AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / otto-kuvasto

Kysely Suomi24:n ominaisuuksista

Vaikuta Suomi24:n tulevaisuuteen kertomalla minkälaisia ominaisuuksia Suomi24:ssä voisi olla.
Vastaa kyselyyn »

otto-kuvasto

8 Vastausta 5 972 Lukukertaa
Onko kukaan tilannut kyseisestä kuvastosta? Itse tilasin edc:n ja espritin vaatteita. Tuleekohan koskaan perille kun tuntui niin epävarmalta palvelu...Saksasta asti toimitus...

ja virolainen firma joka suomeen toimittaa...

jos toimittaa....

eiköhän ne sieltä tule

Otto on ainakin 50v vanha saksalainen firma, joka on monissa maissa kuuluisin postimyyntifirma. Nyt vihdoin saatiin suomeenkin oma otto, tosin otto-suomen päämaja on viron puolella. Paketti siis lähetetään virosta suomeen. Itse otto-yrityksen päämaja on saksassa.

Tuli

Mulle ainakin tuli paketti. Tosin toimitus kesti yli kuukauden. Palautin tilaamani vaatteet, mutta en saanut takaisin 7,8€ postikuluja, jotka yleensä muista firmoista saa takaisin jos palauttaa koko tilauksen.

lukekaa toimitusehdot

Otto-suomen sivuillla lukee: Toimitusaika on yksi kuukausi, sesonkiaikana mahdollisesti hieman pidempi.

Täällä kaikki toimitustiedot:

http://www.otto-suomi.fi/1505

Turha ruikuttaa jos ei ole ensin tutustunut ehtoihin.

herää kysymys...

miksi tilata firmasta jolla kestää toimittaa tuotteet kuukauden ja ylikin???? varmasti samoja / samanalaisia vaatteita saa muualta nopeamminkin.

Otto Finland

"herää kysymys...." Olet enemmän kuin oikeassa! Siksi haluankin levittää viestiä, että yli 2 kk on tässä odoteltu ja mitään tietoa ei ole firmalla mahdollisesta toimitusajasta...Lähettelen tätä viestiä siksi, että ei toiset joudu pettymään. Minun tapauksessani muuten aluksi luvattiin "jopa" 3 viikon toimitusaika...

Mulla on toiminu

Mä oon tilannu kaksi kertaa Otolta ja molemmilla kerroilla tuotteet on tulleet luvatussa ajassa ilman mitään häslinkiä.

ei toimi otto-kuvaston toimitukset

Valitettavasti kyseinen nettifirma ei ole luotettava. Tein tilaukseni elokuun loppupuolella ja vieläkään (melkein marraskuu) en ole saanut tuotteita. Firmasta ei ole otettu mitään yhteyttä, mutta itse olen kysellyt n. 3-4 viikon välein ja he kertoivat, että ei ole mitään tietoa, milloin voivat toimittaa tilauksen. Heiltä käsinhän ei mitään ilmoituksia oma-aloitteisesti tule. Eli tässähän jo "muotikin vaihtuu" ennenkuin saa mahdollisesti tilauksensa perille...JOS saa koskaan...
 /   /  / otto-kuvasto

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta