen.
      Jos erottelet nuoremman vanhemmasta naisesta, niin silloin puhutaan 20-40v / 40 - 100v esim. näin voidaan tehdä.
      Pissaliisat eivät ole kauniita, mutta aikuiset 25-40v naiset ovat ja monet sen ylikin vaikka lähestyvätkin keski-ikää eli 50 ikävuotta.
      Jos ei ole mitään myöntämisen aihetta, niin ei ole syytä silloin myöntääkään. Kerroin vain faktat. On aika vaikeaa alkaa vertailemaan 25-35 vuotiaan naisen väliltä kumpi on kaunis, koska on fakta että tuossa ikäluokassa on toistaan paremman näköisiä esim. 35v on kauniimpi kuin 25v tai toisinpäin.

      esim. tässä Minka Kelly -81 syntynyt nainen
      http://toppayingideas.com/blog/wp-content/uploads/2009/08/minka-kelly.jpg

      Ja Anna Abreu -90 syntynyt
      http://www.missmix.fi/kommuuni/gallery/images/96/301768964907880109.jpg

      Omasta mielestäni Minka Kelly on kauniimpi. Ja lisäksi huomaamme jälleen kerran että laittautuminen tekee naisesta kauniin. Yleensä.

      "noh sampa tuo on. niitä ei kovin montaa tästä maasta löydy joka ajattelee noin, "

      No kylläpä varmasti löytyy. Kukapa nyt haluaisi enää teini olla :)
      Sen sijaan mistä löydät teinejä jotka ei haluaisi olla jo aikuisia jotka päässeet onnelliseen avioliittoon, oma talo jne. Eikö tämä ole onnellisen elämän tavoite muka? :)
      Minä elän sitä parhaillaan kauniin vaimoni kanssa.

      • J33 *naistenmies*

        "Oho. taas otti jannea vähä päähän ku piti avautua monta viestiä. "

        Pidän kirjoittamisesta, siksi täällä välillä käyn. Toisaalta myös minusta on kiva vähän käydä ärsyttämässä äkäisiä teinityttöjä, jotka itsekin tietää että asiat ei ole VIELÄ heillä parhain päin, mutta kyllä sekin aika vielä koittaa kun heistä tulee kauniita aikuisia 30 naisia joilla on kaltaiseni komea, riski ja karvainen vahva mies :)


    • J33 *Metal God*

      Korjaan vielä hieman erästä lausettani kun sanoin:

      "Jos erottelet nuoremman vanhemmasta naisesta, niin silloin puhutaan 20-40v / 40 - 100v esim. näin voidaan tehdä."


      Oikea arvio on siis 15-40v / 50-100. Näin tämä kuulostaa loogisesti järkevämmältä.
      Tässä vielä hyviä esimerkkejä:
      Elisha Cuthbert -82 syntynyt nainen:
      http://www.sexycelebspics.com/wp-content/uploads/2010/12/19810-elisha-cuthbert-sex-e-screensaver.jpg


      Ja tässä 20 vuotias Emma niminen tyttö:
      http://i162.photobucket.com/albums/t263/kimkamkim/27jan-bntm6-emma4-250.jpg

      Edelleen 30 kymppinen päihittää Elisha Cuthbert ehdottomasti nätimpi!

      On turha ruikuttaa sieltä päästä ja kaivaa verta nenästään enempää, sillä vahvemmat ja vauraammat ovat taas teidät voittaneet :)

    • Niii se vaaan on

      Hahaha miten säälittävää. tahallaan etit noista nuoremmista vaan rumia, ja vanhemista ne kaunniimaatt, Mutta eeei se janne mitään. Kyllä se minäki kuule osaan kieroilla ja lieroilla,

      Siinä on kaunis 21v tyttönen parhaassa iässä.

      http://harrypotterlove.suntuubi.com/datafiles/gallery/1/emma-watson.jpg

      Siinä on taas ryppynen aikansaeläny 30v jannen unelmanainen, löytyy lihaksia ja kaikkia, eikä oo mikään siima :D

      http://amazingdata.com/mediadata35/Image/hot_weird_funny_amazing_cool8_a-women-bodybuilder-trainwreck-16_2009073023323611542.jpg

      Ja valtaväestön mielestä nainen on kauneimmillaan 20-25v

      http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/meikkivinkki/vinkit.shtml/vinkit_kauneus_on?882867

      Janne voi olla keskenään sitä mieltä että 40v nainen on kaunis,, Jannen sanalla ei tunnetusti oo paljoa painoarvoa.

    • myös 19v n.

      Ahdistaa kauheasti. Kun muutamat ovat painoistaneet hankkimaan mies ja lapsia joita en halua! Vihaan jokaista joka on tyrkyttäny tuota "tavallista" hirveää elämäntapaa minulle! Sitä paisti en tykkää miehistä eli en ihastu kehenkään niistä, en ole ihastunut yli 3:n vuoteen , useimpia heistä vaan vihaan hyvistä syistäkin. Mutta en ole lesbokaan, vaikkakin semmoseksi minua ollaan haukuttu ja epäilty.
      Vähänkö olen joutunut pelkäämään ja sekoamaan tuosta että entä jos minut onnistetaan pakottamaan semmoseen mitä en halua eli tuohon kaikkeen edm!!!!
      Jos saisin valita kuolisinko vaiko eläisin miehen ja lasten kanssa, kuolisin vaan mieluummin! Mutta vielä mieluummin elän vapaana yksin joten en aio kuollakaan!
      Oikeasti vihaan seurustelua ja läheisyyttä yli kaiken! Mitä hienoa on seurustella? Miehethän ei arvosta naista ollenkaan, käyttää hyväksi hakkaa, pettää ja kun on lopulta jättää yksin. Jokasesta hetkestä mitä on naisen kanssa viettänyt miehet juoksee heti kertomaan kavereilleen! Pitäisi jo jokaisen tuo totuus tajuta!

      Mitä kun en halua ketään vaan haluan elää yksin?

      • myös 19v. n

        Anteeksi, sitä paitsi...


        Ei en halua mitään .... miestä edes minun lähelle!


        Mua ollaan miesten taholta vaan hakattu
        käytetty hyväksi ja muuta!


    • ...

      Ja varmaan 2 vuotta sitten toivot et olisit ollu vuoden vanhempi ja pääsisit baariin?

      Toivottavasti susta ei tuu semmosta baariperhosta joka yrittää väkisin pitää nuoruudestaan kiinni ja hilluu nelivitosena hirveet pakkelit naamassa ja 30 v vanhat muotikuteet niskassa terasseilla. Tiedät kyllä ihmistyypin mitä tarkotan, olet varmasti nähnyt niitä ja se on kuvottanut sinua; takatukkajukkia ja rupsahtaneita Kike Elomaa -kopiota.

      Mitä enemmän vatvot elämän liukumista käsistä sitä varmemmin se kaikkoaa ja sitä katkerammaksi sä tuut.

      Ja mitään et voi.

      Aatteles että 50 v sä voivottelet että sulla on viä 15-18 vuotta ennenkuin pääset eläkkeelle ja senkin jälkeen sä könyät nurkissa vielä 20-30 vuotta.

    • J33 *asiantuntija*

      Voi vittu miten tyhmän vertauskuvan tää yksi heitti tänne esille:
      Emma Watson = täysi tavis. Omat laittamani kuvat niistä naisista pesee Emma Watsonin 1-10.
      Ja sitten tämä laittaa vertailukohteeksi ruman hormoneilla revityn muijan.
      Aika onneton vertailu, eli sä et osaa yhtään mitään :(

      Kiitos jälleen päivän nauruista, mutta toki se on se kauneus katsojan silmässä....buhahaha :)


      Kuulkaahan idiootit. Jospa pannaan loppu tälle jauhamiselle. Tulkaa seuraavalla kerralla huutelemaan ihan avoimesti kaupungilla ihmisille. Ei tämä tällainen huutelu ole mistään kotoisin, sillä se on ihan täyttä paskahousujen kinastelua vailla sitä omaa nimeä ja omaa ruumiillista profiilia. Säälittävää.

      Se on ihan selvä että jokainen apina täällä uskaltaa pitää katkeraa murkku-uhoaan kunnes tulee tositilanne ja sitten murkku saa selkäänsä. Näitä on nähty ikävä kyllä...

      "Janne voi olla keskenään sitä mieltä että 40v nainen on kaunis,, Jannen sanalla ei tunnetusti oo paljoa painoarvoa. "

      Juupajuu... valtaväestön ja valtaväestön. Pitäisikö mun nyt heittää tähän lisää valtaväestön kommentteja toisesta valtaväestöstä jonka mielestä 25-35v nainen on kauneimmillaan.
      Sori nyt vaan poika mutta ei sinun kuvailemasi pikkupillut riitä täyttämään kauniin naisen kriteerejä ennenkuin jokainen tulee naisen ikään, mutta sinähän saat toki olla mitä mieltä itse haluat :)

      Jos nyt ihan järkeviä ollaan niin lapsi on lapsi ja teini on teini, ja kauneushan on suhteellista, joten ei voida heittää mitään suoraa arviota tähän.

      Ei taida tämä onneton neitipoika tietää naisunelmastani yhtään mitään, se vaan halusi tulla argumentoimaan jotta saisi väitellä ja pääsisi vahvemman asemaan, mutta ei tainnut poika löytääkään kauniita mimmejä vaan lapsekkaan emma watsonin.

      No onhan emma toki ihan nätti tyttö ja olet ehkä ihastunut emmaan, mutta odotin sinulta kyllä jotain ihan muuta.. :)
      Vai ei minun sanoillani ole painoarvoa? haha. SInunko sitten on? Eli 20v juippi tietää enemmän asioista kuin 33v mies? että sä jaksat olla turha pelle... laittaa vielä ihan täysin paskat kuvat vertailuun.
      Alkaa väittelemään jostain 20v lissuista että olisivat muka kauniimpia kuin aikuiset 30v naiset... no ei todellakaan. Katselepa vaikka Sinkkuelämää niin mä voin luvata sulle että sieltä löytyy just niitä kauniita muijia ja ne ei ole mitään teinejä.
      Sä elät vielä teinimaailmassa ja haluat uhota vastaan ihmiselle joka tietää nää asiat.
      Ja ihan tiedoksi että valtaväestön mielestä juuri sinkkuelämää ikäluokan naiset ovat kauneimpia joten älä yleistä jotain yhtä lahkoa mitä googlettaessa tulee sinulle vastaan :) Satun olemaan vähän enemmän asioita tutkineempi mitä sinä. Olet vain lukenut jotain yksinäisten sinkkuen täyttämiä suomifoorumeita jossa baaripellet lässyttävät omiaan.
      Totuus on jossain muualla, tutustupa vaikka hollywoodin maailmaan, elokuviin, muihin ryhmiin jossa ei puhutakaan enää googlesta ja sen baareista, tulet pian huomaamaan mitä tarkoitan.
      Kukapa kehtaisi lisäksi väittää vastaan että salkkareissa olisi esim. paremman näköisiä tyttöjä kuin sinkkuelämää sarjan naisissa? :) Siinähän sä taas näet että sä tiedät itsekin puhuvasi täyttä bullshittiä mutta pitää vaan kinata vastaan kun et halua hävitä... sen olet kuitenkin jo tehnyt.
      Mokasit jopa kuvavertailussa, mutta siinä et tulisikaan voittamaan.

      "Toivottavasti susta ei tuu semmosta baariperhosta joka yrittää väkisin pitää nuoruudestaan kiinni ja hilluu nelivitosena hirveet pakkelit naamassa ja 30 v vanhat muotikuteet niskassa terasseilla. Tiedät kyllä ihmistyypin mitä tarkotan, olet varmasti nähnyt niitä ja se on kuvottanut sinua; takatukkajukkia ja rupsahtaneita Kike Elomaa -kopiota."

      Sanoo 19v lissu joka nimittelee ihmisiä netin takaa ja saisi turpaansa baarissa kun avaisi suunsa siellä. baarihan se on sulle kaiken A ja O eikö niin? Mitään muuta elämää ei olekaan?
      Missäs sinä 19v pikkupissis hillut pakkelit naamassa korostaaksesi tyhmyyttäsi? Tiedätkö että vaikka kuinka laittaudut niin näytät silti kakaralta?
      Perustelisitko viimein sen "Nuoruuden" mitä kovasti täällä jankutat, eli mitä sillä tarkoitat? Kukaan ei ole sanonut käyvänsä baareissa sen takia että pitää nuoruudestaan kiinni. Ne baarit on ihan aikuisille muutenkin tarkoitettu.
      Olet vain samanlainen typerä inisijä kuten kaikki nettiliisut mutta maailmasi on sangen yksinkertainen.
      Mikähän sinuakin oikein vaivaa kun puhut noin vittumaisesti ihmisistä. Oletko itse sitten joku täydellinen? Äidin pikku mammantyttö joka huutelee yksinään täällä ja elää perseaukista elämää. Oletko kateellinen Kike Elomaalle?
      En minä mistään Kike Elomaista täällä ole mitään edes puhunut eikä Kike ole mun mielestä edes hyvännäköinen.

    • J33 *Metal God*

      http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1789067-kaunistuisipa-sita-itsekin-vanhetessaan-kuin-jennifer-aniston/#post21346030



      Ja itse laitat jonkun "Mtv3 kauneusvinkit" tänne, buhahaa. Tuollaisen blogin voi väsätä kuka hyvänsä, etsipä tietoa ulkomaisilta sivustoilta tai muutenkin lisää, niin pian näet mitä mieltä valtaväestö on mieltä kun ei puhuta mtv3 blogeista :)

      Kyllä se niin menee että alle 25veet on liian tyttömäisiä ollakseen kauniita naisia, on ihan turhaa kiistää tätä seikkaa. Ja miksi mtv3 blogissa sanotaan jopa 17 vuotiaita tyttöjä naisiksi, kuviin on laitettu pari laittautunutta muijaa joiden ikää ei edes varmaksi voi sanoa, tokihan laittautumalla ja meikkaamalla saa kenestä tahansa kauniin mutta lapsekkuutta ja tyttömäisyyttä sillä ei pois saada, sen näki osassa kuviakin :) hahaa.

      esim, täällä lisää valtaväestön mielipiteitä:
      Lainasin tämän kommentin täältä "Nainen alkaa näyttää naiselta yleensä vasta sen parinkympin jälkeen. Ja rupsahtaminen alkaa siinä neljänkympin jälkeen. Eli sanoisin, että kultainen keskitie on paras, eli se 30. "
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9204067

      Sekä lisäksi tämän kommentin lainasin myös:
      ""Ulkoisesti nainen, tai pikemminkin tyttö, on seksikkäin ikäluokassa 15-19v, sori vaan leidit, ei ole tarkoitus loukata tms. Mut tää siis ihan vaan jos ajatellaan vartaloo. "

      Hassua että vielä 25-vuotiaana mies sanoo noin. Mielestäni tuon ikäiset tytöt nimenomaan on vielä tyttöjä eikä seksikkäitä naisia. Sekä henkisesti että fyysisesti. Ei todellakaan jonkun 15-vuotiaan tytön vartalo sytytä, nainen sen olla pitää. Yli 20-vuotiaat alkaa olla naisellisia. "



      Olen tässä samaa mieltä! Ihmettelen että miten 15-22 vuotiaan tytön kroppa voi kiinnostaa enää miestä? Miksi me sitten vihaamme pedofiileja, niillehän on tyypillistä lapsekkaiden tyttöjen katseleminen.
      Normaali aikuinen mies ja teinipoika kiinnostuu yleensä 25-40v kauniista naisesta, koska kyllähän nyt jokainen jätkä tajuaa mikä ON KAUNIS NAINEN :)
      Ei ketään sytytä joku 20v tytön kroppa jolla on pienet rinnat ja liian tyttömäinen... ei siis mitään kauniin naisen piirteitä edes.


      Eli taas sait kokea miltä tuntuu kohdata voittaja eli minä :)

      Totuus tulee julmana täältä aina esiin kun yrität katkerasti esittää omiasi vaikka tiedät sen itsekin mitä tarkoitan.
      Tyttöjä ärsyttää kun he itse eivät vielä ole sinkkuelämää sarjan naisten veroisia, ja ärsyttää myös ne ketkä ovat onnellisesti naimisissa...
      poikia vituttaa kun komeat 30-40v miehet saavat juuri näitä naisia jne.

      Te olette todellisia luusereita. Jokainen terveellä itsetunnolla varustettu myöntäisi tosiasiat mutta sinusta ei ole myöntämään. Sitten kun itse olet 30v niin kuitenkin kadut sanojasi ja mietit kun et malttanut odottaa.

      Käännetään vielä lisää veistä haavoissanne sillä olenhan kiduttaja luonteeltani ja ärsytän viimeiseen pisteeseen asti :) Kas tässä, olkaa hyvät kateelliset 20v liisut, ette pärjää näillekään :

      1. 32v nainen
      http://1.bp.blogspot.com/_vCVu21KqZ7Q/TRbvk9YbkEI/AAAAAAAAT88/zouMvrp3JO0/s1600/vidya balan sexy.png

      2. 34v nainen
      http://www.mypartnerforever.com/profile-ukrainian-girl-looking-for-men-viktoriya-from-kharkov-ukraine-2762.asp

      3. 30v nainen
      http://www.slavicbridge.com/girl/6014.html

      Laitetaanko lisää vai meneekö päähän?

      • J33 *Metal God*

        Koita nyt jo uskoa mikä on kaunis ja mikä on pelkkä tyttö.

        http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/61327/2098867.jpg

        Ja kuka vittu muka voi väittää että joku 20v emma watson pesis nämä muijat pokerinaamalla??
        http://elokuvauutiset.fi/site/images/uutiset2/sinkkuelamaa2.jpg

        Ja ihan jokainen on 30 tai yli näistäkin. Täytyy olla litra kusta päässä jos jotain kiinnostaa vielä joku 19v tytön kroppa näihin naisiin verrattuna. Kuva kun kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

        emma watson = teini
        http://3.bp.blogspot.com/_XZtOBjNWtTs/S273eme0QII/AAAAAAAACDc/Tz6S-dsCKzc/s1600/emma-watson.jpg

        Sanopa napero kuka nyt oli kaunis ?
        http://www.blogcdn.com/www.stylelist.com/media/2011/03/sex-and-the-city-movie590.jpg


        Olikos sulla lisää niitä blogejas? :)
        En ole koskaan kyllä pitänytkään teineistä. Samanlaisia saatanan uhoajia joka piiri täynnä ja päänaukojia. Säälittävin ihmisryhmä koko ihmisyydessä niin tytöt kuin pojat.
        Itsetunto täysin nollissa kuten arvata saattaa. Muka tietäväisiä ja sitten hävitään joka kerta kun minä tulen tänne selventämään asiat oikeiksi.

        Häpeäisitte jo.

        ei varmaan kannata kasvaa aikuiseksi ensin niin kyllä se kauneus teillekin sieltä hipsii esiin kun saatte ne pienet tissinne kasvamaan.


    • 30=paras aika menijo

      Jannen mielipiteet on täällä ku hyttysen paska itämeresä :D Se on helvetin hienoa että joku sentään tykkää noista vähä vanhemmista ryppysistäki naisista.
      Ite pysyn ihan ikäsissäni 17-20v naisissa jotka tunnetusti ovat parhaassa iässä niinku minäki,

      Ja aina uskon satakertaa ennemin kotimaista sivustoa ku jotain ulkomaista huuhaa paskaa, senhän se vasta voiki olla kuka tahans kirjottanu.

      Edelleenki nainen on parhaassa iässä 17-25v. sen jälkeen alkaa jo ikä painaan ja vanhainkoti häämöttää. Nuori on aina nuori.. NUORI=KAUNIS. VANHA=RUMA.

      Se nyt vaan on niin että helvetin moni 30-40v mies kattelee näitä nuorempia 20-25v tyttöjä. Se ei uppoa sitte millään jannen tyhmään päähän että ei kolmikymmpinen ole enää parhaassa iässä:D,

      Laita linnkiä ja jankuta lisää siitä kuinka kolmekymetä on niin hienoa että siitä pitää jauhaa päivästätoiseen ja edelleenki olet ilmiselvästi vittuuntunu näistä mun mielipiteistä koska satun oleen niin oikeassa että se saatta vähä kirpasta, mutta kyllä se siitä, pysy sää vaan niissä aikansa eläneissä akoissa, niin mä isken ja otan ne kauneimmat nuorikoit.

      HAHAHAA; Janne ei oo vielä voittanu yhtään mitään muuta ku säälipisteitä.

      • 46 v

        No et sinä kyllä parhaassa iässä ole vaikka itsetuntosi hyvä onkin 20 v on täysi lapsi vielä, sen huomaat sitten 20 v päästä minkälainen pelle olit 20 pisenä niin se vaan menee.


    • Onko se niin kamalaa

      Ikäkriisiä pukkaa :)

      Hei, mitä sulla on näkemättä/kokematta? Ja miksi vuosi tai kymmenen lisää ikää estäisi näkemästä/kokemasta sitä? Miksi hauskanpito olisi takana kun nuoruus on takana? Jos olet oikeasti jonkin kokemuksen menettämässä, toimi pian... mutta oletko?

      Minä tapasin puolisoni 14-vuotiaana, ryhdyin avovaimoksi 18-vuotiaana, vaimoksi 22-vuotiaana ja nyt olen tulossa äidiksi 25-vuotiaana. Joskus parikymppisenä yritin miettiä, että mikä on se jokin, minkä kaikki muut väittivät minun menettävän, kun olin "vakiintunut" jo niin nuorena? Kyllä minä naku-uin, kikatin nokkospuskassa, paransin maailmaa kesäyönä pussikaljalla, matkustin maailmalla... en keksi mitään, mitä olisin menettänyt? No joo, se Intian reppureissu lapsuuden kaverin kanssa jäi, kun hän tuli raskaaksi minun aikatauluuni "liian aikaisin" (:D), mutta sekään ei riippunut minun valinnoistani ja sen olemme päättäneet tehdä kunhan molempien muksut ovat riittävän isoja.

      Tietysti nyt, kun lapsi on tulossa, niin monikin asia muuttuu, ja se tietyllä tapaa rajoittaa vapautta, mutta nyt se minulle sopiikin. Ja sellainen, jolle ei 25-vuotiaana sovi, voi tehdä lapsensa myöhemmin (ellei ehkäisy ole eri mieltä :D). Ensisynnyttäjien keski-ikä on lähes kolmekymmentä, joten et sinä nelikymppisenä ensisynnyttäjänä olisi juuri sen kummallisempi ihme kuin toiset parikymppisinä. Ei sinun tarvitse onneksi elää elämääsi kavereidesi kaavalla.

      Mutta älä myöskään suotta pelkää, että parisuhde, työ tai oma koti olisivat este vapaudelle - ne voivat olla myös mahdollistajia!! Minulla on rahaa tehdä haluamiani asioita (ilman äidin lupaa :D), minulla on ihana puoliso joka tukee valinnoissa ja jonka luo voi palata vaikka Amazonin viidakosta, sekä koti, jossa voin elää niin kuin itse haluan sisaruksista, kämppäkavereista tai herkkäkorvaisista naapureista välittämättä.

    • Tyttö-97

      J33*:LLE! OOT OKSETTAVA

      Oot siis 33v ja kirjotat tollasta? luulisi olevan kypsempi käsitys mitä kirjoittaa palstoille...Eikä noita lolleja ja noita hesejuttuja.

      Sinä olet muutenkin hieman outo, ei kai viehättävyys/kauneus ikää katso, sehän on katsojan silmissä,joten mitä sä siinä sitten valitat. Eiköhän 16-20 vuotiaat ole kauneimmillaan, he ovat kuitenkin nuoria eikä ole ryppyongelmia,
      ja ihokin hyvässä kunnossa. Ja siksipä 16-vuotiaasta lähtien,koska suunnilleen siinä iässä on jo kasvonpiirteet muokkautuneet lapsen kasvoista,taas naisellisempaan suuntaan,vaikka todellisuudessa siihen naiseuteen on vielä vuosia. Ja nuorempia ei voi edes sanoa kauniiksi,siis 11-13-vuotiaita, kun on lapsen kasvot vielä ellei ole kehitys alkanut monta aikaisin, vuosiakin aikaisemmin, niin sitten voi jo olla enemmän ulkonäköä muokkautunut mutta se muokkaantuminen naiselliseen suuntaan kestää n. 20-vuotiaaksi asti.


      No yök! Eikä kumppani ei oo kyllä mikään pakollinen. Ihan helvetin ällöttävää! Oletko sinä sitten lapsena jo seurustellut? :ss Olen nyt lukenut kaikki sun jutut täältä ja nyt sinä, *J33*, keksi kunnon perustelu
      sille, että mitä hienoa on muka kumppanin hankkimisessa. Ja aina jaksetaan jankata tota viehättävyyttä, hyi helvetti! Tuntuu, että nykyään yritetään ihan oikeasti saada jo ala-astelaiset kiinnostumaan pojista, kun on sairaita
      terveystarkastuksia, kurkataan intiimeihin paikkoihin jo kutosella ja saatetaan joissakin paikoissa jo kysyä seksistä!!!!!!!!!!) Ihan järkyttävää! Yritetään ihan väkisin saada kiinnostumaan pojista ja kaikesta sellaisesta!!! Tottahan se on, että Immenkalvo on rengasmainen ohut sidekudospoimu, jonka tarkoituksena on suojata emätintä. Tytön kasvaessa immenkalvo venyy ja suurenee niin, että yhdynnät ovat mahdollisia, ja siten myös lasten saaminen mahdollistuu. '

    • totuuden tietäjä.

      Se on vaan Janne33 jolla on paljo ongelmia, Purkaa pahaa oloaan ja kuvittelee täällä olevansa semmosta mitä ei oikeessa elämässä pysty olemaan..

      Siinä on 15v pojan ajatusmaailma 33v miehen päässä.Ei mikään maailman uskottavin henkilö ole tommonen yhistelmä!!!!

    • 21-vuotias

      "25-vuotiaana ihan normaalia hankkia perhe ja lapsia."

      Ehkä joo, mutta nykypäivänä ensisynnyttäjien keski-ikä on Suomessa jo 28 vuotta ja kaikkien synnyttäjien keski-ikä on yli 30 vuotta.

      Kyllä ainakin itse sanoisin vielä alle 30-vuotiasta ihmistä nuoreksi.

    • J78.

      "Se on vaan Janne33 jolla on paljo ongelmia, Purkaa pahaa oloaan ja kuvittelee täällä olevansa semmosta mitä ei oikeessa elämässä pysty olemaan.."


      Niinpä niin. Kaikkihan vaan "Purkaa pahaa oloaan" jotka sanoo jotain mikä on totta ja joka ärsyttää esim. sinua. Hih hih hii.

    • J33.

      "No yök! Eikä kumppani ei oo kyllä mikään pakollinen. Ihan helvetin ällöttävää! Oletko sinä sitten lapsena jo seurustellut? :ss Olen nyt lukenut kaikki sun jutut täältä ja nyt sinä, *J33*, keksi kunnon perustelu
      sille, että mitä hienoa on muka kumppanin hankkimisessa. "


      No yök yök..
      Eihän se toki pakollinen ole, mutta miksi kukaan haluaisi elää elämänsä yksinäisenä sinkkuna? Samaahan sinäkin nyt podet kuten monet ikäisesi, olet vailla elämänkumppania, elät yksinäisyydessä. Vaikka sulla on kavereita, niin se on ihan eri asia. Ne voi aina lähteä ja ainahan tulet yksin kotiisi. Surkeaa siis?
      Onnellinen avioliitto on elämän perusta ja myös lisääntymisen ehtoja.
      Sekö ei muka ole hienoa?

      "Oot siis 33v ja kirjotat tollasta? luulisi olevan kypsempi käsitys mitä kirjoittaa palstoille...Eikä noita lolleja ja noita hesejuttuja."

      En minä välitä mitä minä minnekin kirjoitan saati mitenkä. Mitä vitun väliä sillä iällä tähän on? Mikä vittu kukaan on kenellekään sanomaan miten puhuu, käyttäytyy, mitä tekee jne. jos on jonkun ikäinen? Aika vitun yksinkertainen saa olla jos se on noin tärkeää. Ihme lässytystä.
      Lopeta sinä se vitun D:n ja xD:n viljely, etkö tajua että se on hölmöä? Onko sulla sitten joku oikeus olla idiootti vai? Kato jo peiliin.
      Mä en ymmärrä miten jotkut jaksaa ruikuttaa että miten sitä pitäis olla kun sitä ja kun tätä.... mitä vittua se kuuluu kenellekään? Miksi puuttua toisten asioihin kun se on ihan turhaa? Pitäisit sinäkin turpas kiinni.

      "Sinä olet muutenkin hieman outo, ei kai viehättävyys/kauneus ikää katso, sehän on katsojan silmissä,joten mitä sä siinä sitten valitat. Eiköhän 16-20 vuotiaat ole kauneimmillaan, he ovat kuitenkin nuoria eikä ole ryppyongelmia,"

      Hah, ja vitut olen. Katsoo se sitä ikää kyllä sori vaan. Jos esim. sinä olet 20v niin et takuulla ole yhtä naisellisen uhkea ja kaunis kuin joku 30-40v, ihan selvä asia. 16-20v on täysiä lapsia ja senkin näkee ihan selvästi.
      Valtaväestö koostuu enemmälti miehistä kuin pojista, joten ei sulla ole paljon sanomista siihen että naisellinen kauneus tulee sitten kun olet aikuiseksi naiseksi kasvanut. Sitten sulle on hyötyä oikeasti siitä kauneudesta.

      "Ja nuorempia ei voi edes sanoa kauniiksi,siis 11-13-vuotiaita, kun on lapsen kasvot vielä ellei ole kehitys alkanut monta aikaisin, vuosiakin aikaisemmin, niin sitten voi jo olla enemmän ulkonäköä muokkautunut mutta se muokkaantuminen naiselliseen suuntaan kestää n. 20-vuotiaaksi asti. "

      No 11-13v on pikkulapsia että se siitä :)
      JA sorry nyt vaan... naiseksi muokkautuminen vie kyllä ihan 25-30v asti hyvin monilla, se 20v on lähes sama asia kuin se 16-20v.

      Nämä vastaukset siis tyttö-97:lle.

      • J33. *kiljusuu*

        "Hei, mitä sulla on näkemättä/kokematta? Ja miksi vuosi tai kymmenen lisää ikää estäisi näkemästä/kokemasta sitä? Miksi hauskanpito olisi takana kun nuoruus on takana? Jos olet oikeasti jonkin kokemuksen menettämässä, toimi pian... mutta oletko?"


        Nyt puhut asiaa. Olen itsekin hämmästellyt tätä "nuoruudenkaipuuta" kuten jotkut sen sanovat. Hauskaahan voi pitää niin pitkään kuin elää ja siksi olen täällä tätä sanonut koska mielestäni se vaan on niin että aikuisiässä saa ja kokee enemmän asioita joita nuorempana oli vaikea toteuttaa. Siksi minä ainakin nautin elämästäni vasta nyt kunnolla.
        Toki kaikilla on laskut ja talousongelmia mutta ne kuuluvat elämään.

        "Mutta älä myöskään suotta pelkää, että parisuhde, työ tai oma koti olisivat este vapaudelle - ne voivat olla myös mahdollistajia!! Minulla on rahaa tehdä haluamiani asioita (ilman äidin lupaa :D), minulla on ihana puoliso joka tukee valinnoissa ja jonka luo voi palata vaikka Amazonin viidakosta, sekä koti, jossa voin elää niin kuin itse haluan sisaruksista, kämppäkavereista tai herkkäkorvaisista naapureista välittämättä. "

        Juuri näin. Jos haluaa jälkikasvua, niin ei sitä turhaan tehdä. Se on merkittävä päätös ja jos kaikki menee ok, niin silloin luulisi olevan onnellinen kun on terve lapsi jne.
        Ei tämä elämä kulje todellakaan pelkän lapsuuden maailmassa, mutta nämä ketkä täällä nyt vähän inttävät vastaan, niin he eivät vain tajua sitä mitä heille yritetään selittää.

        Siis tottahan toki alle kolmekymppisenäkin voi pitää hauskaa, mutta se on vaan rajoitetumpaa niin monilla ja moni tekee pahoja virheitä, joita ei voi enää kelata ennalleen. Siksi kannattaisi kuunnella viisaampia ennenkuin möhlää elämänsä parhaat vuodet, jotka siis ovat vasta edessäpäin.
        On todellakin väärin sanoa, että parhaat vuodet ovat menneet kun sinusta tulee aikuinen.

        Eihän se ole normaalia. Meille on annettu lahjaksi elämä. Elämme sitä väärin, jos sanomme, että sen parhaat vuodet on nähty, kun olemme vasta kolmekymppisiä. Elämä on arvoitus jokaiselle, eikä meidän älyllämme kyetä käsittämään mitä galaksimme ympäröivissä ulottuvuuksissa edes on... mitä on elämän jälkeen jne.

        Minä olen elänyt itseasiassa väärin muutaman vuoden jo. Olen kiistellyt ja väitellyt täällä internetissä tuhlaten aikaani. Muu elämä sen ohella on kulkenut kaupasta kotiin.

        Nyt täytyy tehdä muutos kun minullahan on perhe, asiat kunnossa. Matkailu avartaa.


      • J33 *Jack Daniels*
        J33. *kiljusuu* kirjoitti:

        "Hei, mitä sulla on näkemättä/kokematta? Ja miksi vuosi tai kymmenen lisää ikää estäisi näkemästä/kokemasta sitä? Miksi hauskanpito olisi takana kun nuoruus on takana? Jos olet oikeasti jonkin kokemuksen menettämässä, toimi pian... mutta oletko?"


        Nyt puhut asiaa. Olen itsekin hämmästellyt tätä "nuoruudenkaipuuta" kuten jotkut sen sanovat. Hauskaahan voi pitää niin pitkään kuin elää ja siksi olen täällä tätä sanonut koska mielestäni se vaan on niin että aikuisiässä saa ja kokee enemmän asioita joita nuorempana oli vaikea toteuttaa. Siksi minä ainakin nautin elämästäni vasta nyt kunnolla.
        Toki kaikilla on laskut ja talousongelmia mutta ne kuuluvat elämään.

        "Mutta älä myöskään suotta pelkää, että parisuhde, työ tai oma koti olisivat este vapaudelle - ne voivat olla myös mahdollistajia!! Minulla on rahaa tehdä haluamiani asioita (ilman äidin lupaa :D), minulla on ihana puoliso joka tukee valinnoissa ja jonka luo voi palata vaikka Amazonin viidakosta, sekä koti, jossa voin elää niin kuin itse haluan sisaruksista, kämppäkavereista tai herkkäkorvaisista naapureista välittämättä. "

        Juuri näin. Jos haluaa jälkikasvua, niin ei sitä turhaan tehdä. Se on merkittävä päätös ja jos kaikki menee ok, niin silloin luulisi olevan onnellinen kun on terve lapsi jne.
        Ei tämä elämä kulje todellakaan pelkän lapsuuden maailmassa, mutta nämä ketkä täällä nyt vähän inttävät vastaan, niin he eivät vain tajua sitä mitä heille yritetään selittää.

        Siis tottahan toki alle kolmekymppisenäkin voi pitää hauskaa, mutta se on vaan rajoitetumpaa niin monilla ja moni tekee pahoja virheitä, joita ei voi enää kelata ennalleen. Siksi kannattaisi kuunnella viisaampia ennenkuin möhlää elämänsä parhaat vuodet, jotka siis ovat vasta edessäpäin.
        On todellakin väärin sanoa, että parhaat vuodet ovat menneet kun sinusta tulee aikuinen.

        Eihän se ole normaalia. Meille on annettu lahjaksi elämä. Elämme sitä väärin, jos sanomme, että sen parhaat vuodet on nähty, kun olemme vasta kolmekymppisiä. Elämä on arvoitus jokaiselle, eikä meidän älyllämme kyetä käsittämään mitä galaksimme ympäröivissä ulottuvuuksissa edes on... mitä on elämän jälkeen jne.

        Minä olen elänyt itseasiassa väärin muutaman vuoden jo. Olen kiistellyt ja väitellyt täällä internetissä tuhlaten aikaani. Muu elämä sen ohella on kulkenut kaupasta kotiin.

        Nyt täytyy tehdä muutos kun minullahan on perhe, asiat kunnossa. Matkailu avartaa.

        "Jannen mielipiteet on täällä ku hyttysen paska itämeresä :D Se on helvetin hienoa että joku sentään tykkää noista vähä vanhemmista ryppysistäki naisista.
        Ite pysyn ihan ikäsissäni 17-20v naisissa jotka tunnetusti ovat parhaassa iässä niinku minäki,"

        Niin varmaan.. itse provosoidut jokaisesta viestistäni kun sinulle lainausmerkein vastailen. Jos asia ei sinua häiritsisi, niin tuskin vastailisitkaan tänne.
        Olin minäkin sinun iässäsi kateellinen itseäni vanhemmille jotka saivat sitä oikeaa naisseuraa ja näkeehän sen nyt jokainen että sukkahousuleidit eivät ole mitään parikymppisiä tyttöjä. Ethän sinä tosissasi ole, ethän?
        Eikä tässä mistään ryppyisistä naisista ole puhe ollut, että ihan omaa keksimääsi heität vaan jotta saisit vähän antaa takaisin, mutta tiedät itsekin minkä ikäisistä naisista minä puhun. Puhun naisista, enkä tytöistä.
        17-20v ei ole nainen, vaan tyttö. Lue vähän lisää viesteistäni, mikä on nainen ja mikä tyttö. 17-20v on sama asia, eli tyttö jolla ei yleensä ole vielä naisellisuutta tarpeeksi ja sen takia se ei miellytä valtaväestöä eli miehiä jotka niitä naisia seurakseen vokottelee. Ja tämähän sinulle oli ihan uusi asia :) Taidat olla sellainen juniori joka ei vaan halua kuulla totuutta vaikka tiedät sen itsekin.

        "Ja aina uskon satakertaa ennemin kotimaista sivustoa ku jotain ulkomaista huuhaa paskaa, senhän se vasta voiki olla kuka tahans kirjottanu.
        Edelleenki nainen on parhaassa iässä 17-25v. sen jälkeen alkaa jo ikä painaan ja vanhainkoti häämöttää. Nuori on aina nuori.. NUORI=KAUNIS. VANHA=RUMA."

        No nehän on vain mielipiteitä, mutta ei 17-25v ole vielä nainen. 23 lähtien voidaan alkaa puhua nuoresta naisesta. On sinulla aika huvittavat arviot kuin tempaat yhdestä ikävuodesta toiseen, että ikä painaisi. Hölmöhän sinä olet ja ikäsi varmasti onkin jotain 15-20v sitä sietäisi olettaa tuolla logiikalla. Selviä vanhuudenmerkkejä tulee vasta keski-iän jälkeen tai sen aikana joillekin naisille, eli ei se ikä nyt niin vaan paina ja huomaa, että naisellisuus vaatii 25-40v iän ainakin, jotta voidaan puhua kauniista daamista, joka oikeasti on kaunis, viehättävä aikuinen nainen.
        Nuori ja vanha ovat käsitteitä, jotka ovat hyvin laajoja. Oikeastaan nuoruudessahan on siis ainakin 3 vaihetta. On lapsuus, sitten on teini-ikä ja tuo teini-ikähän ulkonäöllisesti ikävä kyllä tekee juuri sen tyttömäisyyden ja miehethän etsivät naisia, eivät tyttöjä :) Siksi puhutaankin 25-40v ja onhan sinulle tänne kuvia laiteltu ihan sinua ärsyttääkseni vaikka ihan turhaan senkin olen tehnyt tietysti :) Koska olet vielä lapsi, niin haluat jankuttaa että maailman kauniimpia "naisia" ovat tytöt :) Kiitos nauruista, mutta kasva hei aikuiseksi :)
        Vanha on sitten kun on, sen kyllä sinä itsekin tiedät sanomattakin mikä on vanha :)

        "Se nyt vaan on niin että helvetin moni 30-40v mies kattelee näitä nuorempia 20-25v tyttöjä. Se ei uppoa sitte millään jannen tyhmään päähän että ei kolmikymmpinen ole enää parhaassa iässä:D,"


      • J33 *Brand Whiskey*
        J33 *Jack Daniels* kirjoitti:

        "Jannen mielipiteet on täällä ku hyttysen paska itämeresä :D Se on helvetin hienoa että joku sentään tykkää noista vähä vanhemmista ryppysistäki naisista.
        Ite pysyn ihan ikäsissäni 17-20v naisissa jotka tunnetusti ovat parhaassa iässä niinku minäki,"

        Niin varmaan.. itse provosoidut jokaisesta viestistäni kun sinulle lainausmerkein vastailen. Jos asia ei sinua häiritsisi, niin tuskin vastailisitkaan tänne.
        Olin minäkin sinun iässäsi kateellinen itseäni vanhemmille jotka saivat sitä oikeaa naisseuraa ja näkeehän sen nyt jokainen että sukkahousuleidit eivät ole mitään parikymppisiä tyttöjä. Ethän sinä tosissasi ole, ethän?
        Eikä tässä mistään ryppyisistä naisista ole puhe ollut, että ihan omaa keksimääsi heität vaan jotta saisit vähän antaa takaisin, mutta tiedät itsekin minkä ikäisistä naisista minä puhun. Puhun naisista, enkä tytöistä.
        17-20v ei ole nainen, vaan tyttö. Lue vähän lisää viesteistäni, mikä on nainen ja mikä tyttö. 17-20v on sama asia, eli tyttö jolla ei yleensä ole vielä naisellisuutta tarpeeksi ja sen takia se ei miellytä valtaväestöä eli miehiä jotka niitä naisia seurakseen vokottelee. Ja tämähän sinulle oli ihan uusi asia :) Taidat olla sellainen juniori joka ei vaan halua kuulla totuutta vaikka tiedät sen itsekin.

        "Ja aina uskon satakertaa ennemin kotimaista sivustoa ku jotain ulkomaista huuhaa paskaa, senhän se vasta voiki olla kuka tahans kirjottanu.
        Edelleenki nainen on parhaassa iässä 17-25v. sen jälkeen alkaa jo ikä painaan ja vanhainkoti häämöttää. Nuori on aina nuori.. NUORI=KAUNIS. VANHA=RUMA."

        No nehän on vain mielipiteitä, mutta ei 17-25v ole vielä nainen. 23 lähtien voidaan alkaa puhua nuoresta naisesta. On sinulla aika huvittavat arviot kuin tempaat yhdestä ikävuodesta toiseen, että ikä painaisi. Hölmöhän sinä olet ja ikäsi varmasti onkin jotain 15-20v sitä sietäisi olettaa tuolla logiikalla. Selviä vanhuudenmerkkejä tulee vasta keski-iän jälkeen tai sen aikana joillekin naisille, eli ei se ikä nyt niin vaan paina ja huomaa, että naisellisuus vaatii 25-40v iän ainakin, jotta voidaan puhua kauniista daamista, joka oikeasti on kaunis, viehättävä aikuinen nainen.
        Nuori ja vanha ovat käsitteitä, jotka ovat hyvin laajoja. Oikeastaan nuoruudessahan on siis ainakin 3 vaihetta. On lapsuus, sitten on teini-ikä ja tuo teini-ikähän ulkonäöllisesti ikävä kyllä tekee juuri sen tyttömäisyyden ja miehethän etsivät naisia, eivät tyttöjä :) Siksi puhutaankin 25-40v ja onhan sinulle tänne kuvia laiteltu ihan sinua ärsyttääkseni vaikka ihan turhaan senkin olen tehnyt tietysti :) Koska olet vielä lapsi, niin haluat jankuttaa että maailman kauniimpia "naisia" ovat tytöt :) Kiitos nauruista, mutta kasva hei aikuiseksi :)
        Vanha on sitten kun on, sen kyllä sinä itsekin tiedät sanomattakin mikä on vanha :)

        "Se nyt vaan on niin että helvetin moni 30-40v mies kattelee näitä nuorempia 20-25v tyttöjä. Se ei uppoa sitte millään jannen tyhmään päähän että ei kolmikymmpinen ole enää parhaassa iässä:D,"

        Ei pidä paikkaansa, tarvitsisin hieman tilastoja jos tuota mieltä olet :)
        Se on niin, että lähes kaikki 30-40v miehet ovat onnellisemmassa asemassa, koska saavat juuri niitä kauniita aikuisia naisia, joita sinä et saa :D Tähän on jo pakko sanoa että minua naurattaa kirjoittaessani tätä :D En haluaisi pahoittaa mieltäsi tai saada sinua pois tolaltasi, mutta ymmärrän miksi et halua myöntää tätä.
        Herääkin kysymys siis, että kuka niitä aikuisia kauniita naisia sitten haluaa, jos ei nämä miehet? :D Ethän sinäkään heistä koskaan unelmoi, ethän :)

        Sanonpa nyt ihan selväksi että ei kukaan täysjärkinen 30v mies näe mitään seksikästä jossain 16-25v tytössä, se on ihan selvä juttu. No ehkä 25 voi vielä mennä mutta kyllä se ikäero NÄKYY kasvoissa naisella, eli liian lapsekas tai tyttömäinen on juuri sitä mitä on.
        Tämä on nähty ja kuultu ja tiedetään. Jos etsit oikeasti naista niin haluat tietenkin aikuista kaunista naista etkä keskenkasvuista.
        Normaalia on että kaltaiseni komeat 30v miehet hankkivat seuraa 25-40v naisista, eikä siitä sen enempää tarvitse mainita.
        Onpa sinulla outo maku, mutta olethan vasta pelkkä poika. Asiahan on ihan sama jos 30v kaunis nainen valitsisi jonkun 20v pojan :D Ei sellaisia tapauksia yleensä vaan ole :)
        Jos kaikki ajattelisivat kuin sinä, niin loogisesti vanhat papat enää huolisivat näitä kauniita aikuisia naisia kun he eivät muka kelpaisi saman ikäluokan aikuisille miehille :)
        Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut 16-24v opiskelijatytöt, koska tiedän että aikuiset naiset omaavat seksikkäämmän ja naisellisemman kropan.

        "Laita linnkiä ja jankuta lisää siitä kuinka kolmekymetä on niin hienoa että siitä pitää jauhaa päivästätoiseen ja edelleenki olet ilmiselvästi vittuuntunu näistä mun mielipiteistä koska satun oleen niin oikeassa että se saatta vähä kirpasta, mutta kyllä se siitä, pysy sää vaan niissä aikansa eläneissä akoissa, niin mä isken ja otan ne kauneimmat nuorikoit.
        HAHAHAA; Janne ei oo vielä voittanu yhtään mitään muuta ku säälipisteitä. "

        Ei tähän linkkejä tarvita, koska sanon asiat kuten ne ovat :) Sinä alat selvästikin murtua, henkinen kapasiteettisi ei ole yhtä luja kuin itselläni :) Syyn tiedämme molemmat. Olet itse väärässä ja kateellinen monesta asiasta minulle ja minä vain ärsytän sinua, mutta minusta hauska kerrankin kirjoittaa kun sanoja tulee suusta kun aihe on sellainen, josta tietää ja osaa kertoa :)
        Onnea vaan siihen iskemiseen :)

        Se joka ei Jannea tunnea, ei tiedä mitään, sillä ei ole Jannen voittanutta :)
        Kerro amistytöille terkkuja :)


        PS. Huomasit varmaan myös, että ketjuun on tullut lisää vieraita oikomaan käsityksiäsi asioista.


      • Tyttö-97

        Ei todellakaan - En kaipaa mitään seurustelua, SE OLISI sairasta jos sitä ees ajattelisi. Helvetin kaikkitietäväinen!


      • Tyttö-97
        Tyttö-97 kirjoitti:

        Ei todellakaan - En kaipaa mitään seurustelua, SE OLISI sairasta jos sitä ees ajattelisi. Helvetin kaikkitietäväinen!

        Enkä kavereita. Mä en oo kenestäkään riippuvainen, ja kaverit ne vasta onkin elämän helvetti. Jokainen päättää itse.


        En kyllä edes tajua J:33, joko muukin huomannut miten outo se on????????


        Joo todella outo!!!!!!!!!!!!!


      • 19v nainen
        J33 *Jack Daniels* kirjoitti:

        "Jannen mielipiteet on täällä ku hyttysen paska itämeresä :D Se on helvetin hienoa että joku sentään tykkää noista vähä vanhemmista ryppysistäki naisista.
        Ite pysyn ihan ikäsissäni 17-20v naisissa jotka tunnetusti ovat parhaassa iässä niinku minäki,"

        Niin varmaan.. itse provosoidut jokaisesta viestistäni kun sinulle lainausmerkein vastailen. Jos asia ei sinua häiritsisi, niin tuskin vastailisitkaan tänne.
        Olin minäkin sinun iässäsi kateellinen itseäni vanhemmille jotka saivat sitä oikeaa naisseuraa ja näkeehän sen nyt jokainen että sukkahousuleidit eivät ole mitään parikymppisiä tyttöjä. Ethän sinä tosissasi ole, ethän?
        Eikä tässä mistään ryppyisistä naisista ole puhe ollut, että ihan omaa keksimääsi heität vaan jotta saisit vähän antaa takaisin, mutta tiedät itsekin minkä ikäisistä naisista minä puhun. Puhun naisista, enkä tytöistä.
        17-20v ei ole nainen, vaan tyttö. Lue vähän lisää viesteistäni, mikä on nainen ja mikä tyttö. 17-20v on sama asia, eli tyttö jolla ei yleensä ole vielä naisellisuutta tarpeeksi ja sen takia se ei miellytä valtaväestöä eli miehiä jotka niitä naisia seurakseen vokottelee. Ja tämähän sinulle oli ihan uusi asia :) Taidat olla sellainen juniori joka ei vaan halua kuulla totuutta vaikka tiedät sen itsekin.

        "Ja aina uskon satakertaa ennemin kotimaista sivustoa ku jotain ulkomaista huuhaa paskaa, senhän se vasta voiki olla kuka tahans kirjottanu.
        Edelleenki nainen on parhaassa iässä 17-25v. sen jälkeen alkaa jo ikä painaan ja vanhainkoti häämöttää. Nuori on aina nuori.. NUORI=KAUNIS. VANHA=RUMA."

        No nehän on vain mielipiteitä, mutta ei 17-25v ole vielä nainen. 23 lähtien voidaan alkaa puhua nuoresta naisesta. On sinulla aika huvittavat arviot kuin tempaat yhdestä ikävuodesta toiseen, että ikä painaisi. Hölmöhän sinä olet ja ikäsi varmasti onkin jotain 15-20v sitä sietäisi olettaa tuolla logiikalla. Selviä vanhuudenmerkkejä tulee vasta keski-iän jälkeen tai sen aikana joillekin naisille, eli ei se ikä nyt niin vaan paina ja huomaa, että naisellisuus vaatii 25-40v iän ainakin, jotta voidaan puhua kauniista daamista, joka oikeasti on kaunis, viehättävä aikuinen nainen.
        Nuori ja vanha ovat käsitteitä, jotka ovat hyvin laajoja. Oikeastaan nuoruudessahan on siis ainakin 3 vaihetta. On lapsuus, sitten on teini-ikä ja tuo teini-ikähän ulkonäöllisesti ikävä kyllä tekee juuri sen tyttömäisyyden ja miehethän etsivät naisia, eivät tyttöjä :) Siksi puhutaankin 25-40v ja onhan sinulle tänne kuvia laiteltu ihan sinua ärsyttääkseni vaikka ihan turhaan senkin olen tehnyt tietysti :) Koska olet vielä lapsi, niin haluat jankuttaa että maailman kauniimpia "naisia" ovat tytöt :) Kiitos nauruista, mutta kasva hei aikuiseksi :)
        Vanha on sitten kun on, sen kyllä sinä itsekin tiedät sanomattakin mikä on vanha :)

        "Se nyt vaan on niin että helvetin moni 30-40v mies kattelee näitä nuorempia 20-25v tyttöjä. Se ei uppoa sitte millään jannen tyhmään päähän että ei kolmikymmpinen ole enää parhaassa iässä:D,"

        sori vaan, mut kyllä 20 vuotias on jo nuori nainen. mä taas oon sitä mieltä, että täysi-iän saavuttaneesta voi alkaa puhumaan nuorena naisena.
        ja 17 ja 20 vuotias ei todellakaan ole sama asia! 17 vuotias on ala-ikäinen ja yleensä asuu vielä kotona vanhempiensa holhouksen alaisena. mutta kyllä sen ikäiselläkin jo rinnat ja karvotus on ja pituuskasvu pysähtynyt. yli 18 vuotias sen sijaan asuu lähes poikkeuksetta pois kotoa ja on jo päässyt aloittamaan itsenäisen elämän.
        kolme vuotta merkitsevät nuorella iällä todella paljon. 20 vuotias on jo paljon kypsempi henkisesti kuin vaikkapa 17 vuotias.
        yli 18 vuotiasta ei pidä enää kohdella lapsena! 18 vuotias on lain silmissä aikuinen, täysivaltainen yhteisön jäsen. hänellä on oikeus päättää omasta elämästään ja tehdä omat valintansa. sen ikäiseen tulee suhtautua tasa-arvoisesti ja kunnioittavasti, kuten aikuiseen kuuluu. nuoretkin ihmiset pitää ottaa vakavasti!!


    • ¨

      Vaikka olen itse 19-vuotias nuori mies niin olen huomannut itse jatkuvasti katselevani n. 30-45 vuotiaita naisia. Toivon yleensä aina että olisin itse hieman vanhempi, mutta kyllähän sitä voi näinkin elää ja nauttia elämästä :)

    • kjsdkjs

      Pelko pois ja porskuta rohkesti eteenpäin. Joskin syystä minäkin tunsin olevani tuossa 27-vuotiaana tosi vanha mutta sen jälkeen en edes ole joutanut ajattelemaan asiaa. 38-vuotiaana lähdin uudestaan opiskelemaan yliopistoon ja luinkin sitten tohtoriksi asti. Elämä on ihanaa, kun voi opiskella uusia ammatteja ja sitten tehdä tulevaisuuden hyödyksi työtä lääkärinä, biologina, tutkijana jne. Etsiä mielenkiintoisia työpaikkoja myös ulkomailta ja tavata mielenkiintoisia ihmisiä. Saada ehkä jossakin välissä perhe ja lapsia. Siitä vaan eteenpäin. Ja tavoitteiden eteen täytyy tietenkin aina ponnistella.

    • OnnellinenAikuinen

      Voi, voi sua, kun olet niin kamalan vanha. Ei millään pahalla, mutta mua hiukan naurattaa sun vuodatus :D Olet tosi nuori ja kaikki on edessä. Nautin nuoruudesta ja tee mitä mielesi tekee. Ei sun tarvitse tehdä mitään silloin, kun muut tekevät. Tänä päivänä naiset saavat keskimäärin ekan lapsen 28 vuotiaana eli ei todellakaan kovin nuorena. Nykyään monet tekevät lapsia vasta 30 vuotiaana ja ei ole harvinaista 40 vuotiaat ensisynnyttäjät. Nykyään jokainen saa vapaasti elää itsensä näköistä elämää.

      Olen lukenut jostain, että 20 vuotiaana voi tulla joku aikuistumiskriisi, jossa voi tulla juuri tuollaisia tunteita joista kirjoitat. 20 vuotiaan kriisin kuuluu muun muassa se, että huomaa että lapsuus ja nuoruus on takana. Se on takana, eikä se palaa. Sinä olet nuori aikuinen, mutta entäs sitten? Mitä negatiivista siinä on? Pääset sisään baareihin ja ravintoloihin. Saat ostaa itsenäisesti alkoholia, jos haluat. Vastaat omista teoistasi. Et kai enää haluaisikaan olla vanhempien holhottavana?

      Minä olen yli 30 vuotias. Se tuntuu varmasti ikälopulta sinusta. Minulla ei ole omia lapsia. Miehelläni on kaksi lasta. He ovat jo aika isoja. Olen elänyt elämääni omalla tavalla. Ei elämä lopu, kun ihminen täyttää 30 tai 40 vuotta, vaan elämä muuttuu vain paremmaksi.

      Nainen voi olla 35 vuotiaana 25 vuotiaan näköinen.. riippuen siitä miten on elämäänsä elänyt. Joku voi olla 25 vuotiaana ylipainoinen ja rupsahtanut tantta. Ihmisen ikä ei ole läheskään aina suhteessa siihen miltä ihminen näytää. Elämäntavat ja elämänasenne vaikuttavat paljolti vanhenemiseen.

    • 30v

      40v on käännekohta. Sitä ennen olet vielä nuori. Usko pois.

    • paskapaavo

      Sitten kun olet yli 50 vee, niin kannattaa vasta ruveta miettimään vanhenemista. Tosin moni 50v on vielä ihan hyvässä kunnossa, ja näin olen ei näytä "vanhalta". Jos elät terveellisesti näytät nuoremmalta pidempään. Ikä on pelkkä numero, jos näytät nuorelta.

      • 50 vee hä on vielä nuori. Ainakin mun mielestä. nyt menee yli 60 vee ja elämä on nyt paljon parempaa ku nuorena. Jolloin piti surra kaikkea kamalaa niinku tota vanhenemista. Täähän on mun elämäni parasta vaihetta. On upeeta olla vaan mä. eikä tarvii tulla enää keneksikään. Teillä nuorilla on tosi hauskoja murheita.
        Tulee heti hyvälle tuulelle kun lukee näitä.kukis


    • N19v

      No tottakai 17-25 vuotias on yleisesti kauneimmillaan siinä iässä. Muakin pelottaa vanheneminen, oon "jo" 19v ja tänä vuonna täytän sen 20v. Mä miellän ne 30 ylöspäin niihin tuulipukukansalaisiin enkä todellakaan itse halua olla siinä iässä. Tottakai ne on varmasti nähnyt elämää enemmän ku mun ikänen, mutta jos kauneudesta puhutaan ni 17-25 vuotias vie 100-0. Koska vaikka mitä hoitoja käyttäis ja yrittäis elää terveellisesti ni kyllä se ikä tekee jokatapauksessa tehtävänsä.
      Ihme kommentteja tääl. :S

    • tulimieleenlaittaatä
    • Joppe.

      "No tottakai 17-25 vuotias on yleisesti kauneimmillaan siinä iässä. Muakin pelottaa vanheneminen, oon "jo" 19v ja tänä vuonna täytän sen 20v. "

      Ei ole koska ei ole nainen vielä. Nainen on kaunein 25-50 vuoden ikäisenä, 17 vuotiaat ja 20 vuotiaat ovat finninaamaisia tai kroppaisia amispissiksiä mitkä haisee tupakalle ja ovat liian luisia. Ei toi pidä paikkaansa.
      Kehitys säilyy samana sinne 25v asti, siihen asti on turha haikailla komeiden miesten perään kun niillä on jo oikeet naiset.

      "Mä miellän ne 30 ylöspäin niihin tuulipukukansalaisiin enkä todellakaan itse halua olla siinä iässä. Tottakai ne on varmasti nähnyt elämää enemmän ku mun ikänen, mutta jos kauneudesta puhutaan ni 17-25 vuotias vie 100-0."

      Niin sanot nyt noin kun sulle on huudettu täällä niin pitkään, niin tottakai puolustat itseäsi vähän kuten pikku neiti tekee. Mielipiteitä on kuitenkin monia ja kai tajuat että mies haluaa naisen ja naiset on kauniita, tyttöjen epätoivoiset meikkausyritykset eivät tee vielä naista.
      Kolmekymppinen on just parasta.

      Kas tässä kolmekymppistä "tuulipukukansaa":
      https://www.google.fi/search?q=emma watson&biw=1366&bih=664&tbm=isch&imgil=TKKjbj7oWZ6JuM:;https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcStp_v99w5jlhwOwrwYZzNyiIWwWWZBfNaHZfFpYi-J-o7wEuKivA;1280;1024;eSotUZIU14wQ4M;http://www.leegly.com/emma-watson-photos-and-biography/&source=iu&usg=__fI5xH3yDqsoeoSW_GOUmtEswilo=&sa=X&ei=8f0xU_qZKcz64QSNnYDICg&sqi=2&ved=0CLEBEP4dMAw#q=eden lake kelly r&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=Wrzhf9xYXi44tM:;PB82SNmfrXd_vM;http://4.bp.blogspot.com/_JzeIUcA2Wpo/TPHSenCCRbI/AAAAAAAAAnQ/ykTkjHuGs5I/s1600/edenlake1.png;http://ithinkthereforeireview.blogspot.com/2010_11_01_archive.html;645;363

      https://www.google.fi/search?q=emma watson&biw=1366&bih=664&tbm=isch&imgil=TKKjbj7oWZ6JuM:;https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcStp_v99w5jlhwOwrwYZzNyiIWwWWZBfNaHZfFpYi-J-o7wEuKivA;1280;1024;eSotUZIU14wQ4M;http://www.leegly.com/emma-watson-photos-and-biography/&source=iu&usg=__fI5xH3yDqsoeoSW_GOUmtEswilo=&sa=X&ei=8f0xU_qZKcz64QSNnYDICg&sqi=2&ved=0CLEBEP4dMAw#q=kelly reilly eden lake&tbm=isch&facrc=_&imgdii=oofEgybeslXzjM:;-GxuJ0F1KLP-jM;oofEgybeslXzjM:&imgrc=rF0YMJ2ig6CrbM:;u6A-go2YuB6xpM;http://reeleyes.files.wordpress.com/2011/03/eden-lake.png;http://toptenfilms.net/231-eden-lake/;1540;656

      30-40v nainen vie 100-0 parikymppistä lapsenkasvoista pissiliisaa.

      "Koska vaikka mitä hoitoja käyttäis ja yrittäis elää terveellisesti ni kyllä se ikä tekee jokatapauksessa tehtävänsä.
      Ihme kommentteja tääl. :S "

      Mutta missä vaiheessa se sen tekee, niin nainen yleisesti ottaen on parhaimmillaan 30-40v ikäisenä, monet myös lähes viisikymppisenä.
      Ja jos ikä tekee tehtävänsä niin sen se tekee myös parikymppisenä.
      Kyllä minä ainakin panisin kelly reillyä kun jotain luista pissistä tyyliin 20v.

      • faktoja faktoja

        muijat on typeriä kakskymppisenä ja kuvittelee ittestään ihan liikoja.
        mutta tässä se on semmonen leidi joka on elokuvassa just sen 30 ja parhaimmillaan tai on vielä parempiakin vuosia edessä ainakin 35-40v.

        http://reeleyes.files.wordpress.com/2011/03/eden-lake.png

        repikääpä amispissikset siitä!

        jos amispissis on sitä mieltä että 30v kaunis sihteeri on tuulipukukansaa niin amispissis on kade.


      • 30+ !
        faktoja faktoja kirjoitti:

        muijat on typeriä kakskymppisenä ja kuvittelee ittestään ihan liikoja.
        mutta tässä se on semmonen leidi joka on elokuvassa just sen 30 ja parhaimmillaan tai on vielä parempiakin vuosia edessä ainakin 35-40v.

        http://reeleyes.files.wordpress.com/2011/03/eden-lake.png

        repikääpä amispissikset siitä!

        jos amispissis on sitä mieltä että 30v kaunis sihteeri on tuulipukukansaa niin amispissis on kade.

        Aivan h*lvetin hyvin näkee just ton parikymppisen eron kolmikymppiseen kun noissa edellisissä viesteissä vilahtaa 20v emma watson ja heti perään 30v kelly reilly.... :D


      • ..............

    • aikakulkeenopiasti

      "Vai "hienoille naisille"? Se sinun 30v kaamea akkasi on varmasti vain kateellinen, kun näkee kauniin 20-vuotiaan nuoren naisen, jonka elämä on vasta alussa! Olen 1000% varma, että sinun "kaunis" naisesi ei tiedä 15--20-vuotiaiden elämästä mitään! "


      no joko on alisa 27v ? aika lähellä siis kolmekymppiä pian. ,muutama vuosi kuluu nopeasti :)
      eli alat ilmeisesti pian olla "30v kaamea akka" ?

      Vai onko ne asiat sittenkin niin kuten eräs täällä sinulle aiemmin vuonna 2011 kertoi?
      joko on teinifinnit hävinneet naamasta ja tissit kasvaneet kokoonsa?

    • Kauniinvaimonmies

      "Alisa 20v. helmikuu
      25.4.2011 18:15"

      tämä pissishän ( entinen ) täällä sössötteli mielipiteitään kauniista ja rupsahtaneesta.
      Nyt kun katkeruus on ruman teinin päästä todennnäköisesti kajonnut ja järkee tullut
      tilalle niin tervetuloa aikuisten maailmaan.
      se on nyt sinusta kiinni miten elät.
      rupsahtamiseen sulla menee kuule vielä seuraavat ainakin 20 vuotta, ole siitä huoleti.
      olet nyt 26-27v joten kolmekymppiä lähestyy.

      jos vedit viinaa ja tupakkaa silloin parikymppisenä lapsena, niin se ei tunnetusti hyvää
      ulkonäölle tee, etenkään kun sinulla finnit pursusi perseestäsi silloin pissiksenä.
      hahhahhah.

    • kielioppia.ikä.kaikki

      Aloitaja: et ala näyttämään vanhalta, vaan alat näyttää

    • naisetjatytöt

      Höpölöpö.
      Siihen menee kuule vielä pitkään ennenkuin olet vanha ämmä, eli viidenkympin raja ylittyy roimasti kohti kuuttakymmentä.

      Olette kaikki tytöt paremman näköisiä kolme nelikymppisinä vielä.
      Aikuistutte. That's it.

    • elämästänauttiva2

      "40v on käännekohta. Sitä ennen olet vielä nuori. Usko pois."

      Ei tarvi uskoa.
      Sinulla on vain mielenterveysongelma ja asennevamma.
      Mitään käännekohtia ei ole niin pitkään kuin ollaan terveitä ja nuoria.
      Olet terve ja nuori niin pitkään kun jaksat elää.

      Siinä sulle totuus.
      kaikki muu mitä kuvittelet, on mielesi tuottamaa masentunutta harhaa.
      Omasta itsestäsi se riippuu minä itseäsi pidät.

      Olen itse 40 , mies ja koen eläväni parempaa aikaa kuin minua nuoremmat.
      Aiemmissa vuosissa ei ole mitään ihmeellisempää paitsi useimmilla
      asiat ovat huonommin,

      Mietipä itse:

      Olen perustamassa perhettä, meille syntyy lapsi.
      Ryyppään aina kun huvittaa ja minulla on paljon enemmän asioita
      kuin nuoremmillani.
      Pian menemme laivalle juhlimaan kuten tapana on.

      En tiedä miten teidän elämä kulkee mutta meillä se kulkee paremmin kuin teininä.
      Se ei ole koskaan iästä kiinni vaan siitä miten elämänsä järjestää.
      Pölhöt suomalaiset ovat asennevammaista kansaa joille saa naureskellakin.

      Suomalainen teini luulee että elämä päättyy viiteenkymppiin.
      Miten se siihen päättyy?
      Mitä elämää on olla sitä nuorempi?
      Suurin osa tälläkin "nettipalstalla" on sinkkuja jotka vaan mussuttaa omiaan
      ja lukee kaiken googlesta.
      Onneksi kaikki ei ole yhtä tyhmiä kuten nämä.

      Jos näkisitte minun elämäni, tulisitte kateellisiksi xD
      Suurimmalla osalla täällä ei ole omaa vakituista muijaa, kesämökkiä, kotia jne.
      vai mitä?

      Niin missä se käännekohta on ja miten se ilmenee?
      Ymmärrän toki jos harmittaa kun muilla menee hyvin ja sinulla ei?
      Jep, minä olen 40v ja olen ihan se sama heppu kuin aina ennenkin.
      Minusta ei ole tullut tylsää. Olen villimpi, Käytän viinaa säännöllisesti vkl
      ja nautin elämästäni.
      Olen jopa lapsenmielinen ja se sopii minulle.

      Jos olisin sinkku, pyörisin nytkin yöelämässä ja iskisin likkoja mitenpäin huvittaa.
      On kuitenkin hienompaa ja arvokkaampaa olla naimisissa ja äveriäämpi.

      Niin että..... onko se totta että teinit on kateellisia meille joilla on asiat
      paremmin vai miten se meni?
      Kannattaa ottaa välillä iltalääke?

      Opiskelijan ja "nuoren" elämä on aika älyvapaata touhua.
      Voin suositella tätä 40v ikää kaikille! Silloin jos toimitte oikein, saatte
      kaikki samat mitä minäkin ja tekin olette iloisia.

    • gtga

      No töttöröö

    • 50vbilettäjä

      Edelllinen puhui asiaa.
      Parikymppisenä ei ole hauskaa olla köyhä ja anorektisen näköinen lapsi
      opiskelijakämppäelämä tuskin kiehtovaa on.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe