AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Galaxy 7.10. Iskelmäristeily

Galaxy 7.10. Iskelmäristeily

2 Vastausta 2 858 Lukukertaa
Onko joku ollut aikaisemmilla Iskemäradion järjestämillä risteilyillä Galaxylla. Minkä ikäistä porukkaa siellä noin niinku keskimäärin on? Onko ihan juntturoita verkkareissansa?
Olisi pari cityladyä lähdössä sinne (40v).
Alkoi vaan epäilyttään tuo ikäjakauma.
Onhan siellä kuitenkin Paula K ja me.

Finkkuristeily

Olin Fnlandersin tahdittamalla Iskelmäristeilyllä vaimoni kanssa viime vuoden syksyllä. Laiva ei keskiviikosta johtuen ollut aivan täynnä, mutta Finkkujen soittaessa yökerhon tanssilattia oli todellakin tupaten täynnä. Myös karaokebaarin parketilla toisaalla oli melkoinen tungos. Oli kyllä tanssikansa lähtenyt liikkeelle.

Ikäjakauma oli kuin joltain keskiverto tanssilavalta 30-60 v. Samoin pukeutuminen. Ei mitään tuulipukukansaa siis. Nuoriso loisti poissaolollaan diskon ammottaessa tyhjyyttään. Eli melko siistiä oli meno kaikin puolin. Tietysti osaavathan ne vanhemmatkin jos niikseen tulee.

Paulan ollessa tällä kertaa remmissä uskon, että tanssinhaluista porukkaa löytyy. Erityisesti juuri teidän ikäluokassanne, joka ei ole ikä eikä mikään. Se tietysti huonona puolena jos porukasta on kovin paljon pariskuntia.

Hauskaa risteilyä kuitenkin. Rentoutukaa, viihtykää ja nauttikaa kunnolla.

Toivottavasti...

vetäis nuoriakin. Itse nimittäin oon lähdössä ja tuo keskiviikon kuvaus vähän rupes pelottamaan.
 /   /  / Galaxy 7.10. Iskelmäristeily

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta