miten hurmata poika ;>?

tyttövain.

Joo elikkä oon ihan umpilätkässä koulussani olevaan poikaan. Nään sen aina perjantaisin yhillä tunneilla. Ja haluaisin jotenki kiinnittää sen huomion muhun! Jos oon vaa tällänen ujo hiljanen oma itteni, juttu ei etene senttiäkään.
Mä en kehtaa mennä vaa sanoomaa jtn tyyliin 'oot ihana alaks olee'. Eieiei. Ja se on just sellanen joka kertoo kaikki asiat kavereille ja ne eteenpäin...
Me jutellaan aina kun nähään, ja mulla on tosi kivaa sen kanssa! En vaan tiedä tykkääkö se musta. No, mitkä on varmoja ihastumisen merkkejä? ;D
Hei auttakaa, mitä mä sanon sille tai miten mä saan sen hurmattuu :'D?

99

6313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdhdhdhhd

      pukeudut mahdollisimman vähiin vaatteisiin esim. lyhyeen minihameeseen ja vilautat tissejä..
      unohda se jos olet läski tai ruma

      • Rauno-Viljo

        Siihem lisäks juotat jätkälle pari litraa kiljua ja annat pesää.


      • Anniina122

        hei toi loukkas vaik en ite oo


      • Anniina123

        oon 8v ja tykkään yhest pojas joka on mun naapuri mut kerroin vaa mun tunteista sitä kohtaan ja se autto teijänki kannattais kokeilla tai ostat sille jotain esim suklaata ja jos se ei auta nii anna sen pojan olla ja unoha se ja viel eti uus joka tykkää susta kiva jos autto!! :)


      • jaa
        Rauno-Viljo kirjoitti:

        Siihem lisäks juotat jätkälle pari litraa kiljua ja annat pesää.

        jaa


      • katot hentaita sen kaa tepsii :3


      • Anonyymi

        Ei tommosta. Hienot vaatteet kyl toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tommosta. Hienot vaatteet kyl toimii.

        Jep


    • ..........

      Jos olet söpö ja suloinen niin mene paniikissa selittämään asiaa hänelle ja pudota vaikka "vahingossa" jotain maahan ja ala kerätä niitä. Sitten hän auttaa ja rakastutte toisiinne. Tai sitten pojalla on vain hauskaa :)

      • Anonyymi

        siis toi oikeesti toimii


    • mörkkis.

      Vilkuile sitä ja koita saada pitkiä katsekontakteja.. ja muista hymyillä.. Oi hymy.. nii pieni mutta toisaalta suuri ele :D

      • FFFFFFF

        "mene paniikissa selittämään jotain ja pudota ne maahan" AHAHAHAH :DDD MITÄH? käsittämättömän typerä idea. Ehei, mene siiderikänneissä hänen luokseen ja pullauta tissit ulos topista.


    • ylipainoinen9.v

      moi!!!!! oon 9-10 v. tyttö ja tykkääna meidän luokan pojasta.haaa ja tuota haluaisin että hän tykkää minusta. olen hiukan ylipainoinen ja en tiedä onko minulla mahdollisuusksia ja kaverini täti on 16-ja painan häntä enemmän.olen jo hankkinut hienot kalliit housut,antanut sille purkkaa,hankkinut kalliin pyörän p.s.:se maksoi 249 euroa. yritän olla nätti ja meidän koulussa on diskoja joissa saa tanssia hitaita ja pussata mutta yleensä haen häntä tai odotan että hän hakee mutta ei hän hae mitä pitäisi tehdä? ps:yriän laihduttaa.

      • tässäpä neuvo

        "mitä pitäisi tehdä?"

        Unohtaa moiset ajattelut ja mennä leikkimään barbeilla, ainakin tuossa iässä.


      • Rinolli

        Ei herranen aika! ÄLÄ edes ajattele laihduttamista tuossa iässä! Ja muutenkin vaikuttaa siltä, että yrität liikaa. Ei hienot ja kalliit kamat ole ''avain'' tähän ongelmaan.


      • siiswtf

        249€ pyörästä on TODELLA vähän...


    • älä ihmeessä!

      älä nyt vaan laihduttamaan rupee!Mikään 9 vee EI SAA laihduttaa!

      • Anonyymi

        Nii se on epä terveellistä


    • BOO0oo0OOB

      Joo eli voit joko änkeä pojan kaveriksi tai sit suoraan vaan mennä iskemään, sillä ei nämä pojat koskaan saa kerättyä riittävästi rohkeutta sinun iskemiseesi. Ehkä tuolla kaveritekniikalla sitten about 4vuoden päästä voi alkaa tapahtumaan pojan osalta jotain.
      Ne pojat joilla on pokkaa iskeä sinut joskus, tekevät kyllä jonkin aloitteen johon sinun sitten olisi paras vastata jotenkin muuten kuin olemalla "coolin" etäinen.
      Ja sitten on näitä aivan machoja jotka iskevät,hakeutuvat seuraasi jne.
      Näitä tosin on harvassa ja monella niistäkin on munamielessä ja vene kielessä.

    • Neuvoipliis

      Oon 12 ja oon ihastunu yteen poikaan mut se ei ees huomaa mua :( Nii et miten saisin sen huomaamaan mut. Hluisin jotain vinkkejä miten pojat hurmataan. Oon liikkuvainen huumorintajunen äänekäs kaunis tyttö.

    • Jäänreunalta

      Moi vaan kaikille!
      Tää sivu on kyllä täys vastaavia, mutta lisäämpä tänne nyt oman tarinanikin. :)
      Eli olen siis kohta 15 vuotias tyttö ja noh... olen pikästä aikaa taas oikeasti ihastunu/rakastunut yhteen poikaan,mutta ongelma on että kyseinen poika on lähes tuntematon. Tiedän tämän nimen ja tiedän että hän on (ainakin ollut) samassa koulussa. En vain tiedä onko poika jo lukiossa.
      Olin siis katsomassa pikkusisarusteni "luistelukoulua" ja hups keikkaa kun näin tämän pojan... Nooh... Kerhokerta loppui ja poika jäi pelaamaan vielä lätkää. Ojensin hälle mailan ja nostin vielä kiekonkin maasta ja hymyilin, mutta valitettavasti kissa vei kielen... Kiitosta silti tuli ja hetkeä myöhemmin keikko lensi verkko aidan yli ja huikkasin meneväni hakemaan kiekon. Ongin sen sitten sieltä isosta lumikasasta ja kiikutin laidan reunalle. Nyt sain jopa hymyn ja kiitosta. Tykkäiskö se musta? Olen hoikka ruskea tukkainen, vihreä silmäinen, pisamanaamainen, sporttinen, kiltti ja läpikotaisin hyväntahtoinen tyttö. Poika on siis myös urheilullinen ja kiltti.

      • US

        Voi olla tai sitten on vain hyvillään kun nätti tyttö osoittaa kiinnostusta, ilman sen vakavampia ajatuksia


      • Anonyymi

        Kysy sen snäppii


    • tytsy998

      ooon 14.v tyttö asuin vantaal ja siel oli sellasii jätkii mist tykkäsin mut nyt oon muuttanu järvenpäähä eikä kukaa haluu mua:( oon ruskee tukkane 169 cm pitkä ja aik hyvä kroppane nii mikä mätää mul oli yhen pojan kaa juttuu mut sit yht äkkii se feidas mut ja alko yhe toisen tytön kaa nii mitä mä teenn ku haluun oikeesti kesäks poikaystävän :(((((

    • et

      Voi tytöt elämä vasta alussa kyllä tekemistä riittää vaihkei ole poikaystävää.Ei kannata olla mikään kiertopalkinto kannattaa käydä koulunsa ja opetellamuuten elämistä,kun kellään ei ole kuin yksi elämä .Kavereita kyllä pitää olla mutta hellukaverit on erikseen.

      • tytsy998

        mul menee koulu tosi hyvin mut en oo mikää jakorasia sori vaa haluun vaa poikaystävän ku silt saa turvaa ja hellyyttä ja mun kaikki kaverit seurustelee nii oon hirvee yksinäinen ku ne voi olla mun kaa vaa koulussa nii haluisin olla jonkun kaa joka välittää musta. :))))


    • Auttava

      Pyydät kauppaan ja sanot mää tarjoon ja juttelette kun juotte yhdessä, sitten sanot sille että voikko tulla kylään, se vastaa :miks? Sanot että haluat tutustua häneen, sit ku ootte menos teille kysyt pojalta mist se tykkää ja soita äitille et se ostaa sitä, hyvä tapa.
      Sit pyydät uusiks kylään jos oli kivaa olla senkaa. Se voi olla vähä ujo ku tulee likalle kylään :)
      Mutta kyllä se kamuille kertoo, varmasti, tuleehan ne kateelliseks!
      Sitten kutsut uusiks ja uusiks, ja vuosi mennyt, sanot et oot kiva
      se sanoo sä kans
      sit sanot et mä oon ihastunut suhun, sit se sanoo et onks se suhu :) Autettu ystäväitsymään. Kerro, oletko saanut hänestä ystävän. On kiva kuulla,jos on tullut apua!:)

      • fedrwrw

        Moi oon 11v poika. Olen muuttanut pois koulusta, missä oli ihastukseni.
        Hän pyysi apua matikassa ja kaikessa, vaikka osasi itsekin. Hän kutsui minut synttäreillensä, ja hänen kaverinsa alkoivat nauraa. Hän ei enää ollut väleissä kanssani, enkä saanut korjattuakaan niitä.
        Mitä minun pitäisi tehdä?
        Älkää kommentoiko " mee pelaa xboxil,playkkaril,yms.


      • oot vielä lapsi
        fedrwrw kirjoitti:

        Moi oon 11v poika. Olen muuttanut pois koulusta, missä oli ihastukseni.
        Hän pyysi apua matikassa ja kaikessa, vaikka osasi itsekin. Hän kutsui minut synttäreillensä, ja hänen kaverinsa alkoivat nauraa. Hän ei enää ollut väleissä kanssani, enkä saanut korjattuakaan niitä.
        Mitä minun pitäisi tehdä?
        Älkää kommentoiko " mee pelaa xboxil,playkkaril,yms.

        Mene pelamaan xboxia, pleikkaria tai yms.


      • :DD
        oot vielä lapsi kirjoitti:

        Mene pelamaan xboxia, pleikkaria tai yms.

        :-DDD


      • kissa0000000
        fedrwrw kirjoitti:

        Moi oon 11v poika. Olen muuttanut pois koulusta, missä oli ihastukseni.
        Hän pyysi apua matikassa ja kaikessa, vaikka osasi itsekin. Hän kutsui minut synttäreillensä, ja hänen kaverinsa alkoivat nauraa. Hän ei enää ollut väleissä kanssani, enkä saanut korjattuakaan niitä.
        Mitä minun pitäisi tehdä?
        Älkää kommentoiko " mee pelaa xboxil,playkkaril,yms.

        ihastu muhuunn ja sano sille että mennäänkö tänään ulos


      • Anonyymi
        fedrwrw kirjoitti:

        Moi oon 11v poika. Olen muuttanut pois koulusta, missä oli ihastukseni.
        Hän pyysi apua matikassa ja kaikessa, vaikka osasi itsekin. Hän kutsui minut synttäreillensä, ja hänen kaverinsa alkoivat nauraa. Hän ei enää ollut väleissä kanssani, enkä saanut korjattuakaan niitä.
        Mitä minun pitäisi tehdä?
        Älkää kommentoiko " mee pelaa xboxil,playkkaril,yms.

        Moi


    • US

      Toivon tosiaan, että se on terve järki joka estää kysymästä "moi, alaks?", eikä kehtaaminen. Ja miten niin ongelmia kiinnittää pojan huomio itseesi, jos kerta juttelet hänen kanssaan aina kun näette??!!

    • c,vkdkdkd

      Mene vaan kunnolla sanomaan. Ainakin se tekisi mitä parhaimman vaikutuksen minuun.

    • APUAAA jooko?

      Mitä MINÄ teen. Olen 9-10v tyttö ja olen sellanen hoikka ja kaunis tyttö ja olen ihastunut yhteen samanikäseen poikaan joka on luokallani.... No hän siis ei todellakaan tiedä että olen ihastunut häneen, mutta olen kyllä ihna ok kaveri sille :) MUT SILTI MITEN SAAN SEN HUOMION KIINNITTYYN MUHUN

      P.S olen hyvin urheilullinen

      • maria9

        Moi mä on saman ikäinen. Mäkioon ihastunu yhteen mejän koulun pohjan. Mull on Vinki. Pyydä sitä pelaamaan jalka pallonpallon.


      • punaset hiukset

        Voisit pyytää häntä leikkimään se ainakin vahvistaa teidän ystävä vyyttä ja opit tuntemaan hänet. Mejjän kin koulussa oli söpö poika se on minua pari vuotta vanhempi hän lähti meidän koulusta mutta aina kun minulle tapahtui jotain hän kysyi
        mitä sinulle on tapahtunut
        Hän oli aika kiltti kun hän oli ilman että siinä oli hänen ystäviä en tapaa häntä varmaan enään koskaan paitsi koulun juhlissa


      • puna hiuksinen
        punaset hiukset kirjoitti:

        Voisit pyytää häntä leikkimään se ainakin vahvistaa teidän ystävä vyyttä ja opit tuntemaan hänet. Mejjän kin koulussa oli söpö poika se on minua pari vuotta vanhempi hän lähti meidän koulusta mutta aina kun minulle tapahtui jotain hän kysyi
        mitä sinulle on tapahtunut
        Hän oli aika kiltti kun hän oli ilman että siinä oli hänen ystäviä en tapaa häntä varmaan enään koskaan paitsi koulun juhlissa

        Siis ystävyyttä


    • Ei noin nuoren kuulu seukata

    • help

      oon 8v vutias tyttö ja kaikki meiän luokan pojat on söpöjä ja oon saanu jo vähän läheisyyttä niien kaa ja oon saanu pari myöntä mää et ne tykkää musta ja sit yks luokan pojista on jättänyh mut mitä mä teen et mä saan uuden poika kaverin ja oon niiku pihkassa kaikkiin apua operaatio poika kaveri

      • help

        on lupa seukata


      • Qullop<3

        1. kasva vielä jokunen vuosi(olen itse 12 ja mäkään en ole vielä siinä vaiheessa että edes vois alkaa seurustelee ) 2. noin 13-14 vuotiaana hakeudut poikien lähelle ja jutellet niille ja naurat niitten jutuille. Juu siis en tiiä paljoo...;)


      • 12v Tyttö
        Qullop<3 kirjoitti:

        1. kasva vielä jokunen vuosi(olen itse 12 ja mäkään en ole vielä siinä vaiheessa että edes vois alkaa seurustelee ) 2. noin 13-14 vuotiaana hakeudut poikien lähelle ja jutellet niille ja naurat niitten jutuille. Juu siis en tiiä paljoo...;)

        Mä teen tota poikien lähelle hakeutumista ja niiden jutuille nauramista ja ikää mult löytyy 12vuotta.Tarkoitukseni ei siis ole saada niitä ihastuu viihdyn vaan hyvin niiden seuras. :)


      • mari9

        Moi mä on 9v .Valitse huumori tajuisin poika.


      • mari9
        12v Tyttö kirjoitti:

        Mä teen tota poikien lähelle hakeutumista ja niiden jutuille nauramista ja ikää mult löytyy 12vuotta.Tarkoitukseni ei siis ole saada niitä ihastuu viihdyn vaan hyvin niiden seuras. :)

        Sori


      • 16v tyttö

        Tuossa iässä mene leikkimään barbeilla, sulla on vielä pitkä elämä! Koita uusiks6vuoden päästä! Sori jos mieli pahottu mut koita ymmärtää ei ton ikäsenä seukata saa ihastua/rakastua mut hei koita vaikka käydä eka koulu!


      • Anonyymi

        siis oot kaheksan vuotias????? Ei millää pahalla mut ehk viå vähän aikasta......
        <mun yks kaveri oli meillä ja ehdotti et tehään tästä Tinder xD


    • aha2323423

      Tjaa 8v. . . laillistahan tuo mutta. . . et saa mitään vakavaa aikaseks ja jne

    • justsomerandomdude

      Tytsy998! mis päin "jäkee" asut ku iteki asun ?

    • help

      en oo tehny mitää vaarallista öö... vaan vähä.. no unoha ei vaarallista mut apua hei

      • ihquuuu

        Mä tykkään yhest pojasta meiän luokalla se asuu meiän naapurissa ja seukkas mun besun kaa viime vuonna. En uskalla sanoo sille mun tunteita viimeks kun sanoin yhelle toiselle se päätty hyvin mut entä tää?!


      • mari9
        ihquuuu kirjoitti:

        Mä tykkään yhest pojasta meiän luokalla se asuu meiän naapurissa ja seukkas mun besun kaa viime vuonna. En uskalla sanoo sille mun tunteita viimeks kun sanoin yhelle toiselle se päätty hyvin mut entä tää?!

        Varmista miten se suhtautuu siihen.


    • ..

      Revit sen housut alas ja otat suihi

      • Anonyymi

        hei nyt tulee jo vähä rumaa kieltå xD


    • trolldad2000

      Uhraa kymmenen neitsyttä eiköhän homma lähe käyntiin

    • Viinaaperkule

      Juomalla viinaaaa

      • 039h

        Joo ryyppäys on aina hyvä valinta


    • IhastunuYstävää(poikaan)

      Itse olen myös pihkassa poikaan! Kuule, en yritä olla mitään vaa oon oma itteni! Mä ja se ollaan hyvii kavereita vaik ollaan tunnetu vakaat kaks kuukautta, ja meillä on kivaa ja sillee! Sen kaverit aina "vahingossa" lipsauttalee mulle et sekin tykkää musta, mut mitä sit? Oon vasta 13 enkä tarvi poikkista! Eikä se kuitenkaan olisi kuin viikon juttu, ja miksi mennä pilaamaan kaveri suhteita seukkauksen takii? Voin olla kyseisen pojan ystävä pitempään, kuin olla "suhteessa" hänen kanssaan! ^_^

    • Pinketti1

      No mä vaa sanoin sille suoraa et tykkään siitä ja tässä sitä ollaan yhdessä onnellisesti.

      • maria9

        Kysynn vaan kuiss paljo teil on ikäeroo?


    • hanipupu:3

      miten ilmasit sen? vai sanoikko vaan et, mä tykkään susta, enemmän ku kaverina
      ja oliks siin jtn sun kavereita vai olitteko kaksin? :)

    • IDA N

      Moi mul on saman lainen ongelma mä oon kyl yhden pojankaa jo mutta haluaisin kun on tulossa kesä niin tuoda muotojani esille koska mulla on mielestäni hyvä kroppa mut miten auttakaa mua jos tiedätte:)))))

    • 12tyttö

      Mul on sama ongelma , oon 12-13v tyttö oon ihastunu meiän luokkalaisee poikaa, istutaa luokas vierekkäi ja jutellaa melkei joka toinen tunti, ja sit se hymyilee ku katon sit tai puhun sille, mut en tiiä miten kerron sille mun tunteist?! Help me!!???

    • LOvelOve

      oon 9 v. tyttö ja tykkään yhestä meijän luokan pojasta ja enkä oo varma et tykkääkö se musta monet meidän luokan pojat on tunnustanu et ne tykkää:/



      MItä mää teeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • loliki

        Onnen tyttö


    • poika girl

      moi mä oon ihan pihkassa meijän luokkalaiseen poikaan mutta en tiiä että tykkääkö se musta! kerran liikka tunnilla se tuijotti mua ja hymyili ja sit oli tosi noloo kun mä kaaduin luistimilla että haluisin vinkkejä miten sen voi hurmata!!

      • huhuh123476

        No vittu jos se hymyilee sulle hymyile takas. Ite oon poika ja kun hymyilen tai yritän olla vaan kiltti mun ihastukselle käyttäytyy aik samallail mua kohtaa. Se on kiva tunne se. Mutta jos ihastuksesi on ujo kuten minun keskustelu voi olla hankalaa. Oon kuiteski käyny puhuu sille ihan kasvostusten ja kysäsin voiks olla joku päivä ja sano et joo kun on aikaa.Eisiin mitään jos siin on jotain sen kavereit, tekee vaan isomman vaikutuksen kun huomaa et on rohkee.


      • Tyttö
        huhuh123476 kirjoitti:

        No vittu jos se hymyilee sulle hymyile takas. Ite oon poika ja kun hymyilen tai yritän olla vaan kiltti mun ihastukselle käyttäytyy aik samallail mua kohtaa. Se on kiva tunne se. Mutta jos ihastuksesi on ujo kuten minun keskustelu voi olla hankalaa. Oon kuiteski käyny puhuu sille ihan kasvostusten ja kysäsin voiks olla joku päivä ja sano et joo kun on aikaa.Eisiin mitään jos siin on jotain sen kavereit, tekee vaan isomman vaikutuksen kun huomaa et on rohkee.

        Voitko antaa lisää esimerkkejä nimittäin oon umpi ihastunu yhteen kundiin!


      • esimerkki tyttö
        Tyttö kirjoitti:

        Voitko antaa lisää esimerkkejä nimittäin oon umpi ihastunu yhteen kundiin!

        Oo sen lähellä ja hymyile muista kattoo sitä silmiin ja sano "Mitä"


    • maria9

      Moi mä en tiedä miten sen saa hurmattuu mutta mä ehkä tietäisin pari merkkiä. 1. Keinuu hetken sun kaa. 2. juttelee sun kaa ja istuu sun vieressä.

    • neùvokaa mua

      Moi oon ihastunu mun kaverin veli puolee mut se on myäs muhun sen näkee mitä mun pitää sanoo sille se kattoo mua ainaku nään senme hypittii kerran kahestaan

    • Tyttö joka ei tiedä

      Mä oon ihastunu yhteen kundiin ja haluisin tehä vaikutuksen mut mitenkäs se toimii? Oon tosin yrittäny vaikka mitä mut ehkä sulla on parempi idis! En haluu nolata itteeni joten kysyn siltä muihin tyttöihin tunteita eli niinku paljon tykkäät ja tällee!

    • girl on the world

      Yks kundi seukkaa ja mä haluisin et se huomais mut, mut miten?

    • Alax olee

      Suosittelen kaikkia vain rohkeasti sanomaa. Alax olee?

      • Anonyymi

        tytöt ei kysy. poikien hommaa


    • jumpgirl

      Moi. Mä oon 13 v. Tyttö ja mulla on ongelma. Mä oon urheilullinen ja hyväkroppanen. Mä pelaan korista. Ja siinä on se ongelma et tykkään yhdestä palloilijapojasta! Mut mä en tiiä tykkäätkö se musta. Se on mua vuoden vanhempi ja mun kaa samassa koulussa. Mä oon jutellu sen kaa sillee perus juttui ja yms. Mut yleensä kaikki ne koskee korista. Miten mä voisin saada sen sillä siitä on kiinnostunu myös 3 muuta palloilijatyttöä mun joukkueesta? Miten mä kiinnitän huomion itteeni? Mulla on kans ongelma et ku oon kisadiskossa peleissä mua soittelee ja pyytelee tanssimaan jotkut pojat. Mä en vaa haluu niiden kans. Mä saan ne kiinnostuu mut en sitä poikaa! Mitä mä teen väärin?!

    • jumpgirl2

      Ja viel lisäystä.Se poika on mun kaverin naapuri ja mun naapuritiellä joten näön sitä usein. Mä hymyilen sille janihme- se takas. Mitä se tarkottaa?!

    • ReallyGuys

      Älkää nyt pienet lapset vaivatko päitänne näillä jutuilla. Murrosiän jälkeen kun tunnekriisit alkaa muutenkin menemään ohi, niin voidaan alkaa miettiä seurustelua. Mitä järkeä yrittää tutustua seurustelumielessä poikaan, joka ei vielä itsekään tunne itseään?

    • Ihastunut...XD

      Menkää pyytää sen pojan numero ja puhukaa sille whatsappis. Se vastaa sulle jos viittii. Kysy voiko se olla joskus koulun jälkeen. Jos se sanoo joo, nii sit vaa kannattaa rohkeesti mennä. Mä tein tollee ja täl hetkel ollaan aik hyväs ystävyys suhtees. Ehkä jossain vaihees meen sen kaa viel pidemmälle. Se ei kai tiiä että oon ihastunu siihen. :3 Mut sen kundin kaa on vaa nii helppo puhuu eikä tarvii esittää mitään...

    • Poikaaaa

      No sinuna alottaisin puhumis ite oon poika ja ei me sitä niinku *uskalleta* tehä jos mun tyttö tulis alottaa nii mä jatkasin:)))))

    • Jos keksit ratkaisun, kerro ihmeessä mullekin! XD

    • Mä oon 12v tyttö ja mä just kuulin, että mun ihastus on esittäny 2 vuotta että se tykkää must!! Meillä oli jonkinlainen suhde WhatsApissa mutta kun kuulin että se esitti, mun sydän särkyi. Mua nolottaa ja mulla on vieläkin tunteita häntä kohtaan..

    • kissa56

      moi mä oon yksitoista vuotta ja mä oon ihastunut yhteenn kutos luokan poikaan mä oon puhunut sille välkillä ja kokeillu kaikkia keinoja mut se ei vaan onnistu voiko joku auttaa pliis

    • Suklaapatukka

      Sun pitää mennä juttelee sille ihmiselle ei se oo noloo

    • Ninnitsy

      Mee sen luo ja sano sille että sä tykkäät siitä

      • Mun kaverilla ois ihastus ja se on ihan pohjassa siihen se on 10v ja se tarttis helppii voisko joku auttaa


      • Ninnitsy kirjoitti:

        Mun kaverilla ois ihastus ja se on ihan pohjassa siihen se on 10v ja se tarttis helppii voisko joku auttaa

        Mun kaverilla ois ihastus ja se on ihan pihkassa siihen se on 10v ja se tarttis helppii voisko joku auttaa


      • Ninnitsy kirjoitti:

        Mun kaverilla ois ihastus ja se on ihan pohjassa siihen se on 10v ja se tarttis helppii voisko joku auttaa

        PILALLA


      • Anonyymi
        Ninnitsy kirjoitti:

        Mun kaverilla ois ihastus ja se on ihan pohjassa siihen se on 10v ja se tarttis helppii voisko joku auttaa

        2. hymyile sillee ilkikurisesti kun näet sen! 2. hakeudu seuraan ja juttele.


    • Fb2onparas

      Oon ihastunu yhtee poikaa mun koulus se on kai 7a:lla ja ite 7d ja musta tuntuu et seki tykkää musta koska se tuijottaa koko ajan ja se on fuckboy ja itte oon fuckgirl ja niih... Mut mitä pitää tehä oon saakelin ujo enkä viitti puhuu sille, enkä ees tiiä sen nimee

    • Anonyymi

      Mie siis ihastun helposti ja kai ulkonäkönikin on kohdallaan...mut en tiiä onks kukaan ihastunu muhun!? Siis,,, meidän luokan poika sano et oisin meidän luokan söpöin tyttö...mut-sanoko se nii vaa läpäl vai oks se ihastunu minnuun? Siis haluisin poikaystävän ja näin...mut...en tiiä kuinka voisin 'hurmata pojan'...ja siis oisin kiitollinen jos laittaisitte jotain neuvoja:(
      t.: pitkähiuksinen(hiukset on kullan väriseet), suht. Kaunis, hoikka tyttö vihreillä silmillä joka kaipaa poikaystävää :'(❤

    • Anonyymi

      Voisks joku pliis auttaa tykkään yhdestä pojasta tai toisin sanoen oon ehkä hulluna rakastunut siihen mutta oon sen vihollinen ja oon sanonut kaikille että vihaan sitä vaikka oon lätkässä siihen

    • Anonyymi

      ok hei.. ;D
      päätin kirjottaa tänne koska send help xD
      ok oon lätkässä IHAN TÄYSIN yhteen meidän luokan poikaan. Sinänsä hieman hankalaa hankkii poikaystävä, koska oon meidän luokan pisin tyttö, 161 cm. Tosin se mun ihastus on KOKO luokan pisin, muakin pidempi. Oon ohut kuin kynä, mutten pahalla tavalla- lisäksi mulla on kullanruskeat pähän yli olkapäiden ylettyvät hiukset, ja sinivihreet silmät, ja en flexaa mut oon kaunis. Asiaa hankaloittaa myös se, että mun melkein kaikki kaverit tuntuu olevan lesboja, paitsi yks. Mun ihastus kyllä osoittaa ihastuksen merkkejä...,mutta jooo........... Se vähän bw like me...
      Apua please

    • Anonyymi

      Mä oon ihan pihalla mitä yhen pojan pääs liikkuu!! Siis oon rakastanu siihen ihan sikana mut oon sitä about 3cm lyhyempi ja ollaan samal luokal. Meillä on joku 3-4kk ikäeroo ja se on mua vanhempi. Se tuiottaa mua tunnilla, hymyilee sillee söpösti ja mäkin yritän tehä samoin.. Oon itte vähä ylipainonen ja oon 10v ja nii.. Oon kuitenki kiitollinen siitä et en oo meidän luokan painavin! En tiiä miks mut nää vikat 5 vuotta oon laihtunu ihan sikan ja tänä vuonna ruokakaan ei oo oikein maistunu... Voiko joku auttaa mua!! Ja siis se tuiottaa mua aina kun se voi ja jos nään sen kylillä tai se näkee mut, mä en saa mun katsetta siitä irti ja se alkaa tuiottaan mua.. Kerran oon halannu sitä 4kertaa ja pussannu1 kerran ja se oli noloo!! Se oli ku olin 7v ja mentiin koko luokka mettään leikkiin ja si se poika oli sillee mee tonne puskaan ja tuun kohta. Mä olin sitte idiootti et menin sinne sit se tuli kohta mun luo mut en huomannu en mun kaverit oli siinä lähellä ja näki meidät, se poika kysy sillee haluutko sä pussata mua? Olin si sillee joo!! Ja sen takii et olin sillee ihastunu siihe ja nii.. Olinko tyhmä vai en? Välkällä kerran kuulin ku tää poika osotti mua ja puhu sen kavereille. Ne muut alko nauraan ja se poika lähti pois.. Mut oikeesti auttakaa!!!!

    • Anonyymi

      Haluaisin pojan joka asuu Kempeleessä ja on 10 ja käy linnakankaan koulua😍

    • Anonyymi

      Sama ongelma

    • Anonyymi

      Jos se esim kattoo sua sillee pitkään,koittaa tulla aina lähelle/samaan ryhmään,koittaa viihdyttää sua,Na kiusaa sillee;), tms voi tarkottaa et se tykkää susta. Voithan sanoo et kuulit jotain random oppilaalta huhua että se tykkäsi susta et onks totta;)

    • Anonyymi

      Mene sen eteen ja riisu housusi ja nosta pylly pystyyn.

    • Anonyymi

      Miten saan pojan kiinnostumaan muhun oon 5lk ja niin on mun ihastus me siis ollaan samalla luokalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe