Kaipuuni menneeseen

Nimetön

Muistaako tai tietääkö kukaan, kuka lauloi 80 luvulla? laulun jossa kertosäkeessä laulettiin "kaipuuni menneeseen, ei anna mulle rauhaa..." Laulaja oli nainen ja taitaa olla käännösbiisi kun tavaratalossa kuulin saman englanninkielellä vissiin Kink:n laulamana.

16

3808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjlkj

      Itse etsiskelisin samaa kappaletta, eikä nimestä tai esittäjästä ole tietoa. Muistan ainoastaan, että se jatkui "..kaipuuni vapauteen, iäistä tuulta lauhaa, tunnetta rakkauden, saada voi itselleen. Kun aurinko paistaa, luonto kutsuu leikkiin--" tai jotain sinnepäin! :)

      • insdel1

        sama biisi. Googlekaan ei löydä, ainakaan biisin sanoilla ja radio Auran aaltoihin pistin s-postia mutta eivät ryökäleet vastaa.


    • fmatic

      Nostetaas tämä jo hieman vanhempi tunnistettava esiin, sillä itseänikin häiritsee kun en tätä suht paljon soinutta kesähittiä...Harvinaista biisissä oli, että siinä oli virvelillä soitettu marssikomppi. Muistelen hämärästi, että kyseessä olis ollut käännösbiisi ja laulajana lahtelainen "katulaulaja"/trubaduuri. En nyt ihan mene vannomaan muistikuvaani. Hitti se oli joskus 90-luvun alussa. Veikkailisin kesää 1993 tai 1994. Soi todella paljon niin YLE:llä kuin paikallisradioilla, esim: Lahdessa Rytmiradio ja 99, soittivat tuota kovasti.

      "... ja kaiku vastaa jostain kaukaa kuulen soiton sisälläin. Kaipuuni tänne... ei anna mulle rauhaa, kaipuuni vapauteen... tunnetta rakkauden saada voi itselleen. Kun aurinko paistaa luonto kutsuu leikin rakkauden aikaa kanssas elää sain. Mä näen kuvan lähes unhoon jääneen olet yhä mielessäin. Ja kaiku vastaa jostain kaukaa, kuulen soiton sisälläin."

      Olis kyllä hienoa jos tämä tunnistettaisiin :D

    • Nimetön

      Pitkän etsinnän jälkeen löytyi

      Kappale on Kaipuu ja esittäjänä Marjut Fabritius

      Alkuperäinen tekele on Green Village ja esittäjänä The Kinks

      • Epätoivoinen Etsijä

        Itsekin olen tätä kappaletta haeskellut kovasti, mutta ilmeisesti sitä ei julkaistu koskaan muussa muodossa kuin cd-singlenä.
        Mahtaako jollain olla tämä single? Olisin enemmän kuin innokas saamaan kappaleen kokoelmiini. Jos en itse singlenä niin edes wmv- tai mp3-muodossa.


      • Iidadfhfgjygj
        Epätoivoinen Etsijä kirjoitti:

        Itsekin olen tätä kappaletta haeskellut kovasti, mutta ilmeisesti sitä ei julkaistu koskaan muussa muodossa kuin cd-singlenä.
        Mahtaako jollain olla tämä single? Olisin enemmän kuin innokas saamaan kappaleen kokoelmiini. Jos en itse singlenä niin edes wmv- tai mp3-muodossa.

        Samaa on etsiskelty täälläkin. Kuulin kyseisen biisin ollessani noin seitemänvuotias, ja siitä asti jäänyt vaivaamaan nimi ja esittäjä. Sittemmin vasta vuosi sitten sain sen selville kun täällä joku ohimennen sanoi esittäjän ja biisin. Mutta itselleni en ole kyseistä biisiä löytänyt netistä, en Youtubesta, en kirjastosta, en mistään.................
        Toissapäivänä tosin pomppasin tuolilta ylös ja melkein kaadoin kahvit päälleni, koska se biisi tuli radiosta ihan yllättäen! :D En ole sitä viimeksi kuullutkaan kuin silloin lapsena.


      • Kalleeeeeeeeee
        Iidadfhfgjygj kirjoitti:

        Samaa on etsiskelty täälläkin. Kuulin kyseisen biisin ollessani noin seitemänvuotias, ja siitä asti jäänyt vaivaamaan nimi ja esittäjä. Sittemmin vasta vuosi sitten sain sen selville kun täällä joku ohimennen sanoi esittäjän ja biisin. Mutta itselleni en ole kyseistä biisiä löytänyt netistä, en Youtubesta, en kirjastosta, en mistään.................
        Toissapäivänä tosin pomppasin tuolilta ylös ja melkein kaadoin kahvit päälleni, koska se biisi tuli radiosta ihan yllättäen! :D En ole sitä viimeksi kuullutkaan kuin silloin lapsena.

        Mäkin etsin tuota biisiä, toissapäivänä kuului Radio Keski-Suomesta. Ei edes nokia musiv löydä.


      • Kalleeeeee
        Kalleeeeeeeeee kirjoitti:

        Mäkin etsin tuota biisiä, toissapäivänä kuului Radio Keski-Suomesta. Ei edes nokia musiv löydä.

        http://areena.yle.fi/audio/1268953 Tuolla vähän aikaa tarjolla.


      • jiiM61

      • kaikuvastaajostainka

      • niknick

      • nöpö

    • MrBassMan

      Kyseessä on järjettömän harvinainen singlejulkaisu, painettiin aikoinaan vain kourallinen. Kannattaa varautua maksamaan useitakymmeniä euroja mikäli ylipäätään vastaan tulee. Label: Finnlevy, Catalog#: 100682. Singlen kakkosraitana myös yhtä upea kappale Tanssit mulle sateen.

    • POIUYUUJJ

      NIINKÖ

    • Pakastejurpo

      Uijuijui!

      Vihdoinkin löysin tän. Oon monta vuotta ettiny.

      Eläköön internets!

    • Suz899

      Löytyy muuten Spotifystakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe