otto-kuvasto

tilaus

Onko kukaan tilannut kyseisestä kuvastosta? Itse tilasin edc:n ja espritin vaatteita. Tuleekohan koskaan perille kun tuntui niin epävarmalta palvelu...Saksasta asti toimitus...

8

6861

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slksljgopwghdlg

      jos toimittaa....

      • en oo tilannu

        Otto on ainakin 50v vanha saksalainen firma, joka on monissa maissa kuuluisin postimyyntifirma. Nyt vihdoin saatiin suomeenkin oma otto, tosin otto-suomen päämaja on viron puolella. Paketti siis lähetetään virosta suomeen. Itse otto-yrityksen päämaja on saksassa.


      • mirkkulirkku
        en oo tilannu kirjoitti:

        Otto on ainakin 50v vanha saksalainen firma, joka on monissa maissa kuuluisin postimyyntifirma. Nyt vihdoin saatiin suomeenkin oma otto, tosin otto-suomen päämaja on viron puolella. Paketti siis lähetetään virosta suomeen. Itse otto-yrityksen päämaja on saksassa.

        Mulle ainakin tuli paketti. Tosin toimitus kesti yli kuukauden. Palautin tilaamani vaatteet, mutta en saanut takaisin 7,8€ postikuluja, jotka yleensä muista firmoista saa takaisin jos palauttaa koko tilauksen.


      • ennen tilausta
        mirkkulirkku kirjoitti:

        Mulle ainakin tuli paketti. Tosin toimitus kesti yli kuukauden. Palautin tilaamani vaatteet, mutta en saanut takaisin 7,8€ postikuluja, jotka yleensä muista firmoista saa takaisin jos palauttaa koko tilauksen.

        Otto-suomen sivuillla lukee: Toimitusaika on yksi kuukausi, sesonkiaikana mahdollisesti hieman pidempi.

        Täällä kaikki toimitustiedot:

        http://www.otto-suomi.fi/1505

        Turha ruikuttaa jos ei ole ensin tutustunut ehtoihin.


      • jjgjowejjldjmldjg
        ennen tilausta kirjoitti:

        Otto-suomen sivuillla lukee: Toimitusaika on yksi kuukausi, sesonkiaikana mahdollisesti hieman pidempi.

        Täällä kaikki toimitustiedot:

        http://www.otto-suomi.fi/1505

        Turha ruikuttaa jos ei ole ensin tutustunut ehtoihin.

        miksi tilata firmasta jolla kestää toimittaa tuotteet kuukauden ja ylikin???? varmasti samoja / samanalaisia vaatteita saa muualta nopeamminkin.


      • petetty
        jjgjowejjldjmldjg kirjoitti:

        miksi tilata firmasta jolla kestää toimittaa tuotteet kuukauden ja ylikin???? varmasti samoja / samanalaisia vaatteita saa muualta nopeamminkin.

        "herää kysymys...." Olet enemmän kuin oikeassa! Siksi haluankin levittää viestiä, että yli 2 kk on tässä odoteltu ja mitään tietoa ei ole firmalla mahdollisesta toimitusajasta...Lähettelen tätä viestiä siksi, että ei toiset joudu pettymään. Minun tapauksessani muuten aluksi luvattiin "jopa" 3 viikon toimitusaika...


      • Vivian_31
        petetty kirjoitti:

        "herää kysymys...." Olet enemmän kuin oikeassa! Siksi haluankin levittää viestiä, että yli 2 kk on tässä odoteltu ja mitään tietoa ei ole firmalla mahdollisesta toimitusajasta...Lähettelen tätä viestiä siksi, että ei toiset joudu pettymään. Minun tapauksessani muuten aluksi luvattiin "jopa" 3 viikon toimitusaika...

        Mä oon tilannu kaksi kertaa Otolta ja molemmilla kerroilla tuotteet on tulleet luvatussa ajassa ilman mitään häslinkiä.


    • ei onnistu

      Valitettavasti kyseinen nettifirma ei ole luotettava. Tein tilaukseni elokuun loppupuolella ja vieläkään (melkein marraskuu) en ole saanut tuotteita. Firmasta ei ole otettu mitään yhteyttä, mutta itse olen kysellyt n. 3-4 viikon välein ja he kertoivat, että ei ole mitään tietoa, milloin voivat toimittaa tilauksen. Heiltä käsinhän ei mitään ilmoituksia oma-aloitteisesti tule. Eli tässähän jo "muotikin vaihtuu" ennenkuin saa mahdollisesti tilauksensa perille...JOS saa koskaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe