ZYPREXA

...........

.mihin xyprexaa yleisesti ottaen käytetään?
mihin auttaa? pahoja sivuvaikutuksia?

158

54454

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,
      • Anonyymi

        Luonnon masennuslääke - https://nplink.net/bjahj033
        Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.


    • hoitoon

      Tsekkaa tiedot lääkkeestä osoitteesta www.yliopistonapteekki.fi Hakukenttään vain lääkkeen nimi.

      • ....

        Hupsista! Olin hidas...


      • 38nemernil

        Hyvä apteekkiin ostamaan lääkettä vastaamalla helppo lääketieteellisiä kysymyksiä internetin kautta ja ne antaa reseptiä online sinulle heti, jos olet hyväksytty. http://medicineronline.net/


    • countryboy29

      Sivuvaikutksista: jos tykkäät istuksella kotona zombiena ilman mitään kiinnostusta mistään, tykkäät nukkua 12 tuntia putkeen ja vieläkin olet väsynyt päivällä, sinua ei haittaa lihominen (itse olen lihonut 40kg 4 vuodessa), ja kyllä zyprexa tasoittaa todella mielentilasi, voit sanoa gudbait mielenkiinnon kohteillesi. Psykoosiin se kyllä auttaa kai. Mutta älä anna lääkärin jyrätä sinua allensa jos sitä suositellaan johonkin muuhun esim erillaisuuteen. Itse joudun käyttää zyprexaa pakolla oireisiin joita minulla ei ole, ja elämäni on ohi. Voin vain odotella eläkepapereita, koska en kykene töihin ja töiden ulkopuolisiin esim harrastuksiin.

      • douppila85

        Musta Zyprexa ei auttanut silloin aikoinaan itse psykoosiin, vaan tuli kuin vaikutelma, että Zyprexa olisi tehnyt psykooseja. Onneksi olen tyytyväinen/tyytyväisempi ollut Seroqueliin, vaikka Seroquel taitaa olla esim. vahvempi.


      • pöppöö
        douppila85 kirjoitti:

        Musta Zyprexa ei auttanut silloin aikoinaan itse psykoosiin, vaan tuli kuin vaikutelma, että Zyprexa olisi tehnyt psykooseja. Onneksi olen tyytyväinen/tyytyväisempi ollut Seroqueliin, vaikka Seroquel taitaa olla esim. vahvempi.

        Ihan vaan tiedoksesi: seroquel on aivan homeopaattinen valmiste psykoosin hoidossa verrattuna vaikka zyprexaan tai risperdaaliin. Tämän on monet kliiniset tutkimuksetkin osoittaneet ( käytännön kokemus). Soveltuu joihinkin lievempiin häiriöihin, mut ei todellakaan mikään psykoosilääke.


      • douppila85
        pöppöö kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksesi: seroquel on aivan homeopaattinen valmiste psykoosin hoidossa verrattuna vaikka zyprexaan tai risperdaaliin. Tämän on monet kliiniset tutkimuksetkin osoittaneet ( käytännön kokemus). Soveltuu joihinkin lievempiin häiriöihin, mut ei todellakaan mikään psykoosilääke.

        Onhan se psykoosilääke. Sain valita alotanko Zyprexan uudestaan vai Zyprexaan verrattavan lääkkeen ja valitsin, että ei enää kiitos Zyprexaa. Niin no, mun kohalla kai sitten on kyse niistä lievemmistä häiriöistä.


      • tarina!

        Kerro edes mihin vaivaan tuollainen lääke on määrätty? Kai voit lääkärillesi sanoa miten se "pilaa" elämäsi?? Tai jos et voi, voithan vaihtaa lääkäri: on olemassa paljon myös lääkevastaisia psykiatreja...


      • countryboy29
        tarina! kirjoitti:

        Kerro edes mihin vaivaan tuollainen lääke on määrätty? Kai voit lääkärillesi sanoa miten se "pilaa" elämäsi?? Tai jos et voi, voithan vaihtaa lääkäri: on olemassa paljon myös lääkevastaisia psykiatreja...

        Tilastani käytetty termi on epämääräinen skitsofrenia tai jotain...

        Minulla ei tosin ole mitään siinä olevia oireita, kyllä olen ollut kerran elämässäni psykoosissa, tila jota kukaan sen kokenut ei halua kokea uudestaan. Jos minulla olisi jotain siihen liittyviä oireita nykyään niin tunnistaisin sen kyllä ja ottaisin lääkkeeni mielelläni. Kuulemma ihminen menee psykoosiin yhä uudestaan helpommin jos ei käytä lääkkeitä, mutta minun mielestäni ihminen on kuin rauta karkaistaan se vahvistuu vaikeuksista. Olen kyllä ollut myös ilman lääkkeitäni "vapaana" ja oloni on ollut mahtava niinä harvoina päivinä. Eräs ylilääkäri määräsi minulle zyprexan ja uhkaili että jos en ota zyprexaa niin minuun piikitetään risperdalia, lääke jota jouduin käyttää sairaalassa psykoosini jälkeen, josta melkein lähti henki, onneksi olin sairaalassa... Voitte vain kuvitella kauhun hetkiäni kun sillä uhkailtiin.. Kuulemma olen sairas koska uskon jumalan johdatukseen elämässä, se on tämän ylilääkärin mielestä vain harhaista käyttäytymistä. Sairauteeni liittyy kuulemma se että jos uskoo itseensä ja tietää pystyvänsä johonkin realiteetin rajoissa, niin sekin on harhaista käyttäytymistä. Eli lähes kaikki asiat mitkä liittyvät persoonallisuuteeni ovat vain harhaista käyttäytymistä. Kun yritin kysyä ylilääkäriltä syytä miksi joudun käyttämään zyprexaam vaikka minulla ei pitäisi olla mitään oireita niinlääkäri tyrmäsi minut sanomalla meidän ei tarvitse selittää sinulle mitään ja palaveri oli ohi. Ymmärrän kyllä miksi lääkärit ajattelevat niin että lääkkeet joskus jopa auttavat ihmisiä, kun ihminen lääkitään zombieksi niin eihän sillä ole mitään mahdollisuutta valittaa lääkityksestään kun ei siihen kykene vaan kaikki on ihan samaa.. Kukapa puolustaisi lyötyä.. Ja tuosta painon noususta, kuvitelkaapa ihmistä jonka pitäisi laihduttaa 60% painostaan, koska minä olen saanut sen verran lisää painoa kuin ennen painoin. Se miksi en vaihda lääkäriä johtuu siitä että lääkärit palvovat ylilääkäreitä kuin jumalina, eli ei maksa vaivaa..

        Se minkä takia zyprexaa käytettiin tai käytetään vaivaan kuin vaivaan johtuu kai siitä että silloin kuin se ilmestyi markkinoille sitä jaettiin sairaaloihin, mielenterveys poliklinikoille ym. kai ilmaisiksi ennenkuin se homma kiellettiin...

        Millainen olin ennen lääkitystä: Olin köyhän maalaistalon poika, jolla oli yksinkertaiset harrastukset ja unelmat. Olin ujo utelias, iloinen ja tunteikas (ehkä liikaakin, eli hölmö kun elin tunteella) uskoin siihen että kovalla työllä saavuttaa unelmansa. Olin liikunnalinen, saatoin kävellä kymmenen kilometriä päivässä, pääsäni oli jopa ajatuksia.. Ehkä en osannut tuoda julki tunteitani tai ajatuksiani liittyy siihen että olin ujo.. Sain jopa jotain irti elämästäni, mutta nyt...

        Mutta nyt palaan zombieksi ja otan kilttinä poikana lääkkeeni...


      • kohtalotar84
        countryboy29 kirjoitti:

        Tilastani käytetty termi on epämääräinen skitsofrenia tai jotain...

        Minulla ei tosin ole mitään siinä olevia oireita, kyllä olen ollut kerran elämässäni psykoosissa, tila jota kukaan sen kokenut ei halua kokea uudestaan. Jos minulla olisi jotain siihen liittyviä oireita nykyään niin tunnistaisin sen kyllä ja ottaisin lääkkeeni mielelläni. Kuulemma ihminen menee psykoosiin yhä uudestaan helpommin jos ei käytä lääkkeitä, mutta minun mielestäni ihminen on kuin rauta karkaistaan se vahvistuu vaikeuksista. Olen kyllä ollut myös ilman lääkkeitäni "vapaana" ja oloni on ollut mahtava niinä harvoina päivinä. Eräs ylilääkäri määräsi minulle zyprexan ja uhkaili että jos en ota zyprexaa niin minuun piikitetään risperdalia, lääke jota jouduin käyttää sairaalassa psykoosini jälkeen, josta melkein lähti henki, onneksi olin sairaalassa... Voitte vain kuvitella kauhun hetkiäni kun sillä uhkailtiin.. Kuulemma olen sairas koska uskon jumalan johdatukseen elämässä, se on tämän ylilääkärin mielestä vain harhaista käyttäytymistä. Sairauteeni liittyy kuulemma se että jos uskoo itseensä ja tietää pystyvänsä johonkin realiteetin rajoissa, niin sekin on harhaista käyttäytymistä. Eli lähes kaikki asiat mitkä liittyvät persoonallisuuteeni ovat vain harhaista käyttäytymistä. Kun yritin kysyä ylilääkäriltä syytä miksi joudun käyttämään zyprexaam vaikka minulla ei pitäisi olla mitään oireita niinlääkäri tyrmäsi minut sanomalla meidän ei tarvitse selittää sinulle mitään ja palaveri oli ohi. Ymmärrän kyllä miksi lääkärit ajattelevat niin että lääkkeet joskus jopa auttavat ihmisiä, kun ihminen lääkitään zombieksi niin eihän sillä ole mitään mahdollisuutta valittaa lääkityksestään kun ei siihen kykene vaan kaikki on ihan samaa.. Kukapa puolustaisi lyötyä.. Ja tuosta painon noususta, kuvitelkaapa ihmistä jonka pitäisi laihduttaa 60% painostaan, koska minä olen saanut sen verran lisää painoa kuin ennen painoin. Se miksi en vaihda lääkäriä johtuu siitä että lääkärit palvovat ylilääkäreitä kuin jumalina, eli ei maksa vaivaa..

        Se minkä takia zyprexaa käytettiin tai käytetään vaivaan kuin vaivaan johtuu kai siitä että silloin kuin se ilmestyi markkinoille sitä jaettiin sairaaloihin, mielenterveys poliklinikoille ym. kai ilmaisiksi ennenkuin se homma kiellettiin...

        Millainen olin ennen lääkitystä: Olin köyhän maalaistalon poika, jolla oli yksinkertaiset harrastukset ja unelmat. Olin ujo utelias, iloinen ja tunteikas (ehkä liikaakin, eli hölmö kun elin tunteella) uskoin siihen että kovalla työllä saavuttaa unelmansa. Olin liikunnalinen, saatoin kävellä kymmenen kilometriä päivässä, pääsäni oli jopa ajatuksia.. Ehkä en osannut tuoda julki tunteitani tai ajatuksiani liittyy siihen että olin ujo.. Sain jopa jotain irti elämästäni, mutta nyt...

        Mutta nyt palaan zombieksi ja otan kilttinä poikana lääkkeeni...

        olen todella pahoillani saamastasi kohtelusta! olen itse sairaanhoitaja, psykiatrinen hoitotyö, enkä voi ymmärtää kertomaasi todeksi. mikäli olet oikeassa ja rehellinen asian suhteen, olet todella joutunut kaltoinkohdelluksi.

        Itse työssäni otan huomioon aina potilaan ajatukset ja tuntemukset ja jopa sekavien puheiden joukosta koitan löytää huomioita jonka avulla voisimme työryhmän kanssa auttaa potilasta selvempään ja itsenäisempään elämään..

        On hurjan kuuloista että lääkkeillä uhkaillaan, potilaalla on itsemääräämisoikeus.


      • H.P.
        countryboy29 kirjoitti:

        Tilastani käytetty termi on epämääräinen skitsofrenia tai jotain...

        Minulla ei tosin ole mitään siinä olevia oireita, kyllä olen ollut kerran elämässäni psykoosissa, tila jota kukaan sen kokenut ei halua kokea uudestaan. Jos minulla olisi jotain siihen liittyviä oireita nykyään niin tunnistaisin sen kyllä ja ottaisin lääkkeeni mielelläni. Kuulemma ihminen menee psykoosiin yhä uudestaan helpommin jos ei käytä lääkkeitä, mutta minun mielestäni ihminen on kuin rauta karkaistaan se vahvistuu vaikeuksista. Olen kyllä ollut myös ilman lääkkeitäni "vapaana" ja oloni on ollut mahtava niinä harvoina päivinä. Eräs ylilääkäri määräsi minulle zyprexan ja uhkaili että jos en ota zyprexaa niin minuun piikitetään risperdalia, lääke jota jouduin käyttää sairaalassa psykoosini jälkeen, josta melkein lähti henki, onneksi olin sairaalassa... Voitte vain kuvitella kauhun hetkiäni kun sillä uhkailtiin.. Kuulemma olen sairas koska uskon jumalan johdatukseen elämässä, se on tämän ylilääkärin mielestä vain harhaista käyttäytymistä. Sairauteeni liittyy kuulemma se että jos uskoo itseensä ja tietää pystyvänsä johonkin realiteetin rajoissa, niin sekin on harhaista käyttäytymistä. Eli lähes kaikki asiat mitkä liittyvät persoonallisuuteeni ovat vain harhaista käyttäytymistä. Kun yritin kysyä ylilääkäriltä syytä miksi joudun käyttämään zyprexaam vaikka minulla ei pitäisi olla mitään oireita niinlääkäri tyrmäsi minut sanomalla meidän ei tarvitse selittää sinulle mitään ja palaveri oli ohi. Ymmärrän kyllä miksi lääkärit ajattelevat niin että lääkkeet joskus jopa auttavat ihmisiä, kun ihminen lääkitään zombieksi niin eihän sillä ole mitään mahdollisuutta valittaa lääkityksestään kun ei siihen kykene vaan kaikki on ihan samaa.. Kukapa puolustaisi lyötyä.. Ja tuosta painon noususta, kuvitelkaapa ihmistä jonka pitäisi laihduttaa 60% painostaan, koska minä olen saanut sen verran lisää painoa kuin ennen painoin. Se miksi en vaihda lääkäriä johtuu siitä että lääkärit palvovat ylilääkäreitä kuin jumalina, eli ei maksa vaivaa..

        Se minkä takia zyprexaa käytettiin tai käytetään vaivaan kuin vaivaan johtuu kai siitä että silloin kuin se ilmestyi markkinoille sitä jaettiin sairaaloihin, mielenterveys poliklinikoille ym. kai ilmaisiksi ennenkuin se homma kiellettiin...

        Millainen olin ennen lääkitystä: Olin köyhän maalaistalon poika, jolla oli yksinkertaiset harrastukset ja unelmat. Olin ujo utelias, iloinen ja tunteikas (ehkä liikaakin, eli hölmö kun elin tunteella) uskoin siihen että kovalla työllä saavuttaa unelmansa. Olin liikunnalinen, saatoin kävellä kymmenen kilometriä päivässä, pääsäni oli jopa ajatuksia.. Ehkä en osannut tuoda julki tunteitani tai ajatuksiani liittyy siihen että olin ujo.. Sain jopa jotain irti elämästäni, mutta nyt...

        Mutta nyt palaan zombieksi ja otan kilttinä poikana lääkkeeni...

        Skitsofreniaan ja psykooseihin on olemassa luontainen hoito, joka käyttää tiettyjä vitamiineja mega-annoksina. Hoitoa on Yhdysvalloissa käytetty kymmenien vuosien ajan menestyksellä. Suomessa Helsingin Antioksidanttiklinikalla toimiva lääkäri Karin Munssterhjelm käyttää ko. ortomolekylääristä lääketiedettä mielen sairauksiin. Syy miksi vitamiinihoito ei ole yleisessä käytössä on yksinkertaisesti raha. Vitamiineja ei voi patentoida ja lääketehtaat eivät täten ole kiinnostuneita asiasta. Kannattaa ottaa yhteys ko. klinikalle ja varata aika. Zyprexa on syytä lopettaa hitaasti myöhemmin vitamiinihoidon alettua. Uskon, että saat avun.


      • voevoewoe
        kohtalotar84 kirjoitti:

        olen todella pahoillani saamastasi kohtelusta! olen itse sairaanhoitaja, psykiatrinen hoitotyö, enkä voi ymmärtää kertomaasi todeksi. mikäli olet oikeassa ja rehellinen asian suhteen, olet todella joutunut kaltoinkohdelluksi.

        Itse työssäni otan huomioon aina potilaan ajatukset ja tuntemukset ja jopa sekavien puheiden joukosta koitan löytää huomioita jonka avulla voisimme työryhmän kanssa auttaa potilasta selvempään ja itsenäisempään elämään..

        On hurjan kuuloista että lääkkeillä uhkaillaan, potilaalla on itsemääräämisoikeus.

        Läheisen ihmisen kokemuksia seuranneena olen todennut, että on hyvin monenlaisia lääkäreitä. On niitä, jotka paasaavat potilasta kuuntelematta omaa paasaustaan ja jos on vähänkin eri mieltä, saa ryöpyn silmilleen. Sitten on niitä, jotka kysyvät potilaalta, mitä lääkettä hän haluaisi syödä. Tai miten haluaisi itseään hoidettavan. !! Ahdistusdepressioinen se vasta osaakin arvioida, mikä olisi hyväksi???
        Tulee joskus mieleen, että jos se yksi valelääkäri olisikin valinnut psykiatrian, se olisi voinut jatkaa vuosia jäämättä kiinni.


      • geraerg
        voevoewoe kirjoitti:

        Läheisen ihmisen kokemuksia seuranneena olen todennut, että on hyvin monenlaisia lääkäreitä. On niitä, jotka paasaavat potilasta kuuntelematta omaa paasaustaan ja jos on vähänkin eri mieltä, saa ryöpyn silmilleen. Sitten on niitä, jotka kysyvät potilaalta, mitä lääkettä hän haluaisi syödä. Tai miten haluaisi itseään hoidettavan. !! Ahdistusdepressioinen se vasta osaakin arvioida, mikä olisi hyväksi???
        Tulee joskus mieleen, että jos se yksi valelääkäri olisikin valinnut psykiatrian, se olisi voinut jatkaa vuosia jäämättä kiinni.

        Vahvistan Coutryboyn kertoman todeksi, minulle tehtiin sama juttu kun uskoin jumalaan ja johdatukseen. Ja siihen että kun katsot itseäsi peilistä (omana itsenä) niin näet todelliset kasvot. Ja tuo tosiaan lukee raamatussa ja toimin vain raamatun ohjeiden mukaan ja sitten sama homma kävi minulle muka jouduin siitä psykoosin ja pakkosyötettiin zyprexaa uhkailtiin että jos en ota niin piikitetään ja ainakin 6 vahvaa miestä oli ympärilläni pakottamassa. Nyt 2kk jälkeen en enää saa siemensyöksyä enkä pysty pelaamaan, koska se vaatii stressiä. Ja olen viettänyt suurimman osan elämästäni pelaten, joten hukkaan meni sekin työ. Oikeastaan en pysty enää mihinkään tuon lääkityksen jälkeen ja minulla on silti ahistunut olo, en vain pysty tuomaan ahistustani ulospäin niin kuin ennen, joten näyttää kuin asiat olisi paremmin vaikka ne on pahemmin kun en saa hyvitystä kaltoinkohtelustani, minut vain turrutetaan lääkkeellä.


      • pispaspospus5335543
        douppila85 kirjoitti:

        Musta Zyprexa ei auttanut silloin aikoinaan itse psykoosiin, vaan tuli kuin vaikutelma, että Zyprexa olisi tehnyt psykooseja. Onneksi olen tyytyväinen/tyytyväisempi ollut Seroqueliin, vaikka Seroquel taitaa olla esim. vahvempi.

        Seroquel on serotoniini 5-HT2A blokkaaja joten sen lopettaminen aiheuttaa ennemmin kuoleman (suonet menee tukkoon) toisin kuin zyprexan, jolla ei ole adrenergisiä vaikutuksia ja jonka D2/5-HT2A suhde on parempi korkeammilla annoksilla.

        Lääkitys tulee lopettaa nopeasti hyvällä D2/5-HT2A suhteella samalla kuin hormonien (prolactin => th1 dominance) ja stressin vaikutukset otetaan lopettamisessa huomioon eli lopettamisen sivuvaikutukset käsitellään oikea oppisesti. Zyprexan lopettamisesta tosin syntyy helposti diabetes M3 blokkaamisen takia. Samaten stressihormonit lopettamisessa lisäävät vain 5-HT2A reseptoreita eli tilanne huononee kun psykiatrinen biologinen pommi laukaistaan.

        Psykiatri on ihminen joka usein uskoo että lopullinen ratkaisu tilanteeseesi on kuolema.


      • ei hyvääpäivää

        Pystyn samaistumaan kokemaasi, 20 kiloa tuli parissa vuodessa, tosin lääkkeenä on Ketipinor. Olen kokeillut myös zyprexaa, josta lääkäri oli onnellinen, vaikka ne aiheuttivat mulle psykoottisen olon 24h/vrk : oli pelkotiloja , sekavuutta ja näin mustia miehiä... en juurikaan saanut myöskään nukuttua ilman Tenoxeja, joten olisiko lääkäri ollut kenties jonkinlainen psykopaatti?


      • rehellisesti1
        voevoewoe kirjoitti:

        Läheisen ihmisen kokemuksia seuranneena olen todennut, että on hyvin monenlaisia lääkäreitä. On niitä, jotka paasaavat potilasta kuuntelematta omaa paasaustaan ja jos on vähänkin eri mieltä, saa ryöpyn silmilleen. Sitten on niitä, jotka kysyvät potilaalta, mitä lääkettä hän haluaisi syödä. Tai miten haluaisi itseään hoidettavan. !! Ahdistusdepressioinen se vasta osaakin arvioida, mikä olisi hyväksi???
        Tulee joskus mieleen, että jos se yksi valelääkäri olisikin valinnut psykiatrian, se olisi voinut jatkaa vuosia jäämättä kiinni.

        valitsisin mieluummin valelääkärin, kuin jonkun jonkun tapaamistani psykiatrisista lääkäreistä (lukuunottamatta yhtä).


      • Suckman

        Itse käytän Zybrexaa estämään Alkoholin himon.Joka olisi paljon isompi ilman Zybrexaa.


      • Anonyymi
        countryboy29 kirjoitti:

        Tilastani käytetty termi on epämääräinen skitsofrenia tai jotain...

        Minulla ei tosin ole mitään siinä olevia oireita, kyllä olen ollut kerran elämässäni psykoosissa, tila jota kukaan sen kokenut ei halua kokea uudestaan. Jos minulla olisi jotain siihen liittyviä oireita nykyään niin tunnistaisin sen kyllä ja ottaisin lääkkeeni mielelläni. Kuulemma ihminen menee psykoosiin yhä uudestaan helpommin jos ei käytä lääkkeitä, mutta minun mielestäni ihminen on kuin rauta karkaistaan se vahvistuu vaikeuksista. Olen kyllä ollut myös ilman lääkkeitäni "vapaana" ja oloni on ollut mahtava niinä harvoina päivinä. Eräs ylilääkäri määräsi minulle zyprexan ja uhkaili että jos en ota zyprexaa niin minuun piikitetään risperdalia, lääke jota jouduin käyttää sairaalassa psykoosini jälkeen, josta melkein lähti henki, onneksi olin sairaalassa... Voitte vain kuvitella kauhun hetkiäni kun sillä uhkailtiin.. Kuulemma olen sairas koska uskon jumalan johdatukseen elämässä, se on tämän ylilääkärin mielestä vain harhaista käyttäytymistä. Sairauteeni liittyy kuulemma se että jos uskoo itseensä ja tietää pystyvänsä johonkin realiteetin rajoissa, niin sekin on harhaista käyttäytymistä. Eli lähes kaikki asiat mitkä liittyvät persoonallisuuteeni ovat vain harhaista käyttäytymistä. Kun yritin kysyä ylilääkäriltä syytä miksi joudun käyttämään zyprexaam vaikka minulla ei pitäisi olla mitään oireita niinlääkäri tyrmäsi minut sanomalla meidän ei tarvitse selittää sinulle mitään ja palaveri oli ohi. Ymmärrän kyllä miksi lääkärit ajattelevat niin että lääkkeet joskus jopa auttavat ihmisiä, kun ihminen lääkitään zombieksi niin eihän sillä ole mitään mahdollisuutta valittaa lääkityksestään kun ei siihen kykene vaan kaikki on ihan samaa.. Kukapa puolustaisi lyötyä.. Ja tuosta painon noususta, kuvitelkaapa ihmistä jonka pitäisi laihduttaa 60% painostaan, koska minä olen saanut sen verran lisää painoa kuin ennen painoin. Se miksi en vaihda lääkäriä johtuu siitä että lääkärit palvovat ylilääkäreitä kuin jumalina, eli ei maksa vaivaa..

        Se minkä takia zyprexaa käytettiin tai käytetään vaivaan kuin vaivaan johtuu kai siitä että silloin kuin se ilmestyi markkinoille sitä jaettiin sairaaloihin, mielenterveys poliklinikoille ym. kai ilmaisiksi ennenkuin se homma kiellettiin...

        Millainen olin ennen lääkitystä: Olin köyhän maalaistalon poika, jolla oli yksinkertaiset harrastukset ja unelmat. Olin ujo utelias, iloinen ja tunteikas (ehkä liikaakin, eli hölmö kun elin tunteella) uskoin siihen että kovalla työllä saavuttaa unelmansa. Olin liikunnalinen, saatoin kävellä kymmenen kilometriä päivässä, pääsäni oli jopa ajatuksia.. Ehkä en osannut tuoda julki tunteitani tai ajatuksiani liittyy siihen että olin ujo.. Sain jopa jotain irti elämästäni, mutta nyt...

        Mutta nyt palaan zombieksi ja otan kilttinä poikana lääkkeeni...

        Pfizer company on Ottanut vallan asettua Mengelen paikalle nyky maapallon ihmiskunnan talouden tulosvastuun toteuttamiseksi. Zyprexa, Zyban,Z,z,z kukaan ei halua olla pyyhitty ulos tuottamattomuuden takia. Lilly on Pfizer company n tytäryhtiö. Ei ole kiva juttu. Mutta on mulla kokemuksia zyprexasta= kymmenen vuotta kesti ja valvotuissa olosuhteissa pelastin elämäni jatkumisen. Vieroitus ja tilalle miedompi lääke. Oli kova puoli vuotta. Mutta 13 vuotta parempaa eloa. Analyfaktinen shokki ja epilepsia saapuvat heti jos edes koskenkaan ihollakaan enää olanzapiniin.
        Kiitos vaan moi kaikille


    • douppila85

      Ei oo henk.koht. sivuvaikutuksia Seroquelista. Otan 100mg päivässä ja se vissiin on tavallisin määrä mitä on, mutta haluaisin 200mg, mutta en oo viittiny ainakaa vielä kysyy 200mg ku en tiiä saanko ja joskus kai kysyn.

    • countryboy29

      minun mielestäni zyprexaa voisi käyttää rangaistus keinona pahimmille rikollisille, ei vankilassa olo ole mitään verrattuna siihen että olisi zyprexan ansiosta vankina omassa kodissaan ja kehossaan. Todennäköisesti rikolliset eivät tekisi rikoksia aineen vaikutuksen alaisena, mistä hänet tietää.. Mutta rangaistuksena vallan mainio siihen, rikollinen menettäisi työkykynsä, perheensä, elämänsä, kärsimys olisi valtava lääkkeen vaikutuksesta johtuen. Olisi rikollisella aikaa miettiä tekoaan, koska hänellä olisi todellakin aikaa siihen. Mutta jokaiselle on annettava toinen mahdollisuus, (ilman lääkettä) vain typerys tekisi zyprexan jälkeen rikoksen, jos seuraavasta tuomiosta olisi elinkautinen tiedossa zyprexan muodossa.

      • monipersoona

        mulla zyprexaa kirjotettiin erillispersoonien "vaimentamiseen", eli voimaannuttamaan ja poistamaan niiden aiheuttamaa ahditusta ja levottomuutta. Ihan pienellä annoksella, nimittäin vain 2,5mg, ja hyvin on tepsinyt. On ihan jees olo olla niinkun ihminen nyt, kun erillispersoonat (5 kpl) on koomassa eikä sekota elämää. Jaksan taas keskittyä asioihin ja tehdä töitä. Alussa oli vähän väsyneempi mut meni ohi ja ruokahalu on ehkä vähän kasvanu, mut ei haittaa, kun olin ihan anorektinen, kun yks niistä esti syömästä.
        I`m happy


      • countryboy29
        monipersoona kirjoitti:

        mulla zyprexaa kirjotettiin erillispersoonien "vaimentamiseen", eli voimaannuttamaan ja poistamaan niiden aiheuttamaa ahditusta ja levottomuutta. Ihan pienellä annoksella, nimittäin vain 2,5mg, ja hyvin on tepsinyt. On ihan jees olo olla niinkun ihminen nyt, kun erillispersoonat (5 kpl) on koomassa eikä sekota elämää. Jaksan taas keskittyä asioihin ja tehdä töitä. Alussa oli vähän väsyneempi mut meni ohi ja ruokahalu on ehkä vähän kasvanu, mut ei haittaa, kun olin ihan anorektinen, kun yks niistä esti syömästä.
        I`m happy

        zyprexassa on vaan vaarana myös se että terveeltä ihmiseltä se vie sen ainoan persoonan..


      • oppiminen
        countryboy29 kirjoitti:

        zyprexassa on vaan vaarana myös se että terveeltä ihmiseltä se vie sen ainoan persoonan..

        Kun mä sain 15mg Zyprexaa oli kuin laudalla olisi lyöty päähän. Avohoidossa sitä alennettiin 10 mg, 7.5 mg ja kun kahden vuoden kuluttua oikea käsi jäykystyi ja kävely meni vaikeaksi eli Parkinsonin oireet. Silloin lääke 5 mg ja 5 mg per kaksi päivää ja mieli oli kurissa, mutta kävely ei. Silloin avohoito lopetti Zyprexan ja olin 5 kuukautta ilman lääkettä. Mielikuvitus aukesi ja visioita syntyi eli olin terve. Nyt neurologit ovat kahden vaihtoehdon äärellä eli onko kyseessä Zyprexan aiheuttama lääkeparkinson vai minun oma parkinson. Minä veikkaan Zyprexaa.

        Jenkkilässä on toinen vaihtoehto www.successfulschizophrenia.org


      • himolaihduttaja
        oppiminen kirjoitti:

        Kun mä sain 15mg Zyprexaa oli kuin laudalla olisi lyöty päähän. Avohoidossa sitä alennettiin 10 mg, 7.5 mg ja kun kahden vuoden kuluttua oikea käsi jäykystyi ja kävely meni vaikeaksi eli Parkinsonin oireet. Silloin lääke 5 mg ja 5 mg per kaksi päivää ja mieli oli kurissa, mutta kävely ei. Silloin avohoito lopetti Zyprexan ja olin 5 kuukautta ilman lääkettä. Mielikuvitus aukesi ja visioita syntyi eli olin terve. Nyt neurologit ovat kahden vaihtoehdon äärellä eli onko kyseessä Zyprexan aiheuttama lääkeparkinson vai minun oma parkinson. Minä veikkaan Zyprexaa.

        Jenkkilässä on toinen vaihtoehto www.successfulschizophrenia.org

        Minulla aloitettiin zyprexa 2 vuotta sitten. Painoin silloin 50 kg, ja nyt 70 kg. Onko sinulle käynyt samoin. Nyt lääke vaihdetaan johonkin toiseen, minkä nimeä en muista..


      • oppiminen
        himolaihduttaja kirjoitti:

        Minulla aloitettiin zyprexa 2 vuotta sitten. Painoin silloin 50 kg, ja nyt 70 kg. Onko sinulle käynyt samoin. Nyt lääke vaihdetaan johonkin toiseen, minkä nimeä en muista..

        Ennen Zyprexaa söin 7 vuotta Orsanilia ja paino nousi 68 kg to 82kg. Opin netistä, että neuroleptit estävät nälän tunteen poistumisen syödessä eli ihminen syö aina vaan. Siten Zyprexan maine lisää 30 kg sai minut vastaiskuun ja tein ohjelman laihtuakseni ja vuoden sisällä olin taas 68 kg, vaikka olin syönyt Zyprexaa eli avain on tietoisuus ja sen mukainen toiminta.


      • ahdistunut
        oppiminen kirjoitti:

        Ennen Zyprexaa söin 7 vuotta Orsanilia ja paino nousi 68 kg to 82kg. Opin netistä, että neuroleptit estävät nälän tunteen poistumisen syödessä eli ihminen syö aina vaan. Siten Zyprexan maine lisää 30 kg sai minut vastaiskuun ja tein ohjelman laihtuakseni ja vuoden sisällä olin taas 68 kg, vaikka olin syönyt Zyprexaa eli avain on tietoisuus ja sen mukainen toiminta.

        tiedätkö lihottaako zyprexa?


      • elitewarez
        oppiminen kirjoitti:

        Kun mä sain 15mg Zyprexaa oli kuin laudalla olisi lyöty päähän. Avohoidossa sitä alennettiin 10 mg, 7.5 mg ja kun kahden vuoden kuluttua oikea käsi jäykystyi ja kävely meni vaikeaksi eli Parkinsonin oireet. Silloin lääke 5 mg ja 5 mg per kaksi päivää ja mieli oli kurissa, mutta kävely ei. Silloin avohoito lopetti Zyprexan ja olin 5 kuukautta ilman lääkettä. Mielikuvitus aukesi ja visioita syntyi eli olin terve. Nyt neurologit ovat kahden vaihtoehdon äärellä eli onko kyseessä Zyprexan aiheuttama lääkeparkinson vai minun oma parkinson. Minä veikkaan Zyprexaa.

        Jenkkilässä on toinen vaihtoehto www.successfulschizophrenia.org

        mulla tuli risperdalista pakkoliikkeitä, oli pakko punnertaa ja juoda vettä. lääkärini nauroi minulle ja käytti diktaattorin asemaa sotilaismaiseen tyyliin alentavasti. oot juonu oot joku hullu.'

        lääkitys kuitenkin vaihdettiin. en vielläkään ole varma oliko risperdal oikeaa risperdalia mutta helvetilliset oireet se sai aikaan. kaikki tapahtui auroran sairaalassa osastolla 15 3c


      • bigmac83
        elitewarez kirjoitti:

        mulla tuli risperdalista pakkoliikkeitä, oli pakko punnertaa ja juoda vettä. lääkärini nauroi minulle ja käytti diktaattorin asemaa sotilaismaiseen tyyliin alentavasti. oot juonu oot joku hullu.'

        lääkitys kuitenkin vaihdettiin. en vielläkään ole varma oliko risperdal oikeaa risperdalia mutta helvetilliset oireet se sai aikaan. kaikki tapahtui auroran sairaalassa osastolla 15 3c

        mulla sama juttu tuon risperdalin kanssa. pakkoliikkeitä ja keskittymis vaikeuksia, onneksi lääke vaihdettiin seroqueliin jota olen persoonallisuudenhäiriöihin syönyt 5 vuotta. mutta nyt lääkäri määräsi zyprexaa jota syön fevarinin lisäks, saa nähdä miten lääke lähtee toimimaan?


      • hemu
        ahdistunut kirjoitti:

        tiedätkö lihottaako zyprexa?

        Hei!!On omakohtasia kokemuksia noin seittemän vuoden takaa..Olin sillon parikymppinen hoikka nainen..alotettuani lääkityksen painoin noin 52kg.Meni vajaa vuosi painoa oli kertynyt reilu 35kg lisää!!Mulle sanottiin että lievää painon nousua saattaa ilmestyä..juu"u!Ite pystyy vaikuttaa aika hyvin siihen kuinka se paino nousee,itsellä lähti lapasesta koko touhu..joten tarkkana!!Kävin yölläkin syömässä..itseltä salaa koska yö naposteluista ei ollu mitään muistikuvaa kunnes aamulla heräsin ja löysin tyhjän keksipaketin!!Tosin mun annostus oli aika raju joten sekin vaikutta..Mutta kyllä se lääke vaan ruokahalua nostaa joten tarkkaile syömisiä!!


      • tuttava
        hemu kirjoitti:

        Hei!!On omakohtasia kokemuksia noin seittemän vuoden takaa..Olin sillon parikymppinen hoikka nainen..alotettuani lääkityksen painoin noin 52kg.Meni vajaa vuosi painoa oli kertynyt reilu 35kg lisää!!Mulle sanottiin että lievää painon nousua saattaa ilmestyä..juu"u!Ite pystyy vaikuttaa aika hyvin siihen kuinka se paino nousee,itsellä lähti lapasesta koko touhu..joten tarkkana!!Kävin yölläkin syömässä..itseltä salaa koska yö naposteluista ei ollu mitään muistikuvaa kunnes aamulla heräsin ja löysin tyhjän keksipaketin!!Tosin mun annostus oli aika raju joten sekin vaikutta..Mutta kyllä se lääke vaan ruokahalua nostaa joten tarkkaile syömisiä!!

        Tyttärelleni määrättiin Zyprexa. Kauhistuneena seurasin kun puolessa vuodessa vanheni paljon. Kävellä köpitti kuin vanha ukki ja lihoi. Alkoi puhua itsarista, munuaisarvot kohoilivat, aikaisemmin sellaista ollut.

        Tartuin asiaan ja Zyprexa lopetettiin kielsin syöttämästä sitä tyttärelleni.

        Vähitellen tyttären olo normaalistui, pöhö "suli pois". Omega3 kapselit ja Karnosiini auttoi normaaliin elämään.

        http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/masennus.html


      • hyvä olis tietää...
        elitewarez kirjoitti:

        mulla tuli risperdalista pakkoliikkeitä, oli pakko punnertaa ja juoda vettä. lääkärini nauroi minulle ja käytti diktaattorin asemaa sotilaismaiseen tyyliin alentavasti. oot juonu oot joku hullu.'

        lääkitys kuitenkin vaihdettiin. en vielläkään ole varma oliko risperdal oikeaa risperdalia mutta helvetilliset oireet se sai aikaan. kaikki tapahtui auroran sairaalassa osastolla 15 3c

        lääkäri oli kyseessä? Mies vai nainen? Nuori vai vanhempi? Suomalainen vai ulkolainen?


      • helkama53235
        tuttava kirjoitti:

        Tyttärelleni määrättiin Zyprexa. Kauhistuneena seurasin kun puolessa vuodessa vanheni paljon. Kävellä köpitti kuin vanha ukki ja lihoi. Alkoi puhua itsarista, munuaisarvot kohoilivat, aikaisemmin sellaista ollut.

        Tartuin asiaan ja Zyprexa lopetettiin kielsin syöttämästä sitä tyttärelleni.

        Vähitellen tyttären olo normaalistui, pöhö "suli pois". Omega3 kapselit ja Karnosiini auttoi normaaliin elämään.

        http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/masennus.html

        Tämä taitaa "trolli"/valhetta, jolla halutaa tapattaa mielenterveysongelmainen lopullisesti.

        Lopettaminen tappaa, piste. Eikä siinä omega3 karnosiini auta.

        Ongelmana on serotoniini 5-HT2A reseptorit, joita on kaikkialla: selkäytimessä (vasomotor center), verisuonistossa, maksassa, luuytimessä. Lisäksi yleistasolla tulehdus/immuunijärjestelmä menee sekaisin ja tulee diabetestä jne.

        Zyprexa on tappolääke. Seroquel 400mg/night (non XR) voi auttaa jonkun verran, tai sitten ei.


      • zyprexa
        oppiminen kirjoitti:

        Kun mä sain 15mg Zyprexaa oli kuin laudalla olisi lyöty päähän. Avohoidossa sitä alennettiin 10 mg, 7.5 mg ja kun kahden vuoden kuluttua oikea käsi jäykystyi ja kävely meni vaikeaksi eli Parkinsonin oireet. Silloin lääke 5 mg ja 5 mg per kaksi päivää ja mieli oli kurissa, mutta kävely ei. Silloin avohoito lopetti Zyprexan ja olin 5 kuukautta ilman lääkettä. Mielikuvitus aukesi ja visioita syntyi eli olin terve. Nyt neurologit ovat kahden vaihtoehdon äärellä eli onko kyseessä Zyprexan aiheuttama lääkeparkinson vai minun oma parkinson. Minä veikkaan Zyprexaa.

        Jenkkilässä on toinen vaihtoehto www.successfulschizophrenia.org

        Veikkaan vahvasti zyprexaa, mut hoitajille/lääkäreille voi olla kynnys myöntää sitä, etteivät joudu vastaamaan teosta, ja ettei potilaat lopu.


      • onneton
        hemu kirjoitti:

        Hei!!On omakohtasia kokemuksia noin seittemän vuoden takaa..Olin sillon parikymppinen hoikka nainen..alotettuani lääkityksen painoin noin 52kg.Meni vajaa vuosi painoa oli kertynyt reilu 35kg lisää!!Mulle sanottiin että lievää painon nousua saattaa ilmestyä..juu"u!Ite pystyy vaikuttaa aika hyvin siihen kuinka se paino nousee,itsellä lähti lapasesta koko touhu..joten tarkkana!!Kävin yölläkin syömässä..itseltä salaa koska yö naposteluista ei ollu mitään muistikuvaa kunnes aamulla heräsin ja löysin tyhjän keksipaketin!!Tosin mun annostus oli aika raju joten sekin vaikutta..Mutta kyllä se lääke vaan ruokahalua nostaa joten tarkkaile syömisiä!!

        Kun aloitin lääkkeen, olin 68kg, (172cm) nyt on paino 89kg , ja hävettää, ja masentaa, kun ei oo minkäänlaista itsehillintää, vaikka annos onkin tippunut pienimpään mahdolliseen. En mäkään muista että olisin syönyt yöllä, mutta kaappi on tyhjä kun herään... jos muisti pätkähtää joka yö noin pahasti, niin miten voin tietää olenko edes nukkunut, vai olenko viettänyt yön jääkaapilla??
        lääkkeitä syön skitsofreniaan, jonka oireita mulla ei ole. eikä kukaan läheinen ei ole pitänyt minua sekavana, ennenkuin aloin syömään skitsofrenialääkkeitä, jonka myötä osa kavereista karsiutui pois elämästäni. En koe oloani kovin naiselliseksi näissä mitoissa, joten saisivat kyllä korvata tämän, vaikka ilmaisella rasvaimulla!


      • Ihan joka päivä jossain
        onneton kirjoitti:

        Kun aloitin lääkkeen, olin 68kg, (172cm) nyt on paino 89kg , ja hävettää, ja masentaa, kun ei oo minkäänlaista itsehillintää, vaikka annos onkin tippunut pienimpään mahdolliseen. En mäkään muista että olisin syönyt yöllä, mutta kaappi on tyhjä kun herään... jos muisti pätkähtää joka yö noin pahasti, niin miten voin tietää olenko edes nukkunut, vai olenko viettänyt yön jääkaapilla??
        lääkkeitä syön skitsofreniaan, jonka oireita mulla ei ole. eikä kukaan läheinen ei ole pitänyt minua sekavana, ennenkuin aloin syömään skitsofrenialääkkeitä, jonka myötä osa kavereista karsiutui pois elämästäni. En koe oloani kovin naiselliseksi näissä mitoissa, joten saisivat kyllä korvata tämän, vaikka ilmaisella rasvaimulla!

        On todella inhottavaa saada diagnoosi että kuuluu skitsofreeneihin vaikka ei ole edes oireita
        Suosittelen että hankkiudut lääkärin luokse joka edesauttaa lääkkeistä eroon mutta ei psykiatrin hehän tai hänhän se ensimmäisenä sinulle niitä suositteli
        Tietääköhän monikaan jolla on edes JONKUNLAISIA mielenhäiriöitä että B12 vitamiinin puutos antaa mielenhäiriöitä joihin psykiatrit eivät vaivaudu edes väittelemään
        Zyprex "antaa sen mitä kehosi kaipaa ota vaikka joka päivä" pyynnöstäkään eivät suosi vitamiinimittauksia vaikka se pelastaisi yhden ihmisen hengen
        Psychiatry kills


    • siskolle

      annetaan 10mg zyprexaa kai joka päivä, kun se on sairaalassa vakavan aivovamman takia ollut nyt 1½kk ja sillä ei kyllä ole mitään skitsofreniaa tai useita persoonia tai mitään. mun mielestä sitä annetaan sille mielialojen vaihtelun tai masennuksen takia ja mielialat on nyt ihan normaalit, itseasiassa mun sisko on nykyään ehkä jopa iloisempi kun mitä on aiemmin ollut. ja se syö ihan normaalin verran, eikä yhtään enempää siis kun ennenkään.

      • mikko 27v

        pitkä teksti, mut kandee tsekata ketä kiinnostaa vähän syvempi luotaus psykoosiin ja aiheeseen käytettäviin lääkkeisiin...

        itse satuin nauttimaan desoxypipradol/who knows what kombinaatiota hiukan liian ison annoksen (katunimi lite coke tälle "huumeelle"). joku 10x overdose epätietoisesti. nousu oli niin hidas että kesti sen 3-4 tuntia niin helvetti repes, melkein kirjaimellisesti. diagnoosi oli täysin lauennut delirium-tila. ja ei siihe mitkää kesyt ryynit enää auttaneet yhtään mitään. on se "vähän" vaikea olla normaalisti jos näkee kuolleet ihmiset ympärillä ja täydellisiä hallusinaatiota muodostuu joka paikasta missä vähänkin silmä sitä sallii, ja ovat siis AINA hämähäkkejä jne jotka hyökkää päälle. äärimmäisessä tilassa se venyi jopa kosketeltaviin tiloihin, haamujen puheiden kuulemisesta puhumattakaan. omaisilleni sanottiin että tätä miestä pitää vahtia 2 hlöä kellon ympäri eka viikko, sit riittää yks vahtimaan seuraavana viikkona.

        itse pointti joka liittyi zyprexaan oli sen teho. mulle annettiin kuukauden satsi 10mg nappeja, ja en niitä enää nykyää uskalla ottaa edes yli varttinamikkaa ku alkaa tulee flashbackkeja kauheasta kinesiasta et alkaa muodostua kuvioita kaikesta mistä ny ylipäätää mahdollista ja värit jahtaa minua jotka irtoaa esim tällasesta lätyskäruudusta. en muista suoraan sanottuna paskan vertaa koko psykoosijaksosta (deliriumia kesti ehkä noin viikon), joka oli siis yhteensä noin kuukauden mittainen ja noin kuukausi sitten pääsin tuosta pois. nyt voin mennä pimeään huoneeseen ja katsella seiniä ja huudella päättömänä bring it on! ;). tarviinkohan jeesiä tohonkin :D.... mut siin oli yks tarina jossa vahva annos zyprexaa palautti mut ns elävien kirjoihin. ku se tohtori seuraili mun katsetta kun tietysti kyyläilin niitä haamuja sen huoneessa niin se varmaan vaikutti siltä et selvä peli, toi kundi tulee olee meillä hoidossa ja hyvän tovin. mutta, rivarit ja itseopiskelu kunniaan!

        vielä tuosta väsyttämisestä, sitä en tajua ollenkaan ylipäätään. mun mielest olantsapiinissa on kyl selkee vahva sedatiivinen vaikutus mut se ei ole levarityylinen paska, joka kestää noin 18tuntia vaikka ottais vaa 50mg... no, on mulla tuttu joka vankilassa söi vuoden ja 3kk 400mg levozinia päivässä, kaitpa ne pitää vangit sil tavalla rauhallisena ettei tuu kahinoita :D... mut, ei levari paska ole, pitää osata käyttää. 25mg on ok jos on 10 tuntia aikaa toipua. 50mg on liikaa aina, en ota ellei oo pakko, ei kiinnosta jotain 15 tuntia tosiaan juntturoida luomet ummessa. useimmiten otan varttinappeja eli noin 12.5mg, joka antaa syvempää unta, eikä herättele yöllä niin iisisti ja se häviää kyl kehosta sen normaalin 6-8 unen aikana ihan riittävästi ettei vituta.


    • habbohotel

      Ei mihinkään. Koko valmiste on täyttä roskaa.
      Aivan uskomattoman kalliskin. Itse en aio käyttää sitä enää koskaan.

    • niin...

      zybrexa auttaa psykoosin oireisiin ainakin minulla....LIHOTTAA:(...olen lopettanut lääkkeen muutaman kerran ja paino tippui nopeasti 10 kg...vaikka tuntui ainakin siltä että söi yhtä paljon kuin ennen....:)mutta lopettamisessakin on haittapuolet;(

      • zzzzzzyp

        itse lihonut 30 kiloo vuodessa..varmaan osittain zyprexan "ansiota" ..toki osa kiloista tervetulleita


      • Anonyymi

        Mulla ruokahalu ja kaikki mielenkiinto kadonnut. Lähimuisti myös


    • psykiatry_kills

      Oman tietoni mukaan Zyprexaa voi alle 5mg annoksia syödä kai aika kauankin ilman että tulee kovin pahoja sivuvaikutuksia. Zyprexa yli 10mg annokset ovat myrkkyä (20mg ja tilanne on kehno vuodessa?).

      Kokonaisuutena antipsykootteja voi syödä kai about 10 vuotta, joista (lääkkestä ja annoksesta riippuen - seroquelin kohdalla pienemmät annokset voivat olla haitallisempia) ekat 5 vuotta on ok ja toiset 5 vuotta olotila pikkuhiljaa heikkenee. 10 vuoden jälkeen voi sitten lopettaa kun pää on lopullisesti hajalla.

      Jos lääkityksen lopettaa ja aloittaa uudestaan niin siihen voi helposti kuolla (Zyprexa?).

      Jos syöt antipsykootteja nauti elämästä täysillä NYT kun vielä kaikki on ok.
      Kymmenen vuotta on lyhyt aika.

      • zyprexa helevetti

        olen todella vihainen ja kaikkea muuta,miehestänitehtiin täysi zombie..syy zybrexa jota menee 30mg.päivä ja debrakinea 1500mg,sit rivatril 2x2mgja vielä lorezpam..huh huh! hän nyt sattui välillä raivostumaan noin neljä kertaa vuodessa...onkuulemma liian imbullsiivinen...ei muuta syytä...no meillä on pieni lapsi,ehkä ne halus vaientaa ihmisen kokonaan...ei sitä ihmistä oo enää olemassa,johon rakastuin...kolme vuotta on pitkä aika odottaa ja katsoa kuinka ihminen kadottaaitsensä..tuijottaa vaan yhteenkohtaan on ihan saamaton,nukkuu,lihoo,eikä kumminkaan ollut minulla ikinä silmät eikä muukaan paikka mustana...
        lääkket nousi hirveisiin annoksiin kunjoutu olemaan vähän aikaa laitoksessa,sain jo sen kerran vähenettyy 10mg,näky jo valoa tunnelinpäässä,nyt taas ollaan jo siinä pisteessä et toinen muuttaa tukiasuntoon???tervemies meni..jokainen suuttuu joskus,miehenikinon enemmän ujo..ei sano vastaan esim. lääkäreille.tässä tulos..


      • sybil54
        zyprexa helevetti kirjoitti:

        olen todella vihainen ja kaikkea muuta,miehestänitehtiin täysi zombie..syy zybrexa jota menee 30mg.päivä ja debrakinea 1500mg,sit rivatril 2x2mgja vielä lorezpam..huh huh! hän nyt sattui välillä raivostumaan noin neljä kertaa vuodessa...onkuulemma liian imbullsiivinen...ei muuta syytä...no meillä on pieni lapsi,ehkä ne halus vaientaa ihmisen kokonaan...ei sitä ihmistä oo enää olemassa,johon rakastuin...kolme vuotta on pitkä aika odottaa ja katsoa kuinka ihminen kadottaaitsensä..tuijottaa vaan yhteenkohtaan on ihan saamaton,nukkuu,lihoo,eikä kumminkaan ollut minulla ikinä silmät eikä muukaan paikka mustana...
        lääkket nousi hirveisiin annoksiin kunjoutu olemaan vähän aikaa laitoksessa,sain jo sen kerran vähenettyy 10mg,näky jo valoa tunnelinpäässä,nyt taas ollaan jo siinä pisteessä et toinen muuttaa tukiasuntoon???tervemies meni..jokainen suuttuu joskus,miehenikinon enemmän ujo..ei sano vastaan esim. lääkäreille.tässä tulos..

        täähän on suomessa "normaalia" täällä ei vielä ole katsos kuultukaan sanasta -Terapia. ja se johtuu hoitajien /lääkärien koulutuksesta.
        laitoksessa oleva hoitaja on vain kuin vanginvartijan roolissa .valvovat vaan sitä ettet karkaa ja että lääkkeet vedetään nassuun kiltisti.
        varmaan hirveetä olla työssä kun ei osaa potilaitaan kohdata ja hoitaa oikeesti.
        -kun ei ole terapeutin koulutusta..eikä tietoa ja osaamista siitä mikä ihmistä oikeesti vaivaa--ja miten hoidetaan SUOMALAINEN MIELENTERVEYSHOITO---HÄPEÄ..JOS OSAAT.


      • niin munkin mies kat
        zyprexa helevetti kirjoitti:

        olen todella vihainen ja kaikkea muuta,miehestänitehtiin täysi zombie..syy zybrexa jota menee 30mg.päivä ja debrakinea 1500mg,sit rivatril 2x2mgja vielä lorezpam..huh huh! hän nyt sattui välillä raivostumaan noin neljä kertaa vuodessa...onkuulemma liian imbullsiivinen...ei muuta syytä...no meillä on pieni lapsi,ehkä ne halus vaientaa ihmisen kokonaan...ei sitä ihmistä oo enää olemassa,johon rakastuin...kolme vuotta on pitkä aika odottaa ja katsoa kuinka ihminen kadottaaitsensä..tuijottaa vaan yhteenkohtaan on ihan saamaton,nukkuu,lihoo,eikä kumminkaan ollut minulla ikinä silmät eikä muukaan paikka mustana...
        lääkket nousi hirveisiin annoksiin kunjoutu olemaan vähän aikaa laitoksessa,sain jo sen kerran vähenettyy 10mg,näky jo valoa tunnelinpäässä,nyt taas ollaan jo siinä pisteessä et toinen muuttaa tukiasuntoon???tervemies meni..jokainen suuttuu joskus,miehenikinon enemmän ujo..ei sano vastaan esim. lääkäreille.tässä tulos..

        30 mg !!! ....niin raivostuttavaa ..... Jo 10 mg on kauhua ! 30mg , tappoyritys? kokeilisi lääkärit/hoitajat itse omia lääkkeitään..
        Multa purkautui muutama vuosi sitten kihlaus, kun jouduin sairaalaan, ja menetin kaverit. . . se siitä, kiitos hoidosta!


      • hoidokki
        sybil54 kirjoitti:

        täähän on suomessa "normaalia" täällä ei vielä ole katsos kuultukaan sanasta -Terapia. ja se johtuu hoitajien /lääkärien koulutuksesta.
        laitoksessa oleva hoitaja on vain kuin vanginvartijan roolissa .valvovat vaan sitä ettet karkaa ja että lääkkeet vedetään nassuun kiltisti.
        varmaan hirveetä olla työssä kun ei osaa potilaitaan kohdata ja hoitaa oikeesti.
        -kun ei ole terapeutin koulutusta..eikä tietoa ja osaamista siitä mikä ihmistä oikeesti vaivaa--ja miten hoidetaan SUOMALAINEN MIELENTERVEYSHOITO---HÄPEÄ..JOS OSAAT.

        täähän on suomessa "normaalia" täällä ei vielä ole katsos kuultukaan sanasta -Terapia. ja se johtuu hoitajien /lääkärien koulutuksesta.
        laitoksessa oleva hoitaja on vain kuin vanginvartijan roolissa .valvovat vaan sitä ettet karkaa ja että lääkkeet vedetään nassuun kiltisti.
        varmaan hirveetä olla työssä kun ei osaa potilaitaan kohdata ja hoitaa oikeesti.
        -kun ei ole terapeutin koulutusta..eikä tietoa ja osaamista siitä mikä ihmistä oikeesti vaivaa--ja miten hoidetaan SUOMALAINEN MIELENTERVEYSHOITO---HÄPEÄ..JOS OSAAT.

        Totta joka sana !


      • Ihmisoikeudet
        sybil54 kirjoitti:

        täähän on suomessa "normaalia" täällä ei vielä ole katsos kuultukaan sanasta -Terapia. ja se johtuu hoitajien /lääkärien koulutuksesta.
        laitoksessa oleva hoitaja on vain kuin vanginvartijan roolissa .valvovat vaan sitä ettet karkaa ja että lääkkeet vedetään nassuun kiltisti.
        varmaan hirveetä olla työssä kun ei osaa potilaitaan kohdata ja hoitaa oikeesti.
        -kun ei ole terapeutin koulutusta..eikä tietoa ja osaamista siitä mikä ihmistä oikeesti vaivaa--ja miten hoidetaan SUOMALAINEN MIELENTERVEYSHOITO---HÄPEÄ..JOS OSAAT.

        Olet oikeassa. Kun kaltoinkohdeltu tarvitsee todellista apua mielenterveysalueella suosittelen cchr-järjestöä se on auttanut maailmanlaajuisesti ihmisiä joilta on riistetty ihmisoikeudet
        Se paljastaa myös useita asiantuntijoita käyttäen mitä psykiatriset huumeet (lääkkeet) saavat aikaan ja onko kenenkään niitä järkevää käyttää
        Kun googlaat cchr saat tietoa järjestöstä
        Toivotan onnea


      • suru--

        Minun puolisoni tehtiin kanssa lääkezombiksi. Oli aikanaan huumorintajuinen ja eloisa persoona, jolla oli pilkettä silmäkulmassa . Meni sairaalaan vaikeana jaksona masentuneena. Lääkäri syötti tätä Zyprexaa, jotain muuta lääkettä ja rauhoittavaa. Olen seurannut hommaa vierestä, ja todennut, että avokkini ylilääkittiin ja tuntuu, että lääkäri ei tiennyt edes, mitä teki.

        Hän ei ole se enää, kehen rakastuin, mutten aio jättää häntä. Hän on vaan hiljaa, makaa sängyssä, ja ei ole oma itsensä. On lihonut, ei jaksa enää laittautua. Pilke silmäkulmasta on hävinnyt. On surullinen olo nähdä toisen elämänilon ja persoonan hävinneen


    • PSYKIATRIT

      on hirveitä psykopaatteja, ne nauttii kun ihminen menee noista myrkyistä sekaisin, oma kokemus on.EN IKINÄ USKO PSYKIATREIHIN, enkä ikinä pistä yhtäkään neuroleptiä suuhuni, oli se niin karmea kokemus, hirveät vieroitusoireet, ja näitä unettomuuteen ja keskivaikeaan masennukseen määrättiin, nyt on sentralin ja tarvittaessa imovane ja nukun oikein hyvin ja masennuskin on helpottunut, yleislääkärin määräämiä.

      • sybil54

        -eli etkö saanut keskusteluapua? terapiaa/ kohtaamista lähimm,äisenrakkauden hengessä ollenkaan??
        vaan lääkehoitoa?ko


    • kaltoinkohdeltupotil

      Psykiatrinen hoito on tosiaan karmaisevaa. Itse sairastuin homeasunnossa pahasti, tajusin sen tosin vasta kun vaivat meni niin pitkälle että heräili keskellä yötä vapinakohtauksiin, liikkuminen vaikeaa rintakivun takia, muisti pätki ja kuulo ja tuntoaisti alko kadota kunnes poistui ulos, ja tyttöystäväkin sairastu mutta lievemmin, mentiin lääkäriin niin lääkäri alkoi hymyillä kun kerroin miten montaa vaivaa ja että sen täytyy olla mielikuvitusta ja pisti M1-lähetteen ja sitten se oli menoa mielisairaalan osastolle.

      Mulla oli sama kuin muillakin pahasti homealtistuneilla, että elimistö reagoi kaikkiin asioihin tosi vahvasti homeen lisäksi, kemikaalit, savut, jne. No, osastolla tietysti oli jo kunnon tupakan katku ja sanoin siellä että en halua jäädä tänne että paikka ei sovi. Sanottiin että ota vaan iisisti. Menin sit komennettuun huoneeseen ja jonkun ajan päästä piti vaihtaa toiseen huoneeseen. Siellä oli tyttöystäväkin mukana ja hänkin herkistyneenä totesi saman että uusi huone haisi sellaiselta kuin kämpässämmekin, ja että pyydettiin toista huonetta. Ei saanut. Ennen nukkumaanmenoa siellä jaettiin nukkumiseen ihmisille kuin vitamiineina Tenoxit, ja sammuin sänkyyn aika äkkiä. Heräsin about parin tunnin päästä siihen kun kädet vapisivat olkapäistä alkaen ja pää aivan sekaisin. Lähdin ulos huoneesta, ja hoitajat näkivät mut, ja tulivat tunkemaan ison pillerin suuhun, ja veivät eristyshuoneen lattialle nukkumaan. Melkein nukahdin kunnes lääke alkoi vaikuttaa, olo paheni kokoajan, nukkumista ei voinut edes ajatella vaan ahdistava tukahduttava olo jatkui koko yön, joku 10 tuntia siellä makasin, sydän hakkasi niin kovaa kuin pystyy, silmissä sumeni ja näkyi hallusinaatioita, kiveksiin sattui kovasti ja kaikki raajat kylmänä..tuntui ekaa kertaa elämässä että tästä ei välttämättä hengissä selviä. Koko aikana kukaan ei tarkistanut vointia. Aamupäivällä haettiin verikokeisiin, tuskin näin eteeni ja pysyin pystyssä, ja kun yritin istua tuolissa näytteen otossa niin melkein valahdin lattialle kun silmissä pimeni. Käskettiin vain lähteä takaisin ja tehdä tilaa muille. Olo oli jotain mitä en ole ikinä kokenut, tapasin sen jälkeen osaston lääkärin ensikertaa, olin aivan pihalla, tuntui että viimeset 12 tuntia päässäni ei veri kiertänyt ja lekuri haastatteli mua, ja sanoi että olen sekava, eikä lääke voi sitä aiheuttaa, että olen saanut hevosen annoksen lääkettä joka nukuttaa isommankin miehen, että on vain kuvitelmaa! Uskomatonta, tekivät pakkohoitopäätöksen 3 kk ja alkoivat syöttää psykoosilääkettä, joka vahvisti vain tuota reaktiota elimistössäni ja päivä päivältä alkoi kadota kyky lukea ja puhua ja silmissä pupillit vain laajenivat ja supistuivat edestakas ja olin aivan voimaton ja vieras itsellenikin. Hoitajat olivat huolissaan, sanoin että lääke ei sovi ja että käsissäni on ihottumaakin tullut, lääkäri sanoi mulle että "olet raapinut itseäsi vaan!" Vasta kun lopetin lääkkeiden ottamisen salaa, muutaman päivän kuluttua vointini koheni ja lääkäri päästi ulos sairaalasta 1,5 viikon jälkeen sisäänottamisesta, "koska lääke oli tehonnut niin hyvin" :O

      • eiolluhyvakokemus

        Ainoa ongelma oli siinä että sieltä ei päästetty ulos kuin sillä ehdolla että "vanhemmat valvovat ja estävät harhaluulot". eli sen sijaan että olisin päässyt uuteen kotiini ja jatkamaan elämääni, toivat he sinne homeasuntoni kalusteet koska lääkärin mukaan homeasunnot eivät voi aiheuttaa kuin nuhaa ja sen sellasta ja kaikki on ollut vain psyykkistä. No, meni about 4 päivää ja aloin mennä tosi heikkoon kuntoon, taas pahempaa kuin koskaan ennen, kuten aina kun uudestaan altistuu :( Aloin käydä lääkärissä ihmettelemässä että mikä vaivaa, kun oli niin usein sekava olo, rintaan pisti ja vatsa sekaisin ja voimaton olo, ja otettiin paljon testejä, ainoa poikkeus oli että testosteronin määrä oli romahtanut, ja pian lähettivät mut takas M1-lähetteellä mielisairaalaan.

        Tällä kertaa sama lääkäri naureskeli että en sitten uskonut kerrasta, että toinen kerta on aina pahempi, ja tällä kertaa sain eri huoneen, en syönyt kertaakaan lääkkeeitä ja vointini koheni tosi nopsaan, ja parin viikon päästä käytiin taas keskustelut, jossa lääkäri totesi mun vaikuttavan terveeltä ja voisi periaatteessa päästää vapaaksi, mutta suositteli että jos ehkä vain koitan hämätä niin lähetetään kellokoskelle pariksi kuukaudeksi...ja sinne sitä piti mennä. Tuntui naurettavalta, olin kokoajan aivan normaalivointinen siellä, muut potilaat kysyivät että olenko hoitaja, mitä teen siellä, jne, en todellakaan itsekään osannut järkevää syytä siihen keksiä, mutta olin siellä ja toisaalta nautin elämästä koska vihdoin olin paikassa jossa en reagoinut ja olin taas oma itseni. Enkä lääkkeitä ottanut sielläkään, joskus vahingossa nielaisin ja seuraavana päivänä oli taas mahdottoman heikko olo, ihottumaa, särkyä nivelissä ja ei jaksanut liikkua sängystä, ja niin kova ahdistus että ei voinut maata edes paikallaan, tuntui kuin psykoosilääke laukaisisi tuon saman reaktion joka tuli homeista.

        Nyt oon kaikissa papereissa mielenterveyspotilas, loppuelämäksi täyskorvaus psyykelääkkeistä, aikoja lääkärille ei saa kun käsketään käydä vaan avohoidossa, vanhemmat auktoriteetteja kunnioittavana eivät enää muuta puhu kuin käskevät syödä lääkkeitä, vaikka niistä viidestä jotka elämässäni söin ei ole kuin pahaa tullut, ja kaikinpuolin paskaksi meni oma terveys, ihmissuhteet, elämäntilanne ja ystävyyssuhteet sen takia mitä Psykiatrit voivat tehdä, niillä on valta ihmisten elämästä, enemmän kuin mihin he ihmisinä ovat kykeneväisiä rajallisella ymmärryksellä.


      • .

        Sairasta että noin voi ihmiselle käydä....


      • sybil54
        . kirjoitti:

        Sairasta että noin voi ihmiselle käydä....

        Ei tämä ole ihmeellistä--Suomessa on keskiajan mukaiset hoidot mielenterveysongelmista kärsiville..joita tuskia lisätään lääke"kokeiluin laitoshoidoissa." ihmeellistä on että nykypäivän Suomessa ei ole esim nuorten laitoshoitopotilaiden kohdalla juuri minkäänlaista terapiaa, vaan nuoria potilaita pakkosyötetään hirvein lääkemäärin ja heitä ei kuunnella vaan psyykenlääkkeitä naamaan vaan ja sitten lääkärit katsoo,,mikä on vaikutus. ja tämä on todella totta .
        nuoria on paljon joilla ei ole ollut todellista psyykkistä sairautta mutta( laitoshoito)
        on tuonut oireilevalle nuorelle helvetin jossa ovat lihoneet lihaviksi porsaiksi pakkolääkityksen johdosta....ja kuuloharhoja --tunnottomuutta...koordinaatiovaikeuksia...yms, lääkkeiden monia monia oireita lisää.-ja kas..minkäänsortin terapiaa ..todellista kohtaamista ei ole ollut pitkänkään "hoidon" aikana. uskomatonta. mutta totuus on ettei täällä ole osaavia psykiatriaan perehtyneitä lääkäreitä vaan useimmat ovat lääketehtaisen renkejä.---ja syöttävät potilaille myrkkyjään. ja raportoivat lääketehtaita lääkevaikutuksista.
        Toiminta on rikollista. mutta mikään valta...eikä oikeusjärjestelmä ei voi mitään --silloin jos potilas on laitoshoidossa.siellä on aivan omat LAIT. ja hoitajat...en antaisi koiraanikaan viikonlopuksi määräryille "hoitajille" joioden jutteluja olen saanut sattumalta kuulla asiakkaden elämästä. -mikä häpeä.
        pyydänkin...älkää koskaan päästäkö nuortanne laitoshoitoon.siellä on ammattitaidottomia työssä--paljon--joilla ei ole kokemusta ja tietoa/osaamista psyykenpotilaiden hoitamisesta. vaan tuhoavat nuoren ihmisen lääketokkuroihin ja addiktioihin loppuelämäkseen.ja lääkäreista monet tekevät diagnostisia päätöksiä näitä keskeneräisiä hoitajia kuunnellen.piste.


      • sybil54
        . kirjoitti:

        Sairasta että noin voi ihmiselle käydä....

        juu-mut ainoa sairas on hoitojärjestelmä..joka on nolla.
        täällä ei oteta terapia ammattia tosissaan.
        täällä luotetaan vain lääkehoitoon.oli oireiden etiologia ihan mikä tahansa.
        -mitään sairautta ei saa mailmassa hoitaa niin alkeellisin keinoin kuin mielenterveydestä kärsiviä " hoidetaan"-on tää ihme että tää keskitysleiritouhu saa vaan jatkua------


      • Ihmisoikeudet

        OLIT FIKSU KUN LOPETIT NE HIRVEÄT LÄÄKKEET
        Hirveä Tosi Tarina Olen TÄYSIN Sinun puolellasi
        O n n e k s i ! Tästä voidaan puhua m e n n e e s s ä aikamuodossa sinun suhteesi☆☆☆☆☆☆
        Auta auttamaan
        Cchr


      • Ihmisoikeudet
        eiolluhyvakokemus kirjoitti:

        Ainoa ongelma oli siinä että sieltä ei päästetty ulos kuin sillä ehdolla että "vanhemmat valvovat ja estävät harhaluulot". eli sen sijaan että olisin päässyt uuteen kotiini ja jatkamaan elämääni, toivat he sinne homeasuntoni kalusteet koska lääkärin mukaan homeasunnot eivät voi aiheuttaa kuin nuhaa ja sen sellasta ja kaikki on ollut vain psyykkistä. No, meni about 4 päivää ja aloin mennä tosi heikkoon kuntoon, taas pahempaa kuin koskaan ennen, kuten aina kun uudestaan altistuu :( Aloin käydä lääkärissä ihmettelemässä että mikä vaivaa, kun oli niin usein sekava olo, rintaan pisti ja vatsa sekaisin ja voimaton olo, ja otettiin paljon testejä, ainoa poikkeus oli että testosteronin määrä oli romahtanut, ja pian lähettivät mut takas M1-lähetteellä mielisairaalaan.

        Tällä kertaa sama lääkäri naureskeli että en sitten uskonut kerrasta, että toinen kerta on aina pahempi, ja tällä kertaa sain eri huoneen, en syönyt kertaakaan lääkkeeitä ja vointini koheni tosi nopsaan, ja parin viikon päästä käytiin taas keskustelut, jossa lääkäri totesi mun vaikuttavan terveeltä ja voisi periaatteessa päästää vapaaksi, mutta suositteli että jos ehkä vain koitan hämätä niin lähetetään kellokoskelle pariksi kuukaudeksi...ja sinne sitä piti mennä. Tuntui naurettavalta, olin kokoajan aivan normaalivointinen siellä, muut potilaat kysyivät että olenko hoitaja, mitä teen siellä, jne, en todellakaan itsekään osannut järkevää syytä siihen keksiä, mutta olin siellä ja toisaalta nautin elämästä koska vihdoin olin paikassa jossa en reagoinut ja olin taas oma itseni. Enkä lääkkeitä ottanut sielläkään, joskus vahingossa nielaisin ja seuraavana päivänä oli taas mahdottoman heikko olo, ihottumaa, särkyä nivelissä ja ei jaksanut liikkua sängystä, ja niin kova ahdistus että ei voinut maata edes paikallaan, tuntui kuin psykoosilääke laukaisisi tuon saman reaktion joka tuli homeista.

        Nyt oon kaikissa papereissa mielenterveyspotilas, loppuelämäksi täyskorvaus psyykelääkkeistä, aikoja lääkärille ei saa kun käsketään käydä vaan avohoidossa, vanhemmat auktoriteetteja kunnioittavana eivät enää muuta puhu kuin käskevät syödä lääkkeitä, vaikka niistä viidestä jotka elämässäni söin ei ole kuin pahaa tullut, ja kaikinpuolin paskaksi meni oma terveys, ihmissuhteet, elämäntilanne ja ystävyyssuhteet sen takia mitä Psykiatrit voivat tehdä, niillä on valta ihmisten elämästä, enemmän kuin mihin he ihmisinä ovat kykeneväisiä rajallisella ymmärryksellä.

        Tuttua monille tuo mitä koit. Kerroin aiemmin että olet HERO sankari joka totesi saman kuin järjestö nimeltään CCHR-IHMISOIKEUDET RIISTÄNEET PSYKIATRIT JA MIELENTERVEYSHOITAJAT ovat joutuneet lainkouran eteen JUURI NÄISTÄ MITÄ SINÄ OLET KOKENUT OTA YHTEYTTÄ


      • Ihmisoikeudet
        sybil54 kirjoitti:

        Ei tämä ole ihmeellistä--Suomessa on keskiajan mukaiset hoidot mielenterveysongelmista kärsiville..joita tuskia lisätään lääke"kokeiluin laitoshoidoissa." ihmeellistä on että nykypäivän Suomessa ei ole esim nuorten laitoshoitopotilaiden kohdalla juuri minkäänlaista terapiaa, vaan nuoria potilaita pakkosyötetään hirvein lääkemäärin ja heitä ei kuunnella vaan psyykenlääkkeitä naamaan vaan ja sitten lääkärit katsoo,,mikä on vaikutus. ja tämä on todella totta .
        nuoria on paljon joilla ei ole ollut todellista psyykkistä sairautta mutta( laitoshoito)
        on tuonut oireilevalle nuorelle helvetin jossa ovat lihoneet lihaviksi porsaiksi pakkolääkityksen johdosta....ja kuuloharhoja --tunnottomuutta...koordinaatiovaikeuksia...yms, lääkkeiden monia monia oireita lisää.-ja kas..minkäänsortin terapiaa ..todellista kohtaamista ei ole ollut pitkänkään "hoidon" aikana. uskomatonta. mutta totuus on ettei täällä ole osaavia psykiatriaan perehtyneitä lääkäreitä vaan useimmat ovat lääketehtaisen renkejä.---ja syöttävät potilaille myrkkyjään. ja raportoivat lääketehtaita lääkevaikutuksista.
        Toiminta on rikollista. mutta mikään valta...eikä oikeusjärjestelmä ei voi mitään --silloin jos potilas on laitoshoidossa.siellä on aivan omat LAIT. ja hoitajat...en antaisi koiraanikaan viikonlopuksi määräryille "hoitajille" joioden jutteluja olen saanut sattumalta kuulla asiakkaden elämästä. -mikä häpeä.
        pyydänkin...älkää koskaan päästäkö nuortanne laitoshoitoon.siellä on ammattitaidottomia työssä--paljon--joilla ei ole kokemusta ja tietoa/osaamista psyykenpotilaiden hoitamisesta. vaan tuhoavat nuoren ihmisen lääketokkuroihin ja addiktioihin loppuelämäkseen.ja lääkäreista monet tekevät diagnostisia päätöksiä näitä keskeneräisiä hoitajia kuunnellen.piste.

        Rakas Sybil googlaa CCHR
        Se on maailmanlaajuinen ihmisoikeuksia ajava järjestö joka vastustaa psykiatrisia hoitotoimenpiteitä jotka vammauttavat ihmiselämän
        Onnea


      • Ihmisoikeudet
        Ihmisoikeudet kirjoitti:

        OLIT FIKSU KUN LOPETIT NE HIRVEÄT LÄÄKKEET
        Hirveä Tosi Tarina Olen TÄYSIN Sinun puolellasi
        O n n e k s i ! Tästä voidaan puhua m e n n e e s s ä aikamuodossa sinun suhteesi☆☆☆☆☆☆
        Auta auttamaan
        Cchr

        Tämä viesti oli nuorelle pojalle jota kohdeltiin kaltoin
        Onnea


    • psychiatry_kills

      Zyprexa on yksi ilkeimistä lääkkeistä joita voidaan käyttää. Paljon sivuvaikutuksia, trazodone on toinen vanhempi. Lääkärit (varsinkin psykiatrit) oikeasti määräilee lääkkeitä joista voi olla potilaalle enemmän haittaa kuin hyötyä.

      Zyprexa:n lääkitys on psykoosit tms. tarkoitetaan siis sitä, että pääkopan toiminnassa on vikaa (ei lähtökohtaisesti aivoissa, koska tällöin lääkärinä olisi neurologi tai kehossa, koska tällöin oltaisiin normaalilääkärin pakeilla).

      => Psykiatria on MIELEN ja KÄYTTÄYTYMISEN sairauden hoitoon keskittynyt yksikkö (ei AIVOJEN) ja lääkkeet sen mukaisia. Psykiatria = laillistettua rikollistoimintaa helposti. Selvittelin asiaa jonkun lakimiehen kanssa kerran ja käytännössä psykiatria saa tehdä aivan mitä lystää ja sen tekemisistä valittaminen ei lakiteitse auta. Ainoa keino olisi ehkä mobilisoida riittävän suuri mielenosoittajaryhmä ja kerätä addressi ja muuten painostaa ko. laitosta ja sen johtoa voimakkaasti ja jos joukko on riittävän suuri ei sitä voida enää välttämättä kokonaan määritellä mielisairaaksi.

      Zyprexan kaltaisia lääkkeitä ei pidä koskaan alkaa käyttää vapaaehtoisesti, koska tällöin katsotaan että potilas on (mieleltään) jo niin sairas, että muut hoidot eivät auta. Atyypillisiä lääkkeitä ei myöskään voi yleensä (helposti) lopettaa ilman että siitä toiminnasta henki (hitaasti) tai nopeasti lähtee (muutama kuukausi). Käytännössä lopettaminen pitäisi kai tehdä todella pitkässä ja kalliissa sairaalahoidossa, mutta tätä mahdollisuutta ei ole tarjolla kun "mieli nyt on sairas" ja lääkitystä ei voida tämän vuoksi lopettaa.

      "Itsemurha" on yleisin syy ennen aikaisiin kuolemiin (sivuvaikutukset liian kovia ja yrittää lopettaa, tai yrittää lopettaa muuten vain). Tälläisten potilaiden fyysisten oireiden hoitokin on usein vähän mitä sattuu.

      => Zyprexa jne. antipsykoottiset lääkkeet == "kiss of death", lääkärin tapa sanoa että haluaa potilaan kuolevan tai potilas todella on niin harhainen että ainut tapa on jumittaa (tuhota) aivot myrkyillä.

      Ainoa keino lääkityksen säätöön tms. on että on:
      1) tuntee jonkun pätevän lääkärin todella hyvin joka auttaa (ja saa aika paljon kuraa niskaansa tästä toiminnasta)
      2) on TODELLA varakas tai vaikutusvaltainen
      3) menee johokin maahan joka poliittisesta tai muusta syystä voi haluta ko. yksilöä auttaa (ei ole mielisairas)

      Siltikin lopettaminen voi olla itsemurha. Vaihto Seroquel 400mg/night voi olla "toimiva" ratkaisu.

    • mjmj

      Lainaus Wikipedian sivulta: "Monien muiden antipsykoottisten lääkkeiden tavoin olantsapiinin pitkäaikainen käyttö on yhdistetty keskushermoston solukuolemiin ja muihin aivovaurioihin.[3] Eräässä tutkimuksessa jatkuva olantsapiinin käyttö terveillä apinoilla supisti aivojen kokoa muutamassa vuodessa lähes 10 prosentilla."

      • paskapsykoosi

        Niinpä ja sitte on pakko syyä lääkettä.. vitun kiva juttu


    • Kilpirauhainen :)

      Minkä hemmetin takia myrkytätte kehoanne kaikella mikä ei sinne kuulu ja nykyään tiedetään jo NIIN paljon luonnollista parantamiskeinoista joille moni asioihin EI perehtynyt viittaa kintaalla ja sanoo "just joo tollasta hippeilyä"...Tiedätttekös että se hippeily voisi PELASTAA TEIDÄT/MEIDÄT TUOSTA SUOSTA JA JOSSA VAPAAEHTOISESTI RYVEMME, alistuen omalle tilanteellemme, tunteillemme...EIVÄT NE ASIAT OLE ULKOISIA, PÄINVASTOIN, SISIMMISTÄ KUMPUAA KAIKKI...nyt on aika muutokseen kaikki ne jotka vetelee mielenterveyteensä lääkkeitä, voin kertoa, se ei koskaan poista teidän ongelmianne vaan itseasiassa tuo niitä LISÄÄ.

      tiedän kokemuksesta, itsekin olin umpiääliö kun söin yli 10 v kaikenmoista shaibakkaa joka on synteettisesti tehty KUNNES TAJUSIN MITEN PÄÄSEN ULOS SIITÄ KAIKESTA...tulos, tuhoutunut kilpirauhanen (jota nyt hoidan täysin luonnollisesti ja jo vuosi mennyt, ja terveenä olen :)..oppia ikä kaikki...vieroitusoireet voi olla tosi rankat ja sen takia moni ei uskalla lopettaa lääkityksiä, ymmärrettävää..mutta se matka ON tehtävä jos haluat kehosi/mielesi/sielusi täyteen teräänsä, SINÄ valitsit ne napit ottaa alunperinkin, kukaan ei pakota ellei pakkohoitoon joudu (sielläkin voisi hieman inhimellisempää touhua olla ihmisiä kohtaan)...sen sijaan että eläisimme ainaisessa vankilassa mielemme kanssa..on valintoja...älkäämme koskaan sanoko etteikö olisi...silloin alistumme masennukselle, pahalle ololle ja pelolle..

      TSEMIÄ KAIKILLE JA KIITOS :)

    • qwerty

      Itse muutama vuosi sitten lopetin zyprexan seinään. Söin sitä 7,5 mg iltaisin ja ei mennyt kuin kuukausi niin olin hirveissä manioissa ja muutamaksi kuukaudeksi sitten psykiatriseen sairaalaan. Nykyään syön 5 mg iltaisin ja olen tyytyväinen, elämän iloinen en tunne itseäni ns. zombiksi. Haluaisin kyllä lopettaa mutta etenen hitaasti ja todennäköisesti varmasti pikku hiljaa vähentämällä. Mutta miksi lopettaa jos siitä ei tunnu haittaakaan olevan? Paino nousi aluksi, mutta olen saanut sen laskemaan liikuntaa lisäämällä ja ilta napostelua vähentämällä.
      Uskon kyllä, että välttämättä zyprexa ei kaikille sovi, mutta itseni kohdalla olen ollut hyvin tyytyväinen lääkkeeseen. Kannattaa kuitenkin keskustella lääkärin kanssa lääkkeiden sopivuudesta omalle kohalle.

      • m,,,,,,,,m

        Jaa...omalle keholle, mutta kun me kaikki olemme ihmisiä, joihin nuo lääkkeet vaikuttavat ikävä kyllä vahingollisesti. Mitään synteettistä en suosittelisi, ne ovat kuin suuria annoksia lisäaineita. Voi kun ihmiset tajuasivat, että potilaat tarvitsevat kunnon ravitsemuhoidon ja rakkautta=aitoa välittämistä. Yksikin ymmärtävä kuuntelija on monin verroin tarpeellisempi kuin ongelmat peittävä pilleri.
        Anyway..kaikkea hyvää kärsineille! :)


    • Bebe..

      Persoonallisuus"häiriöön" ei kyllä pitäis määrätä antipsykootteja, ellei kyseessä ole hallusinoiva ihminen...miten ihminen voi muuttaa pers.ongelmaansa mömmöis? Ei mitenkään. Miten voi opetella uusia toimintapoja elämässä jos on "zombiena" 24/7 eikä enää ajattele ja tunne mtn.

      • Surusilmä

        Olen käyttänyt eri neurolepteja noin 10 vuotta. Viime vuodet zyprexaa. Paino noussut 60 kilosta 110 kiloon. Söin 15 mg päivässä mutta vähensin äskettäin itse 5 mg päivässä. Oli kovat vieroitusoireet monta viikkoa. Tarkoitus on jättää lääke kokonaan pois. Uskon että lääke oli aikanaan tarpeen mutta ei enään. Nukun nykyisinkin noin 12 tuntia yössä. Käytän lisäksi lamictalia 400 mg päivässä.
        Valitin lääkäreille aina kovaa väsymystä. Pyysin päiväosastolla papereitani luettavaksi mutteivät antaneet. Eläkkeen kuitenkin sain osaksi muusta syystä. Nykyisin on olo kohentunut, olen laihtunut 5 kiloa. Syön terveellisemmin.


      • Paperit kuuluu saada
        Surusilmä kirjoitti:

        Olen käyttänyt eri neurolepteja noin 10 vuotta. Viime vuodet zyprexaa. Paino noussut 60 kilosta 110 kiloon. Söin 15 mg päivässä mutta vähensin äskettäin itse 5 mg päivässä. Oli kovat vieroitusoireet monta viikkoa. Tarkoitus on jättää lääke kokonaan pois. Uskon että lääke oli aikanaan tarpeen mutta ei enään. Nukun nykyisinkin noin 12 tuntia yössä. Käytän lisäksi lamictalia 400 mg päivässä.
        Valitin lääkäreille aina kovaa väsymystä. Pyysin päiväosastolla papereitani luettavaksi mutteivät antaneet. Eläkkeen kuitenkin sain osaksi muusta syystä. Nykyisin on olo kohentunut, olen laihtunut 5 kiloa. Syön terveellisemmin.

        Surusilmälle. Jokaisella on potilaslain mukaan oikeus saada lukea ja halutessa saada kirjallisena itseään koskevat tiedot. Tee pyyntö KIRJALLISENA. Jos tiedot evätään, sinun täytyy saada kirjallinen selvitys syystä, miksi et saa sairastietojasi. Sen tiedon voit lähettää tietosuojavaltuutetulle joka puuttuu asiaan.

        Tietojaan kannattaa pyytää jokaisen, jolla on jonkinlainen hoitohistoria. Mutta kiinnittäkää huomiota siihen, että aluksi teille annetaan vaan jotain yleistettyä sepustusta. Kannattaa pyytää uudestaan myös lääkäreiden päätökset ja lähetteet.

        Mitä enemmän ihmiset pyytävät potilastietojaan kirjallisena, sitä nopeammin lääkärit alkavat kiinnittämään huomiota hoitorutiineihinsa. Jokaista masennusta ei laiteta enää samaan lääkeputkeen joka tuo vain uusia sairauksia ja oireita.

        Varsinkin saairaalassa olijoilta jätetään näyttämättä kaikkein oleellisin tieto. Olen joutunut läheiseni puolesta vaatimaan tietoja ja siinä meni monta vuotta ennenkuin lääkäri taipui tietossuojavaltuutetun käskystä ja antoi nimenomaan kirjallisena.

        Sitten kun sain, papereissa oli sellaista kirjoitusta, joista en tunnistanut ao. henkilöä ollenkaan . Hoitoprosessi eli aivan omaa elämäänsä lääkäreiden ja hoitajien tulkintoineen ja oletuksineen. Hoidolla ei ollut loppuvaiheessa enää mitään yhteyttä siihen alkuperäiseen tilanteeseen, johon hoitoa alettiin hakemaan.

        Vaatikaa papereita ja varautukaa yllätyksiin!


      • pääkaupunkiseutu
        Paperit kuuluu saada kirjoitti:

        Surusilmälle. Jokaisella on potilaslain mukaan oikeus saada lukea ja halutessa saada kirjallisena itseään koskevat tiedot. Tee pyyntö KIRJALLISENA. Jos tiedot evätään, sinun täytyy saada kirjallinen selvitys syystä, miksi et saa sairastietojasi. Sen tiedon voit lähettää tietosuojavaltuutetulle joka puuttuu asiaan.

        Tietojaan kannattaa pyytää jokaisen, jolla on jonkinlainen hoitohistoria. Mutta kiinnittäkää huomiota siihen, että aluksi teille annetaan vaan jotain yleistettyä sepustusta. Kannattaa pyytää uudestaan myös lääkäreiden päätökset ja lähetteet.

        Mitä enemmän ihmiset pyytävät potilastietojaan kirjallisena, sitä nopeammin lääkärit alkavat kiinnittämään huomiota hoitorutiineihinsa. Jokaista masennusta ei laiteta enää samaan lääkeputkeen joka tuo vain uusia sairauksia ja oireita.

        Varsinkin saairaalassa olijoilta jätetään näyttämättä kaikkein oleellisin tieto. Olen joutunut läheiseni puolesta vaatimaan tietoja ja siinä meni monta vuotta ennenkuin lääkäri taipui tietossuojavaltuutetun käskystä ja antoi nimenomaan kirjallisena.

        Sitten kun sain, papereissa oli sellaista kirjoitusta, joista en tunnistanut ao. henkilöä ollenkaan . Hoitoprosessi eli aivan omaa elämäänsä lääkäreiden ja hoitajien tulkintoineen ja oletuksineen. Hoidolla ei ollut loppuvaiheessa enää mitään yhteyttä siihen alkuperäiseen tilanteeseen, johon hoitoa alettiin hakemaan.

        Vaatikaa papereita ja varautukaa yllätyksiin!

        "Sitten kun sain, papereissa oli sellaista kirjoitusta, joista en tunnistanut ao. henkilöä ollenkaan . Hoitoprosessi eli aivan omaa elämäänsä lääkäreiden ja hoitajien tulkintoineen ja oletuksineen. Hoidolla ei ollut loppuvaiheessa enää mitään yhteyttä siihen alkuperäiseen tilanteeseen, johon hoitoa alettiin hakemaan."

        TÄÄ ON TOSI HYVIN KIRJOITETTU JA VIELÄPÄ TÄYSIN TOTTA. :D


    • SAARA S
      • Surusilmä

        Nyt lopetinkin koko Zyprexan ja olen tosi tyytyväinen itseeni. Tuntuu kun olisi aivotkin heti kirkastuneet, eikä ruoka ole koko ajan mielessä. Jopa lopetin yksityisen kotiavustajan jota pidin vuosikaudet kun en jaksanut mitään tehdä. Nyt olen jopa alkanut tehdä ruokaa. Neurologilta sain aikanaan koko hoito historian n. 10 vuoden kun pyysin, en muista mitä varten. Epilepsia. Joskus vuosikymmenen sitten olin Lapinlahdessa tutkimuksissa, jolloin alkoi psykiatrinen hoito. Diagnooseja antoivat kolme tai neljä ja pitivät haastavana potilaana. Lääkkeitä oli niin paljon että kun tuttuni tuli katsomaan minua hän alkoi itkeä niin tokkurassa olin. Muita ongelmiakin selvisi. Neurologinen (vaikea muistihäiriö). Psykiatrisesta puolesta olen pyrkinyt eroon. Joskus tuntuu että tarvitsisi apua kun olen unohtanut koko menneisyyden. Harhaisia kuvia ja yksittäisiä tapahtumia sieltä täältä. Kirjoja ei voi lukea eikä paljon muutakaan. Joskus olisin kaivannut niitä hoitopapereita varmaankin ennen eläke hakemusta. Mutta kun pääsinkin heti 40 vuotiaana eläkkeelle olen iloinen että en muista juurikaan koko asiaa.
        Että jos olisin tiennyt mitä myrkkyä Zyprexa on olisin jättänyt väliin. Onneksi hoitosuhteeni jäi vain 10 vuoteen. Onnellinen loppu.


      • M73
        Surusilmä kirjoitti:

        Nyt lopetinkin koko Zyprexan ja olen tosi tyytyväinen itseeni. Tuntuu kun olisi aivotkin heti kirkastuneet, eikä ruoka ole koko ajan mielessä. Jopa lopetin yksityisen kotiavustajan jota pidin vuosikaudet kun en jaksanut mitään tehdä. Nyt olen jopa alkanut tehdä ruokaa. Neurologilta sain aikanaan koko hoito historian n. 10 vuoden kun pyysin, en muista mitä varten. Epilepsia. Joskus vuosikymmenen sitten olin Lapinlahdessa tutkimuksissa, jolloin alkoi psykiatrinen hoito. Diagnooseja antoivat kolme tai neljä ja pitivät haastavana potilaana. Lääkkeitä oli niin paljon että kun tuttuni tuli katsomaan minua hän alkoi itkeä niin tokkurassa olin. Muita ongelmiakin selvisi. Neurologinen (vaikea muistihäiriö). Psykiatrisesta puolesta olen pyrkinyt eroon. Joskus tuntuu että tarvitsisi apua kun olen unohtanut koko menneisyyden. Harhaisia kuvia ja yksittäisiä tapahtumia sieltä täältä. Kirjoja ei voi lukea eikä paljon muutakaan. Joskus olisin kaivannut niitä hoitopapereita varmaankin ennen eläke hakemusta. Mutta kun pääsinkin heti 40 vuotiaana eläkkeelle olen iloinen että en muista juurikaan koko asiaa.
        Että jos olisin tiennyt mitä myrkkyä Zyprexa on olisin jättänyt väliin. Onneksi hoitosuhteeni jäi vain 10 vuoteen. Onnellinen loppu.

        Surusilmälle.Kauanko olit syönyt 15mg Zyprexaa. Yritän itsekin vähentää.Tänään kävin sairaanhoitajan juttusilla ja kerroin,että olen itsenäisesti vähentänyt 7,5mg ja että on tullut ahdistusta.Sitten sanoi että palaa takaisin 15mg.Vuoden päivät olen zyprexaa syönyt olisi pitänyt syödä koko sen ajan 15 mg,mutta olen syönyt sitä vähän miten sattuu. Viime vuoden toukokuussa menin psykoosiin psykiatrisesta sairaalasta päästyäni viime vuoden kesäkuussa oli annostus tuo 15mg ja paino 90kg.Nyt vaaka näyttää 114kg.Ruoka on maittanut.
        Lääkärillä käynnit ovat hyvin lyhyitä 10 minuuttia kirjoittaa B-lausunnon..ja sitten kun kysyn zyprexan vähentämisestä niin silloin ei tule mitään kommenttia.


      • väärin hoidettu
        Surusilmä kirjoitti:

        Nyt lopetinkin koko Zyprexan ja olen tosi tyytyväinen itseeni. Tuntuu kun olisi aivotkin heti kirkastuneet, eikä ruoka ole koko ajan mielessä. Jopa lopetin yksityisen kotiavustajan jota pidin vuosikaudet kun en jaksanut mitään tehdä. Nyt olen jopa alkanut tehdä ruokaa. Neurologilta sain aikanaan koko hoito historian n. 10 vuoden kun pyysin, en muista mitä varten. Epilepsia. Joskus vuosikymmenen sitten olin Lapinlahdessa tutkimuksissa, jolloin alkoi psykiatrinen hoito. Diagnooseja antoivat kolme tai neljä ja pitivät haastavana potilaana. Lääkkeitä oli niin paljon että kun tuttuni tuli katsomaan minua hän alkoi itkeä niin tokkurassa olin. Muita ongelmiakin selvisi. Neurologinen (vaikea muistihäiriö). Psykiatrisesta puolesta olen pyrkinyt eroon. Joskus tuntuu että tarvitsisi apua kun olen unohtanut koko menneisyyden. Harhaisia kuvia ja yksittäisiä tapahtumia sieltä täältä. Kirjoja ei voi lukea eikä paljon muutakaan. Joskus olisin kaivannut niitä hoitopapereita varmaankin ennen eläke hakemusta. Mutta kun pääsinkin heti 40 vuotiaana eläkkeelle olen iloinen että en muista juurikaan koko asiaa.
        Että jos olisin tiennyt mitä myrkkyä Zyprexa on olisin jättänyt väliin. Onneksi hoitosuhteeni jäi vain 10 vuoteen. Onnellinen loppu.

        "Joskus vuosikymmenen sitten olin Lapinlahdessa tutkimuksissa, jolloin alkoi psykiatrinen hoito. Diagnooseja antoivat kolme tai neljä ja pitivät haastavana potilaana."

        Ootko mä? Onneks George on erotettu ja Haahtela kadonnut jonnekin novellikokoelmineen. Lähettävä psykiatrian opiskelija (lääkäri) on myös vaihtanut todennököisesti alaa kun siihen ei oo moneen vuoteen saanut mitään yhteyttä eikä muut lääkärit kerro vaikka niiltä kuinka moneen kertaan kyselis mitä näille kaikille lääkäreille on tapahtunut.


    • Kauheaa!

      Jos ihmiskunnan terveydestä vastuussa oleva terveydenhuoltohenkilöstö käskee nostamaan lääke takaisin kun sitä vähennettäessä tulee vieroitusoireet on jotain pielessä tällaisessa hoitosysteemissä. Tai lääkäri ei USKALLA vähentää lääkettä kun ei osaa hoitaa vieroitusoireita. Kärsiköön potilas.

      On ihan sama kun krapulainen menee lääkäriin ja lääkäri käskee ottamaan lisää viinaa krapularyypyksi.

      Pitäisiköhän lääkkeiden käyttäjien eli ASIANTUNTIJOIDEN nyt jotenkin puuttua tähän?

      Emme saa hyväksyä tällaista hoitoa, tässä on selvät hoitovirheen kriteerit kovien ja selvästi elämää haittaavien haittavaikutusten takia

      • 17+12

        Jos joku teitä pyytää KOKEMUSASIANTUNTIJOIKSI lääkekoekaniinina toimimisen jälkeen hinta tunnilta/per luento on vähintään 1000 e !!


    • Surusilmä

      Käytin zyprexaa noin 10 vuotta. Ensin taisi olla rispendal. Muttei tehonnut ainankaan minuun tarpeeksi. Sanoivat että minusta huomaa heti jos en ota lääkkeitä. Kun otan olen kuulema niin hyväntuulinen ja hoitomyönteinen. Kun en ota niin olen haastava, masentunut potilas. Harhaluuloinen ja psykoottinen. Nyt kyllä tunnen itseni siksi samaksi persoonansi joka olen aina sisimmältäni ollut. Suosittelen syprexan vähentämistä jos aiheellista lääkärin kautta ja vähitellen. Mulle tuli kyllä niin paljon vieroitusoireita. Ja aina kun on aloitettu uusi lääke vaikka pienellä annoksella niin tuli kouristuskohtaus.
      Viime vuonna laitettiin mun reseptit terveyskeskukseen uusittavaksi. Ei ainankaan se lääkäri olisi osannut vähentää. Sanoi heti kättelyssä että aikaa on sitten 15 min ettei aika olisi riittänyt, vaikka oli edellisellä kerralla sanonut että kyllä täällä saa käydä useamminkin. Olen liian kiltti potilas tehnyt mitä sanotaan.

    • hyi olkoon

      Aivan järkyttyneenä luen kans teidän kokemuksia. Mielenosoitus koko psykiatriaa kohtaan pitäisi järjestää ja isolla porukalla. Varsinkin jotain pakkolääkitystä taikka -hoitoa kohtaan...eihän tuollaisesta mitään tule!!!

      • lääketön

        miten lääkärit ja hoitohenkilökunta saa psykiatrista apua tarvitsevan tai psykoosissa olevan ihmisen akuuttiin annettavan lääkityksen ( hoitoa n. 2- 4 vkon ajan) saavan jatkossakin ihmisen uskomaan tarvitsevan erilaisia tabuja koko loppuiän ?mielestäni näin vaan halutaan varmistaa että potilas pysyy osastoilta pois pitemmän aikaa ja pysyy tylsänä, lihoneena ja apaattisena ja ei ole vaivaksi ja haitaksi kenellekään ja käy kerran vkossa kontrollissa jossa hoitohenkilökunta varmistaa että olet nyt jatkossakin tasainen ja paksu etkä tuota vaivaa ainakaan nyt mitenkään kalliisti yhteiskunnalle ja meille hoitohenkilökunnalle ja tämä on parhaaksesi kun aivosi eivät toimi liikaa.


    • warwera

      Itse olen nyt käyttänyt zyprexaa n. parin viikon ajan ja huomaa kyllä että se lamauttaa hermostoa..

    • skitsovaan

      Mää oon käyttänyt zyprexaa noin reilu 2 vuotta kun muut lääkkeet ei sovi mulle. Paino on noussut 59 -> 74 kg. Mulla ei oo ollut mitään erityisempiä haittavaikutuksia kuin semmoinen että ajatus pätkii.

      Eli siis lääke katkaisee joskus aina ajatuksen juoksun ja joutuu miettimään että mitähän olikaan sanomassa tai tekemässä. Sen olen huomannut tän lääkkeen vaikutuksena, ja ehkä myös niiden muiden aikaisempien lääkkeiden, ennen mulla ajatuksen kulku lähti levottomasti laukkaamaan ja tää zypreksa ja muutkin lääkkeet auttaa siihen että se ajatus katkeaa eikä synny sitä lumipalloefektiä että asioista tulee yhä isompia ja mutkikkaampia ja näin, siten psykoosikin alkaa haihtua ilmaan kun alkaa toi ajatus pätkiä, mulla aineskii on tapana ilman lääkkeitä olla hyvin vilkas ajatuksen kulku ja tässä lääkkeessä on hyvä puoli että ei sit tuu enää näitä psykooseja kun lääke käytännössä estää niiden synnyn. Mut voi että tätä arkea näiden vaivojen ja ajatuskatkojen kans. eikivaa :(

    • uliuliii

      Itse aloitin zyprexan syönnin n. 5kk sitten, ajatuksissa ollut lopettaa vähitellen. Alkuun annostus oli 20mg (melko iso, olen kuitenkin aika pienikokoinenkin), sitten jonkin ajan päästä vähennettiin 15mg ja n.3kk päästä 10mg. Tällä hetkellä pitäisi oikeasti syödä 7,5mg, mutta olen itsekseni vähennellyt annosta kuukauden sisään 2,5mg:aan.

      Olen huomannut tuon saman itsessäni, että ajatus pätkii eikä tunne itseään omaksi itseksensä. Olo on jotenkin kumman persoonaton ja mielenkiinto asioihin kaikonnut. Toivoisin että lääkkeen vähennys/lopetus auttaisi näihin vaivoihin.. kuitenkin ainoa oireeni, joka minulla psykoosissa ollessani oli, oli liian syvällä mielikuvitusmaailmassa eläminen ja ajatusten kulku epätavallisia reittejä, josta aiheutui harhaluuloja. Nykyään osaisin jo suitsia paremmin ajatusten vilkkautta, jos ajatukset nyt ylipäätään lähtisivät toimimaan.. Koen olevani masentuneempi nyt kuin ennen lääkityksen alkua, koska ajatusmaailmani on niin hidas ja jähmeä. Olen pohtinut asiaa paljon ja uskon, ettei lopettamisella voi olla kovin dramaattisia vaikutuksia, varsinkin jos se tapahtuu pikkuhiljaa.

    • GoZyprexaGo

      Itselläni zyprexa vaikutti aivojen toimintaa hidastavasti. Tämä oli kuitenkin ihan tarpeen - aivoni toimivat liian nopeasti(maaninen). Zyprexaa ja mielenterveyshoitoa voisi pitää minut pelastaneena ihmeenä mutta toki muitakin aineita on olemassa - näin luulisin. Eli toisin sanoen maanisdepressiivisyydestä kärsivälle ihmiselle tästä on iloa hyvinkin.

      Huonoja puolia 'zyprexan' olen huomannut hidastavan aivojen lisäksi myös elämää. Eli siis nukuin paljon, "hengailin" kotioloissa varsin paljon ja kaikki tuntui jotenkin mahdottoman turhalta. Kovasti myös se aiheutti kouristuksia.
      Vietin aikaa asunnossani pimeässä, nukuin, söin ja ulkona ei oikein uskaltanut liikkua. Heti kun lopetin lääkkeiden syönnin aktivoiduin. Tuumailin että ympäristöni oli turvallinen ja että voisin kokeilla lääkkeiden lopettamista ensin annosta pienentämällä.

      Hulluna oleminen on jotenkin monimutkaista. Toisaalta on itsemurha jota en suosittele kenellekään, sitten on mielisairaala, ja sitten on nämä lääkkeet ja miksei myös yhteisöt joissa eletään mielisairauden kanssa.

      Lääkäreissä on myös muistettava se etteivät he ihmistä kummempia ole, jättävät paljon kertomatta usein ja käskyttävät lääkehoitoihin. Kaikki kunnia lääkäreille; jaksavat yrittää.

      Milenterveyttä ja viisautta kaikille. :)

    • uliuliii

      Nyt on tullut kuukausi käytettyä enää olemattoman pientä määrää (vajaa 2mg) eikä ole tullut kummempia vieroitusoireita. Uskoisin pääseväni lääkkeestä eroon piakkoin. Nyt on kuitenkin viime päivinä ollut semmoista epätodellista oloa ja pientä "huojuntaa", joten eilen päädyin ottamaan vajaa 4mg.. Typerää kai, tiedän! Mutta ajattelin, että parempi varmistaa, ettei tule mitään sen kummempia oireita, olisi aika ikävää näin hyvin menneen hoidon jälkeen höperöityä uudestaan. Tarkkailen vointiani päivittäin ja tarvittaessa säädän lääkitystä.. Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin kokenut oloni kohenneen ja mielen hiukan auenneen, ei ole enää niin zombi olo kuin vielä jokin aika sitten. Luulen, että tämmöinen hyvin pieni määrä sopii minun tilanteeseeni erittäin hyvin.. estää juuri ja juuri mieltä horjahtamasta muttei kuitenkaan lamaa liikaa. Onko kellään tietoa, miten pitkä aika lääkettä pitää käyttää ennenkuin se alkaa tehdä keskushermostoon näitä pysyviä muutoksia? Itse nyt siis käyttänyt puoli vuotta. Vähintään vuosihan näitä suositellaan käytettäväksi ensipsykoosin jälkeen, mutta hlö. koht olen sitä mieltä että se on vain suositeltu aika eikä välttämättä päde jokaisen kohdalla, kuten esim. itseni (psykoosi oli hyvin lyhytkestoinen). Tahdon päästä moisesta myrkystä eroon mitä pikimmin..

    • xyperääkö

      Kyllä lääkärit voivat antaa kuoleman suudelman, jos he eivät muutakaan keksi. Neuroleptien haittavaikutukset käytön aikana ja myös siinä vaiheessa, kun lääkettä ei enää käytä ovat valtavat. Silmät voivat pyöriä ympyrää, pakkkoliikkeet eivät lopu, vaikka lääkkeen on lopettanut. Lääke kun jumittaa herkät reseptorit, jotka eivät kestä jatkuvaa avatumimista ja sulkeutumista. Neurolepti lääkkeen voi aloittaa ja lopettaa vain kerran. Sitten tulee kuolema. Selittämätön äkki kuolema on lääkkeen yksi sivuvaikutuksista, joka lukee myös pakkausselosteessa.

      • Opiskelija

        Ihmeissäni eksyin tälle langalle lukemaan näitä tarinoita täällä, ja itse olen syönyt kyseistä lääkettä vuodesta 2006 asti. (Nyt siis 18v olen).

        2006-2007: 15mg
        2007-2010 10mg
        2010-2012 5mg

        Nyt siis menen 5mg annoksella päivässä, koska en koe siitä mitään haittaa opiskeluille tai työelämälle.

        Olen aina ollut hoikka, normaalipainoinen/normaalipituinen lääkkeen aloittamisesta lähtien.

        Viimeaikoina on tosin joskus jäänyt lääke ottamatta joinain iltoina kiireiden takia, mutta eipä siitäkään mitään seurannut.

        En ole koskaan saanut yhtäkään sivuvaikutusta joka on tässä langassa lueteltu.

        Tosin en myöskään viitsi kyseistä lääkettä lopettaakaan, koska sitä on syönnyt niin kauan, ja siitä ei tiedä mitä aiheutuu jos kyseisen lääkkeen lopettaa vuosien jälkeen.

        Tähdätkää hyvään ja tasapainoiseen elämään pojat :)


    • ihmeellistä

      Mikä siinä oikein on taustalla että näitä syötetään, hyvin hoitomyönteisesti ja asiallisesti lähdettiin hoitoon mukaan kun itse sinne halusin, olin nuori 17vuotias, varmasti nuoruuden myllerrys muutenkin oli menossa, sanoin niille että kun zyprexa otin, että se vie tunteita ja ahdistaa, ne sanoi että se johtuu mun sairaudesta, nyt oon yli 2 vuotta syöny niitä ja oon kokenut niin niin paljo kaikkea, elämä on kyllä ollu vaikeaa, silti kiltti luonne on sanonu että mun pitää syödä niitä, oon tehnyt kaikke i että kuntoutuisin, ihan yhtä vaikiaa tai oikeastaa tuhat kertaa vaikiampaa on elämä, seki että kavereille on puhunu kokoajan kaikesta ja vanhemmat on joutunu kattomaan ku oon ollu huonossa kunnossa ja tuntuu että neki on jo ihan masentuneita ja lopussa, syöny paljo kaikka vitamiineja, foolihappo, e-epa tai epa, c vitamiini, ne kyllä jollain tasolla pitää aivoja kunnosssa, varsinkin kalaöljy, mutta nyt tuntunu jo turhan kauan että nekään ei enää auta, oireiden valittamisesta on tullut tapa, en pidä enää mitään asioita minään sillä tavalla. Mietinki et nyt että mitä hötyä tässä tavoitellaan jos halutaan vaikka estää rikokset mutta samalla tekeekin zypressihuuruissa kaikkea muuta "ihmeellistä" nuo tuntui silloin isoilta asioilta mutta nyt nuo ei enää tunnu miltään. Voittaako hyödyt haitat? Onko joku kokenut olevan näistä ihan oikeasti hyötyä sillä tavalla että kuitenkin asiat tuntuisi joltain? Mulla ollut muutenkin vaikea lapsuus, mm. Itkin sängyssä kotona pienenä vuoden putkeen, ja mua kiusattiin ja vaikka aina oon yrittänyt olla mukava ja kiltti kaikille niin silti tuntuu että yhteiskunta ja kaikki on mua vastaan. pitääkö meitä muka rankaista siitä jos on paha olo? :-( onneksi mulla sentään on hyvät kaverit jotka kuuntelee ja on tukena :)

    • M73

      Miten sulla on mennyt uliuliii ? Oletko käyttänyt vielä 2 - 4mg zyprexaa.

      • uliuliii

        Hei! Ihan normaalisti mennyt, olen käyttänyt nyt 2,5mg parisen viikkoa. Lääkärikäynti oli viime kuun lopulla, lääkäri suositteli käytettäväksi 5mg mutta kun kerran kokeilin ottaa sen määrän, meni seuraava päivä taas ihan kummallisessa zombiehuurussa.. Niinpä päätin palata pienempään annokseen, kun en koe tarvitsevani enää mitään täydellistä ajatusten pysähtymistä.. Jännä miten noinkin pieni määrä saa moisia tuntemuksia aikaan. Nyt olen päättänyt käyttää tätä määrää vuodenvaihteen jälkeen vielä muutaman kuukauden pikkuhiljaa vähentäen, jos koen oloni semmoiseksi että uskallan ajatella elämää ilman. Kaiken kaikkiaan kuitenkin olo paranee pikkuhiljaa pienestä mieliala-aaltoilusta huolimatta koko ajan, viikko viikolta ja kuukausi kuukaudelta. Hyvä tästä vielä tulee. :) Kuinka sulla M73 menee, ja mitä määrää nyt käytät?


    • M73

      Joutunut jatkamaan tolla 15mg zyprexa annoksella.Elimistö on tottunut puolentoista vuoden aikana tohon määrään.Toivon jossain vaiheessa että pystyn vähentämään tuota annosta.Pääsispä vaan takaisin työelämän pariin niin sitten varmaan helpottaisi.Yöunet aika heikkoja..sellaista pätkäunta.Muuna lääkityksenä Mirtatsapiini 30mg iltaisin ja Venlafaxin 75mg aamuisin. Sekä aamuisin vielä verenpainelääke. Tarvittaessa ottan illalla rauhottavia diapam/rivatril.

    • minnamin54335

      Psykiatrista tappotavaraa ja tie tuhoon. Psykooseja ei ole muutakuin psykiatrien päänuppien sairaissa mielissä. Ylipaino, diabetes (m3 reseptori ja haima), kolesteroli, eliniän voimakas lyheneminen, hengitysvaikeudet. Kuolema, erityisesti jos lääkitystä vähennetään tai se lopetetaan (peittää vaan oireet jotka tulee lääkkeistä, reseptoreita blokataan ja ne niiden määrä lisääntyy ja ongelmia tulee jos lääkitystä vähennetään).

      Itse en tajua miksi natsi-psykiatrit näitä lääkkeitä ihmisille määrää. Antaa erilaisten ihmisten vain olla erilaisia (nolla diagnoosia, nolla lääkitystä, nolla hoitoa), sano ei psykiatrisille diagnooseille ja lääkityksille jotka eivät korjaa mitään, aiheuttavat itsemurhia ja maksavat muille vain rahaa sen sijaan että ei aloitettaisi mitään hoitoa.

      http://nonpsychiatry.wordpress.com/

      Some alternatives to psychiatric medications: psychologist, breathing and relaxation methods, (self)hypnosis, yoga, exercise, neurofeedback, EEG-guided brainwaveentraintment, food-based treatments: omega3, jujuba, creatine, placebo etc.

      Jotenkin järkeviä lääkkeitä ovat: melatoniini (matalat annokset), lyhytvaikutteiset nukahtamislääkket (zopiclone jne), stimulantit (kahvi, betahistine..), berberiini, puhtaat dopamiinereseptorinblokkaajat (verrattanua epätyypillisiin neurolepteihin).

      Huonoja lääkkeitä: tricyclics, doxepin, sinequan, mirtazapine, remeron, epätyypilliset neuroleptit, abilify, seroquel. Seroquel kuitenkin ehkä paras huonoimmista. Tasainen tahti on paras, lääkkeen vähentäminen johtaa kuolemaan ennemmin tai myöhemmin.

    • uliuliii

      Suhtaudun aika skeptisesti tuohon, että heittäisi lusikan nurkkaan jos vähentää neuroleptiä. Itse olen kokenut vähentämisen pelkästään positiivisena.. nykyisin olen jälleen lähes oma itseni, iloinen, humoristinen ja elämänmyönteinen. Olen päässyt eroon masennuksesta ja paniikkihäiriöstä oikeanlaisen lääkityksen avulla: siis zyprexa 2,5mg, cipralex 10mg, lamictal 100mg. psykoottistasoinen häiriökin aikalailla selätetty, mitään ahdistuneisuutta tai muuta oireilua ei ole ollut saatikka mustissa ajatuksissa pyörimistä. Ajatuksetkin ovat alkaneet ihmeesti toimia, luovuuskin tuntuisi tekevän taas tuloaan, luulenpa että viimestään päivien pidetessä ja kevään koittaessa alan taas taiteilla, maalata ja piirtää: harrastus jota olen aina rakastanut. Lääkepöhö on sulanut pois 3kk:n aikana, jona siis olen vähentänyt neuroleptiä. Käytän tätä annosta luultavasti ensi syksyyn, eli vähentäminen tapahtuu to-del-la hitaasti, mutta tuloksekkaasti! Cipralexin vähentämisestä olen ajatellut puhua lääkärilleni, sillä se olisi kuulemma syytä lopettaa, mikäli ylivireisyyttä ilmenee (luulen, että suojaisi kaksisuuntaisen mielialahäiriön puhkeamiselta). Nyt on viime aikoina olo ollut kuin sähköjäniksellä, vaikka mieluummin näin kuin että olo kuin Ikean hyllyllä.. Siis kaikki mielenterveyden ongelmista kärsivät, voin taata, että niistä selviää!! :) Voin hyvällä omallatunnolla todeta viimeinkin itse selvinneeni hyvin niistä, ainakin toistaiseksi, eikä ole maailmanloppu vaikka vielä joskus tulisikin oireita, tiedänpähän ainakin etten niihin kuole. Aika läheisten tuki mielekäs tekeminen= hyvä tulee.

    • uliuliii

      Ai niin, ja lisäksi käytän aamuisin kalaöljykapseleita sekä 20mikrogrammaista d-vitamiinia, tiedä häntä onko näilläkin sitten jotain vaikutusta.. D-vitamiinin tiedetään kuitenkin vähentävän alttiutta sairastua masennukseen, joten suosittelen kyllä kaikille pohjoismaalaisille sen puutteesta kärsiville. Monipuolinen ja terveellinen ruokavalio, liikunta ja riittävä unensaanti auttavat myös.

    • zyp1

      Estää ainakin paijaiset ja tasoittaa unta.

      • uliuliii

        mikä näistä? :D


    • uliuliii

      No yksi huono puoli tässä on - univaikeudet.. Nytkin 5h unta pallossa ja tähän aikaan jo hereillä kun ei enää uni tule silmään :/

    • psych_murders43234

      Psykiatrisia lääkkeitä (epätyypilliset neuroleptit erityisesti), joilla psykiatrit häikäilemättömästi kiduttavat, raiskaavat, tuhoavat ja murhaavat ihmisiä joista eivät pidä. Psykiatrit ovat massamurhaavia psykopaatteja jotka kaikki tulee ampua. Oikeasti mielisairauksia ja monia psykooseja ei ole olemassa kuin psykiatrien pääkopissa.

      http://www.youtube.com/watch?v=g7rACI-WJEw

      http://www.youtube.com/watch?v=51ZgU5YOId8

    • psych_murders35435

      Varmasti. Käytännössä lähes kaikki psykiatriset lääkkeet on luotu tuhoamaan käyttäjänsä ja nämä "paremmat" epätyypilliset neuroleptit (toisin kuin vanhemmat puhtaat dopamiiniblokkaajat) tappavat käyttäjänsä nopeammin.

      Zyprexa aiheuttaa: diabetestä, painon nousua ja sydän kohtauksia ja verenkiertoelimistön sairauksia. Zyprexa 20mg on täyttä raiskausta.
      Seroquel voi olla monille paljon turvallisempi lääke. Psykiatrien tarkoitus ei ole parantaa, mutta nyt he eivät halua tappaakkaan vaan ihmisiä vaan kidutetaan mahdollisimman pitkään lääkkeissä joihin he kuolevat mahdollisimman hitaasti - ahneita paskiaisia jotka haluavat kusettaa yhteiskunnalta rahaa ja orjuuttaa potilaansa.

      Tästä sivustosta voi olla jotain apua:

      http://nonpsychiatry.wordpress.com/

    • Aivotonkohta

      Mun diagnoosi on vaikea-asteinen psykoottinen masennus ja syön siihen efexor 150mg ja Zyprexa 30mg. Syökö kukaan teistä noin vahvaa annosta zyprexaa? Alkoi jo pelottamaan että tuhoaako se lääke aivot?

    • skitsovaan

      Tuolla kirjoitteli aikaisemmin jo 'skitsovaan' ja kertoili että oli 2 vuotta syönyt tätä lääkettä. Nyt on siis aika mennyt eteenpäin vähän mutta edelleen samaa lääkettä syön. Tosin lääkitystä on vähennetty, itse vähensin kun oli sen verta hyvä olo niin aattelin että mitäs haittaa siitä olis jos vähentäis. Ennen siis oli 20 mg ja nyt 15 mg. Muutama kuukausi mennyt ja ihan hyvin voinut. Pääasiassa siis. Oli mulla silloin vähennyksen aloituksen aikaan pieni psykoosi joka kesti noin 15 min. Muuta ei ole ollut. Ja tuossa mietiskelin tota kirjoittamaani vastausta. Siinä kirjoittelin että mulla ajatus pätkii. No, enää ei pätki. Ollenkaan. En tiiä mistä lie johtuu, mut en mää kyl muista yhtään sitä aikaa kun ajatuksissa oli noita lukkoja, yllätyin hieman tosta kirjoituksestani. Nyt on kuiteskii paremmin. Kiva ihan. Mut syön kyllä omega rasvahappoja, d-vitamiineja jos se vaikka auttais myös.

    • serokill

      Omega3 oikeastaan mitään auta. Syö Zyprexan kanssa musta pippuria suuria annoksia per päivä, se on "statiini", seroquelin kanssa pippuria ei kannata paljon syödä koska se voi hidastaa seroquelin hajoamista maksassa.

      Jos lääkitystä vähennetään merkittävästi tai lopetetaan käy helposti huonosti - yleensä 1kk-3 vuodessa.

      Lääkkeiden lopettaminen turvallisesti siten että elät normaalisti 100-vuotiaaksi on psykiatrisissa lääkkeissä varsin hankalaa ja vaatii yleensä poikkeuksellisen hyvää tukilääkitystä. Tärkein konsepti on: "Up is Down!", eli lääke blokkaa reseptoreita joiden määrä kehossa/verenkierrossa (ei erityisesti aivoissa) sitten kasvaa ja lääkkeen aiheuttamat sairaudet tulevat esille kun lääke lopetetaan.

      Reseptoreita voi vähentää monilla keinoilla:
      histamiini - H3 blokkaajat tai käytä antihistamiinia (peittää vaan oireet), syö statiineja (black pepper) koska liika histamiinisensitiivisyys aiheuttaa suonien tukkeutumista ja allergisia reaktioita, tofu sisältää histamiiniä
      serotoniini - migreenilääkkeet (tryptamiini), psilocybin sienet, sitruuna, bergamot (DMT)
      adrenerginen järjestelmä: rosmariini on stimuloiva (seroquel)
      cholinenerginen järjestelmä - syö persikoita [cholinesterase inhibitor] (zyprexa)

      Muuta:
      vatsan liikahapposuus - ruokasooda (zyprexa)
      calcineurin signaling in heart and hypertrophy of heart - american ginseng increases MCIP1-proteins in heart reducing hypertrophy from oversensitive calcineurin system (5-HT2A) [only inhibits symptoms]
      curcumin (together with pepper) - curcumin increases apoptosis from TNF-a stimulation which is blocked by excess 5-HT2A receptors in cardiovascular tissues [dirty herb - only inhibits symptoms]
      citrus - flavonoids work against hypertrophy of heart
      bitter orange is beta2-adrenergic stimulant which downregulates histamine H1 receptors
      capsaicin (chili) upregulates TNF-a receptors through TRPV1 stimulation and increases histamine levels leading to histamine H1 downregulation
      raspberries improves adoponectin signaling, low adoponectin levels are caused by excess 5-HT2A receptors (in body) which causes weight gain and insulin resistance (leading to diabetes 2)
      unsolved: breathing?

      Movie: Matrix

      Ja oikeasti paljon parempia lääkkeitä (lopettamiseen) saat jos hankit kotikemisti setin, laillisia ja semilaillisia stimulantti yhdisteitä saa helposti muodostettua vaikkapa ruokakaupan aineksista ja muutamasta kemikaalista jos tietää mitä tekee, koska monet lääkeaineet eivät ole järkeviä stimulantteja joilla itseä voi parantaa ja vähentää reseptorien sensitiivisyyttä - suurin osa lääkkeistä on paskaa koska ne vaan peittää oireet, eivätkä korjaa mitään ja olet huonommassa kunnossa ja kuolet jos/kun lääkettä vähennetään tai lopetetaan.

      Itse lopetin Seroquel 25mg lääkityksen kotikonsteilla pari vuotta sitten. Toisaalta suuremman (zyprexa tms) annoksen lopettamisessa käy hyvin helposti huonosti.

      Ei ole mistään kemiallisesta epätasapainosta kysymys. Käytetään benzodiazepiinejä sen sijaan että käytettäisiin GABA antagonisteja ja kahvia GABA-reseptoreita lisäämään. Käytetään antipsykootteja (5-HT2A blokkaajia) sen sijaan että vähennettäisiin reseptoreita psilocybin sienillä tai DMT:llä tai LSD:llä. Käytetään antihistamiineja, sen sijaan että vähennettäisiin histamiinireseptorien sensitiivisyyttä joko histamiini-stimulanteilla tai beta2 stimulanteilla. Käytetään melatoniinia (addiktoiva stimulantti), sen sijaan että käytettäisiin melatoniiniantagonisteja lisäämään melatoniinireseptoreita.

      Ainoastaan diabetes 2:sen hoidossa on tätä nykyä jotain järkeä, lisätään insuliinisensitiivisyyttä sen sijaan että pumpattaisiin suoniin insuliiniä. Toisaalta esimerkiksi avokado hedelmä vähentää insuliinin eritystä niin kauan kuin sitä syö ja tällä tavoin lisää insuliiniherkkyyttä ja toisaalta adoponektiinin määrä ja toiminta voi olla tärkeämpää kuin insuliinin suora manipulointi jne.

      Psykiatrit on puoskareita, keskenkasvuisia lapsia ja murhaa ihmisiä tarkoituksellisesti. Julkista psykiatriaa ja terveydenhuoltoa ei pidä olla olemassa ja lääkärien pitää hankkia elantonsa yrittäjinä.

      http://www.psychotherapy.net/interview/thomas-szasz

    • matti432

      Zyprexa on myrkyllinen lääke.

      Zyprexaa ja vastaavia epätyypillisiä antipsykoottisia lääkkeitä käytetään ihmisten tappamiseen kun heistä ei pidetä ja heistä halutaan eroon. Toisin sanoan psykiatri ei pidä sinusta tai käyttäytymisestäsi ja määrittelee mielesi olevan sairas [ei keho, ei aivot] jonka perusteella yhteiskunta haluaa tuhota sinut.

      • Maija65

        Minulla on olo selvästi parantunut, kun puhuin lääkärille Zyprexa annoksen pienentämisestä. Pari vuotta söin 10mg, nyt 7.5mg. Ihan tuntuu kuin olisi herännyt eloon! Olen paljon aktiivisempi, kuin aikaisemmin. Teen ja harrastan. Minun oli pakko ottaa asia puheeksi lääkärin kanssa ja yhteinen sävel löytyi heti. Varmaan puolivuotta syön tätä annostusta ja sitten taas mahdollinen lasku 5mg. Neljä kertaa olen ollut sairaalassa psykoosin takia, viimeksi 2009.


    • uliuliii

      Pakko taas ihmetellä: perustelkaapa väitteenne te jotka toitotatte sitä, että Zyprexan lopettamiseen kuolee?! Voi tsiisus sanon minä. Tunnen kyllä tyyppejä jotka on olleet vuosia ilman (vaikkakin aloittaneet myöhemmin uudestaan pienellä annoksella) eikä ole kuolo korjannut. Tokihan kuolema on aina elämää todennäköisempää, mutta silti: lopettakaa oikeasti tuo vauhkoaminen, turhaan tuotatte mielipahaa ja epätoivoa lääkkeen lopettamisesta haaveileville. Lääkkeen käytön jatkaminen ilman varsinaista tarvettahan se vasta ihmisen tappaakin. Mieluummin lisää elämää vuosiin, kuin vuosia elämään.. Jos pitäisi valita, haluanko elää satavuotiaaksi zyprexan kanssa vai viiskymppiseksi ilman, valitsisin jälkimmäisen. Nyt vielä n. puoli vuotta jäljellä lääkitystä, mahdollisesti jo kesän jälkeen lopettelen pikkuhiljaa.. 2,5mg ollu käytössä kohta puoli vuotta. Kokonaisuudessaan oon lääkettä käyttäny kohta vuoden, alkuun oli tosi kova annostus (20mg), mutta itseäni kuunnellen olen omin päin vähennellyt systemaattisesti ja rauhallisesti; lääkärit eivät ole mitään ylijumalia, he antavat vain viitteellisiä suosituksia, ihminen on loppupeleissä vastuussa itsestään ja hyvinvoinnistaan. Miksi turhaan syödä liian isoja määriä lääkettä, kun voi pärjätä vähemmälläkin? Itse koen maailman valaistuneen paljonkin, kun lääkettä virtaa elimistössäni vain sen verran, kuin jos sitä käytettäisiin johonkin ahdistuneisuushäiriöön (millaisiin itse en kyllä lähtisi Zyprexaa silti määräämään). Diagnoosini oli vuosi sitten akuutti, määrittelemätön psykoottinen häiriö. Euforinen ja tunnekuohuinen psykoosinkaltainen tila, sanoisin. Olen toipunut opiskelu- ja työkykyiseksi, saapi nähdä mitä lääkitysten lopettelut tuovat tullessansa, toivottavasti lisää ELÄMÄÄ niihin jäljellä oleviin vuosiin! ;D

      • uliuliii

        Ps. Kirjoitin juuri vielä yhden ylioppilaskokeen tänään. Takana pahaa paniikkihäiriötä, ahdistusta ja vaikeaa masennusta, psykoottisuuttakin. Ei oireen oiretta koko kuusituntisen aikana. Täyspitkiä työpäiviä vailla huolen häivää. Pakkohan jonkun on tulla esille positiivisine kokemuksineenkin, etteivät kaikki musertuisi yleisen mielipiteen (mielen sairauksista ei toivu koskaan, böööö) alle. Jos kuolen tähän elämänmyönteisyyteen, kirjoittelen sitten pilvenreunalta pahoitteluni.


      • m731
        uliuliii kirjoitti:

        Ps. Kirjoitin juuri vielä yhden ylioppilaskokeen tänään. Takana pahaa paniikkihäiriötä, ahdistusta ja vaikeaa masennusta, psykoottisuuttakin. Ei oireen oiretta koko kuusituntisen aikana. Täyspitkiä työpäiviä vailla huolen häivää. Pakkohan jonkun on tulla esille positiivisine kokemuksineenkin, etteivät kaikki musertuisi yleisen mielipiteen (mielen sairauksista ei toivu koskaan, böööö) alle. Jos kuolen tähän elämänmyönteisyyteen, kirjoittelen sitten pilvenreunalta pahoitteluni.

        Uliuliii kuinka hyvin saat nukuttua ilman Zyprexaa ? Mä vähensin tänään 15mg 12,5mg.Unta mulle zyprexa ei anna.Lääkärin aika vasta 19.4 niin kauan tarvis kärvistellä ilman unia.Vähän ketuttaa,mutta minkäs teet.


      • uliuliii
        m731 kirjoitti:

        Uliuliii kuinka hyvin saat nukuttua ilman Zyprexaa ? Mä vähensin tänään 15mg 12,5mg.Unta mulle zyprexa ei anna.Lääkärin aika vasta 19.4 niin kauan tarvis kärvistellä ilman unia.Vähän ketuttaa,mutta minkäs teet.

        m731: saan nukuttua yllättävän hyvin. Saan unen päästä kiinni oikeastaan milloin vain haluan, joskus joudun turvautumaan melatoniiniin, jos on saatava unta aikaisin. Nukun heräilemättä kertaakaan sen 10h (ehkä vähän liikaa:D), uni hyvää eikä painajaisia. Silloin, kun lopetin viime vuoden lopulla pariksi viikoksi nopeasti, unen laatu huononi selkeästi.. Uni ei tullut ja jos tuli, niin se oli katkonaista. Lopettamisen nopeudella on selkeästi yhteyttä ainakin unen laatuun; mitä nopeammin ja hätäisemmin lopettaa, sitä todennäköisemmin kärsii vierotusoireena unen huonoudesta. Joten suosittelen ainakin oman kokemukseni perusteella äärimmäisen, jopa naurettavan hidasta lopettamista; itselläni oli tosiaan puoli vuotta se 2,5mg ja nyt huhtikuussa puolitin senkin. Ei ongelmia ainakaan vielä.. Mielialalääkkeetkin (cipralex, lamictal) vähennetty siten, että puolikas toista joka toinen päivä vuorotellen. Ilman lääkärin lausuntoja, tietenkin, kun ei sinne vastaanotolle saa aikaa kuin kahden seuraavan kuukauden päähän.. Teen omia ratkaisujani omalla vastuullani, mutta ainakaan vielä vointini ei ole kokenut suurta takapakkia, joten jatkan näin. Paino on pudonnut muutaman kilon, mieliala kohonnut. Pianonsoitto tuntuu vuoden tauon jälkeen mahtavalta. Asiat alkavat jälleen kiinnostaa.
        Toivon, että saat apua uni- ja mahdollisiin muihin ongelmiisi! Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tahi toisella.. :) Tsemppiä ja kaikkea hyvää toipumiseesi!


    • NUMB

      Itsekin huomasin, että hoitolaitoksessa lääkäri ei vain pitänyt persoonastani. Olin kovin aktiivinen ja keskittynyt taiteeseen eli mielikuvitusta riitti. Tottakai sain psykoosi ja skitsofrenia tuomion. Liikkuminen kiellettiin kokonaan ja zyprexaa määrättiin, jolloin kadotin otteen persoonaastani ja ontto olo seurasi kauan. Lääkäri jopa otti tehtäväkseen haukkua minua tyhmäksi ja vajaaksi, halusin nauhoittaa keskustelut, koska mielestäni se oli jo liikaa. Asiaan ei puuttunut kukaan, oikeat läheiset olivat kauhuissaan, mutta voimattomia. Vasta oikealla ruokavaliolla olen saanut aivot toimimaan ja asiasta on vuosiksi jäänyt pahoja arpia ja itsemurha ei ole ollut kaukana. Myöhemmät ylimieliset katseet kaikenmoisilta lääkäreiltä on olleet myös ikäviä jos oikeasti on ollut kipeänä, mutta jos on huono lääkäri se katsoo, tällä on hullun paperit, eihän sillä ole vikaa kuin korvien välissä. Se on tosi jännää miten nämä maailmaa parantavat lääkärit tuhoaa ihmiseltä kaiken, koska ovat itse oikeasti vallalla leikkiviä pikkulapsia jotka jostain kumman syystä ovat kyenneet kiipeämään siihen asemaan, mutta erityisen hyviä valehtelijoita monesti. Pelottavaa koko lääkebisnes, toivottavasti ihmiset oikeasti osaavat kuunnella itseään ja tutkia vaikka mitä syövät ja kuinka liikkuvat, että ei joutuisi olemaan jonkun k*sipään vankina ja koe eläimenä. Välinpitämättömyys tuottaa ja tappaa, ruoka olkoon lääkkeesi, sillä terveessä kehossa terve mieli, ei ole olemassa selittämättömiä ilmiöitä.

    • Villisydän

      Minä olen nyt syönyt noin vuoden ja kaks kuukautta 15 mg zyprexa. Diagnoosi oli kaiketi skitsofreeninen psykoosi tai jotain sellaista en muista. Ennen kun otin sitä lääkettä aivot oli pahasti ylikuormittuneet eikä lukemisesta ja varsinkaan keskittymisestä tullut yhtään mitään. Siis olin todella huonossa kunnossa ja sekava. Kun minut diagnisoitiin ja rupesin napsimaan zyprexaa oloni parani huomattavasti. 2-5 kuukauden aikana lukeminen palasi ennalleen ja muutenkin olo koheni. Mutta mistään en jaksa välittää ja olo on onnellinen sen taki kun mistään ei tarvi välittää. Minä oon nyt koko vuoden vaan ollu kotona ja nostanut toimeentulotukee, lähinnä pelannut tietokoneella ku siitä tykkään. Sivuoireina tosta zyprexasta tuli ensinnäkin väsymys (12-20 tuntii unta "yössä"). Sitten ei pitkään aikaan mitään sitten WHUMS tuli 5 kuukauden aikana painoo 25 kg .Oli vaan niin hillitön nälkä koko ajan. Sitten minun rinnat kasvo (olen mies) eli sain tälläiset nolot manboobsit (painan siis 95 kg tällä hetkellä, ennen lääkettä painoin 70 kg) . JA sitten, viimeisenä tikkinä minulle iski erektiohäiriö. Olen siin 20 vuotta. Ai jumalauta että otti päähän ku luin niitä prosenntteja sen mahdollisuudelle. Ensinnäkin 1% mahdollisuus saada erektiohäiriö. Sitten siitä 1%tista 3% mahdollisuus jos olet 20-29 vuotta. Eli 0,03 % mahdollisuus saada erektio häiriö. 10 000sta ihmisestä 3 saa siis sellaisen. Että silleen. Siinä pari viikko häiriö jatku ja minä tein päätöksen. Lopetin zyprexan käytön siihen. Nyt olen ollut ilman zyprexaa 5 päivää ja olo on aika kehno tällä hetkellä. En saa millään nukutuksi ja vasen korva soi vähän väliä. Ajattelin ottaa 7,5 mg sitä tänä iltana tai vähemmän. Haluaisin lopettaa sen kun seinään mutta pitää sitä nukkuakkin kerran 3ssa päivässä. Psykiatrit ja mielenterveyshoitajat mitä minulla on ollu on kyllä ollut mukavia. Paitsi tämä viimekertainen oli kyllä ilkeä sontakasa. Ei huvita sinne mennä sanomaan että haluan lopettaa, ei siitä tule mitään. Olen 20 mutta olo on kuin 30 vuotiaalla. Aivan imetty energia ja innostus pois. Ei sillä että 30 vuotiaat ois väsyneita tai innottomia. Mutta henki minussa vielä pihisee. Minä en tähän lääkkeen lopettamiseen kuole, ei kiitos. Ja jos kuolen niin elimpä vapaana sen aikaa ainakin. Itsemurhalle haistatan pitkät. Kerran sitä kokeilin enkä juuri tykännyt. Hehehhee I'm free bird now, And I Shall not give up. Minä en pelkää. En koskaan. No nyt meni vähän sekavaks, sori, olen ollut hereillä viimiset 3 päivää. Mutta käytön lopetan tähän ja annan myrkyn painua helvettiin minun ruumiista. Mieluummin polttelen vaikka marihuanaa. Toivottakaa minulle onnea tähän yritykseen. Saatan kirjoitella uudestaan tänne jotakin viikossa parissa ja kertoo miten edistyn. Viisas mies sanoi joskus: " Kuolema hymyilee meille kaikille. Ainoa mitä tarvitsee tehdä on hymyillä takaisin. " Ja sanoa jos siltä tuntuu :" Joskus ehkä. Mut ei vielä :)"

      • Villisydän

        Sori kun meni vähän pitkäks teksti. Lukekaa jos intoa löytyy ja kertokaa mielipiteitä :D


      • 9+9
        Villisydän kirjoitti:

        Sori kun meni vähän pitkäks teksti. Lukekaa jos intoa löytyy ja kertokaa mielipiteitä :D

        Villisydämelle,
        Nuo lääketehtaiden ilmoittamat haittavaikutusprosentit on saatu vääristellyistä tutkimuksista. Oikeasti 100% zyprexan käyttäjistä lihoo(paljon!). Diabetes tulee mitä pitempään käyttää(ollut markkinoilla 90-luvun loppupuolelta, niin ne jotka siitä asti syöneet ovat saaneet diabeteksen). Eli lilly julkaisi nuo haittavaikutus "tutkimukset" ryhmillä joita seurattiin KOLME VIIKKOA!, koska tiesi että jo kolmen kuukauden seuranta toisi tulokset jotka estäisivät lääkkeen markkinoille pääsyn.


    • Onnea lopettamiseen

      Koita kestää vieroitusoireet. Tuo joskus ottaa ja joskus ei saattaa tehdä olon kahta kauheammaksi. Mutta jos olet lopettanut seinään sekin verottaa kovasti.

      Kirjottele vaan kokemuksia, vertaistuki on hyvä tuki. Mutta suosittelen aloittaa uutta ketjua, tämä on vanha ja pitkä.

    • melkein 3 v zyprexaa

      melkein 3 vuotta söin zyprexaa, kirjoitin tossa aiemmin nimimerkillä "ihmeellistä" :D, nyt vaihettu abilify. Voi kertoa että on kyllä melko huono olo sillain että kun ei oo enään tunteita. Ei tunnu enää mikään miltään.... tuntuu jotenkin että kaikki on hävinny omasta kehosta. Mutta sillä ei oo ennää väliä. Edelleen yritän ottaa huomioon omaa isää joka kokoajan suuttuu jos sanon että lääkkeet aiheuttaa sitä ja tätä... edellee asun kotona... ikääkin vain 20 vuotta.... :S ahistaa kun kokoajan teen kaikkia asioita ja yritän näyttää iloiselta mutta oikeasti en ole.... Nuoruus meni pilalle melkein kokonaan lääkkeiden takia kun ei pysty olemaan oma itsensä eikä käymään baareissa.... edelleen show jatkuu edelleenkin porukat luulee että lääkäreitä pitää kuunnella koska "sitä varten ne on siellä"...... vituttaa pitää taas väkisillä alkaa skarppaamaan ja miettimään mitä sanoo tottunu et valittaa kokoajan kaikille ja silti ne kuuntelee mut toisaalta ne ei ikinä vastaa mitään järkevää. siltkin ne on meikän kavereita... huomenna alkaisi työsuhde pitäis saada rahhaa että pääsee pois täältä vanhempien luota kun kokoajan tulee ressiä omasta isästä..... osastohoitoon en enää halua.... käyn päivittäin lähikunnan mielenterveyspalvelussa, se riittää mulle, onhan lähikunnissakin kuitenkin hyvät mm, psykologi sekä sairaanhoitajapalvelut :D

    • geraerg

      Olin tuo geraerg joka aiemmin kirjoitti tähän kejuun.

      Nyt olen ollut kuivilla lääkkeestä vähän reilu 3kk, mutta tietyt sivuoireet eivät ole palautuneet.

      Ensimmäisenä mitä huomasin zyprexan aiheuttavan minulle oli että se poisti minun rakkauden tunteen. Toiseksi zyprexa aiheutti sen että menetin mielenkiinnon itsetyydytykseen, koska se ei enää tunnu miltään. Ja erektio on löysä jne.

      En ole oikein mistään saanut tietoa tuosta rakkauden tunteen menetyksestä ja zyprexasta, mutta kuka oikeasti tietää mitä kaikkea tuo lääke aiheuttaa aivoissa.

      Tuntuu että psykiatrit halusi että minulle käy niin, koska rakkaus mahdollisti itseni kehittämisen ja tunsin itseni "voittamattomaksi". Nyt tosiaan tuo tunne on ollut jo kohta vuoden poissa.

      Ennen lääkitystä olin rakastuneena monta vuotta.. Ja vain pari viikkoa aloittamisen jälkeen tunne katosi.

      Niin sanottu psykoosikin oli vain sitä että yritin olla oma itseni, en todellakaan ollut irrallaan todellisuudesta, muistan kaiken mitä tapahtui JA tilanne ei ollut minulle mitenkään ahdistava vaan päin vastoin helpottava.

      Viimeaikoina olen havahtunut siihen ettei minulla edes ole skitsofreniaa, minkä takia lääke minulle määrättiin vaan minulla on DID eli dissosiaatiohäiriö. DID ei auta lääkehoito.

      Lopputulos.. Jouduin käyttämään zyprexaa ja zypadheraa 6kk turhaan, se vei minun tunteet ja aiheutti tämän ärsyttävän tasaisen "hyvän olon" tunteen. En halua olla tämmöinen, haluan olla se joka olin ennen lääkitystä. 6kk aikana aivoissa tapahtuu pysyviä muutoksia, sitä lääkärit halusivatkin, enkä enää palaudu normaaliksi KOSKAAN.

      Eli ilmeisesti en enää koskaan tunne rakkautta ja seksuaaliset halutkin ovat lopullisesti menneet. Vähemmästäkin ahdistuu nuori ihminen.

      • minttu888888

        En ole ssrilääkkeen ja senjälkeisen Zyprexan käytön jälkeen kyennyt kokemaan seksuaalista halua, mitään nautintoa seksissä, saamaan orgasmia tai tunteen mitään tunnetta miestäni kohtaan. Kuin ne olis poistunu aivoistani ja kehostani kokonaan.mullon vaikea nukkuaki.

        Tää on kiduttavaa! Ja pelottavaa


    • Hoitovirhe

      Kysymyksessä on selvä hoidon seurauksena tullut haitta. Kannattaa tehdä ilmoitus Fimeaan ja myös hoitovirhe- ja korvausvaatimus.

      Fimeaan olisi hyvä saada mahdollisimman paljon ilmoituksia lääkkeiden haitoista että havahtuisivat siellä kentän todellisuuteen

    • hullumurhatappaja

      Olen syönyt zyprexaa vuosikausia. Kuolen varmaan pian, keho ei kestä enää. Olen täynnä vihaa ja katkeruutta.

    • paskan syöttivät

      Pitäisi vetää oikeuteen tuon "lääkkeen" keksijät.
      Olen joutunut samaan liemeen ed. kirjoittajan kanssa.

    • paskan syöttivät

      Pitäisi vetää oikeuteen tuon "lääkkeen" keksijät.
      Olen joutunut samaan liemeen ed. kirjoittajan kanssa.

    • pumpampim

      Hullujen tai muiden laitapuolen kulkijoiden tappamiseen. Psykiatria tappaa ja hoidot ovat tarkoituksellisesti ikäviä. Pidemmässä käytössä tulee hengitysvaikeuksia ja itsemurhia. Kannattaa pyrkiä lopettamaan lääkitys mahdollisimman pian.

      http://www.youtube.com/watch?v=g7rACI-WJEw

    • piuspauspois

      Vähemmän sivuvaikutuksia vaikka henki menee pidemmässä käytössä (hengitys ja muut vaikeudet). Psykiatrit pakkolääkitsee ne joista eivät pidä hengiltä - erityisesti rikolliset ja muuta sakkia. Ja syy tähän on raha - paitsi että nyt ihmisiä vaan kiusataan lääkkeillä eikä heti tapeta vaan ajetaan itsemurhaan, jotta perustuslakia ei vaan "rikota".

      SSRI on vielä suurempi huijaus ja tapatus. Psykiatrit hoitaa mielensairauksia (ei kehon tai aivojen) ja lopputuloksena on lobotomia ja nirri pois.

      http://www.youtube.com/watch?v=51ZgU5YOId8

    • killed_by_psychs

      Eliniän odotusarvo lyhenee huomattavasti jos tuollaisia lääkkeitä käyttää. Kannattanee pyrkiä (hyvin suunnitellusti) lopettamaan mahdollisimman pian jos mahdollista.

      Ei siis kannata koskaan aloittaa ja ennen aloittamista kannattaa katsoa tämä:

      http://www.youtube.com/watch?v=gvdBSSUviys

    • Zyprexsan syöjä

      Noin 8.5 vuotta zyprexsaa syönneenä, voi sanoa, että kyllä olotilat ovat muuttuneet.
      Koska olen sairas, niin lääkkeen vähentäminen on tuonnut alamäen. Enää en ole yrittänyt vähentää lääkitystä. Henkisesti olen parhaassa kunnossa 12 vuoteen ja fyysinen kunto on hyvä, ottaen huomioon sairastamani vuodet.

      • Serokilling

        Zyprexsan syöjällä on kova kroppa tai hän saa placeboja. Tuollainen aika antipsykoottista lääkettä on taatusti vaurioittanut aivojasi. Lopetat niin voit mennä tosi huonoon kuntoon. Mutta jos jatkat, ei ole tulevaisuus ruusuinen. Siihen tarvitsee avuoksi taitavan ja viisaan neurologin, ei psykiatria.


    • psykiatritmurhaa

      Zyprexa on paska lääke jolla psykiatrit myrkyttää niitä joista eivät pidä. Ei mitään järkeä, koska sen sijalla voitaisiin aina käyttää Seroquelia (200-400mg). Zyprexa voi tuhota pään noin muutamassa kuukaudessa tai puolessa vuodessa.

      Zyprexa 10mg-20mg tai enemmän on kemiallinen lobotomia.
      Zyprexa 5mg annosta voi käyttää jonkun aikaa, mutta lopettaminen tai pikainen vaihto Seroquel 200mg-400mg lääkkeeseen on järkevä valinta.

      Seroquelia voi käyttää pari vuotta ainakin, mutta sekin pitää lopettaa. Neuroleptilääkkeitä ei pidä pitempiä aikoja käyttää, koska ne on tie tuhoon.

      http://www.youtube.com/watch?v=51ZgU5YOId8

    • viu viu

      juuuuuuuuu ittelläni ajatushäiriöitä joten ei tartte pitkäaikasesti popsia mitään lääkkeitä. Mutta en tiedä kauanko pitäis zyprexiä popsia että paranee vähän epäilyttää. l'ääkkeen teho jos ei ole psykoosi kyseessä

    • nomeds

      Mielensairauksiin eli psykiatri ei pidä käytöksestäsi, ajatuksistasi tai tekemisistäsi tms.

      Teoriassa lääke vähentää aivojen neurotransmitterien aktiivisuutta, mutta käytännön tasolla paljon mitään ei tapahdu. Voi parantaa yö unen laatua. Sivuvaikutuksia ei juuri ole.

      Pitkäaikaiskäyttöön kuolee jonkun 5 vuoden jälkeen, joten lopetus olisi ehkö hyvä tehdä ensimmäisen vuoden jälkeen, viimeistään 4 vuoden jälkeen. Lopetus voi tapahtua esimerkiksi 3 kuukaudessa annosta hitaasti laskemalla, mutta voi tapahtua nopeamminkin kuukaudessa tms. Lopetuksen jälkeen hetkellinen SSRI-lääkkeen varovainen käyttö SAATTAA olla järkevää. Lopetus voi tapahtua esimerkiksi sillä tavalla, että otetaan vähän aikaa annosta 2.5mg (mutta ei liian kauan) ja sitten lopetetaan kokonaan.

      Long-term use causes deadly neurodegenerative problems (breathing problems) so use beyond 6 years is a suicide. (Breathing can just become worse if meds are discontinued).

      BEFORE STOPPING THIS MED: BUY YOURSELF A PET, MEDICATE IT AND SEE WHAT HAPPENS IN WITHDRAWAL.

      YOU HAVE TO

    • piupaupox54345

      Psykiatrisia lääkkeitä ja psykiatrit uskoo että lopullinen ratkaisu ongelmiisi on kuolema. Drugs don't work.

      Jos käytät tälläisiä lääkkeitä mene vaikkapa terapeutin (psykologin) hoitoon.

    • kumipallo432423

      Pahoihin mielenterveyden häriöihin. Sinut halutaan mahdollisesti hengiltä. Keskustele lääkärisi kanssa mikä on mielenterveyden ongelmasi ja onko lääkkeelle todella tarvetta. Poistuminen maasta voi olla järkevää.

      Mahdollisia maita: iran, cuba(?), unrecognized countries, northern cypros (bad), palestine, ..

      Pidempi aikainen käyttö johtaa kuolemaan muutamassa vuodessa (2-4 ).

      Esimerkki: (silmien verisuonet), aivoveren kierron häiriöt, unettomuus, kuolema. Ovat varomerkkejä kun ollaan loppusuoralla.

      • kuolema4

        Mahdollisia ongelmia:

        neurodegenration (astrocytes) linked to long-term use, kidney or liver problems, bad blood parameters.


    • psychiatry_kills

      Psykoosi eli lääkäri ei pidä sinusta, jutuistasi tai muusta toiminnastasi. Psykiatrisia lääkkeitä joilla hoidetaan niitä joita ei haluta hoitaa terveydenhoidossa muuten. Tarkoittaa sitä että lääkäri haluaa sinut hengiltä.

      Käytännössä pidempiaikainen käyttö johtaa kuolemaan - 5-HT2A reseptoreita on selkäytimessä joka hoitaa hengittämistä ja verenkiertoa (vasoconstriction). Zyprexa lääke tulee lopettaa annosta pikkuhiljaa laskemalla (15, 10, 5, 2.5, 0) muutamissa kuukausissa. Lääkkeen äkillinen lopettaminen ei onnistune. Lääkettä ylös ja alas hivuttamalla saadaan aivoihin lisää vauroita. Lopettaminen laittaa aivot hyvin kovalle koetukselle, mutta voidaan tehdä kun se tehdään ajoissa ja riittävän rauhallisesti.

      Corticosterone, 5-HT2A.

      Jos lääkeettä on käyttänyt yli 3-4 vuotta eikä lopettaminen ole onnistunut, kannattanee kerätä kimpsunsa kampsunsa ja lähteä ulkomaille etsimään lääkäriä joka olisi avulias (iran, nothern cypros (bad), unrecognized countries, zapatista ..). Lääkkeen käyttö yli 5 vuotta johtaa kuolemaan (neurodegeneration).

      Kaikki epätyypilliset antipsykootit, mirtazapine ja muut 5-HT2A blokkaajat (doxepin) ovat myrkyllisiä lääkkeitä joita ei pidä käyttää. Psykiatria hoitelee ihmisiä joista ei pidetä hengiltä - lääkkeillä on sivuvaikutuksia.

      Käytännössä psykiatriset järkevät lääkkeet ovat esimerkiksi puhtaat dopamiini blokkaajat (peratsin - ikäviä), ja nukahtamislääkkeet (stillnoct) ja melatoniini. Lisäksi epilepsia lääkkeet (depakote) voi olla järkeäviä.

      Informaatio netissä (elokuvissa) ja muualla on yleensä melko harhaanjohtavaa. Psykiatri joka käyttää näitä lääkkeitä yleensä uskoo että lopullinen ratkaisu ongelmiisi on kuolema. Usein psykoosi on olemassa vain psykiatrin pääkopassa.

      Lääke käytön virheitä:

      Otetaan lääkettä muutama iso annos ja lopetetaan, jo yksi annos riittää herkistämään 5-HT2A reseptorit ja nopea lopetus johtaa ongelmiin. Lääke tulee lopettaa vähitellen, mutten corticosteroni tasot nousee pilviin ja ne lisää vain 5-HT2A reseptoreita lisää.

      Lääkkeen lopettaminen seinään on virhe.

      • The answer

        Tiedän että psykoosilääkkeiden äkillinen lopetus voi tappaa. Itselläni monen lääkkee äkkilopetus aiheutti sydämessä t-aallon muutoksia, hikoilua, holtitonta nauramista, tärinää. Oli pakko aloittaa uudelleen ja taas lopetella mutta hitaasti.

        Tappamiseen ne on kehitelty. Maailman eliitti haluaa niin. Bill Gates on lausunut julkisuudessa kuinka hyviä rokotteetkin ovat, kun saadaan populaatiota alemmas. Etsikää tuo kommentti netistä.

        Loppu tulee kun Jeesus tulee. Siinä saa pahat pojat kyytiä. Jokainen joutuu kohtaamaan pahat tekonsa, myös minä. Maailman sairas meno ja pahuus on kohta huipussaa. Sille on tulossa taattu loppu vaikka joku voi naureskella. Hymy hyytyy. Kaikilla paitsi niillä jotka Häntä odottavat.


    • toiveikas toipuja

      Moi!

      Mulla oli psykoosi vähän yli vuosi sitten 25 vuotiaana ja zyprexaa 10mg söin noin 2 kuukautta jonka jälkeen hoksasin lukea näitä tarinoita netistä ja järkyttyneenä lopetin käytön seinään ja sen jälkeen en ole mitään lääkkeitä syönyt.

      Mennyt vuosi onkin sitten ollut yhtä taistelua mutta nyt alkaa jo näkyä pikkuhiljaa valoa tunnelin päässä. Tänään olin aamulla skeittaamassa ja pitkästä aikaa tuli onnellinen ja hyvä fiilis vanhaan malliin ja oikein nautin rullailusta ja auringosta ja luonnosta ympärillä.

      Olen samaa mieltä suurimman osan täällä kanssa siitä että zyprexa on ihan täyttä myrkkyä. Siitä ei ole mielestäni mitään hyötyä psykoosien hoidossa eikä varmaan missään muussakaan, aiheuttaa vaan ihan hirveät olot, tai kumpa tosiaan oliskin edes hirveet, nimittäin ainakin omalla kohdalla veti pään vaan aivan totaalisen jumiin, tunnetta voi ehkä parhaiten kuvailla niin että mitä tahansa teet niin olo on sama kun tuijottaisi tyhjää seinää erittäin ahdistuneena ja vanhoista fiiliksistä ei ole tietoakaan. Tuosta tilasta pois pääseminen on ollut todella vaikeaa koska tosiaan kaikki tunteet joidenka pohjalle voisi psyykeä alkaa rakentaa olivat aluksi aivan poissa. Tämä tila aiheutti myös hirveän pakokauhun kun tuntui todellakin siltä että toivoa paluusta entiseen ei ole. Pikkuhiljaa olen kuitenkin psyykeäni saanut kasaan ja vanhat fiilikset ovat alkaneet tulla takaisin, aluksi välähdyksen omaisina hetkinä mutta ajan mittaan kuitenkin pidempikestoisina ja koko ajan enemmän entisenlaisina.

      Halusin tänne kirjoittaa rohkaistakseni lopettamaan lääkityksen mahdollisimman nopeasti jos mitenkään vaan siltä tuntuu että pystyy, tuota myrkkyä ei kyllä kannata mielestäni syödä yhtään kauemmin kuin mitä on ihan pakko. Omalla kohdallani en lopetusta ole hetkeäkään katunut, tosin luulen että toipuminen olisi voinut olla helpompaa jos lopetuksen olisi tehnyt hieman hellävaraisemmin eikä aivan seinään. Viimeaikoina olen alkanut syödä multivitamiineja, reilusti D-vitamiinia ja omega-3 kalaöljykapseleita ja tuntuu että ne ovat tehneet todella hyvää ja piristäneet paljon. Niitä kannaattaa mielestäni ilman muuta syödä koska ei niistä ainakaan vahinkoa ole ja ne on kuitenkin niitä aineita jota kroppa tarvitsee toimiakseen kunnolla ja monien tutkimusten mukaan monet psyykkiset oireet voi johtua näiden aineiden puutoksesta. Toinen tärkeä asia on mielestäni liikunta, eli jos vaan mitenkään jaksaa niin lenkille vaan väkisin, tai jos jostain lajista erityiseti tykkää niin ilmanmuuta sitä sitten vaan. Sen verran chillisti kuitenkin ettei stressiä aiheuta. Kolmas mielestäni todella tärkeä asia onkin stressin minimoiminen, eli kylmästi vaan kaikki vitutusta aiheuttavat asiat elämästä hetkeksi pois jos mitenkään vaan mahdollista. Antaa itselleen niin paljon aikaa toipua kun se vaan vaatii. Kuitenkin koko loppuelämästä kyse niin velvollisuudet kerkeää kyllä odottaa.

      Peace and love, paljon voimia ja valoa ja jaksamisia kaikille. Rakkaus ei ole tunne vaan tekoja.

      • Itsekkin toipumassa

        Toiveikas toipuja, noin hyvin ei moni osaisi kuvailla omaa vastaavaa tarinaansa. Itsellä katkeria muistoja parinkymmenen vuoden psykoosilääke yms. käytöstä. Surullista että näin ihmisiä vahingoitetaan. Kaikki eivät osaa puolustautua. Tsemppiä sinulle ja kaikille muille.


    • toiveikas toipuja

      Ja viimeisimpänä mutta ei vähäisimpänä niin kannattaa lopettaa näiden masentavien ennusteiden lukeminen ja kelailu.

    • toiveikas toipuja

      Ja lisäyksenä vielä että tuli toi viimenen viesti vähän huonosti muotoiltua, tarkotus ei ollu todellakaan loukata ketään, ymmärrän oikeen hyvin että varsinkin pidempiaikanen käyttö voi tehdä tosi pahaa jälkeä. Pointti oli vaan se että koittaa parhaansa mukaan keskittyä toipumista edistäviin asioihin ja välttää vihaa ja katkeruutta. Meidän osa on ollu joutua rahanahneiden lääkeyhtiöiden uhreiks mutta levittämällä tietoa voidaan estää muita joutumasta kokemaan samaa. Syvä kiitos kaikille kirjoittaneille, teidän viestit pelastaa elämiä.

      • 19+2

        Kiitos hyvästä mielipiteestä ja siitä, että olet kertonut oman tarinasi. Toivottavasti saat takaisin kaiken mikä meistä tekee ihmisen eli koko elämäntunneskaalan. Tunne siitä, että katse seisoo ja voisi tuijottaa seinään päiväkausia on juuri se yleinen lopputulos sekä neurolepteille, kuten käyttämäsi olantsapiini kuin ssri:llekin.


    • koekaniini nro nn

      Oli kallis lääke ainakin vielä jokin vuosi sitten. Ei ihme, kun lääkefirma oli satsannut
      sen mainostamiseenkin miljoonia (" sopii moneen vaivaan").

      Hyvä linkki oli toisen ketjun lopussa ( MOT : ... ) vakavista haittavaikutuksista mm.
      tuosta valmisteesta.

      Vaikea päästä katkeruudesta, vaikka siihen tuleekin pyrkiä, kun sivuoireet on usein pahemmat kuin alkuperäinen oireilu.

      Lihominen ja diabetes eräs lisäongelma tästä ns. lääkkeestä.

    • Mystistä

      Olen syönyt vaikeaan unettomuuteen Zyprexaa nyt 10 vuotta, 2 mg annostuksella. Tänä vuonna olen vähentänyt annosta, nyt menee 1 mg ja nukun hyvin edelleen. Mutta jostain syystä jos jätän tuon 1 mg ottamatta, niin unettomuus alkaa taas. :D

      Olo on ollut ihan normaali, täysin samanlainen kuin ennen lääkitystäkin.

      • Zyprexa is poisonous

        Psykiatria on tappo-bisnestä. Eliitin keksimä tiede jolla otetaan nirri pois. Joko itsemurhien kautta tai hitaasti (joskus nopeasti) kehoa vaurioittamalla. Antipsykootit ovat tappokoneen kärkipäässä niiden keinoissa. Zyprexa ja Seroquel pahimpia. Lopettakaa tuo itsenne vahingoittaminen.


    • Zyprexa-kills

      Psykooseihin esim. Lihottaa, saattaa lisätä diabetes-riskiä. Aiheuttanut maailmalla jo 200.000:n ihmisen kuoleman. Älä aloita, jos et ole ihan totaalisen sekaisin.

    • 7.7

      Pari vuotta näitä popsinut, nyt 7.7 käyttö lopetettu kokonaan. En lopettanut omatoimisesti vaan odotin että lääkäri siihen antaa luvan ja nyt se on vihdoin tapahtunut. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, syyskuussa on vielä lääkärikäynti jonka toivon olevan viimeinen. Sitku on viimine käynti niin pyydän lääkäriltä kaikki tiedot ja tekstit mitä musta löytyy, sen verran sekavaa aikaa nää pari vuotta olleet.

      Onko millaisia vieroitusoireita odotettavissa? Viime yönä kesken unien heräsin ja oli aika paniikinomainen tunne, sekoamisen pelko. Mut se meni ohi ja mitään paniikkia ei enää ole, osasin odottaa jotain tällaista.

      • Ei hoppu hyväksi!

        Itse olen vähentänyt omatoimisesti todella pitkällä ajalla. Aluksi meni 10mg. Sain neuvoteltua 7.5mg, jota söin puolivuotta. Sitten halkaisin tabletin, eli tuli noin 4mg. Söin näin vajaan vuoden. Sitten neuvottelin lekurin kanssa 5mg ja puolitin, eli 2,5mg nyt mennyt tällä noin 3 kk. Mitään ongelmia ei ole ollut. Nukkumaan pystyy normaalisti ja olo normaali. En ole edes missään kontrolleissa, kun edellisestä akkutista on aikaa viitisen vuotta, sen jälkeen oireetonta. Aion nyt kuitenkin syödä 2.5mg ainakin puolivuotta, kun se takaa hyvät yöunet. Sitten saatan jättäytyä lääkkeistä kokonaan pois. Kaikille tämä ei sovi ja jotkut oikeasti tarvitsee lääkkeet, mutta joillakin kunto on ihan todistetustikkin hyvä, että vähemmälläkin pärjää.


      • Hiljaa hyvä tulee!
        Ei hoppu hyväksi! kirjoitti:

        Itse olen vähentänyt omatoimisesti todella pitkällä ajalla. Aluksi meni 10mg. Sain neuvoteltua 7.5mg, jota söin puolivuotta. Sitten halkaisin tabletin, eli tuli noin 4mg. Söin näin vajaan vuoden. Sitten neuvottelin lekurin kanssa 5mg ja puolitin, eli 2,5mg nyt mennyt tällä noin 3 kk. Mitään ongelmia ei ole ollut. Nukkumaan pystyy normaalisti ja olo normaali. En ole edes missään kontrolleissa, kun edellisestä akkutista on aikaa viitisen vuotta, sen jälkeen oireetonta. Aion nyt kuitenkin syödä 2.5mg ainakin puolivuotta, kun se takaa hyvät yöunet. Sitten saatan jättäytyä lääkkeistä kokonaan pois. Kaikille tämä ei sovi ja jotkut oikeasti tarvitsee lääkkeet, mutta joillakin kunto on ihan todistetustikkin hyvä, että vähemmälläkin pärjää.

        No niin 7 kk söin 2.5mg ja tämän kuun alusta puolitin tabletin kolmeen osaan. Nyt on annostus 1.66mg/vrk. Itsellä on kriteerinä, että yöunien pitää toimia. Olen niin mukavuuden haluinen, etten halua kärsiä huonosta olosta, jonka huonot unet tuo. 1.66mg on kuitenkin toiminut! Tämä on ainut lääke mitä olen syönyt ja loppu tosiaankin häämöttää tällekin. Kiire ei ole kuitenkaan minnekkään, syömme rauhassa tätä vaikka kuukauden ja tabletti neljään osaan, 1.25mg jää sitten.Sitten aikansa sillä ja loppu! Jos alkaa oireilemaan jotenkin näissä vähennyksissä, niin on väärillä vesillä. Itsellä ei ole ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa oloa. En ole edes missään hoidon piirissä enää, niin uskon että päätäntävalta lääkkeistäkin on minulla itselläni. Tietenkin jos olisi "hoidossa", niin lääkäritkin nykyään varmasti suostuisivat kohtuullistamiseen ja tätä muille suosittelen. Muutenkin vietän aktiivista elämää, joka ei poikkea mitenkään "terveistäkään" Lääkkeet ehkä hidastaisivatkin ja passivoisivat.


    • Katkera

      Multa meni perhe ja koti kun olin ihan zombi.Opettelen elämään sen paskalääkityksen takia menettämiäni aikoja ,ei enää ikinä tollaisia pillereitä.Nykyisin eläkkeellä olevana nukun silloin kun nukuttaa.Nimimerkki todella katkera.

    • zyprexa placebo
    • Kkjjjjj

      Niin kuolet siihenkin,jos lopetat Rispendalin käytön välittömästi.Sen takia,koska se väsyttää.

    • justsaying___

      http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety/ucm499441.htm Uusi tuore varoitus Zyprexasta Fda:lta(jenkkien terveysvirasto) tällaisesta vaivasta. Mitä enemmän lääkkeestä lukee, sitä enempi tulee tunne että lääke on karmea terveyden pilaava myrkky."DRESS may start as a rash that can spread to all parts of the body. It can include fever and swollen lymph nodes and a swollen face. It causes a higher-than-normal number of infection-fighting white blood cells called eosinophils that can cause inflammation, or swelling. DRESS can result in injury to organs including the liver, kidneys, lungs, heart, or pancreas, and can lead to death."

    • fddasf

      Itse käytin Zyprezaa kaksi viikkoa oletettuun harhaisuuteeni, minkä jälkeen lopetin saatuani pelottavan kohtauksen niistä. Otettuani "lääkkeeni" keskellä kirkasta päivää päässäni alkoi äkkiä kohista, koska verenpaine laski voimakkaasti ja melkein menetin tajuntani. Onneksi pääsin raahautumaan kotiin karsean migreenin kourissa, minkä jälkeen muistan heränneeni tokkuraisena oksennuksen keskeltä seuraavana päivänä, yli 12 tuntia siitä, kun olin ottanut lääkkeen. Kerroin tämän psykiatrille mielestäni hyvin tarkkaan ja hän sanoi, että "nämä sivuoireet ovat ohimeneviä". Oli kammottavaa tajuta, kuinka välinpitämättömiä jotkut psykiatrit ovat potilaidensa hyvinvoinnista. Mistä he saavat oikein palkkaa? Ihmisten terveyden pilaamisesta ja tappamisestako? Ihmisen terve itsesuojeluvaisto ohjaa kyllä välttämään tätä "hoitomuotoa", mutta psykiatrit kutsuvat sitä nykyään sairaudentunnottomuudeksi ja pakottavat huonossa kunnossa olevat potilaat syömään lääkkeitä, jotka vähintään useampien vuosien kuluessa tuhoavat heidän terveydensä. Itse olin onneksi riittävän tasapainossa päästäkseni heistä eroon.

    • fddasf

      Itse käytin Zyprezaa kaksi viikkoa oletettuun harhaisuuteeni, minkä jälkeen lopetin saatuani pelottavan kohtauksen niistä. Otettuani "lääkkeeni" keskellä kirkasta päivää päässäni alkoi äkkiä kohista, koska verenpaine laski voimakkaasti ja melkein menetin tajuntani. Onneksi pääsin raahautumaan kotiin karsean migreenin kourissa, minkä jälkeen muistan heränneeni tokkuraisena oksennuksen keskeltä seuraavana päivänä, yli 12 tuntia siitä, kun olin ottanut lääkkeen. Kerroin tämän psykiatrille mielestäni hyvin tarkkaan ja hän sanoi, että "nämä sivuoireet ovat ohimeneviä". Oli kammottavaa tajuta, kuinka välinpitämättömiä jotkut psykiatrit ovat potilaidensa hyvinvoinnista. Mistä he saavat oikein palkkaa? Ihmisten terveyden pilaamisesta ja tappamisestako? Ihmisen terve itsesuojeluvaisto ohjaa kyllä välttämään tätä "hoitomuotoa", mutta psykiatrit kutsuvat sitä nykyään sairaudentunnottomuudeksi ja pakottavat huonossa kunnossa olevat potilaat syömään lääkkeitä, jotka vähintään useampien vuosien kuluessa tuhoavat heidän terveydensä. Itse olin onneksi riittävän tasapainossa päästäkseni heistä eroon.

      • dontruinyouhealth

        On ihan naurettavaa kuinka kevyesti psykiatriassa suhtaudutaan haittoihin ja ns sivuoireisiin. "Odota vielä kolme viikkoa että lääke jne" Ne "sivuoireet" on kanssa lääkkeen vaikutuksia, ei ehkä toivottuja mutta silti. Ne kertoo kuinka myrkyllisiä psyykenlääkkeet on.


    • äläolelammas

      Olantsapiini on pahimpia myrkkyjä, "lääkkeitä" eli laillisia huumausaineita mitä on. Vieroitus on helvetti. Unettomuutta ja erittäin pahaa oloa.

      Turvottaa ihmisen porsaaksi ja aiheuttaa kamalia terveyshaittoja joka puolella kehoa. Pitkässä juoksussa varmasti. Se on toksista aivoille, keskushermostolle ja mielelle. Kutistaa aivoja pitkässä käytössä (neurotoksista), ja voi aiheuttaa diabeteksen. Sotkee hormoneja ja normaalia kehon toimintaa.

      Jos haluat olla hidas zombi, jonka ajatus ei juokse, joka ei muuta tee kuin nukkuu, on irtaantunut itsestään, on jatkuvassa pöhnässä, motivaatio mihinkään ja seksielämä häviää, valitse Olantsapiini tai Zyprexa. Lääkärit suosittelee, mutta lääkäritpä eivät koe haittoja omassa kehossaan eivätkä he edes pyydä anteeksi jos haittoja aiheuttavat. Heitä ei loppupeleissä kiinnosta.

      Haluatko kokeilla? Omalla vastuullasi.

      • Olanj

        2005 vuodesta asti syönnyt olantsapiinia ja olen ihan ok kunnossa. Painan noin 30kg yli ihanne painon. Muuta häikkää ei ole, paitsi verenpaine, joka oli korkealla jo 15 vuotiaana.


    • Zegolon

      Aikoinaan -09, silloin kun sairastuin Psykoosiin ja sitä kautta diagnosoituuni "erilaistumattomaan skitsofreniaan" määrättiin psyyke-lääkkeekseni Zeldox... kehuivat uuden sukupolven psyyke-lääkkeeksi ja tuostahan tuli ns. "sivuvaikutuksena" lähes vuodeksi, joka aamu/ilta unihalvauksia.

      Mielestäni koko lääkehoito on suurta kakkaa.. tämä melkeinpä sen vuoksi, koska eiväthän nuo pillerit sellaisinaan luonnossa esiinny, vaan suurin osa niistä on muokattu ja testattu synteettisesti labra-olosuhteissa.

      Nyt olen kuitenkin lähes kolme vuotta samalla lääkekokoonpanolla, Cymbalta Thioridazin Zyprexa pärjännyt juuri ja juuri. Mutta tämä alkaa tuntumaan hidastetulta kuolemalta, jollen pian tee asialle jotain.

      Olen kai hyväksynyt tämän paskan osani elämässä ja päässyt yli noin seitsemästä itse-murha-yrityksestä, joita yritin, kun elämä ei tuntunut miltään. Kova halu olisi vain delata pois, koska millään ei ole mitään helvetin pointtia!

      Olen melkein samanlainen ihminen mitä tämän ketjun aloittaja oli aikoinaan 2007 kertonut: Ujo, Tunteellinen, Kiinnostunut elämästä, Toiveikas tulevaisuudesta, Näki vielä sen valon, millä jaksoi päiviä elää, Motolla: "Huominen on olemassa"


      Tuo huominen on olemassa on kyllä kääntynyt valvomiseksi repien kaiken energian itsestäni, kunnes nukahdan väsyneenä.

      Ja joo, palatakseni aiheeseen, joka ihmeen kerta, kun otan päivälääkkeen, johon sisältyy Zyprexaa 5mg Thioridazin 100mg, tulee niin surkea olo noin puolentunnin päästä.


      En tiedä, miksi edes elän, miksi teen tätä, en edes halua olla enää tässä paskassa maailmassa, mitä olen jo aivan tarpeeksi nähnyt. Tarpeeksi on koettu tätä turhaa elämää...

      Pistää vaan ajattelemaan, miksi ihminen elää vain tuhotakseen tätä maailmaa, kuluttaakseen kaikkea hyvää. Tämä on niin surullista.

      "Hävettää olla ihminen!" Tekisi mieli huutaa eduskuntatalon edessä. "Hävettää, kun kulutan tätä yhtä maailmaa, yhdessä elämässä, tuhoten sitä, mikä on jälkipolville tärkeää maailmaa. Jos tämä on se ainoa elämä uskonnollisen näkemyksen pohjalta, en näe mitään, siis mitään järkeä koko kuluttavassa, paskassa, turhassa, ja kurjassa maailmassa!"

    • Jkjghkkkbvv

      Yksi Suckman käyttää Zybrexaa paniikohtauksiin ja kuuloyliherkkyyteen.

    • Kalmanen

      Näillä palstoila on turha valitella, jos asioita ei tuoda julkisuuteen. Potilaat on heikoilla, eikä taida olla edes mielenterveyden keskusliitossa munaa koota näiden tuhansien, jopa kymmenientuhansien lääkkeillä terveytensä menettäneiden kokemuksia. Lääkemafiaa vastaan ei uskalleta lähteä taisteluun. Olen päässyt näkemään läheltä lukuisten tuttavien ja asiakkaiden karua lääkitsemistä. Pystyyn kuolleita ja osa keski-ikäisenä jo niin monisairaita, että eivät ne muuta odota kun hautaan pääsyä. Kaikkihan me kuollaan, mutta kysymys on liiketoiminnasta, tietämättömyydestä, vallankäytöstä sekä psykiatrian lähes täydellisestä erheestä tieteenä. Mikä saa psykiatrin uskomaan, että hoitokäytännöt ovat eettisiä ja parantavat potilaan elämänlaatua. Se on suuri harha se sokea usko. Ne joutuvat vielä häpeämään omia tekojaan ja kaikki paljastuu aikanaaan.

    • Vggg

      .no mulla menee47mg zyprexaa ja koko ajan sydän on väsy ja levoton olo ja ahdistaa tosi väsynyt. Toisella menee50mg ja kyl itte lopettanu seinään eikämitään. Toki sydäntä kourasee välillä nyt kun lääkkeet pällä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe