Uusi isojen tyttöjen verkkokauppa

chorizo

Sain tiedon tällaisesta uudesta verkkokaupasta,koot 42-60. Kauppa on ilmeisesti aika vasta avannut ovensa, joten valikoima on vielä pieni. Toivottavasti kasvaakin, vaatteet miellyttivät ainakin minua ja ajattelin tilata sieltä jotain piakkoin.

www.misura.fi

32

14086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttuja, oli

      luulen että tilaan ja seuraan valikoimaa. Hinnat on edulliset, silloinhan sitä raaskii tilata paremmin :-)

    • Juupajuujuu

      Taitaa olla kauppias itse mainostamassa kauppaansa. Aika rumia rättejä oli, mutta harvoinpa isoille tytöille tehdään mitään nättiä. Hinnat oli ihan koht. edulliset - siitä plussaa.

      • chorizo

        Minulla ei ole mitään tekemistä tuon kaupan kanssa, sain kullaa tästä äitini kautta. Ja ajattelin sitten ilmoittaa siitä tänne, jos jotakuta kiinnostaisi. Mutta jotenkin jo arvasinkin että joku ystävällinen vetää siitä herneen nokkaan, en kyllä ymmärrä miksi, keskustellaanhan täällä muistakin nettikaupoista.


      • kerran vielä
        chorizo kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään tekemistä tuon kaupan kanssa, sain kullaa tästä äitini kautta. Ja ajattelin sitten ilmoittaa siitä tänne, jos jotakuta kiinnostaisi. Mutta jotenkin jo arvasinkin että joku ystävällinen vetää siitä herneen nokkaan, en kyllä ymmärrä miksi, keskustellaanhan täällä muistakin nettikaupoista.

        Moi! Pakko kommentoida tähän sen verran, että jos et ole kauppias itse (mikä kävi minullakin mielessäni) niin ainakin nyt tämän viestisi otsikko ei ainakaan minua houkuttele menemään koko kauppaa katsomaan, en tule ikimaailmassa ostamaan yhtään vaatetta jota mainostetaan jollekin ISOLLE TYTÖLLE. Mielestäni termi on niin vastenmielinen ja henkilön henkistä tasoa halventava, että en ymmärrä, miten joku, kenties isokokoinen itsekin, saattaa kutsua itseään tuolla nimellä. Kaikki täysi-ikäiset ovat mielestäni naisia, kokoon katsomatta, eiväthän sirotkaan naiset ostele pienelle tytölle tarkoitettuja vaatteita...
        Nojoo, voidaan sanoa, että tuo on vain yleistynyt käsite, mutta se käsite voidaan kyllä pikkuhiljaa korvata jollain muullakin, ja siinä voisivat isokokoiset naiset itse edesauttaa sen verran etteivät jankuta enää kolmi-, neli-, viisi- tai kuusikymppisinä tyttöydestään. Seitsemänkymppisen kutsuminen tytöksi on sitten jo taas eri juttu. Ja ihan tosi, mulla ei ole tarkoitus pahoittaa alkuperäisen kirjoittajan mieltä, eli tämä on vain mielipide, keskustelupalstalla kun ollaan.Sinänsä minusta on hyvä, jos ihmiset laittavat vaatekauppojen linkkejä tänne.


      • Mollariini
        kerran vielä kirjoitti:

        Moi! Pakko kommentoida tähän sen verran, että jos et ole kauppias itse (mikä kävi minullakin mielessäni) niin ainakin nyt tämän viestisi otsikko ei ainakaan minua houkuttele menemään koko kauppaa katsomaan, en tule ikimaailmassa ostamaan yhtään vaatetta jota mainostetaan jollekin ISOLLE TYTÖLLE. Mielestäni termi on niin vastenmielinen ja henkilön henkistä tasoa halventava, että en ymmärrä, miten joku, kenties isokokoinen itsekin, saattaa kutsua itseään tuolla nimellä. Kaikki täysi-ikäiset ovat mielestäni naisia, kokoon katsomatta, eiväthän sirotkaan naiset ostele pienelle tytölle tarkoitettuja vaatteita...
        Nojoo, voidaan sanoa, että tuo on vain yleistynyt käsite, mutta se käsite voidaan kyllä pikkuhiljaa korvata jollain muullakin, ja siinä voisivat isokokoiset naiset itse edesauttaa sen verran etteivät jankuta enää kolmi-, neli-, viisi- tai kuusikymppisinä tyttöydestään. Seitsemänkymppisen kutsuminen tytöksi on sitten jo taas eri juttu. Ja ihan tosi, mulla ei ole tarkoitus pahoittaa alkuperäisen kirjoittajan mieltä, eli tämä on vain mielipide, keskustelupalstalla kun ollaan.Sinänsä minusta on hyvä, jos ihmiset laittavat vaatekauppojen linkkejä tänne.

        Minä en kyllä ymmärrä mitä kamalaa siinä nyt on jos isoksi tytöksi kutsutaan...turhaa nipotusta mun mielestä.Mielummin mä olen tyttö kuin täti.


      • Lady kokoa 56
        Mollariini kirjoitti:

        Minä en kyllä ymmärrä mitä kamalaa siinä nyt on jos isoksi tytöksi kutsutaan...turhaa nipotusta mun mielestä.Mielummin mä olen tyttö kuin täti.

        Se on erittäin alentavaa.

        En osta yhtään mitään liikkeestä, joka pitää minua tyhmänä "tytöttelemänä"

        Nuo misuran vaatteet on jotain karseita jenkki-wannabegoottirättejä, joita en pukisi päälleni, vaikka maksettaisiin. Tietysti noin voi pukeutua, jos haluaa näyttää halvalta lihapullalta


    • 145

      nyt jollain on ollut ylimääräistä fyffee ja kuvittelee vuolevansa kultaa, kun alkaa myydä vaatteita netin kautta, hih. metsään menee ja lujaa!
      sisäänostajalla ei ole alkeellisintakaan tajua muodista eikä tyylistä.
      voisin vannoa, ettei ole vaatealalla ollutkaan. nyt vaan kokeillaan, mitä on yrittäminen ; )
      ja epäilen, että mies on ostamassa. rytkyt ovat sen verran kamalia ...

      entäs mikä idea on myydä 42-kokoisia vaatteita netissä, kun ns. normaalikokoisille on joka kaupassa valikoimaa?

      pliis, älkää vastatko minulle, että "siellä taas yksi pessimisti pilaa toisen yrittämisen ilon" -tyyliin. mä nimittäin nyt tiedän, mistä puhun ... ihan kaikella lämmöllä!

      • ÄITI59

        että kun laittaa hyvyyttään toisille tiedoksi täällä suomi24 keskustelussa,niin johan siitä väännetään vaikka mitä juttua.tässä tas yksi hyvä esimerkki siitä!eikö vois pysyä asiassa??makuasiat ja mielipiteet tietysti vaihtelevat,se on jokaisen henk.koht.juttu se.eli yritttäkää "tytöt"ootte sitten "isoja" tai "pieniä" muistaa että meille reheville naisille ei niin vaan joka kaupasta osteta "rättejä"eli ei muuta kun ostoksille...jos mallit,värit ja koot osuvat yhteen.tämähän kuitenkin on vapaehtoista:))nimim.ÄITI joka ei tunne kauppiasta.


      • Maalainenkaupungissa

        Jos ja kun kerran tiedät, mistä puhut hyvä 145, niin sen sijaan, että olet lyttäämässä yrittäjää, voisit jakaa neuvojasi! Sinulla kun on sitä tietoa ja taitoa, niin jaa sitä muille! Ota vaikka maksu siitä, konsulteista on pulaa!

        Voisin kuvitella, että kyseinen yritys on kuitenkin ns. yhden henkilön OY, pääomaksi kun riittää 2500€, eli ei sitä "fyffee" niin kauhean paljon tarvitse olla.

        En usko kenenkään yrittäjäksi alkavan kuvittelevan vaatebisneksen netissä olevan kultakaivos. Onko sinulla itselläsi mahdollisesti kokemusta isojen vaatteiden myynnistä netissä?

        Miksi nimität vaatteita rytkyiksi? Onko oma bisneksesi kaatunut ja nyt katkerana mollaat toisia?

        T. Taas yksi, jolla ei ole mitään tekemistä em. yrityksen kanssa.


      • siis sun

        yritys on mennyt nurin netissä hahahahahaaa mä myyn vaatteita netissä ja hyvin menee!!! Ehkä sulla oli vain idea huono!! hahahaha....


    • 10-15?

      Isoille tytöille????

      • Big is beautiful

        Minun mielestäni vaatteet ovat ihan ok, mutta makunsa kullakin. Mikäli osaan lukea niin myyjät eivät mainitse ISOJA TYTTÖJÄ ollenkaan joten mitä heitä haukkumaan. Ala on todella vaikea,mutta täytyy silti toivottaa onnea matkaan kun ovat pistäneen itsensä likoon meitä pyöreitä ajatellen. Olen jo tilannut.


      • Mallu_66
        Big is beautiful kirjoitti:

        Minun mielestäni vaatteet ovat ihan ok, mutta makunsa kullakin. Mikäli osaan lukea niin myyjät eivät mainitse ISOJA TYTTÖJÄ ollenkaan joten mitä heitä haukkumaan. Ala on todella vaikea,mutta täytyy silti toivottaa onnea matkaan kun ovat pistäneen itsensä likoon meitä pyöreitä ajatellen. Olen jo tilannut.

        Inhottavaa, että täällä arvostellaan yrittäjiä tuohon sävyyn, miten noissa joissakin aikaisemmissa viesteissä. Eikö olisi mukavampi toivottaa uusi yrittäjä tervetulleeksi markkinoille. Kilpailu alalla on vain hyvästä. Nyt on ainakin kaksi kotimaista isoja kokoja myyvää nettikauppaa eli tarjonta laajenee ja toivon mukaan kaikki löytävät jotakin päällepantavaa.


      • ainainen-narina
        Mallu_66 kirjoitti:

        Inhottavaa, että täällä arvostellaan yrittäjiä tuohon sävyyn, miten noissa joissakin aikaisemmissa viesteissä. Eikö olisi mukavampi toivottaa uusi yrittäjä tervetulleeksi markkinoille. Kilpailu alalla on vain hyvästä. Nyt on ainakin kaksi kotimaista isoja kokoja myyvää nettikauppaa eli tarjonta laajenee ja toivon mukaan kaikki löytävät jotakin päällepantavaa.

        Täällähän aina maristaan ja naristaan kun ei ole isoja kokoja saatavilla ja mitäs nyt! Sitten kun joku laittaa kaupan pystyyn niin heti ollaan moittimassa valikoiman huonoutta tai muuta vastaavaa! Kylläpä sitä ollaan niin vaativia, niin vaativia! Jos ei kauniit naistenvaatteet kiinnosta niin voi jatkaa kulkemista virttyneissä miesten t-paidoissa ja miesten salihousuissa vuodelta 1991, ei se mitään että ne on 6 kertaa haaroista paikattu.

        Minä ainakin suosin kotimaisia yrityksiä, koska olen yrittäjä itsekin, tosin en "rättibisneksessä".

        Hävetkää kaikki kitisijät!


      • ei löytynyt
        ainainen-narina kirjoitti:

        Täällähän aina maristaan ja naristaan kun ei ole isoja kokoja saatavilla ja mitäs nyt! Sitten kun joku laittaa kaupan pystyyn niin heti ollaan moittimassa valikoiman huonoutta tai muuta vastaavaa! Kylläpä sitä ollaan niin vaativia, niin vaativia! Jos ei kauniit naistenvaatteet kiinnosta niin voi jatkaa kulkemista virttyneissä miesten t-paidoissa ja miesten salihousuissa vuodelta 1991, ei se mitään että ne on 6 kertaa haaroista paikattu.

        Minä ainakin suosin kotimaisia yrityksiä, koska olen yrittäjä itsekin, tosin en "rättibisneksessä".

        Hävetkää kaikki kitisijät!

        No, pakko on kitistä kun ei siihen kauppaan tuolla osoitteella edes pääse.


      • kyllä toimii
        ei löytynyt kirjoitti:

        No, pakko on kitistä kun ei siihen kauppaan tuolla osoitteella edes pääse.

        tuo osoite, kun sen kirjoittaa osoiteriville. Eihän se osoite sinällään mikään linkki ole.


      • ei löytynyt
        kyllä toimii kirjoitti:

        tuo osoite, kun sen kirjoittaa osoiteriville. Eihän se osoite sinällään mikään linkki ole.

        No en mä nyt ihan niin tyhmä ole että tosta tekstistä sitä yritin. hih hih Kyllä kirjoitin tohon ylös http.... kohtaan osoitteeksi, mut ei toiminut ja yritin vielä googlettaa, ei tullut muu kuin tää keskustelupasta googlesta. Kokeilen lisää.


      • ei löyt.
        kyllä toimii kirjoitti:

        tuo osoite, kun sen kirjoittaa osoiteriville. Eihän se osoite sinällään mikään linkki ole.

        Mun googlessa misura myy makaroonia.


      • ÄITI59
        ei löytynyt kirjoitti:

        No en mä nyt ihan niin tyhmä ole että tosta tekstistä sitä yritin. hih hih Kyllä kirjoitin tohon ylös http.... kohtaan osoitteeksi, mut ei toiminut ja yritin vielä googlettaa, ei tullut muu kuin tää keskustelupasta googlesta. Kokeilen lisää.

        minullakin ollut sama ongelma että ei aina pääse misuran sivulle.mutta väittäisin että palvelimessa se vika on koska käyttäytyy tälla tavalla..että sinnikkäästi vaan,kyllä se siitä..aukeaa:))


    • anspe

      Aivan ihania vaatteita möivät, mä tilasin heti pari paitaa ja tänään hain ne postista. Ja iloiseksi yllätyksekseni ne sopi päällekin just hyvin :) Harmi vain kun valikoima oli vielä niin pieni. Toivottavasti myyntiin tulisi jotain ihania mekkoja... :)

    • marjastiina10

      Löysin huuto-netissä sisällä vähän aikaa olleen kaupan -- majlen -- yksilöllisiä vaatteita isoja kokoja koossa 42.60. Mahdollisesti kuulemma rinnalle tulee myös verkkokauppa. Kannattaa varmaankin tilata palautteista päätellen.

    • töpsös

      Aivan ihania vaatteita! Varsinkin nuo tunikat olivat kivoja, ja löytyipä muutama juhlapukukin. Juuri kuukausi sitten etsin tosissani kaunista pukua hautajaisiin, ja sain jäädä nuolemaan näppejäni. Niin tyypillistä, ettei edes rahalla saa tänä päivänä vaatteita. Ja kokoni on 46, joten mikään superjättiläinen en kuitenkaan ole. Tämä tuli tarpeeseen :)

      • tunikoita

        aika erityylisiä tunikoita olivat kuin kaupoissa. Jotenkin vaan tuli kaikista niistä punoksista ja liehukkeista mieleen morticia addamsin perheestä ;)


    • ketkutin

      Nättejä vaatteita oli, mutta kukkarolleni liian tyyriitä :(

      • isommassa koossa shoppaava

        ei misurassa musta kallista ole, noi korsettitunikat on tietysti vähän kalliimpia, vaikka ne on alennettu, mut ne vaatteet jotka oon ostanu lorellasta on ollu paljon kalliimpia.


    • kl

      Voi herranperse ku on taas joillaki ämmillä niksahtanu päässä.. kauhee mäkätys ja haukkuminen ja valitus :D luulis olevan tärkeämpiäkin asioita mistä valittaa..

      itse bongasin kyseisen sivuston ja eh ymmärrä tätä haukkumista mallistosta.. ehkä sielä oli joskus erilainen valikoima mutta nyt näin itse niin monta tuotetta mitä tahtoisin tilata (ei kyllä oo varaa..) vaikken ns. isompi tyttö olekkaan..

      toivottavasti kauppa on luotettava ja muut järkevät ja isompia kokoja kaipaavat naiset löytävät perille.

      turha on märistä netissä anonyyminä jos ei oo mitään oikeaa tietoa k.o. verkkokaupasta. jos ei ole mitään hyvää sanottavaa ni voi pitää turpansa kiinni!

      itse otan het ensitöikseen kyllä kokeiluun tuolta tilaamisen kunha massia on tuhlattavaksi asti! ilmoittelen sitten vaikka tänne kokemuksista. ja tulen luultavasti nauramaan kun tällekkin on joku nettikitisijä käyny kommentoimassa jotain varmastikkin järkevää :D

      niin ja lisätäkseni vielä että onhan se realiteetti otettava huomioon jotta isompien kokojen vaatteet maksavat tietenkin vähän enemmän kun niihin kuluukin sitä materiaalia enemmän.. pienen asunnon saa halvemmalla kuin ison asunnon ;P jos ei laatua nyt oteta huomioon. koska laadusta ei ole vielä tietoa :D

      kaikella rauhalla ja rakkaudella! - Pauliina

      • kl

        nii ja ennenkuin joku valittaa tästä... omistan siis ompelukoneen joten isojen vaatteiden osto ei oo niin haitaksi ku omaa kavennustaidot ;P


      • Nettishoppailin

        Oon tilannut sieltä pari paitaa ja hyvin homma toimi. :)


    • tyttelityy090

      Kyllä kookkaamman on vaikea ostaa netistä vaatetta. Helsingissä on ainakin valikoimaa XXXL kokoisille sekä tavan vaatetta että juhlaan.
      Mihin muuten on unohtunut nykyään " Suosi suomalaista" kampanjat tai edes
      että pyrittäisiin pitämään muutama firma pysytyssä tässä maassa käyttämällä
      täkäläisia palveluita. Kyllä sekin on arvo näinä aikoina.

      • Plus-mamma

        Suosisin mielelläni suomalaisat, mutta ei täällä Oulussa ole plus-kokoisia vaatteita kuin mummoille. Nuorekkaita, rock-tyylisiä vaatteita ei löydy mistään, koot loppuu 46:een :( Säkkeihin ja telttoihin en haluaisi pukeutua.


    • isohkogootti

      Olen erittäin isokokoinen gootti (50) ja olen vain iloinen että olen misuran löytänyt. Tunikat misurassa ovat erilaisia, ei sellaisia rättejä mitä muissa kaupoissa, vaan laskeutuvat itselleni ainakin hyvin, tuovat rinnat kauniisti esiin jne. Housuja en ole kehdannut pitkään aikaan pitää, mutta nuo korsettipunoshousut näyttävät tosi kauniilta. Mitä tulee tuohon "Isojen tyttöjen" sanavalintaan, se ärsyttää ainoastaan kun oma äitini yrittää varovasti aina ehdotella että mennään tuonne isojen tyttöjen puolelle, vaikka kaupassa olen aina itku kurkussa. Nykyään tokaisen vain että ne on plösöjen vaatteita, turha sitä mielestäni on kaunistella. =)

    • Uhahhaaa

      Juu mitäs sitä kaunistelemaan ;) itsekin käyn aina ostoksilla "jättiläisten"osastolla jos joku kysyy mistä ostin jonkun vaatteen. Mitä väliä miks kutsutaan..Paksu mikä paksu jos ei normimitoitus vaatteet sovi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe