AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  /  / Suzuki Intruder M 1800 R

Suzuki Intruder M 1800 R

18 Vastausta 11 336 Lukukertaa
Asiaa Suzuki Intruder M 1800 R omistajille.

Jos omistatte Suzuki Intruder M 1800 R vm.2006 niin tarkastakaa merkkiliikkeessä onko pyörässänne polttoainekisko joka vaihdetaan takuuna uuteen. Valmistajan suosituksesta vaihdetaan koko kisko uuteen.

Seuraavaan mielummin kokemusperäistä kommenttia:
Joskus kun lähtee liikkeelle niin kytkin "lyö yli" eli rynkyttää lähdössä. Tekee tämän vain seisaalta liikkeelle lähtiessä ja vain silloin tällöin? Aivan kun kytkin ei heti pitäisi vaan alkaa nykimään? Vika tuli jo 2000km ja liike ei löydä mitään koska rynkytys tapahtuu vain ajoittain(ei tietysti silloin kun liikkeessä kokeillaan..
Jos samoja kokemuksia niin antakaa kommenttia.

Mistä olette ulkomailta tilaillut ko. pyörään osia, kokemuksia ulkomaan tilauksista. Kiitokset

Kytkimestä

2007 mallin intikalla mopoottelin viime suvena reilun 7000km Ilman minnään laasia kytkäri murehtimisia.

Kytkin ongelma

Kannattaa olla varovainen sen kytkimen kanssa...
Edellisessä elämässä nähty ja korjattu alle 2000km ajettu 1800 kytkin, mennyt palasiksi...
Kannattaa käyttää tarkistuksessa myyjä liikkeessä..

kykimestä

Vapuksi 2006 sain M1800R Ojen ajanut 51,000 K.M.
Takuuhuollot teetin sitten jatkoin huoltoja itse.
Olen tilannut tarvikkeita Jenkeistä.
Visiiriä ja Sissybaria ym .
Öljyä olen noin pari desiä laittanut enemmän kuin
ohjekirja suosittaa.
Olen ollut todella tyytyväinen .

Suzuki indruder 1800 r kytkin

Samoja rynkytysongelmia on ollut myös omassa pyörässäni aina silloin tällöin.Soitin maahantuojalle joka kertoi että kytkinlevyt irti ja öljykylpyyn,kytkinlevyt päässeet jostain syystä kuivumaan.Toinen syy voi olla hieman epäsopiva moottoriöljy.Kytkin ei pitäisi olla rikki.

Ei onkelmia

Koskiko tää kytkäri ongelma vain ja ainoastaan 2006 mallia? Itelläni 2007 ajeltu 15 tkm eikä sanomista.

hintikka 1800

ostin keväällä -09 ja 7000km jälkeen alkoi ravistaa hain just huollosta kytkin käyty läpi öljytty ym tehty tuntui ihan kunnossa olevan pyörä on muuten oikein hyvä kaikin puolin jos jollakin on jotain kysymistä tästä kytkin asiasta kannattaa vaikka ottaa yht.mp-mesta heikkinen joensuuhun joka on minunkin pyörän hoitanut ja aika edullinen talvisäilytys löytyy hyvää kesän loppua

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

suzukin kytkin rynkyttää on totta,vika korjataan takuuseen.

Pyörässäsi on tyyppivika.Kytkinpinnat ei saa tarpeeksi öljyä.... Itselläni on 2009 mallin c1800r joka on oikeesti sika hyvä pyörä ja omaa hyvät ajo..ominaisuudet, mutta rynkyttävä kytkin ? Pyörässäni kytkin on avattu kolme kertaa.Eka kerralla maahantuojan ohjeistuksen mukaan kytkimelle annettiin ylimääräinen öljykylpy,mutta jälleen 5000km ja kytkin samplaa,nyt asennettiin uusi hyvin öljytty levypaketti,,,, ja ei muutako menoksi.Nyt ajettu remontin jälkeen 5000km.jälleen (samplaa) on jopa vaarallinen liikkeelle lähdettäessä.Kytkin avataan kolmannen kerran suzukin merkkil.E.M.C nyt kytkimeen asennettaan uusi joustinlevy. Nyt taas tuntuu pelittävän,pyörällä ajettu nyt yht.19000km...ja pyörä lähtee vaihtoon.Kaikki tämä on korjattu mukisematta (takuuseen) Oulun E.M.C :ssä. Pyörä on virallisen maahantuojan tuoma,palvelu on tämän vuoksi pelannut hyvin. Yst.terv. J-T.L
Minulla 2007 vuoden m1800, jossa vaihdettiin kytkinlevyt takuuseen kilometreillä 18000 km. Rynkytys loppui ja koneeseen Castrolin Powe 1 10W40 öljyt.
Öljyn myötä kytkimen ja vaihteiston toiminta muuttui erittäin juohevaksi/pehmeäksi. Suosittelen!
Nyt ajettu 27000 ja kaikki toimii moitteettomasti.
Taitaa suurin ongelma noille "vapiseville" kytkimelle olla huono sisään ajo. Sitäkin kun pitäisi vähän miettiä , miten sen ajaa.
Itellä on ollu samoja ongelmia ton kytkimen kans. eka kytkin paletti meni vaihtoon jo 1000km kohdalla. silloin huollossa ilmeisesti vaihdettiin koneeseen vääräät öljyt. nyt keväällä (n. 27tkm) alkoi sama ravistelu. ensin epäiltiin kuivaksi päässeitä levyjä, mutta ongelma on uusiutunut aina välistä. lisäksi nopeusmittarin anturi keräsi metalli lastua. 24tkm huollossa koneesta kaivettu suhteellisen suuria metalli lastuja. onko muilla ollut vastaavia ongelmia?? Pyörän ostin uutena 07 ja muuten olen ollut erittäin tyytyväinen enkä meinaa luopua. kytkin koppa on nyt menos avaukseen ja sormet ristissä toivotaan parasta.

Niin joo ja alun huollot ja sisäänajo on hoidettu erittäin huolella sitä huollon töppäystä öljyjen kans lukuunottamatta.
Itellä rynkytykseen auttaa kun malttaa käyttää konetta ihan tyhjäkäynnillä minuutin verran ennen liikkeellelähtöä.
Miten saan etukatteen lampun ympäriltä irti?? Kiekkamittari on mulla siinä katteen sisällä, ei ole se "irtonainnen malli"
kytkin pelaa kun ajetaan säännöllisesti , pidempi seisatuksen jälkeen voi aluksi hiukka rynkyttää mutta muutama sata km ja taas pelaa kuin uusi, ihan tyyppi juttu,
muuten pyörä varmaan tulee olemaan 1400 vertanen suosikki pitkän ajan , aivan mahtava pyörä ajaa ,ja parasta kun ei tuota menovettäkään litki paljoo normi ajossa mut kummiskin tapahtuu kun kaasua tarjoaa,mielenkiinnolla seurailen kuinka mahtavia ajomääriä näkee mittareissa,luultavasti paljon,on mitoitukset sitä luokkaa.
Toi kytkimen rynkytys johtuu siitä, että toi pyörä on niin saatanan ruma ja persoonaton papatin.
Jaahas sitä ollaan kärttyisä kun äiti on juuri käskenyt nukkumaan ja telkusta tulis vielä piirrettyjä...
ostin juuri 2012 1800r intikan. onko tuo kytkin vika niissä edelleen vai korjattu uudemmissa. 28 harrikkaa ollut ja nyt nippon alla. tykkään pyörän ulkonäösta, hyvä ajaa. miinukseba vauhti noussut maantie ajossa eli sakkoja ogotettavissa
Höh,ei näis mitään vikoja ole edes kytkimessä, pyörä vaatii vain säännöllistä ajoa niin pysyy kyllä kunnossa maailman tappiin,pitkä seisotus tuo mukanaan nuo rynkytykset kytkimeen mut häviää n.500km ajon aikana.
 /   /  /  / Suzuki Intruder M 1800 R

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Tietoa mainosten kohdentamisesta