sp trans

jake 72

kyllä sp transsilla homma toimii

53

12232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????

      Siis mitäs tuolla viestillä tarkoitat?

    • Nimetön..

      Jep meillä toimii homma oikein kivasti! Hyvä palkka, päivärahat juoksee ja ylityöt maksetaan. Ja jopa palkkakin tulee tilipäivänä eikä viikon myöhässä. Eikä työaikakaan ole paha.

      • tziisus

        tässä nyt sitten oli ideana ?


      • Nimetön..
        tziisus kirjoitti:

        tässä nyt sitten oli ideana ?

        Uskoisin että katkeran entisen työntekijän mollaus kyseistä firmaa kohtaan!


      • jake 72

        pystytkö näyttämään yhtään tilinauhaa missä olet ylitöistä saanut prosentit taitaa pojalla olla vaan kieli ruskea


      • ...

        tohon et usko itsekkään


    • tziisus

      nuo Sampan autot vielä liikkuvan , vaikka vaihtuvuus kuskipuolella onkin hurjaa.

      • Nimetön..

        Vaihtuuhan niitä, mutta toivottavasti saadaan parempia kuskeja tilalle. Osa kun ei viitsi tulla töihin ajallaan, ja osa niin päissään että kortit käryää vuorotellen... Kuka sellaisia viitsii töissä pitää?


      • jake.72
        Nimetön.. kirjoitti:

        Vaihtuuhan niitä, mutta toivottavasti saadaan parempia kuskeja tilalle. Osa kun ei viitsi tulla töihin ajallaan, ja osa niin päissään että kortit käryää vuorotellen... Kuka sellaisia viitsii töissä pitää?

        eihän sp.llä ole kun katkeria kuskeja jotka ei muualta töitä löydä vaan kärvistelevät siellä ja puhuvat toistensa päälle paskaa ja haukkuvat pomonsa sen seläntakana


      • Nimetön..
        jake.72 kirjoitti:

        eihän sp.llä ole kun katkeria kuskeja jotka ei muualta töitä löydä vaan kärvistelevät siellä ja puhuvat toistensa päälle paskaa ja haukkuvat pomonsa sen seläntakana

        Just just ja sähän sen tunnut tietävän oikein hyvin! se on katsos niin että sitä saa mitä tilaa. et jos on paskamainen niin saa paskamaisen kohtelun. mut jos on mukava niin muutkin on sulle mukavia.


      • Master0000

        ajaisin mielellään sp transsille enemmänkin mutta kun ei hlöstönvälitysfirma anna keikkoja enää koska olen valittanut palkoistani. ei ole tullut ajallaan eikä oikeata määrää. työstä pitää saada sovittu palkka, sen takia sitä teen.


      • Ihmettelijä.
        jake.72 kirjoitti:

        eihän sp.llä ole kun katkeria kuskeja jotka ei muualta töitä löydä vaan kärvistelevät siellä ja puhuvat toistensa päälle paskaa ja haukkuvat pomonsa sen seläntakana

        Kerroppas jake,jos sp yhtiöt on työn anatajana niin helvetin hyvä,minkä ihmeen takia siellä kuski vaihtuvuus on sitten suuri tai minkä takia firman nimen mainitseminen saa ihmisllä karvat pystyyn?
        Jotainhan silloin on firmassa oltava pielessä.
        Ja empä ole missään nähnyt esim mainontaa,että
        firma olisi AAA Luottoluokituksen piirissä.


    • ABF

      Itse olen nyt kuukauden päivät ajellut SP-transin/Samsped autoa ja ainakaan vielä ei ole mitään moitittavaa ollut, pari kertaa joutunut huollattamaan autoa mutta siitäkin selvinnyt kun ilmoitellut "johdolle".. Tosin työsuhteessahan minä en ole SP:lle, lainatyöläinen kun olen. ~80-100h/2vk kuitenkin heille työskentelen. Oma mielikuva on varsin positiivinen =)

      • mäxxx

        Pääkaupunkiseudun ehdottomasti huonoinpia yrityksiä.Palkoissa kusetetaan ja kaikki on päin vittua.


      • jani00
        mäxxx kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudun ehdottomasti huonoinpia yrityksiä.Palkoissa kusetetaan ja kaikki on päin vittua.

        ihan oige ! ! !


    • Vuokrakuski

      Sp yhtiöt: En suosittele kellekkään.Olen kyseisellä yrityksellä töissä ollut vuoden tämän aikana laskut on maksettu 2 kertaa ajalllaa.Tällähetkellä saatavia reilu 6000 Eur.!Yhteistyö loppuu tämän yhtiön kanssa tänään ja rahat peritään sitten perintätoimistojen kautta.Valehtelua ja kieroiluja sekä paljon paskan puhumista tässä firmassa.

    • nate

      ite ajanu kans homma toimi jonkin aikaan sit laskut myöhäs ja selittelyitä tunteja katoilee sunmuuta en suosittele

      • Että semmoista

        Niin ja aina on palkanlaskijassa tai tilitoimistossa vika :D LOL.
        Luulisi,että noinkin suuressa yrityksessä olisi käytössä kunnon tilitoimisto.
        Olisi mukavaa tietää minkä tilitoimiston kautta homma pyörii. En ainakaan itse tekisi yhteistyötä tilitoimiston kanssa joka jatkuvasti tekee virheitä.


      • 10
        Että semmoista kirjoitti:

        Niin ja aina on palkanlaskijassa tai tilitoimistossa vika :D LOL.
        Luulisi,että noinkin suuressa yrityksessä olisi käytössä kunnon tilitoimisto.
        Olisi mukavaa tietää minkä tilitoimiston kautta homma pyörii. En ainakaan itse tekisi yhteistyötä tilitoimiston kanssa joka jatkuvasti tekee virheitä.

        nii see toimi SP, SAMSPED ja muut Pentikäise firmoissa


    • entine

      Kyl täytyy heti alkuun sanoo ,et toi sami pentikäiisen firma on ihan silkkaa kusetusta.
      1 palkoissa kusetetaan ja huolella joka tilistä puuttuu tunteja joten olkaa tarkkana tuntien kansssa
      2 jos jotain kysyt esim toimarilta joka on ylin kaikista niin kerran vastaa puhelimeen jonka jälkeen saa tekstarilla kiinni.
      3 firmassa toimii myös mikko teittinen joka ei tiedä hevon persettäkään mistään ja kun esität oman näkemyksen niin ruvetaan aukomaan päätä.
      Minun mielestäni kertoo aika paljon firmasta jos ei tämän päivän vuokrafirmat halua yhteistyötä tehdä. Sanon vaa sen et uudet ja tulevat kuskit kiertäkää kaukaa on varmasti parempia paikkoja kun tämä paska lafka itse olen alalla olllut kohta kymmenen vuotta ja lapsellisin käytös oli kyllä tällä firmalla .

    • katkera antero

      runkaktkaa ristiin vitun irtoperä homot teistä ei ole miesten hommiin terveisin

    • Pettynyt SP:läinen

      Kyllähän tuolla palkkahommelit menee silleen että aikalailla saa muistuttaa sovituista asioista Aina sama selitys et uus tyttö laskee palkat tai kipeä,mene ja tiedä.1 1/2 vuotta duunissa kyseisessä firmassa ja ainooastaan neljästä liksasta ei tarttenu perään kysellä.Nyt sama souvi lopputilin kanssa.Ei pysty suosittelee kenelekkään,ja totta Teittinen ei tiedä asioista hevon persettäkään.....Aivan turha mies siinä vakanssissa

    • turvekeisari3

      katkera antero on asia linijalla irtoperä miehille riittää kun juitsari heittää mällit niitten kurkkuun joka perjantai ja palkan laskija poraa perseeseen ja uhkaa potkuilla jos ei painu vittuun konttorista...

    • katkera antero

      turvekeisari mennäänkö kahville hartolassa tavataan.

    • turvekeisari3

      katkera antero tulisiko sinusta notkea antero vai valtava antero hartolan nesteellä tavataan otan omaa rasvaa.toivottavasta OAK miehet sattuisi mukaan kimppaan

      • Olen kuningas

        Me oak:oon miehet olemme nelostien Kuninkaita,joten turha tulla kaikenlaisten turvejullien turpaa repimään.Oak:oon ajoon ei pääse,kuin harvat ja valitut rautaiset ammattilaiset.


    • rahti102

      Puskaradio laulanut, että aivan p..ska yritys. Jatkuvasti hakee uusia kuljettajia, kun mikään ei toimi. Polkee hintoja ja koittaa kiskoa erotuksen kuljettajien tilinauhasta. Kokemuksia?

    • jape 74

      Selailin huvikseni mol'lin sivuja katsoen, mitkä firmat uudeltamaalta tarvitsee/pyrkii epätoivoisesti saamaan kuskeja ja mihin ajoon.

      Tuli ilmoitus vastaan, jonka jälkeen oli pakko katsoa onko kyseisestä yrityksestä mitään keskustelua tällä palstalla.

      Kopio työilmoituksesta:

      SAMSPED

      "Tarvitaan jakeluatonkuljettajjia kylmäkuljetuksiin.

      Yhteydeydenotot mielellään sähköpostilla."

      - jätetty 4.6

      Melko hyvin vahvistaa aiemmat kommentit kyseisestä puljusta. Ei vi... näitä riittää tällä alalla :D

      Tuo aiemmin mainittu Teittinen oli henkilö johon tulisi ottaa yhteyttä.

    • hjdr56

      Joskus ajanut tuolla, aika erikoinen firma. Pekkasia ei makseta jos auto himassa. Toisaalta ei kuulemma saa jättää myöskään tattarisuolle kun naftat pöllitään..
      Palkat tosin tuli ajallaan. En menis uudestaan.

    • 15+6

      Varikko mihin ei voi jättää tattarisuolla? Olisit jättänyt viimeisen paikan laituriin. Jatketaan tästä sitten huomenna...

    • hjdr56

      Lueppas uudestaan. Sanottiin ettei saisi jättää tattikselle, ja himaan kun viet niin ei pekkasia..eli he eivät siis halua maksaa pekkasia.
      Ja jotkut vielä suostui tohon toimintaan. Että semmosta.

    • kuljettaja1

      Ei meidän firmassakaan makseta pekkasia, jos autolla saa kotia mennä ja kaikille tuo passaa. Eivät vaan monet tajua tuon etuuden suuruutta.

      • He..He Samsped..hi..hiii

        ite olin sp.llä... ajoin 280 tuntia kk... rahat oli järjestään myöhässä... ajoin melkein seitsemän päivää viikossa.. ( kaikki kuskit ajoivat järjestään kk yli 250 tutia..olisi työsuojelu miehellä asiaa koko firmaan...) ei mitään lisiä.. täys paska paikka..olkaa ennemin työttömänä kun tähän firmaan.. ite lähdin muutama viikko sitten pois..huh..


    • ihmeiden aika

      Nämä mielipiteet kun lukee niin ei voi kuin ihmetellä(näin ulkopuolisena)
      Onko tällaisessa firmassa mukava olla töissä,kun aamulla lähtee töihin
      onko turvallinen olo ja voi huoletta lähteä työpäivän jälkeen kyselemään
      pankista 200000 eur lainaa asunnon ostoon. Minua ainakin pelottaisi
      enkä uskaltaisi edes lähestyä pankin ovea.Kovin turvattomalta tuntuu
      kyseinen työnantaja. Olisi kiva tietää millaiset ihmiset pystyvät olemaan
      tällaisessa firmassa töissä jossa oman henkilökohtaisen tulevaisuuden
      suunnittelu on lähes mahdotonta ainakin näiden kirjoittajien kertomusten
      perusteella.

      • ihmetys ?

        Hemmetin hyvä kysymys! Onko kukaan oikeasti miettinyt missä mennään?
        Onko järkeä? Mitä jatkossa?
        Onhan tuo edellä oleva lohdutonta luettavaa varsinkin jos firman oma porukka
        tätä keskustelua pyörittää eli joku voisi sanoa "likaa omaa pesää"


    • Molli-Eino

      Likaa omaa pesää . Hyvin huomattu SP trans on kuitenkin tytäryhtiöineen
      yksi pääkaupunkiseudun merkkittävimmistä yhtiöistä.joten ei mollata.

    • Seppo Peltor

      Ja sen huomaa ,että merkittävä yhtiö. yli 8000lukijaa tällä sivulla.
      SP trans todella rulettaa ja tosi positiivisella meiningillä.

    • Mande Torrogood

      Onko tämä sp trans ja Samsped = sama firma. Miksi onko tässä joku
      kikkailu käynnissä. Sp transin kuskille olin kohtelias niin suurinpiirtein näytti
      keskisormea minulle. Ei oikein tunnu asenne olevan kohdillaan näillä
      mestareilla.

    • persefirma

      Liksat on koko ajan myöhässä!!

    • in merory

      Persefirma olet käsittänyt hommat väärin. Sinä ajat ajamisen ilosta, et rahasta.
      Pikku-poikana tämä asia oli sinulle täysin selvää. Jos vaan saa ajaa
      kuorma-autoa niin ei minulle siitä tarvitse mitään maksaa.
      Kaiva lapsuutesi asenne esille ja ole mies!
      SP-Trans on jo omaksunut puolestasi asenteen.

    • huhi

      tää toimari on ihan pelle ja koko pulju.ei maksa mitään.
      leikkii ku pikkupoika.Ei tunne työturva asioita!!!

      • tyytyväine työntekijä :3

        sp trans. Samsped. S.pentikäinen samaa paskaa ja vitun työntekijöitään polkeva yritys tässä talossa toimii itseään huoraava teittinen mikko joka järkkää ajosi ja pitää huolen että puhelin savuaa aivan tauotta vitun idioottimaisilla kysymyksillä ja jopa pullistelevalla tavalla..tämä paska kärpänen pitäisi iskeä suoraan multiin ja syöttää kivekset lampaille. Jos läskipää näät tämän tekstin ni odota vaan!! Kyllä ne jätkät tulee...ja älkää luulko että tossa noi saatanan taidottomat osaisi vielä palkan maksaa ajalleen SAATIKAAN oikeaa määrää! Kesätyöläinen kusemassa palkat aina samaa syytä pitäisikö pentikäisen sami sinunki laittaa pullon korkki vaan kiinni jos tuntuu mahdottomalta maksaa työntekijöiden palkka ajoissa oikein pers aukisesta lompakostasi??


      • Duunari2013
        tyytyväine työntekijä :3 kirjoitti:

        sp trans. Samsped. S.pentikäinen samaa paskaa ja vitun työntekijöitään polkeva yritys tässä talossa toimii itseään huoraava teittinen mikko joka järkkää ajosi ja pitää huolen että puhelin savuaa aivan tauotta vitun idioottimaisilla kysymyksillä ja jopa pullistelevalla tavalla..tämä paska kärpänen pitäisi iskeä suoraan multiin ja syöttää kivekset lampaille. Jos läskipää näät tämän tekstin ni odota vaan!! Kyllä ne jätkät tulee...ja älkää luulko että tossa noi saatanan taidottomat osaisi vielä palkan maksaa ajalleen SAATIKAAN oikeaa määrää! Kesätyöläinen kusemassa palkat aina samaa syytä pitäisikö pentikäisen sami sinunki laittaa pullon korkki vaan kiinni jos tuntuu mahdottomalta maksaa työntekijöiden palkka ajoissa oikein pers aukisesta lompakostasi??

        Kelle se Teittinen sitt huoraa? Jos palkat on myöhässä/maksettu väärin nii eks kannata olla yhteydessä liittoon eikä täällä tilittää? Työnantajii on moneen lähtöön ja duunipaikkoja kauhee määrä, kyll hyvällä työntekijällä on valinnan varaa. En mä pelkkää paskaa oo tosta firmasta kuullu, käsittääkseni toi Teittinen on ainut älyllinen koko puljussa.


      • Liiton miäs!!
        Duunari2013 kirjoitti:

        Kelle se Teittinen sitt huoraa? Jos palkat on myöhässä/maksettu väärin nii eks kannata olla yhteydessä liittoon eikä täällä tilittää? Työnantajii on moneen lähtöön ja duunipaikkoja kauhee määrä, kyll hyvällä työntekijällä on valinnan varaa. En mä pelkkää paskaa oo tosta firmasta kuullu, käsittääkseni toi Teittinen on ainut älyllinen koko puljussa.

        Hei...nyt järki käteen..... Ei se palkka ole niin tärkeä. kertynyt ajokokemus ja
        yleensä ottaen se ,että saa ajaa isoa autoa ihan yksin. Kukaan ei määräile
        miten vaihdat ja ajotko ylinopeutta. laita nyt arvot kohdilleen.
        SP trans on paras ja samassa luokassa kuin Kovanen,Kilon osuusauto ja
        Esa kuokka tuo rehellisyyden peruskuva(noudattaa sopimuksia kirjaimellisesti)


    • Sam märää tahdin

      Kaikesta huolimatta. SP trans,Samsped on edelleen yksi merkittävämmistä
      kuljetusliikkeistä Kuokan ja Kovasen ohella Uudellamaalla.
      Ainahan löytyy joku tyytymätön kaltoin kohdeltu nuori. Elämä on!

    • Hunajainen SAM

      SP trans tulee joka mutkassa vastaan hymyssä suin. Se kertoo että hyvin menee
      Ei huolen häivää...

    • Anne tyttö 24 v.

      Tämä viestiketju on aika hurjaa luettavaa. En suosittele alle 18 vuotiaille.
      Kun lukee näiden työntekijöiden avointa vuodatusta työnteosta kyseisessä
      yrityksessä niin enpä uskaltaisi sinne mennä töihin.

    • pelimies 69

      Kaikesta huolimatta SP = se pelittää (ja ikuisesti)
      Älkää kantako huolta hommat hoituu jatkossakin.

    • Trolli Nimetön

      Kiva lukea pelokkaiden nimimerkin taakse kätkeytyvien pikkutrollien itkemistä joistain naurettavista "mua kiusattiin" jutuista. Firma on iso ja vuosia toiminut, niin ei se sitten voi ihan paska olla. Ja pikkupoojat, jotka on saaneet kuorkkikortin, muttei halua tehdä raskaita töitä, vioivatkin siirtyä pullakuskeiksi osa-aikaisiksi työntekijöiksi 50 € tunnissa plus ylityökorvaukset jne...

    • Työaikalaki?

      Tunnnen miehen joka ollut muutaman kuukauden töissä ko firmassa ja tosiaankin mitään pekkasia ei kerrytä ja heti ilmoitettiin jo työhönotto tilanteessa, ettei ylitöistä makseta. Niitä kuitenkin tulee jatkuvasti. Lisiä puuttuu ym. Pitää varmaan kysyä tuolta Uudenmaan työsuojelupiiristä, että miten tämä lakien mukaan pitisi mennä ja pyytää niitä tekemään tarkistus ko firmaan. Porukka taitaa vaihtua aika usein...

    • Suhonen

      Ei se raha saa aina olla kaiken perusta ja varsinkaan ne tyhjänpäiväiset pekkaset.Voin sanoa rehellisesti,et en minäkään maksa pekkasia,mutta annan vapauden kuskeilleni.
      Olen sanonut,että autoa saa laittaa ja pitää kuin omaansa.Arvioin uuden kaverin yleensä hänen henkilöautonsa perusteella.Jos se on hällä väliä tyyliä ja kuin sikolätti,en varmasti ota töihin.
      Meidä yritykseen ei kelpuuteta,kuin ns.elämäntapakuljettajat,sillä kun motivaatio on kohdallaan pojilla,niin silloin työkin hoidetaan kunnolla!Eikä se raha ole pääasia,ei tarvitse aivan kaikkea maksaa.
      Pojilla on hyvä jatkuva työpaikka,hyvät etuudet ja minulla on tuottava firma!Näin tämä toimii!

    • Kilon osuus Ässä

      Tässä edellisessä tyhjentävässä kertomuksessa tuli selväksi,että SP-Trans
      yhtiöön pääsee vain valikoidut ammattilaiset. Kuljetusalan ammattilainen
      on oikeasti elämäntapa ihminen. Tiedän tapauksia joissa kuljettaja on omilla
      rahoilla laittanut firman autoon 3000 eur karjaraudan keulaan.Vaikka palkkarästit
      on olleet jopa 2 kuukautta.
      Se on todella vaativa seula jossa jo heti alku vaiheessa pystytään firmassa
      valikoimaan tavalliset tallaajat erilleen tosi ammattilaisista.
      Moni moittii SP-Trans oy:tä mutta täytyy sanoa,että kaikesta huolimatta
      kyseinen lafka on yksi merkittävämpiä yrityksiä pääkaupunkiseudulla.
      Samassa vaativassa seurassa Esa Kuokan ja Kovasen kanssa.

    • SpHuijattu

      Huijarit ! ! ! Koko SP Yhtiöt

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe